3939x bekeken
donateur
telefoonsex kan dat wel of kan dat niet
Met je eigen vriendin?
Via 0900 ofzo
wil geen stalkers
hou je niet van telefoonsex dan?
wel stomme vraag hoe zou telsex nou gaan denk je?
met de telefoon *applaus*
.......zucht!
is leuk om je vriendin op te geilen maar verder nie 
wel geil btw
wel geil btw
met je eigen vriend of vriendin vind ik het wel kunnen ja
ik doe ook wel eens telefoonsex.. maar dan kreig ik eurie ervoor
Ik ook hoor
En ik vind het geen vreemdgaan! de meeste bellen maar 1 keer en dan doen ze het niet meer, ja en je hebt je vaste bellers, maar zijn 9 van de 10x vrijgezel.
donateur
voor jou een vraag mij een weet
En dan wil je het wel van ons weten? Haha dacht het niet madamme
Ik zit voor mijn werk al de hele dag aan de foon, dus ik heb na werktijd liever het echte werk
juist
Ik zit voor mijn werk al de hele dag aan de foon, dus ik heb na werktijd liever het echte werk
Sluit ik me ook bij aan
vind ieder voor zich zelf weten heb met beide vrede
vind je het goed als je vriend aan telefoon sex doe???
ik hou er niet van....en als ik een relatie heb en hij doet het achter me rug om is hij exit
ik begrijp dat je er niet van houdt, maar hij doet het toch niet met de vrouw aan de lijn. Die lachen hem toch alleen maar uit als ie klaar is
Ik zie het niet al vreemdgaan!! hij heeft gewoon op dat moment zin..jij bent toevallig niet in de buurt..dus bellen ze even, want een geile stem helpt!!!!!!! Nou ik ben blij met dat soort mannen...laat ze maar komen en vul mijn portomonee
Ik zit voor mijn werk al de hele dag aan de foon
dacht dat je bij een callcenter werkt.
toch niet met de vrouw aan de lijn. Die lachen hem toch alleen maar uit als ie klaar is En bijna al die vrouwen hebben een mannetje thuis zitten (ikke ook).
en dat vind jij wel kunnen nou ik niet dan kan die bij mij blijkbaar niet genoeg krijgen dan zoekt ie lekker een ander
zie het niet al vreemdgaan!! hij heeft gewoon op dat moment zin..jij bent toevallig niet in de buurt..dus bellen ze even, want een geile stem helpt!!!!!!! Nou ik ben blij met dat soort mannen...laat ze maar komen en vul mijn portomonee (oeps word iets te enthousiast geloof ik)
juist is jouw werk ja jouw boeit niet wie jou belt als je maar vangt nou gelukkig is mijj vent dik tevree
niet echt triest moet ieder voor zicxh weten maar idd niet als je goede relatie heb dan klopt er iets niet aan
(permanent verbannen)
ik vind dat je een telefoon gewoon moet gebruiken om te bellen
sommige mensen gaan echt te ver...