Oh en Floor,.....
jou eigen tekst bestaat uit ik hier met......, en hier sta ik, en ik sta ik weer daar en daar,..........
alsof dat zo boeiend is.
HahaExactly what I tought...
Als je in 1992 geboren bent kom je voorlopig niet binnen op een feest,dus heb je hier weinig te zoeken lijkt me
Sterker nog ik had helemaal geen internet
ik was toen nog niet met hardstyle,hardcore feestjes bezig!ik ben een laatbloeier
je maakt jezelf belachelijk door heel de tijd zo flauw te antwoorden
kinderen onder de 16 hebben hier dus weinig te zoeken en zijn veel te jonge voor bepaalde onderwerpen die hier worden besproken etc.
nee man, jij maakt jezelf belachelijk om als jong pikkie met een stap verleden van wel 2 jaar...
een mening te geven
hahahahaha,.....nou idd. Enne mobile telefoons wat was dat.......
House dat bestond nog niet,...hahahahhahahaha
Korsakoffje,...we worden oud meid...hahahahahah
Egens deep down zijn we allemaal nog kind
En oud worden!? dat doen we niet hoor babbelaartje althans ik weiger het!!!!! . Ik
dus laat die kids hier lekker proeven ....zodat het hele feestgebeuren nooit zal sterven ~!!!
ik respecteer iedereen zijn mening .maar ik moet dit toch ff kwijt als ik jouw foto's zie dan lijk je niet veel ouder dan 16 (
Ik denk dat jij niet beseft hoe ontwikkeld de jeugd van tegenwoordig is
Als ik erachter zou komen dat mijn kind hierop zou zitten met al die drugsverhalen enz.. haha
Partyflock zou toch zeker in kinderfilter komen te staan
denk je nou serieus dat ze die info nergens anders vandaan halen?
Ja ach.. misschien heb je ook wel weer gelijk.
films, series tv's..
Nog ff en ze krijgen in de brugklas proefpakketjes uitgedeeld
en wat een lol had ik met mijn vriendinnetjes .
Maar goed.. we dwalen af.. !
En toch vind ik dat ze hier niet thuis horen !
10001 sites voor die doelgroep. foxkids, cartoon network, nickelodeon, telekids en weet ik het allemaal...
www.clearasil.nl dan?
Maar ik ga er van tussen. Ga ff met mijn mannetje een filmpie kijken.
Leuk je ontmoet te hebben.
Ik blijf nog wel van mening dat pf een party site is waar hoofdzakelijk wordt geproken en geinformeerd over party's en alles daar omheen. Het is geen cu2 site met een of anders slappe lijst met hobby's die je doet, foto's en glinster bling bling plaatjes. Nee alles omtrend feesten, kinderen onder de 16 hebben hier dus weinig te zoeken en zijn veel te jonge voor bepaalde onderwerpen die hier worden besproken etc.
je hoeft niet tegen iedereen in de aanval te gaan als men vind dat sommige mensen te jong zijn.
idem voor mij,
maar als ik funzige berichtjes krijg van pikkies van 13/14 mogen ze van mij opdonderen hier