Partyflock

Forumonderwerp · 864860

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Damnnnnnnnnnn wat een kut zooi :@

[img width=400 height=314 cacheid=000c208c0022e781b072f9471a0157dd62]http://us.ent2.yimg.com/musicfinder.yahoo.com/images/yahoo/interscope/d12/1202_d12_proof.jpg[/img]

Rip :(

Bron : amerikaanse/detroitse radio stations en het d12world forum
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schijnbaar zijn er mensen die hun mening geven zonder deze te kunnen onderbouwen.

Dan kun je alleen maar vragen, raden en gissen naar wat zo'n persoon ECHT bedoeld. Pfff vermoeiend.... ik ben dat gedrag gewend van kleine babies, maar ja... NUFF SAID!
Waarschuw beheerder
2 Cucking Funt:
Zullen we het beestje dan eens bij de naam noemen?
Want anders antwoord je toch niet op iemands vragen onder het mom dat heb ik niet gezegd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:10:
Lig er echt niet wakker van, klap eerder in mn handen.

Waarom klap jij eerder in je handjes dan dat je er wakker van ligt wanneer Proof is doodgeschoten?

Ik vind handjes klappen (vreugde) zelf namelijk wat anders als onverschillig zijn, iets wat ik namelijk zelf ook ben.

En wees nu eens gewoon een keer eerlijk en zeg wat je bedoeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zeg ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:40:
die conclusies van jou gaan helemaal nergens over r_aw

de bovengenoemde standpunten ook niet at war again (Y)

Ik interperteer de uitspraken van cucking funt op mijn manier (en zo te lezen wel meerdere op zijn/haar eigen manier) en zij is het daar niet mee eens. Allemaal prima en aardig, maar onderbouw dan je standpunt.

Want over kortzichtigheid gesproken vind ik het nogal kortzichtig om te zeggen dat hij het wel verdient zal hebben om een bullet door zn brains te krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op woensdag 12 april 2006 om 15:54:
Waarom klap jij eerder in je handjes dan dat je er wakker van ligt wanneer Proof is doodgeschoten?

en dat heb ik der zeker niet pas 10× gevraagd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Tim op woensdag 12 april 2006 om 15:58:
en dat heb ik der zeker niet pas 10× gevraagd?

Niet letterlijk en daar verschuilt ze zich achter.

Ze weet namelijk dat haar antwoord niet kan, maar ze is niet mans genoeg er voor uit te komen en probeert er dus op alle mogelijke manieren onderuit te komen. Doet ze vaker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op woensdag 12 april 2006 om 16:00:
Doet ze vaker!

jij hebt vaker discussies gehad met der dus :D
Waarschuw beheerder
Yup!

Geweldig vind ik dat, ergens voor staan maar er niet voor uit durven komen (Onder het mom: PF is niet de juiste plek daarvoor).
Een heldin is het.
laatste aanpassing
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Jammer, hij kon goed rappen. Was die clip van Toy Soldiers misschien een blik op de toekomst? :/