Partyflock

Forumonderwerp · 865101
3939x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geef je mening...

Wat vind jij van het volgende:

telefoonsex kan dat wel of kan dat niet

en wat vind je ervan?

:bounce:
Waarschuw beheerder
geef me je nr maar ..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:31:

Met je eigen vriendin? :cheer:

Via 0900 ofzo :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 01:36:
Met je eigen vriendin?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 01:36:
Via 0900 ofzo

:no: word al minder ja

Waarschuw beheerder
ik vind dat t pijnlijk is om de telefoon erin te krijgen maar als ie eenmaal zit en op trillen staat...... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 01:38:
ik vind dat t pijnlijk is om de telefoon erin te krijgen maar als ie eenmaal zit en op trillen staat......

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 01:38:
ik vind dat t pijnlijk is om de telefoon erin te krijgen maar als ie eenmaal zit en op trillen staat......

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:36:
wil geen stalkers

hou je niet van telefoonsex dan?

Waarschuw beheerder
was dr gister ook niet een topic over een vent die iets van 250 triljard moest betalen voor zn telefoonrekening? die zal best iets van telsexe afweten 8)
Waarschuw beheerder
donateur
sodetering hahahahaha dan ben je toch echt ernstig :/ :/ maar ja he hij liever die rekening betalen dan ik 8)

Waarschuw beheerder
telsex ik kan me er maar moeilijk wat bij voor stellen , hoe werkt dat dan ?enne vindt je dat dan geil ?
Waarschuw beheerder
donateur
wel stomme vraag hoe zou telsex nou gaan denk je?

met de telefoon *applaus*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:57:

.......zucht!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
egt geil hoor tssssssssssss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 02:01:
.......zucht!

je vroeg erom en het is laat dus wa verwacht je mops :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 april 2006 om 02:03:
egt geil hoor tssssssssssss

is tsssssss geil ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe ook wel eens telefoonsex.. maar dan kreig ik eurie ervoor
Waarschuw beheerder
is leuk om je vriendin op te geilen maar verder nie :P

wel geil btw O:)

Waarschuw beheerder
wel es gedaan kan wel dusz maar kvind het niet echt opwindend whaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 03:21:
wel es gedaan kan wel dusz maar kvind het niet echt opwindend whaha

bel mei maar eens, dan vint je wel opwindend

Waarschuw beheerder

met je eigen vriend of vriendin vind ik het wel kunnen ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 06:17:
met je eigen vriend of vriendin vind ik het wel kunnen ja

met mij kan ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 april 2006 om 02:19:

Ik ook hoor;)

En ik vind het geen vreemdgaan! de meeste bellen maar 1 keer en dan doen ze het niet meer, ja en je hebt je vaste bellers, maar zijn 9 van de 10x vrijgezel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:48:
voor jou een vraag mij een weet

En dan wil je het wel van ons weten? Haha dacht het niet madamme

Waarschuw beheerder
donateur
ik hou er niet van....en als ik een relatie heb en hij doet het achter me rug om is hij exit:devil:

Waarschuw beheerder
Ik vind van wel!1 (Y)

je moet toch wat he?! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:33:
vind ieder voor zich zelf weten heb met beide vrede b)

vind je het goed als je vriend aan telefoon sex doe???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:12:
ik hou er niet van....en als ik een relatie heb en hij doet het achter me rug om is hij exit

ik begrijp dat je er niet van houdt, maar hij doet het toch niet met de vrouw aan de lijn. Die lachen hem toch alleen maar uit als ie klaar is:jaja: En bijna al die vrouwen hebben een mannetje thuis zitten (ikke ook).

Ik zie het niet al vreemdgaan!! hij heeft gewoon op dat moment zin..jij bent toevallig niet in de buurt..dus bellen ze even, want een geile stem helpt!!!!!!! Nou ik ben blij met dat soort mannen...laat ze maar komen en vul mijn portomonee:X:X (oeps word iets te enthousiast geloof ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 april 2006 om 02:19:

ook n idee maar moet je wel lang hange eer je wat verdient vind ik zonde van me tijd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 april 2006 om 05:42:
bel mei maar eens, dan vint je wel opwindend

zozo zeker van je zaak :-o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 april 2006 om 06:18:
met mij kan ook

jij wil alleen maar geld laat die mannen met rust :[ :p hehe grapje o:)

Waarschuw beheerder
vind het maar niets!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 09:41:
En dan wil je het wel van ons weten? Haha dacht het niet madamme

ik vraag alleen wat je ervan vind en je mag je mening geven staat nergens moet ;)

en :yes: heb ook gedaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:12:
een relatie heb en hij doet het achter me rug om is hij exit

gadver ja nee dat vind ik ook niet kunnen nee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:21:
vind je het goed als je vriend aan telefoon sex doe???

ja met mij ja :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:57:
toch niet met de vrouw aan de lijn. Die lachen hem toch alleen maar uit als ie klaar is En bijna al die vrouwen hebben een mannetje thuis zitten (ikke ook).

en dat vind jij wel kunnen nou ik niet dan kan die bij mij blijkbaar niet genoeg krijgen dan zoekt ie lekker een ander 8)

Waarschuw beheerder
ik vind het moet wel blijven bestaan...het is wel een goed iets..en als er mannen/vrouwen echt beter van worden...
het houd ze van de straat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:57:
zie het niet al vreemdgaan!! hij heeft gewoon op dat moment zin..jij bent toevallig niet in de buurt..dus bellen ze even, want een geile stem helpt!!!!!!! Nou ik ben blij met dat soort mannen...laat ze maar komen en vul mijn portomonee (oeps word iets te enthousiast geloof ik)

juist is jouw werk ja jouw boeit niet wie jou belt als je maar vangt nou gelukkig is mijj vent dik tevree :bounce:

Waarschuw beheerder
kan wel met je eigen vriend/vriendin maar niet die telefoon bullshit die je op tv ziet das triest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
precies (f) niet echt triest moet ieder voor zicxh weten maar idd niet als je goede relatie heb dan klopt er iets niet aan :-o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:19:
niet echt triest moet ieder voor zicxh weten maar idd niet als je goede relatie heb dan klopt er iets niet aan

:yes: hehehehe :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

ik vind dat je een telefoon gewoon moet gebruiken om te bellen

sommige mensen gaan echt te ver...

