Partyflock

Forumonderwerp · 856883

Werkzaam bij Cuup.nl
Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!

Voor deze speciale editie worden er maar liefst 2 zalen geopend waardoor de capaciteit komt op 1200 mensen. De muziekstijl zal gesplitst worden, in de kleine zaal zullen alleen klassiekers gedraaid worden van 1989 tot 1993 en in de grote zaal zal early hardcore gedraaid worden uit de periode 1993 tot 1996.

De vorige edities waren uitverkocht, dus wees er snel bij!

Meer info www.Cuup.nl

Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 10:56:
Bij deze wil ik alle zieltjes bedanken die het verziekt hebben voor Cuup en de liefhebber!

Komt het door vechtpartijtjes dan...?

Dan is het idd triest :@
Patronaat was voor alle haarlemmers een uitkomst cker wat ORC betreft! Na Pandemonium is ORC voor mij 1 vd vetste en gezelligste feestjes die ik meegemaakt heb, qua sfeer en muziek. Echt balen als het niet meer in het patronaat kan....

:'(
laatste aanpassing
Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 11:51:
Komt het door vechtpartijtjes dan...?

Dan is het idd triest
Patronaat was voor alle haarlemmers een uitkomst cker wat ORC betreft! Na Pandemonium is ORC voor mij 1 vd vetste en gezelligste feestjes die ik meegemaakt heb, qua sfeer en muziek. Echt balen als het niet meer in het patronaat kan....

Dan is het eerder triest van het Patronaat. Negen van de tien keer is er op een 'normale' zaterdag in het Patronaat ook een vechtpartij (zo niet, meerdere op 1 avond).
Het lijkt me dus sterk dat dat de reden is...
Uitspraak van Hakk-bijl op maandag 24 april 2006 om 12:11:
Dan is het eerder triest van het Patronaat. Negen van de tien keer is er op een 'normale' zaterdag in het Patronaat ook een vechtpartij

Daar heb je ook gelijk in :)

Dan is het eerder triest van het Patronaat. Negen van de tien keer is er op een 'normale' zaterdag in het Patronaat ook een vechtpartij (zo niet, meerdere op 1 avond).

wat ik al zij patronaat is niet erg makkelijk te beveliggen... daarbij de bevelging die er rond liep stond gewoon niet op te letten.. hielp elkaar niet.. vond het maar een georganiseerde bende..

dat de gemeente hun soos dan niet meer opensteld omdat het gewoon uit de hand loopt op dit soort feestjes... (wat meer door het niveau van het publiek kwam naar mijn mening dan door de patronaat)kan ik errug goed begrijpen!!

het publiek heeft het egt zelf verpest lijkt mij zo! kan je de patronaat wel triest gaa nzitten noemen.. maar daar worden ze er egt niet koud van.. heb begrepen dat het overdag egt een goed lopend cultuur centrum is met artiesten van over de hele wereld.. ze kunne dit soort feestjes in die tent volgens mij misen als kiespijn.. al sje het economisch bekijkt dan.....

maar goed... miss dat de mensen die dit triest vinden.... idd het publiek vertegenwoordigd wat er grotendeels aanwezig was!
Uitspraak van MvB op maandag 24 april 2006 om 11:13:
Ik heb alleen nog maar geruchten gelezen van 1 persoon. Laten we maar wachten op de reactie van Cuup zelf i.p.v. het over vage geruchten hebben.

De evaluatie van afgelopen zaterdag moet nog komen dus er kan weinig over gezegd worden, behalve dat het zonde zou zijn als er geen vervolg meer komt, want Oldstyle Rave Classics staat juist bekend om de goeie sfeer en het leuke publiek!

Uitspraak van Cupido op maandag 24 april 2006 om 13:02:
goeie sfeer en het leuke publiek!

