wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?
n.a.v https://partyflock.nl/topic/865227
n.a.v https://partyflock.nl/topic/865227
Vooral op kleine feestjes in de buurt waar ook terror gedraait wordt, en waar bepaalde mensen het schijnbaar tof vinden om je EXPRES aan de kant te pogoen.
en toen kwamen er zes mannetjes hem even slaan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:Tja, da's het probleem met die domme kut wazi's. Niemand kan fatsoenlijk meppen, want ze wegen allemaal 50KG door de kilo's pep die ze versnatzen.
Daarom dragen ze kisten, om nog een beetje schade aan te kunnen richten. Uiteraard zijn het ook nog respectloze paupers die met een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.
Het zijn gewoon mietjes. In een groepje. Met een kale kop.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:36:ja maar je moet je grenzen kennen! dus niet pogo-en als ik op de wc zit te schijten
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 14 april 2006 om 12:34:leuk om naar te kijken altijd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 13:47:een paar man tegelijk moeten meppen en het liefst als iemand op de grond ligt.
Uitspraak vanGeen style met meerdere op 1Een geval apart
op vrijdag 14 april 2006 om 15:22:
Uitspraak vanDat moet ik niet zien want dan word ikEen geval apart
op vrijdag 14 april 2006 om 15:22:
Geen style met meerdere op 1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 14 april 2006 om 13:04:Heb zoveel vechtpartijen meegemaakt, vooral op de 1e Nightmare in Ahoy..dat heeft echt mn feest verziekt
En op Raving Nightmare in de Mecc in 2004 ook veel relle gezien..maar dat waren wazi's die elkaar de hersens insloegen dus dat is dan weer niet zo erg
En op Mindcontroller in t Beursgebouw
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 16:51:Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.laatste aanpassing 14 april 2006 16:53
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:Geloof best dat het ken gebeuren, maar ik heb op een feest al jaren niet zo'n massale vechtpartij gezien dat je niet gewoon een stapje aan de kant zou kunnen doen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 22:10:jammer dat het altijd gebeurd ik ben een keer naar een hardcorefeest geweest in amsterdam en daar ging het goed mis maar heb zoiets het kan op straat gebeuren maar ook op een feest je houd het nooit tegen
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 16:51:Alledrie de feesten bijvoorbeeld nergens last van gehad, op twee ervan hing zelfs een supersfeer.
Alleen op Mindcontroller bleken ze m'n statafel nodig te hebben
Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 16:51:Zolang ze mensen die er niets mee te maken hebben lekker met rust laten, hoeft zoiets niet noemenswaardig vervelend te zijn.
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 14 april 2006 om 17:15:Maar blijft vreemd dat het sommige mensen constant schijnt te overkomen en ik er nog nooit last van heb gehad.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:10:En zoiets zoek je niet op: dat overkomt je gewoon...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:14:wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest? hoe liep het af?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 23:33:weet je wat het is die boeren die durven alleen met veel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:02:de rellen in de ijsselhallen dan in zwolle(planet hardcore,30 aug,1997)Die waren ook pittugh!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:35:Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad op feesten en vrienden van mij ook niet. Ik kan altijd wel aardig inschatten bij wie ik uit de buurt moet blijven. Ik heb het wel vaak gezien. Meestal kleine een tegen een vechtpartijtjes maar een keer dat een jongen (vrij iel) door iets van acht van die brede spierproleten in elkaar werd geschopt. Ze blijven maar rammen terwijl hij allang niks meer deed, kon doen. Hij maakte geen schijn van kans.
Noem me een sappie maar als ik zoiets zie dan ben ik daar echt een hele tijd van in een soort shock. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik vind eigenlijk dat mensen die anderen die gewoon een feestje staan te vieren en helemaal niet op zoek zijn naar ruzie, finaal en zonder reden in elkaar slaan het niet verdienen om te leven. Als je zo weinig respect hebt voor je medemens.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:14:wie heeft er weleens een vechtpartij veroorzaakt/meegemaakt op een feest?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:Met name in Zuid-Holland is het opgefokter allemaal. En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:52:En in het zuiden, boeren, daar is men weer iets racistischer aangelegd