| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
waarom ben je dan nu al in GODSNAAM thuis????
Alleen weer warm (N)
vond het een top feestje...veel verschillende leeftijden door elkaar,sfeer zat in mijn ogen ook wel goed(niks raars gezien..)
Geluid,midden in de zaal TOP!!!
Inderdaad en de eerste paar uur was het zelfs behoorlijk koud...
Jas maar weer ff gedaan, maar een winterjas is daar ook weer niet geschikt voor!
die winterjas was daar uitermate geschikt voor
pas toen de klanken wat industrieler werden ging de jas uit
daar prikkel je mijn nieuwsgierigheid
ik zal niet weten waarover je het hebt
wat in de kamer is gezegd blijft in de kamer
Had het gewoon over dingen die je onverwachts bij jou zou kunnen verwachten... Niets bijzonders!
Alleen weer warm
das beursgebouw liepen zeker weer veel kids rond
maar een echt hoogtepunt heb ik niet kunnen besporen
Hier alvast mijn wat wazige amateur video opname in totaal 4
11,3 mb
http://rapidshare.de/files/15297488/Outblast2006.rar.htmllaatste aanpassing 12 maart 2006 09:57
ik ben net thuis. Het was een mooi feest! Alleen weer warm
vertel..
we waren eftjes naar de wc begin van de avond, werd er bij maat van mij op duer gebonst..beveiliging opendoen!
zat hij volgens hun te lang op de wc (wat helemaal niet was) dachte ze dat hij stond te snuive ofzo..werd weer helemaal gefouleerd..
we waren eftjes naar de wc begin van de avond, werd er bij maat van mij op duer gebonst..beveiliging opendoen!
zat hij volgens hun te lang op de wc (wat helemaal niet was) dachte ze dat hij stond te snuive ofzo..werd weer helemaal gefouleerd..
is dus bij een maat van mij ook gebeurd wtf man slaat echt nerges op
dat ze gewoon de deur met een sleutel openmaakte als je er op zat!
art of fighters nou weer zo vroeg konden ze beter female battle vroeg zetten
in 1 woord.. t was vet!!
echt helemaal niks te klagen
dat er airco was was echt wel beter
K vond t ech beter als vorig jaar
Je moest eens vooraan gaan staan, jezus alles trilde
Er kwamen wel druppels van het dak
Wie heeft der 1 aansteker voor mij ??
Er kwamen wel druppels van het dak
dat vind ik een goede reden
Oh ja, zover ik heb gehoord is de muziek minimaal 3x overgeslagen
Zal ik het eventjes voor je beantwoorden
Nou DT6 was fucking gruwelijk.
Liberate, ATTACK, Fistortion, Line got Croshed, Paranoia, Smash en nog 2 nummers ofzo...met vette scratches. Echt een genot
vond outblast ook de slechtste van de avond...
De laser show vond ik iets TE overdreven ..
Hier alvast mijn wat wazige amateur video opname in totaal 4
11,3 mb
http://rapidshare.de/files/15297488/Outblast2006.rar.htmllaatste aanpassing 12 maart 2006 09:57
umm ik heb effe een van me filmpjes geupload
dis alvast de eerst
3gp bestand
outblast de opening :
http://www.yourfilehost.com ... n__opening_outblast_2006_.rar
heb je ook wmv bestand ?? of hoe da ook mag heten
Feest was leuk. Weinig wazi's.
Geluid in het midden was ook goed te doen.
moet je wat te zeiken hebben!de lasers die te overdreven waren whaha!! ten eerste heb jij dan nog nooit een echte grote laser show gezien en waarom zou je er uberhoubt over klagen
umm ja ..effe een converter zoeken laat wel weten heb ik ander bestant
Maar Korsakoff mogen ze volgende keer thuislaten, het leek wel of ze dj-cursus aan het volgen was bij Daymar.
leek wel alsof ze nog nooit een platenspeler had gezien
Wou ze iets inmixen moest Daymar voor haar inspringen omdat het niet lukte. En dan nog de talloze fouten. Denk dat Daymar en Korsakoff geen vriendinnetjes zijn.
Korsakoff mag van mij volgende keer aan de andere kant van de zaal mooi wezen!
ook de naalt die telkens over sloeg was ook beetje jammer...
Ik vond Korsakoff op zich helemaal niet zo slecht, maar zal wel aan mij liggen.
Was leuk feessie, alleen jammer dat sommige mensen totaal niet bewegen ofzo....en als ze gaan bewegen is het iets vaags en slooms....iets wat niet echt op hakkûh lijkt...
maja ik heb mij dik vermaakt daar!!
Iemand iets gehoord van die jongen die om half 6 voor bij het podium half dood lag te gaan?
nee weet wel dat er om het uur ofzo wel iemand blackout naar buiten werd gedragen door zo een security gozer, ben paar keer opzij geduwd omdat er weer 1 werd afgevoerd....
boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt
boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt
alleen hoeven ze "Eindhoven" niet per se 20x te roepen, maargoed daarvoor kreeg ie ook n aansteker tegen zn harses...
![[img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz_streep.gif[/img]](https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz_streep.gif)
![[img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/standard.gif[/img]](https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/standard.gif)
En Angerfist blijft toch de beste van de avond...!!!
