wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?
n.a.v https://partyflock.nl/topic/865227
n.a.v https://partyflock.nl/topic/865227
Adrenaline stoot is best een lekker gevoel, na zo'n vechtpartijtje
leuk om naar te kijken altijd
mogen de uitsmijters er gewoon op los rammen als ze dat willen? worden de uitsmijters zelf ook soms naar de klote gerost?
met een RTC petje door een groepje neuzen lopen heeft mij geleerd hoe hard mijn hoofd is en hoe zielig de j*den zijn.
dit was anno 1997 dus met andere woorden de neuzen zijn nog steeds zo laf als nu! hoe ik daarbij kom?
5 tegen 1 is net zoiets al 80 tegen 5.
Ik weet wat je bedoelt, ik ging daarom ook altijd neutraal gekleed naar 020...maar toch ze konden je wel omdat hun jou ook overal zagen met je rotterdam shirt aan...
Van mij wel, kijk vroeger deden ze niet anders, werd je niet naar buiten gebracht, maar naar buiten geschopt, goeie ouwe tijden...is goed man, hard optreden is het effectiefst..
Ik vind dat de politie ook veel meer met hun wapenstok moeten doen, agressief gedrag, niks zeggen gewoon gelijk meppen...Hoppa moet je zien hoe snel de politie weer respect heeft....
Geld eigenlijk ook voor conducteurs die moeten ook een wapenstok krijgen...
ja toch, dat is de enige manier...Oog om oog, tand om tand...Vernederen die handel, met zo een taakstrafje denken ze dat ze nog stoerder zijn..
Sla je ze helemaal in puin voor een publiek zijn ze goed vernederd. Lopen ze weg met hun staart tussen de benen...
Beursgebouw
ps. moet je de ME in barcelona maar eens zien. geen gek die het daar in zijn hoofd haalt ook maar iets onfatsoenlijks te doen...
Vooral op kleine feestjes in de buurt waar ook terror gedraait wordt, en waar bepaalde mensen het schijnbaar tof vinden om je EXPRES aan de kant te pogoen.
en toen kwamen er zes mannetjes hem even slaan.
Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.
Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.
Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.
leuk om naar te kijken altijd
Geen style met meerdere op 1
Dat moet ik niet zien want dan word ik
Geen style met meerdere op 1
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.
Heb zoveel vechtpartijen meegemaakt, vooral op de 1e Nightmare in Ahoy..dat heeft echt mn feest verziekt
En op Raving Nightmare in de Mecc in 2004 ook veel relle gezien..maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg
En op Mindcontroller in t Beursgebouw
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.laatste aanpassing 14 april 2006 16:53
Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.
Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.
En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...
weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!
Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.
Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd.
In het oosten van het land echt niet. Iig omgeving Enschede/Hengelo niet
Uitspraak van Technogirl 25![]()
op zaterdag 22 april 2006 om 14:20:
ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..
Oja, lekker dubbel.
In het oosten van het land echt niet. Iig omgeving Enschede/Hengelo niet
Thunderdome in Leeuwarden ook
ja zo vaak gezien, maar dan gaat het weer helemaal nergens over
Beetje ambivalente gedachte:
Enerzijds: al die Koos Kansloosjes die elkaar zonodig de harses willen inbeuken is een prachtig gezicht, omdat de ene groep natnekken de andere groep bezems probeert te overtreffen. Ajax- en Feyenoordsupporters hebben er overigens ook een handje van.
Anderzijds: op een feest is het natuurlijk een beetje gemakkelijk uitlokken, op enkele vierkante meters in elkaars oren lopen hijgen en binnen de kortste keren verdampt de zaal. De onschuldige omstanders irriteren zich mateloos.
Ik zou zeggen: spreek een keertje af op een verlaten industrieterrein.Of net als met voetbal: een uit- en een thuiswedstrijd, waarbij "doelpunten" in de uitwedstrijd dubbel tellen. Zo heeft iedereen op zijn manier z'n feestje! Leuk he? Vervloekte imbecielen...(n)
Ghe...in die Terrorzaal bedoel je??? tuinstoelen door de lucht zien vliegen...
Hardcore Overdrive
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh
Uitspraak van HAKKUHDOORN op donderdag 20 april 2006 om 19:02:
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh
Ik zou zeggen: spreek een keertje af op een verlaten industrieterrein
Dat zie je toch nergens meer?
