| Betreft: | evenement: Armin Only, zaterdag 11 november 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoop op goed geluid
Ik moet het bij een zonnebank houden
Kijk maar uit dat je niet te lang gaat
Ik dacht ook een keertje 'slim' te zijn door wat kleur te kweken voor een feest en heb vervolgens de hele avond met een gloeiend heet knalrood hoofd rondgelopen
al een beetje zin dan men M.
gaat ook nog effe 30 minuten achter het zonnebruinertje . anders ben ik zo wittig aan het einde van de avond
ja maar jij heb toch al een kleurtje
Ja, zijn ze nog te koop?
heb vervolgens de hele avond met een gloeiend heet knalrood hoofd rondgelopen
Kijk maar uit dat je niet te lang gaat
Ik dacht ook een keertje 'slim' te zijn door wat kleur te kweken voor een feest en heb vervolgens de hele avond met een gloeiend heet knalrood hoofd rondgelopen
nope dus gewoon langs komen. wordt echt een vette knallert
Ja het is volgens mij nog niet uitverkocht!
Gewoon gaan! Wij staan links voorin, als je een van ons herkent, gewoon ff aanspreken en dan gaan we er met zn allen een grandioos feest van maken!
Tot vanavond allemaal
patrick ODE ODE, wij gaan knallen vanavond
Zwagert? Ben je der klaar voor?
Doe jij dan ff een roze shirtje aan ofzo! Dat moet dan geen probleem zijn!
Vet, dikke prima! Ga ik doen.
Zal er een in mn tas doen maar denk dat ik een longsleeve aan doe. Ik neem trouwens wel kleding mee naar jou want anders stinken mn kleren de hele avond naar gourmet en das ranzig!
Lijkt me logisch. Je mag hier ook wel douchen hoor voor we weggaan als dat nodig is! Kunnen we lekker fris en fruitig er tegenaan!
Doe ook een vreugde trance dansje voor mij!
Whahaha. Dat weet ik nog wel Miek. Je zag er echt oververhit uit heel de nacht.
k loop te hyperen op t werk
Ja we gaan echt los. Ouderwets weer.
New York
als ik in rotterdam aankom hoe geraak ik beste in ahoy
heeft er iemand hier enig idee welke kleur de vip bandjes er zijn??
Dat kan ik je pas zeggen als ik binnen ben...
zijn er kluisjes aanwezig???