Partyflock

Forumonderwerp · 857490
Waarschuw beheerder
Te triest voor woorden dit. Maar misschien wel beter zo, weg die pijn en het is tijd om te rusten.

Godverdomme, op die leeftijd.....

http://www.ee-side.nl/

Waarschuw beheerder
te erg zo jong :(
sterkte aan iedereen die haar gekent heeft
(f)

Waarschuw beheerder
:( (f)
Waarschuw beheerder
Ze heeft niet eens de kans gehad om al de knuffels e.d. in ontvangst te nemen :(
Waarschuw beheerder
6 jaar en dan al zoveel pijn mee moeten maken

te erg, te jong, het leven is niet eerlijk!

RIP

Waarschuw beheerder
R.I.P.
Veels te jong heen gegaan

Waarschuw beheerder
Zoiets mag toch nooit gebeuren :'(

Zo'n meid had nog een hele leven voor zich, terwijl andere oudere mensen gewoon op hun dood zitten te wachtuh :S

LIFE IS SO UN-FAIR
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel sterkte aan de familie schreuder

inderdaad veel te jong

r . i . p .

Waarschuw beheerder
anouk rust in vrede

familie schreuder You'll never walk alone!!!
sterkte
Waarschuw beheerder
geen woorden voor...

rust zacht klein meisje..

Sterkte aan de Fam. Schreuder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is echt eng,
zondag in De Kuip, er werden wel miljoenen knuffels op het veld gegooit voor dat meisje, 1 auto helemaal vol met knuffels, huizehoog kippenvel!. en nu is Anouk vertrokken.! echt erg...
Rust zacht kleine meid!
Waarschuw beheerder
http://www.condoleance.nl/registers/register_6167.html........voor als je echt wat te zeggen heb:no:

Waarschuw beheerder
R.I.P Heel veel sterkte aan de familie schreuder toegewenst....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 20:00:
Het is echt eng,
zondag in De Kuip, er werden wel miljoenen knuffels op het veld gegooit voor dat meisje, 1 auto helemaal vol met knuffels, huizehoog kippenvel!. en nu is Anouk vertrokken.! echt erg...
Rust zacht kleine meid!

:yes:
Was erbij
Echt vreselijk!
Waarschuw beheerder
het leven is niet eerlijk
nog veel te jong
veel te vroeg gegaan

R.I.P

Rust zacht kleintje.

Sterkte aan Fam. SChreuder
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://www.nu.nl/mmbase/images/694192;jsessionid=F6B96A11EA71762E63FE10604E3DA29B[/img]

Kijk zo doen wij dat in Den Bosch

Voor eventuele betrokkenen ----> Sterkte!
Waarschuw beheerder
15-03-2006: "Over Anouk, Cor, David en Michel"
[Auteur: Ingezonden door Bertje]

Afgelopen zondag. Een schitterende actie voor een klein meisje met een donker vooruitzicht, alles en iedereen voelt mee met Alfred en geeft een kaartje, knuffel of wat dan ook af. Ik niet, en toch voel ik me verbonden met Alfred en niet omdat hij nu voor mijn club speelt, ik kon het niet. Niet omdat ik een lafaard ben ofzo en ook niet omdat ik niet voor Feyenoord ben, maar omdat ik zijn pijn begrijp. Alle steun en alle knuffels ten spijt, het helpt niet. Niet bij deze ziekte wat toch een vorm is van het meest Rotterdamse stop/scheldwoord. Ook ik gooi het er nog door ondanks dat ik reeds 7 jaar in het buitenland verblijf, dus daar wil ik het niet over hebben. Helaas alle goede bedoelingen en liefde en steun ten spijt het heeft niet mogen helpen. Anouk is gisteren overleden, rust zacht lieve Anouk.

Als ik erover na denk schieten mij drie andere namen te binnen, in willekeurig volgorde Cor (1939-2005 (66 jr), David (1979-2005(26 jr) en Michel (1994-1997 (3 jr), van de eerste twee zal iedereen de link kunnen leggen. De laatste niet, maar dat wordt vanzelf wel duidelijk. Cor kreeg ook in De Kuip een minuut stilte en Feyenoord speelde met rouwband, perfect, 66 jr jong, te jong om heen te gaan maar toch een leven achter zich. David kreeg in heel Nederland een minuut stilte en een rouwband en in de Galgenwaard kwam bijna iedereen in het zwart, logisch want 26 jr is veel te jong.

Degenen die dit lezen en kinderen hebben begrijpen wat ik nu probeer te schrijven (ik ben slecht in dingen op papier te zetten). Iedere ouder hoopt het beste voor zijn kind, ze kunnen niet allemaal profvoetballer worden of hoogleraar of ga maar door. Het is jouw kind, dat mag niks overkomen. Als het aan jou ligt vecht je daarvoor tot je erbij neervalt en verder. Je kind wordt groter en de angsten ook. Het ontwikkelt zich en als alles goed is gaat het naar school, voetbal, Feyenoord, discotheek, etc etc en alles brengt nieuwe angsten mee maar ook nieuw geluk (denk ik). Maar wat als je als je kind anderhalf is te horen krijgt meneer hij is ongeneeslijk ziek?? Hij heeft leukemie (of kanker of wat dan ook) en er is GEEN medicijn. Ik kan niet omschrijven wat er dan door je heen gaat: waarom hij, waarom niet ik, ik heb tenminste al 25 jaar mogen leven. Mijn leven voor het zijne, nu onmiddellijk! Ik kan het niet omschrijven, nog steeds niet. Ik denk dat Alfred (als ik zijn voornaam mag gebruiken) het ook niet kan. Mijn Michel heeft met alle kracht die hij had nog anderhalf jaar gevochten en toen was het afgelopen. Over en uit. 3 jaar oud. Hij heeft nooit gefietst nooit op voetbal gezeten nooit een vriendinnetje gehad en ga maar door.

