maar wel een hit tegen zinloos geweld gemaakt hebben
als iemand naar mij een ijsklontje gooit terwijl ik hem probeer te vermaken
Vanavond zijn ze hier ergens in de buurt, ff langs en een ijsklontje gooien
Ik was erbij, moest er draaien.
Gozer van 1.50m ofzo gooit 1 ijsblokje.
Fransie springt er gelijk op af en geeft hem een paar (5/6) rake klappen.
Ventje word afgevoerd en Fransie gaat leuk verder en maakt aan het eind zn excuses omdat Baas boos was.
en Fransie gaat leuk verder en maakt aan het eind zn excuses omdat Baas boos was."
Een beetje rapper
is that a promise ?
zorg aub dat ie je niet te pakken krijgt, desnoods neem je wapens of wat vrienden mee mocht t nodig zijn.
owjah kun je een van je vriendne het laten filmen ???
iedereen is ook zo braaaaf
En ook die tekst Beetje respect voor de vrouwen is er tegenwoordig ook niet meer bij Loser
Een scholier gooide een ijsklontje en stak zijn tong uit zonder pardon..
en hoe de fuck kon hij nou weten dat zijn einde daar begon.
Hij kreeg een klap voor zijn kop,
maar keek niet om hield zijn mond,
tot die de volgende ochtend,
met hersenletsel opstondlaatste aanpassing 25 maart 2006 19:41
En waarom in godsnaam ga je op een school waar alleen maar 13 en 14 jarige blagen rondlopen dat soort teksten uitkramen in die clip? Zijn die gasten gek of zo? Heel veel van die kinderen zijn nog lang niet toe aan die taal die kleine Frans uitkraamde daar? Ook weer een voorbeeld van slechte invloed op de jeugd
Ik weet niet wat voor een brave pik jij was op je 14e, maar die tekst was echt niet zo extreem
Dit is schijnbaar een verschil van opvoeding geweest tussen jou en mij. Op je dertiende en veertiende hoef je niet met dit soort belachelijke teksten geconfronteerd te worden, je bent er nog lang niet aan toe als je nog amper in de pubertijd zit
Jij woont schijnbaar in een grote stad daar is het schijnbaar normaal, maar hier op het'' platteland'' is dat niet normaal.
Maar dat doet niet iedere ouder
Je gaat mij niet vertellen dat je op je 14e niet wist wat een kut was en wat pijpen betekende?
Vertel mij nou eens even wat er in die tekst zo extreem is, dat je dat op je 14e nog echt niet kon hebben.
Ik wil me pik zien glimmen van het vocht van je kut.
echt niet schokkend is voor een 14 jarige.
Kinderen zullen hier vast van gehoord hebben, Maar zijn net alles aan het ontdekken, dan hoeft je dit soort uitspraken in het openbaar niet te doen.
Jezus, wat ben jij een achterlijke boerenpummel zeg
En jawel, ik vind wel dat muzikanten/zangers of whatever een bepaalde rol hebben. je kan niet zomaar alles uitkramen wat in je kop zit!
Dat kan nergens, en kan niemand, jij niet, en ik ook niet. Je kan iets denken, maar je moet wel ff 10x nadenken of je iets ook hardop kan zeggen!
Wat heeft dit nu met boerenpummel te maken? Ik heb tenminste een normale opvoeding gehad,Waarschijnlijk is dat in jouw cultuur heel normaal, Maar onze cultuur waar ik opgegroeid ben niet, waarschijnlijk ben ik daar te nuchter voor
Die kinderen zijn daar gewoon niet geschikt voor, als je dat niet doorhebt dan is er toch iets fout gegaan met jou opvoeding. Komt omdat ik waarschijnlijk ook ouders hebt die van thuis af aan een christelijke achtergrond hebben, geen zwartekouse kerk zeker niet, maar dat heb ik altijd in me achterhoofd zitten. En blij dat ik zo opvoeding gehad heb. Als ik jongeren in grote steden ziet
Elkaar ophitsen tot sex,criminaliteit en geweld
Komt omdat ik waarschijnlijk ook ouders hebt die van thuis af aan een christelijke achtergrond hebben, geen zwartekouse kerk zeker niet, maar dat heb ik altijd in me achterhoofd zitten.
Op je dertiende of veertiende ben je nog een kind, vergeet dat nooit
Ik weet niet wat voor een brave pik jij was op je 14e, maar die tekst was echt niet zo extreem.
ik zie hier niks ernstis aan voor een middelbare school waar 14/15/16 jarigen rondlopen.
Dit is schijnbaar een verschil van opvoeding geweest tussen jou en mij. Op je dertiende en veertiende hoef je niet met dit soort belachelijke teksten geconfronteerd te worden, je bent er nog lang niet aan toe als je nog amper in de pubertijd zit. Weet je waardoor die groepsverkachtingen ontstaan? Omdat al die kinderen al op jonge leeftijd geconfronteerd worden met dit soort teksten. dit zijn daar totaal nog niet klaar voor.
Zo ontstaat er sexoverluste pubers. Meiden moet benen direct wagenwijd opensperren wordt hun voorgehouden. Doen ze dat niet goedschiks daar maar kwaadschiks. Rond je zestiende of zeventiende ben je daar pas aan toe niet op je dertiende of veertiende. Jammer dat Nederland aan het verloederen is als dit al als normaal gezien wordt op je dertiende.
