Partyflock

Forumonderwerp · 866533

Waarschuw beheerder
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen. Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen. De brokstukken zullen in de Atlantische Oceaan terechtkomen, waar onderzeese vulkanen kunnen uitbarsten, die weer tsunami's van ruim tweehonderd meter kunnen creëren, die op de Atlantische kusten terecht zullen komen en er tientallen miljoenen slachtoffers kunnen veroorzaken. Dat zegt Eric Julien, van het Ecopolitics Institute. Onder andere Yahoo News maakt hier melding van.

Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

Julien roept de overheden op aarde op om maatregelen te nemen. Volgens hem kan dat miljoenen levens sparen. Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015abf0f]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.

Julien publiceert al langer over buitenaardse verschijnselen. Zo heeft hij een nieuwe theorie bedacht, waarin de snelheid van de tijd afhankelijk is van de tijdsdichtheid op een bepaald punt in de ruimte-tijd. Hierdoor kan de tijd dus op sommige plaatsen sneller lopen dan op andere plaatsen, waardoor daar de lichtsnelheid ook hoger ligt en UFO's dus sneller de aarde kunnen bereiken dan wetenschappers denken.

Waarschuw beheerder
Ik geloof er niets van, dit is vast weer zon typische Amerikaanse attention warrior :D

Waarschuw beheerder
Dat is sneller als verwacht en neem ik dit bericht wel zeer serieus.
Thanx voor deze belangrijke mededeling.
Ik zal de komende (laatste) paar weken dus nog veel te doen hebben en raad dit aan ook te doen.
Veel meditatie in lotus en t restant van mn attachments en karma elimineren, dat was ik aan het doen de laatste tijd.
De tijd dringt en is zeer kostbaar.

Ik weet dat mijn bestemming niet in deze wereld te vinden is en er is nix wat ik wil en niet achter kan laten.
(behalve een avontuurtje met sexy black007 dan!)

Meer zit er niet meer in dan, helaas volgende ronde beter? nee ook niet ik kom niet meer terug als mens mij te pijnlijk en te ver beneden mijn niveau hiero.

Misschien verras ik je met afterparty in paradise schatje met mij is nix te gek of onmogelijk nooit geweest ook!

Thanx and Hushi! De goden en hemel verlossen ons van onze eigen puinhoop en misverstanden die al vanaf het prille begin begaan zijn en verder ontwikkeld zijn in nog meer fouten en misverstanden! Wat een geduld en (irritaties)

Mensen vrees t maar niet want met angst komt men niet in de hemel, voor degene die op t lijsje staan bedoel ik daarmee,
De rest succes in samsara als rots of boom of dier wie weet!

Hoe het dan ook vergaan zal op je verdere pad. succes allemaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 02:02:
Dat is sneller als verwacht en neem ik dit bericht wel zeer serieus.
Thanx voor deze belangrijke mededeling.
Ik zal de komende (laatste) paar weken dus nog veel te doen hebben en raad dit aan ook te doen.
Veel meditatie in lotus en t restant van mn attachments en karma elimineren, dat was ik aan het doen de laatste tijd.
De tijd dringt en is zeer kostbaar.

Idd. Ikzal bij deze ook vast afscheid nemen, dan weet ik dat ik het niet vergeet. Nog 11 dagen PF en dan is het gedaan met de pret :( Ik ga er met volle teugen van genieten. :woop:
Waarschuw beheerder
volgens mij is er gezegd dat in de ATLANTISCHE OCEAAN de brokstukken zullen vallen die grote golven veroorzaken,is het dan niet zo dat engeland fungeert als een soort van buffer,aangezien de noordzee ook nog tussen engeland en ons ligt?

26 mei lach ik iedereen uit.
Waarschuw beheerder
Hhmmm lekkere timing!!! :)

SEATTLE, Wash. -- The U.S. Department of Transportation in cooperation with Federal, State, local, and Canadian partners will host PACIFIC PERIL 06 from 23-25 May 2006 at Camp Rilea on the NW Oregon Coast. The three-day event will consist of a “training day” presenting earthquake and tsunami hazards and response plans, a full day Command Post Exercise (CPX) and a final table top review. The exercise play postulates a catastrophic seismic event that triggers a massive tsunami that devastates Pacific coastal communities from British Columbia to northern California. The Government of Canada, including the Province of British Columbia and the City of Vancouver, are also engaged in exercise play.

