Partyflock

Forumonderwerp · 865797

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig niet!!

Kom er om te feestten, en niet om te vechtten...
Daar hebben we de vechtsporten voor!!!

Waarschuw beheerder
vechten is triest op wat voor manier dan ook :[
behalve vechtsport dan.. 8)

Waarschuw beheerder
Stakkers vs Stakkers

Lekker laten gaan dus (y)

Waarschuw beheerder
Vechtpartijen wel es gezien, zelf maar 1 keer ruzie gehad op een feestje..
Waarschuw beheerder
Vaak genoeg gezien ja..
Gebeurt nou eenmaal hé..

Waarschuw beheerder
Vaak genoeg gezien:)

Waarschuw beheerder
Soms moet het gewoon, als iemand tof komt doen dan beuk je hem toch, is toch normaal...

Zo zie je maar weer, PF met ze heilige boontjes..
Waarschuw beheerder
Wel eens gezien maar lekker genegeerd, de beveiliging (mits goede beveiliging) lost dat maar op en zet ze eruit

Erg triest als je gaat vechten op feesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op vrijdag 14 april 2006 om 12:25:

Dus als jij een klap krijgt ren je naar de beveiliging?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:29:

Hangt van de situatie af
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week nog op jda party in de time out stel van die mongolen die ruzie liepen te zoeken met de uitsmijters.

Kwamen er niet goed vanaf maar ja eigen schuld kan me er eigenlijk niet druk om maken trieste bedoeling altijd.

En op masters vs hellraiser dat de hele mindcontroller zaal leeg stroomde. Daar waren de hele avond ook al vechtpartijen.

Waarschuw beheerder
genoeg gezien maar heb me der vaak buiten gelaten dat is beter haahhaa

Waarschuw beheerder

Vind ik ook, als iemand de hele tijd irritant doet ga ik niet naar de security om te zeuren dat iemand mij pest :/
Waarschuw beheerder
leuk om naar te kijken altijd 8)

Waarschuw beheerder
Adrenaline stoot is best een lekker gevoel, na zo'n vechtpartijtje:)
Waarschuw beheerder
zielig :/
je komt toch om te feesten
ga je moeder pesten ofzo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:36:
Adrenaline stoot is best een lekker gevoel, na zo'n vechtpartijtje

vind ik ook jah, lekker opgefokt en dan gaat het hakke ook een stuk beter 8)

mogen de uitsmijters er gewoon op los rammen als ze dat willen? worden de uitsmijters zelf ook soms naar de klote gerost?

Waarschuw beheerder
donateur

Ja jijzelf meestal niet maar omstanders 9 van de 10 keer wel dus de beveiliging is er hoop ik altijd wel snel bij ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 14 april 2006 om 12:34:
leuk om naar te kijken altijd

Leuk hoor..om te zien hoe iemand in elkaar wordt gerost :nee:

Helemaal triest als een hele groep op 1 man staat in te trappen *kotssmiley*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:39:
mogen de uitsmijters er gewoon op los rammen als ze dat willen? worden de uitsmijters zelf ook soms naar de klote gerost?

Van mij wel, kijk vroeger deden ze niet anders, werd je niet naar buiten gebracht, maar naar buiten geschopt, goeie ouwe tijden...is goed man, hard optreden is het effectiefst..

Ik vind dat de politie ook veel meer met hun wapenstok moeten doen, agressief gedrag, niks zeggen gewoon gelijk meppen...Hoppa moet je zien hoe snel de politie weer respect heeft....

Geld eigenlijk ook voor conducteurs die moeten ook een wapenstok krijgen...
Waarschuw beheerder
met een RTC petje door een groepje neuzen lopen heeft mij geleerd hoe hard mijn hoofd is en hoe zielig de j*den zijn.

dit was anno 1997 dus met andere woorden de neuzen zijn nog steeds zo laf als nu! hoe ik daarbij kom?
5 tegen 1 is net zoiets al 80 tegen 5.
:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op vrijdag 14 april 2006 om 12:44:
met een RTC petje door een groepje neuzen lopen heeft mij geleerd hoe hard mijn hoofd is en hoe zielig de j*den zijn.

dit was anno 1997 dus met andere woorden de neuzen zijn nog steeds zo laf als nu! hoe ik daarbij kom?
5 tegen 1 is net zoiets al 80 tegen 5.

Ik weet wat je bedoelt, ik ging daarom ook altijd neutraal gekleed naar 020...maar toch ze konden je wel omdat hun jou ook overal zagen met je rotterdam shirt aan...

Waarschuw beheerder
Ik word altijd zo moe van vechtpartijen.. sta je net gezellig wat te drinken en te dansen en ja hoor... daar gaan ze weer. Als je dichtbij staat heb je pech, word je alle kanten opgeduwd...

Harde aanpak, helemaal mee eens! Opzouten die lui! Knap is het als je iets kan oplossen met je mond ipv je handen / benen.

Maar goed :S tegenhouden kun je het toch niet dus...

Waarschuw beheerder
Achja,op elk feest waar je komt is wel een keer raak.
Ik zou t zeker niet opzoeken,maar wie de bal kaatst..
Waarschuw beheerder
yep da's waar maar is niet rlxt!!! vechten is zo 1985
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:46:
Ik weet wat je bedoelt, ik ging daarom ook altijd neutraal gekleed naar 020...maar toch ze konden je wel omdat hun jou ook overal zagen met je rotterdam shirt aan...

dit was op mysteryland in busloo gebeurt niet in 020

ik heb ook wel eens in de rij voor mysteryworld(hemkade,fun)van alles moeten aanhoren over mijn RTC bomber, het was nog net geen vechten. en dan ben je binnen kom je dezelfde gasten tegen met K.N.O.R. records en Terrortraxx shirtjes aan :s

voor de leken onder ons K.N.O.R.=Kicking Noise Of Rotterdam

Waarschuw beheerder
hemkade is helemaal een neuzenhonk...

Waarschuw beheerder
Wel vaker kleine vechtpartijen gezien.
Maar op Thunderdome afgelopen jaar in die kooien die er toen waren, gezien dat er 1 gast door zeker acht anderen op de grond werd gesmeten en ze bleven maar trappen.. Echt heel ziek, en dan is de Security ineens nergens te bekennen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:42:
Van mij wel, kijk vroeger deden ze niet anders, werd je niet naar buiten gebracht, maar naar buiten geschopt, goeie ouwe tijden...is goed man, hard optreden is het effectiefst..

Ik vind dat de politie ook veel meer met hun wapenstok moeten doen, agressief gedrag, niks zeggen gewoon gelijk meppen...Hoppa moet je zien hoe snel de politie weer respect heeft....

precies. afgelopen fucking hard hadden een stel nazi's buiten de ingang iemand helemaal kapot gerost om niets. hij had zelfs zijn been gebroken en was totaal in shock. even later kwam een vriend van mij naar buiten en werd ook op zn bek geslagen.

de politie was er om kwart voor 2 nog niet, terwijl het feest om 2 uur eindigde.

ze zouden er met velen moeten staan om deze nazi's kapot te rammen. oppakken is nutteloos, krijgen ze een taakstrafje van 20 uur en gebeurt het de volgende keer gewoon weer.

Waarschuw beheerder
ja toch, dat is de enige manier...Oog om oog, tand om tand...Vernederen die handel, met zo een taakstrafje denken ze dat ze nog stoerder zijn..

Sla je ze helemaal in puin voor een publiek zijn ze goed vernederd. Lopen ze weg met hun staart tussen de benen...
Waarschuw beheerder
Heb zoveel vechtpartijen meegemaakt, vooral op de 1e Nightmare in Ahoy..dat heeft echt mn feest verziekt :/

En op Raving Nightmare in de Mecc in 2004 ook veel relle gezien..maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg (Y)

En op Mindcontroller in t Beursgebouw stond ik met een vriendin wat te drinke langs de kant stonde we opeens midde in de relle en kreeg ze een tafel tege zich aangegooid dus die zat helemaal in shock :s

Verder wel heel veel gezeik met 020 figuren meegemaakt maar ze hebbe me nooit iets gedaan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zie het eigenlijk nooit (y) houwen zo! Maar op Qlimax heb ik wel een vechtpartij gezien echt vlakbij ben een paar meter opgeschoven anders had ik nog een klap ontvangen ook.
Het was heel laf want ze waren aan het praten en die gozer draait zich om en toen hij het niet zag kreeg hij een beuk..

Sowieso is vechten triest.. je toont op die manier je zwakte omdat je het verbaal niet af kan.. echt TE triest gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:03:
ja toch, dat is de enige manier...Oog om oog, tand om tand...Vernederen die handel, met zo een taakstrafje denken ze dat ze nog stoerder zijn..

Sla je ze helemaal in puin voor een publiek zijn ze goed vernederd. Lopen ze weg met hun staart tussen de benen...

jah, zijn zoveel slachtoffers van dit geweld dat van die kansloze types komt. ik snap gewoon niet waarom de politie niet hard op mag treden.

ik verlang naar het moment dat ik een paar nazi's afgeranseld zie worden door de politie!!!

ps. moet je de ME in barcelona maar eens zien. geen gek die het daar in zijn hoofd haalt ook maar iets onfatsoenlijks te doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 14 april 2006 om 13:04:
Beursgebouw

die psv supporters daar zijn ook echt erg, vroeger dan, ben er in 97 voor het laatst geweest, wat een kut feest, overal die grote boeren aan het knokken...trieste mannetjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:07:
ps. moet je de ME in barcelona maar eens zien. geen gek die het daar in zijn hoofd haalt ook maar iets onfatsoenlijks te doen...

Overal in het buiteland, die gasten daar stralen nog gezag uit, ken je van de politie hier niet zeggen...

Komt ook door onze wet, softe wet, soft beleid is een goed beleid zeggen ze dan...Nou ik zie het, als je problemen heb ken je het beter zelf oplossen want de politie doet toch niks...maar toch moeten ze er zijn, anders zou het nog erger zijn geweest.
Waarschuw beheerder
maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg

:respect:
trieste mannetjes...

psv he...
Waarschuw beheerder
Sowieso is vechten triest.. je toont op die manier je zwakte omdat je het verbaal niet af kan.. echt TE triest gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
vroeger :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wel meegemaakt op Dance Valley en laatst nog op Hardbass... maar zeker niet veroorzaakt.

Aanpakken die gasten en meteen de deur uit schoppen!

Stom gedoe altijd
Waarschuw beheerder
Je gaat toch geen 30-50 euro betalen om te kunnen meppen?

Maargoed, als het zich voordoet dan is het zo. Dan gaat het los. De sfeer is op dat moment toch al verziekt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:22:
Vechtpartijen wel es gezien, zelf maar 1 keer ruzie gehad op een feestje..

1 keer maar????
je zit me altijd uit te lokken :O

Waarschuw beheerder
Vaak genoeg gezien. Zie het liever niet. Vooral als een bekende mee doet, word ik echt para. Kan echt slecht tegen dat gedoe. tegenwoordig gaan die ruzies echt ver. Messen en vuurwapens betrekken ze erbij. Dat gaat me echt te ver.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:24:
1 keer maar????
je zit me altijd uit te lokken

Ja jij vraagt er ook altijd om met je pogo O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:28:
Ja jij vraagt er ook altijd om met je pogo

Je hebt het mij zelf geleerd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Is wel eens wat gebeurd, maar meer dan kleine blauwe plek hebben die gasten me nooit geslagen O:)
Waarschuw beheerder
Vaak genoeg gezien...

Wou ik er met me goeie gedrag tussen gaan staan, krijg ik me toch een paar klappen :[ :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:31:
Je hebt het mij zelf geleerd

:$ ja maar je moet je grenzen kennen! dus niet pogo-en als ik op de wc zit te schijten :[
Waarschuw beheerder
Een tijdje terug begon het een beetje standaard te worden, om elke week gezeik te krijgen. :s

En niet persoonlijk ik dan, maar meestal vrienden.

Vooral op kleine feestjes in de buurt waar ook terror gedraait wordt, en waar bepaalde mensen het schijnbaar tof vinden om je EXPRES aan de kant te pogoen.

En daar komt dus elke keer gezeik van. :/

T maakt me geen fuck uit wat je doet, als je maar een beetje uitkijkt. Als je het expres gaat doen, ben je wel aan het verkeerde adres.

Als je het bij mij doet, oke. Ik kan me nog redelijk inhouden, maar kom niet aan vrienden. Want dan kan ik me ook niet meer beheersen.

Tot nu toe elke keer goed afgelopen, maar het gaat nog wel een keertje mis. :O

En daar heb ik totaal geen zin in. :nee:

Maar ik loop er ook niet voor weg.

