Partyflock

Forumonderwerp · 861114

Waarschuw beheerder
donateur
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op dinsdag 28 maart 2006 om 12:00:
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde (y)

Een zweep doet wonderen hoor (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 11:59:
zou jij je veranderen voor je geliefde

hangt er een beetje vanaf wat jij onder 'veranderen' verstaat. ik zal niet opeens moslim gaan worden ofzo :vaag:

mn vrienden ervoor opgeven zal ik nooit doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat meer rekening met elkaar houden, dus ongeacht of het nou bewust is of onbewust, je veranderd altijd wel een beetje voor je vriend of vriendin.

Tja en soms vinden je vrienden het moeilijk om je vriend/vriendin te accepteren, nou ja jammer dan.
Ik had met hun een vriendschap. En als ze niet willen accepteren, dan maar niet, is hun probleem niet de mijne ...

Waarschuw beheerder
Je kan je gedrag hooguit een beetje aanpassen, maar mijn vrienden opgeven nooit!!

Waarschuw beheerder
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?

Misschien een klein beetje maar ik blijf gewoon mezelf, daar is ze toch ook voor gevallen dus waarom veranderen ??? Ik doe gewoon waar ik zin in heb.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op dinsdag 28 maart 2006 om 12:01:
Ik had met hun een vriendschap. En als ze niet willen accepteren, dan maar niet, is hun probleem niet de mijne ...

:jaja:
(Y)

Waarschuw beheerder
Persoonlijk zou ik bepaalde eigenschappen wel kunnen veranderen...ligt er natuurlijk ook aan hoe ik zelf tegen die eigenschappen aankijk... maar mijn karakter veranderen...Nee... ik ben wie ik ben en als mijn karakter mijn partner niet aan zou spreken horen we simpelweg niet bij elkaar....

Waarschuw beheerder
Ik wil me wel een beetje aanpassen en tuurlijk hou je rekening met elkaar..
Maar veranderen en mn vrienden laten vallen? :no:

Waarschuw beheerder
Ze heeft je genomen zoals je bent, veranderen doe je op den duur toch wel een beetje! Onbewust.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vrienden kom eght wel voor ! zal hun eght nooit opgeven voor een vrouwmens, en als ze er moeite mee heeft ken ze oprotten !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:06:
veranderen doe je op den duur toch wel een beetje!

:yes:
Je groeit met elkaar mee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:07:

Precies.

Waarschuw beheerder
donateur
rekening houde met elkaar vin ik niet echt asl veranderen ik bedoel dat je de dingen die je normaal doet opeens niet meer zou doen ofzo. kijk je vriendin of vriend moet je gewoon acepteren zoals je bent ik heb het geluk gehad dat me vriendin me heb genomen zoals ik ben. verandern hoeft niet tenzij je het egt zo graag zou wille.

vrienden opgeven zou ik ook nooit doen maar zie ze wel wat minder vaak eerst was het altijd elke dag nou misschien de helft van de week.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
ik ben wie ik ben en als mijn karakter mijn partner niet aan zou spreken horen we simpelweg niet bij elkaar....

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:07:

Mee eens, maar dat is iets anders dan veranderen voor je vriend/vriendin...

Waarschuw beheerder
donateur
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde

nou ik heb geen beestje als vriendin ik weet neit hoe het met jouw zit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NOOIT, ik ben zoals ik ben !

Het is graag of heel niet !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:13:
Mee eens, maar dat is iets anders dan veranderen voor je vriend/vriendin...

Heel wat anders ja.
Als iemand je gaat proberen te veranderen zit er iets fout...
Alsje het hebt over rekening met elkaar houden en je aan elkaar aanpassen en dergelijke dingen is dat heel normaal natuurlijk, maar verder; Hell no :no:

Waarschuw beheerder
ik verander voor niemand meer, heb me al tevaak veranderd in een relatie :/

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan waar het om gaat

Waarschuw beheerder
jekan jezelf niet veranderen, je bent zoals je bent,enige wat je kan doen is aanpassen...en aanpassen moet je altijd in een relatie..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je jezelf wel veranderen, maar het heeft een grens. Het is net hoe ver je zelf wil en kan gaan daarin.

Waarschuw beheerder
donateur
altijd jezelf blijven
Waarschuw beheerder

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:36:
Tuurlijk kan je jezelf wel veranderen

is tch niet goed?jezelf veranderen?teminste mijn mening
Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

veranderen nooit...aanpassen wel :jaja:
Waarschuw beheerder
nooit ... ik ben wie ik ben .. bevalt niet .. flikker maar een tering end op :[
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden nooit van meleven opgeven natuurlijk, als me vrienden haar niet anstan heeft ze pech gehad...en daarbij vrouwen zijn zo makkelijk in het geven van vooroordelen he...althans dat heb ik meerdere malen meegemaakt
Waarschuw beheerder
In een relatie zul je je altijd een stukje moeten aanpassen. Als je dat al niet kan of wil moet je lekker alleen blijven. Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal. Als je dat vertikt zul je weinig overhouden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:33:
jekan jezelf niet veranderen, je bent zoals je bent

Dat vind ik gelul. Ok, je hebt een bepaald karakter, maar dat wil niet zeggen dat je altijd hetzelfde blijft. je verandert voortdurend, al was het alleen al door wat je meemaakt. Het is wel de bedoeling dat je lering trekt uit zaken.