Waarschuw beheerder
Ik vind t niks... Die vrouwe die daar werken, die hebben de hoorn tussen oor en schouder, en ondertussen zijn ze hun nagels aan het lakken, of aan t breien ofzo.

Maar als er mensen zijn die erop kicken.... van mij mogen ze bellen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:14:
juist is jouw werk ja jouw boeit niet wie jou belt als je maar vangt nou gelukkig is mijj vent dik tevree

nou dat kan ook wat vriendelijker zeg!!!
Je kan het ook van een andere kant bekijken misschien...ehm..hij neukt niet een ander, oftwel smerige ziektes krijgt ie niet.

Ik werk ja..en het maakt niet uit wat voor werk iemand doet, of je nou putjes schepper bent, of voice operator. En ik vang er geld voor, maar moet wel 60 uur in de week lullen. En ja, misschien brengt de vrouw achter de tel..de man wel op ideetjes..en probeert ze uit bij zijn eigen vrouw..zo klaar!!! allebei tevreden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:24:
Ik vind t niks... Die vrouwe die daar werken, die hebben de hoorn tussen oor en schouder, en ondertussen zijn ze hun nagels aan het lakken, of aan t breien ofzo

hihi nou mij lukt dat niet hoor:S ga me nagels nie zitten lakken, leid alleen maar af.
Jij hoeft ook niet te bellen hoor, zijn miljoenen mannen die dat wel doen en NIET alleen mannen ook vrouwen
Waarschuw beheerder
Ik zou echt heel de tijd moeten lachen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debske26* op woensdag 12 april 2006 om 12:31:
Ik zou echt heel de tijd moeten lachen

nou toen ik het voor het eerst zo'n gesprek moest doen, kreeg ik meteen iemand aan de lijn die hield van p&p, nou dat soort ranzige gesprekken doe ik zo ie zo niet!!! maar moest zo onwijs lachen, dat die man meteen op hing.

Heeft bij mij echt twee weken geduurd voordat ik me draai kon vinden en me verhaaltje klaar had. Maar gesprekken zoals, p&p, animal doe ik niet. kreeeg ook wel eens iemand aan de foon, die stond bij zijn eigen baby zichzelf af te trekken, nou die schold ik helemaal verot!!! dat soort ongein hoeven ze bij mij niet mee aan te komen. Die worden ook meteen geblockeerd via het systeem.

Het is niet altijd even leuk, maar ik lig soms dubbel!! en dat maakt het gewoon leuk, lekker je eigen tijden werken. Heb je geen tijd,omdat je een afspraak hebt, hoef je niet speciaal vrij te nemen, werk je gewoon daarna:D ik kan 24 uur per dag werken.:D

Waarschuw beheerder
kan erg geil zijn :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:26:
ehm..hij neukt niet een ander, oftwel smerige ziektes krijgt ie niet.

hij hoeft ook niet met een ander te geilen das al een lichte vorm van vreemdgaan en als ik dat zou doen met n vent gaat ie ook door lint en geef hem groot gelijk wij hebben genoeg aan elkaar en als hij graag telefoonsex wil belt ie mij maar 8)

ps: was niet rot bedoelt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:26:
maar moet wel 60 uur in de week lullen. En ja, misschien brengt de vrouw achter de tel..de man wel op ideetjes..en probeert ze uit bij zijn eigen vrouw..zo klaar!!! allebei tevreden

idd is je werk en ik vind niet erg hoor ben blij dat die mensen er zijn maar gewoon niet mijn geliefde die geef ik genoeg en alle ideetjes vinden wij samen wel uit :kwijl: geen sexlijn voor nodig

ik vind sexlijn gewoon voor mannen die alleen zijn en het hard nodig hebben als ze een vriendin hebbe of vriend vind ik het in en in triest want dan krijgen ze gewoon niet genoeg thuis bah :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:36:
maar moest zo onwijs lachen, dat die man meteen op hing.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:36:
baby zichzelf af te trekken, nou die schold ik helemaal verot!!! dat soort ongein hoeven ze bij mij niet mee aan te komen. Die worden ook meteen geblockeerd via het systeem.

gadverdegadverdamme die heeft nu ondertussen vast zijn baby al in en in verkracht ben meteen kwaad :@:@:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:13:
ja met mij ja :devil:

niet met andere vrouwen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:44:
hij hoeft ook niet met een ander te geilen das al een lichte vorm van vreemdgaan en als ik dat zou doen met n vent gaat ie ook door lint en geef hem groot gelijk wij hebben genoeg aan elkaar en als hij graag telefoonsex wil belt ie mij maar

ik ben alleen maar blij dat het tussen jullie wel goed gaat:D
Houden zo!!

Enneh..wees gerust krijg over het algemeen alleen ouwe lullen aan de lijn, dus dat is twee keer trekken en ze zijn klaar :X:X:X

en als we iemand aan de lijn krijgen onder de 18, schreeuw ik heel hard, hang jij eens ff lekker op,snotneus hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:48:
niet met andere vrouwen?

