Partyflock

Forumonderwerp · 866533

Waarschuw beheerder
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen. Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen. De brokstukken zullen in de Atlantische Oceaan terechtkomen, waar onderzeese vulkanen kunnen uitbarsten, die weer tsunami's van ruim tweehonderd meter kunnen creëren, die op de Atlantische kusten terecht zullen komen en er tientallen miljoenen slachtoffers kunnen veroorzaken. Dat zegt Eric Julien, van het Ecopolitics Institute. Onder andere Yahoo News maakt hier melding van.

Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

Julien roept de overheden op aarde op om maatregelen te nemen. Volgens hem kan dat miljoenen levens sparen. Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015abf0f]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.

Julien publiceert al langer over buitenaardse verschijnselen. Zo heeft hij een nieuwe theorie bedacht, waarin de snelheid van de tijd afhankelijk is van de tijdsdichtheid op een bepaald punt in de ruimte-tijd. Hierdoor kan de tijd dus op sommige plaatsen sneller lopen dan op andere plaatsen, waardoor daar de lichtsnelheid ook hoger ligt en UFO's dus sneller de aarde kunnen bereiken dan wetenschappers denken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 16:46:
Ja dat snap ik.. Maar als je ze niet ziet.. Kun je ook niet weten waar ze zijn en of ze de aarde zullen raken...

Je moest is weten, je kan alles uitrekenen. O.a door de Hubble die hangt in de cosmos, die maakt hele scherpe en mooie foto's, en je kan het niet zien met een huis tuin en keuken telescoop, met de dingen die nasa c.q. esa hebben kun je dat wel allemaal zien.. helaas hebben we die in nederland niet
Waarschuw beheerder
Ik ga ff chinees halen nu het nog kan :)
En morgen lekker in de modder roll'n bij Hoeve :D Nu kan het nog!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 16:48:
Huppa.. Met zn all'n in de spaceshuttle

hihi duurt alleen al 9 maanden om er naartoe te gaan:d
Waarschuw beheerder
Meteorological office denies Tsunami rumour in Morocco
By Karima Rhanem | Morocco TIMES 5/22/2006 | 3:11 pm

The Moroccan Meteorological office denied on Monday rumours, which stated that a Tsunami could hit the Atlantic Ocean after the fall of fragments of a comet that would pass close to earth on May 25, MAP news agency reported.

This denial comes after the Ufological Research Center warned on its website of a Tsunami danger that would affect several countries, including Morocco.

Eric Julien, author of La Science Des Extraterrestres made an alert in his website about Tsunami.

He claims that he has received information psychically, which is corroborated by scientific data, according to which on May 25, 2006 a giant tsunami will occur in the Atlantic Ocean, brought about by the impact of a comet fragment which will provoke the eruption of under-sea volcanoes.

He said that waves up to 200 m high will reach coastlines located above and below the Tropic of Cancer. He added that all of the countries bordering the Atlantic will be affected to greater or lesser destructive and deadly levels.

However, the head of the Meteorological Office, Mustapha Janah, told MAP news agency "the Ufological Research Center does not have technical means" to observe this kind of phenomenon.

Citing the American space agency "NASA," the official noted that the comet will pass away from planet earth at about 10 million kilometres, excluding hence any risk of a Tsunami in the Atlantic Ocean.

The last Tsunami hit the Indian Ocean on Dec. 26, 2004. It was caused by a 9- magnitude earthquake which killed nearly 150,000 people throughout the region, and left more than 1.5 million homeless.

The 2004 tsunami is the worst in recorded history. Prior to 2004, the deadliest recorded tsunami in the Pacific Ocean was in 1782, when 40,000 people were killed by a tsunami in the South China Sea.

The tsunami created by the 1883 eruption of Krakatoa is thought to have resulted in 36,000 deaths.

The most deadly tsunami between 1900 and 2004 occurred in 1908 in Messina, Italy, on the Mediterranean Sea, where the earthquake and tsunami killed 70,000.

The most deadly tsunami in the Atlantic Ocean resulted from the 1755 Lisbon earthquake, which, combined with the toll from the actual earthquake and resulting fires, killed over 100,000.

:cheer:

Waarschuw beheerder
Ik voorspel...dat mijn speciale anti-meteoriet boomhut niet word bekogeld!

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 24 mei 2006 om 16:49:
Uitspraak van :JUDITH: op woensdag 24 mei 2006 om 16:46:
Ja dat snap ik.. Maar als je ze niet ziet.. Kun je ook niet weten waar ze zijn en of ze de aarde zullen raken...

Je moest is weten, je kan alles uitrekenen. O.a door de Hubble die hangt in de cosmos, die maakt hele scherpe en mooie foto's, en je kan het niet zien met een huis tuin en keuken telescoop, met de dingen die nasa c.q. esa hebben kun je dat wel allemaal zien.. helaas hebben we die in nederland niet

Ben jij Julien ofzo :P
Geloof jij serieus dat er morgen een mega vloedgolf komt?
Waarschuw beheerder
Ik? Nee, ik geloof er juist geen ene reet van. :)
Waarschuw beheerder
Mijn hobbie is alleen zelf sterrenkunde, dus vind het wel allemaal intersant daarom:d

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=254]http://www.xerson.nl/images/stories/73p_collision.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ja mecurius iemand die daar nog heen wil lekker warm 350 graden boven 0
Waarschuw beheerder
[img width=516 height=212 cacheid=000c64d40023aec53689a3d31a016b5c0c]http://www.nasa.gov/images/content/147658main_hst_comet_ground_516.jpg[/img]

Duidelijk jongens? :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 16:54:
Ben jij Julien ofzo

hij geeft niet graag toe :9, hij is de geheime boodschapper :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok ik beken, ik ben buzz aldrin:bloos:

Waarschuw beheerder
echt vette filpjes, er is er ook een over zwarte gaten

Waarschuw beheerder
Dus morgen is het zover :-)
Zal het eindelijk gebeuren schiet al mooi op zo...wie is al aan het aftellen????

