Partyflock

Forumonderwerp · 865797
Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 14 april 2006 om 13:39:
Vooral op kleine feestjes in de buurt waar ook terror gedraait wordt, en waar bepaalde mensen het schijnbaar tof vinden om je EXPRES aan de kant te pogoen.

Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 14 april 2006 om 13:39:
en toen kwamen er zes mannetjes hem even slaan.

Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.

Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:
Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.

Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.

Misschien had ik het ff apart neer moeten zetten..

Mijn vriend is niet in elkaar geslagen door een stelletje wazi's.

En hij heeft ZELF een kale kop. ;)

Hij is geen wazi, draagt geen kisten, gewoon nikies en een Aus. Beetje oldschool. Maar ook dan word je voor mensen nog uitgemaakt voor nazi. (Mede daarom ook gezeur met dat groepje wat ik in mijn vorige reply beschreef.)

Beetje jammer, dat een groepje het verpest voor de rest. Als je snapt wat ik bedoel. :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:36:
ja maar je moet je grenzen kennen! dus niet pogo-en als ik op de wc zit te schijten

iiiiiiehwww ben jij dat die altijd tegen de wanden aanschijt :kots:
Vechten is voor domme mensen die hun energie niet op een normale manier kwijt kunnen
Heb zelf nooit ruzie...en tjah iedereen die wel eens naar feesten gaat ziet wel eens ruzie's...je kan het zo van een afstand zien....ineens grote groep mensen dicht op elkaar:O

Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 14 april 2006 om 12:34:
leuk om naar te kijken altijd

Tjah dat vind ik ook:bloos:
Wel uitkijken dat je op een veilige plek staat anders heb je zo zelf een mep:S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:
een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.

Dat moet ik niet zien want dan word ik:@
Geen style met meerdere op 1(n)

Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op vrijdag 14 april 2006 om 15:22:
Geen style met meerdere op 1

Hardstyle?

Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.

Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op vrijdag 14 april 2006 om 15:22:
Dat moet ik niet zien want dan word ik
Geen style met meerdere op 1

Ik heb dat een keer meegemaakt iedereen kijken, ik kon die goze niet, maar ben hem wel gaan helpen helaas heb ook ik toen veel klappen gehad, nu zal ik het nooit meer doen mensen helpen die ik niet ken...Maar vond het zo zout voor die goze was echt 20 op 1...toen werd het 20 op 2..maar nooit meer...
Ik heb nooit ruzie O:)

Zie het trouwens ook heel weinig, terwijl het volgens zeikerds op PF dan wel heel vaak en in de buurt gebeurd is. :/
Is maar net waar je op let als je aan 't feesten bent...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.

ik noem je helemaal geen sappie. als je een beetje gevoelig bent vind je het vreselijk zoiets te zien...
:respect:

Mijn neefje en zn maat ook met zn tweeen tegen 14 man.Hij wou zn maat redden is hem ook gelukt.
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 14 april 2006 om 13:04:
Heb zoveel vechtpartijen meegemaakt, vooral op de 1e Nightmare in Ahoy..dat heeft echt mn feest verziekt

En op Raving Nightmare in de Mecc in 2004 ook veel relle gezien..maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg

En op Mindcontroller in t Beursgebouw

Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben 8)

Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
laatste aanpassing

Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 16:51:
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.laatste aanpassing 14 april 2006 16:53

Maar het wordt wel een probleem als je er middenin staat en je er niets mee te maken hebt... voor je t weet wordt je aan de kant geduwd of kom je klem te zitten...

En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...
Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.

Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.

Zie dat je wel op een heel ander soort feesten komt als ik, misschien dat het daaraan ligt.
Hoeft ook gelijk niemand meer te beweren dat hardcore-publiek zoveel agressiever zou zijn ;)
laatste aanpassing

Haha nee gelukkig niet... zo overdreven heb ik het gelukkig nog niet meegemaakt... hoop dat dat ook niet gaat gebeuren!

Ik maak het stiekem toch vaak mee... weet ook niet waarom, en aan de locatie ligt het volgens mij ook niet?
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:
Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.

Nja, dat is het probleem niet. Mensen die je sneaky pakken van waar je ze niet ziet zijn misselijk :yes:

jammer dat het altijd gebeurd ik ben een keer naar een hardcorefeest geweest in amsterdam en daar ging het goed mis:s maar heb zoiets het kan op straat gebeuren maar ook op een feest je houd het nooit tegen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 22:10:
jammer dat het altijd gebeurd ik ben een keer naar een hardcorefeest geweest in amsterdam en daar ging het goed mis maar heb zoiets het kan op straat gebeuren maar ook op een feest je houd het nooit tegen

heb je gelijk in
Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben

Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.

Klopt op Mindcontroller en Nightmare hing verder een supersfeer alleen op Raving Nightmare niet :)

Dat is juist t probleem met die vechtpartijen..dr staan altijd mensen tussen die dr niks mee te maken (willen)hebbe :s

Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:
Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.

