Partyflock

Forumonderwerp · 860976
Als ik terug kijk de afgelopen 2 jaar valt me 1 ding op: Al m`n vriendinnen waar ik mee op stap ging,kregen allemaal verkering met gozer`s die ze op feesten leerden kennen,en ja hoor,de 1e tijd gaan ze nog wel mee maar het sluipt erin....

En dan ineens gaan ze nooit meer naar een feessie toe....3/4 x per jaar zal al vaak zijn tegenwoordig...

Ik begrijp wel dat als je samen bent er minder behoefte aan hebt,maar dat gevoel van op stap gaan kan toch niet ineens over zijn ???
Blijkbaar wel...het sluipt erin...

En nu ga ik nog steeds op stap,wel met andere personen als toen,maar vind het wel jammer dat zij nooit meer mee gaan...Ach ja,misschien dat mij ook ineens overkomt,maar dan nog blijft die kriebel er bij mij bestaan !!!

Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt,en hou kijk jij er tegenaan ?????

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:14:
in tegenstelling tot stappen is een relatie en de dingen die je daarin doet, vele malen leuker, als wat in de kroeg zijn of in een discotheek.

Wat een bullshit, je klinkt echt als een suffe muts.
Stappen is gewoon een ontlading, even de wekelijkse stress eruit dansen en drinken.
Dat is een aanvulling op je relatie en geen compensatie bij gebrek aan een relatie...

Uitspraak van Jappie.NL op maandag 27 maart 2006 om 20:03:
Heb jij ook weleens zoiets meegemaakt,en hou kijk jij er tegenaan ?????

Zie ik genoeg om me heen! F*cking irritant! :yes:

Ineens is hun oude leven over en kunnen ze alleen nog maar saai op de bank hangen of bij de schoonouders op bezoek gaan!

Gatverdamme, t is maar waar je zin in hebt! (n)
laatste aanpassing

whehe ik ga elk weekend met me vriend opstap
Ja dat zie ik om me heen bij me vriendinnen ook..
Terwijl hun boys wel opstap gaan :s..

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:46:
Stappen is gewoon een ontlading, even de wekelijkse stress eruit dansen en drinken.
Dat is een aanvulling op je relatie en geen compensatie bij gebrek aan een relatie...

Zij zit liever thuis op de bank te punniken :yes: :/

ik ken het, en tis gewoon erg kut (N)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:50:
Zij zit liever thuis op de bank te punniken

Haha ik denk het ook,als k n sma heb dan wil ik juist met haar zoveel mogelijk stappen en haar onder de tafel zuipen,met haar pronken,haar booty skuren op de dansvloer enz.

Ga echt niet saai thuis zitten of het hele weekend bij haar thuis in bed liggen fuck that.

Ik zal nooit zo'n suffe burgelijke drol worden,die ja en amen zegt tegen z'n chick:)
Ik riep dat ook altijd en ben 't er nog steeds deels mee eens. Maar ik moet zeggen, het stomme is, ik heb niet eens een relatie en toch ga ik ook véél minder feesten. Deels omdat ik me rot spaar voor 'n eigen huisje, maar ook omdat ik daardoor ontdekt heb dat ik 't véél leuker vind als ik af en toe ga. Ging 4 jaar lang elke week feesten, 2 jaar daarvan zelfs 2 a 3x per week. Voor die periode ging ik elk weekend al 2x 'gewoon uit'. Ik heb 't wel een beetje gezien allemaal.

Maar ja, saai thuis zitten is dan ook weer niet de juiste optie 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:48:
Zie ik genoeg om me heen! F*cking irritant!

Ineens is hun oude leven over en kunnen ze alleen nog maar saai op de bank hangen of bij de schoonouders op bezoek gaan!

Gatverdamme, t is maar waar je zin in hebt!

