Partyflock

Forumonderwerp · 863753
2029x bekeken
Waarschuw beheerder
Waarom zijn we op zoek naar een model burger? Waarom zoeken we regels die voor ons allemaal moeten gelden?

Zijn we niet creatief genoeg om ons zelf te leren kennen en onze eigen waarden en normen te ontwikkelen!? Wat is die drang om een model te vinden waar iedereen zich dan aan moet aanpassen?

Ik denk dat we gewoon totaal niet met politiek moeten bezig zijn om een goeie samenleving te krijgen... Politiek is niks meer als bemoeizucht en dan al helemaal het sociale... Laat een mens leven en zichzelf vinden geef hem die kans en er ontwikkeld zich een veel mooier individu...

Die ongeloofelijke bemoeizucht die de maatschappij mensen aanpraat... Laat iedereen gewoon es met rust laat iemand die slecht wil zijn slecht zijn en iemand die goed wil zijn goed zijn die keuze is voor ieder mens!

Wat denk jij zijn we te bemoeizuchtig naar elkaar?

EDIT: Even heel kort...
Waarom zoeken na een modelmens als de ideale mens in je eigen individu bestaad?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:12:
Nope zou het alleen voor jullie nog veel onrealistischer maken...

Try me :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 10 april 2006 om 22:13:
Je hebt een alien ontvoerd he. Naughty boy.

Deze vind ik wel erg goed hej bofferman.. Daar moet je op sparen en alleen die moet je prijs geven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:16:
Deze vind ik wel erg goed hej bofferman.. Daar moet je op sparen en alleen die moet je prijs geven

Nou, kom op, voor de draad er mee, iedereen wil weten wat je hebt gedaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:16:
;)

Ben je aangeklaagd vanwege overmatig knipogen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 10 april 2006 om 22:17:
Nou, kom op, voor de draad er mee, iedereen wil weten wat je hebt gedaan

Gaat toch meer over wat ik interssant vind om te vertellen hè... Ik zie er het nut niet van in om dat hier te vertellen aangezien ik dat niet de mannier vind om mezelf te profileren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 10 april 2006 om 22:18:
Ben je aangeklaagd vanwege overmatig knipogen?

Je verbaast me weer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:20:
Gaat toch meer over wat ik interssant vind om te vertellen hè... Ik zie er het nut niet van in om dat hier te vertellen aangezien ik dat niet de mannier vind om mezelf te profileren...

Bla bla bla... en manier is met 1 "n".

*edit*

Uit je eigen tekst:
De enige mannier om dat hier

Dit is een structureel probleem of niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:20:

Valt me beetje tegen, had toch minimaal een verhaal verwacht zoals dat je je moeder had vermoord (omdat het moest van de aliens !), het vel van haar lichaam hebt gestroopt en hierin luidkeels schreeuwend op straat bent gaan dansen ... De rechter wilde jou toen 12 jaar geven maar je beloofde dat je het nooooooit meer zou doen en toen gaf ie je een tik op de vingers en 50 uur taakstraf.

Zoiets ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Nee, omdat het bullshit is.
Dat merk ik zo al aan je woord keus.
Geeft niet hoor, maar blaas de zaken niet op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 22:27:
Nee, omdat het bullshit is.
Dat merk ik zo al aan je woord keus.
Geeft niet hoor, maar blaas de zaken niet op.

Ow t is geen bullshit hoor maar jij hoeft t ook niet te geloven :) Ben tevreden zo... Als je het echt wilt weten kom je er wel achter...

Vraagje hoe interessant vinden jullie mij en ik jullie? Volgens mij liggen de verhoudingen scheef dan krijg je al gauw dat het gesprek nergens meer over gaat... Als er weer input is dan zie ik het nut nog wel om met jullie verder te praten voor nu zie ik dat niet... Praat met z'n allen maar lekker verder over mij dan ;) Merk het wel als t weer ontopic rolt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:43:
Volgens mij liggen de verhoudingen scheef

Ja, in je hoofd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 10 april 2006 om 22:45:
Ja, in je hoofd!

