Partyflock

Forumonderwerp · 856883

Werkzaam bij Cuup.nl
Waarschuw beheerder
Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!

Voor deze speciale editie worden er maar liefst 2 zalen geopend waardoor de capaciteit komt op 1200 mensen. De muziekstijl zal gesplitst worden, in de kleine zaal zullen alleen klassiekers gedraaid worden van 1989 tot 1993 en in de grote zaal zal early hardcore gedraaid worden uit de periode 1993 tot 1996.

[img width=554 height=554]http://www.cuup.nl/images/flyers/220406voor.jpg[/img]

[img width=554 height=554]http://www.cuup.nl/images/flyers/220406achter.jpg[/img]

De vorige edities waren uitverkocht, dus wees er snel bij!

Meer info www.Cuup.nl

Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vette filmpjes!! :D
Waarschuw beheerder
Ik lees allemaal dingen voer vechten, niks van meegekregen :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waren binnen wat schermutselingen, is toche en minpuntje, dat het gloeiend heet is, je wazig bent en je een uur op je jas moet wachten..... buiten werd er ook nog wat gedold maar er is niet echt wat gebeurd had ik het idee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cupido op zondag 23 april 2006 om 17:32:
Haha, jawel Linda, gelijk nadat je een flyertasje aannam, je zei toen nog dat je ging controleren of je eigen flyer erin zat

Zat die waardebon ook in dat tasje? Want ik heb alleen dat tasje gekregen. Die ben ik dus kwijt :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 17:40:
Zat die waardebon ook in dat tasje? Want ik heb alleen dat tasje gekregen. Die ben ik dus kwijt

Nee waardebon werd los uitgedeeld..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cupido op zondag 23 april 2006 om 17:42:
Nee waardebon werd los uitgedeeld..

Heb ik dus niet gehad?
Waarschuw beheerder
Ik ook niet!
Waarschuw beheerder
Was trouwens een ontzettend heldenfeest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HZW mag ik jouw waardebon?
Waarschuw beheerder
zeker vette avond! bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
er werd heerlijk gedraaid...

vond het publiek alleen btje tegenvallen.. op een aantal na dan...

verder vodn ik ook de sfeer toch nogal erg ver te zoeken....

en onderweg naar de uitgang... wat een niveau zeg... hele greopjes mekaar aan het zoeken..

de beveliging was totaalniet accabel.. club was in mijn ogen vreemd opgezet.. overzichtelijk maar niet beheersbaar...

maar goed dat zal mijn inzicht in die zaken dan wel weer zijn!

verder egt genoten van de happy nummertjes heerlijk staan mee schreeuwen en weer eens ouderwets staan hakken :D :D

wel egt jammer dat het zo verpest moest worden door de sfeer... zonde!

Uitspraak van M0L op zondag 23 april 2006 om 12:37:
Toch nog binnen gekomen, was een jochie zonder ID van wie ik ze kaart na 10 min voor de deur wachten kon overnemen 8)

Feestje was wel vet maar ben iets eerder naar buiten gegaan, in het begin werd er veel beter gedraaid en een vriendin die iets teveel had gezopen ff ondersteund :D

Maar de tijd dat ik binnen was was het gezellig en vooral in het begin dan ....

toch nog geweeest??? en mij neit eesn gespot jij jij !

Uitspraak van Dave op zondag 23 april 2006 om 15:58:
doe is niet zo ziekelijk snel man :p

:P
hij denkt zeker dat je niks te doen heb op zondag :P
Waarschuw beheerder
nee ik heb je inderdaad niet gezien :/ vaag he het is nog wel zo klein daar, waarzo stond je dan???

Ik heb stiekem nog wel in het rond gekeken vanaf het balkon of ik je ergens zag :9
wat een nacht. dit heb een nog nooit meegemaakt zo'n situatie bij elkaar verzameld. Het begon met dat de route beschrijving de A205 alleen aangaf en niet dat het OOK de N205 was :S mensen die ons de verkeerde kant uitsturen ofwat. Een verkeerscreatie in de stad waar ik gewoon koppijn van kreeg. en uiteindelijk één persoon die niet binnenkwam... ben na 1,5u naar buiten gegaan had zo'n dermate slechte zin dat dat beter voor mij was en voor het feest :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 april 2006 om 17:40:
Waren binnen wat schermutselingen, is toche en minpuntje, dat het gloeiend heet is, je wazig bent en je een uur op je jas moet wachten..... buiten werd er ook nog wat gedold maar er is niet echt wat gebeurd had ik het idee

Van geen 1 van de genoemde dingen last gehad eerlijk gezegd;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb alleen lang op me jas moeten wachten. Niet omdat het lang duurde voordat ik aan de beurt was maar omdat de dame me jas niet kon vinden.

Vroeg op een gegeven moment of ik zelf maar ff moest gaan zoeken ;)

Op haar vraag om een beschrijving van me jas te geven kon ik na zoveel bier ook niet goed meer uitkomen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M0L op zondag 23 april 2006 om 18:54:
nee ik heb je inderdaad niet gezien :/ vaag he het is nog wel zo klein daar, waarzo stond je dan???

Ik heb stiekem nog wel in het rond gekeken vanaf het balkon of ik je ergens zag :9

helemaal links vooraan naast mijn grote vriend de box :D

en af en toe btje voor de dj rond gehuppeld.. of jointjes zitten roken in de hal...

wat vond jij..

kutsfeer of wat?

en ze waren me jas kwijt die idioten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 13:38:
wat was dat dan met die vechtpartij??

In de grote zaal?? Waren er veel bij betrokken?? Heb er verder (gelukkig) niets van meegekregen

na ze begonne bij t podium te pogoen:/ en toen kreeg er een gast een klap op zn bek, vond hij niet zo fijn dus toen ginge ze btje vechte en daarna lag er een gast opde grond die werd door 6/7 man kapot getrapt:S btje triest dus en die gozer is later bewusteloos afgevoert door beveiliging..net als die andere mense die aant vechte ware:)
stelletje kneusen:@
Uitspraak van Dave op zondag 23 april 2006 om 15:58:
Uitspraak van jploveparade op zondag 23 april 2006 om 14:35:
Fotos:

doe is niet zo ziekelijk snel man

phono.nl:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pillem op zondag 23 april 2006 om 19:28:
na ze begonne bij t podium te pogoen en toen kreeg er een gast een klap op zn bek, vond hij niet zo fijn dus toen ginge ze btje vechte en daarna lag er een gast opde grond die werd door 6/7 man kapot getrapt btje triest dus en die gozer is later bewusteloos afgevoert door beveiliging..net als die andere mense die aant vechte ware
stelletje kneusen

ehmm iemand anders werd bewusteloos afgevoerd... Van diegene die ruzie zoekten..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na ze begonne bij t podium te pogoen

Triest...
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:32:
Ik werd gegrepen door 6/7 man.! op niets a

Nog triester.....

Toch zonde, tot nu toe was elke editie prima qua sfeer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 april 2006 om 19:39:
Toch zonde, tot nu toe was elke editie prima qua sfeer..

naja vorige keer was er ook al n vecht partij...
en gister waren ze buiten ook nog ff bezig maar toen kwam er vroegtijdig politie tussen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwah als je 800 man op mekaar zet gaat er altijd wel iets fout toch,ik heb nergens last van gehad... buiten waren ze wel ff aan het klieren maar dat viel allemaal wel mee toch.....
Waarschuw beheerder
ik heb alleen maar lol gehad, met alles en iedereen daar,

blijft een prima plekje naast de lichtman. kan je alles prima zien.

bij het begin was het helemaal lekkere muziek, gouwe ouwe meezingers ;-)

kleine zaal heeeel even geweest, dus maar terug naar de grote zaal. hele avond gestaan, ook hadden ze bij de ingang eindelijk een hekje neer gezet,

ben beneiuwd naar de dvd, morgen even halen bij frankey.

bedankt en de groeten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boogie op zondag 23 april 2006 om 19:53:
morgen even halen bij frankey.

Die ligt morgen daar nog niet. Er komt op de site van cuup en via de mailinglist nog meer info over (en wanneer).

na ze begonne bij t podium te pogoen

Hoe laat was dat?? Ben om 3.25 naar buiten gegaan en heb nl. niets van dit alles meegekregen.
Waarschuw beheerder
oke bedankt, scheelt me weer een loopje ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 april 2006 om 17:40:
dat het gloeiend heet is, je wazig bent en je een uur op je jas moet wachten.....

ooit gehoord van een waaier? :9
en uhm...ik heb gemiddelt nog geen 1 minuut op mn jas gewacht...(als je eerst naar de sigarette autom. loopt en dan daar je jas vraagt...dat werkt perfect :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 20:04:
Hoe laat was dat??

ja das een goeie :yes: kzou t echt niet weten...volgens mij kwam er nog 1 of 2 dj's na die vecht partij...
stumpers:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:20:
wat vond jij..

kutsfeer of wat?

Ik stond vooral boven rechts dus wel een eindje weg idd, en daarna rechts beneden dus ken wel kloppen dat ik je weinig gezien heb, verder niet die zaal uitgeweest behalve wc ;p

begin heb ik me cker vermaakt en toen jappo begon te draaien miste ik de klappers een beetje :( toen kwam ik een bekende tegen die amper nog kon lopen vanwege de drank 8) dus heb die maar ff geholpen, dat was rond 3.00 ofzo toen naar buiten gegaan maar was al met al wel vermakelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pillem op zondag 23 april 2006 om 21:05:
kzou t echt niet weten...volgens mij kwam er nog 1 of 2 dj's na die vecht partij..

dan heb ik er niets van meegekregen. Alleen dat er 1 gast werd afgevoerd door de security :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dj chosen few op zondag 23 april 2006 om 21:33:
thanx mensen en arjen

:boeksie:

Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 21:48:
dan heb ik er niets van meegekregen.

Volgende editie wordt gewoon weer rete gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 16:07:
Ligt het aan mij of slaat je microfoon vast als de bas erin komt

mooi t ligt dus niet aan mn pc:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 april 2006 om 22:00:
Volgende editie wordt gewoon weer rete gezellig!!

Ik vond het gisteren ook aardig gezellig hoor :)

Volgende x is alleen de dag voor Defqon, dus of ik dat nou wel ga doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb volgens mij bijna de hele tijd daar voor aan voor de dj geestaan, niks van pogo ofzo gemerkt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zondag 23 april 2006 om 22:26:
heb volgens mij bijna de hele tijd daar voor aan voor de dj geestaan, niks van pogo ofzo gemerkt

brilletje aanschaffe dan maar? :9

Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 22:16:
Volgende x is alleen de dag voor Defqon, dus of ik dat nou wel ga doen

MEEN JE NIET!!:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pillem op zondag 23 april 2006 om 22:30:
MEEN JE NIET!!

helaas wel. Als ut Oldstyle feest dan tot 10 uur door gaat kunnen we wel mooi door naar Almere ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk moet Pillem zelf ook een brilletje want hij had nog niet in zijn agenda gezien dat Defqon en ut Oldstyle feestje in hetzelfde weekeind zijn :)

Waarschuw beheerder
't was weer gezellig :beer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 22:34:
helaas wel. Als ut Oldstyle feest dan tot 10 uur door gaat kunnen we wel mooi door naar Almere

haha ja zou idd wel beter zijn... maja..5u thuis na oldstyle..om 11u richting almere...dus uhm....ff 5 uurtjes slaap pakken en dan door;)

Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 22:41:
Waarschijnlijk moet Pillem zelf ook een brilletje want hij had nog niet in zijn agenda gezien dat Defqon en ut Oldstyle feestje in hetzelfde weekeind zijn

ja...nah...uh...ik let daar eigelijk zo lang van te voren niet echt op...maja...ik ga dus duidelijk wel naar Oldstyle en Defqon...bter blijven die vechtende kneusjes nu weg:) (bij OSRC dus) ja...bij defqon kon ook natuurlijk :9
maja...eerst nog een paar andere feeste:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pillem op zondag 23 april 2006 om 22:57:
maja...eerst nog een paar andere feeste

Het zal een drukke zomer worden :D
Waarschuw beheerder
jammer dat er toch altijd weer mensen tussen zitten die hun handen niet thuis kunnen houwuh
zeer vervelend voor de mensen die wel lol hebben

verder super feest heb me goed vermaakt:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 22:16:
Ik vond het gisteren ook aardig gezellig hoor

Vandaar dat ik er ook 'weer' bijzet;)

Maar.. je gaat editie 7 niet laten voor een feestje als Defqon? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu 5 oldstyle feestjes van Cuup meegemaakt en ik vrees dat ik inderdaad editie 7 ga missen om die reden :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MvB op zondag 23 april 2006 om 23:11:
Heb nu 5 oldstyle feestjes van Cuup meegemaakt en ik vrees dat ik inderdaad editie 7 ga missen om die reden

Die 7de editie zal iig niet plaatsvinden in het patronaat... Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bronnen vernomen, dat dit de laatste editie in het patronaat was...:s Ze willen het niet meer ofzo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 00:36:
Die 7de editie zal iig niet plaatsvinden in het patronaat... Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bronnen vernomen, dat dit de laatste editie in het patronaat was...

:O
Hoe kut.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M0L op zondag 23 april 2006 om 21:09:
Ik stond vooral boven rechts dus wel een eindje weg idd, en daarna rechts beneden dus ken wel kloppen dat ik je weinig gezien heb, verder niet die zaal uitgeweest behalve wc ;p

begin heb ik me cker vermaakt en toen jappo begon te draaien miste ik de klappers een beetje :( toen kwam ik een bekende tegen die amper nog kon lopen vanwege de drank 8) dus heb die maar ff geholpen, dat was rond 3.00 ofzo toen naar buiten gegaan maar was al met al wel vermakelijk :D

stondik op me jas te wagten van kwart voor 3 tot kwart over drie :P

en sja... voortaan maar beter opletten.... :D

hihiii

nieuwe date dan maar :D
Waarschuw beheerder
ik heb 3 seconde op me jas gewacht. werd ook een van de laatste uit de zaal gegooid ;-)

ben benieuwd als het waar is waar ze dan het feest gaan houden, lichtfabriek zal wel kicken zijn.
maarja, we zullen het wel zien..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 00:36:
Die 7de editie zal iig niet plaatsvinden in het patronaat... Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bronnen vernomen, dat dit de laatste editie in het patronaat was... Ze willen het niet meer ofzo!

Jammer dat ze niks gewend zijn......

Maar de Lichtfabriek zou natuurlijk prachtig zijn, denk aan de Oxygene feestjes van vroeger, waar heel Haarlem te vinden was!! Laten we hopen dat het daar kan, want na 1 zo'n feestje is er aardig wat gesloopt in die wijk, toen was het feest ook al snel over...... . . . :S

Bij deze wil ik alle zieltjes bedanken die het verziekt hebben voor Cuup en de liefhebber!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 april 2006 om 10:56:
Jammer dat ze niks gewend zijn......

Ik heb alleen nog maar geruchten gelezen van 1 persoon. Laten we maar wachten op de reactie van Cuup zelf i.p.v. het over vage geruchten hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De man met de H! heeft een glazen bol thuis, die weet helaas alles