2-1
Dirk Kuyt
jaja zondag is het weer zover FC groningen ajax wat wordt de stand ???
en zeg ff wie je favoriete speler is
Fc grunn versla je niet zomaar kan Feyenoord over mee praten en Psv ook volgens mij
mark-jan fledderus
FC groningen ajax
mijne is FC groningen mark-jan fledderus
Jullie denken toch niet echt dat je in Groningen wint he
Maar winnen in Groningen...nee.
waarvan 1 op de lat !
Buitenspe
Pffffff wordt gek van spanning hier!!!Me hart gaat tekeer als een idioot
Come on Ajax!!!!!!
Tyfus groningen!!!!!!!!
Kut Fcg
1 doelpunt voor AJAX is genoeg
Grunn in de CL
Net als dit seizoen zker
let op!
komen ze weer met der lijstjes
2x in een week van dat clubje van je
90ste minuut, danny buijs![]()
vuile kanker jode altijd met dat kanker geluk
Uitspraak van 100 % Kerkrade op woensdag 3 mei 2006 om 20:46:
Teletekst supporter reactie's schieten weer hier uit de lucht....namaaksupporters!!
Het is woensdag sommige mensen zijn aan het werk zoals ik
check al die neuzen schieten als paddenstoelen uit de grond
Teletekst supporter reactie's schieten weer hier uit de lucht....namaaksupporters!!
Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam Champions League in Amsterdam
je bent gewoon een vieze kk miet net hoorde we je ook niet nu kan je weer praatjes hebben nu ze hebben gescoort.
het net dan ook zn grote smoel gegeven toen ze 2-0 achter stonden MIETJE
vuile kanker jode altijd met dat kanker geluk
Laatste drie playoff wedstrijden zeker vergeten?
wijf, ga jij opruimen, hop hop ophoepelen hier
lekker overtuigend naar de champions league
lekker overtuigend naar de champions league
Ik trek een biertje open
ikke ook Cold Rush
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bijna die 3-0
Cheers
jullie hadden net praatjes moeten hebben toen jullie 2-0 achter sonden nee dan horen we jullie niet.
we horen jullie alleen als jullie winnen wat zijn jullie voor een stelletje mietjes joh
Zijn de biertjes op
wat zullen jullie een gefrustreerd leven hebben aangezien Ajax elk seizoen de CL te pakken heeft en jullie er dan ook net naast grijpen, ten koste van jawel, de joden ! whahaha !
ja allemaal.. jou seizoenskaart al bijna aangevraagd?
Bijna zoals ik gehoopt had, gronningen had alleen op 3 moeten staan
een ding scheelt feyenoord was de eerste nederlandse club met alle bekers.
van landskampioen tot wereld beker dus wie was wie nou voor
als 4e eindigen en met 11 punter de nr 3 en toch naar de voorrondes van de CL
wat een systeem zeg
die hele vete tussen de joden en de kakkies niet, hoef ze allebei niet, maar het feit dat jullie feyenoorders zo gefrustreerd raken van het altijd nodige geluk van de joden maakt me eigelijk wel aan het lachen
Grunn voor de supporters daar...
Gewoon klappen toen AJAX scoorde
en toen werde de ajax spelers geklapt
als 4e eindigen en met 11 punter de nr 3 en toch naar de voorrondes van de CL
wat een systeem zeg
Je moet eerlijk toegeven over de hele wedstrijd gezien Ajax gewoon een stuk beter was...
Of nou groningen of ajax in de CL speelt, ze hebben er allebei niets te zoeken
Ajax is al eens Champions League winnaar geweest dus uit Nederland gaat er altijd 1 gelijk door en 1 via voorrondes en dat kunnen er maar 2 zijn Ajax en PSV en verder basta
Feyenoord heeft er niets te zoeken en AZ ook niet, laat hun maar mooi Uefa Cup spelen daar kunnen ze nog wel in handhaven
maar qua Champions League is het Ajax en PSV en verder ook geen andere ploeg, zowel is het klote voor NL voetbal
Dus dat psv en ajax de enige nederlandse clubs zijn die in de Cl horen is dus gewoon gelul.
nope is geen gelul, over Nederland gezien heb je maar 2 plekken en die plekken zijn altijd voor Ajax & Psv zo kent heel Europa het ook qua Champions League.
andere ploegen uit NL kunnen het Niveau van de CL niet bijhouden
Grunn was zekker beter
Valt me mee dat een neus dat zeg , maar ondertussen lach je ons uit
...jullie zetten hier alleen jezelf voor lul.
I LOVE PLAYOFFS
zo kunnen wij Nederlanders tenminste nog met opgeheven hoofd aan de CL meedoen
wat 2e plek en 3e plek?jullie zijn niks waard
de kracht moet dit jaar van de 4e plek komen ahaha
Idd goed gezegd, ajaks heeft er niets te zoeken
Playoffs slaat nergens op natuurlijk ploeg die het hele jaar verdient 2e is geworden hoort in de CL en niet een ploeg die een paar wedstrijden piekt en de rest van het seizoen als een natte krant speelt.
I LOVE PLAYOFFS
wat 2e plek en 3e plek?jullie zijn niks waard
I LOVE PLAYOFFS
volgend seizoen stem je af op ned. 2 en dan zie je echte kerels voetballe in europa
celtic?geen probleem wij vegen ieder van de kaart
n dan zie je echte kerels voetballe in europa
nu maar hopen dat je celtic niet treft in de voorronde
hahaha cker n rotterdammer
kbespeur enige jaloezie
jaloezie
sterf dan!!!ter plekke!!
je zou willen dat je hartje ajax klopte
had je tenminste wat te doen op de toekomstige dinsdag en woensdag avondwn Ned.2
celtic?geen probleem wij vegen ieder van de kaart
eikel
Zoals altijd, voetballen kunnen ze niet,.
wat nu lachu de competitie is toch voorbij.
julie stonden 5de az 2de vind het niet terecht
die playofs moet gewoon weg..
Toen de play-offs ingesteld werden in Nederland, konden de betaald voetbalclubs hier bezwaar tegen aantekenen... Alle clubs, behalve PSV, wilden dat de play-offs werden ingevoerd! Dus hou eens op met dat gezeik of de play-offs wel of niet terrecht zijn!
Nog een stenen regen gehad!?
Jij hebt al je woede eruit gegooid!? En lekker stenen staan gooien naar mensen?!
En vervolgens wil je hier op PF horen dat je onwijs stoer bent....
Nou vooruit:
Naam: KAALe
Eigen site: www.ajak$iseenziekte.isr
Geslacht: man
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: acidtechno, schranz, tekno
Ik vind jou echt de stoerste van de avond!
wat nu lachu de competitie is toch voorbij.
julie stonden 5de az 2de vind het niet terecht
die playofs moet gewoon weg..
Als je in de 90e minuut nog ff een goal maakt is dat L U C K Y
das niet helemaal waar heh, AZ 2e van Nederland en Ajax winnaar play offs.
Toen de play-offs ingesteld werden in Nederland, konden de betaald voetbalclubs hier bezwaar tegen aantekenen... Alle clubs, behalve PSV, wilden dat de play-offs werden ingevoerd! Dus hou eens op met dat gezeik of de play-offs wel of niet terrecht zijn!
pfff gast, iedereen weet toch allang dat het een arrogante vent is (nooit perconferties bij Barca gezien?), maar dat neemt niet weg dat het een super goeie trainer is.
Idd, kakkerlakken zitten altijd zo te schelden rond april, mei
mijn mening: zoals gewoonlijk.........lucky
hou je bek joh !!!! don't mess with my familia !!!
Mooi doelpunt trouwens he..?
Buitenspel is het niet
nieuwe regels van de FIFA maar is doornemen
Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
• in te grijpen in het spel; of
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden; of
• voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Welke speler?
volgens mij is het boukahari die wel degelijk het zicht van de keeper belemmerd. als dit de 3-0 zou zijn geweest ......juist; dan was ie afgekeurd.
Jullie hebben verloren hoor wij niet.
ik denk toch echt dat jullie gister verloren hebben. Dat jullie over 2 wedstrijden een beter doelsaldo hebben het zij zo. Maar dat jullie blij zijn met een nederlaag in en tegen Groningen zegt al genoeg he sjappies. Dit seizoen kon niet meer stuk en na gister helemaal niet meer. Jammer dat we niet verder zijn maar we hebben meer te zoeken in de uefa dan in de CL. Maar voor de centjes....
dat ligt toch ergens in belgie?
wat?hoor ik daar een boerke mompelen?
ik denk toch echt dat jullie gister verloren hebben. Dat jullie over 2 wedstrijden een beter doelsaldo hebben het zij zo. Maar dat jullie blij zijn met een nederlaag in en tegen Groningen zegt al genoeg he sjappies. Dit seizoen kon niet meer stuk en na gister helemaal niet meer. Jammer dat we niet verder zijn maar we hebben meer te zoeken in de uefa dan in de CL. Maar voor de centjes....
De enigste club van Nederland die kans maakt op de tweede ronde CL is PSV
na 7 jaar hebben jullie een keertje de eerste ronde overleeft en nu denk jij dat dat elke keer keer gebeurt haha daar moet je weer 7 jaar op wachten....en het is niet de enigste maar enige club en dat is
ajax wel?
was jij degene die zo zielig stond te kijken vol in beeld?
Ajax moet zich schamen, met zon grote kapitaal en dan ook nog eens play-offs spelen?
Groningen is de grote winnaar van dit seizoen
Ook nog eens zeggen dat Groningen niet in de CL thuishoort so what Ajax ook niet die liggen er net zo goed de eerste ronde uit
De enigste club van Nederland die kans maakt op de tweede ronde CL is PSV laatste aanpassing 4 mei 2006 12:15
huilen 010'ers , huilen man !!!
kippenvel.. het moment dat Ajax 2-1 scoorde, waarop de amsterdammers in een keer wel lawaai konden maken. Direct stond het hele stadion op voor de FC en werden de spelers bedankt voor een geweldig seizoen.
Grunn till I dielaatste aanpassing 5 mei 2006 03:32
kippenvel.. het moment dat Ajax 2-1 scoorde, waarop de amsterdammers in een keer wel lawaai konden maken. Direct stond het hele stadion op voor de FC en werden de spelers bedankt voor een geweldig seizoen.
Grunn till I die
Jullie worden het lachertje van Europa!!
020 lachtertje van NL...op een bekertje na
Tijdens de huldiging van de CL in '95 waren er ongeveer 100.000
Tijdens de huldiging van de CL in '95 waren er ongeveer 100.000 neusjes op het museum. En bij de huldiging van de KNJB staan er 10.000 neusjes op het Leidseplein. Waar zijn al die gloryhunters van '95 gebleven dan. Of zijn die er volgend jaar weer mochten jullie bv. kampioen worden?
Tijdens de huldiging van de CL in '95 waren er ongeveer 100.000 neusjes op het museum. En bij de huldiging van de KNJB staan er 10.000 neusjes op het Leidseplein. Waar zijn al die gloryhunters van '95 gebleven dan. Of zijn die er volgend jaar weer mochten jullie bv. kampioen worden?
en goodfella maar roepen dat er 1 klassieker in nederland is en nu is hij groningen al aant pesten. je gaat keurig met heel ajax keurig in de rij naar beneden
ach wat is ajaks nou knullie je komt uit wezep kind hoe in godsnaam wort je dan voor ajakkxsss
ach wat is ajaks nou knullie je komt uit wezep kind hoe in godsnaam wort je dan voor ajakkxsss?
gloryhuntert
gloryhuntert
En ik ga wel es naar oosterpark en nu de euroborg
En jij zit al in die rij naar beneden, aangezien je hier reageert. "Ik ben NOD en pisvee'er en zo gefrustreerd, omdat ik de joden zo haat, maar zij ons niet haten"
oxygen, doe aub niet zo denigrerend over het noorden wil je.....
je bent er vast nog nooit geweest dus hou die praatjes voor je
en ik bedoel haarlem en haren scheelt maar een paar letters
blijf lekker in je wereldje hangen nerdje
wel overal op blijven happen of niet soms
1 je moet ff op je plek gezet worden
idd gezellig heerlijk me tijd verdoen hiero...