Mijn vriend heeft op de intensive care gelegen na een vechtpartij. Hij werd uitgescholden en pikte dat niet, dus hij schold terug, en toen kwamen er zes mannetjes hem even slaan. Toen hij al bewusteloos was, gewoon door blijven schoppen. Ik vind dat echt zwak. (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 14 april 2006 om 13:39:
Vooral op kleine feestjes in de buurt waar ook terror gedraait wordt, en waar bepaalde mensen het schijnbaar tof vinden om je EXPRES aan de kant te pogoen.

Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 14 april 2006 om 13:39:
en toen kwamen er zes mannetjes hem even slaan.

Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.

Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:
Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.

Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.

Misschien had ik het ff apart neer moeten zetten..

Mijn vriend is niet in elkaar geslagen door een stelletje wazi's.

En hij heeft ZELF een kale kop. ;)

Hij is geen wazi, draagt geen kisten, gewoon nikies en een Aus. Beetje oldschool. Maar ook dan word je voor mensen nog uitgemaakt voor nazi. (Mede daarom ook gezeur met dat groepje wat ik in mijn vorige reply beschreef.)

Beetje jammer, dat een groepje het verpest voor de rest. Als je snapt wat ik bedoel. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:36:
ja maar je moet je grenzen kennen! dus niet pogo-en als ik op de wc zit te schijten

iiiiiiehwww ben jij dat die altijd tegen de wanden aanschijt :kots:
Waarschuw beheerder
Vechten is voor domme mensen die hun energie niet op een normale manier kwijt kunnen
Waarschuw beheerder
Heb zelf nooit ruzie...en tjah iedereen die wel eens naar feesten gaat ziet wel eens ruzie's...je kan het zo van een afstand zien....ineens grote groep mensen dicht op elkaar:O

Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 14 april 2006 om 12:34:
leuk om naar te kijken altijd

Tjah dat vind ik ook:bloos:
Wel uitkijken dat je op een veilige plek staat anders heb je zo zelf een mep:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:
een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Dat moet ik niet zien want dan word ik:@
Geen style met meerdere op 1(n)

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op vrijdag 14 april 2006 om 15:22:
Dat moet ik niet zien want dan word ik
Geen style met meerdere op 1

Ik heb dat een keer meegemaakt iedereen kijken, ik kon die goze niet, maar ben hem wel gaan helpen helaas heb ook ik toen veel klappen gehad, nu zal ik het nooit meer doen mensen helpen die ik niet ken...Maar vond het zo zout voor die goze was echt 20 op 1...toen werd het 20 op 2..maar nooit meer...
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit ruzie O:)

Zie het trouwens ook heel weinig, terwijl het volgens zeikerds op PF dan wel heel vaak en in de buurt gebeurd is. :/
Is maar net waar je op let als je aan 't feesten bent...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.

ik noem je helemaal geen sappie. als je een beetje gevoelig bent vind je het vreselijk zoiets te zien...

Waarschuw beheerder
Mijn neefje en zn maat ook met zn tweeen tegen 14 man.Hij wou zn maat redden is hem ook gelukt.
Waarschuw beheerder
Heb zoveel vechtpartijen meegemaakt, vooral op de 1e Nightmare in Ahoy..dat heeft echt mn feest verziekt

En op Raving Nightmare in de Mecc in 2004 ook veel relle gezien..maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg

En op Mindcontroller in t Beursgebouw

Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben 8)

Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 16:51:
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.laatste aanpassing 14 april 2006 16:53

Maar het wordt wel een probleem als je er middenin staat en je er niets mee te maken hebt... voor je t weet wordt je aan de kant geduwd of kom je klem te zitten...

En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...
Waarschuw beheerder
Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.

Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.

Zie dat je wel op een heel ander soort feesten komt als ik, misschien dat het daaraan ligt.
Hoeft ook gelijk niemand meer te beweren dat hardcore-publiek zoveel agressiever zou zijn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha nee gelukkig niet... zo overdreven heb ik het gelukkig nog niet meegemaakt... hoop dat dat ook niet gaat gebeuren!

Ik maak het stiekem toch vaak mee... weet ook niet waarom, en aan de locatie ligt het volgens mij ook niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:
Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.

Nja, dat is het probleem niet. Mensen die je sneaky pakken van waar je ze niet ziet zijn misselijk :yes:

Waarschuw beheerder
jammer dat het altijd gebeurd ik ben een keer naar een hardcorefeest geweest in amsterdam en daar ging het goed mis:s maar heb zoiets het kan op straat gebeuren maar ook op een feest je houd het nooit tegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 22:10:
jammer dat het altijd gebeurd ik ben een keer naar een hardcorefeest geweest in amsterdam en daar ging het goed mis maar heb zoiets het kan op straat gebeuren maar ook op een feest je houd het nooit tegen

heb je gelijk in
Waarschuw beheerder
Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben

Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.

Klopt op Mindcontroller en Nightmare hing verder een supersfeer alleen op Raving Nightmare niet :)

Dat is juist t probleem met die vechtpartijen..dr staan altijd mensen tussen die dr niks mee te maken (willen)hebbe :s

Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:
Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.

Ik sta altijd midden tussen de vechtpartijen of er vlak in de buurt en als ik ergens wel een hekel aan heb is t vechten :/

Maar laatste maanden heb k nergens meer last van gehad eigenlijk :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:10:
En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...

:yes:

Waarschuw beheerder
tja helaas wel meegemaakt, zijn altijd wel sfeer verziekers bij he
Waarschuw beheerder
volgens mij waren de hardcore ''invasion'' shit
hoe heette die ook al weer
int sportpaleis antwerpen rond 2000 / 2001

ben dr 2 keer geweest , waren echte free fight festijnen :-(
Waarschuw beheerder
Vechtpartijen komen toch wel regelmatig voor...met Partyraiser in de borchland kwamen er op een geven moment een zooi Feyenoord supporters door de zaal heen en dat liep natuurlijk niet goed af 8)

En op Nightmare 11 december '04 ging het ook helemaal los achterin de early zaal :yes:
Waarschuw beheerder
voorig jaar zomer op het malieveld in den haag ik denk echt een groep van pak em beet honderd man ik stond er midden in echt niet leuk meer zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:14:
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?

zulke type's verpesten het vaak ook voor de mensen die er buiten staan, leer jezelf es gedragen dan is al die onzin niet nodig

Waarschuw beheerder
weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 23:33:
weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel

Dat is (bijna) overal zo.
Een groep maakt je machtig vandaar dat er vaak in groepen word gevochten.
Zelf 1x een gevecht veroorzaakt stootte perongeluk biertje om op iemand zijn rug.
Draaide om en gaf me een duw.
En ik een vuist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op dinsdag 18 april 2006 om 21:29:
int sportpaleis antwerpen rond 2000

Dat was echt een teringzooi inderdaad, Thunderdome in Leeuwarden ook, zoiets maak je echt niet meer mee de laatste tijd.

Waarschuw beheerder
jaah beetje dwaase vertoning om te gaan meppe op een feesie...gooi je zo 30/50 eutjes in de plomp!!!kep ook wel es een pak op me donder gehad op een feesie, was me gappie's zoals gewoonlijk eff kwijt...en der sprong iemand tege me aan en k duwde em weg toen kwamen met z'n 4'een op mij...maar 1 van die gasten heb k egt helemaal opgevreten!!! ZONDE VAN ME FEESIE WANT K WERD DERUIT GETRAPT OOK!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op schranzfeesten is de sfeer agessiever. Dit i.t.t. minimalfeesten.
Ik zie een duidelijk verband tussen de sfeer en het aantal b.p.m. :yes:
Hoe sneller/harder de beat, hoe agressiever de sfeer is. :yes:
Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd. (n)

Waarschuw beheerder
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op vrijdag 14 april 2006 om 12:25:

Heb het ook al vaak gezien ja.
Je komt toch om te feesten :) Niet om de sfeer te verzieken :no:
Waarschuw beheerder
K zie ook best vaak vechtpartijen op feesten.. Maar vaak wordt het nog ne geen vechten.. Vooral in Club X vaak rellen gezien!!

Op Thunderdome was een tering rel eh.. Een gast kreeg klappen van 5 gasten ofzo die tegelijkertijd die ene gast tikke gaven en kwam de beveiliging wordt die ene gast eruit geschupt en die andere mochten gaan :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:02:
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!

Ja dat heppik toen heoord van me zuz en me neeffies (was zelf toen nog wat te jong)

Platen van darkraver vlogen de lucht in, ja was nie zo gezellig geloof ik :(

Waarschuw beheerder
ben niet op een feest om te rellen maar om te feesten...
probeer ruzie meestal te voorkomen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:
Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.

het antwoord van een libelle lezer.

Waarschuw beheerder
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest?

Ik niet.
Waarschuw beheerder
Mja wel een aantal keer ene keer ben je zelf de schuldige andere keer kan je er niks aan doen :S

met uitgaan in de stad trouwens vaker dan op een feest hoor !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kegel op vrijdag 21 april 2006 om 19:02:

Het antwoord van een niet lezer.
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een schurfthekel aan die debielen die zo nodig moeten vechten op feesten..

Laat iedereen gewoon lekker chill zijn,een leuke avond hebben. Mijn avond is naar de klote hoor als er van die gekken op mekaar staan in te beuken, ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op zaterdag 22 april 2006 om 14:20:
ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..

Oja, lekker dubbel. :/
Waarschuw beheerder
donateur
1 keer twee gasten uit elkaar gehaald.
zag ze beginnend matten, en met me vage kop er zo tussen gedoken, van stoppe jongens. vechten doe je maar bij voetbal, en toen stopte ze ook nog :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:
Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd.

hangt ook vanaf welke plek je komt in brabant

in tilburg slaan wij wazis de tent uit

in ehv en omgeving daar lopen nog wel van die figuren rond

Waarschuw beheerder
ik vind vechtpartijen op feesten horen niet
je gaat nog een feest maak er dan ook een feest van en schop geen ruzie met elkaar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:
En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd

In het oosten van het land ook...
Waarschuw beheerder
In het oosten van het land echt niet. Iig omgeving Enschede/Hengelo niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gert in Blik op zondag 23 april 2006 om 16:57:

Oow nou, die indruk kreeg ik nogal op diverse hardcorefeestjes daar...
Waarschuw beheerder
Weet nie hoe het in zwolle en omgeving is.
Maar in Enschede en Hengelo hebben we een paar keer last gehad van dat soort type'tjes(ondertussen al een paar jaar geleden) en alle paar keren zijn ze weggeslagen. Daarna nooit geen last meer van gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:52:
Uitspraak van Technogirl 25 :doetiwoep: :doetiewoep: op zaterdag 22 april 2006 om 14:20:
ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..

Oja, lekker dubbel.

Ik doe nooit wat met die agressieve neigingen, ik doe al aan vechtsporten sinds ik 7 jaar ben en ik heb nog nooit in mijn hele leven gevochten voor de ecchie.
Daarom snap ik die debielen gewoon niet.. :@ :-@ >:( >:-( >(

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit ruzie op feesten..vind dat een beetje nutteloos..kom er om te dansen en lol te hebben..niet om te vechten
Waarschuw beheerder
vechten is ook een soort dansen..nee van mij hoef het nie maar als ze dat graag willen dan slaan ze elkaar maar lekekr de puinpoeder in..

Waarschuw beheerder
Kan je wel vertellen wat deze "boy'z" gebruiken.
En dat is dan HELAAS niet alleen een blowtje/pilletje en een paar biertjes.:lijn: :coke: :speed::lijn: :coke: :speed:

:jaja::jaja::jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kegel op vrijdag 21 april 2006 om 19:02:

opmerking van hele bink (y)

hoop jou nog eens een keer in mijn eentje flink naar tyfus te rossen
Waarschuw beheerder
ik wel eens meegemaakt maar zat een chickie aan me kontje en dacht dat het zakkuhrollert was

dus ik sloeg gelijkt whehe gelijk veel gassies erom heen

Waarschuw beheerder
donateur
Vechtpartij op feest?

Triest(n)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 15:43:
hoop jou nog eens een keer in mijn eentje flink naar tyfus te rossen

Op een feest? hehe

Waarschuw beheerder
Op hardcore united in het beurs gebouw.Toen kwam er zo'n amsterdammer die een kerel voor niks in elkaar mepte omdat ie een rotterdam records petje droeg!!

triest

Waarschuw beheerder
Fuck vechten op feesten, je bent er voor je plezier, niet om te knokken, dan ga je maar op een vechtsport, er niets irriterend dan mensen die de sfeer verpesten door te vechten en ruzie zoeken.

