Als ik terug kijk de afgelopen 2 jaar valt me 1 ding op: Al m`n vriendinnen waar ik mee op stap ging,kregen allemaal verkering met gozer`s die ze op feesten leerden kennen,en ja hoor,de 1e tijd gaan ze nog wel mee maar het sluipt erin....
En dan ineens gaan ze nooit meer naar een feessie toe....3/4 x per jaar zal al vaak zijn tegenwoordig...
Ik begrijp wel dat als je samen bent er minder behoefte aan hebt,maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???
Blijkbaar wel...het sluipt erin...
En nu ga ik nog steeds op stap,wel met andere personen als toen,maar vind het wel jammer dat zij nooit meer mee gaan...Ach ja,misschien dat mij ook ineens overkomt,maar dan nog blijft die kriebel er bij mij bestaan !!!
Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt,en hou kijk jij er tegenaan ?????
En dan ineens gaan ze nooit meer naar een feessie toe....3/4 x per jaar zal al vaak zijn tegenwoordig...
Ik begrijp wel dat als je samen bent er minder behoefte aan hebt,maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???
Blijkbaar wel...het sluipt erin...
En nu ga ik nog steeds op stap,wel met andere personen als toen,maar vind het wel jammer dat zij nooit meer mee gaan...Ach ja,misschien dat mij ook ineens overkomt,maar dan nog blijft die kriebel er bij mij bestaan !!!
Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt,en hou kijk jij er tegenaan ?????