Noise Suppressor/Angerfist/Endymion/Unexist Echt Gweldig man!
ik ben net thuis. Het was een mooi feest! Alleen weer warm
Heel wisselend publiek en relatief gezien maar erg weinig 'gabbers'...
zo slecht is Beursgebouw nie!!!
heb jou wel gezien.. en dan nog zeggen: ik heb niks op..
Heel wisselend publiek en relatief gezien maar erg weinig 'gabbers'...
Wat zijn voor jou gabbers idd
bedoelen jullie die wat oudere vrouw die door 6 man naar de uitgang werd gedragen en die levenloos eruit zag?
weet je wat ik niet snap !! dat iedereen zeurt over leefteid,afkomst kleding..en bepaalde groepen mensen die naar feesten gaat...,als iedereen gewoon lekker staat te knallen wat maakt het dan nog uit hoe of je der uit zie of dat je nog 'een puber bent' belachelijk juist vet toch dat steeds meer mensen de muziek respecteren en zelfs mooi vinden..
En ik heb me inderdaad goed vermaakt ..goed feest en zeker goeie sfeer en weer veel mensen leren kennen top!!!
da viel egt mee...vorig jaar ben je zekers niet geweest ?? da was veel erger...
ik had totaal geen last van de hitte ende hele nacht, goeie deo doet ook wonderen
nee ben vorig jaar niet geweest bij outblast maar ben wel eens eerder in het beursgebouw geweest die hitte is daar altijd
Was een geslaagd feest
Maarre er was zo'n fotograaf die van zijn site kleine smalle strookjes uitdeelde met zijn site erop..
Ik ben deze kwijt, weet iemand de site toevallig?
een mooi feest???
waarom ben je dan nu al in GODSNAAM thuis????
Lieve mensen,
Ik wil ff reageren op het feit dat iemand daar misschien het leven gelaten heeft.
Ten eerste je bent niet zomaar dood hoor.
Ten tweede als iemand helemaal van de kaart is en er niet meer zo gezond uitziet, dan is het nog maar de vraag of iemnand daar zomaar dood aan gaat.
Ik neem aan als je naar een feest toe gaat dat je je zelf en je vrienden goed in de gaten houd.
Zo gaat dat bij ons iig wel.
Feesten doe je niet alleen maar met z'n allen.
So people take care of your self and others around you.
Than you will keep the spirit high and make a party so good as it can be.
Noize Suppressor draaide zeker goe
bier was alleen niet te zuipen...
mooi gezegd!
lekker warm daar idd
ben er vorig jaar tijdens hardcore united ook geroosterd.
Mij niet gezien daar
en de enorme rij bij de deur en garderobe vooral aant eind sta met zijn alle gepropt opdie trap
was dat nou ook zo?
zelfs de dj's gingen niet helemaal los
maar weet alleen dat ik niet meer die locatie ga.
Ik heb schijt aan alle locaties al moet ik in een boerenschuur feesten gewoon gas erop
sfeer was kut niemand danste bijna
De sfeer was super... maar dat was wel waar...had verwacht dat er meer werd gedanst...dat was wel jammer ja
en kon je de weg goed vinden van het station naar het beursgebauw?
Ik had ver Angerfist veeeeel meer verwacht..die vielen echt tegen.
En outblast zelf draajde ook niet goed..
Maar de sfeer was echt super
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog
nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor
maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk
tis mooi als iedereen mee doet
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
ga ik naar de verkeerde feesten of is het een trend dat laatste tijd veel mensen stil staan?
behalve bij techno ja? das mooi, naar zoon feest wil ik ook een keer heen.. maar waar ligt dat dan aan?
Daar hoef je minder energiek te bewegen
Gewoon even wachten, net zoals wij allemaal gedaan hebben (of juist niet)...
Nee,, juist niet! Ik zou ook wel vaker naar die feesten wille gaan.
Idd, denk dat het vooral daar aan ligt...
Correct!!!
maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings
Wat dan? Ik kwam op mijn 17e ook al bij o.a. de Hemkade binnen hoor...
Handig om te weten oow als dat nu ook nog lukt maargoed ik ga toch naar feestjes valse id is ook handig zolang ze je niet pakken, en k heb dan het geluk nog dat ik er ouder uitzie
niet -Hardcore- is best klein of niej ?
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste
Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch...
Geen foto's gemaakt door Partyflock ..
zeker aanwezig
haha is goed hoor, was net te laat afgelopen zaterdag
was vroeg weg ofnie?
ja was nog pangaar van Lyon, ging om een uurtje of half 4 dacht ik....
ja blij toe. wa gade doen dit wiekend?
Alweer bijna een week geleden dus...
wa ga je dan doen dan?
ja ging wel hoor, heb van die meneer nog wel me 7up gehad
ja ging wel hoor, heb van die meneer nog wel me 7up gehad
Outblast
en hoe gaat het met jauw?
wie gaat er nou speciaal voor outblast na een feest
jwt ehv
trauwes afgeloopen zaterdag op oudblast toen die paar oldschool plaadjes krijg ik wel weer kippen vel.das was wel mooi
Hell Yeah!