Waarschuw beheerder
ja zo vaak gezien, maar dan gaat het weer helemaal nergens over
Waarschuw beheerder
Beetje ambivalente gedachte:

Enerzijds: al die Koos Kansloosjes die elkaar zonodig de harses willen inbeuken is een prachtig gezicht, omdat de ene groep natnekken de andere groep bezems probeert te overtreffen. Ajax- en Feyenoordsupporters hebben er overigens ook een handje van.

Anderzijds: op een feest is het natuurlijk een beetje gemakkelijk uitlokken, op enkele vierkante meters in elkaars oren lopen hijgen en binnen de kortste keren verdampt de zaal. De onschuldige omstanders irriteren zich mateloos.

Ik zou zeggen: spreek een keertje af op een verlaten industrieterrein.Of net als met voetbal: een uit- en een thuiswedstrijd, waarbij "doelpunten" in de uitwedstrijd dubbel tellen. Zo heeft iedereen op zijn manier z'n feestje! Leuk he? Vervloekte imbecielen... (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak genoeg gezien.. ik vind het prima als een stel sukkels elkaar de hersens in wil slaan, maar doe dat dan met iemand die zelf ook will vechten en doe dat ergens waar anderen er geen last van hebben.
Waarschuw beheerder

kom eens onder die steen vandaan..

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 19 april 2006 om 10:29:
Thunderdome in Leeuwarden ook

Ghe...in die Terrorzaal bedoel je??? :9 tuinstoelen door de lucht zien vliegen... :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:40:
ja zo vaak gezien, maar dan gaat het weer helemaal nergens over

Dat dan weer wel ja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond dit krantenartikel nog terug.
Mensen die zich Children Of The Core vorig jaar nog herinneren in de soeverein in Lommel 🇧🇪?

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=g3ddlhg2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op dinsdag 18 april 2006 om 21:29:
int sportpaleis antwerpen rond 2000 / 2001

Hardcore Overdrive :o
De laatste (en agresiefste) was mijn eerste feest, was dat ff bagger zeg :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angel... op donderdag 20 april 2006 om 19:18:
Je komt toch om te feesten Niet om de sfeer te verzieken

JUIST.... DAT VINK NOU OOK
Waarschuw beheerder

8)

Beursgebouw Shadowlands Rave (1998)......daar gebeurde ook van alles:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Trieste lui die vechten op feestjes :\

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:Afgelopen zat nog bij Queensday open event 2006 in gouda!

Waren er maar 4uurtjes ofzo 3vechtpartyen waarbij er 1door
meerdere mensen onder handen werd genomen en 10min buiten westen heeft gelegen.
:no: K weet niet of ie't nou overleefd heeft of niet,was er niet best aan toe!:O
En voor de rest zo vaak ineens vlak voor je neus beginnen ze!
Op nightmare iedere keer raak!

Is echt triest verpesten het voor de andere partypeoples ook door al dat opgefokte gedrag wat er vaak vertoont wordt :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steve Vruntjens op dinsdag 2 mei 2006 om 14:22:
Beetje ambivalente gedachte:

Enerzijds: al die Koos Kansloosjes die elkaar zonodig de harses willen inbeuken is een prachtig gezicht, omdat de ene groep natnekken de andere groep bezems probeert te overtreffen. Ajax- en Feyenoordsupporters hebben er overigens ook een handje van.

Anderzijds: op een feest is het natuurlijk een beetje gemakkelijk uitlokken, op enkele vierkante meters in elkaars oren lopen hijgen en binnen de kortste keren verdampt de zaal. De onschuldige omstanders irriteren zich mateloos.

Ik zou zeggen: spreek een keertje af op een verlaten industrieterrein.Of net als met voetbal: een uit- en een thuiswedstrijd, waarbij "doelpunten" in de uitwedstrijd dubbel tellen. Zo heeft iedereen op zijn manier z'n feestje! Leuk he? Vervloekte imbecielen...(n)

de spijker op zn kop :respect:

Waarschuw beheerder
Hmm achja.. de meeste als ze para zijn op feest dan word het snel fitty..
eheb het vaak genoeg buiten moeten uitvechten..
en de ene keer liep het goed af voor mi jen de andere keer slecht..

Mwa tis gewoon lomp, ik bedoel vechtpartijen , je verpest alleen de sfeer voor andere.. spreek dan een andere keer af op een plek wara niemand er last van heeft..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mindcontroller 2004 zit er bij de gang ff wat koude lucht te pakken en op adem te kopen opeens staat iedereen op in de gang rent richting de uitgang. Toen zag ik tafels en andere zooi door de lucht vliegen, waarna er een behoorlijke vechtpartij ontstond met de portiers.

Mja he' ik zie het als gratis entertainment.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op dinsdag 2 mei 2006 om 17:59:
Ghe...in die Terrorzaal bedoel je??? tuinstoelen door de lucht zien vliegen...

En niet één keer ;)

Dat bedoel ik en die verhalen van
Uitspraak van actief op dinsdag 2 mei 2006 om 21:14:
Hardcore Overdrive

de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh

en meer rond die tijd.

Dat zie je toch nergens meer? (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 4 mei 2006 om 08:33:
Uitspraak van HAKKUHDOORN op donderdag 20 april 2006 om 19:02:
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh

Klopt. Heb de verhalen gehoord. Plunderingen van de garderobe, kassa etc. etc.

En zo zijn er nog meer feesten.......Groepen uit verschillende steden die met elkaar op de vuist gaan..

En of dat iets van die tijd is...ik weet het niet. Denk dat er nu wel meer beveiliging rondloopt en de organisaties beter zijn voorbereid op incidenten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steve Vruntjens op dinsdag 2 mei 2006 om 14:22:
Ik zou zeggen: spreek een keertje af op een verlaten industrieterrein

oja en dan krijg je weer een dode zeker net als carlo picorni in beverwijk paar jaar gelede...
Waarschuw beheerder
gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar wel vaak zat gezien. Naar een feest ga je om te feesten niet om te vechten tegen andere steden of voetbalclubs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 4 mei 2006 om 08:33:
Dat zie je toch nergens meer?

Vind ik nou ook. Ik ga vanaf '97 naar (HC)feesten en die sfeer vond ik meestal zeer goed, Maar ik vond dat er jaren geleden vele grotere en ergere vechtpartijen waren dan nu..
Denk maar aan Shadowlands (beursgebouw), HC Overdrive ( sportpaleis) en trip 2 dreamland (laatste editie kardinge)Op deze feesten heb ik toch slachtoffers gezien waar ik me nog altijd van verbaast sta dat die het overleefd hebben. met steekpartijen en grote groepen tegen één. Tjah voor mij is dan toch ook wel de avond verpest als dat voor mijn neus gebeurt.. Laat staan voor die (onschuldige) slachtoffers
Waarschuw beheerder
gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar wel vaak zat gezien. Naar een feest ga je om te feesten niet om te vechten tegen andere steden of voetbalclubs

Nu je er over begint ik was vergeten dat ik vorig jaar bij The Third Movement Label Night bijna vechten had met zoeen fopneus over me shirt die ik van Hooligan aan had. Die begon opeens te mekkeren over me shirt en of ik ook een echt Hooligan was enzo dus ik vroeg nog vriendelijk wat zijn probleem nou precies was met me shirt, toen na wat door zeuren wees ie op iemand met een ajax shirt aan en dat als ik nou een echte hooligan was die gast moest gaan slaan. Toen ik kwaad werd en vroeg wat nou het KK probleem was en wat ie nou moest droop ie af.

Das eigenlijk de enige keer die ik me kan herrinneren dat ik (bijna) ruzie op een feest had.

Waarschuw beheerder
ge-zel-lig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op donderdag 4 mei 2006 om 16:50:
Das eigenlijk de enige keer die ik me kan herrinneren dat ik (bijna) ruzie op een feest had.

zlegte hoeliken dang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 19:37:
zlegte hoeliken dang

????????
Waarschuw beheerder
ik ben van mening dat het allemaal te maken heeft met het kennen van je grenzen.. dat is met drugs zo, dat is met alcohol zo... gewoon overal mee..

als je weet dat je vreemd gaat reageren op een feest, moet je gewoon niet heengaan..
Waarschuw beheerder
meer geweld aub

Waarschuw beheerder
ach ja, kleinigheidje hem je al gauw
Waarschuw beheerder
Ach zolang ze er geen mensen in betrekken die niet naar een feest gaan om te vechten vind ik het best (Y)

Hoe minder van die gasten hoe beter :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
kheb nog nooit aan een vechtpartij megedaan op een feest.. maar wel vaker gezien :(
vind het echt triest.. als ik ergens op een feest een vechtpartij zie ga ik meestal gewoon naar een andere hal of naar het andere eind van de hal.. ik ga naar n feest om te feesten, niet te vechten..
zo'n vechtpartij kan een feest echt verneuken :(
Waarschuw beheerder
Vind het ook zielig als mensen naar een feest toe gaan om t knokken..ook als mensen ook 'gewoon'ergens gaan stappen om daar ruzie met mensen t maken..slaat ook nergens op..

heb zelf ook wellus ruzie gehad op feesten..was ook niet echt een pretje..sfeer is dan al snel verpest..
heb 1x zelf een jongen op zn bek geslagen omdat ie niet met zn poten van me af kon blijven en ik hem al 2x vriendelijk verzocht had om van mij af t blijven en hem 1x vriendelijk gevraagd had om met zn handen van de kont van een vriendin af t blijven..toen hij zijn hand in mijn broek wou stoppen op de tribune toen ik ff voorover zat..had ik er genoeg van en heb ik hem een tik op zn bek verkocht..met als gevolg dat er ineens 4 kleerkasten voor me stonden die me wel van de tribune af wouden gooien :s heel gezellig..ma gelukkig deden ze niks

Waarschuw beheerder
Nog nooit meegemaakt gelukkig. :)
Waarschuw beheerder
maja goed volgens mij is dat ook wel een soort van zelfverdediging toch??

Waarschuw beheerder
enigste vechtpartij die ik heb mee gemaakt was in Belgie
1 gast liep ruzie te schoppen en toen begon een vriend van me erop te meppen. :S tjah die vriend had een dikke lip en een opgezwolle hand. hele avond was weer lekker verpest.

Waarschuw beheerder
everybody goes kung fu fighting tralala
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bibbertje:[ op zondag 14 mei 2006 om 20:38:
Vind het ook zielig als mensen naar een feest toe gaan om t knokken..ook als mensen ook 'gewoon'ergens gaan stappen om daar ruzie met mensen t maken..slaat ook nergens op..

(Y)

ma als het mot dan mot het maar (Y)

Waarschuw beheerder
t woord feest zegt tog al genoeg ? vechten doe je maar in een dojo .. op een feessie kom je om uit je dakkie te gaan ... weet hoe hoe duur die vokking kaarten zijn :d ... knallen lachen en respect moet de code zijn ...

Waarschuw beheerder
bijna elk feestje wordt er gevochten...hier in grunn zijn de nazi's vaak de lul. meestal tackle ik ze eerst dmv een sliding...daarna tik je ze op hun bek

Waarschuw beheerder
halloo, daar seing we weer

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
Goeie afsluiting van een feest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 17:06:
Goeie afsluiting van een feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ernesto374 op maandag 1 mei 2006 om 17:36:
ik wel eens meegemaakt maar zat een chickie aan me kontje en dacht dat het zakkuhrollert was

dus ik sloeg gelijkt whehe gelijk veel gassies erom heen

Waarschuw beheerder
een feest is geen feest zonder een mooie rel

Waarschuw beheerder
maar die gasten vragen er gewoon om

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 17:02:
bijna elk feestje wordt er gevochten...hier in grunn zijn de nazi's vaak de lul. meestal tackle ik ze eerst dmv een sliding...daarna tik je ze op hun bek

respect daarvoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 17:22:
respect daarvoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 17:23:
respect

Waarschuw beheerder
helaas toch wel weer typerend de namen van feesten die genoemd worden.

en vreemd om te zien dat sommige mensen hier zelfs enige trots over laten blijken.

Waarschuw beheerder
dj dikbill

Waarschuw beheerder
mc cokelul

Waarschuw beheerder
gouwe cobinazi

Waarschuw beheerder
platinum rekort wort dad

Waarschuw beheerder
b)

kan nie misseng
Waarschuw beheerder
Hou ist dr. Philletjes hier ook allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcoore Overdrive in Antwerpen, wat een trieste bedoeling

Waarschuw beheerder
zo vaak meegemaakt, als wazi's klappen krijgen is dat niet erg.

