Partyflock

Forumonderwerp · 859796
9 volgers · 236235x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
lieve vrouwen zijn er , lieve mannen oook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 15:32:
Wat is in jouw ogen lief dan?

Iets wat wij mannen dus niet zijn :cheer: o:)

Waarschuw beheerder
Maarja mannen moet gewoon stoer doen

Praat jij even lekker voor je zelf ja :[

Waarschuw beheerder
Wat is in jouw ogen lief dan?

Maarja mannen moet gewoon stoer doen, lief doen is niet stoer dus ja.

jee wat is lief,, hmm kan al gewoon iets heel kleins zijn, zoals de deur open houden, opstaan voor een oudere man/vrouw in de trein/bus zulke dingen dan denk ik: ja dat is lief van je!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:29:
wat precies niet?

da je nog fatsoenlijke kerel bent tegen gekomen :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:29:
we moeten elkaar amar accepteren :P

heb ik allang gedaan :P
Maarja mannen moet gewoon stoer doen, lief doen is niet stoer dus ja.

di gaat dus nergens om :s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:36:
jee wat is lief,, hmm kan al gewoon iets heel kleins zijn, zoals de deur open houden, opstaan voor een oudere man/vrouw in de trein/bus zulke dingen dan denk ik: ja dat is lief van je!

:no: das sociaal , normen en waarden zijn da ;)

Waarschuw beheerder
zulke dingen dan denk ik: ja dat is lief van je!

:x
Weet niet in welk gehucht jij dan leeft :x maar als ik in Amsterdam rond kijk.....ben echt niet de enige man die dat soort dingen doet hoor :vaag:
Tja, of ik zie het misschien wat meer gebeuren en dat het andere niet 123 opvalt :x
Waarschuw beheerder

Dat heeft toch niets meer met lief te maken, dat is gewoon fatsoenlijk!

Of is de wereld tegenwoordig zo afgetakeld dat dat soort dingen al bijzonder zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:38:
das sociaal , normen en waarden zijn da

:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 15:40:
Of is de wereld tegenwoordig zo afgetakeld dat dat soort dingen al bijzonder zijn?

:yes:
80% van de mannen zijn arrogante lullen.
Slechts een enkeling is nog dusdanig fatsoenlijk....of beter gezegd.....heeft nog normen en waarde......

Dat zeg ik, als ik op let ben ik niet de enige man die dat soort dingen nog doet......maar het zijn er inderdaad niet veel nee, dat beken ik wel.

Waarschuw beheerder
da je nog fatsoenlijke kerel bent tegen gekomen

Ja KAN ik niks aan doen!

heb ik allang gedaan

dat is LIEF van je

ik vind dat lief, ik vind oude opaatjes trouwens ook lief, niet elke, maar van die ouwe lieve opaatjes, die hebben zo;n lieve koppige uitstraling!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:39:
Weet niet in welk gehucht jij dan leeft maar als ik in Amsterdam rond kijk.....ben echt niet de enige man die dat soort dingen doet hoor
Tja, of ik zie het misschien wat meer gebeuren en dat het andere niet 123 opvalt

Nou mijn gehucht heet Oude molen, en ik weet wel dat dat wel vaker voorkomt, maar meestal zijn het de vrouwen die opstaan, als een jongenman dat doet, vind ik dat gewoon een mooi gebaar. wijsheid.

Waarschuw beheerder
Dat heeft toch niets meer met lief te maken, dat is gewoon fatsoenlijk!

ja nou, ik vind dat gewoon lief! :(
Waarschuw beheerder
di gaat dus nergens om

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:35:
Praat jij even lekker voor je zelf ja

Dat was niet serieus bedoeld mensen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:43:
ja nou, ik vind dat gewoon lief

Whooptiedoo ik ben lief!

Ik ga een taart kopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 15:45:
Ik ga een taart kopen.

slagroomtaart?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:42:
Nou mijn gehucht heet Oude molen, en ik weet wel dat dat wel vaker voorkomt, maar meestal zijn het de vrouwen die opstaan, als een jongenman dat doet, vind ik dat gewoon een mooi gebaar. wijsheid.

