je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?
Ik had met hun een vriendschap. En als ze niet willen accepteren, dan maar niet, is hun probleem niet de mijne ...
Mee eens, maar dat is iets anders dan veranderen voor je vriend/vriendin...
jekan jezelf niet veranderen, je bent zoals je bent
Ok, je hebt een bepaald karakter, maar dat wil niet zeggen dat je altijd hetzelfde blijft
Stel je nou voor, dat je een ontzettende kuteigenschap hebt... zou je dan niet willen veranderen daarin ?
je karakter ken je echt niet veranderen hoor
Heb dat bij mijn vorige relatie wel gedaan maar dat liep natuurlijk uiteindelijk fout.
Liefde is accepteren maar ook aanpassen.
dus waarom zou iemand zich veranderen!
loopt toch fout
maar hij word vader en moet zich toch wat verantwoordelijker en volwassener gaan gedragen..en zo is hij wel veranderd..maar egt veranderen gaat nooit
dat kan je ze niet verplichten .. komt een ellende van uiteindelijk ... of hij zal het zelf willen ... of je hebt poep aan de knikker ... vind het bespottelijk dat jij dat van hem vraagd moet zijn eigen beweging zijn .. en anders is hij gewoon nog niet toe aan een kind
Stel, jij rookt, en je krijgt een vriend die astma heeft. dan kun je besluiten dat roken op te geven. Dan verander je dus iets. En het is ook nog eens iets waar je op de lange termijn zelf beter van wordt. Waarom zou dat dan fout lopen?
maar wel gezegd dat hij moet veranderen als hij wil dat ik bij hem blijf
Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal.
Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal
1x gedaan ... noooooooooooooooooooooooooit meer ... aangepast op mijn werk .. toen ik merkte dat ik daardoor hoger op kwam .. heb ik mij laten degraderen ... FUCK OFF met poppenkast daar doe ik noooit meer aan mee
tot op een bepaalde hoogte kan je je aanpassen..
en ik zou me vrienden al helemaal niet laten vallen als me vriend dat zou willen, vriende heb je je hele leven en je weet nooit of de relatie met je vriend wel voor je hele leven is!!
Je past je altijd wel wat aan aan elkaar. Maar je moet altijd jezelf blijven. Anders gaat het gewoon niet werken. Dan ben je jezelf niet meer en voel je je niet meer gelukkig en uiteindelijk gaat het dan kapot.
of je vrienden opgeven
En vrienden laten vallen zou ik niet doen.
ik ken zoveel mensen die hun vrienden hebben laten vallen voor de meid, mensen die je opeens nooit meer ziet, en dan is het uit.... en dan kloppen ze weer aan...
als je vriend telkens wegloopt omdat hij de spanningen niet aankan vind ik dat triest en moet je oud genoeg zijn om erover te praten
ze moeten je nemen zoals je ben
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?
veranderen doe je automatisch doordat je van elkaar weer leert
Jezelf veranderen is geen goed idee
het beste is jezelf blijven de mensen moeten je nemen zoals je bent
je valt toch op iemand omdat diegene zo is op dat moment??
maar goed aanpassen hoort erbij wah in een relatie maar veranderen..
ik vind niet dat je moet veranderen ze moeten je nemen zoals je ben
Uitspraak vanduiveltje
op woensdag 29 maart 2006 om 16:49:
veranderen nooit
aanpassen kan wel
Uitspraak van ThirT EyE op zaterdag 1 april 2006 om 00:15:
idd, maar hangt ook natuurlijk beetje van de "verandering/aanpassing" af natuurlijk...
Prescies sluit ik mij eigen bij aan