lieve vrouwen zijn er , lieve mannen oook?
agh, 1 ding scheelt......ben niet anders van je gewend
En vervolgens ontsla je hem? Lekkere collega ben jij...
sommige vrouwen lokken dat uit he
maar 1 ding dat overtrof echt al mijn woede. Ik wou een drempel van een winkel overheen, maar hij was te hoog dus het lukte niet. En het winkelpersoneel (een dame) begon me KEI hard uit te lachen. Weet je HOE LULLIG?! ik was echt zooo boos, wou eigenlijk mn rolstoel uit springen en der ff goed de waarheid zeggen. ik vond het echt echt echt te lullig. ik bedoel winkelpersoneel!! dat je dan ff helpt ofzo!!!!!!!!!!!!
ja idd, een arm aanbieden is niks teveel gevraagd! is juist net dat beetje extra. ik werk ook in een verpkeegtehuis, en gewoon die kleine dingetjes doen het hem voor die mensen
Komt door dat stomme ge-emancipeer van die vrouwen
Ik word bij een eerste ontmoeting ook altijd afgekeurd(haat het, vrouwen die eerst op uiterlijk en verschijning af gaan
dat denk je maar
ja dat is ook echt mn hobby
een boek van 100 pagina's, lezen 2 pagina's....en hebben gelijk hun oordeel klaar
Ik constateer iets en jij hap
zeg alleen dat JIJ fout bent
whehehehehe , dus die collega wist niet dat je gepromoveerd was.
inderdaad
was je van de patat naar de frikandellen gepromoveerd?
Ik was van afwasser naar tafelschoonpoetser gepromoveerd
Had hassan zijn baan in gepikt
je roept gelijk al dat het meer iets over iemand zegt
owh ja.......agh ja.......sommige vrouwen lokken dat uit he
uitlokken is heel wat anders dan het verdienen schat.....
En wat ik met dat uitlokken bedoelde, zie hier boven, zij begon dat ik gepromoveerd was van patat bakken naar frikandellen nog iets
daar haakte ik als geintje op in dat het van afwasser was naar tafelschoonpoetser
Maar goed, jullie hebben allemaal gelijk, ik ben een grote klootzak en hardstikke dom. Ben niet lief en een grote eikel
was een serieuze vraagstelling
shit hee, wist niet dat t een geintje was
voel meweer helemaal boven jan
jij ook wieberen.
ik BEN streng
goed he
had je zekers nie verwacht dat er 1 tussen zat die weet hoe het hoort te gaan
heb je eindelijk wa te doen
Uitspraak van Strifeop dinsdag 26 juni 2007 om 15:22:
Dat er geen lieve mannen zijn?
er zijn wel zeker mannen die zich lief voordoen, maar een man die (in mijn ogen) lief is, ben ik nog niet tegengekomen (misschien ben ik wel veeleisend) maar sommige mannen hebben zeker wel hun lieve momenten hoor!!
lieve koppige uitstraling!
was je van de patat naar de frikandellen gepromoveerd?
En vervolgens ontsla je hem? Lekkere collega ben jij...
stel je voor dat het boven kees was
Hier valt mn mond toch echt wagenwijd van open..
Verdienen dat iemand anders lief is, het moet niet gekker worden
hij denkt dat ie god is.......droom maar lekker verder
als t niet weg gegeven kan worden dan mot ik t niet
ja,, verdienen,,, als je speciaal egt heel lief voor iemand bent,,, dan is diegene vast speciaal voor jou,,, en dan verdienen ze t togh...