:dood: dan is de gat van de deur erg dichtbij 8)

gelukkig wilt hij dat ook niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:47:
gadverdegadverdamme die heeft nu ondertussen vast zijn baby al in en in verkracht ben meteen kwaad

ja ik weet het, maar daar kunnen ze hier helaas niks aan doen. Ik hang ook gewoon op als ik babys hoor huilen of kinderen hoor roepen!! Ik heb ook wel eens de vrouw van aan de foon gehad. En die deed dan gezellig mee!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:50:
ik ben alleen maar blij dat het tussen jullie wel goed gaat
Houden zo!!

dank je lieverd doen we zeker tot dood ons scheid hebben ook steeds weer andere dingen en ideen houd je ook zoet hoef je er niet aan te denken aan andere dingen 8)

:aai: :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Enneh..wees gerust krijg over het algemeen alleen ouwe lullen aan de lijn, dus dat is twee keer trekken en ze zijn klaar

haha wel jammer want aan korte gesprekken heb je nix
Waarschuw beheerder
donateur
en als we iemand aan de lijn krijgen onder de 18, schreeuw ik heel hard, hang jij eens ff lekker op,snotneus hihi

vanaf 16 mag toch al? of vergis ik me en trouwens kennen gerust zegge dat ze ouder zijn :-o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:51:
Ik heb ook wel eens de vrouw van aan de foon gehad. En die deed dan gezellig mee!!

das wel lachen jammer dat je dan geen dubbel tarief kan rekenene

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:52:
dank je lieverd doen we zeker tot dood ons scheid hebben ook steeds weer andere dingen en ideen houd je ook zoet hoef je er niet aan te denken aan andere dingen

Is ook zo!! kamasuttra beursen..kijk daar nou al naar uit of is ie al geweest??

Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:52:
haha wel jammer want aan korte gesprekken heb je nix

nee is ook zo..maar als je iemand 3 uur lang aan de lijn hebt (is wel eens gebeurt) dan weet je ook echt niet meer wat je zeggen moet. Ik werk ook veel weekende hoor, verdient het meest en altijd stervensdruk.

Waarschuw beheerder
niks voor mij...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:55:
s ook zo!! kamasuttra beursen..kijk daar nou al naar uit of is ie al geweest??

weet niet volgens mij komt er nog 1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:55:
nee is ook zo..maar als je iemand 3 uur lang aan de lijn hebt (is wel eens gebeurt) dan weet je ook echt niet meer wat je zeggen moet. Ik werk ook veel weekende hoor, verdient het meest en altijd stervensdruk.

daar heb je ook ghelijk in ja en wel eens een verliefd geworden op je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:58:
daar heb je ook ghelijk in ja en wel eens een verliefd geworden op je

ja heb dat wel eens meegemaakt, maar ben wel zo eerlijk om te zeggen dat het niks zal worden. Want ik hou niet van mensen aan het lijntje houden op die manier, dat noem ik echt spelen met iemand zijn gevoelens en had die man ook aangeraden om mij niet meer te bellen, ja en dat deed hij dus niet. Dus viel steeds in herhaling.
Tot ik op vakantie ging even, dus zat 2 weken niet op de lijn en heb hem ook nooit meer aan de lijn gehad.

Soms vind ik het echt sneu hoor.
Als iemand mij belt en vraagt om een afspraak, zeg ik ook gewoon nee, ik maak geen afspraken. Dan kunnen ze kiezen, oke we houden het bij een gesprek en anders hangen ze maar lekker op!! (er mogen ook geen afspraken gemaakt worden,officieel) maar er zitten genoeg meiden die dat dus wel doen..nou ikke niet hoor:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:19:
maar er zitten genoeg meiden die dat dus wel doen.

meen je dat nou joh haha okeej lekker slim maar ehm ja sta ik wel van te kijken eigenlijk dat gebeurt dus.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:12:
dacht dat je bij een callcenter werkt.

:vaag: Ik werk voor Debitel Klantenservice ;)

Maar dat bellen voor zo'n 0909 nummer lijkt me wel wat, een beetje strijken en de was opvouwen ondertussen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ op woensdag 12 april 2006 om 13:31:
Maar dat bellen voor zo'n 0909 nummer lijkt me wel wat, een beetje strijken en de was opvouwen ondertussen

Daar heb je dan nu de gelegenheid voor.... je weet wel ons bedrijfje. ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat dus zwaar triest!
Van die wanhopige mannetjes die wat tekort komen die lui van die sexlijnen verdienen ook nog eens veel geld eraan
Ik zag het eens op tv dat als iemand ernaartoe belt en denkt dan een lekker wijf aan de lijn te hebben blijkt dat er een dik lelijk wijf erachter te zitten die d'r nagels aan het knippen is enzo en een 1 of ander lulverhaal zit te vertellen en daarbij gaat kreunen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:36:
dat er een dik lelijk wijf erachter te zitten die d'r nagels aan het knippen is enzo en een 1 of ander lulverhaal zit te vertellen en daarbij gaat kreunen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:24:
Ik vind t niks... Die vrouwe die daar werken, die hebben de hoorn tussen oor en schouder, en ondertussen zijn ze hun nagels aan het lakken, of aan t breien ofzo.

:D (y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:35:
Daar heb je dan nu de gelegenheid voor.... je weet wel ons bedrijfje.

Uhuh B) Maar ik meen het ook echt, het lijkt me echt wel leuk omdat eens een dagje te doen, ter afwisseling :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ op woensdag 12 april 2006 om 13:44:
Maar ik meen het ook echt, het lijkt me echt wel leuk omdat eens een dagje te doen, ter afwisseling

ik zou me lach dus echt niet in kunnen houden he! 8)

"Oooooooooooooh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... ja ga dooor. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm wat doe je dat lekker. En dan zachtjes heen en weer. Oooooh ik kom!!!!!" 8) ghehee!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ op woensdag 12 april 2006 om 13:44:
Uhuh Maar ik meen het ook echt, het lijkt me echt wel leuk omdat eens een dagje te doen, ter afwisseling

ja maar van dat strijken en opruimen enzo, daar krijg je de kans echt niet voor hoor:s anders had ik die berg die bij mij boven staat, allang gedaan:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dus viel steeds in herhaling.
Tot ik op vakantie ging even, dus zat 2 weken niet op de lijn en heb hem ook nooit meer aan de lijn gehad.

ahhhh arme mannetje :aai: :p hehe

maar er zitten genoeg meiden die dat dus wel doen..nou ikke niet hoor

mjah ieder voor zich
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:29:
meen je dat nou joh haha okeej lekker slim maar ehm ja sta ik wel van te kijken eigenlijk dat gebeurt dus.

wist dat wel ze worden natuurlijk soms zelf ook verliefd de meiden achter de telefoon of maken er een hoerenclub van b)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:48:
"Oooooooooooooh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... ja ga dooor. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm wat doe je dat lekker. En dan zachtjes heen en weer." ghehee!!

Nah ik kan goed acteren, dus ik denk dat het me wel lukt 8)

Waarschuw beheerder
ik zou me lach dus echt niet in kunnen houden he!

"Oooooooooooooh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... ja ga dooor. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm wat doe je dat lekker. En dan zachtjes heen en weer." ghehee!!

hahaha nou wen je vanzelf aan hoor..

Als ze vragen om een vibo.. voorbeeldje he..pak gewoon je electische tandenborstel en klaar..zelfde geluid hahaha

willen ze je kutje horen soppen:X simpel...glas water stop je je vinger in hihihi sorry, lig weer helemaal dubbel hoor:D

Maar me nagels lakken lukt dus niet, met 1 hand
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:36:
te zitten die d'r nagels aan het knippen is enzo en een 1 of ander lulverhaal zit te vertellen en daarbij gaat kreunen laatste aanpassing 12 april 2006 13:37

das vaak zo ja :/ :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
En dan zachtjes heen en weer. Oooooh ik kom!!!!!" ghehee!!laatste aanpassing 12 april 2006 13:53

en dan hoor je ineens de stoom van de strijkbout :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 13:55:
waarom zit je er nog niet bij dan

hihi ik zit toch achter de computer:P
Zit op pf..en ben aan het werk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:55:
Maar me nagels lakken lukt dus niet, met 1 hand

niet :-o mij wel 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:57:
hihi ik zit toch achter de computer
Zit op pf..en ben aan het werk

jij zit al bij zo n lijn ik bedoelde pleur b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 13:57:
niet mij wel

haha ja maar bij jou zit er niet een gigantische buik in de weg :P kan niet eens meer bukken hihi

nee grapje, ik raak afgeleid, ga ik ineens rare dingen zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 13:58:
jij zit al bij zo n lijn ik bedoelde pleur

haaha ze mag een keer van me over nemen hoor:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:58:
, ik raak afgeleid, ga ik ineens rare dingen zeggen

hoe lang moet je nog moppie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:59:
haaha ze mag een keer van me over nemen hoor

wil ze vast wel :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:03:
hoe lang moet je nog moppie

nog 12 weken (ben nu 28 wk en 2dg) de zenuwen voor de bevalling komen eraan pff komt wel goed, als die kleine er is:D

Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:03:
wil ze vast wel

als ze tijd heb wel:d moet ze alleen bij mij komen, want gaat via vaste telefoonlijn.
Als ze het maar goed doet, anders raak ik me bellers kwijt:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 13:54:

wist dat wel ze worden natuurlijk soms zelf ook verliefd de meiden achter de telefoon of maken er een hoerenclub van b)

ja en dat snap ik dan niet ehm hoe kan je nou in hemelsnaam verliefd op iemand worden die je alleen via de telefoon kent ehm het spijt me zeer maar dat kan er bij mij gewoon niet in. :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:03:
je werkt toch niet 24 uur per dag en je hebt vast wel een dag vrij of misschien wel 2

Ik werk meer dan 40 uur per week :vaag:

Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:04:
afwisseling mopske

Ja ik ben al bezig met andere dingen, klantenservice Intrum Justitia :9
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:10:
ja en dat snap ik dan niet ehm hoe kan je nou in hemelsnaam verliefd op iemand worden die je alleen via de telefoon kent ehm het spijt me zeer maar dat kan er bij mij gewoon niet in.

Nah het kan echt :yes: Heb al klanten aan de telefoon die ik eerst uitleg geef over hun factuur en dan willen ze mijn nr omdat ik zo leuk klink :vaag: Hahahahahaha :9

Waarschuw beheerder
hebbe de dames wel eens een x naar zo'n lijn gebeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 01:57:

je kan sex hebben met de telefoon....of sex hebben door de telefoon,maar is bij lange na niet hetzelfde als de daad zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ op woensdag 12 april 2006 om 14:13:
dan willen ze mijn nr omdat ik zo leuk klink :vaag: Hahahahahaha :9

ok ok iemand kan leuk klinken maar daar is het bij mij dan ook meteen mee gedaan, genoeg mensen met een leuke stem waar ik nooit verliefd op zou kunnen worden :D moet toch echt iemand eerst gezien hebben...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:05:
nog 12 weken (ben nu 28 wk en 2dg) de zenuwen voor de bevalling komen eraan pff komt wel goed, als die kleine er is

je eerste of wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:05:
als ze tijd heb wel moet ze alleen bij mij komen, want gaat via vaste telefoonlijn.
Als ze het maar goed doet, anders raak ik me bellers kwijt

geloof het best da kan ze wel hoor de ondeugd b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:10:
ja en dat snap ik dan niet ehm hoe kan je nou in hemelsnaam verliefd op iemand worden die je alleen via de telefoon kent ehm het spijt me zeer maar dat kan er bij mij gewoon niet in.

nou kan dat best begrijpen als je ontzettend leuke gesprek heb en daarna andere gesprekken ermee krijgt enzo enzo mjah kan da best en da ga je afspreken en word de verliefdheid misschien wel meer of niet haah :devil:

en :no: geen ervaring in maar ken wel ene die da had
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:19:

:yes: toen ik jaar of 13 a 14 was haha wou het keer horen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G.I.T.rapaille op woensdag 12 april 2006 om 14:19:
je kan sex hebben met de telefoon....of sex hebben door de telefoon,maar is bij lange na niet hetzelfde als de daad zelf.

joh je meent het :-o :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:22:
moet toch echt iemand eerst gezien hebben...

