Partyflock

Forumonderwerp · 860853
Waarschuw beheerder
Doe jij het gewoon op je werk? Of krijg je last van een schaamtegevoel..: stel dat de collega die na jou gaat je het ruikt.

Of heb je er gewoon schijt aan?

Deze ochtend hoorde ik op het toilet een collega met flinke buikloop.......... Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven.

Anderzijds lijkt het me afschuwelijk als een collega mij hoort! Dus de ik altijd zo stiekum mogelijk...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...meningen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op maandag 27 maart 2006 om 13:03:
Anderzijds lijkt het me afschuwelijk als een collega mij hoort! Dus de ik altijd zo stiekum mogelijk...

Stiekemerd, als je moet dan moet je gewoon, niks om voor te schamen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
moet gewoon kunnen lijkt me... werk op kantoor en iedereen moet wel een schijten ;)
Waarschuw beheerder
stel dat de collega die na jou gaat je het ruikt.

dat is juist lachen (Y)
maar nee heb het nooit gedaan :no:

ooit één keer op de bouw :X maar toen had ik geen keus

Lekker topic trouwens (Y)
Waarschuw beheerder

:yes:

Als ik moet dan moet ik... dan ga ik niet wachten totdat het puntje het textiel al aan het bewerken is....
Waarschuw beheerder
donateur
ik werk in Duitsland momenteel, ik steek altijd een Nederlandsvlaggetje met opschrift "Wir sind der krieg nicht vergessen" erin en vergeet dan door te spoelen.

Succes gegarandeerd (y)

Waarschuw beheerder
Op het werk schijten is een moment van rust:) Ff de oogjes dicht voordat de arbeit weer begint(y)
Waarschuw beheerder
Haha ja wat een topic! zeker al moet je moet j emoet soms wel 10 x op een dag dus vette shit án! :D:D:D

BOEIEND schijten tis echt menselijk hoor

Dus eveline ga maar gauw :P
Waarschuw beheerder

De hond lijkt toch vaak op zijn baas, ik hoop voor jou dat jou hond niet op jou lijkt, dat zou een wereld taak zijn om de hond te laten schijten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
is ook gunstiger als je druk bent in je eigen tijd
dus schijten in de baas zn tijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 27 maart 2006 om 13:06:
ik werk in Duitsland momenteel, ik steek altijd een Nederlandsvlaggetje met opschrift "Wir sind der krieg nicht vergessen" erin en vergeet dan door te spoelen.

Ghehehe 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer 't echt op te houden, hoor :yes:
Maar als 't echt niet gaat, tja, dan moet 't maar ;-)
Maar liever thuis, dan op 't werk of ergens anders :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat mensen zich zorgen kunnen gaan maken om niks!
Want zal ik je vertellen dat poepen bijna 1 van de oudste dingen is die een mens doet.
Dus ik zou zeggen gaat u gang!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 27 maart 2006 om 13:09:
De hond lijkt toch vaak op zijn baas, ik hoop voor jou dat jou hond niet op jou lijkt, dat zou een wereld taak zijn om de hond te laten schijten

Mijn hond laten schijten is echt een wereldtaak! Meestal kijkt hij beschamend om zich heen, het liefst zit ie achter een bosje...

En vanmiddag moest mijnheer perse zijn kluif mee naar buiten nemen, dus zat hij achter een bosje, beschamend te kijken, met een kluif in zijn mond.

Ikzelf doe " het " heus wel op mijn werk hoor...

Maar als ik op visite ben, vind ik het niet zo tof. Dan bewaar ik het voor thuis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 27 maart 2006 om 13:06:
Wir sind der krieg nicht vergessen" erin en vergeet dan door te spoelen.

Succes gegarandeerd

Héél,héél triest hoor!

heb jij dr ook maar iets van meegemaakt??nee? bek houden dan!!!
en kom niet aan met dat pathetische gezeik over oma en opa hebben dit,dat,zus en zo meegemaakt want dat raakt kant noch wal....

sukkel!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op maandag 27 maart 2006 om 13:16:
Mijn hond laten schijten is echt een wereldtaak! Meestal kijkt hij beschamend om zich heen, het liefst zit ie achter een bosje...

hahahah dan lijkt de hond toch op de baas blijkbaar...

Uitspraak van Desdemonia (V) op maandag 27 maart 2006 om 13:16:
Maar als ik op visite ben, vind ik het niet zo tof. Dan bewaar ik het voor thuis!

Dat bewaar ik dan ook voor thuis maar dat vind ik heel wat anders dan op je werk (y)

Waarschuw beheerder
Ik hou t liever op tot ik thuis ben..dan kan ik m tenminste chillen op die pot:yes:
Waarschuw beheerder
Kijk als ik nog hoogstens 3 uur moet werken of op school zit ga ik niet dan hou ik het op. Maar als ik nog echt een hele dag op moet houden, dan moet het maar.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht meestal even tot ik thuis ben
Als je de pot bij ons op het werk zou zien...
[img width=192 height=208 cacheid=0013aca90006d9826ff823a21a01504b85]http://www.mc.edu/campus/users/jvincent/diarrhoea_files/image003.jpg[/img]
Zou je ook wel even wachten hoe nodig je ook moest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit mailtje kregen wij vorige week van een vrouwelijke collega.. :/

Hoi dames,

Zou degene die een "grote" boodschap heeft gedaan even achterom willen kijken als zij de wc verlaat. Ik had daarnet een hele leuke ontmoeting met een "bruine jongen/meisje "die me aankeek!!!!

Aub check, dubbel check........

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:24:
Héél,héél triest hoor!

en kom niet aan met dat pathetische gezeik over oma en opa hebben dit,dat,zus en zo meegemaakt want dat raakt kant noch wal....

sukkel!!!

vooral alles zo heeeeeeel serieus nemen! (y)

Waarschuw beheerder
als je moet dan moet je dus schijten met die hap B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 27 maart 2006 om 13:33:
vooral alles zo heeeeeeel serieus nemen!

Nee, vooral (net als zoveel Käseköpchen)tot in den treure deze oude koe van plus 60 jaar uit de sloot trekken, dan ben je origineel(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Dat is juist het mooiste ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou nou, volgens mij is het maar als een geintje bedoeld hoor :/
Zie er het kwaad niet zo van in :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 27 maart 2006 om 13:44:
Nou nou nou, volgens mij is het maar als een geintje bedoeld hoor
Zie er het kwaad niet zo van in

t gaat me echt niet zozeer om dat ik het kwaad of verkeerd opvat of whatever, maar kan je je niet voorstellen dat mensen zoals ik (partly german) er een beetje sick and tired van worden???
volgens mij heeft er nog nooit ter wereld iets zó onder het volk geleefd, voor zo'n lange tijd, dan hier bij de kaasjes...:no:

dat snap je toch wel, hoop ik?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:40:
Nee, vooral (net als zoveel Käseköpchen)tot in den treure deze oude koe van plus 60 jaar uit de sloot trekken, dan ben je orig

Poe want ben jij serieus op maandagmiddag ... tijd dat je eens goed genomen wordt door een duitser met een grote Bratwurst! (y)

Waarschuw beheerder
T is geen kwestie van serieus zijn, maar als het met de vorige post nóg niet duidelijk is voor je, dan is wel bewezen dat je van trekken duidelijk slechtziend wordt, sexo frustrato!!!!
Waarschuw beheerder
heb er schijt aan :D (Y)
Waarschuw beheerder
Maareh........

Wat is uw standpunt in het gebruik van het toilet op je werk? Poep je daar ook of liever niet?

(Wereldoorlogen zijn in mijn ogen niet relevant aan het onderwerp van dit topic)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:47:
dat snap je toch wel, hoop ik?

Zoiets noemen ze een 'running gag'.
Ik heb er alleen problemen mee als zoiets bij een serieuze gelegenheid als argument wordt aangedragen. (Y)

Waarschuw beheerder
Héél,héél triest hoor!

heb jij de oorlog wel meegemaakt dan sukkel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 27 maart 2006 om 13:53:
Zoiets noemen ze een 'running gag'.
Ik heb er alleen problemen mee als zoiets bij een serieuze gelegenheid als argument wordt aangedragen.

Voor iedereen is dat weer anders...:yes:

maar ontopic: ik kan eigenlijk alleen maar in 'andere' toiletten dan thuis, als ik me er op mijn gemak voel en het rustig is, whahaha stom eigenlijk, maarjeh...:)
bijvoorbeeld op een feest doe ik het niet, want dan voel ik me opgejaagd door de vele achter mij wachtenden...:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:55:
heb jij de oorlog wel meegemaakt dan sukkel

Nee, maar ik praat niet over zaken die ik niet meegemaakt heb, of waar ik niet direct betrokken bij ben geweest, alsof ik dat wél heb gedaan/er wel ben bijgeweest!!

quite a different!
Waarschuw beheerder
ik zit liever thuis :jaja: vertrouwd...

Maar die extra "pauze" op me werk is altijd mooi mee genomen 8)
Waarschuw beheerder
Oh ja, nog een leuke vraag....

En als je gaat stappen? Durf je dan te poepen? OOK als er een rij wachtenden staat?

Soms is er geen houden meer aan als er iets " inslaat " ...

Maar geef je aan de drang toe?
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe zolang dr een pleebril op zit en er wc papier hangt vind ik het prima :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 14:02:
Vrouwen poepen niet .

Eigenlijk niet nee....... Daarom doe ik al tijden allerlei pogingen om te zorgen dat iedereen in die waan blijft!

Waarschuw beheerder
maar kan je je niet voorstellen dat mensen zoals ik (partly german) er een beetje sick and tired van worden???
volgens mij heeft er nog nooit ter wereld iets zó onder het volk geleefd,

Helm kopen?

http://www.wkhelmen.nl

Uitspraak van Desdemonia (V) op maandag 27 maart 2006 om 14:07:
Eigenlijk niet nee....... Daarom doe ik al tijden allerlei pogingen om te zorgen dat iedereen in die waan blijft!

Vrouwen droppen bloemetjes, is mij altijd verteld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 14:09:
Helm kopen?

graag! voordat spuit 11 me helemaal onderwerpt aan zijn geestelijke diarree die grappig zou moeten zijn!!!
Loser
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Héél,héél triest hoor!

sukkel!!!

Houd jij je bek dicht strontwijf!
Waarschuw beheerder
Goh, wat zijn we weer lief voor elkaar...

Maareh, poepen op je werk?

Waarschuw beheerder
Meestal hou ik het op maar als ik me echt niet goed voel en bekant sterf van de krampen dan heb ik er schijt aan hoor.. ieder mens moet wel s poepen dus ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 27 maart 2006 om 13:47:
tijd dat je eens goed genomen wordt door een duitser met een grote Bratwurst!

whahah lachen man!

dat mensen zoals ik (partly german)

indd..ga huilen (Y)
Waarschuw beheerder
Dit is een liefdevol topic. Bitte weer over poep praten.