Waarschuw beheerder
Gister niet op een feest maar buiten

weer even heeerlijk geklapt tegen 8 nazi's waarvan 1 wijf

whe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 02:09:
wat een trieste bedoeling

bedoening ;)

Rotzooi inderdaad, neem aan dat je dezelfde bedoelt. Was niet grappig meer.

Waarschuw beheerder
Ik heb even een verhaaltje geschreven over het verschijnsel geweld op feesten. Wilde hem eigenlijk als column op pf zien te krijgen maar ze accepteerden hem niet.
Dus misschien kan ik hem in dit topic plaatsen.

Titel : Geweld op feesten.
Door : Gewoon Ramon

Licht en geluid bespringen mijn zintuigen terwijl ik me een weg baan tussen de dansende mensen. Het licht van de stroboscoop scheurt door mijn blikveld en de bassen dreunen een glimlach op mijn lippen. Ik kijk om me heen en zie dat ik word omringd door dezelfde dromerige glimlachen. Kunstmatig opgewekt maar op het moment zo oprecht als maar zijn kan.

Plotseling verstart mijn glimlach. Ik sta oog in oog met iets dat heel goed de missing link in de evolutie theorie zou kunnen zijn. Zijn ontblote ronde buik is bedekt met tatoeages die van een kinderhand afkomstig lijken. Op zijn kale schedelpan prijkt een groot litteken. Ondanks de niet te missen strijd die zijn oogleden lijken te voeren om zijn ogen in de kassen te houden kijkt hij me recht aan. ‘Ik ben een Jood’ gromt hij me toe. Vanuit de diepte van mijn XTC roes beginnen alarmbellen te loeien. Ik vermoed dat hij het niet heeft over zijn etnische achtergrond en een voetbal gerelateerde term in combinatie met een hardcore feest betekend onmiskenbaar gevaar.
Wanhopig kijk ik om me heen, op zoek naar de security mensen. Ze lijken onvindbaar. Wat moet ik zeggen? Alles kan mis zijn. Ik ben qua voetbal neutraal, maar ik heb het idee dat een dergelijke term niet aan hem besteed is. Het is zwart of wit. Voor of tegen.
Plotseling komt mijn verlossing langs. Een in string gehuld meisje weet zijn primitieve blik te vangen. Ik maak gulzig van de gelegenheid gebruik om me ongemerkt te mengen tussen het dansende publiek.

Nog geen uur later kom ik hem weer tegen. Ik zie hoe hij samen met nog vier soortgelijke oerwezens een jongen finaal tot pulp slaat. De vuisten beuken ongegeneerd neer op de jongen. Alsof ze op een voorwerp slaan. Alsof de jongen geen ouders heeft die thuis bezorgd op zijn terugkomst wachten, geen vriendin die wacht tot ze weer in zijn armen kan liggen en geen vrienden met wie hij nog vele feesten moet bezoeken en samen de toekomst tegemoet treden.
Ik sta alleen te kijken. Ik zou hem zo graag helpen. Hem bevrijden van zijn belagers. Maar ik durf niet. De angst heeft mijn ledematen op slot gezet. Ik kijk alleen maar toe en haat mezelf erom.

Dan zie ik de massa op de dansvloer uiteen wijken en de security kordaat op de slachtpartij aflopen. De groep wordt hardhandig naar buiten gewerkt en ik zie hoe de jongen als lappenpop in de armen van de uitsmijter wordt meegevoerd naar de E.H.B.O.

Achter mijn oogleden voel ik het traanvocht drukken. Een bittere smaak vermengt zich met mijn speeksel. Ik adem diep en trillerig in en laat me zakken op een van de bankjes aan de zijkant van de dansvloer. Ik sluit mijn ogen. De gebeurtenis heeft me meegevoerd naar de diepste krochten van mijn XTC roes. Even verschijnt er een visioen. Een prachtige droomwereld. Een wereld waarin zulke gasten met zijn allen in een kooi worden gegooid tot ze elkaar allemaal hebben afgemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:13:
Ik sta oog in oog met iets dat heel goed de missing link in de evolutie theorie zou kunnen zijn. Zijn ontblote ronde buik is bedekt met tatoeages die van een kinderhand afkomstig lijken. Op zijn kale schedelpan prijkt een groot litteken. Ondanks de niet te missen strijd die zijn oogleden lijken te voeren om zijn ogen in de kassen te houden kijkt hij me recht aan.

Begint een beetje als een erotisch verhaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:19:

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta oog in oog met iets dat heel goed de missing link in de evolutie theorie zou kunnen zijn. Zijn ontblote ronde buik is bedekt met tatoeages die van een kinderhand afkomstig lijken. Op zijn kale schedelpan prijkt een groot litteken. Ondanks de niet te missen strijd die zijn oogleden lijken te voeren om zijn ogen in de kassen te houden kijkt hij me recht aan.
Hij geeft me een knipoog en aan zijn geile glimlach zie ik genoeg.
Ik trek mijn broek naar beneden en ga gebukt voor hem staan.
Grijnzend pakt hij de pot Vaseline die zo te zien al veel vaker gebruikt is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:25:
Hij geeft me een knipoog en aan zijn geile glimlach zie ik genoeg.
Ik trek mijn broek naar beneden en ga gebukt voor hem staan.
Grijnzend pakt hij de pot Vaseline die zo te zien al veel vaker gebruikt is...

Zo zie je maar weer dat het verloop van gebeurtenissen per persoon kan verschillen. Mooi stukje zelfreflectie van jouw kant.
Waarschuw beheerder
Ik vind het een goed verhaal (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op zaterdag 10 juni 2006 om 15:07:
Ik vind het een goed verhaal

Dank je :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:19:

hahaha :p

Waarschuw beheerder
Zwaar triest als je gaat vechten op een feest.
Gewoon om ff lol te trappen.
Als er een duidelijke aanleiding voor is, is het anders maar dan nog.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?

gezien, maar die lafaard rennen toen daarna weg :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 17:37:
die lafaard rennen toen daarna

Waarschuw beheerder
hey ramon dat is heel herkenbaar allemaal inderdaad:S

Alsof de jongen geen ouders heeft die thuis bezorgd op zijn terugkomst wachten, geen vriendin die wacht tot ze weer in zijn armen kan liggen en geen vrienden met wie hij nog vele feesten moet bezoeken en samen de toekomst tegemoet treden.

bij fuckin hard was er ook een kerel de been gebroken op de parkeerplaats, en die kutskinhead begon toen die jongen op de grond lag ook nog eens op zijn hoofd te stampen met zijn kisten :S

en inderdaad, je durft niets te doen. maar dat hoeft ook niet. dat is de taak van de politie. maar waar zijn ze op zulke momenten? te schijterig. ze lopen voor de problemen weg. ze pakken je wel voor je voorlamp die het niet doet... maar als een kerel total loss wordt geslagen waar zijn ze dan?

vooral als je strak staat van de xtc zijn zulke dingen heel erg vervelend om te zien

verder echt super goed verhaal :respect::respect:

Waarschuw beheerder
Ramon is gewoon een beetje een mietje

nix gewent die boi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 23:49:
nix gewent die boi

Ik vind jou wel heel stoer! :respect:

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 21:17:
verder echt super goed verhaal

Dank je.

Ik ben blij toe dat ik het zo weinig meemaak dat als het gebeurd ik er nog steeds geschokt van raak.

Waarschuw beheerder
Ik sta alleen te kijken. Ik zou hem zo graag helpen. Hem bevrijden van zijn belagers. Maar ik durf niet

Waarschuw beheerder
donateur
weetje wat ze moeten doen
ergens een groot bos kappen en alle mensen die niet tegen drank kunnen,voetbal hooligans,tuig.
daarneer gooien paar knuppels geven en wachten maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gert in Blik op vrijdag 9 juni 2006 om 17:29:
Uitspraak van Rob a.k.a. O:) Theo O:) op dinsdag 2 mei 2006 om 17:59:
kom eens onder die steen vandaan..

:gaap:

Wil je nou zeggen dat dat in het Oosten niet voorkomt...Hengelo, Enschede, zelfs in Haaksbergen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weetje wat ze moeten doen
ergens een groot bos kappen en alle mensen die niet tegen drank kunnen,voetbal hooligans,tuig.
daarneer gooien paar knuppels geven en wachten maar..

D8 ik nou ook (Y)

Maja ik heb 1 x een vechtpartij gezien! En dat was bij innercity en die was best heftig ook.. Maar snap niet! Je ga toch geen 40 euro weggooien door iemand op zn bek te ramme:S Je ziet et ook gewoon in de kroeg! Dat er best vaak iets gebeurt! Btje jammer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op maandag 12 juni 2006 om 17:27:
Wil je nou zeggen dat dat in het Oosten niet voorkomt...Hengelo, Enschede, zelfs in Haaksbergen.

NOOIT! :X

Waarschuw beheerder
Abma heeft het juiste gezegt

reactie dan

whe
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 10:17:
Ik ben blij toe dat ik het zo weinig meemaak dat als het gebeurd ik er nog steeds geschokt van raak.

*INHOUD op PF....dat ik dát nog mee mag maken...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van el PEDRO! op maandag 12 juni 2006 om 19:22:
Maar snap niet! Je ga toch geen 40 euro weggooien door iemand op zn bek te ramme Je ziet et ook gewoon in de kroeg! Dat er best vaak iets gebeurt! Btje jammer

9/10 x is het de alcohol of de drugs die dit agressieve gedrag veroorzaakt...:yes: dus de gebruikers die zichzelf niet in de hand kunnen houden zijn eigenlijk maar schlemieltjes...:)

Waarschuw beheerder
vroeger had je goeie drugs in de vorm van XTC.tegenwoordig zijn het die speedslikkende kut kids die het verpesten en klappen krijgen omdat ze zo vreselijk irritant doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroeger?

toen het gras nog groen was en de vogeltjes floten?

hou toch op man, vroeger waren er net zo goed vechtpartijen.

Waarschuw beheerder
vroegah had je die kut wazi's niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op dinsdag 13 juni 2006 om 00:43:
hou toch op man, vroeger waren er net zo goed vechtpartijen

inderdaad, maar tegenwoordig zijn het niet alleen vuisten die ze gebruiken, er wordt veel vaker een wapen ter hand genomen

vroeger was het tenminste nog oldskool knokken met de fists

die goeie ouwe tijd... *zwijmel*

Waarschuw beheerder
Alleen "vroegah" in de oude shaker (nu 4u) ging op de feestjes soms wel los, ook op normale zaterdagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op maandag 12 juni 2006 om 22:38:
NOOIT!

whehehe...ik zeg alleen Thunderdome in de expo Hengelo. Daar heb ik toch een aantal dingen gezien waar je als gemiddelde mens niet vrolijk van wordt....en zo zijn er meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kut wazi's aan de pep dat is het tuig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op dinsdag 13 juni 2006 om 12:12:
whehehe...ik zeg alleen Thunderdome in de expo Hengelo. Daar heb ik toch een aantal dingen gezien waar je als gemiddelde mens niet vrolijk van wordt....en zo zijn er meer.

toch??

daar was ik niet bij dan b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 14 juni 2006 om 09:54:
daar was ik niet bij dan

waar wel dan??? Je hebt de boel een aantal keer zeker flink lopen opfokken ofniet???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 14 juni 2006 om 10:00:
Je hebt de boel een aantal keer zeker flink lopen opfokken ofniet???

hahaha

hoe kom je daar nu weer bij??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 14 juni 2006 om 10:57:
hoe kom je daar nu weer bij??

Geintje hoor...:D:D:D;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 14 juni 2006 om 11:14:
dacht al

ja...want we gaan hier niet lopen rellen he :9..Dat laat ik leiver aan de echte stoere kerels over :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie 2 jaar geleden op extrema outdoor in Aquabest is geweest moet deze matpartij ook gezien hebben. Het ging om 1 grote, kale dikke reus die hlemaal door het lint ging. Hij sloeg iedereen neer die voor zijn voeten kwam. Hij ging van de ene kant van het strand naar de andere kant en weer terug. Zijn hele kop onder het bloed en meppen maar. Er stonden gewoon gasten met hun vriendin te praten en pats, recht op zijn oog zonder dat hij het door had, laat staan wat gedaan had. De beveiling liep er een beetje poepend in hun broek om heen, lieten een hond los, maar die hond kon ook niks verrichten en werd terug getrapt naar zijn baasje. Hoe het geeindigd is weet ik niet, na dik een half uur vond ik het te belachelijk voor woorden hoe de beveiliging niet ingreep, ben lekker doorgelopen, en verder gaan feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 01:19:

hmm die had je zo'n 60 jaar geleden al...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 14 juni 2006 om 11:15:
ja...want we gaan hier niet lopen rellen he ..Dat laat ik leiver aan de echte stoere kerels over

precies

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:33:
Wie 2 jaar geleden op extrema outdoor in Aquabest is geweest moet deze matpartij ook gezien hebben. Het ging om 1 grote, kale dikke reus die hlemaal door het lint ging. Hij sloeg iedereen neer die voor zijn voeten kwam. Hij ging van de ene kant van het strand naar de andere kant en weer terug. Zijn hele kop onder het bloed en meppen maar. Er stonden gewoon gasten met hun vriendin te praten en pats, recht op zijn oog zonder dat hij het door had, laat staan wat gedaan had. De beveiling liep er een beetje poepend in hun broek om heen, lieten een hond los, maar die hond kon ook niks verrichten en werd terug getrapt naar zijn baasje. Hoe het geeindigd is weet ik niet, na dik een half uur vond ik het te belachelijk voor woorden hoe de beveiliging niet ingreep, ben lekker doorgelopen, en verder gaan feesten...

wat een held die vent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 14 juni 2006 om 11:39:
hmm die had je zo'n 60 jaar geleden al...

ja nazi's ja,maar ik bedoel toen er alleen gabbers op hardcore feesten kwamen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:00:

Aha ok je hebt gelijk. nou snap ik de term wazi's...
Waarschuw beheerder
ik kom niet op dat soort feesten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:00:

whe

vroeger ook gewoon veel nazi's op feesten hoor :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:48:
vroeger ook gewoon veel nazi's op feesten hoor :/

begin en halverwege jaren 90 amper,in de Energiehal zag je vrijwel alleen trainingspakken.eind jaren 90 zag je ze inderdaad opkomen.

Waarschuw beheerder
op de meidenplee...2 chicks die mega hard gingen bewerkten elkaar met bierflesjes, vielen behoorlijke klappen en er werd een kinpiercing eruit getrokken...echt nasty!
en waar 't over ging...?...volgens mij wisten ze 't zelf niet eens ...lol

Waarschuw beheerder
in kardinge een keer meegemaakt, dat ging echt mal...
s ochtends zag je allemaal mensen met bloedspatters op de kleren en pleisters, niet best!!!!
ach ja ik heb het overleeft :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was een keer met een paar gastuh op een feest. stonden er een paar van die lonsdale gasten, trokken we onze messen hadden we er een paar gestoken echt mooi bloeden die creeps
Waarschuw beheerder
Gasten die ruzie zoeken op feesten. :no: We zouden ze gewoon in elkaar moeten slaan...
Waarschuw beheerder
ach.. geef die mensen een ballon en ze zijn weer rustig (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste feestje,IJsselhallen zwolle(was er niet bij..thank god!) maar weet wel dat het daar toen zo uit de klauwen is gelopen dat ze de deuren van de buitenkant dicht hebben gedaan. Wie binnen was moest het maar uitzoeken :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op vrijdag 16 juni 2006 om 13:28:
Laatste feestje,IJsselhallen zwolle(was er niet bij..thank god!) maar weet wel dat het daar toen zo uit de klauwen is gelopen dat ze de deuren van de buitenkant dicht hebben gedaan. Wie binnen was moest het maar uitzoeken

Zie dat jij uit Kampen komt. Nah daar ben ik van ellende ook al eens een keertje eerder weg gegaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op vrijdag 16 juni 2006 om 13:28:
Laatste feestje,IJsselhallen zwolle(was er niet bij..thank god!) maar weet wel dat het daar toen zo uit de klauwen is gelopen dat ze de deuren van de buitenkant dicht hebben gedaan. Wie binnen was moest het maar uitzoeken

Dat is echt ziek. Slechte organisatie ook. Je zou er maar als onschuldige omstander bij zitten. Dan zit je gewoon als een rat in de val. Overgeleverd aan de genade van primitieve holbewoners.
Ik zou die organisatie echt dik aanklagen. Zo hard dat ze direct hun hele toko kunnen opdoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:00:
Ik zou die organisatie echt dik aanklagen.

als je nou eens mensen ging helpen die in nood zijn ipv die te laten stikken

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:31:

Daar hebben jij en het slachtoffer veel aan. Ik kan helemaal niks uitrichten tegen een kudde wilde beesten. Echt helemaal niks. Ik ben eerder iemand die dan op zoek gaat naar een uitsmijter. Daar heeft het slachtoffer tenminste wat aan.
Bovendien, iedereen zegt wel hoe slecht het is dat niemand zo iemand helpt in geval van nood. Wat op zich logisch is maar dan vind ik het wel apart dat bij de vechtpartijen die ik heb gezien werkelijk niemand een hand uitstak. Toevallig zitten hier op pf dus allemaal mensen die anders zijn dan de meesten? Ik durf er tenminste voor uit te komen dat ik zo'n schijtbak ben dat ik niks durf te doen (het is bovendien ook niet erg nuttig als ik iets doe)
De meeste mensen zijn zo schijnheilig dat ze allemaal roepen dat je in moet grijpen maar als puntje bij paaltje komt.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:31:

tuurlijk niet mogool dan valt dr nog een gewonde. die lui die strak staan van de speed daar valt niet mee te praten. die moet je gewoon door de kop schieten maarjah dat mag dan weer niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Verhangen in de nok van de tent. Lasers op z'n smoel. Heeft hij nog nut. (6)

Waarschuw beheerder
donateur

Outblast in Concert

Jongen liep voorin de zaal , Waarschijnlijk had hij al ruzie De ander hij kwam naar hem toe en schopte hem flink in zn gezicht met zn kisten , Daarna in zijn Buik en vervolgens op zn neus .. Gevolg : Bloedneus , Hij kon amper staan

Ik heb hem een zakdoekje gegeven en hij vroeg of ik 'dat meisje daar ff wilde roepen en 'Dat meisje' Bracht hem toen naar de Ehbo.
Waarschuw beheerder
wel es meegemaakt.
maar heb nooit iets ernstigs mee gemaakt.
ze werden altijd wel uitelkaar gehaald.

Waarschuw beheerder
pak ze pak ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 01:19:

Je bent weer aan 't overdrijven meneer ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:48:
Bovendien, iedereen zegt wel hoe slecht het is dat niemand zo iemand helpt in geval van nood.

Leg er ook nogal aan wat er aan de hand is. Als het een beetje eerlijk verdeeld is, zoeken ze het maar lekker zelf uit.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:48:
het is bovendien ook niet erg nuttig als ik iets doe

Gaat het toch niet om :/ Ik zou niet met mezelf kennen leven als ik rustig ga staan kijken hoe iemand door een groep in elkaar getrapt wordt...
Maar inderdaad, ff security roepen ken in zo'n geval ook genoeg zijn.

Moet wel zeggen dat ik het eigenlijk nooit mee maak en bovendien slaan ze vrouwen toch wat minder makkelijk.

Waarschuw beheerder
vechten = :gaap:
voor dodo's :yes:

Waarschuw beheerder
nee hoor lin, niet als je jezelf verdedigd :D

Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag op hellraiser vs megarave, ik was aardig vaag :rot:, dus als k t fout heb, voor degene die t wel goed weet verbeter me dan :)
een best grote gozer die z'n hele hand in het gips had sloeg met die hand(met gips eromheen :o) een andere jongen volop in zijn gezicht.. ik stond er paar meter vanaf en daarna zag ik alleen nog die ene jonge op de grond liggen en de ander zag ik helemaal niet meer, toen was t ineens heel druk.
kheb er verder niks meer van gehoord en weet ook niet wat de aanleiding ofzo was.
best waus zag t eruit..

Waarschuw beheerder
aansteller

Waarschuw beheerder
vechten doek niet aan, kijken ook niet..
Waarschuw beheerder
Er zijn altijd wel vechtpartijen op feessies, ik ga dan gewoon ergens anders staan heb je er ook geen last van!
Waarschuw beheerder
Op zo veel feesten werd/word er gevochten..

Meestal is het wel goed afgelopen.. oftewel 1 in het ziekenhuis, 1 met een blauw oog en een kapotte lip, enz..
Waarschuw beheerder
Nooit veroorzaakt of wat dan ook.. Alleen verpest het jammer genoeg wel vaak genoeg de sfeer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 13 juni 2006 om 00:15:
9/10 x is het de alcohol of de drugs die dit agressieve gedrag veroorzaakt... dus de gebruikers die zichzelf niet in de hand kunnen houden zijn eigenlijk maar schlemieltjes...

mee eens!! als je er niet tegen kunt blijf er dan gewoon lekker vanaf ;) voor je eigen best wil :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo dom om te vechten op huose partij, ik zoek gewoon erachter komeng waard ei boi woont of waar zijn vriendin woont en dan thuis opzoeken en dan hem neerprikken en/of zijn meisje betasten
Waarschuw beheerder

3 keer. 1 keer stonden er 2 achter me in de HMH opeens op elkaar in te meppen. vorig jaar defqon een groep jongens op defqon tegen 1 ( zwakkelingen :gaap: ) afgelopen defqon werd er weer een jongen door iemand geslagen. Stelletje stakkers stuk voor stuk in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
donateur
nightmare outdoor vorig jaar...Een gozer met een ajax tattoo, groepje van die rotterdammers erachteraan en later zag je m afgevoerd worden op de brancard:S Super triest maar goed:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op zaterdag 1 juli 2006 om 16:26:
Een gozer met een ajax tattoo

hehehe volgende keer zal die wel zen tattoo bedekt houden O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 juli 2006 om 13:47:
ik zoek gewoon erachter komeng waard ei boi woont of waar zijn vriendin woont en dan thuis opzoeken en dan hem neerprikken en/of zijn meisje betasten

hopelijk knalle ze je dan gelijk door je kannes (Y)
vechtpartij is een vechtpartij ma mensen thuis opzoeken moet gelijk goed bestraftworden (Y)

Waarschuw beheerder
zo dom om te vechten op huose partij, ik zoek gewoon erachter komeng waard ei boi woont of waar zijn vriendin woont en dan thuis opzoeken en dan hem neerprikken en/of zijn meisje betasten

:D
Waarschuw beheerder
ruzie op een feest verneukt de sfeer ma soms moet t gewoon
sommige mensen vragen er gewoon om of ze nou wel of geen drugs/alchohol
op hebben dat is bull-shit dat heeft er niks mee te maken...

Waarschuw beheerder
ken gebeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss bitch. op zondag 2 juli 2006 om 04:06:
ruzie op een feest verneukt de sfeer ma soms moet t gewoon
sommige mensen vragen er gewoon om of ze nou wel of geen drugs/alchohol
op hebben dat is bull-shit dat heeft er niks mee te maken...

Jaaaaaaaaaa daar ben ik het wel mee eens 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Snanzelot op zaterdag 1 juli 2006 om 19:10:
hopelijk knalle ze je dan gelijk door je kannes
vechtpartij is een vechtpartij ma mensen thuis opzoeken moet gelijk goed bestraftworden

is nooit gebeurd ouwe. vaak langs mensen geweest een kk vader liet een hond los toen heeft matti van mij zijn moeder geslagen met glas in der gezicht, daarna snel loessoe

wereldavond was dat

Waarschuw beheerder
Iig omgeving Enschede/Hengelo niet

al die kutdorpen daarom heen wel, hier in Almelo heb je het ook, en in Enschede en Hengelo heb je er vast ook wel stoere gastjes lopen ;)

Waarschuw beheerder
ff ontopic:

al wel is meegemaakt en ook zat gezien, maar het ligt er ook een beetje aan naar welk feest je heengaat, ik ben bijvoorbeeld te vinden in een tent waarbij een opstootje bijna tot helemaal niet voorkomt.

ik vind er niks aan ik ga uit om het gezellig te hebben en niet om te vechten, als ik daar zin in heb doe ik wel mee aan free fight toernooi ofzo

Waarschuw beheerder
me vriendje is 3 jaar geleden helemaal in elkaar geslagen,door 20 van die wannabe's.
Echt een kut ervaring!
dat mensen daarvoor naar een feest gaan echt super zielig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:11:
een best grote gozer die z'n hele hand in het gips had sloeg met die hand(met gips eromheen ) een andere jongen volop in zijn gezicht.. ik stond er paar meter vanaf en daarna zag ik alleen nog die ene jonge op de grond liggen en de ander zag ik helemaal niet meer, toen was t ineens heel druk.
kheb er verder niks meer van gehoord en weet ook niet wat de aanleiding ofzo was.
best waus zag t eruit..

