Partyflock

Forumonderwerp · 859638

Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens :yes:

nog nooit geprobeerd! Is het wat?
lsd, paddo´s, mescaline, lsa, ayahuasca, allemaal even indrukwekkend, ik kan het iedereen aanraden, maar mensen moeten vooral eerlijk blijven tegenover zichzelf en er niet zoveel over praten maar gewoon doen angst is bij deze middelen de grootste oorzaak van slechte ervaringen, wees open en accepteer wat er komt. erover praten versterkt angsten. gewoon eens doen en de wereld zal nooit meer het zelfde zijn je zult je weer een kind voelen en verbaasd staan van alles wat om je heen leeft en beweegt, ben je ijdel of egocentries dan moet je heel goed nadenken of je het wel wilt want je moet los kunnen laten anders kun je i.d.d. in de problemen komen. als mescalito je mag zal hij je al de geheimen van het leven leren mag hij je niet dan maakt hij je zo bang dat je hem nooit meer zult bezoeken.

(Y).

Gegroet een WYNN

Heroine :cheer:

Spannend verwoord WYNN :)
lsd is goed
Uitspraak van -vito- op woensdag 22 maart 2006 om 16:25:
lsd is goed

een 10 voor engels is ook goed (Y)

Uitspraak van Jillicious op woensdag 22 maart 2006 om 16:28:
een 10 voor engels is ook goed (Y)

10 voor beffen ook :kwijl:
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 maart 2006 om 16:31:
10 voor beffen ook

kom maar met je poesje :lief:

Uitspraak van Jillicious op woensdag 22 maart 2006 om 16:35:
kom maar met je poesje :lief:

:$
Lsd paddo's smaken te ranzig(n)
Uitspraak van Flo'tje op woensdag 22 maart 2006 om 16:42:
Lsd paddo's smaken te ranzig

idd.. die kots je zowat uit:P

LSD blijft toch favoriet. Lekker makkelijk zo'n zegeltje :yes:
Uitspraak van Basjuuh op woensdag 22 maart 2006 om 17:18:
Don't do drugs image

Waarom zit je dan in dit topic, de vraag luide toch niet gebruik jij wel of geen drugs :S

Anyway ik heb alleen nog maar ervaring met paddo's. Nooit echt visueel de werkelijkheid anders gaanzien, wel dat als ik mijn ogen sloot ik heerlijk tussen de muzieknoten in stond te dansen (muziek op staan). Echt te mooi gewoon, ik durf gewoon te zeggen dat als je zoiest nooit meegemaakt heb je wat mist in je leven :) Maarja ga niemand tot drugs verplichten, zeker niet omdat er genoeg mensen zijn die het niet in de hand kunne houden :(

lsd komt van de zomer hoop ik, en daarvoor denk nog 1x paddowen om wat trip ervaring op te doen voordat ik aan het zwaardere werk begin. Heb er nu al zin in :yes:
paddo's = lachen :)
Paddo's? Vind het rete link!

LSD? zal wel net zo lijp zijn:D
allebij niet :nee:
paddo's :respect:

heel de nacht van in een scheur gelegen

Lucy! I love youuuuuu!
paddo's is altijd lache, lsd weet ik niet
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 22 maart 2006 om 20:34:
paddo's :respect:

heel de nacht van in een scheur gelegen

Ja ik ook, wel in combinatie met wiet maar het leek dan ook alsof ik uber stoned was (lachkick etc zo erg als dat je normaal nooit kan krijgen) en toch niet te loom zijn, heerlijk gewoon :D Maarja LSD nog niet geprobeerd dus ben er wel erg benieuwd naar, altijd mooi die visioenen en ergens helemaal in opgaan. Ik kon mezelf met de paddo's iig heerlijk laten gaan dus dan verw8 ik dat LSD ook mooi kan worden :yes:

Ik heb nog maar één ervaring met LSD, en dat was maar 120, hoogstens 150, Microgram. Dus dat moet ik eigenlijk nog in z'n volle glorie meemaken. Maar die keer was al héél erg vet, hoor! :jaja:
Deze zomer ga ik wat meer expirimenteren met LSD.
Tot nu veel meer ervaring met paddo's. En uiteraard zijn paddotrips ook altijd weer prachtig. Maar ook daarmee neem ik de volgende keer eens een keer een wat hogere dosis. Wil daar nu ook wel eens een keer echt diep mee gaan (ben wel op bepaalde punten geweest al, die erg indrukwekkend waren).
Maar wat ik beter vind... Tsjah... Met LSD heb ik nog een score van 100%, zeg maar. Doordat die ene trip alleen maar vet was en geen mindere delen had. Op paddo's heb ik toch wel wat momenten ervaren die ff minder waren. Maargoed, dat hoort erbij vind ik. Juist zulke momenten zijn het meest leerzaam. Ben achteraf ook altijd dankbaar voor de mindere momenten. Want alleen voor de lol neem ik geen psychedelische middelen.. ;)
Maargoed, wat vind ik beter?... Geen idee. Beiden zijn ze op hun eigen manier denk ik gewoon top. :)
Enige voordeel wat ik wel vond van LSD, is dat het geen rotgevoel veroorzaakt bij het "in slaan". Plus dat je er totaal niet sloom van word, maar juist heel erg energiek.
Lijkt me ook zwaar vet om er ooit een keer op te feesten.. :jaja:
Nadeeltje van LSD is dat je er de volgende dag toch nog wel wat van voelt... Beetje een uitgeblust gevoel. Maargoed, nogmaals, t'is moeilijk oordelen als er maar één ervaring mee hebt.
In ieder geval; deze zomer even wat vaker LSD.. :jaja:
En paddo's zijn natuurlijk ook geweldig.
Het hangt altijd maar net ff van je setting ook. Je kunt het krijgen zoals jezelf wilt. Het hangt allemaal af van je eigen; set, setting en je intentie van wat je er mee bereiken wil, af...
laatste aanpassing
LSD op een feest, dan heb je het neem ik aan wel over een dosis waarbij je de realiteit nog gewoon ziet ipv dat je denkt je in een ruimte oorlog te begeven met marsmannetjes die met groene lasers schieten etc...

