Partyflock

Forumonderwerp · 862604
Waarschuw beheerder
2cb.. wie heeft t wel eens op en wat vind je der van???

Ik vind het heel vaag spul :P

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Wat is 2cb?

Waarschuw beheerder
heb het al een tijdje liggen, ff wachten tot het lekker weer is enzo.. ben wel erg benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 10:55:
heb het al een tijdje liggen, ff wachten tot het lekker weer is enzo.. ben wel erg benieuwd!

Hoe ben je eraan gekomen? Ben echt al een tijdje op zoek, maar niemand kan t leveren(n)

Waarschuw beheerder
Maatjes van me willen het binnenkort op de vakantie doen,
maar ik had er zelf nog nooit van gehoord. iemand miss wat uitleg voor me??
is toch net zoiets als paddo's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flo'tje op maandag 3 april 2006 om 11:10:
Hoe ben je eraan gekomen? Ben echt al een tijdje op zoek, maar niemand kan t leveren(n)

via via, en dit was 'het laatste van het laatste' :s
ik wou ook dat ik er meer van kon krijgen, dan had ik het al lang geprobeerd..

Waarschuw beheerder
ik vind dat het alleen maar in het zuiden van het land verkrijgbaar is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:21:
iemand miss wat uitleg voor me??

Wat is 2C-B?
2C-B is een synthetische drug met de officiele naam 2,5-dimethoxy-4-bromophenylethylamine. 2C-B is chemisch verwant aan mescaline. Mescaline is een middel waarvan je gaat trippen en dat in de Peyotecactus voorkomt (zie foto). Indianen uit Midden-Amerika gebruikten de peyotecactus voor ceremonieel gebruik. 2C-B heeft ook andere namen, zoals Nexus en Erox. 2-CB komt op de markt in tablet- of capsulevorm. Het werd tot 1997 in smartshops verkocht. Op de XTC-markt werd 2-CB ook wel als XTC verkocht. Gebruikers dachten dan dat ze XTC slikten maar namen dus heel wat anders.

Wat is het effect?
Het effect hangt vooral af van de dosis. Een lage dosis (5 tot 10 milligram voor volwassen, volgroeide mensen) geeft een licht stimulerend effect. Ook krijg je zin in seks. In smartshops werd het destijds aangeboden als Afrodisiacum (sexlustopwekker). Bij hogere dosissen 10 Ã 12 milligram ga je hallucineren. Kleuren worden intensiever, voorwerpen vervormen en gezichten veranderen. De tripeffecten kunnen zo'n 3 tot 6 uur duren.

2C-B pil dosering
Geen effect 0 - 5 mg
Licht effect 5 - 15 mg
Normaal effect 10 - 25 mg
Sterk effect 20 - 50 mg

2C-B pil tijdsduur
Opkomst: 20-90 min.
Tijdsduur: 2-5 uur
Na-effecten: 2-4 uur

Dosering
Met de dosering moeten gebruikers erg voorzichtig zijn. De individuele gevoeligheid verschilt sterk. Verder verschilt de dosis die het bedoelde trip-effect oplevert maar heel weinig van de dosis die zorgt voor onaangename, angstige trip effecten. Voor je het weet heb je dus teveel binnen. 2-CB is een illegaal product dus je weet nooit hoeveel milligram een pil precies bevat. 2C-B in poedervorm bestaat ook maar is moeilijker verkrijgbaar.

Wat is er zo bijzonder aan?
2C-B verschilt van andere psychedelische drugs omdat de gebruiker kan leren om de effecten van 2C-B te manipuleren. Ervaren 2C-B gebruikers kunnen zich bij gebruik ervan precies voelen zoals ze zelf willen. Het kan als vervanging dienen voor andere drugs, bijvoorbeeld XTC, cocaïne, paddo's of cannabis.

Risico's
Het grootste risico van 2CB is dat de trip verkeerd valt en de gebruiker angstige hallucinaties krijgt, gaat flippen en de controle verliest. Het risico van negatieve ervaringen neemt ook toe wanneer je gebruikt als je je niet goed voelt of in een verkeerde omgeving bent. Mensen met psychiatrische aandoeningen, epilepsie en problemen met de bloedsomloop moeten geen 2CB gebruiken.

Harddrugs of softdrugs?
2CB valt sinds 1997 onder de opiumwet. Het wordt beschouwd als een harddrug. Bezit, productie en handel zijn strafbaar.

Is het schadelijk?
Er is nog weinig bekend over de giftigheid van 2C-B, maar door het te vergelijken met soortgelijke stoffen kunnen wel enkele uitspraken worden gedaan, die natuurlijk nog niet 100% te vertrouwen zijn, maar waarschijnlijk wel voor een groot deel waar zijn.

Serotonine is een neurotransmitter die actief is in het perifere en centrale zenuwstelsel. Het is onder meer verantwoordelijk voor de regulatie van stemming, slaap, sexueel gedrag, temperatuur en eetlust. 2C-B bindt zich aan serotonine-receptoren in de hersenen, wat de hallucinogene effecten kan verklaren. Omdat 2C-B een alpha-methyl groep tekort komt, behoort het niet tot de amfetaminen (zoals MDMA, MDEA, MDA, speed, etc). In tegenstelling tot de meeste amfetamines lijkt 2C-B de voorraad serotonine in de hersenen niet uit te putten. Het neemt de taak van serotonine als het ware tijdelijk over, maar verbruikt het niet. Dit suggereert dat het waarschijnlijk niet de neurotoxische eigenschappen van amfetamines heeft.

