Partyflock

Forumonderwerp · 856743

Waarschuw beheerder
ik ben net thuis. Het was een mooi feest! Alleen weer warm (N)
Waarschuw beheerder
een mooi feest???
waarom ben je dan nu al in GODSNAAM thuis????
Waarschuw beheerder
ja ik kan heus wel lezen O:)
maar dat is tog geen reden om al zo vroeg naar huis te gaan!! ik wilde ook gaan, maar het geld was helaas op:(

truste mensen(F)
Waarschuw beheerder
een mooi feest???

dat wil ik ook wel weten jah:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 02:24:
Alleen weer warm

das beursgebouw:( liepen zeker weer veel kids rond
Waarschuw beheerder
das beursgebouw liepen zeker weer veel kids rond

begrijp wat je bedoelt, als ik 30 was zou ik er ook zo over denken.

mah outblast trekt me niet zo, te commercieel en te weinig early rave!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 04:14:

Ik volg je niet.
Waarschuw beheerder
yeahhh...that sucks..!!!

latertje denk?
Waarschuw beheerder
Beursgebouw SUCKSSSSSSSSSS Daar ga k nog niet naar toe al krijg k dr geld bij SAUNA Altijd Commerciele K*Tfeesten daar MIJ NIET GEZIEN 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het een top feestje...veel verschillende leeftijden door elkaar,sfeer zat in mijn ogen ook wel goed(niks raars gezien..)
Geluid,midden in de zaal TOP!!!

Waarschuw beheerder
echt een top feestje

ben net pas thuis, wel lekker tot het einde gebleven

ben nog steeds aan het nagenieten :P
Waarschuw beheerder
donateur
vond het wel meevallen met de warmte hoor, gewoon je shirt uitdoen en lekker hakselen, heb nerges last van gehad (misschien als ik wakker wordt, maar daar gaat het niet om) Vond de sfeer ook goed, en leeftijd was redelijk verdeeld, niet echt meer tieners dan "-tig"ers.
maar goed zon heel duidelijk beeld heb ik op het moment niet van het feestje, zal vagavond wel is posten wat ik nog meer te vertelle heb
maar nou ga ik ff wa freteeeeeeee

Waarschuw beheerder
Vond het maar een apart feestje...
Heel wisselend publiek en relatief gezien maar erg weinig 'gabbers'...
Daarnaast heeft merendeel de hele nacht stil gedaan! Heb het, op de eerste paar uur van X-qlusive Germany na, nooit zo erg gezien...
Vond eigenlijk alleen de muziek goed te doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van azeks op zondag 12 maart 2006 om 05:50:
vond het een top feestje...veel verschillende leeftijden door elkaar,sfeer zat in mijn ogen ook wel goed(niks raars gezien..)
Geluid,midden in de zaal TOP!!!

mee eens..

ennuh ik weet niet hoor maar ik vond het niet extreem warm... ik ken plekken waar het slechter uit te houden is (Y) ik heb me prima vermaakt...

alleen is mij niet helemaal duidleijk hoe ik art of fighters nou heb kunnen missen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op zondag 12 maart 2006 om 08:10:
vond het wel meevallen met de warmte hoor

Inderdaad en de eerste paar uur was het zelfs behoorlijk koud...
Jas maar weer ff gedaan, maar een winterjas is daar ook weer niet geschikt voor! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:13:
Inderdaad en de eerste paar uur was het zelfs behoorlijk koud...
Jas maar weer ff gedaan, maar een winterjas is daar ook weer niet geschikt voor!

die winterjas was daar uitermate geschikt voor:p
pas toen de klanken wat industrieler werden ging de jas uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 12 maart 2006 om 08:24:
die winterjas was daar uitermate geschikt voor
pas toen de klanken wat industrieler werden ging de jas uit

Hehehe jij hebt die jas nog een tijd lang aangehad zeg! :O

Waarschuw beheerder
was weer helemaal dollll!!!vet feesje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:26:
Hehehe jij hebt die jas nog een tijd lang aangehad zeg!

ja das een lekkere jas he
van alpha industries
vroegah uit de tijd van Aussie was dat het merk bomberjack:P
ik werd in de zaal ook raar aangekeken dat ik ermee rondliep

Waarschuw beheerder
Dat geloof ik ja hahaha...
Maar er zijn wel meerdere dingen van je te verwachten dacht ik zo! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:36:
Maar er zijn wel meerdere dingen van je te verwachten dacht ik zo!

daar prikkel je mijn nieuwsgierigheid

ik zal niet weten waarover je het hebt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 12 maart 2006 om 08:37:
daar prikkel je mijn nieuwsgierigheid

ik zal niet weten waarover je het hebt

:o Volgens mij denk jij nou aan andere dingen dan dat ik bedoelde ! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:39:
Volgens mij denk jij nou aan andere dingen dan dat ik bedoelde !

wat in de kamer is gezegd blijft in de kamer

of doelde je op dat ik de beste dj van de wereld wordt:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 12 maart 2006 om 08:41:
wat in de kamer is gezegd blijft in de kamer

I know...
Had het gewoon over dingen die je onverwachts bij jou zou kunnen verwachten... Niets bijzonders!
En de beste DJ ga je zeker worden! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:45:
Had het gewoon over dingen die je onverwachts bij jou zou kunnen verwachten... Niets bijzonders!

ik heb weleens totaal onverwachts een telefoontje van god gehad die vroeg of ik nu eindelijk een keer de naar house bus ging bezoeken nou dat heb ik gedaan hoor
lachtte ze me uit

en trouwens al mijn vrienden zeggen dat ik heel erg voorspelbaar ben
(en ik maar denken dat ik onvoorspelbaar uit de hoek kan komen maar dat hadden ze dan al voorspeld
om nog maar te zwijgen van allen spelden in het spelden kussen

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen weer warm

Ze hadden juist nieuwe airco's, waardoor het écht niet zo warm was als andere feesten die ik heb meegemaakt. En waardoor gelukkig niet elk uur de muziek uit moest zodat de deuren open konden om te "luchten"(Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 03:03:
das beursgebouw liepen zeker weer veel kids rond

:aai:

Ach gossie... trek je rollator uit de kast en ga maar richting kerk kerel :D In plaats van kritiek te hebben op een feest waar je niet geweest bent (F)