Hehe, was ook geen aanval op je hoor.
Tja....mooi gebaar, maar dat zeg ik, ik zie het nog best vaak gebeuren hoor :-)
Maar goed, iedere gozur die hier zit zal het uit zich zelf roepen omdat de mannetjes hier nog steeds stoer en macho willen zijn in de hoop de vrouwtjes te krijgen door te roepen dat ze dat soort dingen wel degelijk doen in de hoop dat ze dan lief gevonden worden ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:52:
Tja....mooi gebaar, maar dat zeg ik, ik zie het nog best vaak gebeuren hoor
Maar goed, iedere gozur die hier zit zal het uit zich zelf roepen omdat de mannetjes hier nog steeds stoer en macho willen zijn in de hoop de vrouwtjes te krijgen door te roepen dat ze dat soort dingen wel degelijk doen in de hoop dat ze dan lief gevonden worden

Shit, je hebt me door...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:47:
slagroomtaart?

Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van taart.

Ik val weer door de mand...

Waarschuw beheerder
Tja....mooi gebaar, maar dat zeg ik, ik zie het nog best vaak gebeuren hoor
Maar goed, iedere gozur die hier zit zal het uit zich zelf roepen omdat de mannetjes hier nog steeds stoer en macho willen zijn in de hoop de vrouwtjes te krijgen door te roepen dat ze dat soort dingen wel degelijk doen in de hoop dat ze dan lief gevonden worden

waarschijnlijk ;) Maar het was ook maar een voorbeeld he, maar zoveel dingen kumnnen lief zijn.
maar ja, ik denk datik gewoon al beetje anders op mannen kijk, omdat ik wat dingen heb meegemaakt en nu waarschijnlijk veeleisend ben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:47:
slagroomtaart?

:lol:

even laatste stuk van deze uh "discussie" opgepikt... ben het met strife:x ed eens dat is gewoon kwestie van normen en waarden.. normaal fatsoen..
Maar ik sta vaak te kijken hoe hard maatschappij kan zijn tegen mensen.. zag laatst een oude mevrouw kei erg worstelen met een fiets en een rollator.. en niemand die het wat kon boeien... ik ernaar toe en vroeg of ik kon helpen.. wat bleek nou had haar bloedeigen zoon haar fiets geleend en midden in de stad achter gelaten en kon zij het op gaan halen (mevrouw was iets van ruim 65-70) dat is toch zwaar respectloos... en ze moes naar de andere kant van de stad :s
dus op dat aspect kan ik nog wel begrijpen dat hippo Oeloe Oeloe (geweldige naam trouwens :p) raar opkijkt van fatsoenlijke daden...
Maar heb vervolgens voor mevrouw taxi gebeld (moest zelf naar dansen op dat moment) waar ze fiets en rollator mee in kon nemen en haar naar huis laten brengen... is ook geen enkele moeite.. kost je 5 min van je tijd en 5 euro voor die taxi.. ma je gaat toch geen oude vrouw zo over straat gaan als zoon zijnde? of ligt zoiets nou aan mij?

naja goed krijg je hier straks weer van die mensen die moraalridder gaan schreeuwen naja dan ben ik dat maar :) is jammer dat mensen elkaar niet gewoon wat vaker helpen als dat nodig is ipv alleen maar lopen te zeiken en commentaar overal op te hebben...

ach goed das mijn mening :) en geef hem graag op voor een betere :)

Waarschuw beheerder

:yes: de mensen kennen da nie meer tegenwoordig :/
Ja KAN ik niks aan doen!

sonde :/
dat is LIEF van je

kan je ook zo zien
ik heb als je respect toont krijg je da vanzelf terug ;)
ik vind dat lief, ik vind oude opaatjes trouwens ook lief, niet elke, maar van die ouwe lieve opaatjes, die hebben zo;n lieve koppige uitstraling!

ik vind da normaal
stukje opvoeding ;)
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 15:43:
Dat was niet serieus bedoeld mensen...

merk het :P
Maar goed, iedere gozur die hier zit zal het uit zich zelf roepen omdat de mannetjes hier nog steeds stoer en macho willen zijn in de hoop de vrouwtjes te krijgen door te roepen dat ze dat soort dingen wel degelijk doen in de hoop dat ze dan lief gevonden worden ;-)

daarom zijn zulke topic's ook triest
heb ook maar 1 missie O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 15:54:
Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van taart.

Ik val weer door de mand...

tsja, tis dat je het zelf toegeeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:55:
maar ja, ik denk datik gewoon al beetje anders op mannen kijk, omdat ik wat dingen heb meegemaakt en nu waarschijnlijk veeleisend ben

:yes:
Dat is het grote. Plus je kan in die korte momenten dat je een man ziet niet beoordelen dat iemand lief is :-)

Ik word bij een eerste ontmoeting ook altijd afgekeurd(haat het, vrouwen die eerst op uiterlijk en verschijning af gaan) en pas als ze me beter kennen zeggen ze dat ik toch wel leuk ben bla bla bla.....en na een paar maanden is het vaak weer: Tja, weet niet, jij bent TE lief, zoek meer een echte vent die beetje ruw is :vaag: :nocheer:

Maar goed :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:56:
tsja, tis dat je het zelf toegeeft

Lief heh ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:58:
Dat is het grote. Plus je kan in die korte momenten dat je een man ziet niet beoordelen dat iemand lief is

Ik word bij een eerste ontmoeting ook altijd afgekeurd(haat het, vrouwen die eerst op uiterlijk en verschijning af gaan) en pas als ze me beter kennen zeggen ze dat ik toch wel leuk ben bla bla bla.....en na een paar maanden is het vaak weer: Tja, weet niet, jij bent TE lief, zoek meer een echte vent die beetje ruw is

Maar goed

Bestaan er eigenlijk nog wel lieve vrouwen?

Waarschuw beheerder
Ik word bij een eerste ontmoeting ook altijd afgekeurd(haat het, vrouwen die eerst op uiterlijk en verschijning af gaan) en pas als ze me beter kennen zeggen ze dat ik toch wel leuk ben bla bla bla.....en na een paar maanden is het vaak weer: Tja, weet niet, jij bent TE lief, zoek meer een echte vent die beetje ruw is :vaag: :nocheer:

Maar goed :-)

daar herken ik wel wa in
maarja shit happens :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 16:02:

ander topic O:)
en antwoord is : NEE :P
Waarschuw beheerder
Ik word bij een eerste ontmoeting ook altijd afgekeurd(haat het, vrouwen die eerst op uiterlijk en verschijning af gaan) en pas als ze me beter kennen zeggen ze dat ik toch wel leuk ben bla bla bla.....en na een paar maanden is het vaak weer: Tja, weet niet, jij bent TE lief, zoek meer een echte vent die beetje ruw is

aaaah :aai:

Maar goed

:lol: ajaaaaaaa {argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 15:56:
even laatste stuk van deze uh "discussie" opgepikt... ben het met strife ed eens dat is gewoon kwestie van normen en waarden.. normaal fatsoen..
Maar ik sta vaak te kijken hoe hard maatschappij kan zijn tegen mensen.. zag laatst een oude mevrouw kei erg worstelen met een fiets en een rollator.. en niemand die het wat kon boeien... ik ernaar toe en vroeg of ik kon helpen.. wat bleek nou had haar bloedeigen zoon haar fiets geleend en midden in de stad achter gelaten en kon zij het op gaan halen (mevrouw was iets van ruim 65-70) dat is toch zwaar respectloos... en ze moes naar de andere kant van de stad
dus op dat aspect kan ik nog wel begrijpen dat hippo Oeloe Oeloe (geweldige naam trouwens ) raar opkijkt van fatsoenlijke daden...
Maar heb vervolgens voor mevrouw taxi gebeld (moest zelf naar dansen op dat moment) waar ze fiets en rollator mee in kon nemen en haar naar huis laten brengen... is ook geen enkele moeite.. kost je 5 min van je tijd en 5 euro voor die taxi.. ma je gaat toch geen oude vrouw zo over straat gaan als zoon zijnde? of ligt zoiets nou aan mij?

naja goed krijg je hier straks weer van die mensen die moraalridder gaan schreeuwen naja dan ben ik dat maar is jammer dat mensen elkaar niet gewoon wat vaker helpen als dat nodig is ipv alleen maar lopen te zeiken en commentaar overal op te hebben...

ach goed das mijn mening en geef hem graag op voor een betere

Idd! soms denk je: mensen waar zitten jullie met je hoofd..

wat ik nu ga zeggen is helemala niet respectloos bedoeld naar mensen in een rolstoel. Maar met school gingen we eens experimenteren met rolstoelen, 1 dag leven met een rolstoel..
Als je dan merkt hoe ONhulpvaardig mensen ooit kunnen zijn! bah! iedereen kijkt je aan van: wow is die wel goed bij der hoofd, of van: ach gerrum wat zou die hebben meegemaakt?

maar 1 ding dat overtrof echt al mijn woede. Ik wou een drempel van een winkel overheen, maar hij was te hoog dus het lukte niet. En het winkelpersoneel (een dame) begon me KEI hard uit te lachen. Weet je HOE LULLIG?! ik was echt zooo boos, wou eigenlijk mn rolstoel uit springen en der ff goed de waarheid zeggen. ik vond het echt echt echt te lullig. ik bedoel winkelpersoneel!! dat je dan ff helpt ofzo!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Dat is het grote. Plus je kan in die korte momenten dat je een man ziet niet beoordelen dat iemand lief is

Maar goed

nee klopt. Het is heel stom als ik een machoman zie die er onwijs goed uitziet, dan wil ik hem niet echt kennen. Meestal vind ik nerdies wel 'aantrekkelijk' ik weet niet, ze doen iets met me.. 'maar op een of andere manier zijn die bang voor me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 16:02:

ik ben best een lief iemand, al zeg ik het zelf. Ik kan soms een onwijze bitch zijn,maar denk dat mijn hart wel op de goede plaats zit. Maar je moet m,e niet boos hebben, dan ga ik huilen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:06:
nee klopt. Het is heel stom als ik een machoman zie die er onwijs goed uitziet, dan wil ik hem niet echt kennen. Meestal vind ik nerdies wel 'aantrekkelijk' ik weet niet, ze doen iets met me.. 'maar op een of andere manier zijn die bang voor me

fake :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:03:
maar 1 ding dat overtrof echt al mijn woede. Ik wou een drempel van een winkel overheen, maar hij was te hoog dus het lukte niet. En het winkelpersoneel (een dame) begon me KEI hard uit te lachen. Weet je HOE LULLIG?! ik was echt zooo boos, wou eigenlijk mn rolstoel uit springen en der ff goed de waarheid zeggen. ik vond het echt echt echt te lullig. ik bedoel winkelpersoneel!! dat je dan ff helpt ofzo!!!!!!!!!!!!

Hmmmm, ja, dat gaat inderdaad wel te ver ja :-(
Heb dat wel is mee gemaakt toen ik nog in een cafetaria werkte. Kregen zo vaak oudere mensen over de vloer, was een kleine moeite om ze bij de entree aan de arm te nemen en naar een tafel te lopen.......maar er waren collega's die het weigerde.....vonden die oude mensen maar zeurders omdat je de koffie of broodjes helemaal naar de tafel moest brengen :[
Sow, echt, heb er toen 1x een ontslagen(hij wist niet dat ik dat mocht :-p ) omdat ie een vaste klant van ons niet wou bedienen omdat ze hem had geroepen met een iets harde stem toen ze met moeite de deur open kon krijgen bij de entree....... :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 26 juni 2007 om 16:10:
fake

Sas......moet jij niet de vloer soppen of zo? :[ o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:06:

Tja......denk dat een man er best wel goed uit mag zien......maar de lieve mannen worden in het begin vaak hard gemaakt omdat de dames hun dumpen wanneer ze TE lief zijn, en dus vaak over zich heen laten lopen :x
Ik ben daardoor ook best wel wat harder geworden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:11:
Hmmmm, ja, dat gaat inderdaad wel te ver ja
Heb dat wel is mee gemaakt toen ik nog in een cafetaria werkte. Kregen zo vaak oudere mensen over de vloer, was een kleine moeite om ze bij de entree aan de arm te nemen en naar een tafel te lopen.......maar er waren collega's die het weigerde.....vonden die oude mensen maar zeurders omdat je de koffie of broodjes helemaal naar de tafel moest brengen
Sow, echt, heb er toen 1x een ontslagen(hij wist niet dat ik dat mocht ) omdat ie een vaste klant van ons niet wou bedienen omdat ze hem had geroepen met een iets harde stem toen ze met moeite de deur open kon krijgen bij de entree.......

ja idd, een arm aanbieden is niks teveel gevraagd! is juist net dat beetje extra. ik werk ook in een verpkeegtehuis, en gewoon die kleine dingetjes doen het hem voor die mensen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:12:
Tja......denk dat een man er best wel goed uit mag zien......maar de lieve mannen worden in het begin vaak hard gemaakt omdat de dames hun dumpen wanneer ze TE lief zijn, en dus vaak over zich heen laten lopen
Ik ben daardoor ook best wel wat harder geworden.

ja idd, ik ben ook stukken harden. denk ook juist dat ik op die nerdies val omdat ik weet dat ze 'weinig' ervaring hebben. (best hard ban mezelf) maar iig het word nooit wat hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:07:
ik ben best een lief iemand, al zeg ik het zelf. Ik kan soms een onwijze bitch zijn,maar denk dat mijn hart wel op de goede plaats zit. Maar je moet m,e niet boos hebben, dan ga ik huilen

Tja een echte lieve vrouw ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien ben ik wel veeleisend.

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 16:18:
Tja een echte lieve vrouw ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien ben ik wel veeleisend.

dan hebben we elkaar nog, we kunnen elkaar steunen met onze veeleisendheden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:17:
maar iig het word nooit wat hahaha

tja.....zo word het ook nooit wat he :woop:
Zou zeggen, je weet snel genoeg of iemand het in zich heeft of niet :-)
Waarschuw beheerder
@ Hippo

Je bent niet meer komen eten gister!!! dat vind ik dus NIET lief :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strife:X op dinsdag 26 juni 2007 om 16:18:
maar misschien ben ik wel veeleisend.

Een man die veel eisend is :x
Als de eerste beste blonde bimbo naar je toe komt en zegt: Hee, pssstt, schat, kom je met me mee? wil sex!

What is gona be your Answer??? YES PLEASE :kwijl:

Dus....mannen veel eisend :nee:

Waarschuw beheerder
Mijn mannetje is de liefste O:) :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:20:
tja.....zo word het ook nooit wat he
Zou zeggen, je weet snel genoeg of iemand het in zich heeft of niet

ja idd, maar ben pas 1 keer in mn leven echt verliefd geweest en toen heb ik het zooo hard vernaaid. echt die jongen was perfect, en ik was een kutwijf 1ste graads.

Uitspraak van nijssen op dinsdag 26 juni 2007 om 16:20:
@ Hippo

Je bent niet meer komen eten gister!!! dat vind ik dus NIET lief

Jaa ik was er dus echt wel, alleen jij kwam me niet ophalen, had me netjes opgetut en waar was je??????????
Waarschuw beheerder
Ja KAN ik niks aan doen

nouja of mss nog te jong?

pcies das heel wat anders dan lief ja 8)mss eerst beginnen met het verschil te weten?

dit is sick wat een spam hier :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:21:
Een man die veel eisend is
Als de eerste beste blonde bimbo naar je toe komt en zegt: Hee, pssstt, schat, kom je met me mee? wil sex!

What is gona be your Answer??? YES PLEASE

Dus....mannen veel eisend

:D

Maar de eerste, de beste blonde bimbo? Nee dankje...

Stiekem was ik gewoon onze bebrilde dame aan het pesten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:11:
Sow, echt, heb er toen 1x een ontslagen(hij wist niet dat ik dat mocht

:roflol: whehehehehe , dus die collega wist niet dat je gepromoveerd was. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:23:
Mijn mannetje is de liefste

ben er maar zuinig mee dan ! wel leuk voor je joh!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:24:
Jaa ik was er dus echt wel, alleen jij kwam me niet ophalen, had me netjes opgetut en waar was je??????????

mmm... ik heb toch van 18.00 tot 20.00 op centraal naar u gezocht..

nu heb ik zelf mijn gekruide aardappeltjes met lekkerbekjes moeten opeten..

Waarschuw beheerder
Ik ga wel, ciaooo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 26 juni 2007 om 16:26:
dus die collega wist niet dat je gepromoveerd was.

inderdaad :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 16:31:
inderdaad

was je van de patat naar de frikandellen gepromoveerd?
Waarschuw beheerder
srry niet lief 8) :x

uhm tazman wat onaardig dat je je medecollega's niet heb medegedeeld dat je hun leidinggevende was:/