Er zijn geen gevallen bekend van 2C-B gebruikers waarmee het verkeerd afliep. Zoals met mescaline (chemisch verwant aan 2C-B) zijn er geen dodelijke slachtoffers. Vanwege de gelijkenis met mescaline en de sterke werking op serotonine-receptoren wordt aangenomen dat 2C-B de stemming dermate positief beïnvloedt dat het hartslag-, bloeddruk- en temperatuurverhogend werkt.

Overige eigenschappen
Zoals met alle drugs is het belangrijk om te onthouden dat iedereen anders reageert op psycho-actieve drugs. De volgende effecten zijn niet voorspelbaar maar beschrijven slechts wat anderen hebben ervaren.

De effecten van 2C-B zijn beschreven als een kruising van de effecten van LSD en XTC, maar het is niet als een combinatie van deze twee. Het is licht psychedelisch, maar veel minder geestverruimend dan paddo's of LSD, maar minder opdringerig dan XTC.

2C-B zorgt voor Open Eye Visuals (trippen met je ogen open), die voornamelijk voorkomen als kruipen, schuiven, golven of "cartooning". Closed Eye Visuals zijn ook aanwezig en nemen toe met de dosering. Vele gebruikers beschrijven een color shift waar objecten een rood/groen licht uitstralen.

2C-B heeft een groot lichaams-component dat sommigen body tripping noemen. Alexander Shulgin en anderen zeggen dat 2C-B lichamelijke problemen aan het licht kan brengen of ze duidelijker naar voren kan laten komen. Op deze manier kan het als zelf-diagnose worden toegepast. Veel gebruikers, maar niet allemaal, ervaren lichte misselijkheid, soms samen met milde diarree, winderigheid, duizeligheid en (zelden) overgeven. Een gebruiker vertelde dat hij herhaaldelijk moest hoesten tijdens de werking van 2C-B, pseudoephedrine lijkt dit op te lossen.

Over het algemeen geeft 2C-B een soort positieve stemmings-verandering, en tevens een stimulerend effect, maar het is veel minder stimulerend en minder opdringerig dan XTC. Sommige mensen kunnen al slapen nadat de piek over is (ongeveer 60-90 minuten nadat de effecten beginnen).

De meeste gebruikers ervaren 2C-B als veel lichter op het lichaam dan XTC, vrijwel geen crash (dip) erna, en minder geestelijk vervuilend. Het is ook niet zo 'makkelijk' als XTC, het is dus meer voor de echte psychonauten -- het staat de gebruikers toe om hun geest onder controle te houden en zelf een ervaring te creëren, in plaats van een 'gedwongen' positieve stemming zoals XTC gewoonlijk doet.

Sommigen kunnen de stimulerende en lichamelijke effecten combineren op een sensuele of sexuele manier en Alexander Shulgin heeft gezegd dat als er ooit een effectief liefde-stimulerend middel wordt ontdekt, het waarschijnlijk chemisch veel op 2C-B lijkt. Velen vinden het echter niet geschikt als liefdes-drug, omdat de lichamelijke effecten ervaren kunnen worden als afleidend.

Sommige mensen merken dat 2C-B hun vermogen om verbaal te communiceren verhoogt, terwijl anderen niet in staat zijn om hun ideeën helder te uiten. Sommige mensen beschrijven een soort wappie gevoel, wat lijkt op stoned zijn: geestelijk en lichamelijk relaxed of wappie, dat te wijten valt aan het feit dat je geen zin hebt om na te denken over complexe intellectuele processen.

2C-B met lage of middelmatige doses heeft het interessante effect dat het vaak snel achter elkaar opbouwt en afneemt. Dat heeft als resultaat dat je op het ene moment midden in de ervaring zit, en dat je je het volgende moment zo goed als nuchter voelt. Sommigen beschrijven 2C-B meer plastic-achtig of kneedbaar dan andere psychedelische drugs, omdat je kunt leren hoe je de effecten kunt manipuleren. Je kunt je lichamelijke en geestelijke trips zelf onder controle houden.

2C-B kan gebruikt worden op dezelfde manier waarop XTC soms gebruikt wordt: om makkelijker te praten over interpersonele zaken en emotionele conflicten.

Ongepast lachen en lachkicks zijn normaal bij 2C-B en andere psychedelische drugs.

Zoals bij alle psychedelische drugs, voelen veel mensen tijdens de opkomst kou en rillingen.

Hoe meer 2C-B je inneemt, hoe groter de kans op gevoelens van angst en onzekerheid.

Zoals bij andere entheogene middelen, is het onveilig om ze in het verkeer of bij gevaarlijke apparatuur te gebruiken. Het heeft effect op je concentratie, aandacht, gezichtsvermogen en coordinatie. Als je 2C-B gebruikt, zorg dan dat je niet hoeft te rijden.

Waarschuw beheerder
Lijkt mij wel een relaxt goedje, moet maar eens kijken of het te regelen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:23:
via via, en dit was 'het laatste van het laatste'
ik wou ook dat ik er meer van kon krijgen, dan had ik het al lang geprobeerd..

Hoeveel heb je nog... Ben echt al maanden op zoek(n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:31:
Lijkt mij wel een relaxt goedje, moet maar eens kijken of het te regelen is.

Als je t kan regelen zou je mij dan even kunnen informeren?(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flo'tje op maandag 3 april 2006 om 11:42:
Hoeveel heb je nog... Ben echt al maanden op zoek(n)

ik heb zelf 8x 4 mg pilletjes, dus 2 porties van 16 mg..
en aangezien ik een vriend van me 1 van mijn porties heb beloofd hou ik zelf slechts 16 mg over :(

succes met zoeken (f)

Waarschuw beheerder
heb het zelf gehad.. vind het echt lachen spul...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:45:
ik heb zelf 8x 4 mg pilletjes, dus 2 porties van 16 mg..
en aangezien ik een vriend van me 1 van mijn porties heb beloofd hou ik zelf slechts 16 mg over

succes met zoeken

Hmm dat is weer een beetje jammer! Toch bedankt en hoor je wat dan weet je me wel te vinden hè(f)
Waarschuw beheerder
ben ook wel erg benieuwd naar deze zooi

maar wel lastig aan te komen, helaas
Waarschuw beheerder
moeilijk aan te komen idd, w8 op een belletje, aan de ene kant maar goed dat je voor sommige dingen op zoek moet.
Waarschuw beheerder
nee, ik wou dat alles gewoon zo uit de lucht kwam vallen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MadVillian op maandag 3 april 2006 om 15:13:
nee, ik wou dat alles gewoon zo uit de lucht kwam vallen

Ja inderdaad ben ook al maanden op zoek(n)
Waarschuw beheerder
Haha top spul van het weekend gedaan ga het zeker weer een keer overdoen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MadVillian op maandag 3 april 2006 om 15:13:
nee, ik wou dat alles gewoon zo uit de lucht kwam vallen

zou t te vaak gebeuren denk(bij mij dan)
Waarschuw beheerder
het is sowieso heel raar spul :S
er zit bijna niks in..en k had de helft er nog uit gehaald omdat vrienden zeiden dat t gewoon super hard aankomt ofzo :S
ik kon t amper zien zitten in de capsul :S en k zag alles dubbel en zag allemaal kleurtjes :P maar heb eerst ander half tot 2uur in een trip gezeten :S
hier is het wel verkrijg baar :D maar wel allemaal via via

Waarschuw beheerder
Misschien dat ik binnenkort weer een nieuwe bron heb, het ziet er in ieder geval positief uit, maar eerst de testresultaten afwachten dan weet ik meer!

Waarschuw beheerder
vind het een beetje kut dat ze dit spul alleen bij Brabant en omstreken hebben!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 08:41:

De postbode komt overal hoor O:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 08:41:

Ik vind 't wel hendig hoor :9
Waarschuw beheerder
donateur
ja 2cb (l) lekker spul hoor..
jammer dat de vraag groter is dan het aanbod. maar dat is eigelijk met bijna alle rc zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:51:
De postbode komt overal hoor O

das waar ja...:D;)
Waarschuw beheerder
nog nooit van gehoord !!!
Waarschuw beheerder
zover ik lees en hoor is het hier meer verkrijg baar dan in andere provincies :(
is wel beetje jammer .. want ik had jullie graag willen genieten :P maar t is nog maar net uit dus het zou vast
wel uitzaaien hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op woensdag 5 april 2006 om 12:01:
maar t is nog maar net uit

Hahahahaahahahahah, dacht je dat echt? Het spul is in 1997 (!) verboden in nederland. Voor die tijd was het gewoon verkrijgbaar bij de smartshop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 12:08:
Het spul is in 1997 (!) verboden in nederland

Ohh egt?? wis k helemaal niet haha blond
Waarschuw beheerder
donateur
Het spul is eigelijk helemaal niet verboden omdat de formulieren om hem op de opiumlijst te krijgen nooit ondertekend zijn!

Vorig weekend voor het eerste gedaan was erg vet moet ik zeggen. Stuk vetter dan bijv. paddo's omdat je nog heerlijk nuchter blijft in je hoofd.
En volgende dag nog fit ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op woensdag 5 april 2006 om 23:45:
Het spul is eigelijk helemaal niet verboden omdat de formulieren om hem op de opiumlijst te krijgen nooit ondertekend zijn!

Vorig weekend voor het eerste gedaan was erg vet moet ik zeggen. Stuk vetter dan bijv. paddo's omdat je nog heerlijk nuchter blijft in je hoofd.
En volgende dag nog fit ook

maaruh hoeveel mg had je ongeveer genomen dan? En wat zie je nou precies allemaal anders? En word je net zo warrig in je kop als met paddo's geen besef van tijd en realiteit of dat dan weer niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Maar reken er maar op dat de politie je niet zomaar laat lopen met het spul!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 08:38:
En wat zie je nou precies allemaal anders?

Lichte vervormingen en andere kleuren. Is wel sterk afhankelijk van de dosis.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 08:38:
En word je net zo warrig in je kop als met paddo's geen besef van tijd en realiteit of dat dan weer niet?laatste aanpassing 6 april 2006 08:39

Je wordt er wel een beetje warrig van maar een stuk minder dan met paddo's. Je blijft meer grip houden op de realiteit zeg maar. Maar als je meer wilt weten, dan zou ik eens kijken op:

http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals/2cb/2cb_info5_nl.shtml
Waarschuw beheerder
Heb wel es varianten op 2cb geprobeerd, te erg :YES::vaag: Lekker!
Waarschuw beheerder
Stuk vetter dan bijv. paddo's omdat je nog heerlijk nuchter blijft in je hoofd.
En volgende dag nog fit ook

Klinkt goed.. wil het binnenkort gaan proberen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 09:07:
Je wordt er wel een beetje warrig van maar een stuk minder dan met paddo's. Je blijft meer grip houden op de realiteit zeg maar. Maar als je meer wilt weten, dan zou ik eens kijken op:

heb ik al 100x gezien hahaha maar heb weekje geleden paddo's gehad vond ik wel vet alleen was geestelijk zwaar vermoeiend ondanks dat ik daarna nog wel de hele nacht heb staan feesten whaha maar trippen op een feest zou ookniet mis zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op maandag 3 april 2006 om 10:43:
2cb..

leuk spulletje, de lachkicks zijn echt ernstig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:52:
whaha maar trippen op een feest zou ookniet mis zijn...

Is idd heel erg vet :D . Ik heb het afgelopen weekend op Metatron (goa feest in eindhoven) en de illegale afterparty daarna geprobeerd. Beviel ernstig goed! In totaal heb ik verdeeld over de avond ruim 20 mg op en ik had totaal geen behoefte aan xtc of andere middelen. En daarna natuurlijk geen kater en gewoon kunnen slapen, echt een aanrader dus(Y) !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maaruh hoeveel mg had je ongeveer genomen dan? En wat zie je nou precies allemaal anders? En word je net zo warrig in je kop als met paddo's geen besef van tijd en realiteit of dat dan weer niet?laatste aanpassing 6 april 2006 08:39

Ik had eerst 15 mg gepakt... ongeveer 2 uur later 7,5 mg bij en denk nog 1 uur later nog 7,5 bij.

Ik zag overal mooie kleuren. We waren buiten en de sterren gingen kris kras door elkaar heen haha. Verder gebouwen krom enzo. Echt heel mooi allemaal.

Nee je wordt niet zo warrig in je hoofd. Je hebt nog goed besef van tijd en ruimte en dat vond ik wel erg fijn. Je kan gewoon normaal na denken en je ziet wel mooie dingen. Het is zeker niet geestelijk vermoeiend zoals paddo's.

Volgende dag ook nergens last van. Ik had er nog wel 10 bier bij gedronken dat was wel relaxt ook blowen was aangenaam erbij. En nog een drankje van de smart er bij. Nee prima spul hoor!
Waarschuw beheerder
Haha zeker Drazzic was egt vet binnekort weer alleen dan overdag lijkt met nog vetter:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:59:
de lachkicks zijn echt ernstig

zo tering !! ik dagt dat dat helemaal niet hoorde :P
maar dat krijg je dus wel daarvan hahaha
ik kwam niet meer bij van t lachen :D dat is egt
niet gezond :P

Waarschuw beheerder
deze zooi moet ik snel in huis halen zie ik al veel beter als wat dan ook!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik stond een x op stap vet te trippen op 2cb ik was ook alles en iedereen uit aant lache mooi ding :D zieje die andere mensen kijken van "wat doet die nou joh" echt mooi spulleke heb er nog een zwik thuis voor me eigen voor van de zomer B)
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
1 x gehad, was wel appart spul! zou t nog wel eens weer willen gebruiken, maar dan in een thuis omgeving en niet tijdens het uitgaan.
Waarschuw beheerder
klinkt als een prima goedje... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het ook zeker.
Het lijkt me ook wel relaxt bij het uitgaan iemand ervaring mee? en hoeveel had je toen op?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Drazzic op vrijdag 7 april 2006 om 00:29:
Het lijkt me ook wel relaxt bij het uitgaan iemand ervaring mee? en hoeveel had je toen op?

Jup 15 mg, ma denk wel dat je dat in het begin niet moet doen:no:
Ik had 't in een discotheek gedaan en die verlichting is dan wel zwaar vet, ook als ze blacklicht aanzetten heel appart je kijkt je ogen uit haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo niet in begin doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op vrijdag 7 april 2006 om 14:57:

je kan dan 3uur in een trip zitte !!!
k had nog maar de helft en zat al ong 2uur in een trip
haha

Waarschuw beheerder
maar wat voor trip dan toch...hoe minder je neemt hoe minder je gaat trippen toch!?
Waarschuw beheerder
zou t niet doen, die 2-CB, viel bij mij erg slecht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op vrijdag 7 april 2006 om 16:58:
zou t niet doen, die 2-CB, viel bij mij erg slecht

iedereen pakt anders en de 1 kan t wel hebbe en de ander niet.. ik hoef geen pille te pakke.. kan k niet tege.. maar 2cb weer wel :D
Waarschuw beheerder
de keer dat ik het had gehad was ook met het uitgaan!
mn hele sociaal gedeelte was weg.
ik had nog maar 2 vrienden, en dat ware de 2 andere personen waarmee ik het had gebruikt.
voor de rest had ik geen belang om met andere mensen te praten.
Ook leek het net of iedereen die ik aankeek zo ongeveer zwaar leip was.
En ik liep de discotheek door (waar ik al jaren kom) met een blik vol verbazing om mn gezicht. ik herkende alles wel... maar het was als nieuw voor me. een niet uit te leggen gevoel.
ook zag / ervaarde ik de mensen in de discotheek meer als een kudde dier ze liepen door de discotheek.. zonder een doel in het leven ofzo...
en het geluid "voelde" keihard aan. en toen ik daar met een maat van me over begon leek het net als dat we steeds harder moesten schreeuwen om eklaar te vestaan. alsof t geluid helemaal door je heen knalde. wel kreeg ik op een gegeven moment het idee dat ik misselijk werd en me lichamelijk minder prettig voelde waardoor t geestelijk snel weer normaler werd.
Later thuis nog tv gekeken was ook heel appart... ik focuste automatisch op de achtergrongen iedere x. t was net of dat nu t belangrijkste was. echt appart.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Drazzic op vrijdag 7 april 2006 om 14:57:

Omdat je 't eerst een beetje uit moet proberen zodat je weet wa je kunt verwachten.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ik weet al wat ik kan verwachten daar hoef ik het niet nog vaker voor te gebruiken. Maar weet niet of het relaxt is met de drukte. Lijkt me wel mooi die lichten allemaal hehe. Maarja zie wel.
Waarschuw beheerder
Het kan naar mijn mening bijna niet fout met 2cb in de drukte op een feest, (van een gemiddelde dosis uitgaande) maar ik vind wel dat het spul echt 10x beter tot z'n recht komt in een rustige omgeving.. (y)

Waarschuw beheerder
Nou kheb nu een 2-cb pil liggen...18mg moet het zijn...een witte pil met een cirkel erop waarin een A staat...aan de andere kant zit een breeklijn. Zijn dit goeie, want iemand hier is 'm vast al eens tegengekomen... 8)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 01:49:
Nou kheb nu een 2-cb pil liggen...18mg moet het zijn...een witte pil met een cirkel erop waarin een A staat...aan de andere kant zit een breeklijn. Zijn dit goeie, want iemand hier is 'm vast al eens tegengekomen... !

wij hebben ze in capsulles
Waarschuw beheerder
2cb dat is de real shit en de trips van een jaartje of 6 7 geleden. Zwaar knalle man. HAHA leuk spul.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op zaterdag 8 april 2006 om 02:01:
wij hebben ze in capsulles

jah daarom kheb ze ergens gehaald waar ik het wel vertrouw...maarja...voor diegene die hem herkent zou fijn zijn dan weet ik tenminste zeker dat ik het goeie heb!
Waarschuw beheerder
gewoon laten testen. dan ben je zeker van je zaak.
Waarschuw beheerder
k ga vanaaf weer aan de 2cb :D
egt wel relaxt :D maar k moet van iedereen
uitkijken haha.. t is ook gevaarlijk spul
en je kan der ook nog is in blijve hange

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
je kan der ook nog is in blijve hange

zodat je altijd van de kaart bent of wat?

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:48:
zodat je altijd van de kaart bent of wat?

ja zoiets :S k weet het ook niet precies
maar ze zeggen dat je dan gwn altijd vaag ben en
dat je dan ook rare dingen ziet enzo...

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat risico bij 2-cb wel vele malen lager is dan bij bijv. paddo's of LSD omdat die trips veel overweldigender zijn. Wel heb ik een viendin van mij eens binnen een uur of 3 zo'n 32 mg weg zien werken en die heeft echt akelig hard zitten trippen. Op een gegeven moment zette ze en kinderstemmetje op en vertelde ze dat ze in 1832 leefde en dat ze 4 jaar oud was en een of andere vage naam had. Dat was dus echt niet leuk aangezien ik al enkele uren uit mijn trip was en toch echt wel dacht dat zei er ook uit moest zijn onderhand.

Waarschuw beheerder
haha nou lekker dan...maar kheb 18 mg...maar denk dat ik m maar doormidden breek alleen dan trip ik niet...niet op 9 mg toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
en je kan der ook nog is in blijve hange

ohwjah? zijn daar gevallen van bekend>?

Waarschuw beheerder
Designer Drugs van Alexander Shulgin, daarvan is 2-cb er slechts èèn van de 180. Zijn nog veel andere varianten op.

20 2C-B 4-Bromo-2,5-dimethoxy-PEA
21 3C-BZ 4-Benzyloxy-3,5-dimethoxy-A
22 2C-C 4-Chloro-2,5-dimethoxy-PEA
23 2C-D 4-Methyl-2,5-dimethoxy-PEA
24 2C-E 4-Ethyl-2,5-dimethoxy-PEA
25 3C-E 4-Ethoxy-3,5-dimethoxy-A
26 2C-F 4-Fluoro-2,5-dimethoxy-PEA
27 2C-G 3,4-Dimethyl-2,5-dimethoxy-PEA
28 2C-G-3 3,4-Trimethylene-2,5-dimethoxy-PEA
29 2C-G-4 3,4-Tetramethylene-2,5-dimethoxy-PEA
30 2C-G-5 3,4-Norbornyl-2,5-dimethoxy-PEA
31 2C-G-N 1,4-Dimethoxynaphthyl-2-ethylamine
32 2C-H 2,5-Dimethoxy-PEA
33 2C-I 4-Iodo-2,5-dimethoxy-PEA
34 2C-N 4-Nitro-2,5-dimethoxy-PEA
35 2C-O-4 4-Isopropoxy-2,5-dimethoxy-PEA
36 2C-P 4-Propyl-2,5-dimethoxy-PEA
37 CPM 4-Cyclopropylmethoxy-3,5-dimethoxy-PEA
38 2C-SE 4-Methylseleno-2,5-dimethoxy-PEA
39 2C-T 4-Methylthio-2,5-dimethoxy-PEA
40 2C-T-2 4-Ethylthio-2,5-dimethoxy-PEA
41 2C-T-4 4-Isopropylthio-2,5-dimethoxy-PEA
42 psi-2C-T-4 4-Isopropylthio-2,6-dimethoxy-PEA
43 2C-T-7 4-Propylthio-2,5-dimethoxy-PEA
44 2C-T-8 4-Cyclopropylmethylthio-2,5-dimethoxy-PEA
45 2C-T-9 4-(t)-Butylthio-2,5-dimethoxy-PEA
46 2C-T-13 4-(2-Methoxyethylthio)-2,5-dimethoxy-PEA
47 2C-T-15 4-Cyclopropylthio-2,5-dimethoxy-PEA
48 2C-T-17 4-(s)-Butylthio-2,5-dimethoxy-PEA
49 2C-T-21 4-(2-Fluoroethylthio)-2,5-dimethoxy-PEA

http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal.shtml

De man beschikt wel degelijk over een sterke geest, hele vette trip reports bij addition information.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:09:
zijn daar gevallen van bekend>?

nee. tis gewoon onzin dat je 'kan blijven hangen'..
als het spul is uitgewerkt ben je weer nuchter. wel kan het onderliggende psychoses opwekken als je daar al aanleg voor had, maar die zouden ooit ook wel naar boven zijn gekomen als je geen drugs had gebruikt..
Waarschuw beheerder
donateur
nee. tis gewoon onzin dat je 'kan blijven hangen'..
als het spul is uitgewerkt ben je weer nuchter. wel kan het onderliggende psychoses opwekken als je daar al aanleg voor had, maar die zouden ooit ook wel naar boven zijn gekomen als je geen drugs had gebruikt..

Precies. Gewoon echt onzin met in je trip blijven hangen. Zoveel fabeltjes over drugs... owja GHB is olifanten verdovings middel whahahah :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op zaterdag 8 april 2006 om 15:23:
Zoveel fabeltjes over drugs

- denken dat je kan vliegen als je LSD op hebt
- LSD-25 blijft 25 jaar in je lichaam
- GHB = olifanten verdovingsmiddel
- ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op zaterdag 8 april 2006 om 15:23:
Precies. Gewoon echt onzin met in je trip blijven hangen.

ik hoorde t ook maar :$
Waarschuw beheerder
haha :P maar wie gaan der vanaaf allemaal aan de 2cb dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op zaterdag 8 april 2006 om 16:01:
wie gaan der vanaaf allemaal aan de 2cb dan ?

ik, als jij wat 2C-B kan fixen ;)
Waarschuw beheerder
ken wel r2d2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 16:48:
als jij wat 2C-B kan fixen

ja dat kan k haha maar k kom niet naar gelderland haha :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:08:
alleen dan trip ik niet...niet op 9 mg toch?

Ik ben er best gevoelig voor krijg bij 8 mg al visuals, scheelt per persoon en of je volle maag hebt etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 17:49:
Ik ben er best gevoelig voor krijg bij 8 mg al visuals, scheelt per persoon en of je volle maag hebt etc.

hmm oke...nou kheb al wat bedacht :D hak dat ding in 4 stukken en vreet 1st 1 stuk op en een andere keer die andere drie 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 18:10:
hmm oke...nou kheb al wat bedacht hak dat ding in 4 stukken en vreet 1st 1 stuk op en een andere keer die andere drie

dat is altijd een wijs plan ;) (Y)
want je kan wel zo stoer zijn om gelijk een hele of halve
te pakken maar dan kan je miss te veel op hebben.. en al heb je eerst een kwart op en je voelt t niet dan kan je altijd nog bij pakken.. dat is veel wijzer :D
Waarschuw beheerder
apothekers hierin??? pb me...

Waarschuw beheerder
Trouwens...ik had wat gevraagd...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 01:49:
...een witte pil met een cirkel erop waarin een A staat...aan de andere kant zit een breeklijn.

Kheb zo'n pil hier liggen...moet 18 mg zijn...herkent iemand deze beschrijving?

Waarschuw beheerder
donateur
die van mij staat niks op en alleen een breeklijn aan achter kant, dus da zijn ze nie, zijn trouwens ook 4 mg...
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren toch maar weer gevat, was stomdronken dus dacht niet na maar was echt super wazig.. niet normaal aan het hallucineren overal kleuren en alles wel super mooi echt dat zeker.. maar ben echt poepie gaar nu en mijn jas, pet en tas ligt nog ergens maar weet niet waar gehehe.

maar was weer geslaagd.

Waarschuw beheerder
donateur
nog nooit gehad :no: maar binnenkort toch maar es proberen :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:23:
maar binnenkort toch maar es proberen

ik wacht alleen nog op en geschikt moment en dan hopen dat ik een een goeie stemming ben want das wel belangrijk vind ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:59:
ik wacht alleen nog op en geschikt moment en dan hopen dat ik een een goeie stemming ben want das wel belangrijk vind ik

al geprobeert???
Waarschuw beheerder
zeker vage shit :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bewaar ze tot v/d zomer ast mooi weertje is :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 17:56:
Ik bewaar ze tot v/d zomer ast mooi weertje is :respect:

is ook mijn plan :d
Waarschuw beheerder
Wat vind ik ervan?

Véél te duur! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op dinsdag 18 april 2006 om 20:48:
al geprobeert???

nog niet helemaaaaal 8) misschien vanavond bij iemand thuis maar was een maat van me die de zooi ook had maarja...als ik daar op moet wachten

Waarschuw beheerder
weetniet of het relaxed is om dat in je uppie te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 12:43:

nou ik zou het zelf niet alleen willen doen.
want je kan ook ver van de kaart af gaan.
dus zou t wel wijs zijn als er iemand anders bij is

Waarschuw beheerder
2CB is heeeeeeeel vet :D

reportje:

Met z’n 3-en zaten we tv te kijken toen de 20 mg 2C-B begon in te slaan, het voelde een beetje als MDA snoepjes maar dan nog ff waziger!
Na ongeveer een uur was ik al goed aan het trippen, vooral met een hasj sticky erbij was het big time raak!
Allemaal soort slingerende stofjes vlogen aan mijn ogen voorbij. De film was totaal niet meer te volgen en ik was me puur aan het focussen op de mentale en fysieke gevoelens die 2CB me gaven.
Damn ik had zin in een lekker wijf, echt niet normaal. Was een legaal love drug, denk dat het hierdoor kwam :P
Terwijl ik hier aan dacht zag ik de geometrie van mijn kamer allemaal vrouwelijk vormen aannemen. Alles veranderde en vervormde heel sierlijk en als ik me ogen echt heel lang op 1 punt hield werd het heel zwaar en leek het net of er een grote kerel dwars door mij heen viel ofzo, heel vaag en een drukkend gevoel.
Ik kon mijn visualisaties sturen wat ik dus erg vet vond, want als het me ff teveel werd kon ik het gewoon weer los laten en aan iets anders denken wat op zijn beurt ook weer vernieuwende hallucinaties opwekte.
Dit alles ging gepaard met gevoelens die erg vergelijkbaar waren met paddo trips, waarin ik op en top aan het genieten was. Euforie op en top dus!
Toen ik wat te drinken wilde halen beneden was echt werkelijk alles draaierig en scheef. Hier doorheen zag ik soort bloemenpatronen en het voelde heel ouderwets aan ofzo.
De visualisaties hielden ongeveer 2,5 a 3 uur aan. Het enorm euforische gevoel wat ik zelf had gecreëerd hield tot zeker wel 6 uur aan.

Een korte maar duidelijk conclusie: IK HEB GENOTEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik ben juist van mening dat 2CB heel goed in je uppie kan, je gaat er veel minder snel fout op als bijv. paddo's of lsd, zelfs als je niet ervaren bent met trippen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 cb daar red je levens mee :vaag:
Waarschuw beheerder
Laatst gevraagd hoeveel een grammetje 2c-i zou gaan kosten.. die gast had het over €350,- :|

Damn... ik weet niet hoeveel 2c-b is.. maar ik denk dat de prijzen niet veel zullen verschillen?

Waarschuw beheerder
Laatst gevraagd hoeveel een grammetje 2c-i zou gaan kosten.. die gast had het over €350,

Ja maar je hebt maar enkele hoeveelheid mg nodig om keihard te trippen!
Dit spul alleen bestellen als je een milligramweger hebt! teveel kan fataal zijn!

RC's chemicals zijn geen speelgoed en al helemaal geen pep of mdma!
Waarschuw beheerder
jah ik weet het. Het is goed voor zo'n 50 goede trips.
en 100 lichte trips! maar toch.. voor mij is dat iets teveel van het goede ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op donderdag 20 april 2006 om 15:00:
zou t wel wijs zijn als er iemand anders bij is

maar bedoel...iemand die dan geen 2-cb op heeft hè..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 01:11:
maar bedoel...iemand die dan geen 2-cb op heeft hè..

ik zelf vind het fijner als er iemand bij is
nuchter of niet nuchter dat maak mij niet uit.

mar jullie hebben het allemaal over 2cb in grammen :S
wij hebben het in capsulles.. en je kan t ook in pillen
ofzo krijgen :S haha lkkr gek hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op vrijdag 21 april 2006 om 10:16:
mar jullie hebben het allemaal over 2cb in grammen
wij hebben het in capsulles.. en je kan t ook in pillen
ofzo krijgen haha lkkr gek hoor

jah kheb 1 pil gekocht...wel duur 15 euro

witte pil met een cirkel met daarin de letter A

18mg is me verteld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 13:44:
jah kheb 1 pil gekocht...wel duur 15 euro

raar,, wij kennen het niet anders dan capsulles haha
zo zie je mar dat alles in verschillende dingen te
verkrijgen is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op vrijdag 21 april 2006 om 16:14:
raar,, wij kennen het niet anders dan capsulles haha
zo zie je mar dat alles in verschillende dingen te
verkrijgen is

wat kost 1 capsule daaro dan

Waarschuw beheerder
pfff nou ik ben wel knettervaaaaaaaaaag nu maar tering joh ik zie geen kleurtjes ofzo....voel me wel goed maar ben zo vaag als een snicker

Waarschuw beheerder
Echt vaag haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D vermaak je je nog pik? :D wij spacen em hiero op de lsd :Vaag: ook zeer vermakelijk!

heb je ondertussen wel al visueel getript?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 02:36:
heb je ondertussen wel al visueel getript?

Nee heb geen visuele gehad alleen me lijf ging tekeer pff...klappertanden enzo...vet vaag eerst helemaal niet prettig maar je moet je dan gewoon echt ontspannen en wat gaan rondlopen enzo...
Waarschuw beheerder
2c-b is relaxed :) goeie drug om in je eentje op te spacen... het is (of tenminste was, op de 20 mg dosis die ik nam) niet overweldigend ofzo.. kreeg wel last van spastische trekjes maar een nakkie ket maakte daar een eind aan

mooooie closed eye visuals

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bosgeest op zaterdag 22 april 2006 om 12:28:
spastische trekjes

Idd!!! Raar spul...en vet warm gevoel suist er door je lijf...wel lekker opzich!
Waarschuw beheerder
ik heb vanaaf weer 2 capsulles :D:D:D
maar k haal der altijd de helft uit haha
anders ga k veel te hard :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 19:15:
wat kost 1 capsule daaro dan

heb t gister voor je gevraagd,, het kost 8 euro

Waarschuw beheerder
d8 dat 1gr 2cb 140/150 euro moest kosten...

Waarschuw beheerder
Eerder 300-400 euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 17:47:
Eerder 300-400 euro

ja maar bij ons zit het in capsulles..
en daar zit niet zo heel veel in
en dan halen we er nog eens de helft eruit
omdat t gewoon kk sterk is

Waarschuw beheerder
ow ja shit! was 0,5 gr voor 140 euries.

maar 300/400 is dan nog wel erg duur dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:23:
ow ja shit! was 0,5 gr voor 140 euries.

ik denk dat dat wel kan kloppen zo ongeveer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op zaterdag 22 april 2006 om 19:11:
ik denk dat dat wel kan kloppen zo ongeveer

nou meissie...hoe wassie?

Waarschuw beheerder
een keer 4 pillen tegelijk genomen en daarna een chinees restaurant ingelopen. tip: NOOIT DOEN verder was het wel relaxed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 14:33:
nou meissie...hoe wassie?

ze hadden niet meer :( misschien volgend weekend weer,,
ik wacht rustig af :P

Waarschuw beheerder
flauw van ze! maarja...we horen het wel weer
Waarschuw beheerder
lijkt me relaxed om op aquabest te doen ofzo :P
Waarschuw beheerder
gewoon 2 tegelijk was echt gaaf :D

Waarschuw beheerder
2c-b, heel vaag :yes:
Waarschuw beheerder
wat vind je der van???

onvindbaar:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kheb m vannacht opnieuw leren kennen

2 x 20 mg

goeie badtrip van 8 uur achter de rug :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op vrijdag 5 mei 2006 om 23:10:
was t maar waar

jah...noujah ooit kom je het wel tegen ;)
Waarschuw beheerder
jah...noujah ooit kom je het wel tegen

still waiting for the PM's to come :P

ff serieus...tis echt kut dat de 'standaard' dealer dit soort dingetjes niet in zn voorraad heb...kan je denk beter ff-ies langs de ***-feesten gaan...in die scene zijn psychedelica wat populairder...:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zondag 7 mei 2006 om 21:57:
still waiting for the PM's to come

als je wil hebben zou ik die versturen het word je natuurlijk niet zomaar aangeboden want ieder weldenkende tripper weet dat ie dit voorzich zelf bewaren moet :devil:
Waarschuw beheerder
want ieder weldenkende tripper weet dat ie dit voorzich zelf bewaren moet

idd, nog een probleem waar je tegenaan loopt...

Waarschuw beheerder
2cb verkochte ze 10 jaar geleden in smartshop, was cker een smartdrug.:)
Was wel vaag, maar na een paar keer de lol er af en de werking werd ook minder.
Waarschuw beheerder
Afgelopen decibel 2 2cbtjes gepakt + 1 gram keet, en paar blauwe mitsubities. had ut gevoel alsof ik in vijandelijk gebied was, soort van vietnam in de front linie. whehehe para shit. maar kweet niet of ut door die 2cb kwam of door de keet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 11:15:
2 x 20 mg

goeie badtrip van 8 uur achter de rug

Dat is ook vragen om problemen! De grens tussen bad en good trip ligt bij 2-cb ongeveer op de 40 mg grens!!! Ik weet niet hoe dat bij jouw zit, maar 20 mg is voor mij toch echt altijd wel genoeg om goed uit mijn bol te gaan :D .
Waarschuw beheerder
ik vind 2cb maar niks ik had het gebruikt toen ik max gezopen had toen had ik een capsule genomen en opgesnoven nou toen ging ik zo vaag en bijna bad kut drugs geef mij maar ketamiene
Waarschuw beheerder
tsja, eigen schuld lijkt me...als je al kapot bent voordat je aan de psychedelica gaat...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op woensdag 10 mei 2006 om 18:36:
tsja, eigen schuld lijkt me...als je al kapot bent voordat je aan de psychedelica gaat...

Daar zit best wel een kern van waarheid in, hoewel ik 2CB en alcohol juist goed vind samengaan!
Waarschuw beheerder
ik heb 2 witte 2cb pilletjes met een hartje erop. kent iemand die? en weet iemand hoeveel mg erin zit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag de testuitslag gehad van een klein wit pilletje zonder spikkeling met scherpe randen en met een erop (dus niet erin) gedrukt hartje: 8 mg 2-CB en 1 mg MDMA :vaag: . Die MDMA zou er bij gekomen kunnen zijn doordat het pilletje tegen een paar MDMA pillen aan gelegen heeft dus ik weet niet zeker of dit bij allemaal zo is...

Waarschuw beheerder
interessant!
Waarschuw beheerder
zkers!
ik weet niet of de werkzame stoffen elkaar kunnen tegen werken, maar het lijkt me wel zeer aangenaam!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × M.arleen × op woensdag 10 mei 2006 om 15:39:
Zegt al genoeg he haha

hej die heb ik gemaakt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 11 mei 2006 om 01:16:
hoewel ik 2CB en alcohol juist goed vind samengaan!

dat wou ik zeggen, eerst btje aangeschoten en dan 2cb nemen(Y)