En, "das beursgebouw"?? Niet dus, zoals je kan lezen hierboven in mijn verklaring en de reacties van mensen die er wél geweest zijn.
Waarschuw beheerder
ik ben deze keer niej geweest, vorige editie vonk (y)!
en dat het warm is? Dat weet je als je naar t beursgebouw gaat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zondag 12 maart 2006 om 08:59:
en dat het warm is

tot een uur of 1 met me jas aangestaan
allemaal indianenverhalen dat het daarbinnen warm is:P
Waarschuw beheerder
Was top feest alleen wel jammer dat in het begin van het feest al gelijk een meisje door de ambulance naar buiten werd gedragen, verder goeie live acts alleen hadden ze van mij dat drumstel wel mogen weglaten lol :D was gezellig, knallen, propvol en het geluid was bruut met die hitte viel het ook wel mee, dus voor herhaling vatbaar :respect: to outblast
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een goed feest. Hoorde gister dat ik gastenlijst stond en een maatje ook. Dus toch maar ff gegaan :). Geen spijt van! Ik had het echt veel minder verwacht. De sfeer was goed. Geen matten ofzo gezien. Dj's draaide ook wel lekker. Vond het geluid ook best te doen. Echt super hard was het niet maar wel gewoon lekker. Liepen aardig wat leuke meiden rond. Het was geen kinderdisco... Heb de security wel aardig bezig gezien. Zijn echt veel mensen uitgekicked volgens mij. Ik gelukkig geen problemen mee gehad. Warmte viel ook wel mee. Wel warm als je uit je naat ging maar ze hadden nu idd ventilators. Is wel 10x beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het begin was wel echt popi-jopie commerciele kuthaardkoor rijp voor de openhaard later werd het beter
maar een echt hoogtepunt heb ik niet kunnen besporen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 12 maart 2006 om 09:21:
maar een echt hoogtepunt heb ik niet kunnen besporen

het angerfist optreden was toch wel een hoogtepunt vond ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zondag 12 maart 2006 om 09:23:

das toch die ijshockeykeeper:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op zondag 12 maart 2006 om 09:23:

Vond die drum en gitaar shit wel relaxed ff idd. Lekkere metal over de boxen :d.
Waarschuw beheerder
donateur
ben net thuis gekome

echt top feesje (y):yes: veel bekende gezichten gezien en mensen lere kennen

veel mooie foto's gemaakt (+-450) en die kunnen jullie heeeel binnekort bezichtigen op www.rage-online.be ;)
Waarschuw beheerder
Hier alvast mijn wat wazige amateur video opname :D in totaal 4

11,3 mb

http://rapidshare.de/files/15297488/Outblast2006.rar.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
net thuis :)
vond t echt zeer goeie :bounce:
zeker voor herhaling vatbaar :yes:
warmte vond ik reuze meevallen, toen we net
binnen waren had ik het zelf nog koud eigenlijk.
maar goed, gelukkig niet meer zo'n zweettempel als eerst.
Waarschuw beheerder
zoow ook thuis,
Was echt een geslaagd feest :)
en ik vond het wel meevallen met de warmte was eigenlijk een goed temperatuurtje :jaja:

en echt goed gedraaid vanavond alleen angerfist vond ik geen zak aan...

en endymion :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zondag 12 maart 2006 om 09:50:
Hier alvast mijn wat wazige amateur video opname in totaal 4

11,3 mb

http://rapidshare.de/files/15297488/Outblast2006.rar.htmllaatste aanpassing 12 maart 2006 09:57

off topic: hoe krijg jij eigenlijk zo helder geluid? wat voor telefoon heb je :| tering:P met mijn 6230 krijg ik da echt niet geregeld :P
Waarschuw beheerder
ik ben net thuis. Het was een mooi feest! Alleen weer warm

k ben nu pas thuis :P
naja ben hakf 11 aangekomen :P ..
k vonk wel een zeer geslaaagt feest en seker voor herhaling vatbaar. ummm hitte viel wel mee geen zweet regen gevoelt :D
na 3e vonk ut wel mee vallen met hitte

maar voor dit feest en outblas :respect:
``it was jour turn again``
Waarschuw beheerder
1e x beursgebouw voor mij, maar viel me niks tegen. Redelijk tot goed geluid. Werd zeker lekker gedraaid. AoD bedankt voor de gastenlijst, dat mag wel vaker :)

Nu maar even in een kleine coma
Waarschuw beheerder
Snoeihard geluid vanavond :D

Catscan Live samen met Deimos gruwelijk :D Atmos Fear, Finishing profiles, The Agency, ARP en afsluiten met La Haine :D...helden :d

DT 6 Live gruwelijke shit: Paranoia, Line got Croshed, Fistortion, Attack, Smash, Liberate in combinatie met de gruwelijkste scratches :kwijl:

Wat een helden feest B)
Waarschuw beheerder
Normal gespoken vind ik Beursgebouw (N) maar dit was een superfeest :respect: Te dik gewoon :yes:

Was een top feest met lekker beuken non-stop behalve de power rave shit van whats her name again :P:P:P

Maar goed Marc bedankt voor alles en ja tot volgende jaar :yes:

Waarschuw beheerder
goed geluid, goeie sfeer, werd alleen minder gedraaid :(
vond de hitte deze keer tog wel meevalle
Waarschuw beheerder
ik vond dat er wel lekker gedraaid word juist! :D maarja.. mijn mening staat in mijn verslagje ;)
Waarschuw beheerder
ben hier GELUKKIG niet heen geweest :bier:

Waarschuw beheerder
Vraag me af of ik op hetzelfde feest als jullie geweest ben!! :/

Waarschuw beheerder
en jaa hoor net als vorig jaar FOUTblast!! warm , en te digt gebouwd met shitzooi , teveel jonge pubertjes njaaa was verder wel grappig feesje
Waarschuw beheerder
Toevallig belde me vriend me net dies door :vaag: en was ook geweest alleen ze waren er pas om fucking 03.00 uur omdat er geen treinen reden vanuit den haag naar den bosch.

maar ja het was wel vet zei die :bounce:
Waarschuw beheerder
met 1 woord te melden.. perfect feest!

Temperatuur niks aan op te merken vergeleken bij vorige keer gewoon t shirt uit en los gaan maar..
Geluid was ook meer dan goed! lekker hard!
dj's HEERLIJK een na de ander.. op 1 na :(

Outblast en angerfist samen... SUX!!:@ met hun halve liedjes.. ** laat angerfist maar eerst leren draaien en niet als kleuters van alles tegelijk doen, anders mogen ze van mij wel weer cd'tjes draaien :S** blij dat daarna de 2 hardcore meide Day Mar en Korsakoff heel wat goed hebben gemaaakt!! die hebben samen geweldig gedraaid.. en voor de rest wast de avond ZEER geslaagd net zo als vorig jaar @ outblast alleen nog net iets beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 12:16:
en jaa hoor net als vorig jaar FOUTblast!! warm , en te digt gebouwd met shitzooi , teveel jonge pubertjes njaaa was verder wel grappig feesje

Te jonge pubertjes, kerel je bent zelf 19..... goeiendag zeg!