Waarschuw beheerder
Het komt nu toch wel egt dichtbij...spannend hoor! Ik voel dat ze eraan komen :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:07:
echt vette filpjes, er is er ook een over zwarte gaten

Kick ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:26:
Het komt nu toch wel egt dichtbij...spannend hoor! Ik voel dat ze eraan komen :bloos:

Mocht er 1 zo'n ding op de aarde storten, dan komt het niet in de buurt van Nederland hoor :p

Waarschuw beheerder
ik maak me niet druk, ik leef met de dag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:55:
ik maak me niet druk, ik leef met de dag

Je kunt moeilijk met de week leven he :)

Waarschuw beheerder
:gaap:
1 day left... :P
Waarschuw beheerder
donateur
ook wij gaan er aan

[img width=682 height=414 cacheid=0013cad70023a872a3e5e4c91a016b6ac1]http://www.savelivesinmay.com/slimdocs/map-High-Risk-Areas_files/image021.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
nou vind t wel creapy eigenlijk:s

kryg haast paniekaanval:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
we krijgen bijna elke maand te horen dat er wat op ons af komt :9

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft het toch eens 1 keer een voordeel om in het oosten des lands te wonen...

Als je in het westen woont, zou je denk ik maar 1 voorzorgsmaatregel kunnen treffen; een duikpak kopen (of op z'n minst zuurstofflessen). Of een kano/klein bootje zodat je iniedergeval nog naar gebieden kunt peddelen die niet onder water staan...

Hoe dan ook; this sure beats de watersnoodramp van 1953.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aan de foto te zien hoef ik me nergens druk om te maken...
Waarschuw beheerder
Vind het toch typisch dat de golf netjes langs de randjes van engeland en ierland loopt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Judith! op woensdag 24 mei 2006 om 19:06:
Vind het toch typisch dat de golf netjes langs de randjes van engeland en ierland loopt...

8)

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op woensdag 24 mei 2006 om 18:57:
ook wij gaan er aan

Hallo ik woon fijn op het droge nedeland:[

Vanavond zuipen neuken blowen en feesten morgen is het gedaan:[
Waarschuw beheerder
donateur
Beter, Apeldoorn aan zee!! :cheer:

Waarschuw beheerder
We leven nog!

Godzijdank;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op woensdag 24 mei 2006 om 19:12:
Beter, Apeldoorn aan zee!! :cheer:

Hehehehehe... ja, cool.
Hoef ik voortaan minder ver te rijden om lekker naar het strand te gaan
B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 19:14:
Hoef ik voortaan minder ver te rijden om lekker naar het strand te gaan

Ja of al die mensen die daar woonden gaan nu alsnog aan de rand wonen daar en is Apeldoorn opeens mega city 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 19:13:
We leven nog!

Godzijdank

morgen pas :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen.

hoe kan een komeet nou de aarde raken :O
een komeet is namelijk een berg van ijs en stofdeeltjes en die verbranden wel in de dampkring (= vallende sterren).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nadi 8) op woensdag 24 mei 2006 om 19:27:
Ja of al die mensen die daar woonden gaan nu alsnog aan de rand wonen daar en is Apeldoorn opeens mega city 8)

Ik denk dat die mensen tegen die tijd allemaal wel verdronken zijn... :P
Waarschuw beheerder
een meteoriet is trouwens iets anders dan een komeet.
kortom; dit verhaal rammelt aan alle kanten. :P

Waarschuw beheerder
:o ik had 2 weken geleden nog over een tsunami gedroomd! en bedacht me toen wat ik zou doen. ik denk dat ik mn brommertje zou pakken en naar t hoogst gelegen gebied zou rijden 8) al zou dat niet helpen.. want k woon in Noordwijk AAN ZEE :frusty:

haha.. maar hopen dat t niet zal gebeuren dan :P
Waarschuw beheerder
morgen is de grote dag!! mijn sodiak ligt al klaar op het dak en mijn lunch pakketje ook!laat die steentjes maar komen:P

Waarschuw beheerder
:lol: maar hoe laat is die tsunami bij ons dan? of heeft die Julien dát niet meegekregen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 20:23:
maar hoe laat is die tsunami bij ons dan? of heeft die Julien dát niet meegekregen?

morgen rond een uurtje of 1
maar dat heb ik zelf gedroomd vanacht:P;)

Waarschuw beheerder
oh :P een uurtje of 1 smiddags? dat zou wel lekker zijn, kan ik nog een beetje uitslapen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 20:40:
oh een uurtje of 1 smiddags? dat zou wel lekker zijn, kan ik nog een beetje uitslapen

ja dat gevoel had ik ook!;) haha.
kan ik nog even het 1 en ander voorbereiden!
Waarschuw beheerder
maak me ff wakker wanneer het begint dank u
Waarschuw beheerder
vet morgen gaan we allemaal kapot :p

Waarschuw beheerder
roeiboot ligt klaar b)