(ik lijk wel politieagent!)

Artiest Xtreme
Waarschuw beheerder
das gezondd:jaja:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Heerlijk. eerst een paar bakken koffie, en een pak vifit (voor een evenwichtige darmflore), en dat even lekker laten borrelen, en dan heerlijk bouten! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Doe jij het gewoon op je werk?

Tuurlijk
Lekker schijten op de vrouwen wc ;)
Soms wel 2x :o

Waarschuw beheerder
Ik zat onderlaatst op het werk op de wc [ja te poepen] en er kwam iemand in het toilet naast mij zitten. Nou die had echt totaal geen last van gene ofzo. Jezus wat zat die vent vies te schijten, het begon met een paar hele luidruchtige scheten die heel hol klonken op die lege pot en hij zat vreselijk te zuchten en te steunen, leek wel een bevalling. Toen begonnen de eerst plonsen van het vallen van de drollen. Hahaha ik was inmiddels al klaar en kon m'n lach echt niet inhouden. Ik ging van het toilet af en er stond een collega op de gang waar ik ff mee ging ouwehoeren. Ik was dus ook wel,benieuwd wie er nou zo vies zat te schijten naast me. En ja hoor een paar tellen later komt er een collega van een hele andere afdeling uit de deur van het toilet lopen. Tja dan kijk je toch heel anders tegen zo iemand aan en heb je elke keer zoiets van 'he daar heb je die vieze schijterd".
Waarschuw beheerder
Kijk! Dat zijn verhalen!

Toen ik nog op kamers woonde, had ik ook een leuke huisgenoot. Die liet altijd scheten onder de douche... En dan sta je een deur verder in het washok. Heb me rotgelachen. En dan wel zo dat hij het hoorde........
Waarschuw beheerder
Ik schijt nooit op het werk heb de mazzel dat ik ochtends als ik nog thuis ben moet(y)
Hele dag verder geen last van:D

Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben alleen pauze dus ja :P dan maakt het niet uit, gewoon ff spuiten en raampje open :P
Waarschuw beheerder
Doe jij het gewoon op je werk? Of krijg je last van een schaamtegevoel..: stel dat de collega die na jou gaat je het ruikt.

ik schijt elk uur O:)
Waarschuw beheerder
ik hou het wel op tot ik thuis ben ga niet in een dixi zitten schijten waar iedereen op komt
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon op het werk hoor :9 deur op een kier en dan de reactie van je collega 8)

Waarschuw beheerder
heel vervelend als dr ongewenste toeschouwers zijn~!

je moet gewoon lekker kenne schijte joh
Waarschuw beheerder

:jaja:
Als je moet dan moet je, en m,n collega's denken er ook zo over want ik ruik soms toch een graflucht op de plee niet normaal :[

Waarschuw beheerder
donateur
ooww ja heerlijk betaald schijten (Y)
Waarschuw beheerder
:/ als je moet dan moet je... jammer joh
Waarschuw beheerder
afentoe hou ik het wel op hoor:D
Waarschuw beheerder
Whehe, bij ons doen wel altijd wie het langst andere uit de plee ken houden :D

En verders, betaald schijten is nooit mis...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga toch liever op me eigen potje zitten...

Maar als het écht niet anders kan, dan moet het maar... :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 18:27:
Ik ga toch liever op me eigen potje zitten...

Maar als het écht niet anders kan, dan moet het maar...

Idd, ik ook. Maar echt als het echt niet anders kan!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:06:
Maar echt als het echt niet anders kan!!!

Dan heb je een probleem :devil:

Waarschuw beheerder
schijt niet zi gauw op me werk hou het het liefst zolang mogelijk op.
maar als ik ga dan leg ik hem op de bril mag me collega de wc schoonmaken:p
haha nee geintje

Waarschuw beheerder
donateur
Schijten in de baas zn tijd is het mooiste wat er is !
Waarschuw beheerder
nee kan echt niet poepen op me werk .. houd het als het kan op tot thuis!

en bij het uitgaan ga ik wel gewoon dan heb ik d'r toch letterlijk 'schijt aan' omdat ik dan meestal toch gedronken heb ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Whahahaha

Zoiets ja :D

Ik kan dus echt gewoon niet schijten.. :D en kleine boodschap gaat ook moeilijk als ik het idee heb dat ze me kunnen horen :d ja ik ben raar B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik poep graag op de werkvloer, en hoop altijd dat ik betrapt wordt en het op mag ruimen (l) Ja ik weet het ik ben raarder B)
Waarschuw beheerder
Schijt alleen thuis.
Waarschuw beheerder
Als je moet dan moet je !!

Waarschuw beheerder
Wat raar die mensen die het ophouden. Zal je je toch echt niet lekker bij voelen als die hoop eruit wilt. Ook erg gezond voor je darmen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar het valt me op, dat tijdens het stappen... (misschien niet zo intiem als op de werkvloer) er ook flink gebruik wordt gemaakt van het toilet...ja OOK door dames!

Of zijn er mensen die daar ook moeite mee hebben?

En hoe los je het op op een Buitenfestival?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op dinsdag 28 maart 2006 om 08:04:
Maar het valt me op, dat tijdens het stappen... (misschien niet zo intiem als op de werkvloer) er ook flink gebruik wordt gemaakt van het toilet...ja OOK door dames!

Of zijn er mensen die daar ook moeite mee hebben?

En hoe los je het op op een Buitenfestival?laatste aanpassing 28 maart 2006 08:04

JAAH OF NIET..
ik ook laatst op me werk.. loop wc in dikke poep lucht bah en dat op de MEISJES WC!!
echt erg!!
k kan dat niet hoor.. en op n buitenfeest ook niet maar t wordt wel gedaan ook opstap jah dikke remsporen in t toilet . gadverdamme!!
maar k ben ook wel 1 van de ergste want als k op vkantie ben kan k et ook niet.. dan loop k zolang rond met volle buikje.. dik veel pijn!..
maja kan niet .. heb et zelfs een keer zo erg gehad dat k daarna na de dokter moest voor laxeer pillen omdat k niet meer na de wc kon gaan ( na 17 dagen salou:S) omdat k et te lang niet had gedaan ..

Daarom kan k er ook niet bij dat iemand poept op t werk/opstap of buitenfeeste what ever,, k kan et alleen op me oude vertrouwde wctje haahahahaha
( ALLEEN ALS NIEMAND BIJ ME IS :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen haar op mn hooft die daar aan denkt.. Maar als het echt moet.. Dan heb je geen keuze maar liever niet;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op dinsdag 28 maart 2006 om 12:54:
maar k ben ook wel 1 van de ergste want als k op vkantie ben kan k et ook niet.. dan loop k zolang rond met volle buikje.. dik veel pijn!..

k kan et alleen op me oude vertrouwde wctje haahahahaha
( ALLEEN ALS NIEMAND BIJ ME IS )

Heb precies hetzelfde..
Kan da ook nergens anders.. Loop ik er ook kei lang mee rond.. Niet normaal eik! Mja,, Is niet anders haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er geen liefhebber van :no: Ik doe het liever gewoon thuis! Maja als het echt niet meer gaat dan ga ik wel...

Waarschuw beheerder
Betaald schijten... een groter gevoel van geluk bestaat niet :)
Waarschuw beheerder
Ik poep overal, in het bos, in de woestijn, in de sneeuw... heerlijk, in de natuur schijten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 27 maart 2006 om 20:11:
Dan heb je een probleem

Nee ik zeg toch als het echt niet anders kan...
Waarschuw beheerder

hahahhaa ik ook, en dat hou ik lang vol hoor:D
lekker op me eigen weeceetje...

roosjesgeur btw:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb alleen vrouwelijke collega's en zogenaamd poept er geen eentje op het werk..maar ondertussen stinkt het 9 van de 10 x onwijs naar stront op die wc :/

ze liegen dus gewoon :[

nou ik ga gewoon als ik moet,ik heb er dus "schijt aan"
natuurlijk ga ik het liefst thuis,maar als ik ergens anders moet dan ga ik ook gewoon..ga het echt niet de hele dag ophouden (dat kan ik niet eens)

Waarschuw beheerder
Ik kijk wel eerst of de wc is schoongemaakt, zo ja.... mp3 mee naar de wc en zitten maar. En als iemand anders me hoort schijten... jammer dan. Wat eruut mot mot eruut. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd... als je moet dan moet je :P
Waarschuw beheerder
Al iemand geweest vandaag? B-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Lekker belangrijk, als ik moet schijten moet ik schijten!

Waarschuw beheerder
When you gotta go, you gotta go ;)
ik snap niet waarom mensen zich schamen om te poepen :S
het is toch een dood normale zaak ik bedoel iedereen doet het en iedereen weet ook van elkaar dat ze het doen.

als ik moet poepen dan poep ik gewoon !
ga het echt niet ophouden voor een ander en dan vreselijk buikpijn krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 30 maart 2006 om 08:22:
Al iemand geweest vandaag?

Kom net van de pot af...... lucht erg op moet ik zeggen. 8) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
as t mut dan mut t
Waarschuw beheerder
K schijt liever niet op t werk, maet al die gasten die over de rand pissen enzo..echt vies.
Mjah... als de nood aan de man is, dan heb je niet veel keus :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen problemen mee :x

Hop los gaan, doortrekken en dan afvegen en dan nog eens doortrekken O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh geen probleem hoor :D

Van al die koffie moet je sowieso snel schijten... alleen is dat toiletpapier hier wel net schuurpapier :X

Ik mis de Edet Soft 3 laags van thuis wel :( :9

Misschien maar eens eigen toiletpapier meenemen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, waar je je al druk om kan maken. Ik ga echt niet een paar uur ophouden hoor. Waarom zou je je schamen voor iets wat iedereen doet.
Maar ja, misschien heb ik makkelijk praten, ik stink nooit en maak er ook geen geluid bij Haha :p
Waarschuw beheerder
eem schijten en ook nog betaald krijgen
heb ik na het werk weer tijd over haha

Waarschuw beheerder
pfff hebbik echt SCHIJT aan ik knal die hele bak vol hoor op me werk
Waarschuw beheerder
jah ga ook wel schijten op me werk ,maar wel altyd op de bezoekers wc........ die zijn schooner dan de wc's bij onze afdeeling, aangezien daar aleen mannen werken, en de hele bril altyd onder is gezeeken:(

Waarschuw beheerder
donateur
als ik moet, dan ga ik gewoon...
ga het echt niet ophouden...
soms waarschuw ik wel eens als iemand na mij komt ;)
hahaha

Waarschuw beheerder
weet je wat irritant is?

sommige bedrijven hebben niet veel geld uitgegeven aan wç's

dan zijn de hokjes aan de onderkant en bovenkant gewoon open

nou dan ga ik dus echt niet schijten! :no: ik moet echt een dichte wc hebben! :P

Waarschuw beheerder
1x daags op de WC van onze General Manager (y)

Dat is nu echt een drolleke er uit pushen op hoog niveau...