Misschien bedoelen we wel hetzelfde hoor, jij noemt het aanpassen, zo kun je het inderdaad ook zien. maar als ik ergens een pleurishekel aan heb is het wel als mensen zich op een bepaalde manier gedragen en daarmee steeds tegen problemen aanlopen, en dan maar blijven zeggen "zo ben ik nu eenmaal".

Crap. Dan pas je dat maar aan, je leeft niet alleen op deze aardbol. Het is mij ook gelukt en ik was allesbehalve een makkelijk dametje hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 12:42:
Ok, je hebt een bepaald karakter, maar dat wil niet zeggen dat je altijd hetzelfde blijft

je karakter ken je echt niet veranderen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
Ik wil me wel een beetje aanpassen en tuurlijk hou je rekening met elkaar..
Maar veranderen en mn vrienden laten vallen

:nee:

Waarschuw beheerder
is tch niet goed?jezelf veranderen?teminste mijn mening

Stel je nou voor, dat je een ontzettende kuteigenschap hebt... zou je dan niet willen veranderen daarin ?
Waarschuw beheerder
Ik verander niet, zal andere dingen wel rusiger aan doen. Maar ze moeten accepteren hoe ik ben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:46:
Stel je nou voor, dat je een ontzettende kuteigenschap hebt... zou je dan niet willen veranderen daarin ?

je kan je toch aanpassen??ik zou mezelf echt niet veranderen voor iemand...
je kan je karakter trekken toch niet veranderen?dat zit toch in je??

je kan beetje water bij de wijn doen,maar thats all hoor..
Waarschuw beheerder
Heb dat bij mijn vorige relatie wel gedaan maar dat liep natuurlijk uiteindelijk fout.
Bij deze relatie hoef ik me niet te veranderen of mijn vrienden te laten vallen, mijn kerel vind me perfect zoals ik ben en hebben veel gezamelijke vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:43:
je karakter ken je echt niet veranderen hoor

Dat zeg ik dus. Maar dat wil NIET zeggen dat je altijd hetzelfde blijft. Alsof enkel je karakter bepaalt hoe je je ontwikkelt. Heeft toch ook te maken met je omgeving en de dingen die je meemaakt?

Daarbij, leeftijd speelt ook een rol hoor. Zo zie je veel persoonlijkheidsstoornissen flink in heftigheid afnemen of zelfs verdwijnen naarmate je ouder wordt. Je leert er ook mee omgaan.

Als ik, mede door mn eigen toedoen, iemand kwijtraak, ruzie krijg, whatever, dan kan ik wel heel makkelijk gana roepen "ja sorry maar zo ben ik gewoon en die ander heeft dat maar te accepteren", ik kan ook eens op mn kop krabbben en denken "shit Jack, op deze manier kom je ook niet verder" en trachten mezelf anders op te stellen.

Tuurlijk is het de bedoeling dat je elkaar accepteert. Maar stel dat je een goede vriend hebt die heel aggressief is aangelegd en af en toe je een knal voor je kop geeft. Moet je dat maar accepteren dan? Ik dacht het niet. Dat is sociaal onwenselijk gedrag en daar gaat die ander dan maar fijn wat aan veranderen.

Liefde is accepteren maar ook aanpassen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CrazySexyCool op dinsdag 28 maart 2006 om 12:52:
Heb dat bij mijn vorige relatie wel gedaan maar dat liep natuurlijk uiteindelijk fout.

dus waarom zou iemand zich veranderen!
loopt toch fout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 12:54:
Liefde is accepteren maar ook aanpassen.

nou dat bedoel ik ermee te zeggen..aanpassen,maar dat is toch niet veranderen?

Waarschuw beheerder
je bent zoals je bent en dat moeten ze maar accepteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:54:
dus waarom zou iemand zich veranderen!
loopt toch fout

Je ziet het veel te zwart-wit. Je kunt ook bepaalde dingen veranderen die geen reet met je karakter te maken hebben hoor.

Stel, jij rookt, en je krijgt een vriend die astma heeft. dan kun je besluiten dat roken op te geven. Dan verander je dus iets. En het is ook nog eens iets waar je op de lange termijn zelf beter van wordt. Waarom zou dat dan fout lopen?

Je kunt het veel breder zien dan jij het doet. Als je zelf iemand bent die voortdurend tegen problemen aanloopt of niet in staat bent mensen aan je te binden, dan kom je ook niet verder als je dat niet aanpakt. En zo zijn er genoeg mensen hoor.

Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
nee hij houd toch van je zoals je bent..?