Helemaal mee eens !
ik moet zeggen sinds ik samen met raymond ben ben ik ook nog maar zelden uitgeweest... wel feesten enzo maar dat doen we dan ook weer samen... neej heb gewoon geen zin om alleen uit te gaan omdat hij niet zo vaak zin heeft en ja heb wel wat beters te doen op zaterdag nu;)

Uitspraak van [A]nne(f) op maandag 27 maart 2006 om 22:07:
neej heb gewoon geen zin om alleen uit te gaan omdat hij niet zo vaak zin heeft en ja heb wel wat beters te doen op zaterdag nu

Pffff, kind je bent 17
Doe wat nuttigs met je jeugd

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:46:

hallo doe jij es normaal, tjonge jonge zeg. ik ben verre van een suffe muts, en waarvoor stappen is hoef jij mij niet uit te leggen. dat weet ik zelf ook wel, maar die dingen vind je ook terug in andere dingen, daar hoef ik niet voor in een discotheek te liggen elke week.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:50:
j zit liever thuis op de bank te punniken

wat orgineel, nee helaas verkeerd gegokt. :cheer:

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 21:54:
Ik zal nooit zo'n suffe burgelijke drol worden,die ja en amen zegt tegen z'n chick

en word je dat als je een keer minder gaat stappen? wat een logica zeg.

Ga echt niet saai thuis zitten of het hele weekend bij haar thuis in bed liggen fuck that.

doe ik ook niet, maar iklig ook niet elk weekend in de discotheek.

Haha ik denk het ook

ach ook jij denkt verkeerd. je bent echt geen alien omdat je minder gaat stappen, omdat je die behoefte niet hebt, en andere leuke dingen gaat doen.

Uitspraak van TLN op maandag 27 maart 2006 om 21:59:
maar ook omdat ik daardoor ontdekt heb dat ik 't véél leuker vind als ik af en toe ga.

idd, als ik elke week zou gaan zou ik me al snel gaan vervelen.

Maar ja, saai thuis zitten is dan ook weer niet de juiste optie

ik zie het niet als saai thuis zitten, er is altijd wat leuks te doen, in en buiten huis.

Uitspraak van [A]nne(f) op maandag 27 maart 2006 om 22:07:
ik moet zeggen sinds ik samen met raymond ben ben ik ook nog maar zelden uitgeweest... wel feesten enzo maar dat doen we dan ook weer samen... neej heb gewoon geen zin om alleen uit te gaan omdat hij niet zo vaak zin heeft en ja heb wel wat beters te doen op zaterdag nu

Hoor je wel wat je zegt?!

Omdat hij niet uitgaat, ga jij ook niet uit! Doe normaal zeg!

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:10:
Pffff, kind je bent 17
Doe wat nuttigs met je jeugd

Idd... Je kan nog jaren achter de geraniums zitten! :/

ik zie het niet als saai thuis zitten, er is altijd wat leuks te doen, in en buiten huis.

Dweilen, stofzuigen, breien, punniken, tuinieren, puzzelen, potje scrabble, dagelijkse avontuurtje met je tarzan! (y)

Nah ik heb t licht gezien! Ik ga niet meer stappen! :no:
Ik ga minder vaak uit, maar dat komt omdat ik meer naar feesten toe ga!

Uitspraak van x-Sandy-x op maandag 27 maart 2006 om 22:13:
Ik ga minder vaak uit, maar dat komt omdat ik meer naar feesten toe ga!

Dat is toch ook uitgaan of ligt t nou aan mij?! :/
laatste aanpassing

People change..

Ik riep dat ook altijd en ben 't er nog steeds deels mee eens. Maar ik moet zeggen, het stomme is, ik heb niet eens een relatie en toch ga ik ook véél minder feesten. Deels omdat ik me rot spaar voor 'n eigen huisje, maar ook omdat ik daardoor ontdekt heb dat ik 't véél leuker vind als ik af en toe ga. Ging 4 jaar lang elke week feesten, 2 jaar daarvan zelfs 2 a 3x per week. Voor die periode ging ik elk weekend al 2x 'gewoon uit'. Ik heb 't wel een beetje gezien allemaal.

Maar ja, saai thuis zitten is dan ook weer niet de juiste optie

dat heb ik ook, ben gewoon te veel geweest, niets is meer speciaal, ga nu veel minder, kom wel vaker gewoon in de stad wat drinken etc.

pik nu alleen de leuke feestjes eruit en dan is het oook direct veel leuker. Een nieuw relatie zal er denk ik weinig aan veranderen.
en word je dat als je een keer minder gaat stappen? wat een logica zeg.

Jij wel:yes:
doe ik ook niet, maar iklig ook niet elk weekend in de discotheek.

Nee ik ook niet,sta dr meestal tegen de bar te leunen:)
ach ook jij denkt verkeerd. je bent echt geen alien omdat je minder gaat stappen, omdat je die behoefte niet hebt, en andere leuke dingen gaat doen.

Alien!
Jij was net op sbs 6 bij Mel Gibson:O

Ik heb de grote feesten ook wel gezien, maar ik ga toch zeker wel een paar keer per maand gezellig een biertje drinken in de stad met me vrienden.
Als je elk weekend thuiszit hou je geen vrienden meer over, dat zie ik vaak gebeuren als zo'n stakker zich heeft laten inpalmen door een tsjik en zijn hele jonge jeugd samen op de bank heeft gezeten.
dan zijn ze ineens vrijgezel en dan kunnen ze zich wel voor de kop slaan...

Gewoon af en toe stappen met je maten, (zonder vrouwen!!!) das goed voor de vriendschap.
Als er vrouwen meegaan met stappen is het meestal gezeik en/of vroeg naar huis
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:29:
Gewoon af en toe stappen met je maten, (zonder vrouwen!!!) das goed voor de vriendschap

Niet alleen voor de vriendschap,maar ook voor de drol in kwestie die onder de plak zit.
Even n realitycheck,dat er ook nog n wereld is zonder z'n dame.
laatste aanpassing

Als je elk weekend thuiszit hou je geen vrienden meer over, dat zie ik vaak gebeuren als zo'n stakker zich heeft laten inpalmen door een tsjik en zijn hele jonge jeugd samen op de bank heeft gezeten.
dan zijn ze ineens vrijgezel en dan kunnen ze zich wel voor de kop slaan...

Gewoon af en toe stappen met je maten, (zonder vrouwen!!!) das goed voor de vriendschap.
Als er vrouwen meegaan met stappen is het meestal gezeik en/of vroeg naar huis

Andersom ook :yes:

Zie t ook aan mn vriendinnen! Dan willen die gasten ineens niet meer dat ze met dr vrijgezelle vriendinnen gaat stappen, want die zijn te wild ofzo :/

Laat ze alles vallen voor die gast en als t uit is wel komen uithalen bij diezelfde vriendinnen (n)

Heb ook n hekel aan stelletjes die altijd ruzie maken met uitgaan... Blijf dan thuis ofzo!

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:13:
Dweilen, stofzuigen, breien, punniken, tuinieren, puzzelen, potje scrabble, dagelijkse avontuurtje met je tarzan!

Nah ik heb t licht gezien! Ik ga niet meer stappen!

ook dat moet gedaan worden, maar valt bij mij weer onder een andere bezigheid.

je bent nog erg jong, kijken hoe jouw leven over 10 jaar is, of je dan nog alles bullshitt vindt. wat je nu vindt.

en zeg niet , nee zeker van niet, want dat weet je nooit van te voren.

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 22:28:
Jij wel

wat zijn we slim vanavond ;)

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 22:28:
Alien!
Jij was net op sbs 6 bij Mel Gibson

je zag zeker jezelf :)

Gewoon af en toe stappen met je maten

dat zeg ik toch, maar dat hoeft niet elke week

met en zonder vriend is het leuk op zijn tijd

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:37:
ook dat moet gedaan worden, maar valt bij mij weer onder een andere bezigheid.

je bent nog erg jong, kijken hoe jouw leven over 10 jaar is, of je dan nog alles bullshitt vindt. wat je nu vindt.

en zeg niet , nee zeker van niet, want dat weet je nooit van te voren.

Tuurlijk weet ik dat nooit van tevoren, maar ik zal iig niet hetzelfde over dingen denken als jij nu over dingen denkt :no:

En met je erg jong, doe jij alsjeblieft niet net alsof je de hele wereld hebt gezien! (n)
wat zijn we slim vanavond

Heb je het tegen jezelf?:)
je zag zeker jezelf

:nocheer:

Het is altijd het zelfde, zodra er relaties zijn, veranderen mensen. ergens logisch, maar vaak komen ze er ook niet eerlijk voor uit. Druk werk druk school, hadden ze vroeger ook nooit last van.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg ik ben saai en gesetteld en het hoeft niet zo nodig meer van me :(

Veel mensen stappen ook om te jagen en als dat niet nodig is valt uitgaan ook weg....
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:45:
Het is altijd het zelfde, zodra er relaties zijn, veranderen mensen.