Hahaha :respect:
Waarschuw beheerder
Ben toch wel benieuwd wat Timmetje gedaan heeft hoor... De enige manier waarop je met 50 uur taakstraf wegkomt bij een eis voor 12 jaar is als je volledig ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard. Als de rechter dus vindt dat je ECHT compleet *gek* bent, idioot, volslagen dwaas, helemaal van het padje af, een ECHTE psychopaat. En dat past heel goed bij het beeld wat je hier in dit topic van Timmetje krijgt ... Dus wat dat betreft zou het best kunnen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 11 april 2006 om 03:42:
Ben toch wel benieuwd wat Timmetje gedaan heeft hoor... De enige manier waarop je met 50 uur taakstraf wegkomt bij een eis voor 12 jaar is als je volledig ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard. Als de rechter dus vindt dat je ECHT compleet *gek* bent, idioot, volslagen dwaas, helemaal van het padje af, een ECHTE psychopaat. En dat past heel goed bij het beeld wat je hier in dit topic van Timmetje krijgt ... Dus wat dat betreft zou het best kunnen ...

Vind het wel grappig dat gmxje z'n hoofdje er zo over breekt... :D Jammer dat je verkeerd zit heb zeker een psychologische onderzoek gehad maar ben officieel nooit minder als 100% toerekingingsvatbaar geweest... En blijkbaar overschat je t rechtsysteem, wat nergens over gaat.. Als je weet hoe je moet praten dan hoef je niet eens te liegen ;) Weet je dat niet dan word je daar relatief veel erger voor bestraft als voor het feit wat je eigenlijk voor de voeten word gegooid... Hier ligt voor mij ook een 10 dubbele aanwijzing voor het falen van regelgeving zo concreet als het maar kan... En dat heb ik vaker als een keer meegemaakt... Zeker niet in makkelijke situaties...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 05:15:
Als je weet hoe je moet praten dan hoef je niet eens te liegen

Jij bent zo ongelooflijk slim. Jij bent vast de enige die het systeem manipuleert. Je bent waarschijnlijk ook de enige die wel es de belastingdienst naait door iets zwart te doen of laten doen.

Maarja...
maar ben officieel nooit minder als 100% toerekingingsvatbaar geweest...

Vraag ik me af, waarom een psychologisch onderzoek?

Hier ligt voor mij ook een 10 dubbele aanwijzing voor het falen van regelgeving zo concreet als het maar kan...

Ik neem aan dat jij het wel beter kan, zelfs perfect. Jij zorgt er voor dat alle boeven in de gevangenis komen en dat er nooit meer iets vervelend gebeurt. Als je zes was geweest had ik je zo schattig gevonden :aai:

Uitspraak van GMX op dinsdag 11 april 2006 om 03:42:
Ben toch wel benieuwd wat Timmetje gedaan heeft hoor...

Weer géén antwoord. Alstjeblieft niet als reactie een uitleg waarom je het niet wil zeggen, want dan begint het wel héél erg te lijken alsof je uit je nek lult.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 april 2006 om 10:44:
Vraag ik me af, waarom een psychologisch onderzoek?

Denk je niet dat dat standaard is bij zo'n eis ;) Goeiemorgen wake up baffertje...

Van mij ga je het niet krijgen nog niet als je hier voor me neus stond te springen zou t overigens dan nog grappiger vinden als nu :P Ik zou zeggen start je onderzoek na genoegdoening heb je tenmiste een doel in je leven voor voorlopig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 12:22:
Denk je niet dat dat standaard is bij zo'n eis

Nee...

Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 12:22:
Van mij ga je het niet krijgen nog niet als je hier voor me neus stond te springen zou t overigens dan nog grappiger vinden als nu :P Ik zou zeggen start je onderzoek na genoegdoening heb je tenmiste een doel in je leven voor voorlopig ;)

Oké jongetje, de mensen die dit lezen begrijpen nu wel hoe het zit. Volgende onderwerp. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 april 2006 om 12:33:
Oké jongetje, de mensen die dit lezen begrijpen nu wel hoe het zit. Volgende onderwerp.