:vaag:

niet ndoig... geef toe dat het allemaal wel aan mezelf zou kunne liggen...

dan nog zegt dat meer over het publiek dan over mezelf... maar toch :P

maar goed... reclame maken mag in het topic :D
CUUP
wanneer kunnen we de DVD ophalen???
Dat duurt nog even, het wordt bekend gemaakt op www.Cuup.nl en via de mailinglist, en waarschijnlijk hier :)
F.A.Q. gratis DVD

De bezoekers van Oldstyle Rave Classics hebben 22 april bij de uitgang een waardebon gekregen voor een gratis DVD. Voor de duidelijkheid worden hier de antwoorden op de veelgestelde vragen vermeld:

Waarom krijgen de bezoekers een gratis DVD?

De “special edition” van Oldstyle Rave Classics werd gehouden ter eren van de verjaardag van Cuup. Door een DVD cadeau te doen aan de bezoekers wil de organisatie het trouwe publiek bedanken voor alle steun en het mogelijk maken van de gezellige oldstyle feesten in Haarlem.

Wat staat er op de DVD?

De DVD bevat beeldmateriaal van de editie van 14 januari en 10 maart. De muziek die te horen is, is speciaal gemaakt door dj Vox, de resident van Oldstyle Rave Classics.

Wanneer en hoe kan ik de DVD ophalen?

De exacte afhaaldatum zal op deze site en via de mailinglist worden vermeld. Tegen inlevering van de waardebon met controlestrook kun je bij één van de afhaalpunten de DVD ophalen.

Waar kan ik de DVD afhalen?

Bij de kassa van het Patronaat - Zijlsingel 2, Haarlem
Trancentral - Kruisweg 40, Haarlem
Frankey Records - Schoterweg 70, Haarlem

Ik heb het feest moeten missen, is er nog een manier om aan de DVD te komen?

Nadat de waardebonnen zijn ingeleverd wordt er gekeken of er DVD’s over zijn. Op deze site zal bekend gemaakt worden wat daar mee gebeurd.

Wanneer en waar is het volgende feest?

De volgende editie is vrijdag 16 juni en wederom in het Patronaat te Haarlem.

Meer info www.Cuup.nl
Negen van de tien keer is er op een 'normale' zaterdag in het Patronaat ook een vechtpartij (zo niet, meerdere op 1 avond).

Da's helemaal niet waar.
Op 'normale' avonden is zelfs minder security en staan er geen poortjes.

Er was 1200 man binnen en zijn misschien 3 schermutselingen geweest.. poe poe poeeee

Lekker simpel om het te verbieden.......editie 7 toch misschien weer iets kleiner maken, iedereen gedraagt zich gewoon, dan kan editie 8 weer wat groter.....
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 00:36:
Die 7de editie zal iig niet plaatsvinden in het patronaat... Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bronnen vernomen, dat dit de laatste editie in het patronaat was... Ze willen het niet meer ofzo!

1 woord: kut
Artiest The Jackal
alle edities die ik geweest ben was de sfeer prima.. geen ruzie gezien! als ik nu lees pogo en knokken ben ik blij dat ik naar ghosttown ben gegaan! maar echt zonde als het nu weg zou moeten bij het patro... :(
Uitspraak van Cupido op maandag 24 april 2006 om 13:02:
De evaluatie van afgelopen zaterdag moet nog komen dus er kan weinig over gezegd worden, behalve dat het zonde zou zijn als er geen vervolg meer komt, want Oldstyle Rave Classics staat juist bekend om de goeie sfeer en het leuke publiek!

Ik vond het de afgelopen keer anders ook goed hoor ;)

Zoals ik al aangaf heb ik geen vechtpartij gezien, en een vechtpartij kan altijd, overal gebeuren dus laat het niet om 1 of 2 kleine vechtpartij-tjes niet doorgaan

Uitspraak van TB op maandag 24 april 2006 om 16:01:
als ik nu lees pogo en knokken ben ik blij dat ik naar ghosttown ben gegaan!

