lieve vrouwen zijn er , lieve mannen oook?
9 volgers · 240170x bekeken
Slijmbal.
Als je kuddos wil kan je het ook wel gewoon vragen hoor.
Nah, kudos niet, wil wel een 10
hoe dan?
Uitspraak van Limoop donderdag 6 maart 2008 om 15:41:
Gallo Carlijng
Uitspraak van CjurLjuntje op donderdag 6 maart 2008 om 15:49:
Gezellig hier?
nu niet meer
Die begreep ik volgens mij verkeerd
Nah, kudos niet, wil wel een 10
Dat zeg ik.
Die begreep ik volgens mij verkeerd
Niet.
laatste aanpassing
Nou..Eigenlijk wel
zie je nou wel..
+10 kudos voor car
Yep
Dacht ik al
Je bent gewoon jaloers
Waarop?
vond hem wel toepasselijk
Nou ik niet
Aandachtsgeil hè
je lijkt verdacht veel op nimal.
Ik leer van de mannelijke en de vrouwelijke nr. 1
Mandy en Mandy dus
Kan ze mij ook niet ff helpen
wat denk je zelluf...
Hond levert baasje uit aan politie
Een 23-jarige man V. uit Hoevelaken is door zijn eigen hond aan de politie uitgeleverd. Agenten kwamen bij de man aan de deur omdat hij nog boetes open had staan wegens rijden onder invloed.
Toen de agenten de woning binnengingen, was de 23-jarige nergens te bekennen. De man was volgens zijn familieleden niet thuis. Zijn hond was wel aanwezig. De agenten gaven de hond de opdracht zijn baasje te zoeken, waarop het dier via de trap naar boven naar zijn baasje liep. De agenten hielden de man daar aan. Hij is in verzekering gesteld.
Een 23-jarige man V. uit Hoevelaken is door zijn eigen hond aan de politie uitgeleverd. Agenten kwamen bij de man aan de deur omdat hij nog boetes open had staan wegens rijden onder invloed.
Toen de agenten de woning binnengingen, was de 23-jarige nergens te bekennen. De man was volgens zijn familieleden niet thuis. Zijn hond was wel aanwezig. De agenten gaven de hond de opdracht zijn baasje te zoeken, waarop het dier via de trap naar boven naar zijn baasje liep. De agenten hielden de man daar aan. Hij is in verzekering gesteld.
Vince?
laatste aanpassing