Waarschuw beheerder
vorig jaar vond ik t echt bout.. ik ging alleen dit jaar omdat het thuisfeesje weer was maar had er niks van verwacht. Maar t was in 1 woord GEWELDIG.
erg goeie sfeer, geen rellen. flink uit me dak gegaan :D.
maar t blijft toch jammer dat er zo weinig gehakt wordt maar goed, heb ook geen pogo gezien dus we zullen niet zeuren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qukie op zondag 12 maart 2006 om 13:04:
Te jonge pubertjes, kerel je bent zelf 19..... goeiendag zeg!

idd ja:s schijt aan als er 'kleuters' rondlopen. ik vond het ook een goed feest(Y) hitte viel ook zat mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een goed feestje was het zeg. Vooral die 3 uur OUTBLAST was echt lekker. Daarna was het niet echt mijn stijl hardcore meer, maar prima vermaakt!
WC (Y) jammer dat er geen drinkwater was...
Bar (Y) Alleen ppffff wat DUUR
Geluid (Y)
Temperatuur (Y). Viel me echt reuze mee terwijl ik toch anders had gehoord. Had gelukkig wel een waaier bij me :D
Garderobe was wat minder. Die klote trap op. Voor de rest stelde het vip gedeelte geen kloot voor...

En voor al die mensen die lopen te zeuren over kleuters: JULLIE ZIJN ZELF OOK JONG GEWEEST, laat ze lekker!

Waarschuw beheerder
gewoon goed feest! begin had ik het gewoon koud! maaaargoed je krijgt het vanzelf warm als je plankgass staat te hakke he!! werd echt streng op drugs gecontroleerd daar!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het feest eigenlek maar matig, het geluid was midden in de zaal goed maar aan de zijkanten en boven was het gewoon kut (voor mensen die vonden dat het geluid wel (y) was, julie zijn zkr nog nooit in de platte zoal geweest om eens een vorbeeld te noemen (6))

Het bier.... :nocheer: wtf man twee slokken en je glas was leeg, dat ging echt nergens over

Verder was er geen early rave.. maja dat had ik ook wel een beetje kenne verwachten.

verder vond ik ook dat 't gewoon niet echt los ging... iedereen bleef maar een beetje op z'n plaats staan :(

pluspunten:veel bekende en veel mooie meisjes 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 14:05:
werd echt streng op drugs gecontroleerd daar!

vertel..

Waarschuw beheerder
Sow.
Is het allemaal meegevallen ?
Vorig jaar vond ik het echt een waardeloos feest , iig de 4 uur die uitknal draaide.
Soms echt monotome beats , minuten voor het gevoel zelfs wel 10tallen minuten lang.
Overslaande platen etc , gelukkig konden de guest dj's het redelijk goedmaken maartoch ...

Het is wel een super locatie , om het uur de deuren los , echt vet :)

Waarschuw beheerder
vet feest man.. en zo warm was het niet.. haha stampen en op de foto met noise supressor.. top avond gehad! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 14:13:
vertel..

we waren eftjes naar de wc begin van de avond, werd er bij maat van mij op duer gebonst..beveiliging opendoen!
zat hij volgens hun te lang op de wc (wat helemaal niet was) dachte ze dat hij stond te snuive ofzo..werd weer helemaal gefouleerd..

Waarschuw beheerder
donateur
die laserssssssssssssss :lief: de sfeer de mensen showtje eromheen was gewoon een superfeesiej :)

outblast bedankt:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 14:40:
we waren eftjes naar de wc begin van de avond, werd er bij maat van mij op duer gebonst..beveiliging opendoen!
zat hij volgens hun te lang op de wc (wat helemaal niet was) dachte ze dat hij stond te snuive ofzo..werd weer helemaal gefouleerd..

is dus bij een maat van mij ook gebeurd:S wtf man slaat echt nerges op
Waarschuw beheerder

oh zo:S ik heb het wel eens erger meegemaakt. dat ze gewoon de deur met een sleutel openmaakte als je er op zat!:O
en midden in de zaal willekeurig mensen gingen fouilleren enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zondag 12 maart 2006 om 14:45:
is dus bij een maat van mij ook gebeurd wtf man slaat echt nerges op

Gebeurd zaak zat , boeit me ook weinig tenzij ze kansloos een deur open gaan maken oid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 14:45:
dat ze gewoon de deur met een sleutel openmaakte als je er op zat!

wuhahaha wat een ellende! zit je lekker te schijte staat er opeens zo'n joekel in je wc..fijn is dat ja

er werd ook goed gefilmt..dvdtje?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

gebeurd bij de vrouweplees nou nooit :D
Waarschuw beheerder
al met al is het mij zeer meegevallen, niet verwacht dat het zo rete gezellug zou zijn! mensen feesten met brabanders is gewoon gezelligggggg je weet togggggg :bounce:

Waarschuw beheerder
geef marc out maar geen mic. beetje irritant en ­wie zet art of fighters nou weer zo vroeg konden ­ze beter female battle vroeg zetten maja heb me we­l vermaakt Unexist + Negative A:) marc moet w­el me aansteker even terug geven:O of zou hij nu a­anstekers sparen:9
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond trouwes die mc van angerfist weer bijzonder irritant!
iets in zijn stem irriteert me, en altijd dezelfde praat: yeaaaaah party motherfuckers bla bla bla pff

Waarschuw beheerder
en wel 100x: zijn jullie er klaaaaaaaaaaaaar voor

blijf thuis blijf thuis, hele slechte mc was t

Waarschuw beheerder
Vond het een gezellig feestje :jaja:
De temperatuur was prima, ik ben blij dat ze daar wat aan hebben veranderd.
Qua leeftijd viel het ook mee, ik vond het zeker geen kinder creche, zoals eerder hierboven is vermeld.

Day mar en Korsakoff (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 15:03:
wuhahaha wat een ellende! zit je lekker te schijte staat er opeens zo'n joekel in je wc..fijn is dat ja

lol:D
Waarschuw beheerder
donateur
Tegen m'n verwachtingen in een heel vet feest, sfeer kon niet beter.

Vond Endymion en de Female Battle erg lekker.
Dit feestje is voor herhaling vatbaar.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 15:17:
art of fighters nou weer zo vroeg konden ­ze beter female battle vroeg zetten

:no:

Die "Live performance" vond ik echt waardeloos, totaal geen inhoud en contact met het publiek.

Waarschuw beheerder
in 1 woord.. t was vet!!
echt helemaal niks te klagen

dat er airco was was echt wel beter, want met de warmte viel het echt heel erg mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten de moeite waard geweest!!!!!!!!!
K vond t ech beter als vorig jaar (y) (mede dankzij AIRO) 8)
Nou maar hopen da t volgend jaar nog vetter is :jaja:
Waarschuw beheerder
Geluid niet hard :O ?

Je moest eens vooraan gaan staan, jezus alles trilde :D
Waarschuw beheerder
op ut laatst stond ik te pissen. heel die wc kar trilde mee:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 16:01:
in 1 woord.. t was vet!!
echt helemaal niks te klagen

dat er airco was was echt wel beter

ja dit jaar geen condens haha
Uitspraak van Goebbeltsch op zondag 12 maart 2006 om 16:24:
K vond t ech beter als vorig jaar

Dat dan weer niet, maar ik heb me prima vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 12 maart 2006 om 16:28:
Je moest eens vooraan gaan staan, jezus alles trilde

Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 12 maart 2006 om 16:44:
Er kwamen wel druppels van het dak

:yes:

"Wie heeft er een vuurtje voor mij?" :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
was een goei feesje alleen die kut mc met da geouwehoer hou gewoon je bek jonge irritante bal

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezeur toch weer over die hitte!

een feest draait toch voor 99 % om de muziek en het geluid!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 12 maart 2006 om 16:54:
wat een gezeur toch weer over die hitte!

het welbekende ''tis nooit goed'' is van toepassing :)
Waarschuw beheerder
Feest was leuk. Weinig wazi's.

Moest alleen door omstandigheden rond 03.30uur weg. Heb toen nog ff met mn jas aan rondgelopen maar vond het echt niet heet.

Geluid in het midden was ook goed te doen.

Geen klachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 12 maart 2006 om 16:45:
"Wie heeft er een vuurtje voor mij?"

ahahahha :P
idd :respect:

hij was briljant :P

hij kreeg er wel een vol op ze neus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 12 maart 2006 om 16:45:
Wie heeft er een vuurtje voor mij?"

:d prachtig gewoon :p nu zit ik zonder vuur mja :)

Uitspraak van inactief op zondag 12 maart 2006 om 16:54:
een feest draait toch voor 99 % om de muziek en het geluid!

idd (y)
Waarschuw beheerder
Wie heeft der 1 aansteker voor mij ??;)
haha:D

was echt een mooi feestje:)
en zo erg/slecht was het Beursgebouw niet:)best relaxed eigelijk:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 12 maart 2006 om 17:13:
Wie heeft der 1 aansteker voor mij ??

Strakke actie... krijgt gelijk honderd aanstekers naar zich toe gesmeten..

maar prima feessie Outblast was iets te lang draadig, maarjah heeft de rest wel goed gemaakt...

2de x Beursgebouw, maar niet voor herhaling vatbaar :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vosje jr. op zondag 12 maart 2006 om 17:19:
maar prima feessie Outblast was iets te lang draadig, maarjah heeft de rest wel goed gemaakt...

2de x Beursgebouw, maar niet voor herhaling vatbaar :no:

je vond het een prima feessie, maar niet voor herhaling vatbaar?:O
Waarschuw beheerder
kheb beter feesten meegemaakt...

het scheelt dat ik geen entree heb betaald maar had het er niet voor over om 32,50 ervoor te betalen..

en nog eens 3 1/2 uur reizen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 12 maart 2006 om 16:44:
Er kwamen wel druppels van het dak

vorig jaar regenden het,.. en ik heb geen druppels gevoeld :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op zondag 12 maart 2006 om 17:26:
vorig jaar regenden het,.. en ik heb geen druppels gevoeld

ik ook niet.. heb jou wel gezien :vaag:.. en dan nog zeggen: ik heb niks op.. :)
Waarschuw beheerder
Heb me zkr wel vermaakt maar vond t vorig jaar toch btr hoor. Was wel gezellig en ook super veel bekende(heel Weert was er volges mij), maar k kwam er gewoon niet zo goed 'in'.
Met de warmte was t 10x btr dan vorig jaar...

Waarschuw beheerder
DE wie raakte outblast topic :P
Waarschuw beheerder
Hoe was DT6 :kwijl:?
Waarschuw beheerder
Was super:D Was me eerste feesie en zeker nie het laatste:bounce: En met warm viel wel mej vond is..
Alleen werde dr nog al een aantal keer de zelfde nummertjes gedraaid, was wel minder..

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
Was een leuk feestje. Werd wel ineens weggevoerd door 5 man en in een apart kamertje gefouleerd, maar was ook zo weer wegO:)
Waarschuw beheerder
Oh ja, zover ik heb gehoord is de muziek minimaal 3x overgeslagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op zondag 12 maart 2006 om 18:16:
Hoe was DT6 ?

Zal ik het eventjes voor je beantwoorden B)

Nou DT6 was fucking gruwelijk.

Liberate, ATTACK, Fistortion, Line got Croshed, Paranoia, Smash en nog 2 nummers ofzo...met vette scratches. Echt een genot :D

Waarschuw beheerder
donateur
ENROC citeer 12 maart 2006 15:50

donateur! Tegen m'n verwachtingen in een heel vet feest,
sfeer kon niet beter.

Vond Endymion en de Female Battle erg lekker.
Dit feestje is voor herhaling vatbaar.

Uitspraak van Peters= op zondag 12 maart 2006 om 15:17:
art of fighters nou weer zo vroeg konden ­ze beter female battle vroeg zetten

Die "Live performance" vond ik echt waardeloos, totaal geen inhoud en contact met het publiek.

ben ik het niet mee eens heb bijna heel de n8 vooraangestaan tot een uur of 4 maar geen contact.. volgens mij heb je dan ook gemist dat iemand een aansteker tegen de dj zijn hoofd aangooide om een peuk aan te steken ;)en art of fighters en noise supressor en endymion live DIKKE VETTE :respect: angerfist met die gekke drummer haha jaaa was vet .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op zondag 12 maart 2006 om 18:18:

Hahaha ja dat was bij outblast, verder draaide hij wel goed moet ik zeggen kwa muziek dan zaten een hoop relaxte nr's tussen :)

alleen ja dat de muziek overslaat is dan weer minder.

Waarschuw beheerder
donateur
~Lindake~ citeer 12 maart 2006 18:18

ik denk zelfs wel 8x ofzo outblast paar x maaaaar ja zo heb je altijd wel wat aantemerken..zoals de wc 2 euro voor 4 x ff je boodschap doen :P
inhetbegin slecht zacht geluid iedereen stond maar wa stil enzenz

vond korsakoff en daymar zelfs erg vet :yes: day mar ruleerde;P;P

dus gewoon die dingen vergeten en je hebt een super feest:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 12 maart 2006 om 18:18:
Zal ik het eventjes voor je beantwoorden B)

Nou DT6 was fucking gruwelijk.

Liberate, ATTACK, Fistortion, Line got Croshed, Paranoia, Smash en nog 2 nummers ofzo...met vette scratches. Echt een genot :D

Oke, wel vet :) Maar nieuwe producties dus (nog) niet? Gaan ze deze dagen aan werken, uitgaande op t interview.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op zondag 12 maart 2006 om 18:16:
Hoe was DT6 ?

jaaaa die ging kei lekker man. vond em samen met endymion de mannen van de avond :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een Super feest ! :yes:
Was goed te doen met die airco :bounce:
Waarschuw beheerder
Super vet feestje!
En erg mooie lichtshow ook!
Noize Suppressor draaide ook weer lekker! :bounce:
Waarschuw beheerder
ik vond het zeker wel een vet feest!ik had het nooooit verwacht!ik had hier een promotie dvd gekeken en daar zag ik alleen kleine kinderen op dus ik dacht neeeee he dat word niks!!
maar het was gelukkig beter dan verwacht!!eindelijk weer een feest waar niet iedereen stil staat geluid was goed muziek was goed sfeer was goed! alleen de entree was k*t voor de rest TOP feeeessiee!!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op zondag 12 maart 2006 om 18:25:
Hahaha ja dat was bij outblast,

idd...das egt (N)...vond outblast ook de slechtste van de avond...
maar voor de rest was het egt super :D..
kep me goed vermaakt :yes:
noize suppressor :kwijl:

en die airco (Y)
Waarschuw beheerder
Feest opsig was wel dik inorde .. alleen jammer van et geluid en de chill area die ditmaal ontbrak :(
De laser show vond ik iets TE overdreven ..
et was gewoon een hemel van laser stralen :S ..
Iets minder was perfect geweest ..
Verder vond ik de muziek wel dik inorde .. alleen was bij mij de feest stemming er goed uit rond 4 uur .. was al een tijdje wakker :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:50:
vond outblast ook de slechtste van de avond...

Mwa vond eigenlijk angerfist de slechtste van de avond :P had um in asten al live zien draaien dat was toch een stuk beter, want dat van gister sloeg totaal alles :S
maar toch zeer goed vermaakt, op naar de volgende :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op zondag 12 maart 2006 om 18:57:
Mwa vond eigenlijk angerfist de slechtste van de avond had um in asten al live zien draaien dat was toch een stuk beter

Live draaien? :|

Da's knap :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-tekno-ASo op zondag 12 maart 2006 om 18:57:
De laser show vond ik iets TE overdreven ..

wwwwwwwwooooooouuuuuw moet je dan iets te zeiken hebben of moet je wat te zeiken hebben!de lasers die te overdreven waren whaha!! ten eerste heb jij dan nog nooit een echte grote laser show gezien en waarom zou je er uberhoubt over klagen?????
Waarschuw beheerder
:D umm ik heb effe een van me filmpjes geupload
dis alvast de eerst
3gp bestand

outblast de opening :

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Outblast__its_your_turn_again__opening_outblast_2006_.rar

beeld is wel oowke
geluid vink maar zwaar k*t
iemand tips om geluid beter te maken ;)

(reacties altijd welkom :P

deze hier onder heeft wel effe best geluidje :respect:

Uitspraak van Psychisch op zondag 12 maart 2006 om 09:50:
Hier alvast mijn wat wazige amateur video opname in totaal 4

11,3 mb

http://rapidshare.de/files/15297488/Outblast2006.rar.htmllaatste aanpassing 12 maart 2006 09:57

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel vet :)
maar 2 druppels condens gevoeld voor de verandering !
Waarschuw beheerder
geen regen hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {hc4l}outsider op zondag 12 maart 2006 om 19:03:
umm ik heb effe een van me filmpjes geupload
dis alvast de eerst
3gp bestand

outblast de opening :

http://www.yourfilehost.com ... n__opening_outblast_2006_.rar

heb je ook wmv bestand ?? of hoe da ook mag heten:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 12 maart 2006 om 19:09:
heb je ook wmv bestand ?? of hoe da ook mag heten

umm ja ..effe een converter zoeken laat wel weten heb ik ander bestant :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zondag 12 maart 2006 om 17:02:
Feest was leuk. Weinig wazi's.

Geluid in het midden was ook goed te doen.

sluit ik me bij aan!!! de warmte viel me dit keer 100% mee!! Sfeer was goed, geluid was op zich goed te doen.

2 minpuntjes toch :
-de rij buiten
-om 1 of andere reden sleog bij Outblast de draaitafel nogal vaak over, en das verrot als je aant hakkuh bent :S

Verder gewoon TOP-feest, erg gezellig, en volgend jaar weer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 12 maart 2006 om 19:02:
moet je wat te zeiken hebben!de lasers die te overdreven waren whaha!! ten eerste heb jij dan nog nooit een echte grote laser show gezien en waarom zou je er uberhoubt over klagen

ik klaag niet .. maar gaf een mening :S
noem dat niet echt klagen ..

vond et af en toe gewoon te veel aan laserstralen tergelijk door die discobollen..
maar heb dat later op de avond volgens mij niet meer gezien zo ernstig als in et begin..

achja .. verder was et dik inorde :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt weer een geweldig feestje gehad! :bounce: :bounce:

Alleen die 6 bonnetjes voor een smirnofje vond ik wel iets overdreven,.. :S
Waarschuw beheerder
JaJa opzig wast wel van unne goeie ja..
Heb me uitstekend vermaakt..
Waarschuw beheerder
Net wakker :d wel een goed feestje gehad ff goed los gegaan, maarja 3 en half uur in de trein is wel erg lang :gaap: :P

Waarschuw beheerder
Was top feestje, had pas vrijdag besloten om te gaan omdat ik anders niets te doen had in het weekend, maar heb er zeker geen spijt van!
Ik vond dat er lekker gedraaid werd met als uitschieter Noize Suppressor! Wat een lekkere set gaf die weg dan!
Maar Korsakoff mogen ze volgende keer thuislaten, het leek wel of ze dj-cursus aan het volgen was bij Daymar.
Het geluid was deze keer zeker goed, niet te hard en niet te zacht! En met de temperatuur binnen zat het wel ook wel goed.
De sfeer die was nogal wisselend, maar geen vechtpartijen gezien alleen de groep PSV'ers waren constant omringt door beveiliging. Die beveiliging had volgens mij niets beters te doen, want ze waren gewoon asociaal bezig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:41:
Maar Korsakoff mogen ze volgende keer thuislaten, het leek wel of ze dj-cursus aan het volgen was bij Daymar.

haha nou zo stond ik ook!!leek wel alsof ze nog nooit een platenspeler had gezien!mij maakt het nooit echt uit hoe de mixen gaan maar dit viel wel op! ook de naalt die telkens over sloeg was ook beetje jammer...
voor de rest tooooppppiiee!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:59:
Live draaien?

Da's knap

Hahaha ja ik moet eigenlijk zeggen "live" draaien ;)
maargoed ik ben ook niet zo een fan van angerfist hij heeft opzich wel een aantal mooie nr's maar echt mixen valt me tegen van hem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 12 maart 2006 om 19:45:
leek wel alsof ze nog nooit een platenspeler had gezien

Wou ze iets inmixen moest Daymar voor haar inspringen omdat het niet lukte. En dan nog de talloze fouten. Denk dat Daymar en Korsakoff geen vriendinnetjes zijn. :p
Korsakoff mag van mij volgende keer aan de andere kant van de zaal mooi wezen!
Waarschuw beheerder
donateur
2 van de vele pix :p

[img width=500 height=375 cacheid=000bf2bc002262547996ec441a0148eed5]http://i26.photobucket.com/albums/c110/hakfreakstijn/Afbeelding236.jpg[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000bf2c400226259d6b300ec1a0148eed5]http://i26.photobucket.com/albums/c110/hakfreakstijn/Afbeelding241.jpg[/img]

comment?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:50:
Wou ze iets inmixen moest Daymar voor haar inspringen omdat het niet lukte. En dan nog de talloze fouten. Denk dat Daymar en Korsakoff geen vriendinnetjes zijn.
Korsakoff mag van mij volgende keer aan de andere kant van de zaal mooi wezen!

ik snap zowiezo niet dat ze haar nog laten draaien...
zij kan egt NIET draaien :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:55:
ik snap zowiezo niet dat ze haar nog laten draaien...
zij kan egt NIET draaien

idd ik vond het ook maar een bagger performance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:50:
Denk dat Daymar en Korsakoff geen vriendinnetjes zijn.

fout gedacht :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 12 maart 2006 om 19:45:
ook de naalt die telkens over sloeg was ook beetje jammer...

de naalD ( met een D :P ) sloeg idd vaak over, maar dat was eigenlijk alleen toen Outblast zelf draaide, misschien dat er iets mis was met de draaitafel en dat ze dat later hebben gefixt. Ik vond Korsakoff op zich helemaal niet zo slecht, maar zal wel aan mij liggen. Het enige nadeel van die Female battle is dat hun stijlen niet zo goed bij elkaar passen, maar technisch gezien vond ik het allemaal behoorlijk klinken hoor :D
Waarschuw beheerder
Héél vet feest! Voordat Outblast begon vond ik de muziek echt te zacht staan, dus had al zo iets van :S hmmm, jammer. Art Of Fighters live stelde niks voor, ook jammer!
Maar de rest, JESUS. Toen Outblast begon, gind de volume ook stukken harder:D HEEERLIJK!

Ik vond dat er heerlijk gedraaid werd! Goed looss gegaan:D! Voor ALLE dj's... (Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op zondag 12 maart 2006 om 20:08:
Ik vond Korsakoff op zich helemaal niet zo slecht, maar zal wel aan mij liggen.

Ik vond haar ook niet tegenvallen, wat ik altijd van andere hoor is 't bagger. Maar vond het relaxt:D!

en die naald die telkens oversloeg, kwam door het springen achter de TT's.

En die mensen die het te warm hadden?! Die arco deed goed z'n best wat meer achterin de zaal:D. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij was lkkr:)
Waarschuw beheerder
vond t wel een vet feestje, heb me goed vermaakt:D

Waarschuw beheerder
Vond het ook een vet feestje. Gelukkig was het niet zo warm als dat het normaal daar is dat scheelde echt veel.
Waarschuw beheerder
Was leuk feessie, alleen jammer dat sommige mensen totaal niet bewegen ofzo....en als ze gaan bewegen is het iets vaags en slooms....iets wat niet echt op hakkûh lijkt...
maja ik heb mij dik vermaakt daar!!

Waarschuw beheerder
Goed feest, met de warmte vond ik het nog meevallen.
En Angerfist blijft toch de beste van de avond...!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smart_Ass op zondag 12 maart 2006 om 20:38:
Was leuk feessie, alleen jammer dat sommige mensen totaal niet bewegen ofzo....en als ze gaan bewegen is het iets vaags en slooms....iets wat niet echt op hakkûh lijkt...
maja ik heb mij dik vermaakt daar!!

Pfffff slimme kont!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha en lmao @ al die dudes die rond 3 uur al helemaal slaperig in elkaar gezakt aan die terrasjes zaten of tegen de muur op de grond zaten. JE MOET HAKKUH TOT JE ER BIJ NEERVALT :p als je wil hangen ga je maar naar de kroeg :D
Waarschuw beheerder
Iemand iets gehoord van die jongen die om half 6 vooraan bij het podium half dood lag te gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ennair op zondag 12 maart 2006 om 20:47:
Iemand iets gehoord van die jongen die om half 6 voor bij het podium half dood lag te gaan?

nee weet wel dat er om het uur ofzo wel iemand blackout naar buiten werd gedragen door zo een security gozer, ben paar keer opzij geduwd omdat er weer 1 werd afgevoerd....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zondag 12 maart 2006 om 20:49:
nee weet wel dat er om het uur ofzo wel iemand blackout naar buiten werd gedragen door zo een security gozer, ben paar keer opzij geduwd omdat er weer 1 werd afgevoerd....

Idd ja!
Ma die jongen ging niet echt out die was helemaal stijf en mijn vriend heeft hem nog over het hek heen getilt voor zover dat nog ging!
Maar ik wil wel eens weten hoe het met hem af is gelopen want dat zag er echt niet goed uit :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mogguhhh was zeker wel een lache feesje maar wel vermoeiend zo lang pff. En ik vind dat ze achter ook maar eens wat boxen neer moeten zetten ofzo
Waarschuw beheerder
Goed vermaakt
Veel bekende
Noize suppressor, Endymion en Unexist :respect:
Hitte, lange wachtrij en geluid viel me mee. Had erger verwacht.
Sfeertje bij ons zat er goed in.
Flink staan hakkuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smart_Ass op zondag 12 maart 2006 om 20:38:
.en als ze gaan bewegen is het iets vaags en slooms....iets wat niet echt op hakkûh lijkt...

boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 20:59:
boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt

:jaja:
Waarschuw beheerder
Gewoon als mensen genieten en lekker losgaan en ze zijn niet hinderlijk voor anderen...is het best...