Waarschuw beheerder
je veranderd niet je bent wie je bent maar je moet je wel aan mekaar aanpassen anders loopt het fout.....maar in de eerste instantie is de persoon gevallen op hoe jij bent en vernaderen doe je niet maar als je partner zegt (je bent te druk) ofzow dan kan je best wat rustiger doen das toch geen probleem?
Waarschuw beheerder
donateur
Je past je altijd wel wat aan aan elkaar. Maar je moet altijd jezelf blijven. Anders gaat het gewoon niet werken. Dan ben je jezelf niet meer en voel je je niet meer gelukkig en uiteindelijk gaat het dan kapot.
Waarschuw beheerder

dat is ook wel zo..maar mijn vriend moest ook veranderen voor mij.. niet dat hij moest veranderen wie hij was... maar hij word vader en moet zich toch wat verantwoordelijker en volwassener gaan gedragen..en zo is hij wel veranderd..maar egt veranderen gaat nooit:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:01:
nee hij houd toch van je zoals je bent..?

dat vind ik ook :/ .. waarom een relatie beginnen als de ander je toch wil veranderen :vaag: ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 28 maart 2006 om 13:05:
maar hij word vader en moet zich toch wat verantwoordelijker en volwassener gaan gedragen..en zo is hij wel veranderd..maar egt veranderen gaat nooit

dat kan je ze niet verplichten :no: .. komt een ellende van uiteindelijk ... of hij zal het zelf willen ... of je hebt poep aan de knikker ... vind het bespottelijk dat jij dat van hem vraagd moet zijn eigen beweging zijn .. en anders is hij gewoon nog niet toe aan een kind :/
Waarschuw beheerder
Ik ben ikke.....en ga mezelf echt niet voor iedereen veranderen.
Niemand is perfect denk ik maar:P

En mijn vrienden laten vallen..never.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
nee, ik ben mezelf en ik blijf mezelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 13:15:
dat kan je ze niet verplichten .. komt een ellende van uiteindelijk ... of hij zal het zelf willen ... of je hebt poep aan de knikker ... vind het bespottelijk dat jij dat van hem vraagd moet zijn eigen beweging zijn .. en anders is hij gewoon nog niet toe aan een kind

ik heb het hem niet egt gevraagd.. maar wel gezegd dat hij moet veranderen als hij wil dat ik bij hem blijf..nou hij heeft zelf de stap genomen om te veranderen.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 13:00:
Stel, jij rookt, en je krijgt een vriend die astma heeft. dan kun je besluiten dat roken op te geven. Dan verander je dus iets. En het is ook nog eens iets waar je op de lange termijn zelf beter van wordt. Waarom zou dat dan fout lopen?

ben t deels met je eens, kleine dingen kan je ook veranderen...maar heet dat niet meer aanpassen?

Waarschuw beheerder
ik heb het wel geprobeert om te veranderen voor een ex , omdat ik daar zo gek op was maar ...had snel zoiets van ...zoek het lekker uit als je me niet accepteert zoals ik ben ..is dat jou probleem niet de mijne :).

ik ben jong en ben niet van plan om nu al achter de geraniums te gaan zitten
Waarschuw beheerder
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven

:no:
Waarschuw beheerder
neej zeker niet...ze moeten me maar nemen zoals ik ben :jaja: en anders zoekt diegene maar fijn een ander:jaja:
Waarschuw beheerder
veranderen..dat doe je automatisch..dat heet volwassen worden..maare als ik verander is omdat ik het zelf wil..niet omdat mijn partner dat wil :no:

Waarschuw beheerder
Noooooooooooooooooit (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 28 maart 2006 om 13:26:
maar wel gezegd dat hij moet veranderen als hij wil dat ik bij hem blijf

chantage ... hou ik niet van :no:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje veranderen ok, maar blijf wel mezelf..... anders had ie maar een ander moeten kiezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:13:
chantage ... hou ik niet van

Nee dat is (N)

Waarschuw beheerder
zou jij je veranderen voor je geliefde

Heb wel grenzen daarin ... :)

of je vrienden opgeven

:no: Neej dat nooit!
Hij kan me niet verbieden om met mijn vrienden om te gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:14:
beetje veranderen ok, maar blijf wel mezelf..... anders had ie maar een ander moeten kiezen

inschikken ... dat dan wel weer .. maar niet meer dan dat :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:25:
inschikken ... dat dan wel weer .. maar niet meer dan dat

wil je niet eens veranderen voor me :( ;)

:P

Waarschuw beheerder
nooit, accepteer hoe ik ben en anders niet. Heel simpel. Kijk kleine veranderingen oke ik wil best rekening houden met haar tuurlijk. Maar ik ga niet bv mijn hele levensstijl omgooien ofzo. En vrienden opgeven zeker niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:30:
wil je niet eens veranderen voor me

voor jou ben ik al alles wat jij je maar kan wensen :woep: :D

Waarschuw beheerder
ik zal nooit veranderen..hij neemt me maar zoals ik ben..
maar ik kan me altijd aanpassen..
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 12:42:
Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal.

mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:48:
Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal

1x gedaan ... noooooooooooooooooooooooooit meer :no: ... aangepast op mijn werk :/ .. toen ik merkte dat ik daardoor hoger op kwam .. heb ik mij laten degraderen ... FUCK OFF met poppenkast :[ daar doe ik noooit meer aan mee :[

Waarschuw beheerder
aanpassen tot een bepaalde hoogte...je moet wel jezelf kunnen zijn in een relatie !!

je moet dus wel naast elkaar staan ipv dat je afhankelijk van elkaar wordt of alles samen doet..o fdat de 1 bepaalt wat er gebeurt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:49:
1x gedaan ... noooooooooooooooooooooooooit meer ... aangepast op mijn werk .. toen ik merkte dat ik daardoor hoger op kwam .. heb ik mij laten degraderen ... FUCK OFF met poppenkast daar doe ik noooit meer aan mee

Dat is waar..laten we zeggen tot op een bepaalde hoogte kan je je aanpassen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:54:
tot op een bepaalde hoogte kan je je aanpassen..

precies .. inschikken ... maar op zo een hoogte dat ik mezelf er niet voor in rare bochten hoef te duwen ...en als het de ander niet bevalt .. ben ik simpel .. miss wel te simpel ...

altijd al zo gewoon ook trouwens :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:58:
maar op zo een hoogte dat ik mezelf er niet voor in rare bochten hoef te duwen

idd..en als t de ander niet bevalt kan ie de boom in..:yes:

Waarschuw beheerder
nee ik zal dat niet doen..me vriende opgeven zker niet..maar misschien kleine andere dingetjes zoals niet zovaak uitgam misschien wle als ik an die persoon vel hou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:06:
idd..en als t de ander niet bevalt kan ie de boom in..

yup en ik haal die persoon er dan niet meer uit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 15:12:
ik haal die persoon er dan niet meer uit

de hoogste boom injagen en er weer heel hard uit trappen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:18:
de hoogste boom injagen en er weer heel hard uit trappen

en dan onderaan de boom kijken of ie plat is :9

Waarschuw beheerder
Veranderen zal ik nooit..neem me maar zoals ik bin en als je dat niet ken dan niet tog!!
Ik zou me misgien wel een beetje willen aanpassen..en ik zou me vrienden al helemaal niet laten vallen als me vriend dat zou willen, vriende heb je je hele leven en je weet nooit of de relatie met je vriend wel voor je hele leven is!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:36:
en ik zou me vrienden al helemaal niet laten vallen als me vriend dat zou willen, vriende heb je je hele leven en je weet nooit of de relatie met je vriend wel voor je hele leven is!!

:respect:
Waarschuw beheerder
vrienden opgeven niet maar enigsinds veranderen in manieren ofzo daar sta ik dan tot op zekere hoogte wel open voor...
Waarschuw beheerder
Je past je automatisch altijd wel aan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:36:
en ik zou me vrienden al helemaal niet laten vallen als me vriend dat zou willen, vriende heb je je hele leven en je weet nooit of de relatie met je vriend wel voor je hele leven is!!

helemaal mee eens..
ik zal helemaal niks, helemaal niemand opgeven voor me vriend..
Waarschuw beheerder
je kan je zelf of een ander niet veranderen misschien je een beetje aanpassen als dat lukt?
wat erin het beestje zit blijft erin zitten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koene20 op dinsdag 28 maart 2006 om 15:41:

Beetje aanpassen oke.. Maar veranderen nooit!

Waarschuw beheerder
Je vriend/vriendin is toch op je gevallen hoe dat je bent dan hoef je toch niet te veranderen..:D
Waarschuw beheerder
altijd jezelf blijven

en als hij/zij dat niet accepteert ofzo dan is hij/zij je gewoon niet waard!
Waarschuw beheerder
donateur
ze neemt me maar zoals ik ben :/ doet ze dat niet dan is dat pech voor haar .. beetje aanpassen hebk geen moeite mee ahahhaha maar dat hoeft in 9 van de 10 gevallen niet eens O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou me hier en daar best een beetje aan willen passen, maar veranderen...no way. Hij neemt me maar zoals ik ben. Graag of helemaal niet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Habibi :cheer: op dinsdag 28 maart 2006 om 15:52:
Ik zou me hier en daar best een beetje aan willen passen

:yes: ik ook maar mn vrienden ofzo opgeven nee dat nooit :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:46:
Je vriend/vriendin is toch op je gevallen hoe dat je bent dan hoef je toch niet te veranderen..

juist
Uitspraak van Joy op dinsdag 28 maart 2006 om 15:51:
en als hij/zij dat niet accepteert ofzo dan is hij/zij je gewoon niet waard!

precies

Waarschuw beheerder
Ligt der aan wat ik moet veranderen...
En vrienden laten vallen zou ik niet doen.
Waarschuw beheerder
veranderen, een woord dat erg beladen is. het is ook een erg abstracte term zoals de meeste mensen het benaderen. Ikzelf zie het dus niet als een negatief iets, dat veranderen, mits het doel ervan maar is om SAMEN verder te kunnen komen.
Waarom iemand niet proberen zichzelf te veranderen als hij/zij daarmee gebaat is? een voorbeeld: in een relatie ontstaat, door gedrag, irritatie aan de ander. Door dit gedrag te wijzingen doet die persoon de ander dus een gunst, maar ook zichzelf want hij/zij wil immers bij hem/haar zijn...
Wat ik wel geloof is dat het uit jezelf moet komen, relaties waarbij men elkaars psycholoogje is en eigenlijk constant zich focussed op zwakke kanten van de andere, zijn gedoemt te mislukken in mijn ogen. immers zullen irritaties vanzelf ontstaan!

Al typende schieten me nog 3001 andere levenswijzes/visies/etc te binnen die ik wel eens zou willen opschrijven, maar dan kan ik net zo goed een boek gaan schrijven.

Voor diegene die de ander wil vernaderen; succes, maar wees je bewust van het feit dat als een mens echt iets wil dat het uit zichzelf moet komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QB op dinsdag 28 maart 2006 om 13:05:
Je past je altijd wel wat aan aan elkaar. Maar je moet altijd jezelf blijven. Anders gaat het gewoon niet werken. Dan ben je jezelf niet meer en voel je je niet meer gelukkig en uiteindelijk gaat het dan kapot.

niks meer aan toe te voegen (y)

of je vrienden opgeven

:no: never!

Waarschuw beheerder
je zelf veranderen voor iemand is het begin van het einden van je relatie ....je kunt je een beetje aan passen...maar je bent wie je bent... anders belieg je je zelf ...en vrienden laten vallen nooit

Waarschuw beheerder
donateur
je heb mij niet horen zegeg dat jij of ik of iemand dan ook ze vrienden op moet geven

Waarschuw beheerder
donateur
maar goed ja verander gaat toch nooit je ben gewoon wie je bent en als je je zou verander schiet je nix mee op dan duurt het nooit egt lang je relatie

Waarschuw beheerder
Je neemt elkaar zoals je ben tog sgatjuh ;):D (L)

Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar lieffiej :D
Waarschuw beheerder
Heeft weinig nut. Hij moet me maar nemen zoals ik ben.

Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

erg kansloos

Waarschuw beheerder
donateur
anders kom je nergens ik heb veel vriende zich zien verander voor een meisje en dat is allemaal stuk gelopen of ze gingen zich anders voordoen dan dat ze zijn schiet gewoon niet op wees en blijf jezefl tegen over iemand anders daaar kom je veder meej dan dat je je anders voor doet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dannix op dinsdag 28 maart 2006 om 16:31:
idd je eigen blijven is t best..

juist jah..

dan lijkt erop dat jij een slaafje bent van je vriendin/vriend

Waarschuw beheerder
donateur
Wees altijd een eerste klas versie van jezelf,in plaats van een tweederangs van een ander
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:00:
En vrienden laten vallen zou ik niet doen.

zeker niet

ik ken zoveel mensen die hun vrienden hebben laten vallen voor de meid, mensen die je opeens nooit meer ziet, en dan is het uit.... en dan kloppen ze weer aan...

ik heb goede vrienden, die laat ik NOOIT vallen
Waarschuw beheerder
De gene moet je maar acc. hoe je bent , tog?

Waarschuw beheerder
Tot n zekere hoogte aanpassen misschien wel maar veranderen of mn vrienden opgeven echt niet :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op dinsdag 28 maart 2006 om 16:35:
ik ken zoveel mensen die hun vrienden hebben laten vallen voor de meid, mensen die je opeens nooit meer ziet, en dan is het uit.... en dan kloppen ze weer aan...

ik ken dze ook en als het uit is idd komen ze tetrug en danz egge ze dat het niet weer gebeurt en dan later is het weer raak
Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

zou ik never ever doen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:38:
Tot n zekere hoogte aanpassen misschien

maar aanpassen is weer heel iets anders dan veranderen ;)

Waarschuw beheerder
Vrienden opgeven gaat nergens over.
Ga met iedere persoon anders om en dus ook met me vriendin. Hier en daar een kleine aanpassing maar echt veranderen nee.

Waarschuw beheerder
iemand moet je nemen zoals je bent...
Waarschuw beheerder
nee absoluut niet! hoewel mn vriend het nie helemaal eens is met alles wat ik doe blijf ik lekker mezelf, en hij mag sommige vrienden van me ook nie maar die ga ik voor niemand opgeven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:36:
voor jou ben ik al alles wat jij je maar kan wensen

:o alles ?

:kwijl: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:49:
alles

en meer B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 16:56:
en meer

oeeeh maak me gek :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dannix op dinsdag 28 maart 2006 om 16:31:
idd je eigen blijven is t best..

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:59:
oeeeh maak me gek

sssstttt :x :D

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat mijn vriend juist verliefd op me geworden was omdat ik mezelf was :/ ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 17:01:
sssstttt

telaat ben nu al hitsig :bloos:

:P
Waarschuw beheerder
Geef er echt geen vrienden voor op..heb echt een hekel aan mensen die het wel doen,
Maar ja die komen er achter als het uit gaat O:)

kijk dat je elkaar minder ziet is logisch!
En je bent wie je bent take it or leave it
Waarschuw beheerder
Ik zou me wel willen/kunnen aanpassen als het een goede reden heeft :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nooit ze moeten mij maar accepteren hoe ik ben ;)

Waarschuw beheerder
mensen moeten me maar accepteren zoals ik ben en ook me vrienden..maar me vriend doet dat ook wel hoor!!:)
anders zou je denk ook niet een goede relatie hebben..

mjah hij is ook op me gevallen zoals ik ben..dus waarom zou ik dan moeten veranderen:/

Waarschuw beheerder
Hij ken me reet likken, no way dat ik dat doe :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:13:
chantage ... hou ik niet van

dat is niet chanteren dat is eerlijk zijn..als je vriend telkens wegloopt omdat hij de spanningen niet aankan vind ik dat triest en moet je oud genoeg zijn om erover te praten

Waarschuw beheerder
je moet jezelf nooit veranderen voor een ander....dan ben je verkeerd bezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × (L) × op dinsdag 28 maart 2006 om 15:44:
Uitspraak van koene20 op dinsdag 28 maart 2006 om 15:41:

Beetje aanpassen oke.. Maar veranderen nooit!

precies.
Waarschuw beheerder
donateur
echt veranderen zou ik me nooit. natuurlijk pas je je leven altijd een nieuwe liefde aan, je neemt meer tijd voor hem maar vernaderen? iemand anders worden?? nee.. ik blijf mezelf en als iemand daar niet tegen kan, ja dan lukt het helaas niet met een relatie.. pech

Waarschuw beheerder
veranderen niet,alleen aanpassen....

Waarschuw beheerder
als je al een tijd een relatie hebt en er komen irritaties over sommige dingen,dan is het helemaal niet verkeerd om je wat aan te passen of om wat dingen te veranderen...Mits je er natuurlijk helemaal voor gaat in je relatie
Waarschuw beheerder
beetje aanpassen kan geen kwaad.

Waarschuw beheerder
Waarom veranderen? Diegene is toch op je gevallen zoals je nu bent? Een beetje aanpassen oké, maar verder niet.

Waarschuw beheerder
donateur
je wordt toch verliefd op elkaar omdat je bent zoals je bent?!
dus als je je dan te veel gaat aanpassen aan elkaar,ben je op een gegeven moment jezelf niet meer,de ander ook niet en dan gaat de liefde over...je bent niet meer de persoon waar hij of zij verliefd op is geworden...

nooit veranderen! elkaar accepteren en waarderen en zie je iets wat je minder vind...gewoon ff andere kant opkijken :)

Waarschuw beheerder
ik zou me kunnen aanpassen..veranderen lukt niet.
Mijn vrienden laat ik voor niemand vallen

Waarschuw beheerder
veranderen :nee:
aanpassen:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 28 maart 2006 om 18:12:
als je vriend telkens wegloopt omdat hij de spanningen niet aankan vind ik dat triest en moet je oud genoeg zijn om erover te praten

het weglopen opzich zou al genoeg moeten zeggen ... maar dat vind ik ;)
Waarschuw beheerder
kies gewoon iemand die jou leuk vindt hoe je bent, niet hoe je eventueel zou kunnen worden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:01:
Mijn vrienden laat ik voor niemand vallen

weet je hoeveel mensen dat heben gezegd die ik ken zijn der zat die het toch doen

Waarschuw beheerder
donateur
nee hij accepteert me maar zoals ik ben...incl vrienden:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:02:
weet je hoeveel mensen dat heben gezegd die ik ken zijn der zat die het toch doen

bak een taart en vier het..ik ben hun niet :gaap:
er zijn al 2 jongens exit die me wilden laten kiezen, dat is gewoon 1 ding wat je bij mij niet moet doen.
Waarschuw beheerder
ik vind niet dat je moet veranderen ze moeten je nemen zoals je ben :)

Waarschuw beheerder
Ik zou dat niet doen.. Ik ben wie ik ben en daar moet diegene maar mee leren leven en zoniet, dan niet he! dan gaan ze maar weg..

Waarschuw beheerder
mij lijkt het niet meer dan logisch dat je je aanpast aan mekaar. Je moet denk ik altijd wel wat dingen veranderen aan jezelf, anders kun je nooit met 2en samenleven. Ik ben best wel wat verandert sinds ik samenwoon, mijn vriend ook maar allebei alleen maar in positieve zin :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je jezelf moeilijk kan verandere.. je bent zoals je bent.. je kan niet iemand anders zijn.. aanpasse kan natuurlijk wel vindik..

Waarschuw beheerder
tuurlijk niet, als het goed is is dat ook helemaal niet nodig, hij neemt je toch zoals je ben neem ik aan??
Die van mij wel in ieder geval en dat is maar goed ook hahahha :)

Waarschuw beheerder
veranderen nooit
aanpassen kan wel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:49:
veranderen nooit
aanpassen kan wel

idd :jaja: tot op zekere hoogte :P
Waarschuw beheerder
veranderen nooit
aanpassen kan wel

goed gezegt :)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven

werkt op de lange termijn toch niet
aanpassen zal wel lukken maar radicaal veranderen gaat op den duur toch fout

Waarschuw beheerder
als mijn vriend vind dat ik iets aan mij moet verranderen,, en ik vind dat het eigenlijk ook wel een beetje nodig is,, jaa doe ik het wel,,
Waarschuw beheerder
donateur
nee je moet jezelf blijven anders gaat het niet werken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >~linda~< op woensdag 29 maart 2006 om 18:24:
nee je moet jezelf blijven anders gaat het niet werken

ligt eraan,, als je je teveel begind te binden en daardoor soms gouw chagga bent,, moet je er wat aan verranderen,,
Waarschuw beheerder
Blijf altijd jezelf anders gaat je relatie eronder lijden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op sommige punten is het niet verkeerd aan te passen,. maar dat moet dan wel van 2 kanten komen, verder, gewoon jezelf blijven,daar zijn ze tenslotte op gevallen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sommige dingetjes misschien,,
Maar in ieder geval niet alles..
Je moet trouw blijven aan wie je bent..

Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

:no: je past je hooguit iets aan elkaar aan,maar veranderen zal ik nooit doen..

Hij is dan toch ook zo gek op mij geworden...
Waarschuw beheerder
mischien slechte gewoontes achterwege laten maar helemaal veranderen is nooit goed...

Waarschuw beheerder
nee hur

Waarschuw beheerder
donateur
mijn echte vrienden opgeven tja als ze me voor die keuze zou zetten dan ga ik die keuze niet zetten.
Verder ben ik wle berijd te veranderen omdat ik toch weet dak heel veel van haar hou en haar niet kwijt wil

Waarschuw beheerder
donateur
hoe denk jij daarover?

veranderen doe je automatisch doordat je van elkaar weer leert

Verandering komt toch altijd vanuit jezelf, een ander kan dat niet voor je doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:25:
veranderen doe je automatisch doordat je van elkaar weer leert

leren doe je zowiezo van alles :yes:

maar tis ook maar de vraag of je kán veranderen...
je bent wie je bent..en je kan mschn wel een aantal dingen anders doen...of je anders gedragen...maar diep van binnen blijf je toch wie je bent.

Waarschuw beheerder
Jezelf veranderen is geen goed idee
het beste is jezelf blijven de mensen moeten je nemen zoals je bent :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:39:
het beste is jezelf blijven de mensen moeten je nemen zoals je bent

ja dat zowiezo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Veranderen.. no way :no:

Misschien een beetje aanpassen... O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:39:
het beste is jezelf blijven de mensen moeten je nemen zoals je bent

oke, veranderen is misschien niet wat ik bedoel
verbeteren een betere woordkeus?

ben het er ook zeker mee eens "take it or leave it"
niet zeiken over wie en hoe je bent, dat wisten ze vantevoren ook wel :)

Waarschuw beheerder
Zal niet lang standhouden dan, je kunt je eigen tenslotte niet altijd als iemand anders voordoen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:53:
je kunt je eigen tenslotte niet altijd als iemand anders voordoen

niet altijd?
sowieso niet :D
Waarschuw beheerder
ik zouw niet verandere diegene een beetje aanpasse moet kunne..
Waarschuw beheerder
donateur
je valt toch op iemand omdat diegene zo is op dat moment?? :Vaag:!!!! maar goed aanpassen hoort erbij wah in een relatie maar veranderen..:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op woensdag 29 maart 2006 om 21:51:
je valt toch op iemand omdat diegene zo is op dat moment??

ja maar als diegene zich nou anders voor doet op dat moment ;)
dat ie dus gewoon heel anders van zichzelf is

Uitspraak van Ata op woensdag 29 maart 2006 om 21:51:
maar goed aanpassen hoort erbij wah in een relatie maar veranderen..

pcies,je bent 2 verschillende mensen...dat moet op elkaar afgestemd worden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 21:53:
ja maar als diegene zich nou anders voor doet op dat moment
dat ie dus gewoon heel anders van zichzelf is

tja....dan ben ik er toch snel klaar mee hoor als diegene zich anders voordoet dan ie is ;)
Waarschuw beheerder
Aanpassen:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op woensdag 29 maart 2006 om 22:00:
tja....dan ben ik er toch snel klaar mee hoor als diegene zich anders voordoet dan ie is

pcies ;)
vroeg of laat vallen ze toch door de mand :yes:
Waarschuw beheerder
diegene moet je nemen zoals je bent! geef je vrienden nooit op...vrienden zijn voor het leven :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een keer een vriend gehad en die wilde dat ik veranderde met mn gedrag :S
en ik zij tegen hem dat hij mij maar moest nemen hoe ik ben ,en dat ik voor niemand niet doe veranderen .

en toen had hij het uitgemaakt met mij .
en toen ik de volgende dag thuis bij mijn ouders op de bank zat zij mij vader ineens van dat mijn vriend het uit heeft gemaakt met mij om zo mij op die mannier probeerde te veranderen en hij had dus tegen mijn vader gezecht van ik wil haar niet kwijt maar misschien gaat ze hier wel van denken en mijn vader zij toen tegen mijn vriend van ja als je ons daan niet kwijt wilt moet je het vooral niet uit gaan maken want dan wil ze jou niet meer terug ik weet hoe ze is en inderdaad ik ben toen nog wel bij hem terug gegaan maar heb het toen ineens uitgemaakt met hem om hem zo terug te paken tja had hij maar niet zo dom moeten doen :yes:
Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover

Ligt eraan wat je moet veranderen, zou misschien wel bepaalde dingen laten, maar aan me gedrag en karakter zou ik niks veranderen, hij moet me nemen zoals ik bem :)

Waarschuw beheerder
veranderen niet, aanpassen wel:yes:

Waarschuw beheerder
niet veranderen niet aanpassen..gewoon jezelf zijn

Waarschuw beheerder
ik doe dat niet, wil me wel beetje aanpassen, maar blijf wel mezelf:)

Waarschuw beheerder
donateur
dat zegge heel veel mense dat ze zich aanpassen maar sommige die het niet door hebbe doen toch dingen om te veranderen ;)

Waarschuw beheerder
:no: zou ook niet willen dat hij voor mij verandert...:)

Waarschuw beheerder
Veranderen? :no:.. Aanpassen kan altijd (y)

En vrienden zou 'k nooit opgeven.. :)
Waarschuw beheerder
veranderen doe je altijd voor jezelf ,
doe je het toch voor een ander , dan
sta je in mijn meneing teveel van jezelf af.

er zijn 2 individuen nodig voor een relatie ,
laat je je vernaderen door en voor iemand anders ,
dan doe je afbraak aan een van die individuen ,
en dus oook aan de relatie. .

dat leidt vaak tot opmerkingen als : sorry ik vind je toch TE lief . .
ik wil het uitmaken . .
en die ander van :
maar ik heb alles voor je gedaan alles !!

en zij van : ja precies , daar heb ik het over :-(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou niet veranderen :no: alleen op sommige punten moet je wel een beetje geven en nemen :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben wie ik ben en dat zou die maar moeten accepteren... aanpassen is anders iets....

Waarschuw beheerder
als je verandert pf laat veranderen in een relatie is het 9 van de 10 keer een feit dat het geen lang leven beschoren is. Het is gewoon sucks als je jezelf niet kan zijn, na een tijdje ga je alle mogelijke moeite doen om weer jezelf proberen te zijn en vlucht in feite weg van je partner.

en daarom, ik ben ik, en ik is Vic
Waarschuw beheerder
Je past je altijd een beetje aan in een relatie. Maar zodra je echt jezelf anders moet voordoen dan je bent, ben je verkeerd bezig :)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat sommige mensen nooit veranderen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hyperacktief op woensdag 29 maart 2006 om 10:24:
ik vind niet dat je moet veranderen ze moeten je nemen zoals je ben :)

vind ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

Nee ik ga me niet veranderen, ik ben wie ik ben, zo moeten ze me nemen en anders opzoutuh..

Waarschuw beheerder
ik ben ik..en ga me er niet voor veranderen..aanpassen is wat anders..en dat doe ik dan wel..
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er maar aan wat er veranderd moet worden

Waarschuw beheerder
?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 23:48:
aanpassen is wat anders

Een kledingstuk aanpassen?
Waarschuw beheerder
veranderen nooit
aanpassen kan wel :D

idd, maar hangt ook natuurlijk beetje van de "verandering/aanpassing" af natuurlijk...

Waarschuw beheerder
veranderen nooit
aanpassen kan wel

Uitspraak van thirteye op zaterdag 1 april 2006 om 00:15:
idd, maar hangt ook natuurlijk beetje van de "verandering/aanpassing" af natuurlijk...

Prescies sluit ik mij eigen bij aan (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 10:16:
Uitspraak van :devil:duiveltje:devil: op woensdag 29 maart 2006 om 16:49:
veranderen nooit
aanpassen kan wel

Uitspraak van ThirT EyE op zaterdag 1 april 2006 om 00:15:

Prescies sluit ik mij eigen bij aan

Ik ook. Gelukkig neemt mijn vriend mij zoals ik ben.

Waarschuw beheerder
hahahaha nooit8)
Waarschuw beheerder
Nee verandere nie.. Aanpasse met bepaalde dinge wel.. Nn vriende late valle.. Neej NOOIT..

Waarschuw beheerder
veranderen tot zo ver..;)
maar niet te ver...

Waarschuw beheerder
Ik blijf mezelf...maar zal wel me proberen aan te passen aan de ander...verwacht ik ook terug. Maarre...je vrienden opgeven?? Nee nooit dat vind ik echt belachelijk! (k)