voor mn moeder,, omdat ze er altijd voor me is en precies merkt als het echt niet goed met me gaat,, ookal zeg ik er nix over.. en zo ook voor mn vrienden,, om dezelfde reden..
voor jongelui die hun ouders met respect behandelen.
O ja! én voor de kameraden van mijn zoon, die altijd goed en aardig voor mij zijn! En die me nu ik ziek ben DAGELIJKS bezoeken en opvrolijken! We kijken samen DVD's (Najib Amhali) en ze doen boodschappen voor me. En ik heb het over volwassen jonge kerels! Petje af! P & P! Ik houd van jullie.
- mensen die een ziekte hebben en zich er toch redelijk positief doorheen kunnen slaan
- mensen die niet "meelopen" maar hun eigen ding doen
- mensen die geen drugs nodig hebben om een avondje door te gaan
- mensen die in de zorg werken
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 10:06:
voor mn moeder,, omdat ze er altijd voor me is en precies merkt als het echt niet goed met me gaat,, ookal zeg ik er nix over.. en zo ook voor mn vrienden,, om dezelfde reden..
Voor mn Oma omdat ze 1 van de 5 nederlanders was die non hodgkin op het oog had en dat heeft overleefd wat bijna niet gebeurt en voor de neefjes en oom van mn vriend omdat hun moeder/vrouw nog maar heel kort heeft te leven en hun zich er zo goed doorheen slaan
mijn ouders en mijn lieffie en ze weten zelf wel waarom
-Mijn moeder allereerst ...heeft zware bessissingen moeten maken in haar leven en veel tegenslagen achter de rug gehad en ze is er nog steeds
-M'n sgatjuh zelde als me moeder betreft ...alleen maar bewondering voor haar
Sven Vath. Het voorbeeld van hoe je op je oude dag zowel een pioniersrol hebt vervuld, als dat je nog steeds toonaangevend bent voor de scene dmv een hoop te vette activiteiten.