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
foto's online

op www.confuzion.nl
Waarschuw beheerder
Heeft der iemand nog wat filmpjes ofzo ???
zou graag paar filmpjes wille zien:D

wel wmv graag;)

Waarschuw beheerder
Vet feestje (Y)
Waarschuw beheerder
Hier nog 3 vage amateur filmpjes made bij me :D

11,8 mb

http://rapidshare.de/files/15349401/Outblast2006part2.rar.html

btw met samsung d600..
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feestje gehad, goed vermaakt...beter als anders in Beursgebouw qua hitte, wc's, barren, mensen...(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thnx voor de foto link :) en ik zou idd ook nog wel wat filmpjes willen..Iemand?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 20:59:
boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt

ja precies!
komt er dvd van dit feesje?
Waarschuw beheerder
Was weer een zeer goed feessie.
Ik heb me prima vermaakt.

Art of Fighters en Endymion vondt ik helemaal geweldig.
De set van Outblast was ook erg goed te doen.

De sfeer was goed, het was ook niet te warm.
Mooie laser show.

Kortom een mooi feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:58:
komt er dvd van dit feesje?

Ik neem aan van wel er was zo een dude die de hele tijd met een zo een grote camera rondliep on-stage en ook door de zaal, dus denk het wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja kerel heb ik ook paar x voorbij zien schuime, gewoon goed dan..altijd wel leuk zo'n dvdtje
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een TE gruwelijk feest!!! :D:D

Alles was vet, geen minpunten! Stond op een gegeven moment gewoon op het motherfucking podium met me maat en Outblast! (L):D

Mijn uitgebreid verslag komt van de week wel... :) En ik dank ArtOfDance voor alles van die avond/nacht! (K):D
Was de totale reis van ruim 5 uur zeker waard!!

Waarschuw beheerder
Was zekers weer een woest feesie!!!! En idd ja schandalig dat je 6 bonnen moest betalen voor een smirnoffie!!

Waarschuw beheerder
Was wel leuk toch :d
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
lache feestje, heeft me nog geen 30 euro gekost :D

zal zo ff een filmpje plaatsen (Y)

Waarschuw beheerder
heb me prima vermaakt b)

Waarschuw beheerder
Gruweeeelijk!! Super Waus gwoon.!!!!

Noise Suppressor/Angerfist/Endymion/Unexist Echt Gweldig man!
Hard beuken daar in Eindhoven alleen hoeven ze "Eindhoven" niet per se 20x te roepen, maargoed daarvoor kreeg ie ook n aansteker tegen zn harses... :)

en dat vond ie nog respect ook, Supah!
Waarschuw beheerder
jah vondt et ook super:D:D..
werdt weer hard geknald..:D
en de sfeer was gesellig..!!

alleen de tussen pozes van et stoppen met hakkeuh was wat minder..:D
majah je ken nie alles hebben
Waarschuw beheerder
Endymion draaide heerlijk!

Was weer de moeite waard..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 23:25:
alleen hoeven ze "Eindhoven" niet per se 20x te roepen, maargoed daarvoor kreeg ie ook n aansteker tegen zn harses...

Ze zouden iedereen die "Holland" roept op een feest ff een doos aanstekers tegen hun hoofd moeten gooien... schril contrast hè ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Aankleding: ok
Lichten: vet
Geluid: bass goed hard!!!
Muziek: mwa, niet mijn stijl,mainstream, catscan jammer genoeg gemist, noize supressor, Endymion vet, Angerfist, Korsakov/Daisy [img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz_streep.gif[/img]
Sfeer: desondanks de vele kinderen toch redelijke sfeer

Me goed vermaakt, zeker omdat feest, drank uiteindelijk gratis was [img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/standard.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Vond eigenlijk ook wel dat ze iets te diep in hun rol gingen met het constant "eindhoven psv" te roepen. Op geven moment begon ik BOEEE PSV BOEREN!!. FEYENOORD HEERST!!! te roepen, kreeg toen wel paar booze blikken :D lmao
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tegen alle verwachtigen in, was dit me een geweldig feest. Alles klopte gewoon, eg niet normaal meer. Ben net klaar met werken (moest om zondag 11 uur beginnen, terwijl ik pas om 9 uur smorgens thuis was van outblast:@) en ben hartstikke gaar. Dalijk lekker slapen en nagenieten van het feest.

En nog een ding, op hardcore united ging ik helemaal dood van de warmte, en deze keer was het egt heerlijk vertoeven daarbinnen. Respect!!!:respect:
Waarschuw beheerder
hier n filmpje van outblast:

http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=F45C98548CD1B434

lekker nummertje hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een buitengewoon geslaagd feest :bounce:
Heb me uitstekend vermaakt :D

Er werd lekker gedraaid en het geluid was goed.
Dikke lasers ook (y) En aangename temperatuur ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb volgens mij wel een mooi feessie gemist :(
Achjah... maybe next year ;)

Waarschuw beheerder
That was a great Event 100% good Party!Netherland Hardcorepartys are the best Hardcorepartys!
Big respeckt from Germany see you next Time....

greez whitegabber

Next Event`s:
18/03/06 Army of Hardcore @ Nachttheater Kleve
08/04/06 Oldschool Madness @ Go Planet Enschede
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:43:
En Angerfist blijft toch de beste van de avond...!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 23:25:
Noise Suppressor/Angerfist/Endymion/Unexist Echt Gweldig man!

Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Angerfist zo geweldig was:no:
Normaal gezien hoor ik hem ook graag draaien:jaja:
Maar op Outblast waren ze gewoon in 1 woord BAGGER!
Ten eerste begonnen ze veel te soft en hadden ze de pitch VEEEEEL te laag staan!:jaja:
Ik vond ze eerlijk gezegd de slechtste van de avond:jaja:
Majah Outblast en Korsakoff waren ook 10x nix:no:
De rest had wel lekker gedraaid vond ik zelf:D

Was opzich wel een leuk feestje!
Zkr goed vermaakt(Y)
Maar vorig jaar was toch een stuk beter:jaja:
Alleen was de sfeer dit jaar toch een stuk beter:D
Majah iedereen stond wel erg stil en veel gingen er al vroeg naar huis:(
Aleen dat met de drank vond ik echt belachelijk:jaja:
Lekker biertje zeg...:S 2 slokken hij was op want de rest was shuim:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op maandag 13 maart 2006 om 01:02:

lekker nummertje hoor

Mooi beeld en idd een lekker nummertje ! :D
Waarschuw beheerder
Vond het zeker een dik feest. Ik heb me goed vermaakt.
Ik vond Noize supressor en DT6 echt lekker en Negative A op het einde was ook zeker top. Allen zag ik Outblast maar een paar keer een plaat op zetten. En voor Negative A was het wel wat softer dan ik gewend ben van hem maar dat paste wel bij het feest.

