Partyflock

Forumonderwerp · 860976
Als ik terug kijk de afgelopen 2 jaar valt me 1 ding op: Al m`n vriendinnen waar ik mee op stap ging,kregen allemaal verkering met gozer`s die ze op feesten leerden kennen,en ja hoor,de 1e tijd gaan ze nog wel mee maar het sluipt erin....

En dan ineens gaan ze nooit meer naar een feessie toe....3/4 x per jaar zal al vaak zijn tegenwoordig...

Ik begrijp wel dat als je samen bent er minder behoefte aan hebt,maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???
Blijkbaar wel...het sluipt erin...

En nu ga ik nog steeds op stap,wel met andere personen als toen,maar vind het wel jammer dat zij nooit meer mee gaan...Ach ja,misschien dat mij ook ineens overkomt,maar dan nog blijft die kriebel er bij mij bestaan !!!

Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt,en hou kijk jij er tegenaan ?????
Komt idd vaak voor....Te vaak....

Ik blijf altijd gewoon stappen...
Als je later samenwoont, sluipt het erbij in...
Daarom zo lang mogelijk gaan :)
Damn ik zie dat ook vaak he ......beetje kut
nou ask een vriendin heb dan gaat ze maar gewoon mee :P geen gezeik

zou dn me vriend mee nemen naar feesten :D en anders lekker zelf gaan haha

Nog nooit meegemaakt maar de meeste van mn vriendinnen zijn nog ''jong''..

Tsja dat heb je wel eens he..
:cheer:
Kweetnie, heb geen vrienden of vriendinnen...
Uitspraak van Jappie.NL op maandag 27 maart 2006 om 20:03:

Pff praat me er niet van, ik vindt het ook erg jammer. (N)
tja komt heel veel voor. Alleen ik ken ook mn vriend van t stappen en wij zitten dus allebei elk weekend iedereen te bellen of ze nou mee gaan en het komt er dus 9 van de 10 keer op neer dat we maar met zn tweetjes gaan omdat de rest op de bank zit te hangen. Ik wordt echt gek als ik meer dan 2 weekenden thuis zit en mn vriend ook, maar die echte stapavonden met alleen vriendinnen mis ik wel ;)

maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???

jawel hoor, als je een leukere bezigheid beht gevonden, kan dat zeker wel.
en ik praat uit ervaring, in tegenstelling tot stappen is een relatie en de dingen die je daarin doet, vele malen leuker, als wat in de kroeg zijn of in een discotheek.

dus het hoeft er niet in te sluipen, maar een verandering van dingen kan altijd gebeuren ook als je alleen bent.

Uitspraak van Jeff London op maandag 27 maart 2006 om 20:10:
Kweetnie, heb geen vrienden of vriendinnen...

Je hebt mij toch (L)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 20:14:
Je hebt mij toch

Dat is ook weer zo,..

Ok, Ik heb 1 vriend.

Uitspraak van Jeff London op maandag 27 maart 2006 om 20:15:
Dat is ook weer zo,..

Ok, Ik heb 1 vriend.

Whaha en jij bent mijn vriendinnetje (L)
tja tijden veranderen :) maar ja stappen gaan moet je nu benuttigen want als je oud bent krijg je er later spijt van :)

Nou toen peter en ik iets met elkaar kregen gingen we inderdaad ieder weekend stappen.
Heb peet ook leren kennen op een feest en we vonden het dan ook altijd helemaal geweldig.

Nou zijn we 1,5 jaar verder ik ben inmiddels verhuist naar zijn huis en we zijn een heel nieuw huis aan het bouwen in rotterdam.
We hebben allebei geen zin meer om veel te gaan stappen.
Ook de kosten voor een heel nieuw huis en stappen gaat gewoon niet meer samen, ga maar eens een nachtje feesten kost je zo 150,- tot 200,- euro.

Als je straks zelf een relatie krijgt zal je zien dat het ook jou kan overkomen om de drang naar feesten een beetje te verliezen.
Mijn theorie hierover...
Die afhakers zijn in 2 groepen te verdelen:

De meelopers. Die gaan op stap omdat de rest dat ook doet. Zodra ze verkering hebben, blijven ze samen thuis, want da's ook een vorm van meelopen (met je verkering wel te verstaan)

De jagers: Die hoeven niet meer op stap omdat ze gevonden hebben wat ze zochten. Die zijn al die tijd niet op stap gegaan om plezier te hebben, maar om een vriend🇮🇳 te zoeken...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 20:17:
Whaha en jij bent mijn vriendinnetje

;) (K)

Uitspraak van Bobje op maandag 27 maart 2006 om 20:18:
De jagers:

er bestaan meerdere groepen, want je hebt ook de niet jagers die spontaan iemand tegen komen, en niet meer gaan stappen omdat de behoefte minder is, en men lekker tijd met elkaar wil door brengen
en mij heb je ook jeff :woep:
En dan ineens gaan ze nooit meer naar een feessie toe....3/4 x per jaar zal al vaak zijn tegenwoordig...

Ik begrijp wel dat als je samen bent er minder behoefte aan hebt,maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???
Blijkbaar wel...het sluipt erin...

Dat hoor je heel vaak ja! Heb ik met mijn ex ook gehad, ik was 16, hij 17, na een half jaartje verkering had hij t stappen wel gezien, tot gevolg dat ik dus praktisch nooit meer ging stappen. Ik heb dus veel gemist, ik had dus nooit moeten trouwen en bijna 12 jaar weggegooid!
Na mijn scheiding ben ik weer gaan "leven" en ben vaak op stap geweest, en ben naar feesten gegaan. Ik heb mijn vriend met In Qontrol leren kennen, en wonen inmiddels samen, voor hem is t feesten wel minder geworden maar voor mij is t feesten meer geworden. Maar goed hij ging toen hij thuis woonde iedere week feesten, ik 1x in de 2 a 3 maanden...en met de kleine meid moet ook rekening gehouden worden, zij is 1x per twee weken een weekendje naar haar vader.

Uitspraak van Oma Wappie (L) op maandag 27 maart 2006 om 20:09:
nou ask een vriendin heb dan gaat ze maar gewoon mee geen gezeik

lekker dan nance jij snapt t tenminste (K)(K) voor jou liefje
laatste aanpassing

jep.. en dan te bedenken dan mijn vriendinnen nog jong zijn (17/18) maar die keer dát ze uitgaan, dan moet vriendlief natuurlijk wel mee. Want 5 minuten zonder mekaar? Dat kan niet hoor.
ziek :\

Uitspraak van Noddy op maandag 27 maart 2006 om 20:20:
en mij heb je ook jeff

Uitspraak van Jeff London op maandag 27 maart 2006 om 20:23:
Had ik je maar

:x

Stelletje kut nerds :d
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 20:24:
Stelletje kut nerds

:o
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:19:
er bestaan meerdere groepen, want je hebt ook de niet jagers die spontaan iemand tegen komen, en niet meer gaan stappen omdat de behoefte minder is, en men lekker tijd met elkaar wil door brengen

Dat je in het begin veel tijd met elkaar wil door brengen is logisch, maar als je echt van feesten houdt, ga je na een tijdje echt wel weer feesten, samen!

Uitspraak van Bobje op maandag 27 maart 2006 om 20:28:
Dat je in het begin veel tijd met elkaar wil door brengen is logisch, maar als je echt van feesten houdt, ga je na een tijdje echt wel weer feesten, samen!

Wij gingen in het begin alleen maar feesten.
Peter en ik woonde toen nog 130km van elkaar vandaan en dus zie je elkaar alleen in het weekend.
Wij gebruikte allebei drugs met als gevolg dat we een drugs gerelateede relatie kregen en daar wilde we dus vanaf.
Iets minder gaan feesten, nu wonen we samen en gaat het helemaal perfect.
We hebben allebei ons eigen leven en dingen samen, en als het huis straks af is hebben we misschien wel weer meer behoefte om te gaan stappen.
Nu kan het financieel gewoon niet er zijn te veel dingen die betaald moeten worden en dus kies je er voor om die 200,- te sparen in plaats van op te maken op een feest.

Dat zou dus betekenen dat je voor of tijdens je relatie niet jezelf kunt zijn....
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:33:
drugs gerelateede relatie

Tja, daar zal ik dan maar effe niet op reageren...

Ik weet wat je bedoelt, maarja. Mensen veranderen. Situaties veranderen. Het leven verandert, aan al het goede komt een eind. Klinkt beetjes wijsneuzerig, maar heb het beetje gejat van Boudewijn de Groot - Avond ;) Evengoed wel jammer, ik mis te veel dingen van vroeger ook. :(

Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt

Te vaak.. :(

Uitspraak van Bobje op maandag 27 maart 2006 om 20:37:
Tja, daar zal ik dan maar effe niet op reageren...

Mag jij best doen hoor als je daar behoefte aan hebt :)

Wij hebben er voor gekozen om niet meer zo vaak naar feesten te gaan en moet zeggen voel me er prima bij.
Straks hebben we ons eigen droomhuis en dan zien we wel weer lekker verder :D:D:D
maar als je echt van feesten houdt, ga je na een tijdje echt wel weer feesten,

Ja,dat dacht ik ook...het kan toch niet zo ineens zijn dat je die muziek en het `gevoel` ineens kwijt bent ???

Ik bedoel :`k ben nu 28,10 jaar geleden zijden ze tegen mij;dat is tegen die tijd al wel helemaal over...en nu,10 jaar later...I`m stillstanding !!! :bounce: dat gevoel raak je toch nooit meer kwijt ???

Of zal het spreekwoord waar zijn ?? : liefde overwint alles...
laatste aanpassing
wie noem je nerd? O:)
Ik ben ruim 10 jaar met m'n meiske samen, en we zijn een van de weinige die nog steeds regelmatig op stap gaan!

ieder mens is anders
en iedereen gaat anders met dingen om.
ik ben van mening dat die dingen wel kunnen veranderen, en je je daar super goed bij voelt.

eens op de tijd stappen vind ik prima, maar het moet geen elke week etc worden.
en ook ik ben 100% mezelf in me relatie.

en vind stappen geen must, het is leuk op zijn tijd, maar ik heb zat andere dingen te doen dan te gaan stappen.
Nou ik ben net zo:p
Temminste als ik een jongen net heb leren kennen wel....als ik er al wat langer mee ga wil ik wel weer vaker op stap:jaja:
Maar sowieso ga ik niet elke week stappen of feesten:nee:
laatste aanpassing
ons? :O

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:18:
zo 150,- tot 200,- euro

Vraag me dan echt af waaraan je dat uitgeeft :S
Uitspraak van Noddy op maandag 27 maart 2006 om 20:51:
ons?

Jij en ik,.. apart.. jouw, mij,.. niet ons als in wij, maar jij en,.. mjah,..

Ons jah :o

Ik ken het!! Of alleen nog maar met hun Wederhelft mee, sja en om dan 3e wiel aan de wagen te zijn...

ken het probleem maar al te goed
al 8 jaar nauwelijks single geweest en altijd blijven stappen :jaja: hier niet dat gezeur hoor!

en de meeste vrienden en vriendinnen van mij zijn nog single, dus nog geen problemen hier ;)
maar dan nog blijft die kriebel er bij mij bestaan !!!

nou die kriebel blijft zeker bestaan:yes:
en gelukkig heb ik vriendjes en vriendinnetjes die die kriebel ook nog steeds hebben:D
ik ben verslaafd aan stappen en muziek en feesten :D
en ik leef van weekend tot weekend :D , natuurlijk is een relatie geven en nemen en een keer thuisblijven is ook geen probleem :D

Ik heb al jaren een relatie,maar ik/wij gaan nog elk weekend uit hoor...

Ik had vroeger wel een "beste vriendin" die het liet afweten zodra ze een vriend kreeg..maar die kan stikken als het ooit uit gaat (n)

dat zie je wel vaker...toen ik weer vrijgezel was na 3 jaar heb ik het er ook weer ff van genomen :yes: