Partyflock

Forumonderwerp · 856883

Werkzaam bij Cuup.nl
Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!

Voor deze speciale editie worden er maar liefst 2 zalen geopend waardoor de capaciteit komt op 1200 mensen. De muziekstijl zal gesplitst worden, in de kleine zaal zullen alleen klassiekers gedraaid worden van 1989 tot 1993 en in de grote zaal zal early hardcore gedraaid worden uit de periode 1993 tot 1996.

De vorige edities waren uitverkocht, dus wees er snel bij!

Meer info www.Cuup.nl

Oldstyle Rave Classics - Special Edition
Zaterdag 22 april 2006
Patronaat Haarlem
Toegang 14 euro inclusief gratis DVD!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Ziet er goed uit Cuup! Nog altijd goed bezig. :yes:
Deze keer maar weer wel bij zijn (Y).

:kwijl:

Idd Wen :kwijl:

(l)

Artiest T.O.M.
ziet er erg goed uit, jammer genoeg is het niet in de buurt :no:

nou nie gaan miereneuken he
word kicke dit :)
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
baal nog steeds dat ghosttown tegelijk is :( zeker met deze line up!

Wanneer begint de voorverkoop?Cupido.
laatste aanpassing

Misschien ook aanwezig :yes:
Dit gaat helemaal te gek worden! :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:24:
Wanneer begint de voorverkoop?Cupido.

Zodra de voorverkoop begint wordt het hier vermeld. Aangezien de vorige edities uitverkocht waren zal het weer handig zijn van te voren kaartjes te halen..

*edit*

De kaartverkoop zal eind deze week beginnen!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:30:
nou nie gaan miereneuken he

mag ik ook ff mieren neuken, is een van me favo's naast kevers neuken

*Gratis DVD*, normaal kaartje 12, nu 14 euro..
viel me alleen op, ;-)

ik kom toch wel met een groepje, wordt weer lachen
12 euro is inderdaad de normale prijs als er 1 zaal open is en 14 euro normaal voor 2 zalen, bovendien is die DVD een stuk meer waard dan dit verschil ;)
laatste aanpassing
2 zalen gaat gewoon uber goed worden :)
Ik ben zeker weer aanwezig! :cheer:
Uitspraak van Cupido op maandag 13 maart 2006 om 19:56:
12 euro is inderdaad de normale prijs als er 1 zaal open is en 14 euro normaal voor 2 zalen, bovendien is die DVD een stuk meer waard dan dit verschil laatste aanpassing 13 maart 2006 19:58

he shit, dat kan idd heel goed kloppen.
dacht ff, ik heb je, niet gelukt dus, volgende keer beter.

zal begin volgende weeki ff wat kaartjes halen..
Haha (y)
Schade is maar 14 pleuro dus das niets en oldstyle is gewoon een vet feestje

ffies snel kaartjes halen d8 k zo
De kaartverkoop start vandaag! :jaja:

einde van de maand effe halen dan....
dan heb ik me salaris weer :)
Zeker weer aanwezig :jaja:
Binnenkort maar even kaartje halen, is die alvast binnen :).
Ik ook! (y)

Werkzaam bij HDC Events
Artiest {SHOWLIST artist 75182, 106673, 55492}
Dat word knalle, heb dr zin an
Anders ik wel! kassie W. ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:25:
Dat word knalle, heb dr zin an

Ken er nog één! b)

neem aan dat we 22 april pas de dvd krijgen?
laatste aanpassing
Is dat een serieuze vraag?

heb er nu alweer zin in, gouwe ouwe!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:56:
neem aan dat we 22 april pas de dvd krijgen?

:jaja:

Wie is HZW?
Wie is Billy S?

Drink jij lauwe blikken?
Nog maar 4 weekjes! :bounce:

Uitspraak van Cupido op maandag 13 maart 2006 om 19:56:
12 euro is inderdaad de normale prijs als er 1 zaal open is en 14 euro normaal voor 2 zalen, bovendien is die DVD een stuk meer waard dan dit verschil

ja precies, gezeik om 2 euro!

Kaartverkoop al gestart? Af te halen bij Frenkey?
Kaartverkoop is gestart, vorige edities waren ook uitverkocht dus het is weer aan te raden er snel bij te zijn!

Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketservice, Frankey Records en Trancentral..

Ik buk wel ff voor Franky, kan ik mooi gratis naar binnen :woop:
Net terug uit de stad, meteen maar even een kaartje gehaald :D
Zaterdag 22 april wordt er een speciale editie gehouden van Oldstyle rave classics. Voor het eerst zullen er twee zalen open gaan. Dit biedt de mogelijkheid om de muziek op te splitsen in classics van 1989 tot 1993 en early hardcore van 1993 tot 1996

De bezoekers van de vorige twee edities hebben wellicht een cameraman zien rondlopen die de enthousiaste artiesten en het dansende publiek filmde. Ter eren van de verjaardag van Cuup.nl komt er een compilatie DVD uit van de gezellige oldstyle feesten in het Patronaat. Om er een extra feestelijke avond van te maken kunnen alle bezoekers van de Special Edition rekenen op een gratis exemplaar!

Met de nieuwbouw van het Patronaat is Haarlem zonder twijfel een van de mooiste locaties van Nederland rijker. Het Patronaat is dit jaar dan ook niet voor niets verkozen tot een van de beste drie clubs van Nederland. De grote zaal van het nieuwe hoogstandje staat 22 april van het begin tot het einde in het teken van oude hardcore. Dankzij de “zwevende constructie” van de op veren rustende zaal en het gloednieuwe geluidssysteem klinkt de muziek zoals die bedoeld is. De tweede zaal is kleiner maar doet niet onder aan de grote zaal. De dj’s die in de kleine zaal optreden, laten alle platen van na 1993 thuis en draaien alleen de muzikale klassiekers van het prille begin. De totale capaciteit van beide zalen ligt op ongeveer 1200 mensen.

De organisatie zal in samenwerking met het Haarlemse publiek de beginjaren van de housescene op een magische manier doen herleven. Voor iedereen die met plezier terug denkt aan deze tijd maar ook voor iedereen die deze tijd graag had willen maken is dit het ultieme feest. De ervaren dj’s zullen het publiek meenemen in een reis van eind jaren ‘80 tot midden jaren ’90 zodat iedereen weer van zijn of haar favoriete houseclassics kan genieten. Bezoekers van de vorige edities weten dat de sfeer centraal staat, en er zal weer hard gewerkt worden om dit lekkere gevoel te bereiken.

De vorige edities van Oldstyle Rave Classics op deze top locatie waren volledig uitverkocht en verwacht wordt dat ook dit keer de kaartverkoop weer snel zal gaan. De organisatie adviseert daarom iedereen op tijd zijn of haar kaartje te halen bij een van de voorverkoopadressen.

Voor meer informatie www.Cuup.nl.
:cheer:
Zodra mijn geldboom weer gaat bloeien ga ik ff kaartje scoren:D

Zojuist een kaartje gehaald, kheb dr zin an!

Ga je de DVD's nog signeren Cuup? Ik zou graag je handtekening willen!
Haha :P
maarja... eindelijk een zaal waar we meteen kunnen knallen... voor de iets oudere early hardcore... die niet zo soft is ;) is wel wat beter dan w88 tot 2 uur... en dan pas keihard mogen stampen!