zelfmoord is beter...(y)
eerst een zegel en na een uurtje een dikke lijn special K en dan na een paar uurtjes als de acid op zijn hoogtepunt zit een capsule met mdma en tryptovaan!

ehhehe niet dat ik dat nu nog een keer zou doen ofzo
DRUGS ARE BAD!!

They tell you it's bad for you, they tell you it's wrong... HOW COULD IT BE WRONG!!??
paddo,s heb nog nooit lsd gehad

paddo's zijn geweldig

lsd nooit gedaan,ga ik niet doen ook{wat je niet weet kan je ook geen behoefte aan hebben)

Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 maart 2006 om 07:52:
LSD op een feest, dan heb je het neem ik aan wel over een dosis waarbij je de realiteit nog gewoon ziet ipv dat je denkt je in een ruimte oorlog te begeven met marsmannetjes die met groene lasers schieten etc...

Haha, met nieuwjaar ben ik de realiteit toch best wel uit het oog verloren. Maar dan zie je geen marsmannetjes enzo hoor :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 00:20:
Nadeeltje van LSD is dat je er de volgende dag toch nog wel wat van voelt... Beetje een uitgeblust gevoel.

heb je dat na een heftige paddotrip niet dan?

Heb zelf bij LSD dat ik meestal een nacht over sla en dan fit blijf tot een uur of 20:00 de volgende dag, en dan als een blok in slaap val voor 14 uur of zo :9. En die dag daarna wel een beetje uitgeteld, maar wel voldaan :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:08:
heb je dat na een heftige paddotrip niet dan?

Ja dan ook wel een beetje. :P
Alleen doordat LSD langer werkt, kom je echt niet in slaap idd als je t laat op de avond pas neemt... Dus vandaar dat je wel iets meer gaar bent de volgende dag dan van paddo's, denk ik. Maargoed, t komt nog niet eens in de buurt van pep of mdma hoor.. ;p
Na paddo's nooit gaar geweest. Na MDMA ook nooit echt, alleen iets minder trek de dag daarna. Dat is dan ook alles.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:08:
Heb zelf bij LSD dat ik meestal een nacht over sla en dan fit blijf tot een uur of 20:00 de volgende dag, en dan als een blok in slaap val voor 14 uur of zo . En die dag daarna wel een beetje uitgeteld, maar wel voldaan

Neem je alleen postzegeltjes of ook wel Microdotjes?(f) Daar heb ik echt soort van terugslagen van gehad...

Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 maart 2006 om 13:22:
Na MDMA ook nooit echt, alleen iets minder trek de dag daarna. Dat is dan ook alles.

Ja, als je het netjes bij 1 houdt, ok...
Maarja, doe doe ik nooit. Wil altijd meer en meer als ik daar eenmaal mee bezig ben.. :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:20:
wel iets meer gaar bent de volgende dag dan van paddo's, denk ik.

bij mij ligt er toch vooral aan hoeveel ik van allebei heb genomen, hoe meer hoe uitgeputter. Staat wel in verhouding met elkaar, hoe heftig het is geweest :yes:
Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 maart 2006 om 13:22:
Na paddo's nooit gaar geweest. Na MDMA ook nooit echt, alleen iets minder trek de dag daarna. Dat is dan ook alles.

Relaxed :9

Uitspraak van Flo'tje op donderdag 23 maart 2006 om 13:30:
Neem je alleen postzegeltjes of ook wel Microdotjes

Aleen zegels, dan weet je bijna zeker dat je ook echt alleen maar LSD binnenkrijgt. Heb trouwens sowieso nooit de kans gehad om microdotjes te kopen.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:15:
Heb trouwens sowieso nooit de kans gehad om microdotjes te kopen.

Dat kan geregeld worden, dude. b)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:15:
Aleen zegels, dan weet je bijna zeker dat je ook echt alleen maar LSD binnenkrijgt. Heb trouwens sowieso nooit de kans gehad om microdotjes te kopen.

Hmm bij mij precies andersom! Ruilen??b)