vind ik ook maar sommige andere niet

en is wel goed teken want dan ben je tenminste echt voor het innerlijk gevallen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:29:
nou kan dat best begrijpen als je ontzettend leuke gesprek heb en daarna andere gesprekken ermee krijgt enzo enzo mjah kan da best en da ga je afspreken en word de verliefdheid misschien wel meer of niet haah

ja kan wel begrijpen dat je leuke gesprekken hebt maar ehm de rest ehm niet....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:32:
en is wel goed teken want dan ben je tenminste echt voor het innerlijk gevallen

(y) En dan knap je enorm af zodra je hem/haar ziet. :/ :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:32:
vind ik ook maar sommige andere niet

en is wel goed teken want dan ben je tenminste echt voor het innerlijk gevallen

wat dan gevallen op een stem aan de andere kant van de lijn,van iemand die de schijn alleen maar hoog houd owww wat romanties.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:35:
En dan knap je enorm af zodra je hem/haar ziet. laatste aanpassing 12 april 2006 14:35

dat ligt er ook weer aan ik hoef geen perfect looking men b) aLS IK maar gelukkig ben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 14:27:
je eerste of wat?

ja me eerst kindje (jongetje)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:19:

ja ikke wel, toen ik heel jong was.
toen had je dat nummer o800-4949 geloof ik:P

maar was meer voor de lol!!!met andere meiden:X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G.I.T.rapaille op woensdag 12 april 2006 om 14:41:
was sarcasme doos.

gaan we zo beginnen !! wat stoer toch weer

och och sommige...

gewoon op de negeer gooien die mensen o:)

lig er niet wakker van haha 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:48:
ja me eerst kindje (jongetje)

ow kijk s aan alvast gefeliciteerd (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:48:
ja ikke wel, toen ik heel jong was.
toen had je dat nummer o800-4949

Ik ook... maar toen was t zelf nog 06 volgens mij. Way back dus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op woensdag 12 april 2006 om 12:51:
gelukkig wilt hij dat ook niet :D

dat weet je nooit zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 17:55:
dat weet je nooit zeker.

ow jawel hoor wij zeggen mekaar alles en als die dat ineens wel zou willen nou doeidoei 8)

heb nou eenmaal goeie relatie :kwijl: (L)
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
Hallo met wie
Ha wie met lo
Ha lo met wie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op zondag 16 april 2006 om 23:15:
tringggggg

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 23:17:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?

niej zo schrreeuwen hoor je eg wel :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op zondag 16 april 2006 om 23:26:
niej zo schrreeuwen hoor je eg wel

:s Was niet schreeuwen hoor Bunny. Da was een lange zachte geile Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind het altijd vreemd. Helemaal als het een redelijk onbekende betreft. Ben altijd bang dat hij op de speaker staat met haar hele familie en vriendengroep er omheen. 8)

Waarschuw beheerder
donateur

ze zeggen dat het kan ja

is ook niet raar als je nagaat dat telefoons bestaan
en sex gebeurt
Waarschuw beheerder
sjai ieder zijn ding heh...
blijkbaar verkoopt het goed, kijk maar naar al die reclames op tv savonds..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 23:45:
euwen hoor Bunny. Da was een lange zachte geile

owwwwww :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op maandag 17 april 2006 om 17:30:
jouwe niet maar mijne zijn al op

ff wachte tot de volgende eisprong. :D
Waarschuw beheerder
donateur
niet echt mijn ding beetje hijgen of de tel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:33:
ff wachte tot de volgende eisprong.

whehehe heb al 1 bunnytje hier ronsspringen is al druk genoeg damns :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KOKO op maandag 17 april 2006 om 19:51:
niet echt mijn ding beetje hijgen of de tel

wedde dat jij hijgt na een goede beurt :X
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
telefoon seks is in mijn boekje geen sex o:)

rukken doe ik zonder een telefoon aan mn oor:D

Waarschuw beheerder
...jezus bunny.....had me dan ff gebeld,schatje :kusje2:

Waarschuw beheerder
tja..het kan..maar ik kan leukere vormen van seks bedenken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 20:18:
tja..het kan..maar ik kan leukere vormen van seks bedenken

...de vorm van een tel. lijkt me ook niet egt ideaal.....;p
Waarschuw beheerder
foon seks?!!

:yes: telefoon op trilstand en gaan met die banaan:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 1 mei 2006 om 20:36:
telefoon op trilstand en gaan met die banaan

....huhhh....wat is je nr dan????? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 18:46:
huhhh....wat is je nr dan?????

ik bel mezelf wel....

Waarschuw beheerder
donateur
het kan best, maar ik vind het helemaal niets...

Waarschuw beheerder
:no: tis helemaal niks
Waarschuw beheerder

en wat vind je ervan?

Het mag

Ik heb het pas uitgevonden(per sms elkaar klaarstomen voor de avond)) en vindt het helemaal geweldig!!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
telefoon sex kan zeker :)
t heeft wel wat vindt ik,
helemaal als je je moppie meestal
alleen de weekeinden ziet..
Waarschuw beheerder
die gaatjes in de telefoon zijn toch veel te klein

of is telefoon sex alleen voor vrouwen met een telefoon met trilfunktie?

is nix voor mijn

Waarschuw beheerder
ligt eraan met wie...niet met gewoon iemand, wel met je partner...maar echt geweldig vind ik het niet
Waarschuw beheerder
Waarom hebben die lijnen alleen maar een menu?

Waarschuw beheerder
Keiharde porno aan de telefoon hehehe :/

Nhee niets voor mij...sowieso niet met een vreemde..

Ik zou aan die phone gek van geilheid worden..

Geef mij maar reallife!

(K)je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 09:11:
Keiharde porno aan de telefoon hehehe
Ik zou aan die phone gek van geilheid worden

haha zie het maar als voorspel ;-)

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan dat...Waaarom niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 09:35:
tuurlijk kan dat...Waaarom niet?

precies waarom zou dat niet kunnen

Waarschuw beheerder
Vind t niet echt wat ofzo :/
Waarschuw beheerder

Waarom zou het niet kunnen? Als iemand het leuk vindmoeten ze het lekker doen...