Waarschuw beheerder
Bij ons op het werk hebben ze geen W.C. ...........:D
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gaan, als je moet dan moet je, en ophouden werkt ook niet ga je alleen maar van ruften

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:20:
Bij ons op het werk hebben ze geen W.C. ...........

Plantsoendienst?

Dan doe je het toch gewoon in de bosjes?!

Gewoon zeggen dat je even gaat composten, succes (y)

Waarschuw beheerder
Ga me eigen wc toch niet vervuilen :P
Waarschuw beheerder
donateur
probeer altijd zo vroeg mogelijk te gaan, want anders is de handdoek op B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op vrijdag 31 maart 2006 om 12:24:
ruften

Ga jij je mond eens even spoelen deugniet :-|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 13:33:
Ga jij je mond eens even spoelen deugniet

doe dat dan niet bij ons op de plee, want moest erg nodig en heb het in de wasbak weggelegd, omdat diegene voor mij nogal lang bezig was O:)

Waarschuw beheerder
ik vind die plonstoiletten zo irritant, zo je hele kont nat :|

Waarschuw beheerder
Heb je ooit op de plee gezeten voor de "grote" behoefte en tegelijk achterstevoren je behoefte gedaan? Nou, dan is die wasbak een uitkomst (y)

Waarschuw beheerder
Nu alleen nog een biertje erbij, kut roepen en het vrijdagmiddag poepcomité is weer compleet :D

Waarschuw beheerder
sjees KUT ja! ik heb zin in een borrel (y)

drank, ook zo'n boosdoener de volgende dag :|
wat je dan in die pot blaft :o

Waarschuw beheerder
En wat te denken van de BBQ?! Je weet wel, onverwachte gasten, te weinig vlees in huis...

Nou dan is een lekkere dikke Hankey op de gril toch echt een uitkomst!

[img width=600 height=319 cacheid=000c10700022b857b5f7fade1a01529b47]http://www.tomwham.com/guinhank.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 13:40:
ik vind die plonstoiletten zo irritant, zo je hele kont nat :|

Eerst een bedje van WC-papier leggen :jaja:
En dan knallen maar !

Waarschuw beheerder
Klein detail, je ziet de uien van gisteren nog zitten...

Zie je?

Nou?!

Nou...?

Egwel...

Waarschuw beheerder
wat een meesterwerkje robin..chapeau (y)

tip!voor een extra detail op je bolus gewoon minder goed kauwen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 13:54:
wat een meesterwerkje robin..chapeau

Eeuh?! Ik ben nog altijd de enige ingezetene van Nederland die ze waterpas weet te leggen B-)

Waarschuw beheerder
ik heb meer iets met letterpoepen, ben nu bij de Q.. lastige opgave :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:06:
ik heb meer iets met letterpoepen, ben nu bij de Q.. lastige opgave

Nah, weet je van de qlue is...? Een beetje Tijgerbalsem smeren op dat stukje braakliggende vlees tussen de balzak en de anus, of-te-wel het niemandsdalletje (bij de man), of op het "bruggetje" bij de vrouw...

Succes en laat me weten hoe het gegaan is (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:14:
Nah, weet je van de qlue is...? Een beetje Tijgerbalsem smeren op dat stukje braakliggende vlees tussen de balzak en de anus, of-te-wel het niemandsdalletje (bij de man), of op het "bruggetje" bij de vrouw...

godsamme, ik heb hier gewoon te maken met een pro :respect:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:14:
Succes en laat me weten hoe het gegaan is

ik betaal de verzendkosten wel, zo aardig ben ik wel (y)

Waarschuw beheerder
Dan vries ik 'm in tot de zomer, en dan eten we hem samen tijden de BBQ bij een ondergaande zon op (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:22:
Dan vries ik 'm in tot de zomer, en dan eten we hem samen tijden de BBQ bij een ondergaande zon op

man naar mijn hardt (l)
deal! ik zorg voor de :bier:

Waarschuw beheerder
:D

Trouwens?!

Wie, of WAT zal onze topic-opener bedoelen met onderstaande songtekst die ze op profje heeft staan :-|

Telkens weer
Zet ik in het hoofd
Dat ik de hemel ontvang
Die me was beloofd

Telkens weer
Wordt het blauw weer grijs
En maakt me teleurgesteld
Alleen en hulpeloos

Maar telkens weer
Denk ik dat hij er zal zijn
Voor wie ik leef
en oneindig houd
Iemand die me geefft
Dat wat mij ontbreekt
Liefde voor altijd
telkens weer

Telkens weer
Zoals een vlam die terugkomt
Het verleden opleeft
van oude as

Telkens weer
Zoals het ondeindig duurt
De pijn die op me drukt
En het geneest

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:27:
Telkens weer
Zoals een vlam die terugkomt
Het verleden opleeft
van oude as

Telkens weer
Zoals het ondeindig duurt
De pijn die op me drukt

dat heb ik ook weleens na een avondje Toko Bali :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:27:
Telkens weer
Wordt het blauw weer grijs

Heeft ze soms een broodje Smurf gegeten?
Waarschuw beheerder
Ik maak me r nooit druk om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 31 maart 2006 om 14:40:
Ik maak me r nooit druk om

er zit duidelijk een luchtje aan deze uitspraak :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:43:
er zit duidelijk een luchtje aan deze uitspraak

Mattie-boy?!

Laat jij anders even een remspoor achter met die uitspraak van je :D
Waarschuw beheerder
Songtekst is van Willeke Alberti, ja truttig he, niet B-)

Ik ben gewoon een gevoelige doos!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 31 maart 2006 om 15:20:
Ik ben gewoon een gevoelige doos!

Deze topic ging volgens mij over de "grote" boodschap.

Voor Ren - Ureter - Vesica Urinaria en Urethra gerelateerde vragen dan wel opmerkingen, wil ik u vriendelijk verzoeken een nieuw topic te openen.

Dank u O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou menschen, het is weer zo ver...

Ik ga even een frisse blik op deze heugelijke vrijdagmiddag "werpen" op de pot van mijn GM...

And remember, there's a Hankey in all of us :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik leg altijd een dikke drol naast mn buroblad!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 15:59:
Ik ga even een frisse blik op deze heugelijke vrijdagmiddag "werpen" op de pot van mijn GM...

And remember, there's a Hankey in all of us

zet m op Robin the poopanator (y)
Waarschuw beheerder
Ik kan al zo moeilijke poepen dus ik ben allang blij als ik moet. Wel zo zachtjes mogelijk natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
je kan de natuur niet tegen houden mensen, als je moet dan moet je...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ1 op vrijdag 31 maart 2006 om 17:30:
Wel zo zachtjes mogelijk natuurlijk

je moet er wel van genieten hoor O:)
Waarschuw beheerder
nou hou er maar over op... schijten op het werk...
wij hebben een manager die dat dus ongegeneerd doet... en dan als het kan ook nog stukjes schijt op de plee bril achterlaat!!!
echt grof vies!!!
hebben er al heel vaak wat van gezegd en heb van de week maar even een gebruiksaanwijzing op de plee gehangen want het is echt niet normaal!!! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op zaterdag 1 april 2006 om 00:36:
ook nog stukjes schijt op de plee bril achterlaat!!!
echt grof vies!!!

getverdemme!!!
Waarschuw beheerder
Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven.

ik ga stuk hiero

wat poetisch samengevat, ge-weldig :D:D

maar zonder gekheid, er wordt een taboe van gemaakt maar iedereen stinkt, en iedereen moet, dus jah...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was drama vanmorgen! Zodra de kantoordames hun Capuchino en Marlboro op hebben, verdwijnt alle frisse lucht hier...

De tering...

Ben ik blij dat ik niet rook en geen koffie lust.
Waarschuw beheerder
donateur
dit topic :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik schijt juist altijd op me werk...is goedkoper 8)

Waarschuw beheerder
gewoon gaan zitten en lossen die handel:) dat is beter als ophouden de hele dag hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 5 april 2006 om 12:27:
Ik schijt juist altijd op me werk...is goedkoper

scheelt weer energiekosten. :D

ga zo ff zitte

Waarschuw beheerder
het is wel ff een lekker rustmoment, vooral op een drukke dag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 23:08:
het is wel ff een lekker rustmoment, vooral op een drukke dag

hahha even ledigen...aklimatiseren ;-)

ik ga echt stuk hiero
Waarschuw beheerder
Alweer vrijdag, laatste kans om nog effe op je werk te lozen...;-)
Waarschuw beheerder
Vind het heerlijk, kom echt ff tot rust dan in een stressy job.

Maar serieus, dit topic gaat natuurlijk helemaal nergens over...
Waarschuw beheerder
hahahahah nee idd, maar tis wel de enige waarom ik écht moet lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op vrijdag 7 april 2006 om 14:17:
Vind het heerlijk, kom echt ff tot rust dan in een stressy job.

Inderdaad, even 3 kwartier geen gezeik aan je hoofd (y)

Waarschuw beheerder
Nah als ik moet dan moet ik :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op vrijdag 7 april 2006 om 14:58:
Inderdaad, even 3 kwartier geen gezeik aan je hoofd

haha 3 kwartier?

krantje erbij zeker? ghegheghe

Waarschuw beheerder
hebben jullie ook vaste schijt tijden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:12:

hahahah wat is dat nou voor een vraag.

Vind em wel goed.

Klokslag 10.15 elke ochtend ;)

hahaaha

nee hij komt wanneer ie komt hoor.

Waarschuw beheerder
ik zat trouwens te denken...moet dit niet naar het "produceren" forum??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:22:
ik zat trouwens te denken...moet dit niet naar het "produceren" forum??

woehahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:12:

Half 9 smorgens en 3 uur smiddags :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op vrijdag 7 april 2006 om 16:25:
Half 9 smorgens en 3 uur smiddags

Zo zo

aan de vita linea?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 7 april 2006 om 16:27:
Zo zo

aan de vita linea?