Das eigenlijk de enige keer die ik me kan herrinneren dat ik (bijna) ruzie op een feest had.
ik wel eens meegemaakt maar zat een chickie aan me kontje en dacht dat het zakkuhrollert was
dus ik sloeg gelijkt whehe gelijk veel gassies erom heen
Ik sta oog in oog met iets dat heel goed de missing link in de evolutie theorie zou kunnen zijn. Zijn ontblote ronde buik is bedekt met tatoeages die van een kinderhand afkomstig lijken. Op zijn kale schedelpan prijkt een groot litteken. Ondanks de niet te missen strijd die zijn oogleden lijken te voeren om zijn ogen in de kassen te houden kijkt hij me recht aan.
Hij geeft me een knipoog en aan zijn geile glimlach zie ik genoeg.
Ik trek mijn broek naar beneden en ga gebukt voor hem staan.
Grijnzend pakt hij de pot Vaseline die zo te zien al veel vaker gebruikt is...
Alsof de jongen geen ouders heeft die thuis bezorgd op zijn terugkomst wachten, geen vriendin die wacht tot ze weer in zijn armen kan liggen en geen vrienden met wie hij nog vele feesten moet bezoeken en samen de toekomst tegemoet treden.
Uitspraak van Rob a.k.a.Theo
op dinsdag 2 mei 2006 om 17:59:
kom eens onder die steen vandaan..
Maar snap niet! Je ga toch geen 40 euro weggooien door iemand op zn bek te ramme Je ziet et ook gewoon in de kroeg! Dat er best vaak iets gebeurt! Btje jammer
hou toch op man, vroeger waren er net zo goed vechtpartijen
NOOIT!
daar was ik niet bij dan
hoe kom je daar nu weer bij??
dacht al
Wie 2 jaar geleden op extrema outdoor in Aquabest is geweest moet deze matpartij ook gezien hebben. Het ging om 1 grote, kale dikke reus die hlemaal door het lint ging. Hij sloeg iedereen neer die voor zijn voeten kwam. Hij ging van de ene kant van het strand naar de andere kant en weer terug. Zijn hele kop onder het bloed en meppen maar. Er stonden gewoon gasten met hun vriendin te praten en pats, recht op zijn oog zonder dat hij het door had, laat staan wat gedaan had. De beveiling liep er een beetje poepend in hun broek om heen, lieten een hond los, maar die hond kon ook niks verrichten en werd terug getrapt naar zijn baasje. Hoe het geeindigd is weet ik niet, na dik een half uur vond ik het te belachelijk voor woorden hoe de beveiliging niet ingreep, ben lekker doorgelopen, en verder gaan feesten...
hmm die had je zo'n 60 jaar geleden al...
Laatste feestje,IJsselhallen zwolle(was er niet bij..thank god!) maar weet wel dat het daar toen zo uit de klauwen is gelopen dat ze de deuren van de buitenkant dicht hebben gedaan. Wie binnen was moest het maar uitzoeken
Laatste feestje,IJsselhallen zwolle(was er niet bij..thank god!) maar weet wel dat het daar toen zo uit de klauwen is gelopen dat ze de deuren van de buitenkant dicht hebben gedaan. Wie binnen was moest het maar uitzoeken
als je nou eens mensen ging helpen die in nood zijn ipv die te laten stikken
als je nou eens mensen ging helpen die in nood zijn ipv die te laten stikken
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?
vroegah had je die kut wazi's niet.
Bovendien, iedereen zegt wel hoe slecht het is dat niemand zo iemand helpt in geval van nood.
het is bovendien ook niet erg nuttig als ik iets doe
9/10 x is het de alcohol of de drugs die dit agressieve gedrag veroorzaakt... dus de gebruikers die zichzelf niet in de hand kunnen houden zijn eigenlijk maar schlemieltjes...
Een gozer met een ajax tattoo
ik zoek gewoon erachter komeng waard ei boi woont of waar zijn vriendin woont en dan thuis opzoeken en dan hem neerprikken en/of zijn meisje betasten
ruzie op een feest verneukt de sfeer ma soms moet t gewoon
sommige mensen vragen er gewoon om of ze nou wel of geen drugs/alchohol
op hebben dat is bull-shit dat heeft er niks mee te maken...
hopelijk knalle ze je dan gelijk door je kannes
vechtpartij is een vechtpartij ma mensen thuis opzoeken moet gelijk goed bestraftworden
Iig omgeving Enschede/Hengelo niet
een best grote gozer die z'n hele hand in het gips had sloeg met die hand(met gips eromheen ) een andere jongen volop in zijn gezicht.. ik stond er paar meter vanaf en daarna zag ik alleen nog die ene jonge op de grond liggen en de ander zag ik helemaal niet meer, toen was t ineens heel druk.
kheb er verder niks meer van gehoord en weet ook niet wat de aanleiding ofzo was.
best waus zag t eruit..
Een gozer met een ajax tattoo
sportpaleis antwerpen rond 2000
hopen dat ik jou een keertje tegenkom op een feest dan. vloer ik je
serieus als ik jou dat zie doen maak ik je af en niet in mn eentje maar met 20 man. want bij zulke geschifte lui mag dat wel...
Als er gevochten word op een feest worden de betrokken partijen altijd voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ze 'de sfeer verpesten' e.d. dat is natuurlijk wel zo maar net alsof ze dat expres doen, ik zal het niet zo snel veroordelen... drank, de omgeving, of een slechte sfeer die er al was, zo gek is het niet als er ruzie ontstaat...
Als je komt voor het vechten ben je zielig. Maar een vechtpartij of ruzie kán voorkomen. Als er gevochten word op een feest worden de betrokken partijen altijd voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ze 'de sfeer verpesten' e.d. dat is natuurlijk wel zo maar net alsof ze dat expres doen, ik zal het niet zo snel veroordelen... drank, de omgeving, of een slechte sfeer die er al was, zo gek is het niet als er ruzie ontstaat...
de verkeerde mensen die zichzelf helemaal het mannetje vinden omdat ze met hun vrienden zijn die zichzelf ook helemaal het mannetje vinden,uiteraard met de nodige domme ganzen erbij waar ze koste wat kost indruk op willen maken,zeker omdat er alcohol en drugs bij komt kijken is er gewoon behoefte aan sensatie en drama.
ik heb vaak gezien hoe het gaat,zeker op grote feesten.
Helemaal mee eens. Overal waar veel mensen bij elkaar zijn ontstaan ruzies en vechtpartijen, is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Dat is ook in ieder uitgaansgebied in NL. Of op andere festivals. Dat het de sfeer voor anderen verziekt is jammer. Maar de mensen die er op dat moment bij betrokken zijn denken daar echt niet aan. Voor mij hoeft dat ook niet op feesten. Maja soms word je er gewoon bij betrokken of je ziet dat vrienden erbij betrokken worden, en tja dan gaat er wel een knop om. Maar idd met veel tegen een enz. dat is triest en zal ik ook nooit aan meedoen. Al moeten een paar 'corrigerende'tikken wel kunnen in sommige gevallen. Er zijn ook mensen die altijd moeten zien hoever ze kunnen gaan. Tja dan kan het gebeuren dat je de verkeerde mensen tegen komt.
uiteraard met de nodige domme ganzen erbij waar ze koste wat kost indruk op willen maken
Niks stoers aan vechten
Als iemand het uitlokt is het een ander verhaal
Maar ik heb totaal geen respect voor mensen die naar een feest gaan om te vechten
Doe dat lekker buiten ofzo, maar verpest niet voor iedereen het feest
heb je aandacht nodig?
Van mij wel, kijk vroeger deden ze niet anders, werd je niet naar buiten gebracht, maar naar buiten geschopt, goeie ouwe tijden...is goed man, hard optreden is het effectiefst..
Ik vind dat de politie ook veel meer met hun wapenstok moeten doen, agressief gedrag, niks zeggen gewoon gelijk meppen...Hoppa moet je zien hoe snel de politie weer respect heeft....
Geld eigenlijk ook voor conducteurs die moeten ook een wapenstok krijgen...
nee je bent erg onduidelijk
grote gesp vriend
als die grote gozer dr niet was hadk die kleine echt wel gemept.
