de aanval wordt idd geopend als mensen de 14/15 jarigen als kinderen afschilderen terwijl ze zelf ms 3/4 jaar ouder zijn.
kind....
iedereen die deze berichtjes stuurt mag van mij opdonderen, ongeacht de leeftijd.
het is maar net waar je je tijd mee wilt vullen..
voelt zich er 1 volwassen
zegt de pot tegen de ketel,.....
ik denk meer andersom, aangezien jij met je 19 lengtes jong mensen van 15 jong vindt.....
Uitspraak van *floor* op zondag 26 maart 2006 om 20:29:
Ik blijf nog wel van mening dat pf een party site is waar hoofdzakelijk wordt geproken en geinformeerd over party's en alles daar omheen. Het is geen cu2 site met een of anders slappe lijst met hobby's die je doet, foto's en glinster bling bling plaatjes. Nee alles omtrend feesten, kinderen onder de 16 hebben hier dus weinig te zoeken en zijn veel te jonge voor bepaalde onderwerpen die hier worden besproken etc.
ik deel deze mening laatste aanpassing 26 maart 2006 22:13
dat ben je dan zeker,...
Mijn mening, je kan met house niet vroeg genoeg beginnen.
https://partyflock.nl/party/43543
mijn eerste feestje,....
min leeftijd is toch 16 en sommige 18 dus nee jonger gun ik het niet
Ouders moeten maar weer eens wat strenger worden
dus nee jonger gun ik het niet
en ik ook
je komt ze soms tegen op pf van 8 jaar of zo
Het is geen cu2 site met een of anders slappe lijst met hobby's die je doet, foto's en glinster bling bling plaatjes. Nee alles omtrend feesten, kinderen onder de 16 hebben hier dus weinig te zoeken
Laat die jonge mensen lekker orienteren, ze moeten ergens beginnen.
Net zoals jij ooit 2 jaar geleden,...dus...laat ze lekker.
het intereseert mij geen reet wie er hier op pf staat, maar als ik funzige berichtjes krijg van pikkies van 13/14 mogen ze van mij opdonderen hier
Uitspraak van *floor* op zondag 26 maart 2006 om 20:29:
Ik blijf nog wel van mening dat pf een party site is waar hoofdzakelijk wordt geproken en geinformeerd over party's en alles daar omheen. Het is geen cu2 site met een of anders slappe lijst met hobby's die je doet, foto's en glinster bling bling plaatjes. Nee alles omtrend feesten, kinderen onder de 16 hebben hier dus weinig te zoeken en zijn veel te jonge voor bepaalde onderwerpen die hier worden besproken etc.
ik deel deze mening laatste aanpassing 26 maart 2006 22:13
Mij is het juffie!
dan IK (F)(ben)
jij word gewoon ouder vrees ik
vet cool gaaf te gek man
Hey,
Ik ben 12 dan, maar ben door me zus hier gekomen.
En ik weet dat het vanaf 16 jaar is, maar heb gezien dat er echt vet veel van 13 of 14 en soms volgens mij ook nog wel eens 10 of 11 zijn op PF.
Greetz