According to Federal Aviation Administration Regional Administrator and Regional Emergency Transportation Coordinator (RETCO) Douglas R. Murphy, the exercise is designed to challenge participants with a high consequence scenario in order to better assess the effectiveness of existing response plans. “Experts agree that the likelihood of a massive earthquake and tsunamis wave is very real, and speak in terms of not if, but when. Our critical infrastructure is vulnerable, and advance preparation is the key to a successful response,” said Murphy.

U.S. Department of Homeland Security FEMA Regional Director John Pennington agrees. “Emergency incidents are handled on a daily basis at the local level, but the challenges of responding to truly catastrophic disasters rapidly exceed the capabilities of any one community or state,” said Pennington. “In any disaster, coordination, planning, and unity of response are the key determinates of success. Exercises like PACIFIC PERIL help us validate, correct and improve our joint response capabilities.”

The goals of PACIFIC PERIL 06 are to improve the region’s capacity to manage extreme events; create broader frameworks for the operation of expert crisis and consequence management systems; validate authorities, strategies, plans, policies, procedures, and protocols; and test the effectiveness of state, federal and local government coordination in responding to catastrophic transportation system disruptions. Participating agencies include U.S. Departments of Transportation, Homeland Security and Defense, the United States Coast Guard, the states of California, Idaho, Oregon, and Washington, as well as federal and provincial agencies from Canada.

FEMA manages federal response and recovery efforts following any national incident. FEMA also initiates mitigation activities, works with state and local emergency managers, and manages the National Flood Insurance Program. FEMA became part of the U.S. Department of Homeland Security on March 1, 2003.

http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962 = Bron
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaan we nu alweer dood?
Apocalypse Now! :D
Gezellig! Nog ff snel volop Maccen en kratten Juup inslaan! :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moek nu toch opeens denken aan t spelprogramma doet ie t of doet ie t niet ? :p
Waarschuw beheerder
Goed nieuws!!!!!!

Kreeg net van mijn ex vriendin Oemfoefoe van Planeet Oeniegoegoe te horen dat ze dit gaan verhelpen...

Dus maken jullie je maar geen zorgen, alles komt goed...

(maw ik zit over een week veilig in Turkije :))
Waarschuw beheerder
gelukkig hebben we de foto alvast !
[img width=638 height=482 cacheid=000c5aba002390208b09dadb1a016799b7]http://www.solarviews.com/raw/meteor/impact1.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 10:34:
Gaan we nu alweer dood?
Apocalypse Now! :D
Gezellig! Nog ff snel volop Maccen en kratten Juup inslaan!

ja en nog een keertje goed schijten voordat de toiletpot in de grond zakt....

Waarschuw beheerder
nog 9 dagen en we gaan het zien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 16 mei 2006 om 04:26:

ziet dr wel indrukwekkend uit heh :d je zou dr haast bang van worden :d
Werkzaam bij Haelen.tk
Waarschuw beheerder
donateur
als het zo is neem ik snel n tripje :D
laatste aanpassing

Werkzaam bij Audiophonik
Artiest Amanael
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniel.H op dinsdag 16 mei 2006 om 18:53:
als het zo is neem ik snel n tripje laatste aanpassing 16 mei 2006 18:53

Hey schaapje waar ga je naartoe ?:P
Waarschuw beheerder
donateur
2 a place where no man has gone before :)

Waarschuw beheerder
Haha, somige mensen hebben echt een steekje los zitten met hun paranormale buitenaardse vrienden

Waarschuw beheerder
Het is bijna zo ver!
We gaan sterven

whaaaaaaaa:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 19:19:
Het is bijna zo ver!
We gaan sterven

De wereld komt aan zijn eind !!
Waarschuw beheerder
donateur
Grote nieuwe asteroïde heeft kans aarde te raken

Al worden we niet rond 23/25 mei geraakt door een fragment van komeet 73P, dan staat ons op 21 juni 2008 een andere dreiging te wachten. De op 27 april ontdekte asteroïde "2006 HZ51" kan een globale ramp veroorzaken.

De asteroïde meet 800 meter in diameter komt de komende eeuwen 165 keer vlak langs de aarde, waarvan de eerste keer op 21 juni 2008. De kans dat deze de aarde raakt is, gebaseerd op huidige observaties, 1 op zes miljoen.

Omdat er nog weinig waarnemingen gedaan zijn, kan de baan nog herzien worden met nieuwe observaties, wat kan betekenen dat de kans groter blijkt of de kans kleiner blijkt dan de huidige berekeningen.

Als de asteroïde de aarde inderdaad in 2008 zou raken, zou er momenteel te weinig technologie en tijd zijn om de inslag te voorkomen, zegt Dan Durda, asteroïde expert van de B612 Foundation. Bij ontdekking van een asteroïde die zeker inslaat, zijn er zeker tientallen jaren nodig om zo'n steen van koers te laten wijzigen.

Asteroïde Apophis heeft in 2036 een kans van 1 op 6000 dat hij inslaat op aarde. Volgens Durda zou bij deze asteroïde wel genoeg tijd zijn om deze te stoppen.

bron : http://www.xerson.nl/content/view/232/2/

:o:o

Waarschuw beheerder
nog een paar dagen hoop nog net me rijbewijs te halen ;)

Waarschuw beheerder
Kan hij niet 3 dagen later vallen,op Zondag....
Dan ben ik toch nog van het padje :xtc:
En dan komt de klap niet zo hard aan....
Maar ik zal de boot alvast in de gang zetten....

Nog 8 dagen te gaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uiteindelijk zal de aarde wel op zo een soort manier vergaan.
Waarom niet op deze datums?? we leven immers al in 2006!

:o
:o
Waarschuw beheerder
donateur
kan die nie ff wachten tot eind zomer? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
25 mei

Leuk...:/
@ my b-day...:(

Waarschuw beheerder
nou mooi toch? Ga je op je verjaardag ook gelijk de pijp uit, vette ironie :)
Waarschuw beheerder
nou nee dank je als die komeet valt heb ik net 4 maanden met m'n vriend :O en ik wil nog langer leven ;P

denk dat het niet gebeurd ;)
Waarschuw beheerder
Haha, somige mensen hebben echt een steekje los zitten met hun paranormale buitenaardse vrienden

Goed nieuws!!!!!!

Kreeg net van mijn ex vriendin Oemfoefoe van Planeet Oeniegoegoe te horen dat ze dit gaan verhelpen...

Dus maken jullie je maar geen zorgen, alles komt goed...

Hoezo, wil je nu beweren dat ik gek ben ofzo...?

Waar denk je dat Ronaldinho vandaan komt, he? Ja juist ja, Planet of the Rabbits... Ligt 2,5 miljoen km van planeet Oemfoefoe...
Waarschuw beheerder
Here we go again :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen.

Dan mis ik net XQ Holland vs Italy :cry:

Waarschuw beheerder
Dan krijg ik net me loon.. ga maar niet werken morgen heb er tog niks aan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 16 mei 2006 om 04:26:

wow echt vette foto!!

Uitspraak van miguelo:) op woensdag 17 mei 2006 om 19:33:
Grote nieuwe asteroïde heeft kans aarde te raken

Al worden we niet rond 23/25 mei geraakt door een fragment van komeet 73P, dan staat ons op 21 juni 2008 een andere dreiging te wachten. De op 27 april ontdekte asteroïde "2006 HZ51" kan een globale ramp veroorzaken.

De asteroïde meet 800 meter in diameter komt de komende eeuwen 165 keer vlak langs de aarde, waarvan de eerste keer op 21 juni 2008. De kans dat deze de aarde raakt is, gebaseerd op huidige observaties, 1 op zes miljoen.