Man man man..... maar 2% heeft er hinder van ondervonden, iedereen die ik ken heeft een leuk feestje gehad, het was gewoon weer prima .... buiten ging het wel ff los, maar dat stelde ook niks voor

Gezeik om niks........
Het ging niet om de vechtpartijtjes want die kunnen inderdaad helaas voorkomen (alleen al een tijd niet meer meegemaakt, zelfs op MoH niet) maar meer om de algehele sfeer... Zal wel met de stand van de maan te maken hebben gehad dan.

Anyway, de lichtfabriek is ook een erg mooie lokatie en beter te overzien denk ik. Buiten het centrum ook wat meer echte liefhebbers trekt ipv het volk wat niet weet wat ie met zn tijd moet doen op de Zaterdagavond want dat idee kreeg ik soms.
laatste aanpassing

Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:16:
Het ging niet om de vechtpartijtjes want die kunnen inderdaad helaas voorkomen (alleen al een tijd niet meer meegemaakt, zelfs op MoH niet) maar meer om de algehele sfeer... Zal wel met de stand van de maan te maken hebben gehad dan.

Ik heb de hele tijd beneden gestaan, alleen maar hakkende mensen gezien, geen boze figuren, was je wel op het goeie feestje?

En die paar klapjes mwah, op het gemiddelde feestje vliegen de riemen je toch om de oren:S
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:17:
Ik heb de hele tijd beneden gestaan

Groot gedeelte van de tijd vooraan gestaan, zelfs bovenop het punt waar het mis ging. Voor de trap naar het balkon.

was je wel op het goeie feestje?

Dat zie je vanavond wel O:)

alleen maar hakkende mensen gezien

Ik heb ook goeie dingen gezien, dat zeker :) ... Het probleem is alleen altijd dat de negatieve dingen het best onthouden worden en dat kan erg vervelend zijn.

Het viel me erg op dat ik in de zaal zelf totaal geen Lonsdale gezien heb en roodwitblauwe hardcore shirtjes enzo. Dat was positief. Zou ook niet toegestaan moeten worden op een feest als deze... (heb het wel gezien).

Artofdance @ MoH was daar bv. erg streng in...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:12:
Gezeik om niks........

Idd mensen moeten wat vaker over de leuke dingen praten ipv van altijd maar te zeiken en negatieve dingen op te noemen.

Echt PF lijkt soms net de klaagmuur ofzow :vaag: Wees blij dat we zo'n mooi feest hebben in haarlem, je kan natuurlijk ook met 40 man op 1 m2 in de murphy's gaan rondhangen als je dat liever hebt :frusty:

Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:21:
Het probleem is alleen altijd dat de negatieve dingen het best onthouden worden en dat kan erg vervelend zijn.

Tja als je er met je neus opstaat is het wel anders.. maar daar laat je je feestje toch niet door verpesten?

Ik vind het echt zwaar overtrokken;)

Op het gemiddelde hardcorefeestje vliegen de riemen en glazen je om de oren, ORC feesten zijn altijd prima juist, zou echt achterlijk zijn als het niet meer doorgaat!!

Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:21:
Het viel me erg op dat ik in de zaal zelf totaal geen Lonsdale gezien heb en roodwitblauwe hardcore shirtjes enzo. Dat was positief. Zou ook niet toegestaan moeten worden op een feest als deze... (heb het wel gezien).

Maar goed, die zijn ook niet welkom :P
Zag op een foto wel een zieltje met een rood wit blauw lonsdeel trui, dan vraag je om klappen?

Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 16:23:
dd mensen moeten wat vaker over de leuke dingen praten ipv van altijd maar te zeiken en negatieve dingen op te noemen.

Echt PF lijkt soms net de klaagmuur ofzow Wees blij dat we zo'n mooi feest hebben in haarlem, je kan natuurlijk ook met 40 man op 1 m2 in de murphy's gaan rondhangen als je dat liever hebt

Precies........

