niet al te druk maar lekker ragge
| Betreft: | evenement: I hate trance, zaterdag 14 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 19:24:IK HAAT GVD TRANCE...zo lekker duidelijk toch?
HM'Metje toch..Ik lach me dood!
Uitspraak van Screamcore op zondag 30 april 2006 om 23:41:haha niet draaie?
We zullen zien wat de geluidsinstallatie ervan denkt..
Uitspraak van Screamcore op zondag 7 mei 2006 om 13:44:vind dat wel apart dat je in duitsland best bekend bent enzo en hier in NL niet zo
de duitser zijn ook hobbyloos man ik ben daar un week geweest of ze hangen buiten rond of zitte vor de tv
iniedergeval ze deon weinig actiefs
Uitspraak van I'm gonna get you op dinsdag 9 mei 2006 om 10:05:de duitser zijn ook hobbyloos man ik ben daar un week geweest of ze hangen buiten rond of zitte vor de tv
iniedergeval ze deon weinig actiefs
wat is dat nou voor een debiel argument dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 18:53:Kwil RDZ vaker horen draaien
Ik heb hem nog nooit gehoord maar ik wil hem ook zeker horen ik heb hem al bij me favouriten omdat k zeker weet dat ik het leuk vind omdat hij al battles heeft gedaan met stefan en kai nou dan moet dat echt wel goed zijn
Dus mijn suggestie RdZ vs Hate Division op I Hate Trance
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 10:06:hoe zit dat met de IHT in zwitserland
afaik CANCELED
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 16:18:Canceled do you know why?
officially they say, the club closes over the summer.
but HEY, we have dutch i hate trance in october!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 16:51:but HEY, we have dutch i hate trance in october!!!!
thats true
but in another country is also nice for one time
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 20:52:on the same day as the swiss party - 29th of july - the FUCKPARADE / HATEPARADE takes place in berlin again!!!! so come to berlin, everyone!
hehe finally there's some info about it
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 20:52:29th of july - the FUCKPARADE / HATEPARADE
hier wil ik bij zijn
Ik wil geen spelbreker zijn, maar 14 oktober staat de 5e editie van The Chaos Theory in optie bij Nighttown. Begin dit jaar is die datum al vastgelegd omdat het een speciale editie is rondom de verjaardag van een grote naam in de hardtechno...
De organisatie van I Hate Trance heeft dus nog even de tijd om een andere locatie te zoeken...
Succes!
P.S. don't blame me, I'm just the messenger en ik moet aan m'n eigen feest denken.
De organisatie van I Hate Trance heeft dus nog even de tijd om een andere locatie te zoeken...
Succes!
P.S. don't blame me, I'm just the messenger en ik moet aan m'n eigen feest denken.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar 14 oktober staat de 5e editie van The Chaos Theory in optie bij Nighttown. Begin dit jaar is die datum al vastgelegd omdat het een speciale editie is rondom de verjaardag van een grote naam in de hardtechno...
hmz dat zou mindur zijn dan
mja wie eerst komt wie eerst maalt is het meestal?
Niet in alle gevallen. The Chaos Theory is een concept waar we in Nighttown mee bouwen en dat bij die locatie past omdat het in zijn vorm afwijkt van andere feesten.
Het is namelijk puur hardtechno. Hardcore, speedcore en terrorfeesten worden er ook door andere organisaties gegeven.
Bij het maken van de jaarplanning was 14 oktober meteen in optie gezet omdat dit de verjaardag was van een bekende buitenlandse naam in de hardtechno. We kunnen die datum dus niet verplaatsen.
Ik heb contact opgenomen vandaag met Nighttown toen ik de aankondiging van I Hate Trance zag staan en ze verzekerden me daar dat in hun agenda The Chaos Theory staat voor 14 oktober.
Het spijt me zeer... Ik kan alleen zeggen dat als de line-up echt goed is, I Hate Trance vast wel een gelijkwaardige locatie zal weten te vinden lijkt me...
Het is namelijk puur hardtechno. Hardcore, speedcore en terrorfeesten worden er ook door andere organisaties gegeven.
Bij het maken van de jaarplanning was 14 oktober meteen in optie gezet omdat dit de verjaardag was van een bekende buitenlandse naam in de hardtechno. We kunnen die datum dus niet verplaatsen.
Ik heb contact opgenomen vandaag met Nighttown toen ik de aankondiging van I Hate Trance zag staan en ze verzekerden me daar dat in hun agenda The Chaos Theory staat voor 14 oktober.
Het spijt me zeer... Ik kan alleen zeggen dat als de line-up echt goed is, I Hate Trance vast wel een gelijkwaardige locatie zal weten te vinden lijkt me...
Uitspraak van Underground For Ever op donderdag 11 mei 2006 om 20:50:Lijkt me stug dat je die datum heb ik heb die datum al in jan laten vast leggen maar ik bel morgen de nightown wel op.
hij is nu toch ook al weggehaald die link?
lijkt me idd ook niet dat nighttown 2 feesten op een avond zou zetten..
14 oktober meteen in optie
mja je zegt het al: in optie
Ik maak meestal iets pas bekend als alles rond is...
Daar zijn opties ook voor bedoeld. En aangezien The Chaos Theory een vaste partij is voor Nighttown is die optie op 14 oktober redelijk 'hard'...
Kan nu al wel 14 oktober en 2 december in de agenda hier op PF zetten maar dat heeft pas zin als alles getekend is en contractueel vastgelegd. Althans, zo werk ik...
Het is goed mogelijk dat er meerdere opties op dezelfde datum vallen. Heel gebruikelijk, zeker als het lang van tevoren is. Soms krijgt een organisatie de line-up of financiering niet rond en dan vervalt een optie. Of een locatie krijgt een heel mooi aanbod rond een bepaalde artiest waar ze voorrang aan willen geven, in dat geval is het de locatie die beslist welk feest doorgang vindt. Goed beschouwd had I Hate Trance op 14-10 nog helemaal niet gecommuniceerd mogen worden totdat de optie op 14 oktober bevestigd was...
Nogmaals, kan er echt niet meer van maken, maar ik ben net gek als ik mijn optie opgeef...
Daar zijn opties ook voor bedoeld. En aangezien The Chaos Theory een vaste partij is voor Nighttown is die optie op 14 oktober redelijk 'hard'...
Kan nu al wel 14 oktober en 2 december in de agenda hier op PF zetten maar dat heeft pas zin als alles getekend is en contractueel vastgelegd. Althans, zo werk ik...
Het is goed mogelijk dat er meerdere opties op dezelfde datum vallen. Heel gebruikelijk, zeker als het lang van tevoren is. Soms krijgt een organisatie de line-up of financiering niet rond en dan vervalt een optie. Of een locatie krijgt een heel mooi aanbod rond een bepaalde artiest waar ze voorrang aan willen geven, in dat geval is het de locatie die beslist welk feest doorgang vindt. Goed beschouwd had I Hate Trance op 14-10 nog helemaal niet gecommuniceerd mogen worden totdat de optie op 14 oktober bevestigd was...
Nogmaals, kan er echt niet meer van maken, maar ik ben net gek als ik mijn optie opgeef...
ik snap je bedoeling goed hoor
maar beetje vreemd dat iemand van de organisatie het dan op dit forum het weer moet horen dat zijn datum niet door kan gaan maar dat zal ik wel alleen vreemd vinden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 20:52:- 29th of july - the FUCKPARADE / HATEPARADE
mischien een idee dat we bussen regelen en met zen allen erheen gaan een vette dikke party