Vind er zelf geen flikker aan, beetje teasen kan nog grappig zijn maar telefoonsex, vind ik echt niets.

Waarschuw beheerder
haha teasen is heeeerlijk..

en als een voorspel..:/
zou kunnen maar dan race ik met de phone in mn hand naar het echte werk :P

(K)je

Waarschuw beheerder
donateur

en wat vind je ervan?

dan voel ik toch een afstand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:05:

:-D en of :-D

als een voorspel..
zou kunnen maar dan race ik met de phone in mn hand naar het echte werk

laat je ventje al in de auto bellen als hij van z'n werk thuiskomt.
elkaar onderweg opgeilen via de foon, en als je dan thuiskomt, spetteren :-D (L)
Waarschuw beheerder

Zeker:9
en als een voorspel..:/
zou kunnen maar dan race ik met de phone in mn hand naar het echte werk :P

Beetje opgeilen kan ook nooit kwaad nee :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:11:
laat je ventje al in de auto bellen als hij van z'n werk thuiskomt.
elkaar onderweg opgeilen via de foon, en als je dan thuiskomt, spetteren

Ik weet niet of dat wel zo goed is voor zijn rijgedrag, rijd ie dadelijk met een paal tegen een paal :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:14:
Ik weet niet of dat wel zo goed is voor zijn rijgedrag, rijd ie dadelijk met een paal tegen een paal

mannen kunnen WEL autorijden in tegenstelling tot vrouwen.
niet 2 dingen door elkaar halen, gast :-D

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:13:
Beetje opgeilen kan ook nooit kwaad nee

inderdaad :-D

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:13:
Zeker

plagen en teasen.
hmzz wordt ik echt wild van als me mop dat doet.

Waarschuw beheerder
:D hhmmzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:19:
plagen en teasen.
hmzz wordt ik echt wild van als me mop dat doet.

Same here,geweldig i sdat:D
Om te teasen én om geteased te worden :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:27:
Om te teasen

mijn mop gata door het lint als ik d'r goed tease.
dan is ze NIET te houden.
DAN hebben we echte brute geile pownoow.

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:27:
om geteased te worden

hier net zo trouwens hahaha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:28:
mijn mop gata door het lint als ik d'r goed tease.
dan is ze NIET te houden.
DAN hebben we echte brute geile pownoow.

Same here, ik word gewoon gek dan :bloos:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:28:
hier net zo trouwens hahaha.

logisch toch? Kan me absoluut niet voorstellen dat iemand dat niet leuk zou vinden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:35:
ik word gewoon gek dan

:-D (L) teasen :-D

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:35:
Kan me absoluut niet voorstellen dat iemand dat niet leuk zou vinden...

nou ik weet wel iemand hoor :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:37:
:-D (L) teasen :-D

:kwijl:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:37:
nou ik weet wel iemand hoor :x

in dat geval... neem ik het terug :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:55:
neem ik het terug

oke :-D

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 10:55:
:kwijl:

haha en of.

als iemand precies weet hoe hij je perfect kan teasen.
werelds :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:58:
als iemand precies weet hoe hij je perfect kan teasen.
werelds :-D

Zeker :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:02:
Zeker

plagen met je tong.

zacht kietelen.

de ander geil en diep in de ogen aankijken.

nét niet de gevoeligste plekjes aanraken.

zeggen hoegraag je hem/haar wilt, maar nog niet doen.

met je tong langs zijn/haar hals/nek gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 11:07:
plagen met je tong.

zacht kietelen.

de ander geil en diep in de ogen aankijken.

nét niet de gevoeligste plekjes aanraken.

zeggen hoegraag je hem/haar wilt, maar nog niet doen.

met je tong langs zijn/haar hals/nek gaan.

:kwijl: (L) :9
Oké, en nu genoeg hoor..ik moet nog tot vanavond wachten O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:09:
ik moet nog tot vanavond wachten

ik nog veel langer.

maandag op z'n vroegst :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 11:13:
ik nog veel langer.

maandag op z'n vroegst :-(

Dat duurt nog wel evntjes ja :nocheer:
Dan hebik toch wel geluk denk ik :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:21:
Dat duurt nog wel evntjes

idd dat is echt heel zwaar kloote.

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:21:
Dan hebik toch wel geluk denk ik

ach ik haal straks alle schade dubbel en dwars in :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 11:23:
ach ik haal straks alle schade dubbel en dwars in :-D

Zo hoort het ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:41:
Zo hoort het ook

je moet wat he, als je al zowat een maand sexloos bent he :-P

Waarschuw beheerder
telefoon sex moet kunnen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 11:53:
je moet wat he, als je al zowat een maand sexloos bent he :-P

Zeker... ik zou mensen gaan bespringen dan :P
Een maand is best lang hoor :yes:

Waarschuw beheerder
hmm is niet mijn ding

majah als je dr geil van wordt
veel plezier.... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:19:
Ik weet niet of dat wel zo goed is voor zijn rijgedrag, rijd ie dadelijk met een paal tegen een paal

mannen kunnen WEL autorijden in tegenstelling tot vrouwen.
niet 2 dingen door elkaar halen, gast

dacht dat mannen geen 2dingen tegelijk konden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 12:44:
dacht dat mannen geen 2dingen tegelijk konden...

kan wel 6 dingen tegelijk :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 12:44:
dacht dat mannen geen 2dingen tegelijk konden

dat zijn VROUWEN !!!!

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:59:
ik zou mensen gaan bespringen dan

bespringen ?
hmzz staat zo stom als je dat midden op straat doet he :-P

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 3 mei 2006 om 11:59:
Een maand is best lang hoor

weet ik, maar dat heb ik voor me mop over.
al moet ik een half jaar sexloos blijven, dan nog.

ik zal haar nooit bedriegen.
(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 12:50:
dat zijn VROUWEN !!!!

nu je het zegt...indd ;P

Waarschuw beheerder
Geef je mening...

en wat vind je ervan?

mot ieder voor zich weten, ik heb er in iedergeval niks mee

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als 1 in het buitenland zit en 1 hier in NL B) (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 15:02:
Alleen als 1 in het buitenland zit en 1 hier in NL

hoeft niet hoor.

soms is 3 km al ver genoeg

Waarschuw beheerder
Tease me, please me :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 15:38:
hoeft niet hoor.

soms is 3 km al ver genoeg

Ja dan ga ik dr wel ff naartoe ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 15:42:
dan ga ik dr wel ff naartoe

tja dat kan helaas niet altijd ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 15:49:
tja dat kan helaas niet altijd

Nee dat is waar, maar dan wacht ik wel tot de dag erop.. 3 km is niet zo ver natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:03:
3 km is niet zo ver natuurlijk

het gaat niet om de afstand, maar om de mogelijkheid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:09:
maar om de mogelijkheid.

Ja maar als je elkaar nou 15 dagen niet ziet, dat is wat anders dan dat je 3 km van elkaar af bent en elkaar de volgende dag wel weer ziet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:11:
Ja maar als je elkaar nou 15 dagen niet ziet, dat is wat anders dan dat je 3 km van elkaar af bent en elkaar de volgende dag wel weer ziet

tja.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:18:
tja.

dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 12:04:
hmm is niet mijn ding

majah als je dr geil van wordt
veel plezier.... ;)

Idd ik zoek liever ergens anders mn vertier in ;)
Waarschuw beheerder
Waarom zou het niet kunnen? Goede oplossing juist voor stellen die op dat moment een grote afstand tussen zich hebben toch. Of gewoon voor de fun!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 10:15:
dus

een fiets is geen bus...........

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 10:20:
een fiets is geen bus...........

En een konijn is geen paard :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 11:31:
En een konijn is geen paard

wat ?
niet ?
damn :-s

dus paarden staan in de wei en zitten niet in een hok ?

enne paartden eten gene wortels, maar dat doen dus konijnen ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 11:36:
dus paarden staan in de wei en zitten niet in een hok ?

enne paartden eten gene wortels, maar dat doen dus konijnen ?

En op een konijn kun je NIET rijden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 11:45:
op een konijn kun je NIET rijden!

:x

hij piepte al zo raar

Waarschuw beheerder
Die Kim Holland pakt er gelijk een dildo bij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 11:54:
Die Kim Holland pakt er gelijk een dildo bij

ieuw :/

Waarschuw beheerder
enne paartden eten gene wortels

...sowwww,je hebt dr verstand van......paarden vinden wortels juist heeeeel lekkerrrrrr ;p;p;p

Waarschuw beheerder
....ennehh.....nog een telefoon ingebracht???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 12:00:
sowwww,je hebt dr verstand van

haha niet dus :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 12:45:
haha niet dus

..hahaha....maar je weet wel dat je op een konijn niet kunt rijden maar een konijn wel op jou!!!!....LOL!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 11:47:
hij piepte al zo raar

Hahah vreemd he!

Waarschuw beheerder
donateur
nog nooooooit gedaan...
maar het lijkt me wat raar.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:08:
Hahah vreemd he!

ja achteraf wel een beetje:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:08:
hij piepte al zo raar

Hahah vreemd he!

....huhhh.....de tel piepte raar toen je dr op ging rije???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:13:
....huhhh.....de tel piepte raar toen je dr op ging rije???

Ja en jij ook strax ;)

achteraf wel een beetje

heheh

Waarschuw beheerder
de tel piepte raar toen je dr op ging rije

me konijn, eppo :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:17:
heheh

wat lach je :-P ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:17:
Ja en jij ook strax

....:cheer: je maakt m'n hele dag goed :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:22:
me konijn, eppo

...niet je wortel,je paard,je tel. of je konijn dus....maar eppo :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
me konijn, eppo

Ah gosjie..

wat lach je ?

Niks hoor O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:33:
je maakt m'n hele dag goed

Wat, als jij gaat piepen als ik op je ga rijden? :vaag:

Waarschuw beheerder
....w8 ff....nou snap ik um........je konijn die eppo heet piepte raar toen je hem aan telsex wilde laten doen.......ja heh??? :cheer: ik snap um :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:39:
Wat, als jij gaat piepen als ik op je ga rijden?

...als jij nou op me gaat rije....piep ik ff op de tel.....dit om on topic te blijve....;p

Waarschuw beheerder
donateur
....w8 ff....nou snap ik um........je konijn die eppo heet piepte raar toen je hem aan telsex wilde laten doen.......ja heh??? ik snap um

Eeuhm nee je vat em niet

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:42:
...als jij nou op me gaat rije....piep ik ff op de tel.....dit om on topic te blijve....

Hahaha :D

Waarschuw beheerder
je konijn die eppo heet piepte raar toen je hem aan telsex wilde laten doen

zonder de tel. :bloos:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:45:
Koffiekan

kaneel

Niks hoor

wel !!

Waarschuw beheerder
...ik wor gek....nou weer een kameel....en dat konijn eppo dan????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
ik wor gek....nou weer een kameel....en dat konijn eppo dan????

midas, ga ff op dak zitten :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:00:
midas, ga ff op dak zitten

...oke sorry....hou wel ff op met zogenaamd lollig doen :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:05:
hou wel ff op met zogenaamd lollig doen

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
....oeps....had je dr wel lol in Banani????
.....moek nog ff door gaan dan????

Waarschuw beheerder
sorry we waren ff off-topic.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:12:
....oeps....had je dr wel lol in Banani????
.....moek nog ff door gaan dan????

Alleen als ik er ook nog echt om kan lachen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:14:
Alleen als ik er ook nog echt om kan lachen

andré van duin-humor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:18:
andré van duin-humor.

Hmm ook niet altijd geweldig.. Ga me niet vragen wat ik dan wel geweldig vind hoor.. Maar droge humor wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:21:
droge humor wel

zoiets als :

komt ene vis bij de dokter, zegt die dokter.
ik zie ut al.......................................... uit de kom.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:23:
zoiets als :

komt ene vis bij de dokter, zegt die dokter.
ik zie ut al.......................................... uit de kom.

Hhaha ja zoiets..

Of eeh:

Komt een konijn bij de bakker en die vraagt mag ik een heel bruin brood, zegt die bakker, ik heb alleen nog wit, zegt dat konijn, maakt niet uit, ik ben toch met de brommer B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:26:
Komt een konijn bij de bakker en die vraagt mag ik een heel bruin brood, zegt die bakker, ik heb alleen nog wit, zegt dat konijn, maakt niet uit, ik ben toch met de brommer

:-D

het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk 8)

Waarschuw beheerder
lope een muis en een olifant over de brug
zegt de muis : wat stampe wij heh!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:27:
het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk

Whaha

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:31:
lope een muis en een olifant over de brug
zegt de muis : wat stampe wij heh!

:nee:

Waarschuw beheerder
zitten 2 belgen in een kano, zegt de een tegen de ander, mag IK nou eens in het midden zitten :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:33:
Whaha

ja wat is het dan ?

tis een raadsel hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:27:
het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk 8)

Waarom staat jouw kachel onder een boom? :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 14:45:
Waarom staat jouw kachel onder een boom?

...tis nog gekker....waarom valt jou kachel uit de boom???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:48:
...tis nog gekker....waarom valt jou kachel uit de boom???

Wat is het nut van een kachel in een boom en een eronder? :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 14:45:
Waarom staat jouw kachel onder een boom?

:o

nee die kachel sodemietert uit de boom.
dus wat is het ?
wat valt uit de boom als je kachel stuk is ??????????

je KACHEL !!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja wat is het dan ?

Ja de kachel

Waarschuw beheerder
donateur
zitten 2 belgen in een kano, zegt de een tegen de ander, mag IK nou eens in het midden zitten

Ha Ha Ha :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:53:
Ja de kachel

:-D okee dat wilde ik ff horen.

ken jij nog een droge ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:50:
je KACHEL !!!!!!!!!!!!!!!

Duh..
Ik zit je gewoon in de zeik te nemen man O:)

Waarschuw beheerder
Geef je mening...

en wat vind je ervan?

met jou altijd!!!
bel me maar ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:55:
bel me maar ff

Geef je nummer maar O:)

Waarschuw beheerder
blonje aan de ene kant van de rivier tegen het blondje aan de andere kant : heeee, hoe kom ik aan de overkant?
andere blondje : daar ben je toch al!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:54:
ken jij nog een droge ?

Eeuhm

wat was er eerder de kip of het ei

De straaljager want een koe kan niet vliegen B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:57:
blonje aan de ene kant van de rivier tegen het blondje aan de andere kant : heeee, hoe kom ik aan de overkant?
andere blondje : daar ben je toch al!

:roflol: Ja die is dan wel leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 14:50:
Wat is het nut van een kachel in een boom en een eronder?

..is veel makkelijker bij te vulle!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:54:
ken jij nog een droge ?

ik wel :P

Jantje zit in de klas en ze doen een raadsel. de juffrouw vraag:hoe kan je 2 gaten in 1 gat doen. nou niemand weet dat dus. dus ze maakt een rondje en doet die om haar neus en zegt kijk zo doe je dat 2 gaten in 1 gat. dan zegt jantje mevrouw zo ken ik er ook 1. hoe stop je 8 gaten in 1 gat zegt de juffrouw : dat weet ik neit jantje. zegt jante : nou dan moet je eens een blokfluit in je kut steken. zegt de lerares : jantje dat soort taal wil ik hier niet en trouwens een blokfluit heefd 10 gaten en geen 8. zegt jantje : ja maar ik wist niet dat je hem er zo ver in zou krijgen!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 14:54:
Ik zit je gewoon in de zeik te nemen man

:x

wel lekker warm, zeik :bloos: :-P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:57:
wat was er eerder de kip of het ei

De straaljager want een koe kan niet vliegen

:-D

zitten 4 belgen in een golfje, komen bij de horen.
draait er een z'n raampje open en vraagt ana dat hoertje, hoeveel kost dat nou ?

50 van voor, en 100 van achter.

die 2 belgen achterin in koor : waarom moeten wij meer betalen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 15:00:
Jantje zit in de klas en ze doen een raadsel. de juffrouw vraag:hoe kan je 2 gaten in 1 gat doen. nou niemand weet dat dus. dus ze maakt een rondje en doet die om haar neus en zegt kijk zo doe je dat 2 gaten in 1 gat. dan zegt jantje mevrouw zo ken ik er ook 1. hoe stop je 8 gaten in 1 gat zegt de juffrouw : dat weet ik neit jantje. zegt jante : nou dan moet je eens een blokfluit in je kut steken. zegt de lerares : jantje dat soort taal wil ik hier niet en trouwens een blokfluit heefd 10 gaten en geen 8. zegt jantje : ja maar ik wist niet dat je hem er zo ver in zou krijgen!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 15:00:
wel lekker warm, zeik :bloos: :-P

Ik vind het al wel warm genoeg :P

nog eentje dan;

Een vrijgezel belt een telefoonnummer die hij niet kent, hij krijgt een vrouw aan de telefoon.
Hij vraagt: mevrouw zullen we elkaar wat beter leren kennen.
Waarop de vrouw antwoord: ok, hoe zie je eruit?
Man: dik rond en lelijk
Waarop de vrouw antwoord: Peter ben jij dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 15:02:
Een vrijgezel belt een telefoonnummer die hij niet kent, hij krijgt een vrouw aan de telefoon.
Hij vraagt: mevrouw zullen we elkaar wat beter leren kennen.
Waarop de vrouw antwoord: ok, hoe zie je eruit?
Man: dik rond en lelijk
Waarop de vrouw antwoord: Peter ben jij dat?

whaha :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 4 mei 2006 om 15:02:
Peter ben jij dat?

WTF is peter????

Waarschuw beheerder
nee joh is niks!

Waarschuw beheerder
..bah wat on topic :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 15:33:
.bah wat on topic :nocheer: