Partyflock

Forumonderwerp · 866533

Waarschuw beheerder
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen. Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen. De brokstukken zullen in de Atlantische Oceaan terechtkomen, waar onderzeese vulkanen kunnen uitbarsten, die weer tsunami's van ruim tweehonderd meter kunnen creëren, die op de Atlantische kusten terecht zullen komen en er tientallen miljoenen slachtoffers kunnen veroorzaken. Dat zegt Eric Julien, van het Ecopolitics Institute. Onder andere Yahoo News maakt hier melding van.

Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

Julien roept de overheden op aarde op om maatregelen te nemen. Volgens hem kan dat miljoenen levens sparen. Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015abf0f]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.

Julien publiceert al langer over buitenaardse verschijnselen. Zo heeft hij een nieuwe theorie bedacht, waarin de snelheid van de tijd afhankelijk is van de tijdsdichtheid op een bepaald punt in de ruimte-tijd. Hierdoor kan de tijd dus op sommige plaatsen sneller lopen dan op andere plaatsen, waardoor daar de lichtsnelheid ook hoger ligt en UFO's dus sneller de aarde kunnen bereiken dan wetenschappers denken.

Waarschuw beheerder
Ja als ik er nooit in hebt verdiept dan zou ik ook dat soort conclusies trekken.

tuurlijk gast :/
Waarschuw beheerder
donateur
vreemde "toeval" maar t plaatje in de openingspost is 16660 bytes
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Kan aan de Noordzee een tsunami optreden?
Langs de kust van de Noordzee zal geen tsunami optreden. Een zeebeving (bijvoorbeeld bij het vulkanische IJsland) zal door de ondiepe Noordzee snel uitdempen. De kust bij Noorwegen is zo steil dat het effect van een tsunami ook daar verwaarloosbaar zal zijn. Als in de Noordzee zelf een aardbeving plaatsvindt, zal de resulterende golf niet hoger zijn dan 0,5 meter en geen schade aanrichten. Langs andere Europese kusten (zie ook hieronder bij geschiedenis) kunnen echter wel tsunami's voorkomen.
Waarschuw beheerder
dat word dan me verjaardagscadeau denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:59:
Kan aan de Noordzee een tsunami optreden?
Langs de kust van de Noordzee zal geen tsunami optreden. Een zeebeving (bijvoorbeeld bij het vulkanische IJsland) zal door de ondiepe Noordzee snel uitdempen. De kust bij Noorwegen is zo steil dat het effect van een tsunami ook daar verwaarloosbaar zal zijn. Als in de Noordzee zelf een aardbeving plaatsvindt, zal de resulterende golf niet hoger zijn dan 0,5 meter en geen schade aanrichten. Langs andere Europese kusten (zie ook hieronder bij geschiedenis) kunnen echter wel tsunami's voorkomen.

SOw hej nog niet over nagedacht :nee:

Waarschuw beheerder
Waar ik ook aan zat te denken toen ik dat plaatje van SUPERKoRT zag: Groot-Brittanie vormt een natuurlijke blokkade voor een golf. Stel dat er een vloedgolf ontstaat in de Atlantische oceaan, dan komt hij tegen GB aan, maar kan Nederland niet raken.

Sowieso, voor de Tsunami in 2004 had nog niemand erover gehoord en nu is het overal tsunami dit, tsunami dat. Zal wel loslopen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:38:
tuurlijk gast

:D
Waarschuw beheerder
morgen weten we het :p vanavond nogeens goed feesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roflcopter op woensdag 24 mei 2006 om 07:38:
Misschien hebben we wat aan de kantoorobjecten-wat-blijft-drijven-en-wat-niet uit Braniac

:respect:

de prullemand omgekeerd.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien.

Er bestaat toch ook een dampkring die die kleine stukjes verbrand :vaag: maak je niet zo druk, gaat echt niks gebeuren!