Of naar Club Delirium, met die pedofiele eigenaar hihi
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:25:
maar daar laat je je feestje toch niet door verpesten?

Is ook niet gebeurd hoor :) ... Het probleem is alleen dat het tijdens of net na Jappo gebeurde (weet niet meer precies)... Toen werd er ook onder niveau gedraaid. Dan is het heel moeilijk om weer in een goeie sfeer te raken. Je kan beter slecht starten en hoog pieken ... Maar dat is moeilijk vooraf te bepalen natuurlijk.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:29:
dan vraag je om klappen?

Nee, maar het zijn wel de personen die vaak passief langs de muur staan te kijken de hele avond (uitzonderingen daar gelaten). En bovendien is het gewoon geen kleding uit de juiste tijd.

PF lijkt soms net de klaagmuur ofzow

Is ook zo, maar het is altijd nog beter dan niets zeggen en de volgende keer gewoon wegblijven. Ik lees vaak over voorgaande edities en des te harder er geklaagd is des te meer ik de indruk heb dat er naar geluisterd zal zijn.

De enigen die consequent niet geluisterd hebben is ID&T geweest en die moeten nu diep in het stof bijten. Om even een groot voorbeeld te noemen. Ben benieuwd wat het aanstaand weekend wordt.
Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:43:
Het probleem is alleen dat het tijdens of net na Jappo gebeurde (weet niet meer precies)... Toen werd er ook onder niveau gedraaid. Dan is het heel moeilijk om weer in een goeie sfeer te raken. Je kan beter slecht starten en hoog pieken ... Maar dat is moeilijk vooraf te bepalen natuurlijk.

Onder niveau? :D Ik vond Jappo meesterlijk! :)

Heb overigens niks van het opstootje meegekregen en vond de sfeer gewoon goed hoor :)

Niks op aan te merken.

Is ook niet gebeurd hoor ... Het probleem is alleen dat het tijdens of net na Jappo gebeurde (weet niet meer precies)... Toen werd er ook onder niveau gedraaid. Dan is het heel moeilijk om weer in een goeie sfeer te raken. Je kan beter slecht starten en hoog pieken ... Maar dat is moeilijk vooraf te bepalen natuurlijk.

Boeie, genoeg bekende om het gezellig te maken als de muziek wat minder is!! maar ik vond de muziek sneller dus beter dan de vorige keer

Nee,

Ja :D

maar het is altijd nog beter dan niets zeggen en de volgende keer gewoon wegblijven

Het beste is gewoon om de volgende keer weer met goeie moed te komen en een lekker feestje te bouwen, zoals tot nui toe elke editie is geweest :jaja:
Uitspraak van D-Ranged op maandag 24 april 2006 om 16:46:
Onder niveau? :D Ik vond Jappo meesterlijk! :)

Vond je? Het viel een paar keer behoorlijk stil. Gewoon geen geluid.. Vond het maar irritant..

Ik vond Dr. Rude (vooral hij) en Bass-D na hem echt goed bezig.

Draaide veel plaatjes die ik al een week of twee in de auto ook heb, heerlijk. Misschien beter niet op kunnen zetten toen ik naar Haarlem reed ... tenminste.. ik reed niet :x .. Maargoed ach O:) .
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:12:
Man man man..... maar 2% heeft er hinder van ondervonden, iedereen die ik ken heeft een leuk feestje gehad, het was gewoon weer prima .... buiten ging het wel ff los, maar dat stelde ook niks voor

ja ik ben er niet bij geweest.. maar het kan gewoon gebeuren tuurlijk.. maar heb het nog niet meegemaakt op ORC en het is dan zonde!

Anyway, de lichtfabriek is ook een erg mooie lokatie en beter te overzien denk ik. Buiten het centrum ook wat meer echte liefhebbers trekt ipv het volk wat niet weet wat ie met zn tijd moet doen op de Zaterdagavond want dat idee kreeg ik soms.laatste aanpassing 24 april 2006 16:17

Lichtfabriek mogen dat soort feestjes niet meer.. althans oxygene mocht er ook niet meer gegeven worden enkele jaren terug dus neem aan dat dit ook niet gewenst is.. al zou ik het maar wat graag willen!
Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:55:
Ik vond Dr. Rude (vooral hij) en Bass-D daarna echt goed bezig.

Ze draaien echt goed jah. Maaaaaaaaar vind de platenkeuze zo vreselijk standaart.

Take a moment of silence, gib mir die bass en ga zo maar door. Ik heb die plaatjes nu wel gehoord. Maar das ieder voor zich natuurlijk...

Geef mij maar Jappo, Tellurian (levathian) en Chosen Few DAT is voor mij EARLY :[
laatste aanpassing

Precies, vooral Tellurian ramde lekker door!! Chosen Few had iets meer ouwe hitjes als hellfire, freedom, en natuurlijk name of the dj mogen draaien

Editie 7 komt Omar Santana draaien heb ik gehoord O:)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 17:03:
Editie 7 komt Omar Santana draaien heb ik gehoord

:kwijl: Dan ga ik bivakeren voor de deur waar het ook wordt gehouden! :P Dan mag Rob Gee ook niet ontbreken :D:D:D:D
laatste aanpassing

Was het maar zo'n feest hè? (l)
Vechtpartijen, Lonsdale, blablabla, ga je druk maken over iets anders joh.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 17:08:
Was het maar zo'n feest hè? :lief:

Ja echt he ;)
:bier: Uptempo early is gewoon echt :kwijl: Voor mij nix anders dan dat :devil:
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 24 april 2006 om 17:08:
Vechtpartijen, Lonsdale, blablabla, ga je druk maken over iets anders joh

Ja zoals;Hoe rij je je fiets in de auto van mijn buurvrouw :[

whahahahahahahhahaa

Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 17:11:
Uptempo early is gewoon echt Voor mij nix anders dan dat

Daarom vind ik het ook een beetje jammer dat Dune op editie 7 komt :$

Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 24 april 2006 om 17:08:
Vechtpartijen, Lonsdale, blablabla, ga je druk maken over iets anders joh.

Heb je het ook gezien, de hele zaal ging los :o
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 17:13:
Dune

:/ apart

Heb je het ook gezien, de hele zaal ging los

Ja idd ik werd aan de kant geduwd door 6 ME mannetjes werd nog geraakt door een traangas bom gelukkig zijn de relschoppertjes opgepakt zeg. Me heeeele avond verziekt sjongejonge jonge :p

haha
Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 17:12:
Ja zoals;Hoe rij je je fiets in de auto van mijn buurvrouw

Was ik niet O:)

Heb je het ook gezien, de hele zaal ging los

Ik heb niks gezien, alleen maar op m'n biertjes gelet;)

Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 17:14:
Ja idd ik werd aan de kant geduwd door 6 ME mannetjes werd nog geraakt door een traangas bom gelukkig zijn de relschoppertjes opgepakt zeg. Me heeeele avond verziekt sjongejonge jonge

Ja man:S:P

Uitspraak van RHEEZA op maandag 24 april 2006 om 17:14:
Ja idd ik werd aan de kant geduwd door 6 ME mannetjes werd nog geraakt door een traangas bom gelukkig zijn de relschoppertjes opgepakt zeg. Me heeeele avond verziekt sjongejonge jonge

Heb je die hond nog gezien? Hij nam een hap in Cuup zijn hoofd!

http://home.tiscali.nl/webspacen/113_Omar_Santana_-_Kick_Some_Shit_(Manu_Le_Malin_Remix).mp3

(l)
Buiten het centrum ook wat meer echte liefhebbers trekt ipv het volk wat niet weet wat ie met zn tijd moet doen op de Zaterdagavond want dat idee kreeg ik soms.

