(permanent verbannen)
Wel in het engels: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/tees/4808246.stm
Of dat nou zo erg is
elkaar neerslaan
Engelsen slaan, Italianen steken. Je zult nooit Engelse supporters zien steken of schieten. Nog steeds triest maar er zijn in die wereld toch regels.
Duitsland kan zich klaar gaan maken voor veldslagen in de Duitse straten
Whaaaahaha...zijn gewoon mafkezen die op scootertjes langs blijven rijden en als ze de kans krijgen je in je rug prikken
dat klopt idd ze kiezen er zelf voor dus geen medelijden met niemand niet van welke club dan ook
Uitspraak van ···whatsnext··· op woensdag 15 maart 2006 om 12:27:
Duitsland kan zich klaar gaan maken voor veldslagen in de Duitse straten
daar ben ik ook bang voor idd
Uhm, er word in dat stukje gesproken over de Ultras. Als die er inderdaad iets mee te maken heb je echt te maken met 1 van de meest zieke georganiseerde groepen. Die regeren de club en hele delen van de stad. Zelfs de burgemeester heeft zijn connecties met de Ultras omdat hun stem in Rome telt.
dat kan 2 dingen betekenen
juist
en waarom denk ik dat het 1 is
mwah k moet zeggen dat green street hooligans en the football factory aardige films zijn waarvan ik kan genieten op zijn tijd
Ik zou ook nooit met minj hele gezin naar een uitwedstrijd gaan maar ja.
Zeker niet in Rome.
Begrijp me niet verkeerd met wat ik hierboven allemaal typte ... Ik heb absoluut geen problemen met mensen van TURKSE afkomst ... Ik heb zoiezo helemaal geen problemen met mensen ... Maakt niet uit voor mij uit welk land dat de mensen afkomstig zijn ... ik respecteer IEDEREEN zolang IK ook maar gerespecteerd wordt door andere mensen ... iedereen is gelijk in mijn ogen ... ben je nu ... NEDERLANDS of kom je uit een ander land ... IEDEREEN IS GELIJK ...
Begrijp me niet verkeerd met wat ik hierboven allemaal typte ... Ik heb absoluut geen problemen met mensen van TURKSE afkomst ... Ik heb zoiezo helemaal geen problemen met mensen ... Maakt niet uit voor mij uit welk land dat de mensen afkomstig zijn ... ik respecteer IEDEREEN zolang IK ook maar gerespecteerd wordt door andere mensen ... iedereen is gelijk in mijn ogen ... ben je nu ... NEDERLANDS of kom je uit een ander land ... IEDEREEN IS GELIJK ...
mooie woorden
laat het dan horen !!!
Deze was wel van te voren afgesproken over de telefoon.
Je hebt hele politie korpsen die zich op een wedstrijd storten (dagen, soms weken van te voren in een wedstrijd 'duiken')
De politie is ook hier veel beter georganiseerd als veel mensen denken.
Je bent NOOIT op zoek in bepaalde stad, je weet via mannetjes waar je moet zijn, anders ben je er niet.
Zoals ik al eerder aangaf heeft dat ook te maken met de politie. Het is gewoon lastig om in een vreemde stad aan te komen zonder gespot te worden (soms al bij vertrek) en dan OOK nog eens zonder af te spreken waardoor je de halve stad door moet rijden
Tegen die tijd zit je allemaal preventief vast of met tie-rips om je klauwen in een bus terug naar je eigen stad
Zoals ik al eerder aangaf heeft dat ook te maken met de politie. Het is gewoon lastig om in een vreemde stad aan te komen zonder gespot te worden (soms al bij vertrek) en dan OOK nog eens zonder af te spreken waardoor je de halve stad door moet rijden
Tegen die tijd zit je allemaal preventief vast of met tie-rips om je klauwen in een bus terug naar je eigen stad
Weer een stom voorbeeld van een land met hooligans die zich SOMS niet aan de regeltjes kunnen houden ... Dat zijn de TURKSE HOOLIGANS ... Die komen vaker naar gevechten toe met WAPENS zoals: HAKMESSEN enz ... Dat is iets wat ook ECHT NIET kan ...
Wel in het engels: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/tees/4808246.stm
Zijn de ajaksieden weer bezig geweest?
http://www.turkeyhooligans.com/thv/cnnfutbolteroru.mpglaatste aanpassing 15 maart 2006 16:04
italianen grootste miete volk met turken samen
laffe schaapen
italianen grootste miete volk
Als je iemand neersteekt ben je gewoon een kk mietje. Als je hooligan wilt zijn doe het dan met je vuisten.
Gelijk allemaal wouten op je dak....
Wat jankt iedereen nou weer, steek-partijtje komt zo vaak voor, ook zelfs in Nederland, en vroeger zeker niet, flikker tog op man, vroeger heus ook wel pfff nee met je vuisten vechten is gek, wat wil je doen dan, iemand niet verwonden zeker
Er werd altijd al gestoken....
Maar jij kan ws iemand niet verwonden met je handen of voeten
Je kan iemand verwonden, maar je hoeft niet iemand open te snijden...
maar hoezo bel elkaar voor de regels van wat van het vechten komop zeg beetje vechten om niets zwaaaaar trieste mensen zijn dat
tottenham away..........love it