Jij woont schijnbaar in een grote stad daar is het schijnbaar normaal, maar hier op het'' platteland'' is dat niet normaal. Sex wordt daardoor iets hebberigs, maar je moet het zien als genot. Moeilijk uit te leggen,maar je zult snappen wat ik bedoel
als iemand mij de reden kan vertellen waarom die ging meppen dan kan ik pas zeggen waarom .. en ciao he als je gaat zeuren over die teksten .. iedereen kent zijn teksten toch van straatremixes
Blijkbaar toch een ander milieu, jij en ik (mijn kinderen)
Deels ook schuld van diegene die het feest gegeven heeft omdat je wanneer je die mongool inhuurt je zon teksten krijgt.
Nou ja en als jongeren hun rem nog niet helemaal kennen krijg je situaties dat het meisje nog niet helemaal wil maar dat de jongen 'het vocht van haar glibberige kutje om zijn neukstaaf' wil voelen.
Jij bent echt een mongool
Ik neem aan dat je doelt op de Marokkaanse cultuur? Nou loser, daar is het nog meer taboe dan in de Nederlandse cultuur
iedereen kent zijn teksten toch van straatremixes
Blijkbaar toch een ander milieu
maar de reactie van hem op dat ijsklontje, dat is pas t toppunt en jullie maar discussieren over het taalgebruik
wat een vergelijking met een middelvinger en een ijsklontje
whehehe tis gwoon een sukkel
Over dat ijsklontje hoeven we niet te discusieren dat vind denk ik iedereen belachelijk. Je kan moeilijk een debat voeren als iedereen over iets eens is
Ik vind het persoonlijk walgelijk dat mensen bewust een optreden bijwonen van een artiest die ze bijvoorbeeld al niet moeten en daarbij de artiesten gaan provoceren
ik zou hetzelfde doen als iemand een ijsklontje in mijn gezicht gooit,jullie niet dan ?
Sex met kinderen is zwaar verboden overigens, maar kennelijk heeft die aap zn hoofd ermee vol.
maar kennelijk heeft die aap zn hoofd ermee vol.
Wie zeg dat ik die marokkaanse cultuur bedoel, Ik bedoel alleen waar jij opgevoed bent. Daar is het schijnbaar normaal dat op je dertiende op zo manier gesproken word in het bij zijn van kinderen Noem het gerust de Stadscultuur waar ik over spreek.
En als ze het verschil tussen lust en sex niet weten,
Als ik in een dancenummer hoor: this is cocaine, of: xtc bla bla bla
Ik vind het persoonlijk walgelijk dat mensen bewust een optreden bijwonen van een artiest die ze bijvoorbeeld al niet moeten en daarbij de artiesten gaan provoceren. In dit gevaal bij Lange Frans was er sprake van een een middelvinger en het gooien van een ijsblokje. Misschien dat men de volgende keer een glas gooit etc etc. Waar leg jij de limiet?
Ik keur de actie van Lange Frans zeker niet goed, maar er zijn altijd twee kanten aan het verhaal. Kan me nog verhalen herinneren dat er gescholden en gespuugd werd op Marco Remus tijdens Awakenings. Andere sector, maar hetzelfde gezeik. Af en toe vraag je je af waar het respect blijft voor de diverse artiesten.
Dat ventje dacht dat die ook grappigste was door zoiets te gooien.. Moet je later niet zeiken dat je een klap krijgt..
nah ja... jeugd is baldadig, zoals we allemaal zijn geweest.
Klappen krijgen is niet iets wat tot de gangbare zaak van alledag behoort.
die is al belachelijk!! ze zullen zich nooit kunnen meten aan die van de VS... Hoe hard ze het ook willen en proberen
Heb meegemaakt dat ze een rotje gooide naar Benny (rodriques) terwijl hij aan het draaien was, hij stapte ook achter zn draaitafels vandaan om die gozer een paar klappen voor zn smoel te geven!!
normale reactie toch
Baas-b en Lange-frans dit is nu echt wel duidenlijk. Jullie moeder haar uiterlijk is zo lelijk dat is zo gebleken. Dat zelfs de buren bij jullie inbreken. Om de gordijnen zelfs dicht te doen. En toen bleek dat jullie twee en jullie leden de domste rappers waren van alle steden. Baas-b en lange-frans jullie zijn de reden dat mensen zelf moord plegen. Ik hou het niet gezwegen ik hoe niet mijn mond. De reet van jullie fackin auders heeft haar eigen vakbond. Je stinkt uit je bek als een zakstrond. Daarom baas-b datje zusje mij steets wilt, luitpijpen. Want baas-b je lul is zelfs zo klein dat je moeder er een bordje heeft bijgezet:"Niet uitknijpen". Baas-b stop met het neppe rappe ga op zij. Als ik zo'n kop had als jij. Was ik als Herman-Brood van een flat af gesprongen. Lange-frans als mijn hond net zo lelijk was als jij, zou ik zijn kont kaal scheren. En hem achteruit leren lopen. Lange-frans je bitch is zo dik dat als ze naar de McDonalds gaat ze groepskorting krijgt voor alles wat zij daar wilt kopen. Als zij heeft gegeten hou liever haar bek dicht, er komen vlieg uit. Kijkt zij in de spiegel en meteen alle lichten uit terplek. Lange-frans heeft je bitch geen kont of zo zij stinkt uit haar bek. D-men zeg tegen je vader dat hij zijn lul wast, want zo je stink je ook uit je bek gek. Baas-b ik weet nog hoe je zusje bij mij liefbuk. Want je bent zo lelijk baas-b dat je moeder een biefstuk rond je hoofd moest binden. Zo dat een hond jou zal vinden en met jou zal spelen. Vele weten D-men dat je moeder vroeger in de knoop-was. Maar als je moeder vroeger niet zo goed koop-was.
