ik geloof het toch 9 van de 10 x niet
wat vinden jullie van meiden die bi zijn?
graag ook reactie's van de meiden die ook bi zijn
Originele vraag...
Origineel antwoord:
Meiden die zeggen dat ze bi zijn, omdat ze met een andere meid in bed hebben gelegen noem ik geen bi.
Meiden die zeggen dat ze bi zijn, omdat ze ook gevoelens voor een andere meid (of meerdere) hebben gehad, noem ik wel bi...
En ja ik ben een van die laatste categorie voor het geval dat daar ook nog twijfels over mochten bestaan
- de 'gelegenheidsbisexuelen' hebben gewoon een probleem met zichzelf en hebben een chronisch tekort aan aandacht (en waarschijnlijk levensinhoud), en eigenlijk alleen omdat ze een keer met een meisje gezoend hebben...
- bij de echte bisexuelen zal toch het probleem komen dat ze die behoefte heeft, en er zal altijd een scenario en gevoel zijn dat je haar 'moet delen' met iemand, terwijl je dat niet eens wilt, dus dat werkt ook al niet...
- meiden die bi zijn als modeverschijnsel zijn gewoon dom en kunnen blijkbaar niet meer met hun 3 hersencellen, die hebben in het algemeen al niks te bieden dus die kunnen we natuurlijk niet serieus nemen
Als je sex gehad hebt met een vrouw or what so ever maakt dat je niet meteen bisexueel
en dan ook nog de bi die wel bi is maar als ze eenmaal een partner heeft, ze niet met anderen (mannen of vrouwen) staat te lebberen en dus gewoon monogaam is...die zie ik nooit ergens staan
indd
Inderdaad een serieuze bi dus.
Iemand die in staat is een ( normale) relatie te hebben met zowel een man als een vrouw.
Meer dan experimenteren is dat niet.
Of hoogstens ook sexuele interesse in vrouwen.
Ik ga echt niet van de daken lopen schreeuwen dat ik bi ben omdat ik ervaringen met vrouwen gehad heb, neehoor
Ben ik gewoon niet
precies..veel mensen denken dat als je bi hebt je gewoon een relatie kan hebben met een man (of vrouw) en ondertussen lekker iemand van het tegenovergestelde geslacht kan aflikken
ik ben bi..maar dat doe ik dan weer niet.
Dat is dan weer persoonsgebonden denk ik.
En vind ik op zich ook niet kloppen maargoed zat mensen die het wel doen.
En eigenlijk is dit gewoon een eindeloze discussie.
Blijkbaar verstaat iedereen er wat anders onder...
verslavend he die krengen
ik ga strax ook ff mn vent erop uit sturen
*toch handig..een man*
Niet normaal.
Er zijn maar twee dingen waar je me voor wakker mag maken, sex en een whopper, en in die volgorde
Echt wel, alleen het duurt nog wel even voordat die van mij uit zijn werk komt
wijven zoenen elkaar een keer of vaker en denken meteen dat ze bi zijn! overdreven vind ik het!
ik hoef die vak niet te leren
heb er geen probleem mee als het verteld word dan is het niet anders maar het ken ook een uitvlugt wezen voor de kenissen of buitenstaanders?
tegenwoordig zeggen ze bijna allemaal dat ze Bi zijn
Bepaalde mensen op PF waren eerst nog volmondig hetero en zijn dan opeens bi! Dat zet je toch aan het denken!
Enne, degene die echt bi zijn lopen er niet mee te koop en hoeven het dus ook niet te gillen!
Dank je Marleen!
en in mn omgeving is eigenlijk niemand bisexueel..
jongens vinden het alleen maar leuk omdat dat hun kans op een trio vergroot(denken ze)!lekker egoistisch, haha. vlg mij is de jongen dan toch echt het derde wiel aan de wagen!
dan moet je toch iets doen aan overtugings kracht. whehe
dusz daarom ben ik geen bi
Bi ben je..of gewoon niet. bi ben je als je gevoel kunt hebben vor beide geslachten..bi ben je niet na 1 keer zoenen met je giechelende beste vriendin.
maar heb liever een dame voor mij alleen
trio met 2 dames altijmnd goed
buitenstaanders dan???
Als iedereen maar gelukkig is, zal me worst zijn hoe of wat. Ben je bi, dan ben je lekker bi. Ben je hetero, dan ben je lekker hetero en ben je homo, dan ben je lekker homo!
vind het alleen raar dat mensen soms denken dat geaardheid een keuze is
Ja, ik ook.
Maar wat ik ook een beetje raar vind: dat je er na een huwelijk en kids achter komt dat je toch meer van de andere sekse houdt. Twee keer in mijn omgeving meegemaakt en dat lijkt me voor de gezinsleden toch geen pretje.
het wordt zo nep dusz daarom ben ik geen bi
hahaha
Ik heb al 10 maanden een vriendin, wel een hele open relatie, met mannen mogen we doen wat we willen(wel met een klein beetje toestemming van mekaar dan...) Maar dat wil dus inderdaad ook niet altijd zeggen dat we alleen maar trio's doen! En niet alle vrouwen zijn bi, er zijn er een hoop bischierig om het maar ff zo te noemen!
Je hebt jammer genoeg ook genoeg van die wanna-bi's die het alleen maar zijn omdat ze denken dat het helemaal in is dat vind ik dan gewoon te triest voor woorden. Die denken als ze 1 keer met een vrouw gezoent hebben dat ze meteen bi zijn je bent pas bi als je echt gevoelens hebt voor een vrouw.
het wordt zo nep dusz daarom ben ik geen bi
Met andere woorden: Bi(Sexueel) is dus dat ze met een vrouw sex uti lust kan hebben, maar ze zal altijd (meestal) haar liefde delen met De man van haar leven.
Dit geld ook voor mannen die bi(sexueel) zijn.
niks aan te doen.vind het prima af en toe een meisje erbij!
Ik heb al 10 maanden een vriendin, wel een hele open relatie, met mannen mogen we doen wat we willen(wel met een klein beetje toestemming van mekaar dan...) Maar dat wil dus inderdaad ook niet altijd zeggen dat we alleen maar trio's doen! En niet alle vrouwen zijn bi, er zijn er een hoop bischierig om het maar ff zo te noemen!
Veel mannen hebben er geen problemen mee, tot dat die leuke vriendin van je gek wordt op haar vriendin!
en melk drinken he?
anders heeft het weinig nut
ook gewoon mensen toch..ga toch ook niet aan je vragen wat je van mensen met (vul hier een ziekte of huidskleur in) vind?
terwijl ze eigenlijk de discussie zouden moeten houden
Het gaat hier niet over sex.
Waarom denkt iedereen dat als een meid bi-sexueel is ze ook meteen een trio wil doen?
Het is wel waar dat het vaak makkelijker bespreekbaar is.
Sodemieter op man!
Het is leuk als een meid bi is, het is irri als heel partyflock vol staat met BI puur om de mannen gek te maken!
Wij trappen daar toch niet in
2 vrouwen zien zoenen is geen bi.
Meiden die écht bi zijn, prima!
Meiden die het roepen omdat de jongens dat geil vinden of op iedere foto met een meid zoenen terwijl ze hetero zijn, of net een beetje meer aandacht denken te krijgen hierdoor, VRESELIJK!
Meiden die zeggen dat ze bi zijn krijgen te weinig aandacht daarom zijn ze bi.....
Meiden die op een feestje met een vriendin gaan zoenen omdat dat zogenaamd stoer is of om mannen op te geilen vind ik triest.
Maar als iemand bi is (zowel jongen of meid) is dat prima! Zo iemand valt niet per se op geslacht maar op een persoon.
Ik vind discussies over homo's en bi's altijd een beetje raar. We discussiëren toch ook niet over hetero's?
Mensen die zich niet op hun gemak voelen bij homo's of bi's hebben volgens mij vaak het idee dat zo iemand anders naar je kijkt. Maar als hetero zijnde denk je toch ook niet bij iedere man of vrouw, dat hij of zij iets van je wilt?
Niks mis mee. Lijkt me wel geil om een keer mee te mogen doen.
Dus als een meid bi is.. gaan mannen ( niet allemaal dus ) d'r vaak van uit dat ze aan trio's enz doen..
Ik zal dit nooit ( meer) doen... als je een relatie hebt, met een vrouw of man dan heb je een relatie, een derde d'r bij inbetrekken... tja... vind het niet wat
Dus bi zijn, hoeft niet te betekenen dat iemand aan trio's doet...
Als je in staat bent dat met beide te hebben ben je pas bi vind ik....
Dat je sexuele ervaringen met iemand van hetzelfde geslacht hebt maakt je niet bi imo
Is ook niet verkeerd nee! Maar waarom ga je er van uit dat elke bi-sexueel en trio zou willen
smerig
Zelf bi en geen problemen mee
't geeft wat variatie in je leven
smerig
de bi's lopende ziektekiemen
Bi of niet, veilige sex en hygiene is voor beide net zo belangrijk hoor!
Moetten we perse iets smerig vinden omdat een ander dubbele gevoelens heeft voor beide kanten?
We leven anno 2006 en ik vind dat iedereen eens moet ophouwe met dat gezeik over Bi zijn , je weet zelf wat je voelt en als je zo gelukkig bent waarom moet je dat dan onder stoelen en banken steken??omdat je "maatschappij" het smerig vind? kom nou!!....
kijken kan ook mooi zijn
maar ik haat het als meiden het zegge om interessant te doen.. en bv omdat mannen het geil vinde.. aandacht-trekkers.. jmmr dat het ene ''rage'' aan het worden is.. en dat mensen ook denken dat dat de reden is waarom ik het zou zijn..
als ik nu zo terugdenk aan mijn jeugd merk ik dat ik vrouwen altijd al heel ergg interessant heb gevonden.. Ik ben ook al een aantal keer echt zo onwijs verliefd geweest op een vrouw.. maar ik haat het als meiden het zegge om interessant te doen.. en bv omdat mannen het geil vinde.. aandacht-trekkers.. jmmr dat het ene ''rage'' aan het worden is.. en dat mensen ook denken dat dat de reden is waarom ik het zou zijn..
als je je echt aangetrokken voelt tot vrouwen net als bij mannen en er ook helemaal de kriebels van in je buik kan krijgen.. en er ook echt vlieft op kan worden
ja dat moet je vooral niet aan een jongen vragen want daar kan maar 1 antwoord uit komen.
ik zie ook vaak in discotheken dat 2 meiden lopen zoenen alleen omdat ze aandacht willen van anderen
Wat zijn we toch allemaal ruimdenkend...
Enkele keren hebben ze zelfs gevraagd of we dat niet willen doen terwijl er wel hetero stelletjes stonden te kussen.
jah dat bisexueel gebeuren lijkt haast een breezersletjes activiteit te worden...ik denk dat minstens 50% van de meiden hier op flock niet echt bi is.
Ben zelf bi en heb er totaal geen problemen mee!
Maar idd tegenwoordig is het in de mode ofzo, iedereen is het!!!
Ik weet nog wel mijn eerste keer dat ik met een meisje zoende, dat was in januari 2001, nou toen was het taboe!!!
De hele discotheek kwam naar ons toe om te kijken en iedereen vond het zo smerig!!! Zelfs de mannen!!!!
Hahaha, als ik daar aan terug denk en dan nu in deze tijd kijk hoe mensen er mee om gaan... Gelukkig is het tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar daardoor zijn er wel heel veel neppe bi's!!!!
Je kan nu niet eens meer onderscheiden wie er nou eigenlijk wel of niet bi is.
ben blij dat er bi meiden zijn
Lekkuhr toch . Probeer alleen niet trendy te zijn, maar ben wie je bent. Biseksualiteit wordt vaak gezien als 'het eten van 2 walletjes'. en wat is daar mis mee? Hahaha . Meiden zijn gewoon lekker, bizonder!
ik zou nooit een relatie willen hebben met een bi meisje als ze gevoelens ook heeft voor vrouwen kun je daar als man moeilijk tegen concureren
das nie veel zeg
Nee.
Maar wat valt er nou te vinden van een seksuele geaardheid?
Ik kan wel zeggen dat ik het smerig vind, maar dat vind ik niet. Kan ook zeggen dat ik het fantastisch vind, maar dat vind ik ook niet.
Dus, ik vind er niets van.
Snappie?
jazeker
en als t bevalt doe je t nog eens
en dan krijg je er geen genoeg meer van ...
als je t maar zelf in de hand blijft houden
Moeten ze lekker zelf weten.
Uitspraak van Christelop donderdag 20 april 2006 om 19:10:
En natuurlijk zijn er wel bepaalde feesten waar je als vrouw dergelijke andere dames tegenkomt, maar in het normale uitgaansleven?
Hoe doen de dames die bi zijn hier dat eigenlijk?
Maakt me echt niets uit of mensen bi zijn, maar ze moeten er wel helemaal achter staan en niet zeggen dat ze bi zijn om dan aandacht te krijgen.
De bi-meiden die ik ken zijn schatjes.
Uitspraak van Stippel op dinsdag 22 augustus 2006 om 22:01:
Geen problemen mee, zolang ze maar bij mij uit de buurt blijven ....
mag ik msgien vragen waarom? en hoe j het bedoeld..
Zeker bang dat je de eerste de beste vrouw zal aanranden
wat dus echt heel veel mensen denken
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 2 april 2007 om 20:37:
Zeker bang dat je de eerste de beste vrouw zal aanranden
wat dus echt heel veel mensen denken
ja echt he..
bij lesbiennes komen meteen als die vrouwen aanzetten.. "als ze maar van me afblijft".
bij homo's.. "als hij me maar met rust laat".
Uhhh.. Ja lesbiennes vallen op vrouwen, maar niet op allemaal! ja.. homo; s vallen op mannen, maar ook niet op allemaal! zelfde bij bi meisjes, vallen zowel op mannen als vrouwen, maar niet op ieder willekeurig persoon dat voorbij komt lopen.
Ik bedoel.. da's toch ook niet bij hetero's.
goed gezegt daarom vroeg ik dat aan die meid wrom denk je dat en hoe bedoel je het.. tis indd zo vaak dat ze denken dat je gelijk verliefd op ze word.. je moet wel heel heel erg zelfverzekerd zijn als je denkt dat iedereen maar verliefd op je word.. diep triest
Once you've tried it, nothing else compares
Moeten ze zelf weten.
Wat ik erg apart vindt is hoe sommige bi chicks met vrouwen om gaan... als ze een relatie met een gast hebben en ze kleffen wat met een chick is dat tog ook gewoon vreemd gaan?
Is het dan gek als de man zegt dat ie dat ook 1x wil doen, straffeloos iets met een ander uit vreten???
altijd alleen maar met mannen word ook maar zoooo saai!!!!
vrouwen begrijpen elkaar misschien wel wat beter!!!!!!
jaah maar ben jij elke man
ik zou ook echt niet zonder jou kunnen hoor!!!
jaah toch de warmte van een man is toch echt wel anders!!!!
bi zijn is niets mis mee ik kijk graag naar vrouwen vooral als ze sexy gekleed zijn en er goed uit zien
ik vind een vrouwenlichaam mooi om te zien
en vooral om aan te raken zoenen is vaak ook fijner met een vrouw
de aanrakingen zijn veel zachter en teder en ze weten precies wat je lekker vind. ik vind het iets heel natuurlijks en erotisch hebben
lekker hoor!!!
btje een hype van de laatste paar jaar!
vrouwen zijn mooier, zachter en weten de juiste plekjes te vinden. maarja........................... geen piemel
het enigste wat ik persoonlijk soms wel irritant vind dat er van die meiden zijn die het doen om de "hype"
Tsja..
Wat zal ik dr is van zeggen.
Veel mensen zullen mss om mijn leeftijd zeggen dat ik ook zo'n meisje ben die meeloopt met de mode omdat het hip is, maar ik weet wel beter.
Weet al vanaf een jaar of 12/13 dat ik ook op meisjes verliefd kan worden. Kom er nu sinds halfjaartje openlijk voor uit (familie etc weet het.
Ik vind meisjes die met andere meisjes zoenen en zichzelf bi noemen, echt achterlijk..
Maar echte bi meisjes daarentegen...