Dat is niet waar denk ik. Het feest was van te voren al uitverkocht. Als je op de avond zelf nog kaartjes kunt kopen dan krijg je dat wel denk ik. Dan zijn ze al in de stad en lopen ff naar het Patronaat om te kijken of ze nog naar binnen kunnen.

je kan natuurlijk ook met 40 man op 1 m2 in de murphy's gaan rondhangen als je dat liever hebt

Daar mag je roch niet ouder dan 21 zijn?? Tenminste dat soort publiek komt daar :)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:30:
Of naar Club Delirium, met die pedofiele eigenaar hihi

Martijntje Bevelander. De laatste keer dat daar iets over geschreven werd, werd het topic gesloten en gewist :)

Uitspraak van Dave op maandag 24 april 2006 om 16:55:
Vond je? Het viel een paar keer behoorlijk stil. Gewoon geen geluid.. Vond het maar irritant..

Ik vond Dr. Rude (vooral hij) en Bass-D na hem echt goed bezig.

Ik vond het laatste uurtje ook minder goed. Bass-D was wel de man van de avond (heb je volgens mij ook nog een foto van ;) )

Uitspraak van MvB op maandag 24 april 2006 om 17:43:
Martijntje Bevelander. De laatste keer dat daar iets over geschreven werd, werd het topic gesloten en gewist

Tja, de man heeft geld hè,

En meer ga ik er niet over zeggen, straks huurt hij iemand in om mij te laten verdwijnen.. wie zich laat pijpen door meisjes van 15 in ruil voor breezers is tot alles in staat toch?

hihi
laatste aanpassing
Uitspraak van D-Ranged op maandag 24 april 2006 om 13:27:
Da's helemaal niet waar.
Op 'normale' avonden is zelfs minder security en staan er geen poortjes.

Ok, 9 op de 10 keer is misschien wat overdreven...Maar de laatste 2 maanden dat ik naar 't Patro ben geweest op zaterdag heb ik zowel binnen als buiten pittige knokpartijen gezien.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 16:29:
Zag op een foto wel een zieltje met een rood wit blauw lonsdeel trui, dan vraag je om klappen?

met z'n maatje alles rood wit blauw,'t leek koningedag wel bij hun :vaag:

sukkels :jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 17:49:
En meer ga ik er niet over zeggen, straks huurt hij iemand in om mij te laten verdwijnen.. wie zich laat pijpen door meisjes van 15 in ruil voor breezers is tot alles in staat toch?

:O

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 17:59:
met z'n maatje alles rood wit blauw,'t leek koningedag wel bij hun

Raar dat die binnenkomen ja, hebben er niks te zoeke......ZO komen er relletjes!! zal me niks verbazen als het door hun komt!!
:D
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 17:49:
En meer ga ik er niet over zeggen, straks huurt hij iemand in om mij te laten verdwijnen..

Ik had destijds alleen een link naar webwereld geplaatst met verder geen tekst (http://www.webwereld.nl/articles/12108).

Kreeg ik een SMS:

Michel, wil je als je respect hebt voor Club Delirium je onthouden van valse beschuldigingen en opruiing. Next time volgt een toegangsverbod. Alvast Bedankt.

In die tijd ging ik er nog wel eens heen en had ik een pasje. Maar die heb ik ingeleverd en hoef er niet meer heen :). Was wel makkelijk te koppelen, die pasjes en mijn PF profiel :[
laatste aanpassing
Dune

Oh?

Vet :D

Uitspraak van MvB op maandag 24 april 2006 om 17:43:
Ik vond het laatste uurtje ook minder goed. Bass-D was wel de man van de avond (heb je volgens mij ook nog een foto van ;) )

Meer dan 1 :$

Foto's zijn wel oke.. Ben met foto's bezig... Vind het alleen jammer dat ik de kleine zaal zo links heb moeten laten liggen. De locatie is opzich wel gaaf vond ik.
laatste aanpassing