Was een bekende van me die geslagen werd. Het ene moment stond hij nietsvermoedend van de muziek te genieten, het volgende kreeg hij ff een gipshand recht op zijn gezicht van een onbekende, die ook gewoon doorliep na te hebben geslagen. Aanleiding onbekend dus. :S

Waarschuw beheerder
een vechtpartij is voor zielige mensen, daar knap ik toch behoorlijk op af hoor

Waarschuw beheerder
Als je voor een vechtpartij heengaat ben je echt kansloos :S mensen die dat doen zijn gewoon triest :nosmile:..

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op zaterdag 1 juli 2006 om 16:26:
Een gozer met een ajax tattoo

hopelijk ze nek gebroke

Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
wat moet dat moet!

Waarschuw beheerder
eens
Waarschuw beheerder
Innercity 2004, mn eerste 'feest'.
Ineens een grote massale vechtpartij. Nog nooit zoveel bloedende, rennende, vechtende mensen gezien. :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op vrijdag 21 juli 2006 om 02:42:
Ineens een grote massale vechtpartij. Nog nooit zoveel bloedende, rennende, vechtende mensen gezien

heee wil je verkering?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 02:46:
heee wil je verkering?

:O

Waarschuw beheerder
schrik je van eh

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 19 april 2006 om 10:29:
sportpaleis antwerpen rond 2000

dat is het ergste wat ik ooit heb meegemaakt.

de hele zaal stond vol met nazis/wazis.

na een uur gauw naar huis gegaan, zels de politie nokte em af toen..

en nightmare uiteraard, die vechtpartij met ik schat 150-200 man :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 11:07:
schrik je van eh

:jaja:

Waarschuw beheerder
ik zal je nie bijten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
as ik strak sta mep ik meestal ook nog wel 1 neer ofso, gewoon voor de leuk

Waarschuw beheerder
whahahaha vechtpartij op n feest, je komt om te feesten, niet om te vechten.... trieste mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 juli 2006 om 13:40:

Nerd!

Waarschuw beheerder
donateur

Bal gehakt!! Kansloos figuur met een herseninhoud die in het rood staat als een bankrekening..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 15:40:
ik zal je nie bijten

rot op jij ik wil haar!!!

Waarschuw beheerder

hopen dat ik jou een keertje tegenkom op een feest dan. vloer ik je

Waarschuw beheerder

serieus als ik jou dat zie doen maak ik je af en niet in mn eentje maar met 20 man. want bij zulke geschifte lui mag dat wel...

Waarschuw beheerder
Uhm ja die vechtpartij op sensation black afgelopen keer. was nogal fake om eerlijk te zijn, het enige goede eraan was dat de muziek erna wel stopte hahahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 15:19:
hopen dat ik jou een keertje tegenkom op een feest dan. vloer ik je

James is knettergek... kijk maar uit..
Hij prikt ook zo!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 15:22:
serieus als ik jou dat zie doen maak ik je af en niet in mn eentje maar met 20 man. want bij zulke geschifte lui mag dat wel...

:stoer:

Waarschuw beheerder
Misschien heb ik er geen oog voor terwijl ik aant feesten ben...maar eigenlijk alleen wat vechtpartijen gezien op Defqon 2004

Nooit zelf...Kom om te feesten :yes:
Waarschuw beheerder
keer op illegaal feest aan de stok gekregen met 10 duitsers, helemaal weggeslagen met onze groep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 10:20:
James is knettergek... kijk maar uit..
Hij prikt ook zo!!

ach jongen toch :aai:

Waarschuw beheerder
:homo:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:43:
ach jongen toch

kom maar met je 20 man naar stad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:15:

Goh, nog zo'n stoere jongen.

Waarschuw beheerder
doe maar dapper

Waarschuw beheerder

hebben ze geen lef voor

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:19:
Goh, nog zo'n stoere jongen.

:/
panter! (Y)

Waarschuw beheerder
:aai: zielig topic

als je wil vechten ga je op een sport ofzow

je betaald geld voor een feest kaartje niet voor een zielig potje vechten teken van zwakte

Waarschuw beheerder
Als je komt voor het vechten ben je zielig. Maar een vechtpartij of ruzie kán voorkomen. Als er gevochten word op een feest worden de betrokken partijen altijd voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ze 'de sfeer verpesten' e.d. dat is natuurlijk wel zo maar net alsof ze dat expres doen, ik zal het niet zo snel veroordelen... drank, de omgeving, of een slechte sfeer die er al was, zo gek is het niet als er ruzie ontstaat...

Waarschuw beheerder
soms moet je wel ff matten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:43:
Als er gevochten word op een feest worden de betrokken partijen altijd voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ze 'de sfeer verpesten' e.d. dat is natuurlijk wel zo maar net alsof ze dat expres doen, ik zal het niet zo snel veroordelen... drank, de omgeving, of een slechte sfeer die er al was, zo gek is het niet als er ruzie ontstaat...

Daar heb je misschien wel gelijk in. Vaak als het gewoon een tegen een is dan weet je dat het gewoon om een uit de hand gelopen ruzie gaat zoals je in elke kroeg of discotheek tegenkomt. Dat gebeurd wel eens (hoewel sommige mensen zich naar mijn mening om veel te veel dingen druk maken)
Het zijn meer de vechtpartijen waarbij groepen echt komen om te rellen. En als ze dan zo mans zijn dan zoeken ze een andere groep om mee te rellen. Maar meestal zijn ze dan ook nog eens zo zwak om met zijn allen een iemand te pakken en die half dood te slaan. Stoere jongens zijn dat. Een beetje mans doen met een vechtpartij maar niet het risico willen lopen om enig tegenstand te handlen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:35:
zwakte

met pistolen zwaaien ook vieze nicht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:35:
als je wil vechten ga je op een sport ofzow

vechten volgens regels is suf
Waarschuw beheerder

whahaha :D

hier moest ik even om lachen :)
Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja tof lach je dood
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:33:
ja tof lach je dood

ja of niet.

Waarschuw beheerder
Nee, wel opgelost!!! (Y)

Waarschuw beheerder
pff rot op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:37:
Nee, wel opgelost!!! (Y)

moet ik eerst paddo's hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 25 juli 2006 om 18:39:
moet ik eerst paddo's hebben

Die hebben we niet voor je. Sorry. :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:42:
Die hebben we niet voor je. Sorry. :no:

mja dan gaat het ook niet lukken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 25 juli 2006 om 18:44:
mja dan gaat het ook niet lukken :/

Moet je ff ergens anders gaan zoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:45:
Moet je ff ergens anders gaan zoeken.

ik hoef niet per se

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 25 juli 2006 om 18:51:
ik hoef niet per se

Jawel.
Waarschuw beheerder
goed dat wij zoveel toevoegen aan deze discussie (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 25 juli 2006 om 18:59:
goed dat wij zoveel toevoegen aan deze discussie (Y)

Echt, iedereen valt er gewoon stil van.

Waarschuw beheerder
20 man naar stad

20 man naar DE stad :looser:

en welke stad? jouw stad? of was je van plan om even naar nijmegen te komen misschien?
Waarschuw beheerder
damn ik wou ook mee :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 04:49:
of was je van plan om even naar nijmegen te komen misschien?

voor die 5 man en een paardekop?
Waarschuw beheerder
vet stoer topic (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 26 juli 2006 om 11:27:
laatste aanpassing 26 juli 2006 11:27

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 11:30:
laatste aanpassing 26 juli 2006 11:27

ik was de (Y) vergeten

:roflol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:43:
Als je komt voor het vechten ben je zielig. Maar een vechtpartij of ruzie kán voorkomen. Als er gevochten word op een feest worden de betrokken partijen altijd voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ze 'de sfeer verpesten' e.d. dat is natuurlijk wel zo maar net alsof ze dat expres doen, ik zal het niet zo snel veroordelen... drank, de omgeving, of een slechte sfeer die er al was, zo gek is het niet als er ruzie ontstaat...

Helemaal mee eens. Overal waar veel mensen bij elkaar zijn ontstaan ruzies en vechtpartijen, is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Dat is ook in ieder uitgaansgebied in NL. Of op andere festivals. Dat het de sfeer voor anderen verziekt is jammer. Maar de mensen die er op dat moment bij betrokken zijn denken daar echt niet aan. Voor mij hoeft dat ook niet op feesten. Maja soms word je er gewoon bij betrokken of je ziet dat vrienden erbij betrokken worden, en tja dan gaat er wel een knop om. Maar idd met veel tegen een enz. dat is triest en zal ik ook nooit aan meedoen. Al moeten een paar 'corrigerende'tikken wel kunnen in sommige gevallen. Er zijn ook mensen die altijd moeten zien hoever ze kunnen gaan. Tja dan kan het gebeuren dat je de verkeerde mensen tegen komt.
Waarschuw beheerder
de verkeerde mensen die zichzelf helemaal het mannetje vinden omdat ze met hun vrienden zijn die zichzelf ook helemaal het mannetje vinden,uiteraard met de nodige domme ganzen erbij waar ze koste wat kost indruk op willen maken,zeker omdat er alcohol en drugs bij komt kijken is er gewoon behoefte aan sensatie en drama.

ik heb vaak gezien hoe het gaat,zeker op grote feesten.

Waarschuw beheerder
niet veroorzaakt maar vaak genoeg meegemaakt
gebeurt toch overal..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op woensdag 26 juli 2006 om 19:01:
de verkeerde mensen die zichzelf helemaal het mannetje vinden omdat ze met hun vrienden zijn die zichzelf ook helemaal het mannetje vinden,uiteraard met de nodige domme ganzen erbij waar ze koste wat kost indruk op willen maken,zeker omdat er alcohol en drugs bij komt kijken is er gewoon behoefte aan sensatie en drama.

ik heb vaak gezien hoe het gaat,zeker op grote feesten.

Toch knap van je dat je precies weet wat er in hen omgaat en hoe ze zich voelen. Je had psycholoog moeten worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:46:
Helemaal mee eens. Overal waar veel mensen bij elkaar zijn ontstaan ruzies en vechtpartijen, is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Dat is ook in ieder uitgaansgebied in NL. Of op andere festivals. Dat het de sfeer voor anderen verziekt is jammer. Maar de mensen die er op dat moment bij betrokken zijn denken daar echt niet aan. Voor mij hoeft dat ook niet op feesten. Maja soms word je er gewoon bij betrokken of je ziet dat vrienden erbij betrokken worden, en tja dan gaat er wel een knop om. Maar idd met veel tegen een enz. dat is triest en zal ik ook nooit aan meedoen. Al moeten een paar 'corrigerende'tikken wel kunnen in sommige gevallen. Er zijn ook mensen die altijd moeten zien hoever ze kunnen gaan. Tja dan kan het gebeuren dat je de verkeerde mensen tegen komt.

bron: Maurice de hond?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op woensdag 26 juli 2006 om 19:01:
uiteraard met de nodige domme ganzen erbij waar ze koste wat kost indruk op willen maken

Ik heb nou nooit het idee gehad om iemand in mekaar te moeten rossen om indruk te maken op een meisje.
Het soort meisjes waar ik op val (intelligente) hebben meestal een hekel aan vechtende jongens...

Darentegen is het soms weleens nodig om iemand een beuk te geven, sommige types zijn nu eenmaal erg hardhorend

Waarschuw beheerder
wat moet dat moet!

maar dan ook goed los!
Waarschuw beheerder
2 natural porn chiller,op een houseparty is iedereen hardhorend.

Waarschuw beheerder
als het wordt uitgelokt snap ik wel dat je een klap uitdeeld. maar ik zal nooit zo zijn om op een feest ruzie te gaan zoeken dan verpest je het niet alleen voor je zelf maar ook voor anderen die er waarschijnlijk veel voor betaald hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 09:06:
bron: Maurice de hond?

als jij dat wilt

Waarschuw beheerder
lekker vechten

niks mis mee

opzoute

Waarschuw beheerder
;) :bier:

Waarschuw beheerder
Niks stoers aan vechten :nee:
Als iemand het uitlokt is het een ander verhaal :P
Maar ik heb totaal geen respect voor mensen die naar een feest gaan om te vechten :vaag:
Doe dat lekker buiten ofzo, maar verpest niet voor iedereen het feest :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 19:46:
Niks stoers aan vechten
Als iemand het uitlokt is het een ander verhaal
Maar ik heb totaal geen respect voor mensen die naar een feest gaan om te vechten
Doe dat lekker buiten ofzo, maar verpest niet voor iedereen het feest

en wat wil je nou precies zeggen :s

Waarschuw beheerder
heb op defqon1 in 2004 eens een chick een boomlange gast verrot zien schoppen. Maar dat was terecht. Net als de gozer die Rob Gee in het bijzijn van zn muziekvrienden, ook niet de meest magere gasten ooit, vol op ze murf sloeg :D

Waarschuw beheerder
donateur
Oh dit topic word weer verpest door een paar 'stoerlappen'

Waarschuw beheerder
Leeftijd: 17
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:39:
pff rot op

wat ben jij een onzettend grappig mannetje zeg

:aai: heb je aandacht nodig?
Waarschuw beheerder
ik doelde ook meer op je moeder, die je misschien wat beter had kunnen opvoeden.

maargoed, je gaat vanzelf wel dood :)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Waar gaat dit over...?!

Ik neem aan dat de meeste mensen op misschien bepaalde groepen na dan, toch over het algemeen komen om te feesten. Meestal zijn er op feesten waar ik heen ga wel een keer knokpartijen, maar die worden of meteen naar buiten gemept door de uitsmijters of je ziet er gewoon niet veel van...

Ik vindt het maar uber stom om die dingen te doen, vooral als je al een beetje een volwassen leeftijd hebt. Als het uitgelokt wordt en er zijn niet veel andere manieren meer, ok dan gebruik je gewoon geweld dat is duidelijk. Maar ik ga er niet vanuit dat ik vanavond eens ff een paar mensen achterover ga klappen... Toch?!

Maar ik denk ook dat het ligt aan sommige tenten waar mensen komen, of op bepaalde muziek stromingen komen toch soms weleens mensen die eerder geneigt zullen zijn om te gaan meppen. Bij bijvoorbeeld een echt goed techno feestje zul je niet zo snel een boel knokkende mensen zien. Want de meeste hebben het veel te druk met dansen. (y)

Waarschuw beheerder
lekker om je heen maaien

love it

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:42:

helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 22:54:
en wat wil je nou precies zeggen

als je je aangesproken voelt, gaat het idd over jou ;)

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Een vechtpartij op een feest vind ik altijd zo erg.
We komen om plezier te hebben:)
Maar sommige gasten verneuken het altijd!
Het valt me de laatste tijd ook dat er weer veel ophef is rond waar mensen nou vandaan komen?
Het is gewoon als je niet uit rotterdam komt of amsterdam of lutjebroek dan kan je gewoon een beuk op je gezicht verwachten:(

Dat is toch niet meer normaal.
Net als toen op history of hardcore!!
Tien was erook nog een grote gevecht!
Ik stond te dansen zag ik een kudde vechtend vee op me af komen!
Werd er bijna in mee geslurt!!!
Was erook meteen uit!

Niet normal meer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:45:
als je je aangesproken voelt, gaat het idd over jou

nee je bent erg onduidelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 08:11:
helemaal mee eens!!

in je reet ermee

Waarschuw beheerder
donateur
Vechten is leuk, maar niet op een feest.
Je kan nou nooit eens een fatsoenlijk stuk hout mee naar binnen nemen :(
Waarschuw beheerder
dan gebruik je toch de inhoud van je hoofd.

Waarschuw beheerder
donateur
Met lucht kun je niet zo hard slaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:17:
Met lucht kun je niet zo hard slaan

de inhoud van jouw hoofd is hersenen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:/ nooit geweten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:35:
nooit geweten

ik denk wel dat je hersenen hebt hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 17:13:
stuk hout

grote gesp vriend

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
bijna wel gehad ja.

was op MoH in thialf komt dr ineens zo'n wazi aan met nog een andere kleuter.
kop groter, kisten aan, ubergrote doppen zegt ie:

Wat moet je?

Ik zeg: niks.

daarna liep ik een klein rondje om die gozer kwijt te raken.
heb em niet weer gezien.

dr was ook zo'n (volgens mij 16 jarig) ventje bij em die daarvoor me nichtje en dr vriend liep te duwen enzo (zijs ook niet blank)
als die grote gozer dr niet was hadk die kleine echt wel gemept.

en sindsdien geen moh meer voor mij. teveel meelopers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:02:

Grote gasten vallen ook harder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 13:56:
nee je bent erg onduidelijk

oke ik zal het even vertalen naar jou niveau zodat jij het snapt!!!
Het is gewoon kansloos triest en hopeloos om iemand zonder reden op een feest te gaan meppen.
En nee het is niet stoer!!!
misschien voor jongetjes van 16 die voor het eerst uitgaan, en zichzelf nog een beetje moeten bewijzen.
Je verpest de avond voor veel mensen.
Snap je het nu, of is dit ook nog te moeilijk?
Misschien te veel klappen op je hoofd gehad?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:05:
Grote gasten vallen ook harder

Keihard op de adamsappel slaan :yes:

Waarschuw beheerder
Vind het gewoon triest dat er op sommige feesten zoveel gevochten word.
Het is toch bepalend voor het sfeertje....

Het zijn vaak van die trieste figuren die er trots op zijn dat ze met z'n tienen 1 gozer in elkaar getrapt hebben.
Nou...dapper hoor!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb weleens in me eentje 10 man in mekaar getrapt.
Was op Hakkuh en Zaguh voor Kids

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:21:

haha meen je dat nou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:21:

dat heb ik op film :)

'when chaperones freak out'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:04:
Keihard op de adamsappel slaan

naja niet echt verstandig als je nichtje drbij is.
neem liever het zekere voor het onzekere in dat geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natural Porn Chiller op zaterdag 29 juli 2006 om 18:21:

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:47:
haha meen je dat nou

Ja, natuuuurlijk
Met 2 tegelijk die kopjes tegen mekaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 00:53:
grote gesp vriend

Nooit vergeten ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:02:

MIETJE!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:04:
Keihard op de adamsappel slaan

Was dat dan voor Jean Claude van Damme actie??
Gewoon OLDSCHOOL op de neus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 17:45:
Het zijn vaak van die trieste figuren die er trots op zijn dat ze met z'n tienen 1 gozer in elkaar getrapt hebben.
Nou...dapper hoor!!!

Samen uit samen thuis ;)
Je maties help je ALIJD!!!
Beter hij door 10 man als ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Samen uit samen thuis (Y) en dat je vrienden je helpen: ook (Y)

Maar wat ik bedoel te zeggen, is dat het vaak dezelfde gasten zijn die je ziet vechten op een feest.

Ze gaan er met een grote groep heen, zoeken zelf de ruzie op en trappen dan stoer met z'n allen 1 gozer in elkaar.
Gewoon voor de lol.

Wanneer je ze 1 voor 1 op straat tegen komt hebben ze niet zo'n grote bek.... snappie wat ik bedoel???

Waarschuw beheerder
gewoon meppen als een malle :D
Waarschuw beheerder
het beste wat je kunt doen is een tandenborstel langs de muur schrapen aan beide kanten zodat je een punt krijgt aan het uiteinde,gaat niet af bij een metaal detector,dus als anabolepietje en zijn "matties" je met 10 man een pak slaag willen geven,kan je gelijk voor de nek gaan,energiehalstijl.

let wel,als je wordt aangevallen door 3 of meer personen heb je het recht om jezelf te verdedigen,kijk naar de vele jongens die op straat worden doodgeslagen voor niks,nou vrienden,niet bij deze jongen,kan je met zijn tienen zijn maar ik neem er echt wel een paar mee naar beneden.

Waarschuw beheerder
moet je er wel een kans voor krijgen :rot: zal niet de eerste zijn die na 1 mep ko gaat :9
Waarschuw beheerder
zoiets voel je gewoon aankomen,het oogcontact,een dreigend sfeertje,teveel ogen ineens op je gericht.

ja,je moet er wel de kans voor krijgen,maar die zou ik zeker met beide handen aangrijpen.

liever zitten dan dood zijn.

Waarschuw beheerder
dat is een feit :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 11:42:
Was dat dan voor Jean Claude van Damme actie??
Gewoon OLDSCHOOL op de neus

Oldschool is uit, tegenwoordig is hard en snel de shit B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 16:18:
hard en snel

geloof me als je een hard en snel op je neus krijgt is het lampje ook uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 18:49:
is het lampje ook uit!

is wel de bedoeling ja,of je moet een peppie hebben die je probbert te aaien :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 18:50:
of je moet een peppie hebben die je probbert te aaien

niet zo ver lateng komeng ;)

Waarschuw beheerder
komeng ze ook niet :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 18:49:
geloof me

Nou, voor deze ene keer

Waarschuw beheerder
snij je open

Waarschuw beheerder
We hadden op afgelopen AWFS met 4 man zo'n Technonerd in elkaar getrapt :)
Hoe vroeg alleen maar een vuurtje :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 10:44:
We hadden op afgelopen AWFS met 4 man zo'n Technonerd in elkaar getrapt
Hoe vroeg alleen maar een vuurtje

(Y)

Waarschuw beheerder
was dronken dan ben ik mezelf niet meer

Waarschuw beheerder
dan laat je je altijd ff gaan?? :D

Waarschuw beheerder
Yup heul apart
Waarschuw beheerder

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

zo he..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 31 juli 2006 om 15:42:
het beste wat je kunt doen is een tandenborstel langs de muur schrapen aan beide kanten zodat je een punt krijgt aan het uiteinde,gaat niet af bij een metaal detector,dus als anabolepietje en zijn "matties" je met 10 man een pak slaag willen geven,kan je gelijk voor de nek gaan,energiehalstijl.

let wel,als je wordt aangevallen door 3 of meer personen heb je het recht om jezelf te verdedigen,kijk naar de vele jongens die op straat worden doodgeslagen voor niks,nou vrienden,niet bij deze jongen,kan je met zijn tienen zijn maar ik neem er echt wel een paar mee naar beneden

volgens mij heb jij teveel macgyver gekeken.
Uitspraak van jelken op maandag 31 juli 2006 om 15:50:
zoiets voel je gewoon aankomen,het oogcontact,een dreigend sfeertje,teveel ogen ineens op je gericht

vaak wel maar niet altijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Miss Me ! op zondag 13 augustus 2006 om 00:21:

Vaak zat, te veel zelfs...

liep altijd af met politie, of ambulance
Waarschuw beheerder
donateur
Weleens gezien..maar nooit zelf gestart of dat ik er middenin stond, ga dat niet opzoeken..en als het gebeurt..geef k er geen aandacht aan, mensen die vechten hebben echt aandacht tekort, stelletje macho's :gaap:

vechten doe je maar in n boksring ofzo..ga daar niet mensen op n feest mee lastigvallen :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 10:44:
We hadden op afgelopen AWFS met 4 man zo'n Technonerd in elkaar getrapt
Hoe vroeg alleen maar een vuurtje

stoere jongen!!
volgens mij zit er wel meer achter he?? waarschijnlijk heeft hij 1 van je familieleden anaal afgewerkt in de goot :flower:
Waarschuw beheerder
gister nog in de discobus op trugweg, ze kunnen tegewoordig om de kleinste dinge ruzie maken :/ de ene groep kwam uit aalten en de andere groep uit ulft, da was t enige, drom moeste vechte :9
Waarschuw beheerder
he wouskous,wat heeft macgyver er mee te maken?

zou wel een korte aflevering zijn of niet?

macgyver schraapt een tandenborstel langs de muur......en dat was het!

Waarschuw beheerder
doe je je tandenbortstel dan dalijk ook in een holster?? hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 13 augustus 2006 om 18:55:
gister nog in de discobus op trugweg, ze kunnen tegewoordig om de kleinste dinge ruzie maken de ene groep kwam uit aalten en de andere groep uit ulft, da was t enige, drom moeste vechte

Dat is al zo oud als de wereld.
Me opa vertelde al zulke verhalen als ik op z'n schoot zat, over vroegah ende Oud Hollandsch knokken
dat is overal waar je veel boerendorpen hebt en kermissen en dorpsfeesten met veel drank en pubers...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 08:25:

ja,m,n ouders gingen scheiden en ik ging van apeldoorn naar maasland verhuizen.16 jaar geleden.ik kon toendertijd zo,n gaaf hiphopdansje,kon over m,n andere been springen.sta ik daar op de dansvloer word ik ineens vanuit t niets neergeslagen.had niks gedaan en had de persoon nog nooit eerder in m,n leven gezien.weten ze dat je ergens anders vandaan komt.gaat nergens over.

