stelling
Bij rollebank moet hij 75km mogen lopen
Die krengen lopen hard zat met 50 hoor
30 is schappelijker aangezien ze bijna de hele stad 30 km zone hebbe gemaakt!
Proberen je constant rechts in te halen
50 ??? dat schiet niet op ik vindt dat hij gewoon standaard 70 moet rijden !! en ingereden 80
Tot dat je een keer op je waffel gaat en het niet na kunt vertellen. Kun je beter wat harder rijden in de auto, zit je tenminste redelijk veilig.
Maar het gros zijn 16 jarigen weinig verkeers kennis
De maximum snelheid voor brommers moet binnen de bebouwde kom naar 50 (net als auto) en buiten de bebouwde kom naar 70km.
Is dit verbeterd als je opeens 18 bent en dan in de auto stapt
ja en dan mag je met die dingen 70.. dan gaan ze ze weer meer opvoeren omdat harder dan 70 weer NIET mag.. zo blijf je aan de gang
Zodra brommers harder kunnen rijden gaan ze ook meer inhalen en worden ze ook vaker plat gereden
Nee, jij vind het gevaarlijk, ik vind het gelul.
Zodra brommers harder kunnen rijden gaan ze ook meer inhalen en worden ze ook vaker plat gereden.
En in spanje is het verkeer wel even anders als hier.
Waarom is er wel een maximale wettelijk toegestane snelheid voor brommers en scooters en niet voor auto's en motoren??
jullie maken mij niet wijs dat jullie nooit te hard rijden met de auto of motor
Nee want er zijn ook van die malloten die roekeloos met de auto rond rijden. gister nog, er kwam een auto tegemoet op een 80km weg, deze automobilist had er naar mijn inzicht minstens 140km voor zitten!!!
En dat op een 80 km weg! Wat denk je wat er gebeurd als daar toevallig kinderen in de buurt wonen en de weg opvliegen, of als er een dier oversteekt???
kijk nou mag je 45km/h dus late die scooterventjes z'n scooter 75km/h lope omdat ze anders niet stoer zijn
dus als je scooter 75km/h mag rijden dan moete ze hem weer opvoere tot 100km/h wille ze nog stoer zijn
Ben benieuwd waar je die wijsheid vandaan haalt, maar iig klopt het niet.
En je denkt dat die autobestuurder beter oplet als brommers harder rijden?
De maximum snelheid voor brommers moet binnen de bebouwde kom naar 50 (net als auto) en buiten de bebouwde kom naar 70km.
achter je bumper plakken
idd als er een fatsoenlijk praktijk rijbewijs zou zijn voor brommerrijders zou het prima kunnen om die dingen gewoon 70 te laten lopen..
...
zowiezo als ze 70 zouden mogen, zouden de remmen enzo ook aan moeten worden gepast en het frame
Ik blijf dus bij mijn standpunt, de snelheid en het vermogen van onze bromfietsers moet omhoog op voorwaarde dat opvoersetjes niet meer in de winkel te koop zijn en er ook een praktijkonderdeel komt
dat is dus het hele probleem,vanaf een bepaald vermogen zijn het motoren,dus moet je motorrijbewijs hebben.
dus om scooters harder te kunnen laten rijden,moet je 32983829wetten aanpassen
Mits je die dingen ieder jaar laat keuren op remmerij en vering etc etc.. Want dr rijden ook een hoop bij elkaar geraapte frikandellen rond
volgens mij niet zo best met hem
elke scooter is erop gebouwd
is het dan niet hard zat? als je ongelukmaakt aahj.. ik reej een week geleden 30, en knalde zo boven op een auto die mij niet gezien had.. me scooter total los.. ik ha dook nog paar dingen.. moeje na gaan als je met 75 op een auto knal!!!
Ja das een goeie, jij durft om 100 Euro te wedden dat je iets van 20.000 Euro niet in de prak rijdt.