Maar dat komt dus omdat ze vóór die relatie, niet 100% zichzelf zijn! Daarom gaan trouwens ook veel relaties snel weer uit O:)
Gaan die vriendjes toch gezellig mee?

Het heeft ook met tijd en geld te maken.
Aan feesten ben je je weekend kwijt en als je het ieder weekend doet meestal ook al je geld aan het eind van de maand.
Dat gaat je erg tegenstaan na een tijdje + dat het weinig bijzonder meer is. Maar gewoon naar de stad gaan af en toe zou ik zeker niet laten :)
Ik heb zelfs het idee dat mijn vrijgezelle vrienden op dit moment minder gaan :s

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:40:
Tuurlijk weet ik dat nooit van tevoren, maar ik zal iig niet hetzelfde over dingen denken als jij nu over dingen denkt

dat komt ook omdat ik waarschijnlijk een totaal ander leven als jou leidt, door bepaalde omstandigheden.

en mis je heel veel in je leven door dingen die je overkomen, en dan bedoel ik niet alleen relatie gezien.
ik heb een hele hoop mee gemaakt waarin ik voor sommige dingen niet altijd de kans etc heb gehad.

maar buiten dat ben ik nooit een feestbeest geweest die elke week ging stappen, dan sloeg bij mij heel snel de verveling toe. vandaar ik maar altijd op zijn tijd ga. en dat voor mij genoeg is, en als ik ga ga ik ook goed.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:40:
En met je erg jong, doe jij alsjeblieft niet net alsof je de hele wereld hebt gezien!

heb ik ook niet, maar wel veel van wat ik jou niet toe wens.

daarbij was het geen lullige opmerking, maar gewoon bedoeld, dus doe jij es niet zo opgefokt dan.

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 22:41:
Heb je het tegen jezelf?

nee deze keer tegen jou :)

Uitspraak van Bobje op maandag 27 maart 2006 om 22:49:
Maar dat komt dus omdat ze vóór die relatie, niet 100% zichzelf zijn

nee niet eens, ze veranderen door nieuwe situatie of door de andere persoon....

vaak is ook gewoon het vrouwtje jaloers ;)
gewoon mee sleuren of zorge dat ze met haar vriendinnen gaat

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:53:
dat komt ook omdat ik waarschijnlijk een totaal ander leven als jou leidt, door bepaalde omstandigheden.

en mis je heel veel in je leven door dingen die je overkomen, en dan bedoel ik niet alleen relatie gezien.
ik heb een hele hoop mee gemaakt waarin ik voor sommige dingen niet altijd de kans etc heb gehad.

maar buiten dat ben ik nooit een feestbeest geweest die elke week ging stappen, dan sloeg bij mij heel snel de verveling toe. vandaar ik maar altijd op zijn tijd ga. en dat voor mij genoeg is, en als ik ga ga ik ook goed.

Dat kan, iedereen is anders!

heb ik ook niet, maar wel veel van wat ik jou niet toe wens.

daarbij was het geen lullige opmerking, maar gewoon bedoeld, dus doe jij es niet zo opgefokt dan.

Ik heb genoeg meegemaakt in mn leven die ik niemand toe wens, dus niet oordelen over iemand als je iemand niet kent ;)

Ik doe niet opgefokt, maar t slaat nergens op dat je doet alsof jij zoveel meer hebt meegemaakt of meer levenservaring hebt terwijl je mij of mijn leven helemaal niet kent!

vaak is ook gewoon het vrouwtje jaloers

of anders om, zijn ook zat jaloerse mannen.
jaloezie opzich is niet verkeerd in een gezonde vorm, maar iemand thuis willen houden uit verkeerde redenen wel.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:57:
of anders om, zijn ook zat jaloerse mannen.
jaloezie opzich is niet verkeerd in een gezonde vorm, maar iemand thuis willen houden uit verkeerde redenen wel.

ben je weer scherp 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:52:
Het heeft ook met tijd en geld te maken.

Wat heeft een vriendin met geld te maken? Alsof zo'n ding duur is :s Of gaat je maandloon omlaag als je een meid krijgt? Bij mijniet iig!

nee niet eens, ze veranderen door nieuwe situatie of door de andere persoon....

Die zijn er ook idd, maar ik ken talloze voorbeelden die pas hun ware ik lieten zien op het moment dat ze een gaatje hadden waar ze hem elke dag in konden douwen!

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:56:
Dat kan, iedereen is anders!

idd, en dan ben je heus niet maf.

Ik heb genoeg meegemaakt in mn leven die ik niemand toe wens, dus niet oordelen over iemand als je iemand niet kent

doe dat dan ook niet over mij :)

Ik doe niet opgefokt, maar t slaat nergens op dat je doet alsof jij zoveel meer hebt meegemaakt of meer levenservaring hebt terwijl je mij of mijn leven helemaal niet kent!

dat weet ik ook niet, en als ik weet wat je achter je keizen hebt kan ik daar een goed beeld over vormen. echter zijn dat privé zaken, en gaan mij die niks aan.

maar iedereen heeft ook weer een andere vorm van wat men verstaat onder veel mee maken. dus dat kan ik niet inschatten nu.

ik ken jou leven niet, jij noch het mijne, maar je probeert mij wel als een of andere miep neer te zetten, en als iemand wat terug zegt ga je in de aanval.

verder heeft dit ook weinig met de flock te maken, en kunnen die dingen anders worden uitgesproken, zonder dat dat anderen in worden betrokken. das mijn mening
laatste aanpassing

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 22:58:
Ga nou bitchfighten,huphuphup.

niet nodig
ik ben de 16 gepasseerd
:D

Uitspraak van !! op maandag 27 maart 2006 om 22:59:
ben je weer scherp

sambal bij :D

en jij pikant?

Wat heeft een vriendin met geld te maken? Alsof zo'n ding duur is :s Of gaat je maandloon omlaag als je een meid krijgt? Bij mijniet iig!

Het ging om feesten
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:05:
sambal bij

en jij pikant?

:yes:

:x
Het ging om feesten

Nee, het ging om de relatie tussen feesten en verkering, maar jij komt opeens met het argument 'geld' aanzetten.
laatste aanpassing
niet nodig
ik ben de 16 gepasseerd

He kut,bummer:(

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:02:
idd, en dan ben je heus niet maf.

Dat zeg ik ook niet, vind t alleen n beetje suf hoe je op sommige dingen reageert... Maar goed, iedereen is anders dus dat moet je zelf weten :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:02:
doe dat dan ook niet over mij

Heb je gelijk in :yes:

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 23:08:
He kut,bummer

modderworstelen? :D

is ook weer een feest opzich :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:09:
modderworstelen?

Hé da's toeval: ik zit in de jury van het partyflock modderworstel toernooi! Dus hou je vooral niet in...

Nee, het ging om de relatie tussen feesten en verkering, maar jij komt opeens met het argument 'geld' aanzetten.

Correct, namelijk omdat er dus ook een relatie is tussen financiële verplichtingen en feesten is.
Dat stond er ook bij :)

Dat zeg ik ook niet, vind t alleen n beetje suf hoe je op sommige dingen reageert... Maar goed, iedereen is anders dus dat moet je zelf weten

ik denk dat je dat vindt omdat het toch viritueel blijft op deze manier. en soms dingen anders overkomen.

maar ik ben verre van suf. ik doe misschien dingen die anderen weer niet doen, autosport, motor sport, naar harley davidson treffens gaan, stappen in een discotheek eens in de maand, cafétje pikken, uit eten, ik heb een kind waardoor je ook niet op stel en sprong altijd weg kunt etc.

maar ik ook gezellig naar de dierentuin, plopsaland, etc ga (misschien duf voor jullie) ik vind het geweldig :D

iedereen zoekt zijn dingen in zijn eigen interesses.

Heb je gelijk in

ok, dan schakelen we nu over naar studio brussel, en gaan we verder met wat LEUKS :)

:cheer:
modderworstelen?

is ook weer een feest opzich

Ja jij tegen ClubKutje:)
gaat weer nergens over 8)

de ene heeft er snel genoeg van,en een ander weer niet...

op een gegeven moment raak je uitgekeken of uitgefeest, of het nou op je 18e is of op je 30e of op je 60e...

en het heeft grotendeels ook mee te maken dat veel vrouwen uit een soort verveling uitgaan, omdat ze anders toch niks te doen hebben, en als ze een relatie hebben, dan zitten ze liever thuis...

Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 maart 2006 om 23:14:
Ja jij tegen ClubKutje

50 euro op Mel :X