inplaast we nou die spelers een kratje bier geven als ze slecht gaan voetballen ...
Of een ADO-seizoenskaart, kunnen ze volgend jaar tenminste nog n beetje genieten van eredivisie-voetbal
alleen dat kut sparta scoort ook
NAC gaat er helemaal voor
en psv is natuurlijk goed
ja zeker wil wel een leuke laatste wedstrijd zien..
dat zijn ze ook wel verplicht naar de supporters
Wordt er ook gelijk afscheid genomen van sommige spelers dan eigenlijk?
Leuk zal het wel woorden als Nac voor staat
geen idee eigelijk misschien in de rust maar dat lijkt me niet anders na de wedstrijd netzoals hiddink bij psv
komt wel goed
gaat druk worden
We merken het wel maar als NAC 3-0 achter staat dan kan het een leuke vrije wedstrijd worden.
Owh oke, ik dacht Maassluis, Rotterdam
Haags bloed kruipt waar het niet gaan kan
alhoewel ik dach dat RBC ook opgerold zou worden
Ja maar wat wil juh, spelen met 11 man achter de bal terwijl ze vrij uit kunnen voetballen.
....den haag laat sparta in de laatse 2 minuten scoren en Nac verliest !! beter die rotterdammers volgens jaar in de ere, pakken we tenminste punten tegen
Mocht er gister helaas niet bij zijn in het Zuiderpark. Altijd mooie sfeer daar. Ook nu weer van wat ik er op de buis van zag. Goed dat we 14de zijn geworden. Na afloop nog wel ff naar het stadion gegaan en helemaal tam geworden daar, heerlijk. Goed ook dat de spelers 's avonds meegingen naar de kroeg in het centrum.
ADO hoort ook in de eredivisie. Vind het toch wel mooi dat we dankzij die overwinning die Hagenezen nog ff gepasseerd zijn op de ranglijst! hehehe
Sparta heeft laten zien op eigen kracht te kunnne "overleven" in de eredivisie!!!!We blijven erin en dat is terecht
den haag heeft laten zien dat ze dr volgend jaar dus alles aan zou moeten doen om eens een mooi team op te stellen
Ach we zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren maar Ricky hoort bij DH
Hehe, maar voor ons zit het er goed uit, nieuw stadion dus meer geld binnen krijgen, beter spelers en nu met die playoff alles mogelijk
is die naam al bekend?
ik ben benieuwd
Ik zit op school in de haag en merk dat zo goed als alle Hagenezen een hekel hebben aan de naam ADO en zegge eigelijk altijd fc de haag of gewoon de haag....
Ricky mag alleen vertrekken als Sparta er veel voor geld kan vangen, €750.000,- ofzo. Althans, dat hoop ik maar. Denk niet dat ADO dat op kan hoesten.
Zou natuurlijk ook niet slim zijn om een concurrent te versterken.
Ricky is (nu nog?) van ons olé olé
Ricky mag alleen vertrekken als Sparta er veel voor geld kan vangen, €750.000,- ofzo. Althans, dat hoop ik maar. Denk niet dat ADO dat op kan hoesten. Zou natuurlijk ook niet slim zijn om een concurrent te versterken.
Ricky is (nu nog?) van ons olé olé
Kom maar
Ga ik ook me vrienden halen hoor
Alleen vrouwen dan he