En nu heb ik je misleid zonder te liegen nu jij, je bent geen moeilijk slachtoffer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 12:40:
En nu heb ik je misleid zonder te liegen nu jij, je bent geen moeilijk slachtoffer...

???????????????????????????????????????????? Jij bent echt een enorme kneus. En je bent heus niet slimmer, omdat je rare theorietjes bedenkt. Dat maakt juist dat mensen je gek vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 april 2006 om 12:52:
???????????????????????????????????????????? Jij bent echt een enorme kneus. En je bent heus niet slimmer, omdat je rare theorietjes bedenkt. Dat maakt juist dat mensen je gek vinden.

Als je vraag is vind ik de mensen die me niet kunnen volgen interessant... Nee en om het even voor je in elkaar te leggen het puzzeltje... Wat deze mensen van mij denken vind ik ook niet interresant ;)
Wel leuk om met je te spelen je rend echt met volle overtuiging achter elke kluif aan die ik gooi :D Ben maar blij dat ik niet graag lieg anders zou je al die moeite doen voor een schijnbeweging weet zeker dat je daar in zou trappen... Ben maar blij zo ben ik niet.
Ook een leuke training voor mij geweest niet alleen voor jou.. Zo leer ik goed met honden omgaan :cheer: Zoek nu maar een ander baasje want ik heb t wel gezien met jé he... Doe je ding blaf nog maar een paar keer misschien als je echt hard zeurd gooi ik nog wel es met de kluif en anders heb je pech....

Citeren doe ik nooit maar deze wil ik jullie toch niet onthouden: a fool will learn nothing from a wise person..but a wise person will learn so much from a fool!

We zijn aangekomen op het punt waar we zijn begonnen:
- Ik heb voor jullie geest bewezen dat ik gek ben... Ben ik tevreden mee elke vooruitstrevende persoon in de geschiedenis werd in zijn tijd door velen als gek bestempeld omdat ze niet in de tijdgeest pasten ;) (al heb ik steeds meer het idee dat er mensen zijn die juist enorm achterlopen)
- Jullie hebben mij bewezen dat jullie (doel ik op baffer en gmx-mind) geen inhoud hebben... :vaag: Het is maar waar je tevreden mee bent...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 13:05:
Zo leer ik goed met honden omgaan

De straathonden lusten nog geen brood van je. Ik denk zelfs dat ze nog niet eens op je zouden scheiten, omdat ze je te min achten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 april 2006 om 12:52:
En je bent heus niet slimmer, omdat je rare theorietjes bedenkt. Dat maakt juist dat mensen je gek vinden

Heb me altijd afgevraagd of 'gekken' als Timmetje zich nou realiseren dat ze GEK zijn ... Krijg sterk de indruk dat ie er zelf nog niet helemaal van overtuigd is :)
Waarschuw beheerder
En blijkbaar overschat je t rechtsysteem, wat nergens over gaat.. Als je weet hoe je moet praten dan hoef je niet eens te liegen

En dit is wel weer genoeg bewijs dat het hele verhaal wederom een hersenspinsel van je is en het blijkt wel weer hoe ver je buiten de realiteit staat.... Alsof de beste advocaten van NL eisen van 12 jaar tot 50 uur kunnen terugbrengen door 'te weten hoe ze moeten praten'. Hahaha :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 11 april 2006 om 13:37:
Krijg sterk de indruk dat ie er zelf nog niet helemaal van overtuigd is :)

Die gast van Irene Moors, die paragnost. Is ook bewezen bull-shit. Ging ie aan de leugen detector, konden ze hem niet betrappen op een leugen. Het schijnt serieus een geestesziekte te zijn. Net zoiets als narcisme. Die mensen creëren dan voor zichzelf dingen die ze later niet meer van echt kunnen onderscheiden.
Waarschuw beheerder
Ach, als die 'paranormale' shit, allemaal onzin. Op zich niks mis mee, ware het niet dat er veel misbruik wordt gemaakt van goedgelovigen. Mensen zoals Uri Geller die vele miljoenen hebben verdiend door deze goedgelovigen. Bizar in wat voor Villa die gast nou woont !! Die gast heeft het slim aangepakt :) Als je daar tenminste gelukkig van wordt, om op die manier rijk te worden ..

