Partyflock

Forumonderwerp · 861114

Waarschuw beheerder
donateur
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op dinsdag 28 maart 2006 om 12:00:
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde (y)

Een zweep doet wonderen hoor (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 11:59:
zou jij je veranderen voor je geliefde

hangt er een beetje vanaf wat jij onder 'veranderen' verstaat. ik zal niet opeens moslim gaan worden ofzo :vaag:

mn vrienden ervoor opgeven zal ik nooit doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat meer rekening met elkaar houden, dus ongeacht of het nou bewust is of onbewust, je veranderd altijd wel een beetje voor je vriend of vriendin.

Tja en soms vinden je vrienden het moeilijk om je vriend/vriendin te accepteren, nou ja jammer dan.
Ik had met hun een vriendschap. En als ze niet willen accepteren, dan maar niet, is hun probleem niet de mijne ...

Waarschuw beheerder
Je kan je gedrag hooguit een beetje aanpassen, maar mijn vrienden opgeven nooit!!

Waarschuw beheerder
zou jij je veranderen voor je geliefde of je vrienden opgeven. ik ken der zat die dat wel doen.
hoe denk jij daarover?

Misschien een klein beetje maar ik blijf gewoon mezelf, daar is ze toch ook voor gevallen dus waarom veranderen ??? Ik doe gewoon waar ik zin in heb.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op dinsdag 28 maart 2006 om 12:01:
Ik had met hun een vriendschap. En als ze niet willen accepteren, dan maar niet, is hun probleem niet de mijne ...

:jaja:
(Y)

Waarschuw beheerder
Persoonlijk zou ik bepaalde eigenschappen wel kunnen veranderen...ligt er natuurlijk ook aan hoe ik zelf tegen die eigenschappen aankijk... maar mijn karakter veranderen...Nee... ik ben wie ik ben en als mijn karakter mijn partner niet aan zou spreken horen we simpelweg niet bij elkaar....

Waarschuw beheerder
Ik wil me wel een beetje aanpassen en tuurlijk hou je rekening met elkaar..
Maar veranderen en mn vrienden laten vallen? :no:

Waarschuw beheerder
Ze heeft je genomen zoals je bent, veranderen doe je op den duur toch wel een beetje! Onbewust.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vrienden kom eght wel voor ! zal hun eght nooit opgeven voor een vrouwmens, en als ze er moeite mee heeft ken ze oprotten !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:06:
veranderen doe je op den duur toch wel een beetje!

:yes:
Je groeit met elkaar mee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:07:

Precies.

Waarschuw beheerder
donateur
rekening houde met elkaar vin ik niet echt asl veranderen ik bedoel dat je de dingen die je normaal doet opeens niet meer zou doen ofzo. kijk je vriendin of vriend moet je gewoon acepteren zoals je bent ik heb het geluk gehad dat me vriendin me heb genomen zoals ik ben. verandern hoeft niet tenzij je het egt zo graag zou wille.

vrienden opgeven zou ik ook nooit doen maar zie ze wel wat minder vaak eerst was het altijd elke dag nou misschien de helft van de week.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
ik ben wie ik ben en als mijn karakter mijn partner niet aan zou spreken horen we simpelweg niet bij elkaar....

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:07:

Mee eens, maar dat is iets anders dan veranderen voor je vriend/vriendin...

Waarschuw beheerder
donateur
je kunt niemand veranderen, de aard van het beestje blijft toch hetzelfde

nou ik heb geen beestje als vriendin ik weet neit hoe het met jouw zit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NOOIT, ik ben zoals ik ben !

Het is graag of heel niet !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:13:
Mee eens, maar dat is iets anders dan veranderen voor je vriend/vriendin...

Heel wat anders ja.
Als iemand je gaat proberen te veranderen zit er iets fout...
Alsje het hebt over rekening met elkaar houden en je aan elkaar aanpassen en dergelijke dingen is dat heel normaal natuurlijk, maar verder; Hell no :no:

Waarschuw beheerder
ik verander voor niemand meer, heb me al tevaak veranderd in een relatie :/

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan waar het om gaat

Waarschuw beheerder
jekan jezelf niet veranderen, je bent zoals je bent,enige wat je kan doen is aanpassen...en aanpassen moet je altijd in een relatie..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je jezelf wel veranderen, maar het heeft een grens. Het is net hoe ver je zelf wil en kan gaan daarin.

Waarschuw beheerder
donateur
altijd jezelf blijven
Waarschuw beheerder

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:36:
Tuurlijk kan je jezelf wel veranderen

is tch niet goed?jezelf veranderen?teminste mijn mening
Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

veranderen nooit...aanpassen wel :jaja:
Waarschuw beheerder
nooit ... ik ben wie ik ben .. bevalt niet .. flikker maar een tering end op :[
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden nooit van meleven opgeven natuurlijk, als me vrienden haar niet anstan heeft ze pech gehad...en daarbij vrouwen zijn zo makkelijk in het geven van vooroordelen he...althans dat heb ik meerdere malen meegemaakt
Waarschuw beheerder
In een relatie zul je je altijd een stukje moeten aanpassen. Als je dat al niet kan of wil moet je lekker alleen blijven. Overigens, je moet je in zoveel situaties aanpassen. Op je werk, je studie, bij je vrienden...Zo werkt dat nu eenmaal. Als je dat vertikt zul je weinig overhouden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:33:
jekan jezelf niet veranderen, je bent zoals je bent

Dat vind ik gelul. Ok, je hebt een bepaald karakter, maar dat wil niet zeggen dat je altijd hetzelfde blijft. je verandert voortdurend, al was het alleen al door wat je meemaakt. Het is wel de bedoeling dat je lering trekt uit zaken.

Misschien bedoelen we wel hetzelfde hoor, jij noemt het aanpassen, zo kun je het inderdaad ook zien. maar als ik ergens een pleurishekel aan heb is het wel als mensen zich op een bepaalde manier gedragen en daarmee steeds tegen problemen aanlopen, en dan maar blijven zeggen "zo ben ik nu eenmaal".

Crap. Dan pas je dat maar aan, je leeft niet alleen op deze aardbol. Het is mij ook gelukt en ik was allesbehalve een makkelijk dametje hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 12:42:
Ok, je hebt een bepaald karakter, maar dat wil niet zeggen dat je altijd hetzelfde blijft

je karakter ken je echt niet veranderen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
Ik wil me wel een beetje aanpassen en tuurlijk hou je rekening met elkaar..
Maar veranderen en mn vrienden laten vallen

:nee:

Waarschuw beheerder
is tch niet goed?jezelf veranderen?teminste mijn mening

Stel je nou voor, dat je een ontzettende kuteigenschap hebt... zou je dan niet willen veranderen daarin ?
Waarschuw beheerder
Ik verander niet, zal andere dingen wel rusiger aan doen. Maar ze moeten accepteren hoe ik ben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:46:
Stel je nou voor, dat je een ontzettende kuteigenschap hebt... zou je dan niet willen veranderen daarin ?

je kan je toch aanpassen??ik zou mezelf echt niet veranderen voor iemand...
je kan je karakter trekken toch niet veranderen?dat zit toch in je??

je kan beetje water bij de wijn doen,maar thats all hoor..
Waarschuw beheerder
Heb dat bij mijn vorige relatie wel gedaan maar dat liep natuurlijk uiteindelijk fout.
Bij deze relatie hoef ik me niet te veranderen of mijn vrienden te laten vallen, mijn kerel vind me perfect zoals ik ben en hebben veel gezamelijke vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:43:
je karakter ken je echt niet veranderen hoor

Dat zeg ik dus. Maar dat wil NIET zeggen dat je altijd hetzelfde blijft. Alsof enkel je karakter bepaalt hoe je je ontwikkelt. Heeft toch ook te maken met je omgeving en de dingen die je meemaakt?

Daarbij, leeftijd speelt ook een rol hoor. Zo zie je veel persoonlijkheidsstoornissen flink in heftigheid afnemen of zelfs verdwijnen naarmate je ouder wordt. Je leert er ook mee omgaan.

Als ik, mede door mn eigen toedoen, iemand kwijtraak, ruzie krijg, whatever, dan kan ik wel heel makkelijk gana roepen "ja sorry maar zo ben ik gewoon en die ander heeft dat maar te accepteren", ik kan ook eens op mn kop krabbben en denken "shit Jack, op deze manier kom je ook niet verder" en trachten mezelf anders op te stellen.

Tuurlijk is het de bedoeling dat je elkaar accepteert. Maar stel dat je een goede vriend hebt die heel aggressief is aangelegd en af en toe je een knal voor je kop geeft. Moet je dat maar accepteren dan? Ik dacht het niet. Dat is sociaal onwenselijk gedrag en daar gaat die ander dan maar fijn wat aan veranderen.

Liefde is accepteren maar ook aanpassen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CrazySexyCool op dinsdag 28 maart 2006 om 12:52:
Heb dat bij mijn vorige relatie wel gedaan maar dat liep natuurlijk uiteindelijk fout.

dus waarom zou iemand zich veranderen!
loopt toch fout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 12:54:
Liefde is accepteren maar ook aanpassen.

nou dat bedoel ik ermee te zeggen..aanpassen,maar dat is toch niet veranderen?

Waarschuw beheerder
je bent zoals je bent en dat moeten ze maar accepteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:54:
dus waarom zou iemand zich veranderen!
loopt toch fout

Je ziet het veel te zwart-wit. Je kunt ook bepaalde dingen veranderen die geen reet met je karakter te maken hebben hoor.

Stel, jij rookt, en je krijgt een vriend die astma heeft. dan kun je besluiten dat roken op te geven. Dan verander je dus iets. En het is ook nog eens iets waar je op de lange termijn zelf beter van wordt. Waarom zou dat dan fout lopen?

Je kunt het veel breder zien dan jij het doet. Als je zelf iemand bent die voortdurend tegen problemen aanloopt of niet in staat bent mensen aan je te binden, dan kom je ook niet verder als je dat niet aanpakt. En zo zijn er genoeg mensen hoor.

Waarschuw beheerder
hoe denk jij daarover?

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
nee hij houd toch van je zoals je bent..?

Waarschuw beheerder
je veranderd niet je bent wie je bent maar je moet je wel aan mekaar aanpassen anders loopt het fout.....maar in de eerste instantie is de persoon gevallen op hoe jij bent en vernaderen doe je niet maar als je partner zegt (je bent te druk) ofzow dan kan je best wat rustiger doen das toch geen probleem?
Waarschuw beheerder
donateur
Je past je altijd wel wat aan aan elkaar. Maar je moet altijd jezelf blijven. Anders gaat het gewoon niet werken. Dan ben je jezelf niet meer en voel je je niet meer gelukkig en uiteindelijk gaat het dan kapot.
Waarschuw beheerder

dat is ook wel zo..maar mijn vriend moest ook veranderen voor mij.. niet dat hij moest veranderen wie hij was... maar hij word vader en moet zich toch wat verantwoordelijker en volwassener gaan gedragen..en zo is hij wel veranderd..maar egt veranderen gaat nooit:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:01:
nee hij houd toch van je zoals je bent..?

dat vind ik ook :/ .. waarom een relatie beginnen als de ander je toch wil veranderen :vaag: ..