Ik ben de beste
Vrouwelijke halfbloedjes zijn geiler dan de Nederlandse dames,is mijn ervaring.
Is anaal bij jou n optie?
Hoor k daar n ja?
Is anaal bij jou n optie?
Als je nou Ja had gezegd,dan ging ik aan m'n uitspraak twijfelen maarja
Nu begin ik wel te twijfelen
hahaha, 99% zijn zwaar lekker, maar jij hoort absoluut bij die 1%!!!
bij elk ras heb je mooie en minder mooie mensen ..dus ook bij halfbloedjes
Dat kan zo zijn, maar bij halfbloedjes kan het voorkomen dat bepaalde eigenschappen dominanter aanwezig zijn van het ene ras, dan van het andere. Zo kunnen "mooie" elementen vaker aanwezig zijn bij een mengeling van rassen. Maar ook even goed lelijke, daarom staat mooie ook tussen aanhalingstekens omdat mooi altijd relatief is.
....tot zover deze biologie les. laatste aanpassing 15 maart 2006 12:03
zijn lekkerder dan geen halfbloedjes whahahhaa
zigeuner?
dat is geen ras stel lijpo's
zigeuner denk ik gelijk aan of kanmpbewoners of een stel zwervelingen die van land naar land reizen... zo heb ik dat op school geleerd
zeker weten echt hot!!
maar ligt er ook aan wat voor half bloedjes
Ligt eraan van wat voor afkomst t halfbloedje is...half moluks, of half indo kan idd wel mooi zijn...hoewel ik zelf nog nooit op een halfbloedje gevallen ben!
Maar ja er lopen idd nette halfbloedjes rond op deze aardkloot!
Ik moet wel zeggen dat ik vaker de vrouwelijke halfbloedjes mooier vind dan de mannelijke halfbloedjes.
halfbloedjes worden gewoon in de maatschappij geromantiseerd dat ze altijd mooier en geiler zijn, maar in de praktijk valt dat gewoon heel vaak tegen...
Tja.. Ligt niet zozeer aan het halfbloed zijn of niet maar ik vind 't verschil wel degelijk merkbaar. Maar dat geldt ook voor volbloed niet-nederlanders
Nederlanders zijn gewoon eh.. Minder boeiend in mijn ogen.
onzuiver, bevuild, alles net niet, smerig
Hé iemand met een lager iq dan een vleeskroket,fijn voor je om te weten dat als iedereen zo doorfokt met elkaar er over een jaar of vijftig Niemand meer raszuiver is.Leuke uitdaging voor jou en je "clan" om dat te voorkomen
onzuiver, bevuild, alles net niet, smerig
halfbloedjes gaan er gewoon niet in bij mij
Hier een halfbloedje (Indonesisch-Nederlands).
Stel je voor dat je n enge ziekte krijgt
laag IQ... ghagha, ben bijna afgestudeerd in geneeskunde...
halfbloedjes gaan er gewoon niet in bij mij
Halfbloedjes zijn zo knap!!! de meesten dan van wat IK gezien heb! Vooral met zomer! Neem nou dit stuk!!! ->
Moet jij trouwens niet ff bij een ander forumonderwerp kijken? Misschien zit er daar wel iets tussen wat jou wél aanspreekt.. Denk namelijk niet dat veel mensen hier zitten te wachten op dat gezeik van jou de hele tijd... Ow nee sorry, vrijheid van meningsuiting hè ouwe..
Zijn meestal de mooiste mensen
Fiet fiet!
iet fiet,geile brunch bedoel je?
Halfbloedjes zijn zo knap!!! de meesten dan van wat IK gezien heb! Vooral met zomer!
Over smaak valt niet te twisten,maar ik val zelf op exotisch dus daar vallen halfbloedjes onder,maar ook gewoon gekleurde meiden volbloed of niet.De reacties hier getuigen vaak van gebrek aan respect,kortzichtigheid.Zo te horen nog genoeg rascisten onder de nederlanders.Mijn kids zijn halfbloedjes,als hun als smerig bestempeld worden waar ik bij ben,moet je echt rennen!
Yes dear
Fietfieeeeeeeeeeeeeeeeeeeterdefieeeeeeeeet!
Uitspraak van || _ ReaCtion ..op vrijdag 31 maart 2006 om 18:08:
Ik ben ook een halfbloedje bn der alleen niet trots op,,
Zegt meer iets over je eigen karakter.
Ben blij dat ik half ben hoef ik er tenminste niet helemaal bij te horen
Uitspraak van Bellagio op zaterdag 22 april 2006 om 20:07:
Over smaak valt niet te twisten,maar ik val zelf op exotisch dus daar vallen halfbloedjes onder,maar ook gewoon gekleurde meiden volbloed of niet.De reacties hier getuigen vaak van gebrek aan respect,kortzichtigheid.Zo te horen nog genoeg rascisten onder de nederlanders.Mijn kids zijn halfbloedjes,als hun als smerig bestempeld worden waar ik bij ben,moet je echt rennen!
Helemaal mee eens!! ik ben zelf half nederlands half libanees(libanon) en dan zou ik ook onzuiver zijn want ja ik heb nu eenmaal ander soortig bloed door me lijf stromen..me pa is geadopteerd door nl'se ouders dus ja dan zou ik als Nederlander vies zijn ..bah bah rascisten hierzo...respect to all people! (njah bijna iedereen dan!)
alfbloedjuhs bahhhhh nederlanders
Niks.. Val op lekkere boeren Hollanders..