Waarschuw beheerder
Mhaha, Enschede aan Zee :P
Waarschuw beheerder
steentje van 1 bij 1 cm. In de zee. Dikke tsunamie.
Waarschuw beheerder
kmerk der nog nix va :9

Waarschuw beheerder
:9
http://video.google.com/videoplay?docid=4653448813733199771&q=Meteor&pl=true
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
offtopic: tepelstreeltje speel jij Trackmania nations? zoniet never mind :D

on topic: VET FILMPJE heheh :)

Waarschuw beheerder
offtopic: tepelstreeltje speel jij Trackmania nations? zoniet never mind

nope, why?
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Is die al op Aaarde geland? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 14:03:
nope, why?

er speeld vaak iemand met de naam tepelstreeltje in.. dacht ff vragen :) u never know

Waarschuw beheerder
ach zo :nee:

maar:

Over 100 jaar

Jo,
Jo,
Johoho!

Heb je verkering, een pracht van een meid,
Op een dag wordt ze lesbisch en dan ben je d'r kwijt.
Je eet vegetarisch principieel doe je dat,
Op een dag word je aangereden op een zebrapad. Woho!
Het zit wel vaker ff tegen,
Gewoon blijven bewegen, want...

Chorus:
Over 100 jaar, zijn jullie allemaal dood!
Over 100 jaar, zijn jullie allemaal dood
Wij ook!

Ik…

Jo,
Jo,
Johoho!

Jo,
Jo,
Johoho!

Heb je verkering, een pracht van een knul,
Op een dag wordt ie homo en dan ben je de lul.
Je eet vegetarisch principieel doe je dat,
Op een dag word je aangereden op een… viaduct. Woho!
Het zit wel vaker ff tegen,
Gewoon blijven bewegen, want...

Chorus

Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood!
En begraven, En begraven, en begraven,

En begraven, of gecremeerd, woho!!

In de openhaard!!! Ooh!!!

Wij ook!

Ik ook!

Wij ook!
Ik ook!

Wij ook!

Ik ook!

8)
Waarschuw beheerder
het bier staat koud laat dat stukkie steen maar komen
Waarschuw beheerder
Nou wens iedereen veel geluk in de hemel als we toch dood gaan :d Ik ga niet ik blijf alleen hier :d
Waarschuw beheerder
Het is geen stukkie steen hoor wat er langskomt vliegen 9miljoen km verderop, maar een komeetkern met meer dan 40 komeetestukken erbij:d

Waarschuw beheerder
Het is geen stukkie steen hoor wat er langskomt vliegen 9miljoen km verderop, maar een komeetkern met meer dan 40 komeetestukken erbij

Zonnevlam kan zorgen dat komeet 73P de aarde raakt
(Wednesday 26 April 2006) -

Enkele dagen geleden is fragment B van de stervende komeet 73P/Schwassman Wachmann 3 in tweeën gebroken. Een van deze twee stukken heeft nu een uitbarsting, wat de helderheid daarvan bijna heeft verdubbeld sinds 23 april. Ook is een ongewone zonnevlam op komst die de uit rotsblokken bestaande staart van de komeet - die de Aarde volgens de NASA onder normale omstandigheden zou missen - vele malen langer gaat maken.

Infrarood beelden van explosie op komeetfragment B

Komeet explodeert

Op de komeet is een uitbarsting geregistreerd die fragment B van de komeet in tweeën heeft gebroken. De uitbarsting op
de komeet kan met grote kracht een nieuw stuk van de komeet afstoten, die helder zal schijnen als verse stukken ijs en
rots blootgesteld worden aan zonlicht. Als dit zo is, kan het paar zich in drie stukken verdelen - of misschien meer.
De komeet bestaat nu uit meer dan 40 fragmenten verdeeld over een lengte van miljoenen kilometers, met daartussen
kleinere stukken puin.

Zonnevlam op komst

Op de zon is tevens een zonnevlek verschenen. Dit is zeer ongewoon want de zon bevindt zich in het
zonnevlekminimum van haar cyclus.