Keihard op de adamsappel slaan
het beste wat je kunt doen is een tandenborstel langs de muur schrapen aan beide kanten zodat je een punt krijgt aan het uiteinde,gaat niet af bij een metaal detector,dus als anabolepietje en zijn "matties" je met 10 man een pak slaag willen geven,kan je gelijk voor de nek gaan,energiehalstijl.
let wel,als je wordt aangevallen door 3 of meer personen heb je het recht om jezelf te verdedigen,kijk naar de vele jongens die op straat worden doodgeslagen voor niks,nou vrienden,niet bij deze jongen,kan je met zijn tienen zijn maar ik neem er echt wel een paar mee naar beneden
zoiets voel je gewoon aankomen,het oogcontact,een dreigend sfeertje,teveel ogen ineens op je gericht
gister nog in de discobus op trugweg, ze kunnen tegewoordig om de kleinste dinge ruzie maken de ene groep kwam uit aalten en de andere groep uit ulft, da was t enige, drom moeste vechte
Dat is al zo oud als de wereld.
gister nog in de discobus op trugweg, ze kunnen tegewoordig om de kleinste dinge ruzie maken de ene groep kwam uit aalten en de andere groep uit ulft, da was t enige, drom moeste vechte
Dat is al zo oud als de wereld.
Me opa vertelde al zulke verhalen als ik op z'n schoot zat, over vroegah ende Oud Hollandsch knokken
dat is overal waar je veel boerendorpen hebt en kermissen en dorpsfeesten met veel drank en pubers...
word er erg moe van....
whaha is niet alleen boerendorpen maarja wij boeren zijn niet laf om met messen en andere dingen te gaan trekken wij kunnen het nog met een vuist af en die stadse niet
whaha aalten weer die zoeken ook altijd ruzie die lui.... was ook altijd bij een kleine disco altijd aalten dinxperlo en ja dan hielpen wij meestal aalten of hadden wij ruzie met dinxperlo en ging aalten helpen...
geen winnaarsmentaliteit, de tegenstander moet uitgeschakeld worden op dat moment, als jij "lekker, leuk" wil gaan stoeien ofzo moet je op judo gaan
welke disco??
ja mjah, aalten en dinxperlo zitte nu op de trugweg in dezelfde bus hehe, maar tis niej altijd bonje ofzo, da valt ook nog wel mee
en een mes is lekker persoonlijk?
kerel kan het gewoon niet met handen af dat is het lafheid gewoon.. en bij ons kom je in discotheken niet binnen staan allemaal detector poortjes
kerel kan het gewoon niet met handen af dat is het lafheid gewoon.. en bij ons kom je in discotheken niet binnen staan allemaal detector poortjes
Zo hey, ben jij even naief. Moet je even naar boven scrollen...komt die tip van die tandenborstel je wel van pas
je kan toch gewoon een glas ofzo in iemands porum douwen, of erna naar je waggie lopen en iets pakken!
aarom zou ik iets meenemen om iemand te verwonden en dan nog ik heb nooit ruzie..
En wat nou als je " per ongeluk" iemand doodslaat? Heb je daar dan spijt van? Of intereseert het je geen ruk? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. Geloof dat de ouders van Joes Kloppenburg, Meindert Tjoelker e.a. dat ook wel eens willen weten!
Jij zegt dat er bij jullie niks gebeurt omdat er poortjes staan, dat vind ik nogal naief. Zeg niet dat jij op rotzooi uit bent maar je kunt ook zonder dat je het wilt problemen krijgen.
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest?
Ik snap die vechtertjes nou nooit.
Er lopen altijd wel wat van die gastjes die vet irritant iedereen uit zitten te dagen. Maar ik denk altijd maar van wat moet ik nou doen? die lastpak hier een paar draaien om de oor geven? Hij kutavond, ik ook kutavond, nou dan heb je allebei een kutavond gehad, op een feest waar je waarschijnlijk allebei met goede zin naar uit hebt gekeken...
Gelukkig denkt 99% van de housemensen zo......
Ik snap die vechtertjes nou nooit.
Er lopen altijd wel wat van die gastjes die vet irritant iedereen uit zitten te dagen. Maar ik denk altijd maar van wat moet ik nou doen? die lastpak hier een paar draaien om de oor geven? Hij kutavond, ik ook kutavond, nou dan heb je allebei een kutavond gehad, op een feest waar je waarschijnlijk allebei met goede zin naar uit hebt gekeken...
Gelukkig denkt 99% van de housemensen zo......
want anders?
idd mijn vriend heeft een gebroken hand opgelopen afgelopen zaterdag