En iemand als Jomanda die schijnt ook al veelvoudig miljonair te zijn. En dat terwijl er nog NOOIT (ja je leest het goed), NOOIT ook maar 1 paranormale gave wetenschappelijk is aangetoond, in een gecontroleerde settting. In Amerika is er een fonds dat een prijs uitlooft van 2 miljoen dollar aan diegene die onder wetenschappelijke omstandigheden kan aantonen dat ie over paranormale gaves bezit. Die prijs is tot op heden nog steeds niet uitgereikt :)

Zoals je zegt, naast deze oplichters 'pur sang' heb je veel van die mensen die gewoon echt geestesziek zijn of ze maken zichzelf zo veel dingen wijs dat ze er uiteindelijk zelf in gaan geloven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
m00i gespr0ken
Hoef er niets aan toe te v0egen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 12 april 2006 om 14:33:
m00i gespr0ken
Hoef er niets aan toe te v0egen

;)
Waarschuw beheerder
Maar dan moet je wel vanuit je eigen Ideaal beeld leven; weinig mensen zjin denk ik bereid om dat te doen? of zie ik dat verkeerd?
Ik leef idd zoals ik denk dat ik leven moet; Duszz ik loop niemand in de pad :)Niet bemoeizuchtig. Maar blijkbaar doet niet iedereen dat!!
Wat houdt je tegen om te doen wat je wilt doen, jezelf volgen en op jezelf te vertrouwen??
Is het idd makkelijker om jezelf aan anderen te "GEVEN" en jezelf makkelijker kwijt te raken en dan jezelf af te vragen??? What went Wrong?? :x

Maar zo even terug te lezen is het voor bepaalde personen tog te moeilijk om hun kritiek voor zich te houden :( Gelukkg zijn we verschillend en niet allemaal hetzelfde!
Want 1 ding idd:
a fool will learn nothing from a wise person..but a wise person will learn so much from a fool!

En daar zijn zulke mensen geweldig voor !!:)( je moet ergens voor gemaakt zijn)
No hard feelings hoor GMX ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 12 april 2006 om 14:28:
Mensen zoals Uri Geller

Goed voorbeeld van zelfverdwazing.

NOOIT ook maar 1 paranormale gave wetenschappelijk is aangetoond

Het is dan ook een "geloof" dat niet door de "eenvoudige aardse wetenschap" is aan te tonen. :S

ze maken zichzelf zo veel dingen wijs dat ze er uiteindelijk zelf in gaan geloven

Idd
Waarschuw beheerder
So let it be dan:)
Tja ieder zijn meug :)
Ik vind er niets Paraas aan of iets met geloof:)
Mensen die zich aangesproken voelen zijn gewoon dwaze mensen en uiten hun agressie op anderen af!!

Watskeburt bij jullie Bofferman/ GMX???
Kaats ff terug weet je ;)
Hier een tip voor als je niets beters te doen hebt:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0007ce339a0afe201a01589133]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GNV34IOU[/img]

Speel ik ook vaak:) Helpt tegen agressie ensow :(
Don't spread Hate if you don't have the power t0 Create your own LIfe:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 12 april 2006 om 16:25:
Mensen die zich aangesproken voelen zijn gewoon dwaze mensen en uiten hun agressie op anderen af!!

Jeetje, misschien heb je gelijk. Iedereen die het niet eens is met een ander en zelfs diegene een kansloze rukker vind is een dwaas. BEDANKT VOOR DE WIJZE LES:

Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 12 april 2006 om 14:52:
a fool will learn nothing from a wise person..but a wise person will learn so much from a fool!

Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 11 april 2006 om 13:05:
dat jullie (doel ik op baffer en gmx-mind) geen inhoud hebben...

En, ik spreek voor mezelf, dat is omdat ik je een mafkees vind die niet spoort? Dus als ik zou geloven in die laffe shit van jou en met je mee zou lullen, dan had ik wel inhoud gehad. Beetje simplistisch niet? Maar goed je bent ook simplistisch genoeg om je eigen hersenkronkels stomweg te geloven dus ja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op maandag 10 april 2006 om 22:12:
Haha maybe jullie zo bang maken

Probeer mij eens bang te maken a.u.b. probeer ik het daarna bij jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 april 2006 om 10:49:
Uitspraak van TIMOTHY SR Seviel 50%KèrnTègra op dinsdag 11 april 2006 om 13:05:
dat jullie (doel ik op baffer en gmx-mind) geen inhoud hebben...

En, ik spreek voor mezelf, dat ik omdat is je een mafkees vind die niet spoort?

Ah, ik denk al, waar komt die text vandaan maar zie dat vriend Timmetje ineens allerlei texten heeft aan lopen passen. Tja, ga ze niet eens teruglezen, dat die gast niet spoort is nu toch wel duidelijk :)
So let it be dan
Tja ieder zijn meug
Ik vind er niets Paraas aan of iets met geloof

Hehe, sorry maar ik kan niet zo veel met je texten Tamara :) Wie voelt zich waar door aangesproken precies ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op donderdag 13 april 2006 om 15:55:
Tja, ga ze niet eens teruglezen, dat die gast niet spoort is nu toch wel duidelijk

Dat vind ik nogal ver gaan om te zeggen. Ik denk eerder dat hij nog een beetje in een ongeslepen fase is in zijn denken. Het nuanceert zich vanzelf wel door de tand des tijds en ervaring.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 19:20:
Dat vind ik nogal ver gaan om te zeggen.

Hoe verklaar je dan z'n bewering dat ie 50 uur taakstraf heeft gehad toen er 12 jaar tegen 'm werd geeist ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op donderdag 13 april 2006 om 20:16:
Hoe verklaar je dan z'n bewering dat ie 50 uur taakstraf heeft gehad toen er 12 jaar tegen 'm werd geeist ?

Slappe lulpraat :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 april 2006 om 20:31:
Slappe lulpraat

Dus OF hij zit hier maar wat uit z'n nek te lullen over alles en nog wat OF hij is ECHT gek ... :)

Waarschuw beheerder
Tja, de waarheid zal ergens in het midden liggen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op donderdag 13 april 2006 om 20:16:

Oh oke, ik dacht dat je hem gek verklaarde vanwege zijn ideeen (sorrie, waarschijnlijk niet goed genoeg de voorafgaande discussie gelezen)

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/824892

Hij wekt niet alleen bij ons vragende gezichten op, zoals te zien is aan dit topic. Het lijkt wel alsof ie in een trip is blijven hangen ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel inhouds loze gedachtes vullen jullie tijd... Zelfs als ik jullie host niet eens wat vraag of zeg!

Uitspraak van inactief op donderdag 13 april 2006 om 20:42:
Hij wekt niet alleen bij ons vragende gezichten op, zoals te zien is aan dit topic. Het lijkt wel alsof ie in een trip is blijven hangen ofzo?

Some [img ]http://www.flash-channel.com/1/1d.jpg[/img] and some [img width=100 height=133]http://www.flash-channel.com/1/1p.jpg[/img]
I know I made the right dicision!

Don't spread Hate if you don't have the power t0 Create your own LIfe

Inderdaad ze hebben volgens mij niet veel eigen leven of zijn zo onder de indruk van elke feitjes uit mijn leven dat ze nergens anders meer aan kunnen denken... Ga t toch een beetje zielig voor ze vinden... :(

Zal nog even voor ze gaan zorgen... En weer een beetje levensvullig geven... Ik denk trouwens als ik een boek schrijf jullie dr toch zeker 6 jaar van onder de indruk zullen blijven... Aan dit kleine onderdeel te zien zou t wel es 10 jaar kunnen worden... Als jullie es wisten wat de komende 3 maanden aan zit te komen voor mij, geloof dat jullie niet eens meer aan slaap zouden toekomen van de opwinding! haha I feel so sorry for you guys but I'm not gonna tell you, you have to live with only some bits of my past the comming weeks ;)
Ok toch maar weer wat levenvullig voor jullie: (zou ik wat nieuws zeggen hoeft eigenlijk niet want ze blijven onder indruk hoef alleen maar een zin te herhalen!) Oke dan nog een keer ik lieg niet als ik zeg dat ik poging tot dooslag n eis van 12 jaar op me nek heb gehad en er met 50 uur vanaf ben gekomen omdat het systeem zo simpel is... Nog iets nieuws, heb het erg druk dus is alvast voor de komende 3 weken de GMX-mind te breken (boffen die even man).. Als ik zeg dat er door mij 3 wouten zijn geschorst omdat het systeem niet werkt dan lieg ik niet... Als ik zeg... Wat heeft het ook voor zin he,, worden jullie es wakker en zoek een eigen leven! En boffy nope ik maak je niet bang ik leef nu heerlijk langs de regeltjes ben met me 21ste n eigen bedrijfje begonnen en doe nog niet eens meer iets zwart! En al zou ik zijn blijven steken bij 18/19 jaar,, echt iets te verdienen heb ik niet bij je dus dan zou ik ook geen tijd in jou steken...

Hoop dat jullie t erg na jullie zin hebben... Zeg niet dat ik niet voor jullie zorg heb jullie toch zeker weer genoeg gegeven om over te praten en te denken de komende tijd... Inderdaad een mooi bot go and get it! Ben weer weg enorm veel voor werk te doen en weet je wat het systeem werkt voor mij zo goed dat ik alleen werk doe wat ik echt leuk vind! :D Als jullie daar nu es na zouden gaan zoeken,, levensinvullig kunnen jullie erg goed gebruiken na mijn idee!

De groeten... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op vrijdag 14 april 2006 om 03:04:
Als jullie es wisten wat de komende 3 maanden aan zit te komen voor mij, geloof dat jullie niet eens meer aan slaap zouden toekomen van de opwinding!

Je hebt nog gelijk ook, het is 3:45 AM, kan niet slapen, zit me af te vragen wat voor dingen jij allemaal gaat meemaken de komende maanden ... Ga je ontmaagd worden ? Of krijg je eindelijk schaamhaar op je piemel ? Wat zou 't toch zijn, vertel, vertel, vertel ! :/
Oke dan nog een keer ik lieg niet als ik zeg dat ik poging tot dooslag n eis van 12 jaar op me nek heb gehad en er met 50 uur vanaf ben gekomen omdat het systeem zo simpel is...

Nee we geloven je wel, hoor, is heel normaal dit soort dingen ....

Waarschuw beheerder
De ideale mens bestaat niet. Want elk individu heeft zo zijn/haar eigen opvattingen hierover. De kunst is juist om elkaar niet lastig te gaan vallen om zichzelf te kunnen ontplooien. Het streven naar perfectie is een eigenschap die iedereen bezit. Ongeacht de doelstellingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 10:15:
De ideale mens bestaat niet.

Niemand is perfect. Maar perfect genoeg voor jezelf. Wat een ander daar van vind, staat daar eigenlijk los van. Dat heeft te maken met de bemoeizucht, of het 'lastig vallen' van elkaar. Iemand die iets heeft aan te merken op een ander, moet eerst maar eens een spiegel voor zich zelf gaan houden.

Daarbij moet je als die persoon, je eigen niet druk maken wat een ander vind of denkt van je. En lak hebben aan bepaalde regels of zinloze wetten opgelegd door de maatschappij. Want in werkelijkheid klopt er geen zak van. Vaak zeggen ze het ene en doen ze het andere.

Ik zweer erbij; Doe wat je wil. Zoek wat je wil. Dan bereik je wat je altijd al wilde. Negeer andere, zodat je idd jezelf kan ontplooien. Laat je geen dingen opleggen.
Perfect ben je sowieso wel, voor jezelf altijd!
Waarschuw beheerder
Wat heb jij dat mooi en goed uitgelegd:)
Liep niemand elkaar maar in de weg :cheer:

Ciao

Waarschuw beheerder
Als jullie es wisten wat de komende 3 maanden aan zit te komen voor mij

Misschien krijg je wel bezoek thuis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 10:15:
De ideale mens bestaat niet. Want elk individu heeft zo zijn/haar eigen opvattingen hierover. De kunst is juist om elkaar niet lastig te gaan vallen om zichzelf te kunnen ontplooien. Het streven naar perfectie is een eigenschap die iedereen bezit. Ongeacht de doelstellingen.

Mee eens... Toch bestaad de ideale mens het is degene die je uit jezelf kan halen waar je tevreden over bent... Niet iedereen doet dat per se maar ook weer veel wel... :)

Regels, normen en waarden voor andere vastleggen is proberen de ideale mens te creeëren vanuit een hele verkeerde hoek: vanuit een andere persoon of groep die zogenaamd boven de persoon staan met hun visies... Bullshit! Regels en macht zijn de ziekte van de mens, het bemoeien met andere om zo een betere wereld te creeëren...

Misschien dat niet iedereen het kan volgen omdat ze zo vastzitten in hun fake perfect world idea waar alles geregeld is van bovenaf... Maar de weg na de perfecte wereld is het niet bemoeien met andere geen regels geen macht... Het beïnvloeden van mensen is zo belangrijk tegenwoordig voor de terrorist tot een minster tot een president... Als de mens erachter is gekomen dat het niet de buitenwereld is die je moet sturen maar jezelf dan is het ineens niet meer zo belangrijk om een bom te plaatsen voor je ideeën of een land te bezetten om decratie af te dwingen! Simpel is het denken dat mensen niet zonder regels kunnen, niet verder denken als 3 stappen... Macht veroorzaakt machtzucht en dat veroorzaakt enorm veel ellende waar de machthebbers dan weer zo treurig over zijn... Een visiueze circel zonder uitgang, met als enige uitweg wereld schokkende gebeurtenissen van buiten het systeem!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 11:14:
Ik zweer erbij; Doe wat je wil. Zoek wat je wil. Dan bereik je wat je altijd al wilde. Negeer andere, zodat je idd jezelf kan ontplooien. Laat je geen dingen opleggen.
Perfect ben je sowieso wel, voor jezelf altijd!

Helemaal waar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op vrijdag 14 april 2006 om 14:19:
Maar de weg na de perfecte wereld is het niet bemoeien met andere geen regels geen macht...

Total anarchy?

Lijkt me geen strak plan. Jij gaat nu uit van het positieve in de mens zelf. Maar zoals je weet heeft de mens nu eenmaal structuur nodig in zijn leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 14:23:
Lijkt me geen strak plan. Jij gaat nu uit van het positieve in de mens zelf. Maar zoals je weet heeft de mens nu eenmaal structuur nodig in zijn leven.

Vanuit nu gezien heb je gelijk maar ik geloof sterk dat de mens in de toekomst slim genoeg zal worden om het te bereiken.. En dan is het ook de eerste keer dat de mens echt ontwikkeld zonder overal te blijven haken aan elkaar..

De structuur is er omdat de geest het gewend is en nu niet zonder kan de structuur is er niet omdat de geest het nodig heeft..

Choas met een eeuwige rust omdat niemand het nodig vind een ander pad te kruisen... De potentie van die mens is veel hoger ben ik sterk van overtuigd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op vrijdag 14 april 2006 om 14:27:
Vanuit nu gezien heb je gelijk maar ik geloof sterk dat de mens in de toekomst slim genoeg zal worden om het te bereiken.. En dan is het ook de eerste keer dat de mens echt ontwikkeld zonder overal te blijven haken aan elkaar..

Het enige wat de mens wakker kan schudden is een totale anti-qlimax. :)
Waardoor men aangewezen is op primaire levensbehoeftes.

De structuur is er omdat de geest het gewend is en nu niet zonder kan de structuur is er niet omdat de geest het nodig heeft..

(Y)

Choas met een eeuwige rust omdat niemand het nodig vind een ander pad te kruisen... De potentie van die mens is veel hoger ben ik sterk van overtuigd

Een antithese, want chaos en rust gaan niet samen lijkt me.