Zonnevlek 875 heeft een gekronkeld complex magnetisch veld dat energie herbergt voor sterke zonnevlammen. Tot dus
toe is de vlek niet uitgebarsten. Zou dit wel het geval zijn, dan zou deze een sterke wind van geladen deeltjes de ruimte insturen.
De kans bestaat dat de zonnewind de komeet raakt. De staart die te zien is bij een komeet komt niet doordat deze
vooruitvliegt en als een vliegtuig rook achterlaat, maar wordt veroorzaakt doordat de zon altijd een briesje, een stroom van deeltjes de ruimte inblaast. De staart van een komeet staat dan ook altijd van de zon afgericht.
De NASA zegt dat komeet 73P ons op vijf miljoen kilometer zal missen, maar een eventuele uitbarsting op de zon zou de
staart van de komeet veel langer kunnen maken. De komeet passeert ons juist binnen de baan van de aarde om de zon.

Een zonnevlam doet het briesje van deeltjes veranderen in een stormwind die elektriciteitsstoringen op aarde kan
veroorzaken en satellieten kan laten uitvallen. Ook veroorzaakt deze extreme vormen van het noorderlicht.

Als de zogenaamde coronal mass ejection de komeet bereikt
en de staart die uit rotsblokken bestaat langer zou maken,
zou op het moment dat de aarde in het horizontale vlak van aarde-komeet-zon vliegt, er tóch fragmenten op aarde kunnen
neerstorten. Deze horizontale samenstand vindt plaats op 23 - 25 mei.

Daarnaast explodeert de komeet in een rap tempo uit elkaar en kunnen uitbarstingen van rots in de tegengestelde
richting als de richting waarin de komeet vliegt zorgen dat deze stukken ver achter de kop van de komeet komen.

Voorspelling

De bijbelcode voorspelt dat er iets op 23 mei 2006 gaat gebeuren, wat te maken zou kunnen hebben met deze komeet
en op komst zijnde zonneuitbarsting.
\\\"Op 23 mei 2006 oordeelde Hij. Ik zal de Aarde treffen. Iedereen tot het uiterste noorden zal ik laten komen en u brengen
naar de bergen van Israël; Het zullen duivelse tijden worden in die dagen.\\\"
Eerdere voorspellingen die uitkwamen was op 18 februari, waarbij een signaal uit de ruimte opgevangen zou worden.
Tevens voorspelde de bijbelcode bijvoorbeeld correct de datum van de moord op premier Rabin, en de inslag van
komeet Shoemaker-Levy op Jupiter.

Bron: Spaceweather.com | Exopolitics Institute | Redactie Xerson
http://www.xerson.nl - Xerson.nl - De X-Factor nieuwsportal Powered by Mambo Generated: 6 May, 2006, 23:06

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 16 mei 2006 om 04:30:
ja en nog een keertje goed schijten voordat de toiletpot in de grond zakt....

:D :lol:

Maarreh, nog mensen hier die op de vlucht slaan voor de gevreesde 25/5?

Waarschuw beheerder
:nee: als het mijn tijd is, dan is dat zo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Die man die deze voorspelling heeft gedaan, heeft hij deze voorspelling gedaan op grond van wetenschappelijke berekeningen waarvan hij al op de hoogte was of heeft hij deze gedaan puur aan de hand van wat die Alians tegen hem gezegd hebben, en is daarbij later pas deze wetenschappelijke bevestigiging gekomen?
Waarschuw beheerder
eerste steentje is al neergedaald op vliegveld van istanbul...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 15:04:
Die man die deze voorspelling heeft gedaan, heeft hij deze voorspelling gedaan op grond van wetenschappelijke berekeningen waarvan hij al op de hoogte was of heeft hij deze gedaan puur aan de hand van wat die Alians tegen hem gezegd hebben, en is daarbij later pas deze wetenschappelijke bevestigiging gekomen?

volges mij dat laatste..

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, dan is het wel een frapante zaak. Maar we zullen zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paulista [SW] op woensdag 24 mei 2006 om 15:05:
eerste steentje is al neergedaald op vliegveld van istanbul...

8) egt :P

Waarschuw beheerder
Grote brand vliegveld Istanbul

Uitgegeven: 24 mei 2006 14:54
Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 14:58

ISTANBUL - Op de luchthaven van de Turkse stad Istanbul is woensdagmiddag een grote brand uitgebroken. De vuurzee ontstond in het vrachtgedeelte van de luchthaven Ataturk. De oorzaak van de brand is volgens Turkse media en de Amerikaanse nieuwszender CNN nog niet bekend.

Door de brand is er een grote rookontwikkeling. De Turkse televisie meldde dat onder de reizigers op de luchthaven paniek is uitgebroken.

ALLESSSS MOET KAPOTT!!! :P

Waarschuw beheerder
bron?

Waarschuw beheerder
nu.nl ;)

Waarschuw beheerder
dat hoeft tog neit daardoor te zijn

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=305]http://www.cnnturk.com/images/galeri/ist5ga.jpg[/img]
lijkt toch verdacht veel op iets 'inslagerigs' :devil:
Waarschuw beheerder
maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien

Hoe weet die vent dan dat die brokstukken dr zijn als die ze niet kan zien...
Waarschuw beheerder
Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei

Ik heb gister nog via telepathie met mijn buitenaardse vrienden gepraat maar die hebben dr niets over gezegt...
Waarschuw beheerder
haha Judith, ze mogen je niet B)
Waarschuw beheerder
"ik heb informatie door gekregen fysiek en mentaal, wat gecrediteerd is door wetenschappelijke data, waarin duidelijk wordt dat op 25 Mei 2006 een enorme tsunami voor zal komen in de Atlantische oceaan, veroorzaakt door de inslag van een komeet fragment zullen er als gevolg meerdere onderzee vulkanen uitbreken. Golfen tot 200 meter hoog zal de kustlijn van boven en onder het sterrenbeeld Kreeft. Hoe ook alle landen aangrenzend aan de Atlantische oceaan zullen getroffen worden door destructie en dood. Deze site is opgedragen aan het leven, aan burgerverantwoordelijkheid en informatie. Er is nog tijd om levens te redden. Bedankt voor het meewerken aan het wereld weide alarm!" -- Eric Julien

juisttt :P

© http://www.savelivesinmay.com/ voor meer ..
Waarschuw beheerder
[img width=549 height=374 cacheid=000000360023aeb98a84f5891a016b5823]http://i4.tinypic.com/10ifaly.jpg[/img]

zo gaat-ie als het goed is

Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAAAAAAAH PANIC, PANIC, PANIC :dood:

neeh ik zou ze wel ffies bellen, dat ze alles tog maar beter op pluto kunnen droppe... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 16:29:

Dat is er meestal eh, als een komeet ontploft :p
Waarschuw beheerder
Ik heb dr zin an !!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nadi 8) op woensdag 24 mei 2006 om 16:36:
"ik heb informatie door gekregen fysiek en mentaal, wat gecrediteerd is door wetenschappelijke data, waarin duidelijk wordt dat op 25 Mei 2006 een enorme tsunami voor zal komen in de Atlantische oceaan, veroorzaakt door de inslag van een komeet fragment zullen er als gevolg meerdere onderzee vulkanen uitbreken. Golfen tot 200 meter hoog zal de kustlijn van boven en onder het sterrenbeeld Kreeft. Hoe ook alle landen aangrenzend aan de Atlantische oceaan zullen getroffen worden door destructie en dood. Deze site is opgedragen aan het leven, aan burgerverantwoordelijkheid en informatie. Er is nog tijd om levens te redden. Bedankt voor het meewerken aan het wereld weide alarm!" -- Eric Julien

juisttt

© http://www.savelivesinmay.com/ voor meer ..

En waar moeten we dan naar toe :)
Waarschuw beheerder
Mars misschien, dat lijkt vrij veel op onze planeet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 24 mei 2006 om 16:38:
Uitspraak van :JUDITH: op woensdag 24 mei 2006 om 16:29:

Dat is er meestal eh, als een komeet ontploft

Ja dat snap ik.. Maar als je ze niet ziet.. Kun je ook niet weten waar ze zijn en of ze de aarde zullen raken...
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 16:45:
En waar moeten we dan naar toe

Party @ my place, aangezien wij het toch droog houden morgen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 24 mei 2006 om 16:46:
Mars misschien, dat lijkt vrij veel op onze planeet

Huppa.. Met zn all'n in de spaceshuttle :)