Dan was ik nu je fackin vader geweest. Ik weet het meest ik ben het meest bij je moeder geweest meerdere keren. Daarom dat ik weet d-men dat je fackin moeder "WELKOM" op haar kut heeft laten tatoeëren!!!!!!!
Dat loopt voor geen meter en zit vol spelfouten
brave knul
jij zou een goeie zijn voor het CDA, ouwe moraalridder
Liever een moraalridder dan iemand die overal schijt aan heeft en onze maatschappij naar de kloten help
idd, de uiteindelijke verantwoordelijkheid ligt bij de ouders.
Heel veel van die kinderen zijn nog lang niet toe aan die taal die kleine Frans uitkraamde daar? Ook weer een voorbeeld van slechte invloed op de jeugd.
Liever een moraalridder dan iemand die overal schijt aan heeft en onze maatschappij naar de kloten helpt.
een moraal ridder is ook iemad ie onze maatschappij naar de kloten helpt ,
hij is er zich alleen niet van bewust.
Ik vind het een normale reactie van hem (ondanks dat het een sukkel is). Als hij niks had gedaan, zouden we hier gaan roepen dat het maar een mietje is..
haha toevallig net ff zitten checken omdat ik benieuwd was hoe lang die nou eigelijk echt is? boven de 2 meter?
Ik kies voor het nummer, ik weet hoe irritant het kan zijn, en het zal vast niet de eerste actie van de ijsklontengooier geweest zijn.
Moet je maar een strak optreden neerzetten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt op het podium (ff afkloppen
ik weet hoe irritant het kan zijn,
mannetje van 14 waarschijnlijk
jochie van 16
Was gewoon een ventje dat die samen met zen coole vriendjes daarheen kwam om het feestje te verneuken.. Helemaal teregt dat ie geklapt is.
Mensen die zomaar erop los slaan (lees: iemand om niets) zijn zowiezo al triest.
Precies iemand ZOMAAR slaan, maar als iemand een ijsblokje voor mijn kop gooit dan sla ik hem zo hard op ze kop dat hij een maand lang met ijs op zijn kop kan zitten.laatste aanpassing
Ik hoop dat Jan Mulder hem helemaal afmaakt. Hopelijk dat hij weer ouderwets door het lint gaat. ZET HEM OP JAN
maar frans is niks !
hij vraagt heel netjes wie dat deed... waarschijnlijk wilde die stoer doen en stak diegene ze hand op... tja... wrong time wrong place zullen we maar zeggen vind je niet ?
denk dat ie ze broodje makkelijker verdient als de meeste hier op pf
denk dat ie ze broodje makkelijker verdient als de meeste hier op pf
Voordat je het weet is het niet meer "cool" om blank te zijn
ik vind het wel erg overdreven eigenlijk. je bent artiest en laat je wel kennen vooral als je ook nog een nummer maakt over zinloos geweld. beetje hypocriet
Volgende keer treft Lange zwans de verkeerde in het publiek
Zulke dingen rappen op een feestje, en dan gek vinden dat mensen steeds eerder sex gaan hebben. En dat ze steeds jonger worden..
hij vraagt heel netjes wie dat deed... waarschijnlijk wilde die stoer doen en stak diegene ze hand op... tja...
Wat een ontzettende kneus ben je dan?? Als je kleine kereltjes in elkaar gaat meppen omdat ze een ijsklontje naar je gooien.. Stoere kerel
Shownieuws
Dus mensen stem even tegen en dan zien we hem afgaan
(En dat je 15 jarige meisjes toezingt (nou ja, zingen?) dat ze moeten pijpen met 2 handen met veel spuug en geen tandenHeel stijlvol..)
Vind het terecht dat Lange Frans hem een douw geeft. Die kutkoters van tegenwoordig moeten eens opgevoed worden! Maar dan alleen een douw. Geen klappen.
Nou inderdaad'! Zou wel stoer geweest zijn als 't een meisje was die 't ijsklontje gooide wraak
Joeeehoeeee..hij mag misschien nu niet meer op bevrijdingsdag optreden
Wat een walgelijke lui zeg bij BVD. Ze wagen het zelfs om over ZINVOL geweld te praten,... wat een mongolen zeg.
Pfff..
Walgelijk gewoon,... geen woorden voor.
Wat een walgelijke lui zeg bij BVD. Ze wagen het zelfs om over ZINVOL geweld te praten,... wat een mongolen zeg.
Pfff..
Walgelijk gewoon,... geen woorden voor.
haha,misschien moet ik maar eens rappen......of toch maar niet! ! !
Vanaf nu die lui bekogelen met ijsklontjes,propjes en masaal die middelvingers in de lucht.......
Nieuwe tekst zinloos:Een scholier,... ging met zijn vrienden naar een feest,als hij wist tot lange frans er was,zou hij er niet zijn geweest.iemand gooide een ijklont,recht tussen zijn ogen,en frans was al van het podium afgevlogen.
Hij had blind kunnen zijn,dus stond in zijn recht.....en dat gastje had gewoon vette pech....en nu hoop ik dus echt,is de carriere van die lange sukkel dus weg ! ! !
Hoeveel ijs moet er nog komen,hoe vaak moet ik ze nog slaan.
Ik ben een harde jonge,als je mij fucked ga ik slaan.
haha,misschien moet ik maar eens rappen......of toch maar niet! ! !laatste aanpassing 28 maart 2006 08:56
![[img width=192 height=191]http://img381.imageshack.us/img381/2474/frans5kt.jpg[/img]](http://img381.imageshack.us/img381/2474/frans5kt.jpg)
ja het was een jongen uit me klas die die klappen kreeg
zielige actie hij gooide geen eens
maja reputatie van lange fransie is verneukt.. eindelijk
zo zie je maar weer dat ze zelf de nummers waarschijnlijk niet hebben geschreven, en dat het allemaal maar een commericeel merkkoetje is geweest dat enorm is gehyped.
Trouwens, Rap en Urban zijn zooooooooooooooooo 2005
en die opmerking zoooooo 2003, dus wie is er nou ouderwets????
hehehehe, lange die een ghostwriter heeft, jij bent echt schijtlollig
als je echt achter je teksten staan dan doe je toch niet zo iets doms als die Lange Frans, en als je niet achter je teksten staat dan is er een mogelijkheid dat hij ze niet zelf (alleen ) geschreven heeft.
maar als het iemand is die bekend is krijgt ie ineens iedereen over zich heen
Eerst een liedje makend, TEGEN zinloos geweld en dan zelf los gaan, ja, dan krijg je kritiek. Nogal logisch lijkt me
moet ie maar geen ijsklontjes gooien
als iemand naar mij een ijsklontje gooit terwijl ik hem probeer te vermaken dan ken ie ook een paar tikken krijgen
hij wil stoer zijn voor ze vriendjes , zo van kijk mij eens ik gooi een ijsklontje naar lange frans
tjah dat ie daar een paar klappen voor krijgt vind ik geheel terecht
als je zoiets doet ken je verwachten dat je een klap voor je kanus krijgt
Als je op het podium staat kan je ook verwachten dat er wat gegooid word, dat gebeurd al zins er podiums en optredens zijn. Dan moet je zo professioneel zijn om daar overheen te stappen. Zeker als je jezelf voordoet al het icoon tegen zinloos geweld.
Een scholier,... ging met zijn vrienden naar een feest,als hij wist tot lange frans er was,zou hij er niet zijn geweest.iemand gooide een ijklont,recht tussen zijn ogen,en frans was al van het podium afgevlogen.
Hij had blind kunnen zijn,dus stond in zijn recht.....en dat gastje had gewoon vette pech....en nu hoop ik dus echt,is de carriere van die lange sukkel dus weg ! ! !
Hoeveel ijs moet er nog komen,hoe vaak moet ik ze nog slaan.
Ik ben een harde jonge,als je mij fucked ga ik slaan.
haha,misschien moet ik maar eens rappen......of toch maar niet! ! !
ik weet het niet hoor maar iedereen reageert hier wel erg makkelijk en snel....
Dat niemand die tekst leuk vond kan ik uit dat filmpje niet opmaken, eind van het nummer wordt zelfs meegezongen en staan zat mensen met hun handen in de lucht
Heb ook al gelezen dat er iemand zijn middelvinger naar hem op stak toen ie vroeg wie het deed..... als je stoer bent van afstand moet je wel stoer blijven
En die gasten die hier reageren en bij die gast die gevangen heeft in de klas zitten die zijn 18 en 20, hoorde ook al ergens dat hij zelf 18 is....
Misschien niet proffesioneel maar wel terecht
wat negatief weer tegen lange frans
wat zouden jullie zeggen als hij het in het oog had gekregen en blind werd
ik vind het een goede actie
als ze jou gooien met een ijsklont wat doe jij dan
er heen gaan en zeggen he jongetje dat mag je niet weer doen hoor
hij heeft de verkeerde geslagen
bron?
en kom niet aan met een of ander tijdschrift of krant... hijzelf zegt dat ie de goeie had... en er is niemand die dit kan bevestigen of ontkennen, behalve de 10 mensen die het ter plaatse misschien gezien hebben... dus waar hebben we het over ? ik vind het goed dat ie in ieder geval steun kreeg van iedere aanwezige bij barend en van dorp en van rick van velthuizen gister in middernacht rik!! helemaal terecht we hadden het allemaal zo gedaan, tis niet professioneel maar daar gaat het hier allang niet meer over, tgaat hier over mensen die z'n muziek goed of slecht vinden en aan de hand daarvan scheppen ze voor zichzelf een beeld!! ikzelf ben geen fan van z'n muziek maar ik kan heel goed in zijn kop kome dat ie zo reageerde!!
zowiezo gefrustreerde reactie vind ik nog steeds, moet hij maar nooit naar limburg gaan waar je op een avond 50 glazen bier naar je toe gegooid krijgt. kan ie veel klappen geven (en krijgen)
hij heeft de verkeerde geslagen
dus wat terecht? terecht zou zijn om die hele frans daar op de dansvloer kapot geslagen te zien worden na dit akkefietje
is op televisie geweest die jongen had helemaal niets gedaan vandaar ook zijn aangifte
zowiezo gefrustreerde reactie vind ik nog steeds, moet hij maar nooit naar limburg gaan waar je op een avond 50 glazen bier naar je toe gegooid krijgt. kan ie veel klappen geven (en krijgen)
Dan gooi ik een keer een blokje naar jou toe, kijken of je mij gaan meppen
http://www.talpa.tv/web/show/i ... 17/dbid=/typeofpage=51230
Uitspraak van Je weet toch. op dinsdag 28 maart 2006 om 17:01:
Ik hoor nu net op het journaal dat Lange Frans niet meer welkom is op het bevrijdingsfeest hahahahahahaha
En zo hoort het
Eigen schuld...
hmm dus als iemand niet gecharmeerd is van lange fransie zijn teksten mag die ook vrolijk op zijn bek geslagen worden?
Het land van ijsblokjes en lange tenen
het land van 1 vonk en het moraal is verdwenen
Het land van artiesten die vechten
en vaak is het niet om het bestaan van hun rechten
het land van vrede en tollerantie
maar was dat niet Frans die
stond te meppen op een dader die ik niet zie
lange Baas en Frans B
die doen in het vreiheidscampagne niet meer mee
PEACE !!laatste aanpassing 28 maart 2006 23:33
lange Baas en Frans B
die doen in het vreiheidscampagne niet meer mee
PEACE !!laatste aanpassing 28 maart 2006 23:33
lange Frans en Baas B
die doen in de vrijheidscampagne van dit jaar niet meer mee !
en terecht
PEACE !!
Sir James
vroeg hij niet toevallig om een vuurtje
Joh op 3fm zijn ze bezig joh! Nu zegt die presentatrice dat Fransie onterecht zijn excuses heeft aangeboden.. Nou jaaa zeg..
Ok, de volgende x als ik in een discotheek ben en iemand drukt een peuk uit op mn arm ga ik ook meppen
en geen sorry na die tijd!
ja idd maar het principe is tzelfde..
Lees hier de reacties hahahahaha
maak er een parodie van en gooi m nu ook gelijk in de verkoop, wedden dat je dan een hit heb
Ik durf te wedden dat t grootste gedeelte van t publiek t daar ook PRACHTIG vond!!!
Hahaha die lange frans en Baas B waren vroeger trouwens helemaal niet van die "stoere ventjes", een vriend van me woonde vroeger naast lange frans, en vertelde dat fransje en baasje nogal eens tegen wat vuisten opliepen Ik keur geweld af, maar in dit scenario kan ik er wel om lachen
Als je een optreden kut vind, ga je toch lekker niet kijken. Het hoeft niet ofzo.
Nog zo'n moraal ridder ! Jij komt er wel...
1 van de weinige, ook een vriendje van Giel en Fransje?
Ik vind jou een pannekoek
staat er los van. Ik kan t gewoon wel waarderen... Jij bent zeker heilig op elk gebied? Maatschappij is nou eenmaal hard. En in de natuur telt t recht van de sterkste.. Zit in onze aard, dus waarom zou je je anders voor doen?
waarom zou je je anders voor doen?
1 Lange frans is algemeen bekend, heeft voorbeeld functie voor de jeugd te vertegenwoordigen
2 Elke actie van lange frans wordt direct verspreid in de media, dus moet hij zich maar inhouden, wil hij nog in de spotlights blijven en centjes verdienen
3 Hij zet ook anderen, die met hem samenwerken met zijn acties in negatief daglicht
4 Lees charles darwin is wat beter, voordat je slappe associaties maakt met de evolutietheorie
Is de jeugd dan zo achterlijk dat ze een artiest als voorbeeld hebben??
Uiteindelijk kom je wel als winnaar uit de bus als je je voor blijft doen zoals je bent.
die anderen kunnen ook beslissen afstand van hem te nemen. Als ze hem volgen moeten ze de gevolgen ook maar accepteren.
Wil je anders beweren dan?
Wat is die lange l*l toch een stakker!!alleen dat liedje al!!!whaha wat een kneus!!Mooi dat hij door die kimo gepakt was!! Van mij had kimo harder mogen slaan met zijn knuppel!!!
in dit geval is "maar" prima op z'n plek. Want het voorval was nou eenmaal anders. Een andere formulering had ook zeker gekund, maar het veranderd niets aan de context.
Jaaa jij komt er wel!
Na een cursus Nederlands!
whuahahaha, de genialiteit druipt van je post af, stakker.
joehoe we hebben hier een grote fan van lange lul!!
ja dat zijn hele stoere jongens hoor!!
in beide gevallen werd er iemand uit het publiek aaqngevalen door een rapper die lastig gevallen werd. Leg me het verschil ff uit????
Uhm, hij is jong, rapt (veel publiek) komt veel op tv, duidelijk een role-model dus
Idd. Klopt als een bus. Helaas rapt hij eerst over hoe slecht zinloos geweld etc is, en spreekt hij zich nu tegen. Verliest zijn geloofwaardigheid
Anderen zagen het niet aankomen, maar worden nu wel aan de acties van frans gelinkt: ze konden er dus niks aan doen, en krijgen nu negatieve publiciteit: daar hebben ze niet voor gekozen
ja. Charles darwin schrijft over 'survival of the fittest': de grootste fout is de aanname dat het hier om de sterkste gaat. Het gaat om de best aangepaste. Daar gaat je theorie
Uiteindelijk kom je wel als winnaar uit de bus als je je voor blijft doen zoals je bent.
Ja natuurlijk, Lange Frans en winnaar gaat niet samen Die gozer is een loser, de enige reden waarom ie zo populair is omdat ie simpele nummertjes maakt waarin ie publiek naar de mond praat. De rest van z'n repetoir is veel te min om hiphop te noemen, 50 cent is er niks bij. Disrespectvol naar vrouwen, voordoen alsof het speeltjes zijn. Waar denk je dat die groepsverkrachtingen en zuigen voor een breezer-taferelen vandaan komen dan? Ik zeg niet dat dit Lange Frans' schuld is, maar het heeft er zeker mee te maken.
En als je zo'n grote bek opzet over zinloos geweld, vervolgens een slap nummer daarover maakt om lekker snel je zakken te vullen en een reputatie op te bouwen, en vervolgens zo'n jochie op zijn bek slaat om een ijsklontje; dan ben je echt zo'n gozer. Mijn ouders zeiden altijd tegen mij; al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Dat is precies wat ik altijd van LF gedacht heb, blaaskaak
dan zal fransje een heel leger aan beveiliging mee moeten nemen
dan zal fransje een heel leger aan beveiliging mee moeten nemen
goh, jij bent scherp zeg. Weet je niks beter dan op spelfoutjes te gaan letten??
Als je me wil corrigeren, doe het dan over het onderwerp ipv zogenaamd slim uit de hoek willen komen op deze manier.
Uitspraak van Cosper of Niles op woensdag 29 maart 2006 om 13:18:
goh, jij bent scherp zeg. Weet je niks beter dan op spelfoutjes te gaan letten??
Als je me wil corrigeren, doe het dan over het onderwerp ipv zogenaamd slim uit de hoek willen komen op deze manier.
Het is niet zogenaamd slim, het is slim..
Jij blaast zo hoog van de toren over jezelf, maar zo goed ben je dus nog niet.
DUS
weet iemand hoeveel een draagbaar ijsklontjes apparaat ongeveer kost??
het is meer gericht op de laatste zin die je zegt. Dat als je het niet leuk vind je gewoon er niet naar toe moet gaan. Of als je er toch bent, dat je andere dingen gaat doen. Andere zaal inlopen of een pilsje pakken...
Hahaha die lange frans en Baas B waren vroeger trouwens helemaal niet van die "stoere ventjes", een vriend van me woonde vroeger naast lange frans, en vertelde dat fransje en baasje nogal eens tegen wat vuisten opliepen Ik keur geweld af, maar in dit scenario kan ik er wel om lachen
das al de derde dat je zegt er iets anders mee te bedoelen, snap je het zelf nog wel??? Uitloggen is een optie voor je!!!
Jij blaast zo hoog van de toren over jezelf, maar zo goed ben je dus nog niet.
Geen eigen mening dus
wat zouden jullie zelf doen als je een ijsklontje tussen je ogen krijgt?
denk daar maar eens aan. en aan het moment denken. niet welk antwoord je zou geven volgens je o zo mooie normen en waarden, maar op het moment zelf....
Vind het gewoon dom van Frans en ook van die Tanahoetoe of hoe je het ook mag schrijven
en daarom gooien ze een ijsklontje naar hem toe.
in ieder geval, als iemand mij een ijsklontje tegen mijn kop werp, ik hoop niet dat die van mij verwacht dat ik een goed gesprek met hem aan ga, en praat over de zin van iets gooien naar mij.
Denk ook dat die een groot risico loopt op een dikke lip, waarom zou lange frans dat dan niet mogen, buiten dat die kut muziek maakt, en populairder bij de vrouwen is als ik.
Ok nu even in het goed nederlands!!??
En vertel even wat je nou echt wilt zeggen want hier word ik niet echt wijzer van!?
Laat de juiste weg een labyrint zijn Je zoekt liefde maar je vindt pijn. Misschien zien we meer als we blind zijn En lachen we weer als we kind zijn Soms maak je kapot wat je op bouwt En soms word je gerookt door wat je opvouwt Soms zeg je meer als je je kop houdt En begint het feest pas als het ophoudt.
Soms is het beter om te doen dan te plannen (ooh) Beter om te vechten dan te rennen (aah) Beter dat je zwijgt dan bekennen. De rust en de drukte laat me niet kennen Verdwaal in mijn eigen gedachten Geleid door de vreemdste krachten Wanneer je spaced in de diepste nachten Zie je soms meer dan je ooit zal verwachten
en daarom gooien ze een ijsklontje naar hem toe.
in ieder geval, als iemand mij een ijsklontje tegen mijn kop werp, ik hoop niet dat die van mij verwacht dat ik een goed gesprek met hem aan ga, en praat over de zin van iets gooien naar mij.
Denk ook dat die een groot risico loopt op een dikke lip, waarom zou lange frans dat dan niet mogen, buiten dat die kut muziek maakt, en populairder bij de vrouwen is als ik.
Laat de juiste weg een labyrint zijn Je zoekt liefde maar je vindt pijn. Misschien zien we meer als we blind zijn En lachen we weer als we kind zijn Soms maak je kapot wat je op bouwt En soms word je gerookt door wat je opvouwt Soms zeg je meer als je je kop houdt En begint het feest pas als het ophoudt.
Soms is het beter om te doen dan te plannen (ooh) Beter om te vechten dan te rennen (aah) Beter dat je zwijgt dan bekennen. De rust en de drukte laat me niet kennen Verdwaal in mijn eigen gedachten Geleid door de vreemdste krachten Wanneer je spaced in de diepste nachten Zie je soms meer dan je ooit zal verwachten
zijn er geen getuigen
de jongen die geslagen is die zegt het klontje niet gegooid te hebben en verder zegt lange frans dat er alleen geduwd is terwijl er eerst werd gezegd dat er 5 a 6x geslagen zou zijn. wat is nou waar van t laatste? zijn er geen getuigen? en bovenal.. heeft die jongen het klontje nou gegooid??
waar hebben we t nou nog over?
Die Negativ die bij D-Men is anders geen lief mannetje hoor, stond een interview met hem in Zone 020laatste aanpassing 30 maart 2006 11:39
Uitspraak van Re-inventor op woensdag 29 maart 2006 om 16:01:
konden ze niet met iets harders gooien?
ja stenen ofzo!! precies tegen zijn keel zodat we nooit meer naar zijn K*T stem hoeven te luisteren!
en de mensen die zeggen dat ze alleen maar klote muziek hebben moeten eens naar bijvoorbeeld Spreek luisteren (album Supervisie)
Als dit nou het beste nummer van LF en BB moet voorstellen, dan zijn ze nog triester dan ik dacht. Zoveel interessants zegt ie nou ook weer niet, het lijkt heel wat. Tegenstellingen droppen is niet zo heel moeilijk. Maar ja, als je nog nooit goede hiphop gehoord hebt, dan vind je dit natuurlijk heel goed
Voor goede hiphop moet je de albums van opgezwolle kopen, daar kunnen LF en BB nog een puntje aan zuigen.
Moet je keertje gelijk geven M0L
hahaha ze geloven hem nog ook hahahahaha
ik wil wel vriendje met je worden Fransje, neem je me dan mee naar Diemen Zuid?
He maar jongens en natuurlijk ook meisjes.
Op bevrijdingspop in A,dam komt lange zwans wel dus dat ijsklontjes idee vind ik erg leuk.
Laten we idd met zijn alle naar het museum plein gaan om ijsblokjes te gooien.
IK BEN VOOR
Hoeveel moeten er nog komen . . .
geen nood, ik heb pepperspray bij de hand
De echte 020ers wonen er allang niet meer
De echte 020ers wonen er allang niet meer
Wat een ontzettend zielige stumperd. Hier wordt nogmaals bewezen hoe ontzettend zielig de nederlandse Hip Hop is. Alleen maar omhoog geschoten knaapjes. Die totaal niet om weten te gaan met hun bekendheid. Die alleen maar in het nieuws komen met zinloos geweld of een overdosis drugsgebruik. Die gasten moeten een voorbeeld zijn voor onze nederlandse jongeren. Die gasten hebbben nog geen diploma gehaald en hebben nooit gewerkt en weten niet hoe de maatschappij in elkaar steekt maar zijn toevallig groot geworden omdat Hip Hop populair aan het worden is, maar kunnen hier totaal niet mee omgaan.
Die hit van zinloos geweld kan je nu gerust zeggen dat was niet voor die ouders dat was gewoon voor het geld en voor de roem. alleen maar gericht om een hit te scoren. En dat doen ze over de ruggen van de ouders die hun kinderen verloren hebben aan zinloos geweld. Als je zo doet dan heb je die plaat alleen maar gemaakt voor het geld en de roem
En waarom in godsnaam ga je op een school waar alleen maar 13 en 14 jarige blagen rondlopen dat soort teksten uitkramen in die clip? Zijn die gasten gek of zo? Heel veel van die kinderen zijn nog lang niet toe aan die taal die kleine Frans uitkraamde daar? Ook weer een voorbeeld van slechte invloed op de jeugd.
Je gaat mij niet vertellen dat je op je 14e niet wist wat een kut was en wat pijpen betekende?
Uitspraak van Armin van Buuren FAN op zondag 26 maart 2006 om 13:16:
Jij woont schijnbaar in een grote stad daar is het schijnbaar normaal, maar hier op het'' platteland'' is dat niet normaal.
Dat is het verschil idd, jij bent een boerenpummel die op zn 14e de betekenis van de woorden kut/pik/pijpen niet kende.
Vertel mij nou eens even wat er in die tekst zo extreem is, dat je dat op je 14e nog echt niet kon hebben.
Iets wat je dus niet eerder had gehoord en schokkend was?laatste aanpassing 26 maart 2006 13:25
Goh.. die armin van buuren fan gast blijft nog netjes in zijn post, kom jij als KUT marokaan hem fftjes beoordelen *lees schelden* vanwege zijn mening Blijkt maar weer eens dat er niet te discusseren valt op normaal niveau met die foqing extremisten als jij
Goh.. die armin van buuren fan gast blijft nog netjes in zijn post, kom jij als KUT marokaan hem fftjes beoordelen *lees schelden* vanwege zijn mening Blijkt maar weer eens dat er niet te discusseren valt op normaal niveau met die foqing extremisten als jij Het feit dat jij het maar normaal vind dat je als 30 jarige rapper jezelf populair wilt maken bij zulke jonge kinders d.m.v zulke teksten zegt eig al genoeg over jouw simplistische, afwijkende denkwijze..
en nu bakkes, je hebt geen recht van spreken meer!
Er al eens aangedacht dat een ijsklontje even hard aankomt als een steen van diezelfde grootte?
Lange Frans is in opspraak geraakt nadat hij vorige week een klap uitdeelde aan een fan die een ijsblokje zou hebben gegooid naar zijn hoofd. In Dordrecht refeerde de rapper aan het incident door een emmer vol met ijsklontjes aan te laten rukken. ,,Die zijn bedoeld voor fans op de eerste rij: kunnen ze naar mij gooien, als ze dat willen", zei hij sarcastisch.
De lange zwans heeft alleen maar ijsblokjes nodig, heetgebakerd figuur !
Lange Frans.Hij onderbrak gisteravond een concert in Dordrecht korte tijd omdat hij zich irriteerde aan een jongen die een rood lampje in zijn hand had.
Nou?
Wat triest joh, Giel en Frans bij elkaar.... bah bah
En nu blijkt hij wel geslagen te hebben.
Hij wil stoer overkomen wat hem nooit zal lukken
hahaha zielig figuur ben je net als die Armin gast, je kent de feiten niet eens man met je 13 en 14 jarige, twee jongens van pf hebben al aangegeven dat ze bij hem in de klas zaten en die zijn 18 en 20...... jij leest in dit topic ook alleen maar de dingen die je wilt lezen hoor
Haha en hij vraagt ook nog aan die Boy:
Heb je een neef? Die mij heeft gebeld toevallig? Hahahah kneusje!! Zo van, als ik erachter kom wie dat is, dan is hij ook nog even aan de beurt. Nou, daar gaat je "zinloos geweld imago" AGAIN!Hij is echt dom..
Haha en hij vraagt ook nog aan die Boy:
Heb je een neef? Die mij heeft gebeld toevallig? Hahahah kneusje!! Zo van, als ik erachter kom wie dat is, dan is hij ook nog even aan de beurt. Nou, daar gaat je "zinloos geweld imago" AGAIN! Hij is echt dom..
Hij is echt dom..
heb iemand zijn nummer
Dus kan rustig op de personen ijsblokjes smijten als ik ze op straat zie, want jullie doen toch niets he
Uitspraak van Armin van Buuren FAN op zondag 26 maart 2006 om 13:33:
Vind je dit zo extreem????
voor een 14-jarige.
Jezus, wat ben jij een achterlijke boerenpummel zeg
Grappig, al die mensen hier die blaten frans is zoooo fout etc etc...
Dus kan rustig op de personen ijsblokjes smijten als ik ze op straat zie, want jullie doen toch niets he
nee hoor ben nog veel fouter. Kom je daarna thuis opzoeken met een paar man om vervolgens je deur te barricaderen en de keet met een jerrycan benzine in de fik te steken laatste aanpassing 31 maart 2006 14:26
Niet ouwehoeren met Frans he...hij heb wel de F-side achter zich staan..
whaha!!
Het gaat er ook niet om dat er een knok partij is geweest door een stom ijsblokje maar het probleem is dat fransje het deet!En aangezien hij de ambesadeur is van vrede kan dat echt niet door de beugel!!
ps frans is gewoon een vette stakker en daarom is het zo leuk om je erom op te naaien!
Dacht je dat nou echt!!!??whaha
whehehe geen idee. Zag hem laatst wel een keer in en programma, meen met Paul Witteman...stond heeeeeeeeel groot AFCA op zijn trui..
Je zal maar kids moeten opvoeden
Nou zelf heb ik niks met foessssbal
Hij rent al weg als hij een hooligan ziet!!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/722/45edadb/index.html
Zielige trieste kut gasten.
wat een ^#$%^%$&#&^%&$%^@#$%!#$!%#@!%!$#% flikkers!!!
Kijk zo komen ze nou aan hun geld!!!ooeeeee mijn hart zit in mijn achterhoofd ahhhhhhhh ik word ek van dit soort filmpjes!!!grafleiers!!!!!
En dat nog wel in ONS land!!!
Niks terug sturen naar eigen land...Gewoon meteen een nekschot geven!
Deze reactie had ik daarstrak ook .. kben het kotsziek dat wij nederlanders van nature te soft zijn idd om voor elkaar op te komen, toen ik net het filmpje bekeek stroomde ook al het adrealine door m'n bloed, als dit filmpje dit met je doet.. kan je nagaan in het echt.
Dat taaltje alleen al van die ^&%^&%^&%^& marokaan doet je bloed koken. Tis gewoon echt walgelijk
Haha!.. dan sta ik zeker aan je zijde !
Uitspraak van Totalition op vrijdag 31 maart 2006 om 19:03:
Haha!.. dan sta ik zeker aan je zijde !
mooi dat is 1
Mwah, niet alles wat de media zegt klopt, maar die Lange Frans begint steeds meer om harde klappen te vragen
jullie gedragen je als een woedende meute uit de middel eeuwen die een heks op de brandstapel willen zetten.
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/722/45edadb/index.html
Zielige trieste kut gasten.
hij is vanavond in lutjebroek,
ben benieuwd naar de beelden morgen
Maar ondertussen wel zeggen dat ie klappen moet krijgen omdat ie dat geflikt heeft bij dat jochie
http://metmichiel.3fm.nl/data/media/db_audio/2348.mp3
maar wat is nou zo erg?? dat ie iemand klappe heeft gegeven of dat ie een liedje maakt over zinloos geweld
Tip voor Frans, neem grote beveiligings jongens mee.....
Ik denk dat er binnenkort wel iets gaat gebeuren in 1 van zijn optredens
Bij koefnoen werd Fransje ook ff lekker op de hak genomen hahaha
Vanavond weer op Ned 2 om 00:05
meer kun je zien op : http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/26/
Wat nou zielig?
bang voor z'n reputatie natuurlijk
bang voor z'n reputatie natuurlijk
Volgens mij heb jij je lolbroek aan
de grapjas
das mooi want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
LOL
maar jij bent niet de leukste thuis hoor...
Gelukkig maar!
weer wat anders dan een lolstring
Het is de deurklink want die geeft iedereen een hand
Jij bent scherp vandaag
Foto´s graag!!!
Bijdehandjes gegeten???
Beetje slap ouwehoeren...Anders wordt het hier ook maar zo saai. Denk dat 99% het wel eens is dat die LF maar een rare pipo is.
Pas maar op dat je je niet snijdt aan me
Die string trekt alleen maar rare bekken op de foto's, dus nee sorry
Uitspraak van Rob a.k.a.Theo
op donderdag 6 april 2006 om 14:32:
Bijdehandjes gegeten???
Nee hoor. Hou gewoon niet van die drukte. Al dat kuddevolk dat op koninginnedag verplicht naar A´dam moet..