mag je zelf houden hoor
Vrouwen moeten aan de drugs
ey paddestoel ga je nu nog wat zeggen of ben je je lieve zusje aan het eten geven???
of ben je je lieve zusje aan het eten geven???
hmzs beetje jammer dat je over schakelt naar zijn zusje, die heeft hier toch helemaal niets mee te maken ?
hmzs beetje jammer dat je over schakelt naar zijn zusje, die heeft hier toch helemaal niets mee te maken ?
beetje jammer dat je over schakelt naar zijn zusje, die heeft hier toch helemaal niets mee te maken ?laatste aanpassing 5 april 2006 18:30
beetje jammer dat je over schakelt naar zijn zusje, die heeft hier toch helemaal niets mee te maken ?
beetje jammer dat je over schakelt naar zijn zusje, die heeft hier toch helemaal niets mee te maken
ey biefstuk
het komt nogal sarcastich over mede door de foto van zijn zusje
maar als jij je wilt verlagen tot het zelfde niveau moet je dat lekker doen joh
haha ja van jou krijg ik het spaansbenauwd toe daaaan
ik maak me nergens druk om
nee hoor alles wat je vinD mag je houden
maar als jij je wilt verlagen tot het zelfde niveau moet je dat lekker doen joh
Ga nu maar lekker fietsen
ik vindt het niet kunnen dat is tog zo
Haha idd...door een ander zo te verlagen verlaag je je zelf des te meer..
Dat wil ik graag eens proberen
Leeftijd: 27
vertel
oeeee ik ben gek op gevaarlijke shit
Haha Ruffy
hahahaha goed argument
jij komt er wel Hivbo'er
ik maak me totaal niet druk vind het alleen maar lachwekkend
lachen
ja echt waar
als je er in gelooft dan is het zo
ja toch wel om een andere situatie, maar dat boeit niet
Lachen is gezond
Sex
hoi
Sex
Mjah je hebt gelijk! Meisjes zouden geen drugs moeten gebruiken! Schande spreek ik er van!
Gewoon hup! die keuken in en koken, wassen en strijken met die hap!
Drugs is voor grote sterke mannen!
Van 18
ey paddestoel ga je nu nog wat zeggen of ben je je lieve zusje aan het eten geven???
????????
Kvind dat niemand t gebruiken zoals wel meerdere mensen dat denken
ik vindt het niet kunnen
????????
dan zelf ook niks gebruiken!!!
Wees dan maar blij dat er op veel feesten 'mietjes' rondlopen. Zonder drugs zou er weinig aan houseparties bestaan. Heb ik al eerder ergens gezegd. Ben je het waarschijnlijk NIET mee eens. L.B
De vrouwen worden er idd niet mooier op, maar wij ook niet, dus daar ligt het probleem niet.
En als de man van de kaart is en de vrouw nuchter, dat is ook niks, laat ze dan beide van de kaart zijn.
conclusie: vrouwen mogen van mij gerust drugs gebruiken(met mate, maar de man ook)
Wel ben ik van mening dat zwangere vrouwen geen drugs/alcohol mogen nuttigen ivm gezondheid van het kindje..
Ja en ik vind dat jongens niet mogen huilen en dat doen ze ook allemaal!
Drugs is en blijft voor mietjes!
Ligt eraan hoe ze het gebruiken..
Maar wat mij wel opvalt dat eerst leuke meiden toch veranderen in de typische junky types en dat vind k wel jammer..
En als ze strak staan worden ze er nou nie altijd knapper op..
Niet dat jongens dat nie worden, maar daar let k nie zo op laatste aanpassing 5 augustus 2006 17:31
een meisje dat aan de dope zit ziet er niet uit, net als een vrouw dat shag rookt of zat is.
zelfde als een vent met een gepoederd gezicht loopt of een strakke broek draagt, ziet er ook niet uit.
krijg t serum zeg
commentaar als ik een biertje doe, als ik me zware shaggie rook, m'n neus poeder, veel te hard ga in m'n blauwe mitsu gek gek gek word ik ervan!!
Dan snap ik sommige dames wel die zich om laten bouwen alleen maar om een biertje ofzo te kunnen doen (niet mijn plan heur )
Iedereen moet gewoon stoppen met zeuren en mij gewoon in alle rust m'n meth laten spuiten !!
dank u