Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 17:30:et lag aan de dosering en ook de plek een hiphop achtige r&b tent we zochten achter iedereen een soort bedoeling en waarom ze nou allemaal deden hoe ze deden..
Dit is echt typisch ja.. je kijkt zo door mensen heen als het ware..Al die nepheid, die aangeleerde maniertjes, die geforceerde coole houding opgedaan uit oa videoclips...
Daarom lijkt t me moeilijk om t in zo'n tent 10 minuten uit te houden.. (zowiezo al, maar helemaal trippende)
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 5 april 2006 om 18:31:.Al die nepheid, die aangeleerde maniertjes, die geforceerde coole houding opgedaan uit oa videoclips...
Ik had er ook last van op Extrema met nieuwjaar. Al die fakeheid/poppenkast daarzo.
In de Effenaar aan de zegels is ideaal of niet K*N*U*R*F*T?
Uitspraak van PhilosopherStones op woensdag 22 maart 2006 om 16:10:Paddo's of Lsd ?
kzou eerst maar ns met paddoos proberen, dan kun je kijken of het effect je bevalt en kan je overstappen naar het zwaardere werk.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 18:49:In de Effenaar aan de zegels is ideaal of niet K*N*U*R*F*T?
Absoluut! Muziek, de sfeer en de mensen...echt ideaal
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 5 april 2006 om 20:54:en natuurlijk acid in combinatie met acid uit de speakers
Al heb ik dat nog niet gehoord in de nieuwe zaal, helaas. Wel met Red zone Drum n bass