:jaja:
En aan de Vifit: 'voor een evenwichtige darmflora'

:cheer:
Waarschuw beheerder
helpt dat nou echt? hahaha
Waarschuw beheerder
ik doe het niet op mn werk, wacht wel tot ik thuis ben... :D

als inderdaad die collega na mij gaat of wat dan ook... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 7 april 2006 om 16:33:
helpt dat nou echt? hahaha

Geen idee, maar bij mij is het wel evenwichtig ;)

Waarschuw beheerder

Ja letterlijk en figuurlijk ;):D

Ik ga het dan echt niet inhouden hoor, daag, zit je nog de hele dag met dat gevoel in je buik :)
Tis iets heel normaals hoor, schaam me er dus echt niet voor.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon drol laten ligge 8)
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
poepen moet........... afvegen mag

Waarschuw beheerder
als je moet dan moet je

Waarschuw beheerder
Ik ontlast alleen op MIJN pot....
en er schijt ook niemand anders op mijn wc....
Waarschuw beheerder
Eef wat een onderwerp! hahaha onderbroekenlol
maar jij als een ex-collega zijnde zal ongetwijfeld wel eens na mij de plee ingelopen zijn en mij betrapt hebben op een ongenuanceerd aroma.. ;-)
Waarschuw beheerder
Gnehehehe! Lindaatje! :hug:

Ja, ik dacht, laat ik maar es een maatschappelijk probleem aankaarten...

Eigenlijk heb ik jou nooit ergens op kunnen betrappen..;-)
Waarschuw beheerder
ja idd een veel voorkomende gebeurtenis ;-) haha

mij nooit ergens op kunnen betrappen? geluk gehad!! haha

(K)
Waarschuw beheerder
Ik begin eigenlijk steeds meer op mijn school te schijten, maar das weer heel wat anders natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Ik zal nu eens gaan, kom straks wel met details O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op maandag 10 april 2006 om 15:50:
Ik zal nu eens gaan, kom straks wel met details

niet opscheppen over de grootte...ik weet heus wel hoe dat gaat B)
Waarschuw beheerder
Zo 1 die je graag wilt tonen aan iemand voordat je doortrekt? haha Zie hieronder wat uitspraken over dit fenomeen, ik ging stuk toen ik het voor t eerst las ;)
Woehahaha

Poepen - Het resultaat
FANTOOMPOEP
Zeker weten dat je iets door je gat hebt voelen glijden, er zitten poepresten op het papier, maar er ligt helemaal niets in de pot.

SCHONE SCHIJT
Opnieuw produceer je iets, en het resultaat ligt ditmaal duidelijk in de pot, maar er verschijnen geen afdrukken op het papier.

NATTE POEP
Het soort waarbij je je gat wel 25 keer afveegt en het nog steeds niet schoon wil worden en je uiteindelijk maar besluit om een toiletpapiertje in je ondergoed te doen om de ergste ellende te voorkomen.

DAMPPOEP
Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.

WILHELMUS STRONT
Er worden eerst een paar ruften in het ritme van het Wilhelmus gelaten (vaak alleen de eerste noot), voordat de bruine zooi eruit komt. En dan maar klagen dat het Nederlandse volkslied zo weinig aandacht krijgt.

GORGELPOEP
Luidruchtige diarree.

RACEKAK
De Formule-1 onder de producten. Hij is er uit voor je het weet en laat vaak een verbrande sluitspier na.

SPUITPOEP
Zulke dunne diarree dat het tot bovenaan de pot zit, meestal staat het schuim erop.

PINDAKAASPOEP
Met van die harde stukjes erin, vooral na een maaltijd van onverteerbare dingen.

HOEMPERT
Harde kak.

DUIKBOOTPOEP
Het werkt als volgt: men neemt plaats op een plonstoilet waarbij de drol een duik in het water neemt en de spetters om je oren vliegen.

EXPLOSIEPOEP
Onder begeleiding van een forse scheet wordt de drol met enorme kracht tegen de pot geschoten.

SPROEIPOEP
Van die poep eerst aanvoelt als een enorme scheet, die pas komt na even flink doordrukken, maar die daarna meteen de hele pot voorziet van bruine vlekjes.

ALFABETPOEP
Het verschijnsel dat welhaast elke drol op dusdanige wijze gaat liggen, dat er een letter uit het alfabet ontstaat. Een J of een Y is gauw gelegd, maar kom maar eens om een M, een Z of een I (met puntje!) Om deze activiteit extra spannend te maken, is het aan te raden om enkele andere alfabetten dan het Latijnse te bestuderen. Hoe trots kan je zijn met een verse omega of een (Russische) omgekeerde R?

STUITERSTRONT
Een drol die zo hard is dat-ie bijna terugstuitert naar waar die vandaan kwam.

DE LENGTE-DROL
Een drol met een dermate lengte dat je even moet gaan staan om hem te kunnen laten vallen.

DE TASKLAPPER
Deze enorme keutel blijft rechtop in de pot staan hierna valt hij met geweld via de patroontas (balzak) in het porcelein.

PLAKBANDPOEP
Kleeft met een sterke wil aan de 'musculus levator anii' en is er slechts met veel geduld af te krijgen.

SUPERPOEP
Onmogelijk om deze grote hoop zonder behulp van een pleeborstel of toiletpapier weggespoeld te krijgen.

TWEEDE GOLF DROL
Dit overkomt je op het moment dat je net klaar bent, je reet is geveegd en je gaat net je broek ophalen en dan weet je opeens dat er nog meer zit dat je in je enthousiasme even was vergeten.

NATTE WANGEN POEP
Een supernatte en snelle poep die behalve het hele toilet ook je beide billen rondom weet te bevuilen.

FIGUURPOEP
Bewust danwel onbewust kunstig neergelegde drol waar de producent erg trots op is. Net zoals met echte kunst valt het niet mee om een groot publiek op de benen te krijgen die het artistieke bouwwerk komen bewonderen.

DE BEZEMSTEEL
Zo hard en recht dat de drol rechtop in de pot blijft staan, of erger, dat hij precies in het midden van het plateau ligt waardoor het water er door zijn vorm geen grip op heeft. Ook niet na 10 maal spoelen!

DIEPZEE SCHIJT
Deze jongens blijven de aandacht trekken door zich op de bodem van de WC te verschuilen, PAS na een paar keer flink doortrekken of met de hand zijn deze hardnekkige jongens weg te krijgen.

DE PUBLIEKSLIEVELING
Dit product is zo magnifiek van kleur of hoeveelheid dat je hem even wilt laten zien aan iemand anders voordat je hem wegspoelt.

DE SPOOKDROL
Er ligt een forse jongen in de plee en niemand in de buurt geeft toe die er te hebben neergelegd.

KIEZELKAK
Bestaat uit kleine, harde keutels die soms pijn doen. Het duurt tijden voor je de pot weer kunt verlaten. Oorzaak is een gebrekkige ontspanning van de sluitspier en veel te lang inhouden van de warme hap.

MUZIEKPOEP
Het gevoel hebben dat je ongelofelijk moet schijten, op de pot gaat ziten maar er eerst een keiharde scheet met een diepe bas voor de drol uit gaat.

PLAKPOEP
Niet uit de pot te krijgen! Vooral na een flinke avond bij Mac Donald's.

DIP SHIT
Dipsaus poep. Errrug dun dus..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D

Jij bent nu echt een vrouw naar mijn gat (l)
Waarschuw beheerder
hahahahah nou jaaaaaaah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 10 april 2006 om 15:55:
niet opscheppen over de grootte...ik weet heus wel hoe dat gaat

Oké, daar komt ie :D

Kleur: iets donkerder dan caramel :D
Hardheid: (y) liet weinig regeltjes achter :D
Grootte: Schoenmaat 42,5
Geur: 7,5... stonk wel maar niet dat je over je nek gaat!
Pressie: net als je een ventiel lostrekt van een fietsband, in het begin komt alles er gemakkelijk uit maar je moet er steeds meer moeite voor doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op maandag 10 april 2006 om 16:39:
hahahahah nou jaaaaaaah

Alleen een beetje jammer dat je voor de verkeerde werkgever werkt ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op maandag 10 april 2006 om 16:44:
stonk wel maar niet dat je over je nek gaat!

hahaha zeer cryptisch omschreven ;) hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:47:
Alleen een beetje jammer dat je voor de verkeerde werkgever werkt

Ruik ik daar iets van concurrentie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op maandag 10 april 2006 om 16:49:
Ruik ik daar iets van concurrentie?

Nah, concurrentie is een groot woord...het is nu eenmaal moeilijk om beter dan ons te zijn O:)

Waarschuw beheerder
Liever niet,maar ga het ook echt niet op houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 16:51:
moeilijk om beter dan ons te zijn

ha ha ha ha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op maandag 10 april 2006 om 21:37:
ha ha ha ha

Mie lof my bosses Bill en Steve bik teim (l)

;-)

...en een dikke kneiert op de pot natuurlijk!
Waarschuw beheerder
een flinke barteljoris?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op dinsdag 11 april 2006 om 09:22:
een flinke barteljoris?

Dat gaat zeker lukken na 4 koffie zwart :-|

Waarschuw beheerder
Ik ga zo weer lekker. Ik hou het net zo lang in, en blijf koffie en Vifit (voor een evenwichtige darmflora) drinken, totdat het bijna pijn doet, en dan heerlijk bouten in de baas zijn tijd...

dat is toch het mooiste wat er is? geld verdienen met schijten! (Y)

Waarschuw beheerder
Wat een schijtbaan zeg :d
Waarschuw beheerder
zo nog nieuwe ervaringen hiero ?
Waarschuw beheerder
ik skijt t gelykk onder!!
niks mi te makee :D
Waarschuw beheerder
Van 't weekend weggeweest. Wat gebeurt er? Maa t/m woe niet gescheten! Zat meteen niet lekker in me vel
Waarschuw beheerder
nee kan me voorstellen hey damn!!! hahaha

ken je nagaan als wel alle remmen loskunnen, pfff krantje?
Waarschuw beheerder
wel lekker goedkoop scheelt toilepapier en water

Waarschuw beheerder
ik ga altijd op het invalidetoilet, altijd schoon, word alleen door mij gebruikt.

misschien een tip voor de rest van jullie...
Waarschuw beheerder
Vandaag de plee op mijn stage ontmaagd :lief:
Waarschuw beheerder
uurtje of 8 in de morgen na de eerst bak thee, sta om om 0545 op dus de fabriek is dan al flink in produktie en bij 8 moet ik echt lozen, altijd op een verdieping lager omdat die dan net zijn schoongemaakt :D

Waarschuw beheerder
Zooooooo!!!

Ik heb me net toch een verlaat-paasdiner geschonken aan de pot van mijn GM (y)

Ik moest 'm zelfs nog een zetje meegeven zo zwaar was 'ie :-|

Waarschuw beheerder
als je moet moet je gewoon :P

Waarschuw beheerder
Hahah.. ff rust daar joh..
en wat nou als je samen met je collega naar de wc ga.. alleen dan poepstampen :X telt dat ook haha..

Waarschuw beheerder
Maaruh when ya gotta go ya gotta go.. dus yeah ik ga wel gewoon.. en sputi wel luchtje als het ruikt hea

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
zekers :D vandaag al 2x royaal in de baas z'n tijd de tegeltjes zitten bestuderen op 't scheef geplakt zijn :P

of het aantal tegeltjes met een figuurtje erop tellen :P

of het aantal paardesprongen (schaken) dat je er voor moet maken om ze allemaal binnen zo weinig mogelijke sprongen te hebben geraakt

je moet toch wat he als er geen leesvoer aanwezig is :P

rustig naar het muziekje luisteren, ff nadenken over de zin van het leven :P hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 13:16:
je moet toch wat he als er geen leesvoer aanwezig is

Ik zit meestal te internetten tijdens het letterpoepen (y)

Tja, ik ben nu eenmaal een poop-a-holic :yes:

Waarschuw beheerder
Ik doe het wel hoor.
Beter in baas zijn tijd dan in vrije tijd :D

Alleen laatst had ik ook zon genant geval..
KOm ik op wc, stinkt het daar als een otter! maar ik dacht, ik moet toch ff plassen...
na het plassen doe ik de deur weer open: staat er een collega te wachten...
Die dus heeft gedacht dat ík die stank heb veroorzaakt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe het ook gewoon,moet ik dan hele tijd gaan zitten op houden?

Waarschuw beheerder
Ik had net nog een stukje wc-papier onder mijn zool geplakt zitten :yes:

Gelijk maar even mijn neus mee gesnoten (y)

Waarschuw beheerder
wat een shit onderwerp is dit zeg 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 14:13:
wat een shit onderwerp is dit zeg

Praat geen poep joh :-/
Waarschuw beheerder
ik ga nog liever dood dan dat ik op mn werk de bruine beren ga uitlaten

op mijn vorige werk was er gewoon iemand die stront aan de muren had gesmeerd in de WC, echt niet normaal, sommige mensen zijn echt gek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 18 april 2006 om 15:44:
op mijn vorige werk was er gewoon iemand die stront aan de muren had gesmeerd in de WC, echt niet normaal, sommige mensen zijn echt gek!

Whahaha, die nam de uitdrukking "kleien" wel erg serieus :D
Waarschuw beheerder
gewoon overal lekker poepen haha

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar overal...

http://www.filecabi.net/video/church-of-fudge.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb schijt als ikmoet schijtten op me werk

wel ff netjes papierop de bril leggen, want je weet het maar nooit

Waarschuw beheerder
geen moeite mee! ik kan het moeilijk de hele dag gaan zitten inhouden.. :S
Waarschuw beheerder
Gewoon schijten op t werk!
Echt lekker zit t niet, niks lekkerder dan thuis schijten!

Waarschuw beheerder
Zo, nu eerst even luchen en daarna lekker de kont luchten (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van totally tanrock op vrijdag 14 april 2006 om 21:47:
altijd lekker in de baas zijn tijd

Zeker :jaja: peukje erbij en daarna flink spuiten met die bus :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 20:10:
Blijkbaar overal...

http://www.filecabi.net/video/church-of-fudge.htmllaatste aanpassing 18 april 2006 20:11

DAT IS TE RANZIG

Waarschuw beheerder
Mijn favo poo; het harde begin met een lekker drapperig einde (y)

Waarschuw beheerder
ik heb mijn portie net ff geloost
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En?!

In welke categorie viel "ie"?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:54:
In welke categorie viel "ie"?

categorie *plons*

Waarschuw beheerder
Aha...een dieptebom dus (y)

Waarschuw beheerder
lag onderwater en nog stonk ie. :/

Waarschuw beheerder
Chemische bubbels, vrij normaal...dat overkomt mij ook dagelijks :yes:

Wat ik dus niet kan begrijpen is waarom er WC-potten zijn waar je de bonnus eerst op een ondergrond werpt. Vervolgens wordt "ie" groter en groter. Gaat weken en geuren...en vervolgens wil je hem over de rand werpen...heeft "ie" gewoon nog een laatste zetje nodig :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 13:52:
Alleen laatst had ik ook zon genant geval..
KOm ik op wc, stinkt het daar als een otter! maar ik dacht, ik moet toch ff plassen...
na het plassen doe ik de deur weer open: staat er een collega te wachten...
Die dus heeft gedacht dat ík die stank heb veroorzaakt

hahaha steengoed :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
lag onderwater en nog stonk ie.

dat zo een drol zo een geur kan verspreiden in die val van 30 cm hahahhaa

Waarschuw beheerder
Hoe ruiken jullie bij IBM eigenlijk? Wij bij MS ruiken namelijk allemaal naar bloemetjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 21 april 2006 om 11:35:
dat zo een drol zo een geur kan verspreiden in die val van 30 cm hahahhaa

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:17:
Chemische bubbels, vrij normaal...

Duidelijk toch?!

Waarschuw beheerder
Ik ga echt niet op me werk...
Waarschuw beheerder
donateur
momenteel profiteer ik van de ziektekostenpremie die jullie afstaan want ik zit al een paar maanden in de ziektewet omdat ik voor geen meter schijn te sporen... máár toen ik nog werkte (en zelf ook meer dan genoeg van deze premie heb afgestaan) was poepen op m'n werk een zelfde soort ritueel als dat het thuis is:
Het is helemaal niet zo moelijk mensen; je gaat naar de wc, doet de bril omlaag (mits ie omhoog staat) draait je om en richt je billetjes richting pot, doet vervolgens de broek naar beneden en gaat zitten. (let er wel op dat je het poepgaatje in het midden van de bril richt) vervolgens is het een kwestie van even wachten, de druk opvoeren en evt flink gas geven (indien nodig) hoe het verder moet met de boel weer schoon te krijgen hoef ik jullie hopelijk niet uit te leggen.

POEPEN OP JE WERK IS (BIJNA) NET ZO FIJN ALS THUIS!!
poepen is zowieso fijn. doe niet zo moelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 12:12:

Bange schijterd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!BiAnCaRdi (L) BoYnK!! op vrijdag 21 april 2006 om 12:12:
Ik ga echt niet op me werk..

Bange schijterd :D

Nee, dit is dus een bange niet-schijterd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou als ik moet dan ga ik echt wel bij wie of wat ik ook ben :P

Waarschuw beheerder
Ik hoop een keertje na mijn grote held te mogen gaan trouwens...

[img width=247 height=344 cacheid=000167c50003261bf3dbb8c11a015ce172]http://www.lovethehoff.com/images/davidhasselhoff.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 12:19:
Bange schijterd

lol! :respect:
Waarschuw beheerder
Nog niks vandaag.......

Vinden jullie trouwens dat er vochtige w.c. doekjes op het werk moeten? Of wie heeft deze al? Kun je dit indienen bij P&O?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 21 april 2006 om 12:49:
Of wie heeft deze al?

Hier liggen ze al...

Ik zat trouwens laatst op de vrouwen-wc toen ik ineens mijn badge in een heel rare prullebak liet vallen. Ik frummelen en doen met mijn handen maar er ik kwam er maar deels in. Weet iemand wat voor een prullebak dat was? Die moet ik ook hebben thuis (y) (alleen begrijp ik niet waar die rode vingers vandaan kwamen)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 12:12:

nou tis slecht om t op te houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 21 april 2006 om 12:49:
Vinden jullie trouwens dat er vochtige w.c. doekjes op het werk moeten?

Daar gaat je w.c. gauw van verstopt raken. :/

Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 21 april 2006 om 13:27:
nou tis slecht om t op te houden

Ik hou t iig wel op totdat de schoonmaaksters zijn geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 13:48:
Ik hou t iig wel op totdat de schoonmaaksters zijn geweest

haha en de baas maar klagen tegen die schoonmaaksters :

" jullie morgen de randen wel wat beter reinigen"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 21 april 2006 om 13:53:
" jullie morgen de randen wel wat beter reinigen"

haha! Daarna kom ik weer. Das dweilen met de "kraan" open. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:47:
www.filecabi.net/video/church-of-fudge.html

vies hee !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het 3x relaxter als ik in de baas zijn tijd lekker met mijn krantje mezelf een half uurtje kan terug trekken op de wc :D en dan nog eens betaald krijgen ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik moet heb ik er schijt aan.:yes:
Doe het liever niet, maar ga het zeker niet ophouden :[

Waarschuw beheerder
Haha, wat een onderwerp :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 april 2006 om 21:54:
Haha, wat een onderwerp

idd :yes:

Ik moet zeggen...vroeger hield ik het altijd in. echt nowway bij anderen, of op het werk of op de camping waar we altijd gingen (gemeenschappelijke toiletruimtes~dan kon ik het altijd wel een week ophouden. Maar wel onzettende buikpijn.

Maar de laatste tijd (3/4 jaar) heb ik daar eigenlijk geen moeite mee. Ik bedoel ophouden en buikpijn is echt zo niet fijn :S
Waarschuw beheerder
pcies das t niet waard hoor
Waarschuw beheerder
Oost west thuis schijt je het best

:P

Waarschuw beheerder
Mijn derde capucino is een feit en ik moet zeggen dat het allemaal aardig begint te knorren daar onder...ik voel de kop al naar buiten komen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon gaan als je moet....En dat schijt filmpje is echt ziek hee....:x

Waarschuw beheerder
De enige plek die ik ontwijk is een tankstation... Voor de rest laat ik m'n poepert overal een luchtje scheppen...
Waarschuw beheerder
Zit nu op 1 capuchinootje, nog geen nood aan de man! De week moet dus nog beginnen...;-)

Waarschuw beheerder
Vanochtend thuis al lekker op de pot gezeten.... hope dat ik alles thuis al geloost heb. Net koffie gedroken, zodalijk sigaretje. We zullen zien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan niet wachten tot ik de sleutel krijg van mijn nieuwe huis,, nu woon ik samen met een huisgenoot die het altijd erg leuk vindt om mij keihard uit te lachen als ik met alle macht een zachte scheet probeer te laten

die dan toch per ongeluk geluid maakt..zegmaar..

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op maandag 24 april 2006 om 11:48:
zachte scheet

Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 11:50:
Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal

jaa dodelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op maandag 24 april 2006 om 11:48:
zachte scheet

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 11:50:
Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal

En je moet met die zachte ook uitkijken dat er niks mee naar buiten komt. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 12:02:
En je moet met die zachte ook uitkijken dat er niks mee naar buiten komt.

Een nat pufje :o

Nee, ik geniet ook altijd van die naweeën op de pot...zeg maar die tussentijdse knallers :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 12:08:
Een nat pufje

Nee, ik geniet ook altijd van die naweeën op de pot...zeg maar die tussentijdse knallers

potverdikkie....wat een uitspraken hebben jullie..lach me echt dubbel..

waar hebben we het eigenlijk over!?

Waarschuw beheerder

En dan vooral die laatste zin moet letterlijk en figuurlijk nemen.

Dus met andere woorden: ik doe bijvoorbeeld dagelijks mijn ding op de WC van onze GM. Zeg maar een shit op "Executive" level...

Waarschuw beheerder
kleien met die zooi!!! scheelt je tog weer 20 min. werken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:08:
20 min

Hoeveel kranten lees jij dan wel niet :-|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:11:
Hoeveel kranten lees jij dan wel niet

Das precies de metro lezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:11:
Hoeveel kranten lees jij dan wel niet

das inderdaad precies de metro lezen;) maar jij hebt natuurlijk voorkeur voor pleepapier vandaar dat je zo snel weer aant werk ben...kan je nagaan...jij al weer ploeteren en dan ben k pas bij de 4de pagina!!!

Waarschuw beheerder
Werk met allemaal mensen van 40, weinig om je voor te schamen dacht ik zo :P
Vroegen bij Telfort ging ik altijd even op een leegstaande verdieping, alle tijd en rust om eens even 20min een krantje te lezen :9

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Heb al een aantal keren moeten scheiten op het werk

Soms hou je het gewoon niet meer hè...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 19:07:
maar jij hebt natuurlijk voorkeur voor pleepapier vandaar dat je zo snel weer aant werk ben...kan je nagaan...jij al weer ploeteren en dan ben k pas bij de 4de pagina!!!

Ik zal het je nog gekker vertellen...ik werk zelfs gewoon door tijdens feestelijke moment :-|

Waarschuw beheerder

Deze ochtend hoorde ik op het toilet een collega met flinke buikloop.......... Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...meningen!

Who gives a shit?! :-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 09:53:
Who gives a shit?!

Er zit een luchtje aan deze uitspraak Oisen ;-)
Waarschuw beheerder
ik schijt altijd op me werk, heerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 09:55:
Uitspraak van OJ BOSS op dinsdag 25 april 2006 om 09:53:
Who gives a shit?!

Er zit een luchtje aan deze uitspraak Oisen

Oef wat een aroma he! :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op maandag 24 april 2006 om 12:18:
wat een uitspraken hebben jullie..lach me echt dubbel..

echt steengoed, al die cryptische omschrijvingen hahaha

ik ga helemaal stuk hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 12:30:
shit op "Executive" level...

Ja, zit wat in, Executive level = executen die hap.

Waarschuw beheerder
Iedereen mag t horen...iedereen poept & vrijwel iedereen stinkt. Toch?

Waarschuw beheerder
donateur

Wat had ze dan moeten doen??

Naar huis gaan en daar naar de wc gaan??

Het is nie leuk als je dat overkomt maar als het gebeurd kun je daar naar mijn idee weinig aan doen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 20:45:
Het is nie leuk als je dat overkomt maar als het gebeurd kun je daar naar mijn idee weinig aan doen..

Tja, shit happens ;-)

Waarschuw beheerder
aaah, ben net weer lekker geweest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 08:32:
aaah, ben net weer lekker geweest!

En?!

Stanus-update a.u.b.

:-|

Waarschuw beheerder
heb er gwooon schijt aan :9

Waarschuw beheerder
Als je moet dan moet je.. Als je het op kunt houden dan wacht je even..

Maar als ik ga dan zorg dat er na mij geen toilet papier meer is.. :D

[img width=400 height=282 cacheid=0013c3d600233fa5fad7287d1a015f3984]http://www.killsometime.com/pictures/images/Pic1143.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
skitta doen met een sticky is te tjalla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ik leg me skitta liefs zo vaak mogelijk over al

P'Ce

Waarschuw beheerder
Rezpeckt swa, skitta mang :S
Waarschuw beheerder
? nederlands graag

Waarschuw beheerder
Poep op de stoep (y)

Waarschuw beheerder
Okay?!

Wat is er aan de hand? Sparen we het allemaal op om het vervolgens met Q-day te verkopen?!

Wat een schijtzooi hier zeg. Ik krijg er gewoon spontaan diaree of-te-wel spetterpoep van...
Waarschuw beheerder
een spuitluier

Waarschuw beheerder
Net lekker zitten knallen :respect:
Waarschuw beheerder
Helemaal niks vandaag, dan maar thuis!

Waarschuw beheerder
Kom op meid, drie expresso en spetteren maar :-|

Waarschuw beheerder
alleen thuis doe ik het!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha wat een heldentopic

Ik schaam me er niet voor, stink ook niet extreem, maar wle heerlijk om bepaalde collega's ziek te laten worden van de poeplucht!
Waarschuw beheerder
Als ik moet ga ik ook maakt mij niet uit waar.

Waarschuw beheerder
Retterketet! Het is weer raak met de pretttt!

Waarschuw beheerder
Ik sta al drie dagen droog (n)
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me alleen veilig alsk het thuis rustig kan laten gaan:p
Waarschuw beheerder
donateur
Doen we niet aan!! :NEE:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan nooit geluidloos poepen.

mijn collega's waarderen het wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van saus op zondag 30 april 2006 om 14:33:
Ik kan nooit geluidloos poepen.

Haha.. Uhm fijn..
Waarschuw beheerder
donateur

Aangezien ik lange dagen maak, en ver van huis werk: ja :) En why not, wc`s zijn netter en mooier dan thuis, automatisch electrisch luchtververs systeem.. Ik zie geen belemmering.
Waarschuw beheerder
Vacuum systeem aan boord, bevalt prima, en ik kan niet anders..:(
Waarschuw beheerder
natuurlijk doe ik mijn behoefte op mn werk, kben van 8 tot 8 van huis weg. Zolang kan ik t niet inhouden en om nou in de trein dat te gaan doen vind ik helemaal niks
Artiest P-ter
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moet dat moet
Waarschuw beheerder
woehahahahah

tja
Waarschuw beheerder
ja lekker kakken op je werk en de bruine sporen laten zitten voor je collega's das voor mannen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QueenOfThaShadow op zondag 30 april 2006 om 18:22:
Zolang kan ik t niet inhouden en om nou in de trein dat te gaan doen vind ik helemaal niks

als de trein stilstaat op station gaan schijten das pas lekker fris ;)
Waarschuw beheerder
LOL ik zag gisteren een gast in de trein die ging zwartrijden op t toilet. Lullig als jij net voor hem geweest was hahahhaha

Waarschuw beheerder
donateur
Eff lekker potje kleien hoor!
Hebben toch meerdere wc's dus nemen ze maar een andere :yes:
Waarschuw beheerder
Als ik moet..Moet ik :D Ja toch!

Waarschuw beheerder
Vandaag nog niet geweest.Thuis al lekker lang gezeten. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat mensen dit van elkaar willen weten :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 4 mei 2006 om 13:10:
Dat mensen dit van elkaar willen weten

ik wil dit ook van jou weten pagan vertel eens doe je dat net als thuis
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tietekorst op donderdag 4 mei 2006 om 14:54:
ik wil dit ook van jou weten pagan vertel eens doe je dat net als thuis

Gezien je profiel, gaat je dat geen flikker aan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:40:
Okay?!

Wat is er aan de hand? Sparen we het allemaal op om het vervolgens met Q-day te verkopen?!

Wat een schijtzooi hier zeg. Ik krijg er gewoon spontaan diaree of-te-wel spetterpoep van...

hahaha :)
Waarschuw beheerder
donateur
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll007/h_nl_poepvorm_800.htm

Waarschuw beheerder
Stoelgang (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 4 mei 2006 om 15:15:
Gezien je profiel, gaat je dat geen flikker aan

ok ik zeg niks meer

Waarschuw beheerder
Skitterunt nieuws dit :respect:

NS sluit toiletten in strijd tegen wildpoepers

LEEUWARDEN - Poep en plas op het spoor in het station van Leeuwarden heeft er in de afgelopen maand vier keer voor gezorgd dat treinen door een stootblok gleden. De NS hebben inmiddels besloten dat conducteurs de toiletten moeten afsluiten als de trein langer dan een paar minuten stilstaat in Leeuwarden.

Wie van jullie is dit geweest :-|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 16:16:
NS sluit toiletten in strijd tegen wildpoepers

LEEUWARDEN - Poep en plas op het spoor in het station van Leeuwarden heeft er in de afgelopen maand vier keer voor gezorgd dat treinen door een stootblok gleden. De NS hebben inmiddels besloten dat conducteurs de toiletten moeten afsluiten als de trein langer dan een paar minuten stilstaat in Leeuwarden.

waar schijten al die conducteurs als de trein veel vertraging heeft? Daar ligt het probleem, die hebben gewoon schijt aan de baas volgens mij :9
Waarschuw beheerder
Als je moet poepen dan moet je gewoon gaan poepen :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Lekker als je in de onderhoud zit van de NS en je moet die wiel weer rondmaken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 4 mei 2006 om 16:41:
dat treinen door een stootblok gleden

woehahahahahahahhahahaha

jezes

Waarschuw beheerder
schijt an !! Is wel fijn als er een toiletverfrissertje aanwezig is om de stank te doen verdwijnen. Ik vind het wel erg dat de wc's soms echt smerig achtergelaten worden door andere gebruikers. Remsporen en pis op de bril fucking smerig.....
Waarschuw beheerder
:vaag: dat is echt sick

Waarschuw beheerder
ik heb een collega die elke ochtend om half 9 gaat scheiten, die putlucht is zo sterk dat je het 10 minuten later in een groot deel van het kantoor ruikt (klein kantoor overigens)

Waarschuw beheerder
Ik heb vanmorgen maar weer eens voor de verandering een cadeautje achter gelaten voor mijn mede-mens. Het strikje moet er maar bijbedacht worden...
Waarschuw beheerder
woehahahahahahhaha t strikje ge-weldig
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schijt overal:P:P

Waarschuw beheerder
Jongen, laatst ging ik naar de wc op mijn werk om een keer te zeiken. Kom ik die wc op, stonk het er echt vreselijk erg!! had diegene voor mij daar gewoon liggen poepen. Ik snel wegdaar want het was gewoon niet uit te houden, komt er precies na mij een andere collega de wc op.

Dacht hij dat ik degene was die daar bezig is geweest.. :S Lul je daar maar eens uit
Waarschuw beheerder
Aaaaaaaaaargh, heb net het meest afschuwelijke remspoor ooit aanschouwd.

Walgelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 12:58:
liggen poepen

als die kerel heeft liggen poepen is de dader zo aan te wijzen lijkt mij

Waarschuw beheerder
als je moet poepen moet je poepen, gelukkig werk ik alleen dus kan ik altijd gaan op mijn prive poep pot :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een collegatje die het volgens mij ook leuk vind om een zo goor mogelijk remspoor achter te laten *kots*!

En een lúcht dat er dan hangt!
Niet te geloven gewoon... :X
Waarschuw beheerder
donateur
poepen op je werk is altijd nog beter dan op stap
Waarschuw beheerder
doe het liever thuis als t ff kan!
Ge¨doe op je werk, eerst de hele rand beleggen met plee papier enzo, want daar wil ik niet zo op gaan zitten.
maar soms kan het niet anders he...
boeie iedereen schijt toch?

Deze ochtend hoorde ik op het toilet een collega met flinke buikloop.......... Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven

ken dat ja, stond ook een keer mn handen te wassen en er zat nog iemand op de plee en die liet echt zo´n hele harde tetter ruft, ben gauw de plee uitgelopen om ff hard te lachen haha!
vervolgens zie je die gene de plee uitlopen en zeg je heel vrolijk met een dikke lach op je gezicht `hoi!` dan is t feest compleet natuurllijk!

Waarschuw beheerder
ey wanneer je moet poepen dan heb je toch weinig keus lijkt me. ik doe dus zeker wel poepen op het werk,en schreeuw dan bij het verlaten van dat kleine kamertje "DO NOT GO IN THERE".en schaamtegevoel no way goede poep ruikt nou eenmaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Poepen op je werk is heerlijk :yes: lkkr jezelf een half uurtje afzonderen haha
Waarschuw beheerder
Alleen op mijn eigen wc-tje :D Anders lukt het me echt niet op me werk/stage. En vooral als er dan iemand voor de wc staat te wachten tot je klaar ben. Voel je je ff zwaar lullig als die persoon na je gaat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 07:42:
als je moet poepen moet je poepen

:yes: kan toch moeilijk de hele dag ophouden, als je dan thuis komt, komt het er met zo'n geweld uit dat er gelijk een barst in je wc pot zit :/ 8)

Uitspraak van M.J.W.D. op zaterdag 13 mei 2006 om 16:37:
lkkr jezelf een half uurtje afzonderen haha

Haha wat is er nou beter dan poepen in de baas zijn tijd, krijg je er nog voor betaald ook (y) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:59:
Nee, maar ik praat niet over zaken die ik niet meegemaakt heb, of waar ik niet direct betrokken bij ben geweest, alsof ik dat wél heb gedaan/er wel ben bijgeweest!!

quite a different!

joh doe nie zo interressant en moeilijk, tis maar grappig bedoeld... lees er over heen in plaats een hoop geouwehoer dat niet over dit topic gaat te plaatse... damn...

wel leuk topic, ik werk in restaurant... kzou t wel gwoon doen denk:P nooit gehad nog:) doe t altijd ervoor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-ter op maandag 1 mei 2006 om 10:56:
Wat moet dat moet

Waarschuw beheerder
Zo nog iemand geweest of zijn er al paarsaanlopende mensen die al afgelogt / uitgeklokt klaarstaan om met dichtgeknepen billetjes het gebouw te verlaten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tietekorst op dinsdag 9 mei 2006 om 15:43:
als die kerel heeft liggen poepen is de dader zo aan te wijzen lijkt mij

aaaaaaaaaaaaaah hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I5h4nti op dinsdag 16 mei 2006 om 16:34:
met dichtgeknepen billetjes het gebouw te verlaten?

:lol:
Waarschuw beheerder
lekker schijte in de baas zijn tijd
altijd goed :P

Waarschuw beheerder
als je moet dan moet je :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa want wij hebbe mooie schone plee's op t werk:P
Waarschuw beheerder
donateur
Als de baas door betaalt :p
Lekker schijte op de baas ze koste :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephiie aka Pinkiie op maandag 15 mei 2006 om 12:12:
Alleen op mijn eigen wc-tje Anders lukt het me echt niet op me werk/stage

Ja maar wat nou als je s morgens om een uur of 10 moet?

Waarschuw beheerder
Nou ik heb nog geen werk, maar zou iig niet poepen op me werk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 4 mei 2006 om 15:52:
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll007/h_nl_poepvorm_800.htm

Ik kwam niet meer bij toen ik dit aan het lezen was. hahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Betaald schijten... altijd goed!

Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag mijn best gedaan om mijn collega die vandaag zijn 1-jarige jubileum viert, te verrassen met een ware traktatie(y)

Zie hier het resultaat:

[img width=639 height=480]http://www.drollog.nl/log/upload/image18.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Aaah bah. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 15:10:
Aaah bah.

Praat geen poep man :\

Waarschuw beheerder
Getver! :X
Waarschuw beheerder
zie ik daar nou kontharen er naast gevallen?

yak yak yak

Waarschuw beheerder
Is poepreces?!

Weinig smeuïge verhalen (n)

Waarschuw beheerder
sorry je topic is dubbel, ik heb er al eens 1 over geopend

Waarschuw beheerder
Draai een drol en ga het vieren (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Masterminder op donderdag 4 mei 2006 om 18:46:
Als je moet poepen dan moet je gewoon gaan poepen

idd.. als ik moet poepen ga ik poepen, of t nou op mn werk is, of op school :D

Waarschuw beheerder
Dat is echt SHIT man...

Waarschuw beheerder
hahaha bij ons op het werk ligt de wc naast het aanrecht. is er iemand koffie aan het zetten terwijl je ligt te mieften op de wc. de hele toko kan het gejoenk horen.

Waarschuw beheerder
ik vind het toch wel een beetje schaamtelijk hoor, dan zit je te poepen, verdorie dan hoor je gelijktijdig de persoon naast je op het andere toilet ook driftig aan de rol trekken.....weet je al genoeg. En dan staat er wel een spuitbus, maar dan ruik jezelf ook de gehele dag naar toiletverfrisser dennegeur bah
Waarschuw beheerder
donateur
Haha wat een onderwerp :D

Nee dat kan ik echt niet op m'n werk :no:

Waarschuw beheerder
't laatst kwam ik s'morgens op m'n werk..
en ik dacht; wat ruik ik toch!
Lag er nog een keutel van de vorige dag :/
Gatverrrrr! en ik weet ook nog van wie die was 8) :X
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons in de kassenbouw kom je ze overal , iedereen legt weleens een boobytrap voor iemand neer.
heel de dag scherp en alert dus!

zo heb ik een keer in de pauze. bij iemand een drol in zijn kitspuit gedaan , toen ik em daarmee later bezig zag, en zag dat ie de kit nog ging afsmeren met zijn vinger en een beetje spuug ben ik maar even een blokje om gegaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:23:
en ik weet ook nog van wie die was

haha komt er nog een vergeldingsactie dan?
Waarschuw beheerder
nooit smerig manop school ok nooit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op dinsdag 6 juni 2006 om 22:34:
nooit smerig manop school ok nooit

hahahah toen ging de wekker

Waarschuw beheerder
Waar maak je je druk om... mensen hebben toch ook behoeftes.. ook al is het smerig... tja inhouden is ook mooi kut gewoon scheit aan hebben:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 23:08:
Waar maak je je druk om... mensen hebben toch ook behoeftes.. ook al is het smerig... tja inhouden is ook mooi kut gewoon scheit aan hebben

inderdaad! volgens mij is dit iets wat iedereen wel eens doet, dus schaamte..? nee!
Waarschuw beheerder
iek schijt aan alles en iedereen :P

maar de het meestal thuis :P

Waarschuw beheerder
Ik heb er weer bakkie koffie of vijf inzitten die haastig op zoek zijn naar een borrelende exit (y)

Waarschuw beheerder
Geen problemen mee. Ik ben blij als ik kan, dus waar ik dan ben maakt me geen reet uit. :)
Waarschuw beheerder
donateur
zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe t gewoon of t is net curry hehe

Waarschuw beheerder
gewoon die stok uit het verlengde van je rug trekken als je moet. :[

Waarschuw beheerder
Volgens mij zit een collega van me momenteel flink te kleien...hij is al zo lang weg, ik zal pot zo wel inspecteren...meer info volgt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 09:36:
Volgens mij zit een collega van me momenteel flink te kleien...hij is al zo lang weg, ik zal pot zo wel inspecteren...meer info volgt

En ja hoor...HET was HIJ :-|

Nee, die krijgt al de hele week de volle lading over zich heen (...letterlijk dan he?!) (y)
Waarschuw beheerder

kan moeilijk in me broek gaan poepen 8)
maar probeer het wel zolang mogelijk uit te stellen!

Waarschuw beheerder
Nog nooit gedaan, ik zou het ook echt niet kunnen :x

Wel een keer op een feest, toen kreeg ik een acute diarree aanval, dat is echt focked up :x

Waarschuw beheerder
poep je niet dan rust je toch en als ze je roepen dan poep je nog

Waarschuw beheerder
Ik voel de spanning al weer komen voor de wedstrijd...

Neeuh, ik denk niet dat ik droog ga houden tussen de bips...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:50:

ehmmm ja :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:50:

Valt dit onder de categorie "poepelogie"?!

Waarschuw beheerder
Zeker je achterdeur, o nie da me jong?!

;-)
Waarschuw beheerder
ook maar ook de voordeur dan toch het lkkr door b)

Waarschuw beheerder
Zoiets zou ik dus echt alleen doen als het doodstil in de kantine is en ik onder werktijd even naar de wc kan gaan :|
Ik heb het zelf ook weleens meegemaakt met andere collega's die van de wc afkomen.. :dood:.. ik vind het smerig.
Tis dan wel gewoon een behoefte van een mens, maar ik hoef andersmans zijn poep geur niet te ruiken :no:.

Gewoon lekker thuis doen, of het moet wel heeel nodig zijn.

Waarschuw beheerder
Er is geen pot die heilig of veilig is voor mij :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet dezelfde wc delen als de gasten die aan boord zijn...en dan kan ik het gewoon niet:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 13:15:
Er is geen pot die heilig of veilig is voor mij

hahahahah :respect:

Waarschuw beheerder
Op het werk wil 't maar moeilijk...there's no plee like home...Heb je er ook weleens last van dat je na tig keer afvegen nog niet klaar bent?! hahah

Waarschuw beheerder

Inderdaad die heeft geen masker op :P
Waarschuw beheerder
Ik weet niet in wat voor soort vet ze bij ons in het bedrijfs restaurant bakken, maar als je daar een broodje fricandel naar binnen heb gewerkt,nou dan móet je echt gewoon schijten tot het glazuur van die pot af knalt !!!

Wat ik dus ook gewoon doe uiteraard, lekker belangrijk wie er na mij komt...
Als er één net vanaf komt voor mij ,dan ga ik gewoon even met de deur wapperen terwijl die nog ze handen staat te wassen, moet je die gezichten dan zien muhahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik van 8 tot 16.30 moet werken ga ik niet schijten op t werk, behalve als ik van 12.30 tot 21.00 moet werken ga i omstreeks 6 uur schijten want dan heeft de peotsvrouw net t schijthuis zuivergemaakt dus dan gaat t wel.
Nuttige info heh? :p
Waarschuw beheerder
Of gewoon kotsen omdat je je beroerd voelt,
en dan je baas tegen je collega horen zeggen dat
zij het toilet ff schoon moet maken O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op vrijdag 16 juni 2006 om 22:31:
nou dan móet je echt gewoon schijten tot het glazuur van die pot af knalt !!!

Whahaha, hulde aan de toxi-shit :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe jij het gewoon altijd zo stiekum mogelijk op je werk met een collega?

Ja.:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op dinsdag 6 juni 2006 om 17:08:
Als je moet poepen dan moet je gewoon gaan poepen

vind ik ook(Y)
Waarschuw beheerder
Betaald schijten :respect:
Waarschuw beheerder
Of krijg je last van een schaamtegevoel

tuurlijk niet jo je moet het toch ergens kwijt en stinken doe ik toch niet :P

Waarschuw beheerder
poep altijd en overal..:P:\

Waarschuw beheerder
Schijt aan! Gewoon kleien!

Waarschuw beheerder
Pot op mensen (n)

Even met z'n allen wat laxerends eten, want laten we van deze topic géén keiharde- en behaarde drol maken...

Waarschuw beheerder
Ik kan dat dus echt niet, nergens hoor! alleen maar thuis!!

Waarschuw beheerder
Daar was ik me net toch bijna het haasje...

Ik had de broek al op de enkels toen ik tot de ontdekking kwam dat erg geen pleepapier meer was :-|
Waarschuw beheerder
Ik was een x wat te vroeg op school.. eigenlijk moest ik buiten op het plein gaan staan wachten tot we naar binnen mochten. Het was zo koud en ik zag niemand waar ik eventjes een praatje mee kon gaan maken, dus besloot ik binnen op de tiolet te gaan staan.

Op een gegeven moment komt er een meisje binnen uit mijn klas Duits, zij gaat naar het toilet. Ik zet de kraan aan, om haar de mogelijkheid te geven rustig naar het toilet te gaan en om mezelf de bijbehorende geluiden te besparen.

Na 5 minuten hoor ik stemmen op de gang, het zijn de concierge en de poetsvrouw. Ik draai de kraan dicht, zodat ze me niet naar buiten zouden sturen. Hoor ik achter me in het toilethokje: Plop, Plop, Plop..

Het begon te stinken en ik kon mijn lach zowat niet inhouden, ik opende de deur om toch maar naar buiten te gaan. Komt net de concierge aanlopen, ik had geen zin om me de volgende dag om 8 uur te gaan melden.. ik weer naar binnen.

Sta ik daar met mijn das voor mijn neus, kei hard te lachen. Komt dat meisje naar buiten, kijkt ze me heel normaal aan.. wast haar handen, doet haar haar goed en gaat staan wachten.

Drie uur daarna was haar bijnaam: Kabouter PLOP.

Haha, beetje lullig.. maar wel mega grappig.

Liefs, xx

Waarschuw beheerder
Op een of andere manier wil het mij vandaag niet lukken om het zaakje te klaren op kantoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vijversloerie op dinsdag 6 juni 2006 om 22:32:
zo heb ik een keer in de pauze. bij iemand een drol in zijn kitspuit gedaan , toen ik em daarmee later bezig zag, en zag dat ie de kit nog ging afsmeren met zijn vinger en een beetje spuug ben ik maar even een blokje om gegaan

Viespiet! :lol:
Uitspraak van vijversloerie op dinsdag 6 juni 2006 om 22:32:
haha komt er nog een vergeldingsactie dan?

Die was van haarzelf.. 8) dus er valt weinig te vergelden..

Waarschuw beheerder
als je moet dan moet je tog?!

Waarschuw beheerder
Liever niet, maar als de nood hoog is....

Ik zat laatst op het toilet op mijn werk, want ik had enorme buikkrampen en toen was ik vergeten de deur op slot te doen. Toen ging de deur plotseling open door een (mannelijke)collega. Wat voelde ik me op dat moment ongemakkelijk zeg. Ik had net een grote boodschap geproduceerd met veel stank. Tot overmaat van ramp was ook nog het toilet papier op :(

Waarschuw beheerder

Yep, en zo vaak mogelijk...scheelt me toch weer een paar pleerollen per week (y)

Waarschuw beheerder
ik ga meestal naar de plee op me werk. zien daar altijd goed uit.

en de baas betaalt ook nog eens die 10 min dat je weg bent ;)
wc papier en water ook gratis ;)

heb ik thuis meer vrije tijd over :P

Waarschuw beheerder
Er lopen vanaf deze week vakantiekrachten als schoonmakers op kantoor rond...ik zal eens een poepie laten ruiken :-|
Waarschuw beheerder
Dé hit van Ryordon lijkt me hier ook wel toepasselijk:
Mooie meisjes poepen niet

Die kantoren waar ik schoonmaak ben ik altijd alleen, dus lekker rustig de tijd om op een paar minuten geleden schoongemaakte pot ff lekker rustig te chillen... :D Perfectie ten top...

Die mensen van die kantoren waar ik schoonmaak poepen volgens mij niet op't werk, of héél schoon :\ Niet dat ik dat erg vind ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumeroide op dinsdag 1 augustus 2006 om 09:52:
Die kantoren waar ik schoonmaak ben ik altijd alleen, dus lekker rustig de tijd om op een paar minuten geleden schoongemaakte pot ff lekker rustig te chillen... Perfectie ten top...

Niks beters dan 's ochtends een naar citroen ruikende wc in te duiken (y)

Uitspraak van Tumeroide op dinsdag 1 augustus 2006 om 09:52:
Die mensen van die kantoren waar ik schoonmaak poepen volgens mij niet op't werk, of héél schoon Niet dat ik dat erg vind

Ik ben nu een typische gevalletje van een droogpoeper, oftewel de engel van de plee. Niet zo vies guerilla-poepertje waar de pot alleen niet genoeg voor is.

Waarschuw beheerder
Nog iemand een spannend WC-verhaal voor na de lunch? Ik moet nog dus die van mij houden jullie nog te goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk joh! betaald schijten!!

Waarschuw beheerder
Als je t eg nie ken houwe en t zweet staat 3dik op je voorhoofd dan maakt t nie uit waar die staat

Waarschuw beheerder
Ik zit er zwaar over na te denken om vandaag maar eens de vrouwen-wc te gaan bestijgen...

Hoe denken jullie daar nou over? Kan dit?

Waarschuw beheerder
Never nooit niet :no: there is no place like home

Waarschuw beheerder
Wat me ook altijd opvalt is de kwaliteit van het pleepapier bij mij op kantoor. Echt een stukje hoogwaardig papier in ieder geval (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! * Chellie O:) op donderdag 15 juni 2006 om 13:09:
kan moeilijk in me broek gaan poepen 8)

idd, gewoon doen

gewoon gelijk gaan, is het beste voor je gezondheid.
Waarschuw beheerder
altijd sochtend als ik aan kom op mn werk.. moet daar altijd poepen.. gelukkig ben ik het eerste uur altijd alleen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuh:) op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:21:
altijd sochtend als ik aan kom op mn werk.. moet daar altijd poepen.. gelukkig ben ik het eerste uur altijd alleen

En heb je genoeg om je heen om de geur tegen te gaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op dinsdag 20 juni 2006 om 16:49:
Betaald schijten

zo is het!
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
op mijn werkt zijn we met zn 3en een stel idioten bij mekaar.
dus maakt geen ruk uit.

lekker dr op los schijten!! :D
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Er is niks lekkerders als in de baas zijn tijd schijten:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nieuw-T op zaterdag 5 augustus 2006 om 03:15:
Er is niks lekkerders als in de baas zijn tijd schijten :D

nou en of, schijten en betaald krijgen.

ja dat krijg je thuis niet ;)

Waarschuw beheerder

Letterlijk of figuurlijk? :P

Maja as je moe poepe moeje poepe tog

Waarschuw beheerder
Betaald schijten vind ik veel fijner! :)
Helaas kan ik het nooit zo lang maken als ik wil, want ik heb een afdeling om bij te houden enz...
Heb wel hele hoge scores gehaald bij spelletjes op mijn telefoon terwijl ik op mijn werk even 10 minuutjes voor mezelf nam! ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn kwartiertje knutselen met klei weer gehad voor vandaag. Nu alleen nog even laten uitharden en ik kan jullie morgen het resultaat laten zien...
Waarschuw beheerder
Ik kan alleen maar thuis kakken heheh.

Waarschuw beheerder
En poepen?! Lukt dat wel eldders...?
Waarschuw beheerder
Is dat niet hetzelfde in jouw ogen dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb last van smetvrees, het liefst niet maar als het moet mag het hele bedrijf me ruiken :D

Waarschuw beheerder
K zie dat als een overwinning als iedereen me ruikt hahaha...en dan zegge: "jaaa, durf hier maar eens binnen te komen" haha

:)

Waarschuw beheerder
Ik kom net een collega tegen op de wc, zegt hij "wat een schijtbaan heb ik toch"...

Nou die gast kan van mij de pot op!!!

:-|

Waarschuw beheerder
nee,ik durf niet op m,n werk te schijten,ik schijt wel lekker in m,n broek :vaag:
Waarschuw beheerder
poepen in de baas zijn tijd is het beste wat er is

Waarschuw beheerder
Als je moet, dan moet je... Inhouden is ook nie fris :P
Waarschuw beheerder
ligt er aan waar de aan werk ben als je ergens 40 uur werkt zal je keer d eklos zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Betaald poepen is :lief:
Waarschuw beheerder
als je moet dan moet je he :/

Stel je moet nog 8 uur werken, nou dat kan ik dan niet ophouden hoor:no:
Waarschuw beheerder
kon gister me eige weer gelukig inhoude vatsige plee waar werk weu

Waarschuw beheerder
Doe jij het gewoon op je werk? Of krijg je last van een schaamtegevoel

Schijt aan, als je moet moet je en wat maakt het dan uit waar!?

En mss ruikt de collega die na je komt het wel... terwijl jij in de stank van jou voorganger zit dus wat is het probleem???
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons hebben ze afgesloten wc hokjes, dus je kunt er flink gaan racen. Ik vindt het niet echt erg...

When you gotta go, you gotta GO!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zaterdag 16 september 2006 om 20:57:
Bij ons hebben ze afgesloten wc hokjes, dus je kunt er flink gaan racen. Ik vindt het niet echt erg...

Ik heb ook geen klagen, bij ons wordt er goed schoongemaakt :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Oja, dat is idd best belangrijk. Smorgens vroeg als de poetsvrouw net is geweest is het beste schijten.