4284x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Proof vermoord in Detroit Proof vermoord in Detroit
2 oktober 1975 - 11 april 2006De Detroitse zenders WJLB FM98 en WXYZ-TV melden dat D12-rapper Proof afgelopen nacht is vermoord. Hij is 30 (of 32) jaar geworden.
Ook op het message-board van D12world.com wordt melding gemaakt van een schietpartij waarbij Proof zou zijn overleden. Over de toedracht is nog niets bekend. Het incident zou rond half vier vanochtend (plaatselijke tijd) hebben plaatsgevonden buiten de club 3C. Er zou ook een tweede slachtoffer zijn, wiens identiteit nog niet bekend is. Proof was al dood bij aankomst met de ambulance bij het Conner Creek Medical Center.
Proof was niet zomaar één van de zes D12-rappers. Hij was ook jarenlang de back-up-mc van zijn beste vriend van Eminem. In 2001 was D12's debuutalbum Devils Night de best verkochte hiphop-plaat van het jaar. Opvolger D12 World verscheen in 2004. Live en op plaat was Proof één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam Promatic en vorig jaar verscheen zijn langverwachte solo-album Searching for Jerry Garcia. Het was geen succes.
Hoewel 1975 overal wordt genoemd als geboortejaar van Deshaun Holton alias Proof, meldt de Detroit Free Press dat hij 32 jaar was. Het zou niet de eerste keer zijn dat een D12-rapper met zijn leeftijd heeft gesmokkeld.
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
2 oktober 1975 - 11 april 2006De Detroitse zenders WJLB FM98 en WXYZ-TV melden dat D12-rapper Proof afgelopen nacht is vermoord. Hij is 30 (of 32) jaar geworden.
Ook op het message-board van D12world.com wordt melding gemaakt van een schietpartij waarbij Proof zou zijn overleden. Over de toedracht is nog niets bekend. Het incident zou rond half vier vanochtend (plaatselijke tijd) hebben plaatsgevonden buiten de club 3C. Er zou ook een tweede slachtoffer zijn, wiens identiteit nog niet bekend is. Proof was al dood bij aankomst met de ambulance bij het Conner Creek Medical Center.
Proof was niet zomaar één van de zes D12-rappers. Hij was ook jarenlang de back-up-mc van zijn beste vriend van Eminem. In 2001 was D12's debuutalbum Devils Night de best verkochte hiphop-plaat van het jaar. Opvolger D12 World verscheen in 2004. Live en op plaat was Proof één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam Promatic en vorig jaar verscheen zijn langverwachte solo-album Searching for Jerry Garcia. Het was geen succes.
Hoewel 1975 overal wordt genoemd als geboortejaar van Deshaun Holton alias Proof, meldt de Detroit Free Press dat hij 32 jaar was. Het zou niet de eerste keer zijn dat een D12-rapper met zijn leeftijd heeft gesmokkeld.
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
Ze willen gewoon niet toegeven dat ik hun bron was stelletje bitchjes
laatste aanpassing
Ojeej, nu krijgen we nog een figuur die tot god wordt uitgeroepen na zijn dood door zijn mede 'emcees'. Laat de clips maar weer komen
Ontopic: Trieste gebeurtenis sowieso.
Denk dat dat wel mee valt hoewel ik hem wel zwaar underated vind majah meeste mensen kennen alleen maar het d12 werk en niet de samen werkingen met jay dee en solo enzo
Denk dat dat wel mee valt
Ik hoop het, ik kan niet tegen dat schijnheilige neppe gedoe achteraf. Tuurlijk mag je laten zien dat je meeleeft en iemand herinnerd, maar tegenwoordig loopt het de spuigaten uit, zelfs 10 jaar na dato nog. Ik zie het als cheap scoren.
laatste aanpassing
Ken alleen zijn werk samen met D12, nooit iets solo ofzo van hem gehoord.
Wel jammer
.
Wel jammer
donateur
Wat een belachelijke reacties hier zeg :kots!:
Je kan eens een beetje respect voor iemand tonen die zegt dat hij iets erg vindt! En voor iemand die overleden is. Al hield je niet van die muziek, dan is het toch nog niet leuk?
Zucht.
Inderdaad ja... gewoon misselijkmakend...
donateur
Aantal belachelijke reacties, zeg dan gewoon niets. Als 1 van jullie ouders of zoontje/dochter (die misschien ook wel muziek maakte) wordt neergeschoten ga ik toch ook niet reageren van gajes dit en dat. Erg zielig.
Jammer! Ik vond Proof 1 van de betere van D12.. Ik hoop dat D12 met z'n 5'en doorgaat, want ik vind hun sound en teksten echt wel goed...
Aantal belachelijke reacties, zeg dan gewoon niets. Als 1 van jullie ouders of zoontje/dochter (die misschien ook wel muziek maakte) wordt neergeschoten ga ik toch ook niet reageren van gajes dit en dat. Erg zielig.
Inderdaad hoe denk je dat het voor het kind van proof is
is dat niet heel wat anders als een of andere mislukte hiphop knuppel?,
en waar we er al zat van hebben en die ook nog is een X dat hele achterlijke hiphop cultuurtje met zich meenemen :kotssmiley
Dus als iemand HipHop maakt mag hij wel neergeschoten worden
Zes kleine negertjes die liepen uit een club. Rapper Proof van D12 (een clubje rappers, the Dirty Dozen en 12 staat dan voor 6 rappers en hun alter ego) is afgelopen nacht kapot geschoten terwijl hij een Club op de beroemde 8-Mile (van de gelijknamige film 8-Mile met Eminem) verliet. Toen waren er nog maar vijf (waaronder Eminem). Vijf kleine negertjes, die...
- RCcom
- RCcom
Als een onbekende Amerikaanse burger word neergeschoten moeten we dan ook met z'n allen treuren?
Dan kun je elke dag wel lopen janken
En btw wat maakt dat dit triester dan een onbekend iemand?
Waar blijven de topics van de tientallen (weet ik veel hoeveel) anderen in Amerika die vandaag een gewelddadige dood zijn gestorven dan
Come on
Dan kun je elke dag wel lopen janken
En btw wat maakt dat dit triester dan een onbekend iemand?
Waar blijven de topics van de tientallen (weet ik veel hoeveel) anderen in Amerika die vandaag een gewelddadige dood zijn gestorven dan
Come on
laatste aanpassing
Uitspraak vanAt War Again
op dinsdag 11 april 2006 om 19:07:
is dat niet heel wat anders als een of andere mislukte hiphop knuppel?,
en waar we er al zat van hebben en die ook nog is een X dat hele achterlijke hiphop cultuurtje met zich meenemen :kotssmiley
Dus als iemand HipHop maakt mag hij wel neergeschoten worden
nee, dat zeg ik niet
Als 1 van jullie ouders of zoontje/dochter (die misschien ook wel muziek maakte) wordt neergeschoten ga ik toch ook niet reageren van gajes dit en dat. Erg zielig.
had het over deze vergelijking

![[img width=341 height=512]http://www.pressandguide.com/images/20040606/8694_512.jpg[/img]](http://www.pressandguide.com/images/20040606/8694_512.jpg)