Anouk, 6 jaar jong, 60 minder dan Cor, 20 minder dan David. Feyenoord en de KNVB hebben besloten dat Feyenoord met rouwbanden om mag spelen en dat er 1 minuut stilte wordt gehouden. Prima, goede zaak, maar Anouk heeft ook zoveel nog niet gedaan. Ik persoonlijk vind dat Feyenoord de KNVB en het legioen MEER moeten en kunnen doen. Laat nu eens zien dat voetbal in plaats van negatief in het nieuws nu ook eens positief kan zijn en dat menselijke belangen voor de commercie gaat.

Een rouwband is niet genoeg. Als je rouwt hoor je in het zwart gekleed te zijn, dus Feyenoord: vraag dispensatie aan bel Kappa en bestel speciaal voor zondag 22 zwarte shirts met “ANOUK 1999-2006”. Aan het Legioen vraag ik: kom in het zwart naar de Alkmaarderhout en eventueel naar de Kuip de week erop, en een minuut?? Ik mag het niet vragen maar 90 minuten stilte en na het affluiten een: “you’ll never walk alone” zoals in Nederland alleen het Legioen het kan. Een kolkende Kuip is eng voor een tegenstander, maar een doodstille???

Alfred, ik weet wat je doormaakt en ik heb geen troostende woorden voor je, want (bij mij in ieder geval) ze helpen niet, nu nog niet in ieder geval. Het enige wat nog een beetje helpt is dat je weet dat de mensen je willen steunen maar ook dat besef je pas na verloop van tijd.

Ik dank jullie voor het lezen en de eventuele reactie,

Bertje
Barcelona

:respect:

Waarschuw beheerder
bovenstaand :respect:

Waarschuw beheerder
mooi stuk van bert ja... ben er ff stil van hier...
Waarschuw beheerder
Mooi geschreven inderdaad, maar hij spreekt zichzelf nogal tegen. Vind daarnaast alles wat nu al gedaan wordt, goed genoeg. Natuurlijk kan het altijd meer, maar dan is het einde zoek...

Waarschuw beheerder
hij bedoelt het goed, daar gaat het om...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 13:44:
hij bedoelt het goed, daar gaat het om...

Ik bedoel het ook goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 maart 2006 om 13:45:
Ik bedoel het ook goed

dan ist goed eej !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 13:50:
dan ist goed eej !

Gelukkig maar 8)

Waarschuw beheerder
het gebeurt in deze wereld, maar het is gewoon niet eerlijk. zo jong ..... keb er geen woorden voor.
Anouk, you'll never walk alone

van de B-Side en heel NAC Breda

Waarschuw beheerder
rust zacht kleine meid :cry:

veel sterkte voor fam schreuder :flower:

Alfred :respect: YNWA

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 16 maart 2006 om 10:27:
Kijk zo doen wij dat in Den Bosch

Zullen ze dit nou ook in 020 doen? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pawblow, pleurt gewoon op joh met dat anti ajax gedoe de hele tijd. Ik heb ook een bloedhekel aan ze, maar bij dit soort dingen moet je zulk soort dingen er niet bij halen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 maart 2006 om 16:54:
Pawblow, pleurt gewoon op joh met dat anti ajax gedoe de hele tijd. Ik heb ook een bloedhekel aan ze, maar bij dit soort dingen moet je zulk soort dingen er niet bij halen

Het gaat er om of ze het daar in 020 ook doen, dat verwacht ik niet.

Waarschuw beheerder
maar bij dit soort dingen moet je zulk soort dingen er niet bij halen..

(y)
in elk topic kennen we die neuzen gallen :yes:
maar hier hoort zoiets niet thuis :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 17:12:
in elk topic kennen we die neuzen gallen
maar hier hoort zoiets niet thuis

gal ons idd lekker in elk topic, maar niet HIER:(

Waarschuw beheerder
:) (y)
Waarschuw beheerder
R.I.P. kleine meid!!!!!!!!

veel te jong om heen te gaan! familie vrienden en alle nabestaande heel erg veel sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
Mijn hart huilde toen ik het bericht hoorde. Zo jong kind, op zo'n manier overleden. Wat doet dit pijn. Alfred waanzinnig veel sterkte. Echt ik kan wel huilen om elk kind wat op zijn manier is komen te overlijden. Wat een respect heb ik voor die man gekregen die afgelopen tijd.

Alfred en familie het gaat jullie goed en nogmaals HEEL veel sterkte.

Mijn ogen vullen zich met tranen.
Artiest {SHOWLIST artist 12757, 34038}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 maart 2006 om 16:57:
dat verwacht ik niet.

verwacht het maar wel...
Waarschuw beheerder
Kom op mensen. Laat dit topic alsjeblieft in zijn waarde. Dit topic is voor steunbetuigingen aan het adres van de Familie Schreuder. In andere topics kan je daar over praten. Maar dit topic is voor de overleden Anouk Schreuder. Laten we daar allemaal respect voor hebben.

Waarschuw beheerder
r.i.p. kleine meid flr 1908 vak x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 19 maart 2006 om 13:02:
Kom op mensen. Laat dit topic alsjeblieft in zijn waarde. Dit topic is voor steunbetuigingen aan het adres van de Familie Schreuder. In andere topics kan je daar over praten. Maar dit topic is voor de overleden Anouk Schreuder. Laten we daar allemaal respect voor hebben

Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!
Waarschuw beheerder
Rust zacht kleine meid...

:no: