ik zou bijn mnnagelser lang voor laten groeien alsikdat zo zie:+
je doet zoiets uit passie, de ene vrouw schreeuwt de ander zet de nagels in je rug. je moet niet je nagels laten groeien en de rug aanvallen omdat je denkt dat de ander dat fijn vind.. je moet uit uit jezelf doen.. en anders niet
je doet zoiets uit passie, de ene vrouw schreeuwt de ander zet de nagels in je rug. je moet niet je nagels laten groeien en de rug aanvallen omdat je denkt dat de ander dat fijn vind.. je moet uit uit jezelf doen.. en anders niet
Uitspraak van The ultimatE op zondag 12 maart 2006 om 15:43:
jah maar met korte nagelsis er tog geen lol aan
of met de nagels van bovenaan de rug langzaam naar beneden gaan
maar ja, daar krijg je wel rode strepen van op de rug, en dat is dan wel minder voor me vriend.
maar leuk voor mij...laatste aanpassing 12 maart 2006 20:35
tja ik weet nie wat het is maar vind het gewoon heerlijk ik zal wel een obsessie hebben daarvoor. vind het heerlijk om een paar roden strepen te zetten gewoon op zijn kont gaan zitten en al mijn nagels erin heerlijk!!
tja ik weet nie wat het is maar vind het gewoon heerlijk ik zal wel een obsessie hebben daarvoor. vind het heerlijk om een paar roden strepen te zetten gewoon op zijn kont gaan zitten en al mijn nagels erin heerlijk!!
tijdens debijt kras krap zuig bloeduitstortingen schrale lichaamsdelen uitwisseling parade.......
;pijn is fijn en zeker als je het toch nieet voelt door allerlei verdovende stofjes die in je lichaam ontploffen tijdens debijt kras krap zuig bloeduitstortingen schrale lichaamsdelen uitwisseling parade.......
HOT als het je meissie is
NOT als het je scharrel is
HOT als het je meissie is
NOT als het je scharrel is
fake profiel! meisje op foto is 13!!!
http://www.fotovanmij.nl/profiel.asp?id=1722
maar heb 1 x meegemaakt dat men halve rug open lag!
Net of was ik door een tijger aangevallen
dan is de sex nie echt meer genieten
Je bent je nederlands niet verleerd daar aan de Copa Cabana
ben ik erg benieuwd naar ik doe het graag. meestal gaat het ook beetje vanzelf tja shit happends voor hem hihi