Waarschuw beheerder
godverdomme nog na t politie bureau geweest voor verhoor...klote vechtpartijen.
wilde eg geen ruzie maar als het moet moet het daar is niks aan te doen!
probeer het te vermijden maar als dat niet lukt pak dan wat je pakken kan en zorg dat je zoveel mogelijk man pakt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 13 augustus 2006 om 18:55:
gister nog in de discobus op trugweg, ze kunnen tegewoordig om de kleinste dinge ruzie maken de ene groep kwam uit aalten en de andere groep uit ulft, da was t enige, drom moeste vechte

whaha aalten weer :P die zoeken ook altijd ruzie die lui.... was ook altijd bij een kleine disco altijd aalten dinxperlo en ja dan hielpen wij meestal aalten:P of hadden wij ruzie met dinxperlo en ging aalten helpen...

vroeger:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 08:25:
Me opa vertelde al zulke verhalen als ik op z'n schoot zat, over vroegah ende Oud Hollandsch knokken
dat is overal waar je veel boerendorpen hebt en kermissen en dorpsfeesten met veel drank en pubers...

whaha is niet alleen boerendorpen maarja wij boeren zijn niet laf om met messen en andere dingen te gaan trekken wij kunnen het nog met een vuist af en die stadse niet:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
word er erg moe van....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KateMossFan op maandag 14 augustus 2006 om 16:52:
word er erg moe van....

Tis allemaal ook erg slaapverwekkend... Ken je de boekjes van Pinkeltje, Dribbel en Jip & Janneke?

Op dat niveau zitten we nu ongeveer %-)
Waarschuw beheerder
pinkeltje en ook jip en janneke zijn wereldwijd bekend,neem ook bijv een nijntje.

en ze komen allemaal uit nederland!

wees trots op dit niveau.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 16:05:
whaha is niet alleen boerendorpen maarja wij boeren zijn niet laf om met messen en andere dingen te gaan trekken wij kunnen het nog met een vuist af en die stadse niet

geen winnaarsmentaliteit, de tegenstander moet uitgeschakeld worden op dat moment, als jij "lekker, leuk" wil gaan stoeien ofzo moet je op judo gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 16:05:
whaha aalten weer die zoeken ook altijd ruzie die lui.... was ook altijd bij een kleine disco altijd aalten dinxperlo en ja dan hielpen wij meestal aalten of hadden wij ruzie met dinxperlo en ging aalten helpen...

welke disco??

ja mjah, aalten en dinxperlo zitte nu op de trugweg in dezelfde bus hehe, maar tis niej altijd bonje ofzo, da valt ook nog wel mee :9

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 20:19:
geen winnaarsmentaliteit, de tegenstander moet uitgeschakeld worden op dat moment, als jij "lekker, leuk" wil gaan stoeien ofzo moet je op judo gaan

Jiu-jitsi (Y) (ofzowiets)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 20:19:
geen winnaarsmentaliteit

ohja, want als je iemand neersteekt, dan ben je pas een winnaar (Y)

Waarschuw beheerder
je ben een winnaar als je iets persoonlijks hebt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 14 augustus 2006 om 20:22:
welke disco??

ja mjah, aalten en dinxperlo zitte nu op de trugweg in dezelfde bus hehe, maar tis niej altijd bonje ofzo, da valt ook nog wel mee

whaha ivarca kut tent:P maarja is ook vroeger:P

zozo ze leren het eindelijk maarja krijg je het zijn nu zelfde gemeente :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 21:34:

en een mes is lekker persoonlijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 14 augustus 2006 om 21:46:
en een mes is lekker persoonlijk?

kerel kan het gewoon niet met handen af dat is het lafheid gewoon.. en bij ons kom je in discotheken niet binnen staan allemaal detector poortjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 21:52:
kerel kan het gewoon niet met handen af dat is het lafheid gewoon.. en bij ons kom je in discotheken niet binnen staan allemaal detector poortjes

Zo hey, ben jij even naief. Moet je even naar boven scrollen...komt die tip van die tandenborstel je wel van pas ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 21:52:

in utca zeker wel :frusty:

je kan toch gewoon een glas ofzo in iemands porum douwen, of erna naar je waggie lopen en iets pakken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 21:34:

een oor of zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op maandag 14 augustus 2006 om 23:23:
Zo hey, ben jij even naief. Moet je even naar boven scrollen...komt die tip van die tandenborstel je wel van pas

waarom zou ik iets meenemen :/ om iemand te verwonden en dan nog ik heb nooit ruzie..

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 23:25:
je kan toch gewoon een glas ofzo in iemands porum douwen, of erna naar je waggie lopen en iets pakken!

bij ons hebben ze plastic glazen wegens veiligheid en ik ga met de fiets en niet met de auto..

Waarschuw beheerder
donateur
je kan toch gewoon een fles whiskey pakken van boven de bar en die op iemands kop kapot slaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:33:
aarom zou ik iets meenemen om iemand te verwonden en dan nog ik heb nooit ruzie..

Jij zegt dat er bij jullie niks gebeurt omdat er poortjes staan, dat vind ik nogal naief. Zeg niet dat jij op rotzooi uit bent maar je kunt ook zonder dat je het wilt problemen krijgen. ;)

Waarschuw beheerder
Als je die dingen bij voorbaat al mee naar binnen neemt, dan ben je gewoon op zoek naar ruzie. Logisch dat je het dan ook krijgt.

Iemand die niet van plan is herrie te schoppen, hoeft ook geen wapens of andere troep mee te nemen... Dus het argument van: ik begin er niet mee, dat doet de ander, vervalt bij deze ook alweer.

En wat nou als je " per ongeluk" iemand doodslaat? Heb je daar dan spijt van? Of intereseert het je geen ruk? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. Geloof dat de ouders van Joes Kloppenburg, Meindert Tjoelker e.a. dat ook wel eens willen weten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:41:
En wat nou als je " per ongeluk" iemand doodslaat? Heb je daar dan spijt van? Of intereseert het je geen ruk? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. Geloof dat de ouders van Joes Kloppenburg, Meindert Tjoelker e.a. dat ook wel eens willen weten!

dan maak ik me zelf van kant dan kan ik zelf niet meer leven als door mij schuld iemand dood gaat...

Uitspraak van O:) Rob O:) op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:14:
Jij zegt dat er bij jullie niks gebeurt omdat er poortjes staan, dat vind ik nogal naief. Zeg niet dat jij op rotzooi uit bent maar je kunt ook zonder dat je het wilt problemen krijgen.

owke das waar niet bij ons niks gebeurd er gebeuren meestal wel eens dingen maar meestal is het alleen duwen en slaan en niks met steken er is 1 iemand wel dood gegaan maar das buiten gebeurd die kreeg een klap en die is toen neer gegaan en met zijn hoofd op de stoeprand gekomen...

staat nu ook een monument voor hem bij de ingang en ze hebben 1 minuut stilte gehouden en in alle zalen en gangen hoorde je zijn nummer spelen.
Waarschuw beheerder
heb trouwens geen idee waar die poortjes op controleren ben al een paar keer met me dartpijlen zo naar binnen gelopen en bij andere ging hij om niks af :vaag:

Waarschuw beheerder
plap

Waarschuw beheerder
plop

Waarschuw beheerder
plup

Waarschuw beheerder
heb het weleens meegemaakt op een bruiloft...die gozer had teveel gedronken en kon blijkbaar niet tegen drank...agressief dat ie werd....midden op de dansvloer ging hij met een ander op de vuist....

nou leuke bruiloft heb je dan...en wat te denken van de bruid en bruidegom... :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:39:
nou leuke bruiloft heb je dan...en wat te denken van de bruid en bruidegom...

die moeten gewoon op de bruiloft voor de eerste keer XTC doen. wedden dat je dan aan één stuk door staat te janken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:50:
die moeten gewoon op de bruiloft voor de eerste keer XTC doen. wedden dat je dan aan één stuk door staat te janken!!!

waar slaat dat nou weer op :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:59:
waar slaat dat nou weer op

lijkt me duidelijk genoeg troela

Waarschuw beheerder
vanavond maar weer ff rammen

Waarschuw beheerder
Maak ze vaak zat mee :/

Waarschuw beheerder
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest?

Ik snap die vechtertjes nou nooit.

Er lopen altijd wel wat van die gastjes die vet irritant iedereen uit zitten te dagen. Maar ik denk altijd maar van wat moet ik nou doen? die lastpak hier een paar draaien om de oor geven? Hij kutavond, ik ook kutavond, nou dan heb je allebei een kutavond gehad, op een feest waar je waarschijnlijk allebei met goede zin naar uit hebt gekeken...

Gelukkig denkt 99% van de housemensen zo......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:03:

Er lopen altijd wel wat van die gastjes die vet irritant iedereen uit zitten te dagen. Maar ik denk altijd maar van wat moet ik nou doen? die lastpak hier een paar draaien om de oor geven? Hij kutavond, ik ook kutavond, nou dan heb je allebei een kutavond gehad, op een feest waar je waarschijnlijk allebei met goede zin naar uit hebt gekeken...

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:03:

tjah sommige mensen slaan de spijker op zn kop...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:looser:

Waarschuw beheerder
rudy is een sukkel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 14:53:
rudy is een sukkel

Vechten!!!!

Waarschuw beheerder
ja ik heb ze nooit veroorzaakt maar wel te veel gezien.
Is te veel om te typen hier.
Ik heb ze gezien van vuisten tot messteken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:47:
Ik heb ze gezien van vuisten tot messteken.

Vertel,vertel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:47:
messteken.

het betere werk zeg maar
Waarschuw beheerder
Meer van dit werk zeg maar?

[img width=166 height=240 cacheid=0000035f002517e0fefbf7031a0191f8ad]http://static.flickr.com/12/95965591_2a65f56cde_m.jpg[/img]

Of meer dit?

[img width=500 height=445 cacheid=0013e0a2001a1a482b0e65361a0191f8ad]http://home.att.net/~licata_knives/septer.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 13 september 2006 om 17:51:
Meer van dit werk

ben jij ook geweldadig??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 17:57:
ben jij ook geweldadig??

Valt mee, hou niet van vechten. Schiet ze gelijk dood.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JooPelooS op woensdag 13 september 2006 om 19:22:
Uitspraak van Rudy :bier: op woensdag 13 september 2006 om 17:57:
ben jij ook geweldadig??

Valt mee, hou niet van vechten. Schiet ze gelijk dood.

Hij vroeg het aan mij he schatje....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 13 september 2006 om 21:11:

Ja en wie is dat???? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JooPelooS op woensdag 13 september 2006 om 21:20:
Uitspraak van Technogirl 26 :doetiwoep: :doetiewoep: op woensdag 13 september 2006 om 21:11:

Ja en wie is dat????

Powerflower natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Ken ik nie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 13 september 2006 om 21:11:
schatje....

ben je knap??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 23:07:
Uitspraak van Technogirl 26 :doetiwoep: :doetiewoep: op woensdag 13 september 2006 om 21:11:
schatje....

ben je knap??

Tja, wat moet ik daar op zeggen
Waarschuw beheerder
zeg maar gewoon nee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op donderdag 14 september 2006 om 00:35:
zeg maar gewoon nee.

He! Baarmoeder! Sssssst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JooPelooS op donderdag 14 september 2006 om 05:41:
Uitspraak van baarcore op donderdag 14 september 2006 om 00:35:
zeg maar gewoon nee.

He! Baarmoeder! Sssssst.

:lol:

Idd don't mess with me
Waarschuw beheerder
want anders?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op donderdag 14 september 2006 om 12:48:
want anders?

Dus je bent een kok? Met C O C K zeker. Treurige bluf lul!!!

Why don't you suck on your own little cock bitch, just like your mother used to do. You used to facefuck her while she was jerking of your daddy.

You feeling me, Fuck?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op donderdag 14 september 2006 om 00:35:
zeg maar gewoon nee.

Is je ketting te lang ofzo? Ga trug naar je aanrecht kanker hond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 21:05:
in tilburg slaan wij wazis de tent uit

Nog nooit meegemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 17:43:
het betere werk zeg maar

niet als je het allemaal ziet gebeuren.
Als het dan echt zo nodig moet: Doe het dan met je handen niet met wapens.

Waarschuw beheerder
soms wel handig wapens

gebroken hand is ook niet alles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 14:27:

beter dan een mes tussen me ribben

Waarschuw beheerder
word liefur gestoken dan me kaak gebrokeng

Waarschuw beheerder
ik allebei nie:P

Waarschuw beheerder
heb liever een miljoen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 15:39:
heb liever een miljoen

steek rudy liefur dan zijn kaak brekeng
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 14:27:

idd (Y) mijn vriend heeft een gebroken hand opgelopen afgelopen zaterdag :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag nog stond ik ertussen.. maar werd al snel opgetild en weggedragen tussen de vechtertjes vandaan O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op maandag 30 oktober 2006 om 20:52:
idd mijn vriend heeft een gebroken hand opgelopen afgelopen zaterdag

Middenahandsbeentje gebroken zeker???? O:)