niet al te druk maar lekker ragge
| Betreft: | evenement: I hate trance, zaterdag 14 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van Screamcore op dinsdag 23 mei 2006 om 18:37:de week erna is het nu
hoe wee jij dat zie het nergens staan ???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:32:hoe wee jij dat zie het nergens staan ???
Uitspraak van Raimundus (UFE) op dinsdag 23 mei 2006 om 18:45:Het is inderdaad een week later
HC till death is part off organisatie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:32:hoe wee jij dat zie het nergens staan ???
kheb et ook bij vageman al op zijn pro gezien..
ik denk zelf lawrencium..
la peste is niet heel veel beats toch
ofja stukke minder in vergelijking met la peste
Uitspraak van Underground For Ever op dinsdag 23 mei 2006 om 20:19:Zitten weer een paar bij die voor het eerst in nederland zijn.
Uitspraak van Screamcore op dinsdag 23 mei 2006 om 20:17:ben benieuwd
Uitspraak van Underground For Ever op dinsdag 23 mei 2006 om 20:19:Zitten weer een paar bij die voor het eerst in nederland zijn.
Uitspraak van Underground For Ever op woensdag 24 mei 2006 om 03:34:Klopt we willen hem graag boeken maar hij reageert eerst wil op mail en laat dan ineens niks meer van zich horen vage gast
heb zoiets al verschillende keren van remco al gehoord ja..
maar hij heeft volges mij ook al 2 jaar niet meer opgetreden dacht ik..
alhoewel ik hem pas wel weer op een flyer zag staan.. maar dat feest is al weer afgelast
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 23 mei 2006 om 23:08:Hoop echt op La Peste (2 of 3 uur lang graag ), Helius Zhamiq, Revision 1.1, Neurocore, Mouse & No Name of enig Core-Tex spul als we toch Franse tour op gaan !
Mocht er zoiets komen dan is het zeker het overwegen waard om te gaan
Uitspraak van Screamcore op woensdag 24 mei 2006 om 09:54:dat is het toch zoiezo wel ook zonder al die namen
Nou één of meerdere van deze namen maken het ECHT de moeite om te gaan
Nu alleen nog wat normaler publiek
Idd
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 24 mei 2006 om 11:37:ik hoef al die Duitse speedcore ook niet te zien.
Nee ben ik idd ook niet echt fan van. Mja je kan niet alles hebben en andere mensen zijn er weer blij mee
Eerst line-up afwachten en dan zie ik het wel
Eerst line-up afwachten en dan zie ik het wel
daarom ja
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 24 mei 2006 om 11:37:Maar daar zijn ook weer zat mensen wel liefhebber van !
ghehe maar goed ook dat niet iedereen van hetzelfde fan is
wel grappig dat nooit iemand commentaar heeft op het hardcore zaaltje, terwijl het daar wel altijd het drukste is
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 24 mei 2006 om 13:29:Hehe idd, naja daar kom ik niet voor, mocht ik gaan
ghehe tja dat weet ik wel
kben er afgelope editie ook denk ik op het allerlaatste 2 minute geweest
ff zown dj uit weert gezien en ff nog 2 vrouwtjes gezocht
owja en voordat die zaal open was ben ik er ff geweest
Uitspraak van Screamcore op woensdag 24 mei 2006 om 12:39:wel grappig dat nooit iemand commentaar heeft op het hardcore zaaltje, terwijl het daar wel altijd het drukste is
Die lui financieren zo ongeveer jouw terror & speedcore dj's, dus dat is alleen maar een goede zaak.
Uitspraak van Smack my Pitch up op woensdag 24 mei 2006 om 20:38:rgl line up
calm down.
remember
one ufe-week = one month!
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 24 mei 2006 om 11:37:en ik hoef al die Duitse speedcore ook niet te zien
van mijn mag hun wel komen hoor
Gabba Front Berlin
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 21:41:Gabba Front Berlin
cker een van de vetste acts op afgelopen iht
cker met berserkkkkkkkkkkkkkkk
Uitspraak van Smack my Pitch up op vrijdag 26 mei 2006 om 01:57:Gabba Front Berlin
Zou ik ook wel eens willen zien, is wel kwalitatief goed spul, niet alleen maar TRRRRRRR.
Zou ik ook wel eens willen zien, is wel kwalitatief goed spul, niet alleen maar TRRRRRRR.
je houd niet zo van pengo of kls misschien
maar er is meer duitse speedcore dan alleen die gasten he, ze zijn nu misschien wat bekender aant worden in nl. maar niet alles over een kam scheren
Die lui financieren zo ongeveer jouw terror & speedcore dj's, dus dat is alleen maar een goede zaak.
daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in
zeer de moeite waard
Dat is idd wel jammer ja
Uitspraak van Smack my Pitch up op vrijdag 26 mei 2006 om 13:02:eerst maar eens de line up afwachten, ufe heeft toch altijd wel een vette line up. en ze kunnen niet achter blijven bij het feest van noisekick
nja zoveel artiesten die nog nooit in NL hebbe gedraaid staan daar niet
Uitspraak van Screamcore op vrijdag 26 mei 2006 om 14:59:nja zoveel artiesten die nog nooit in NL hebbe gedraaid staan daar niet
mag het ietsje meer zijn
Uitspraak van Smack my Pitch up op vrijdag 26 mei 2006 om 13:02:de meeste wazis vertrekken wel bij het stijgen van het aantal bpm
dan kunnen ze het niet meer aanhoren, en blijven de liefhebbers over
gelukkig wel ja
Benieuwd naar de line-up