Ik sta altijd midden tussen de vechtpartijen of er vlak in de buurt en als ik ergens wel een hekel aan heb is t vechten :/

Maar laatste maanden heb k nergens meer last van gehad eigenlijk :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:10:
En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...

:yes:

tja helaas wel meegemaakt, zijn altijd wel sfeer verziekers bij he
volgens mij waren de hardcore ''invasion'' shit
hoe heette die ook al weer
int sportpaleis antwerpen rond 2000 / 2001

ben dr 2 keer geweest , waren echte free fight festijnen :-(
Vechtpartijen komen toch wel regelmatig voor...met Partyraiser in de borchland kwamen er op een geven moment een zooi Feyenoord supporters door de zaal heen en dat liep natuurlijk niet goed af 8)

En op Nightmare 11 december '04 ging het ook helemaal los achterin de early zaal :yes:
voorig jaar zomer op het malieveld in den haag ik denk echt een groep van pak em beet honderd man ik stond er midden in echt niet leuk meer zo

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:14:
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?

zulke type's verpesten het vaak ook voor de mensen die er buiten staan, leer jezelf es gedragen dan is al die onzin niet nodig

weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 23:33:
weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel

Dat is (bijna) overal zo.
Een groep maakt je machtig vandaar dat er vaak in groepen word gevochten.
Zelf 1x een gevecht veroorzaakt stootte perongeluk biertje om op iemand zijn rug.
Draaide om en gaf me een duw.
En ik een vuist.
Uitspraak van Nanda op dinsdag 18 april 2006 om 21:29:
volgens mij waren de hardcore ''invasion'' shit
hoe heette die ook al weer
int sportpaleis antwerpen rond 2000

Dat was echt een teringzooi inderdaad, Thunderdome in Leeuwarden ook, zoiets maak je echt niet meer mee de laatste tijd.

jaah beetje dwaase vertoning om te gaan meppe op een feesie...gooi je zo 30/50 eutjes in de plomp!!!kep ook wel es een pak op me donder gehad op een feesie, was me gappie's zoals gewoonlijk eff kwijt...en der sprong iemand tege me aan en k duwde em weg toen kwamen met z'n 4'een op mij...maar 1 van die gasten heb k egt helemaal opgevreten!!! ZONDE VAN ME FEESIE WANT K WERD DERUIT GETRAPT OOK!!!
laatste aanpassing

Op schranzfeesten is de sfeer agessiever. Dit i.t.t. minimalfeesten.
Ik zie een duidelijk verband tussen de sfeer en het aantal b.p.m. :yes:
Hoe sneller/harder de beat, hoe agressiever de sfeer is. :yes:
Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd. (n)

de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!
Uitspraak van Laakie :bier: op vrijdag 14 april 2006 om 12:25:
Erg triest als je gaat vechten op feesten

Heb het ook al vaak gezien ja.
Je komt toch om te feesten :) Niet om de sfeer te verzieken :no:
K zie ook best vaak vechtpartijen op feesten.. Maar vaak wordt het nog ne geen vechten.. Vooral in Club X vaak rellen gezien!!

Op Thunderdome was een tering rel eh.. Een gast kreeg klappen van 5 gasten ofzo die tegelijkertijd die ene gast tikke gaven en kwam de beveiliging wordt die ene gast eruit geschupt en die andere mochten gaan :@
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:02:
de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!

Ja dat heppik toen heoord van me zuz en me neeffies (was zelf toen nog wat te jong)

Platen van darkraver vlogen de lucht in, ja was nie zo gezellig geloof ik :(

ben niet op een feest om te rellen maar om te feesten...
probeer ruzie meestal te voorkomen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:
Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.

het antwoord van een libelle lezer.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:14:
wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest?

Ik niet.
Mja wel een aantal keer ene keer ben je zelf de schuldige andere keer kan je er niks aan doen :S

met uitgaan in de stad trouwens vaker dan op een feest hoor !!

Uitspraak van kegel op vrijdag 21 april 2006 om 19:02:
het antwoord van een libelle lezer.

Het antwoord van een niet lezer.
Ik heb echt een schurfthekel aan die debielen die zo nodig moeten vechten op feesten..

Laat iedereen gewoon lekker chill zijn,een leuke avond hebben. Mijn avond is naar de klote hoor als er van die gekken op mekaar staan in te beuken, ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..

Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op zaterdag 22 april 2006 om 14:20:
ik krijg daar dus echt agressieve neigingen van..

Oja, lekker dubbel. :/
1 keer twee gasten uit elkaar gehaald.
zag ze beginnend matten, en met me vage kop er zo tussen gedoken, van stoppe jongens. vechten doe je maar bij voetbal, en toen stopte ze ook nog :d

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:
Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd.

hangt ook vanaf welke plek je komt in brabant

in tilburg slaan wij wazis de tent uit

in ehv en omgeving daar lopen nog wel van die figuren rond

ik vind vechtpartijen op feesten horen niet
je gaat nog een feest maak er dan ook een feest van en schop geen ruzie met elkaar

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:
En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd

In het oosten van het land ook...
In het oosten van het land echt niet. Iig omgeving Enschede/Hengelo niet