Omdat er nog weinig waarnemingen gedaan zijn, kan de baan nog herzien worden met nieuwe observaties, wat kan betekenen dat de kans groter blijkt of de kans kleiner blijkt dan de huidige berekeningen.

Als de asteroïde de aarde inderdaad in 2008 zou raken, zou er momenteel te weinig technologie en tijd zijn om de inslag te voorkomen, zegt Dan Durda, asteroïde expert van de B612 Foundation. Bij ontdekking van een asteroïde die zeker inslaat, zijn er zeker tientallen jaren nodig om zo'n steen van koers te laten wijzigen.

Asteroïde Apophis heeft in 2036 een kans van 1 op 6000 dat hij inslaat op aarde. Volgens Durda zou bij deze asteroïde wel genoeg tijd zijn om deze te stoppen.

bron : http://www.xerson.nl/content/view/232/2/

tuurlijk en meteen weer uitstellen..
geloof dat dat wel errrrg vaak gebeurd.. voorspellingen en dan: nee toch niet.. toch pas weer 2 jaar later..
als we gaan dan gaan we toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 03:25:
tuurlijk en meteen weer uitstellen..
geloof dat dat wel errrrg vaak gebeurd.. voorspellingen en dan: nee toch niet.. toch pas weer 2 jaar later..

:yes: gebeurd zo vaak de wereld had al 4 keer moeten vergaan..

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op donderdag 18 mei 2006 om 09:14:
de wereld had al 4 keer moeten vergaan..

4 keer maar....???
Volgens mij is er elk jaar wel ergens een groepering die gelooft dat we gedoemd zijn.:D

Waarschuw beheerder
Mensen nog een week!

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:31:
Volgens mij is er elk jaar wel ergens een groepering die gelooft dat we gedoemd zijn

De grootste grap was het toen we 2000 toegemoet kwamen :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:48:

Pas maar op!! Vannacht komen ze je halen:O:O:devil:

Uitspraak van B) Esco op donderdag 18 mei 2006 om 00:03:
Ligt 2,5 miljoen km van planeet Oemfoefoe...

Uitspraak van B) Esco op donderdag 18 mei 2006 om 00:03:

Wat klopt niet?:vaag::rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spannend hoor nog een week dan is het zo ver.
weet iemand toevalig ook hoe laat het ongeveer gaat gebeuren.

Waarschuw beheerder
ja ik hoorde rond half 3 's middags.. want de meteor moet eerst gewoon middageten hoor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 19:44:
ja ik hoorde rond half 3 's middags.. want de meteor moet eerst gewoon middageten hoor

Zullen we aftellen en vuurwerk afsteken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 20:46:
Zullen we aftellen en vuurwerk afsteken

Laat dat maar aan al quada over ;)
Waarschuw beheerder
en komt hij al in de buurt?
Waarschuw beheerder
Over een week de inslag??
krijg ik er weinig van mee denk ik, zit dan namelijk de hele dag al achter de drank :bier: Al het dan maar gebeurd na t drinken van vele biertjes en niet smorgens:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 20:46:
Zullen we aftellen en vuurwerk afsteken

je hoeft geen vuurwerk aan te steken:9 Dat krijg je vanzelf vallend uit de lucht:[

Waarschuw beheerder
dus het is binnenkort deventer aan zee??

denk dat deventer er dan ook niet meer is als de hele aarde er aan gaat:P:P:P
Waarschuw beheerder
lol :P ik ben wel is opgehaald hoor door zon enge vriend :') ennuh was best lekkaaaaaahhhhhh!! :P

laat mij maar gelijk verdrinken dan voel ik der niks van :D of ken der niet zon ding op me kop terecht komen dat zou ook wel relaxed zijn voel ik ook is hoe dat is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 22:34:
denk dat deventer er dan ook niet meer is als de hele aarde er aan gaat

waddanèh survival of the fittest toch?

deventerreur! ik ga wel skuilen onder de brug voor die meteoor`ng! :D

Waarschuw beheerder
ik ga wel skuilen onder de brug voor die meteoor`ng!

dan verzuip je :P want dan stijgt de ijsel wel heel snel:P