Volgend jaar ben ik er weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White-Guy op maandag 13 maart 2006 om 03:15:
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Angerfist zo geweldig was

ik vond hem ook echt tegevalle!
Waarschuw beheerder
:respect: Unexist :respect:
sfeer was goed en de hitte viel mee dus heb me goed vermaakt :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was een gezellig feestje, Marc...nog bedankt ;)

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super vet feest, geluid was in het begin wat zacht maar werd later weer goed gemaakt toen Outblast begon te draaien.

Verder zat de sfeer er ook goed in en met de warmte viel het reuze mee goede airco (Y) De lasers waren opzich wel vet, maar soms wel teveel van het goede en verder werd er super gedraaid! :yes:

Waarschuw beheerder

lekker nummertje hoor :yes:

Idd lekker nummertje. Kun je het filmpje nergens uploaden (kan ik het opslaan op mn pc :) )
Hoe heet dat nummer btw (A) :P ?
Waarschuw beheerder

zegt er 1tje die al voor t begon thuis was zonde van die 35 pleuro's :S

maar ja t was zekers wel een gek feestje

er werd goed gedraaid en lichteffecten waren net als vorig jaar ook goed te doen
welke dj's goed of slecht draaien let ik nooit op

11 maart was ik jarig dus wat dat betrefd heb ik zeker een leuke verjaardag gehad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:12:

moet iedereen tegenwoordig in een trainingspakkie lopen dan om "gabber" te zijn? Ik dacht dat die tijd bij de meesten wel een beetje over is...

gabber dat zit in je en dat kan je niet aan de buitenkant aan iemand zien

t valt me trouwens op dat over de kleinste dingen gelijk geouwehoerd wordt

warmte dit muziek dat kinderen zus entree zo

het was gewoon een knetterfeest :bounce: en als je al over zulke kleine dingetjes gaat zitten klagen kom je volgend jaar maar lekker niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 12 maart 2006 om 20:55:
zo slecht is Beursgebouw nie!!!

Idd! Ik vond het super vet, veeeeeeeel beter als Thunderdome in Utrecht, en ook beter als vorig jaar in beursgebouw!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 17:34:
heb jou wel gezien :vaag: .. en dan nog zeggen: ik heb niks op..

Niet zo praten mannetje, beter kijken dan, ik gebruik geen drugs en zal ik ook nooit gaan doen. Ik ben al gek zat van mezelf dus gewoon je bek houden als je niet weet waar je over praat gek
Waarschuw beheerder
Ja dat was zeker wel goed te doen, alleen warm ja en voor de rest heb ik niets te klagen want het was gewoon een vet feessie
Waarschuw beheerder
In 1 woord geweldig, al1 jammer dat die piepppp korsakoff weer met der 1 tonige troep tussendoor kwam. En de warmte viel wel mee,,, nu nog w8en op alle foto's....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:bobo:bounce: op maandag 13 maart 2006 om 11:14:
n 1 woord geweldig, al1 jammer dat die piepppp korsakoff weer met der 1 tonige troep tussendoor kwam. En de warmte viel wel mee,,, nu nog w8en op alle foto's....

en video's/filmpjes :P

Waarschuw beheerder
donateur
t was wel een vet feestje :)

maar hoe zit dat nou met die dode?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 11:33:

Die zal wel begraven worden denk ik!
Waarschuw beheerder
relax feest (Y) geluid was wel te doen, sfeer was relax, niet al te druk, temperatuur was ook te doen deze keer.

ik heb me in ieder geval goed geamuseerd :YES:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:12:

wat versta jij dan nou weer onder 'gabbers'? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feestje ma ben niks anders gewent in EHV (Y)

???

Waarschuw beheerder
donateur
maar hoe zit dat nou met die dode

Is die echt overleden? Ik dacht alleen KO

Waarschuw beheerder
donateur
heb er wel meer KO zien gaan op 't eind......
Waarschuw beheerder
donateur

Dode? Volgens mij zie jij ze vliegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 13 maart 2006 om 11:44:

Wat zijn voor jou gabbers idd :D?

Waarschuw beheerder
donateur
Die dode

bedoelen jullie die wat oudere vrouw die door 6 man naar de uitgang werd gedragen en die levenloos eruit zag?

weet alleen dat ze door de ambulance was afgevoerd via via

maar ik schrok me te pletter joh, ze zag er echt lijkwit uit en geen beweging meer in

echt zo kut om van dichtbij te zien (n)

Waarschuw beheerder
een dode :o

niet best :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 13 maart 2006 om 12:01:
Wat zijn voor jou gabbers idd

Waarschijnlijk bedoeld hij mensen met een bepaalde kledingstijl, wat niet veel mensen aan hadden. En snapt hij dus ook niet wat het "gabber zijn" inhoud. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:33:
lekker nummertje. Kun je het filmpje nergens uploaden (kan ik het opslaan op mn pc )
Hoe heet dat nummer btw (A) ?

the_stunned_guys_and_tommyknocker_-_your_choice
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 maart 2006 om 12:07:
bedoelen jullie die wat oudere vrouw die door 6 man naar de uitgang werd gedragen en die levenloos eruit zag?

daar zou ze t zelf wel naar gemaakt hebben

eigen schuld dikke bult

t ziet er misschien niet helemaal fris uit
maar ja op elk (groot) feest zie ik de brancaard (hoe schrijf t ook alweer :S)
wel voorbij komen met 1 of andere wezenloos erop

t kan zijn dat ze wat in je drinken flikkeren
maar ja ook daar kan je zelf op letten

Waarschuw beheerder
donateur
Zij zag er best al wat ouder uit, dan verwacht je toch dat ze wel verantwoordelijkheid neemt

maar helaas niet :no:

ik weet niet of zij met dode werd bestempeld maar ik vond het heel naar om van dichtbij te moeten zien

ben daarna echt snel weggegaan, echt gadverdamme
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gajes op maandag 13 maart 2006 om 12:19:
t kan zijn dat ze wat in je drinken flikkeren

Ik vraag me altijd af waarom mensen dat zouden doen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ieder feest roepen ze dat er een dode is gevallen en 99% van de gevallen is dat gewoon onzin. Zal ook zo wel bij haar zijn.

Maar geluid was dus echt niet goed hoor, warmte was goed te doen dit keer, geen lange wachtrij aan de deur en heeel veel bekende heb me wel vermaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quitero op maandag 13 maart 2006 om 12:16:
the_stunned_guys_and_tommyknocker_-_your_choice

Thnx :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 maart 2006 om 12:25:
Zij zag er best al wat ouder uit, dan verwacht je toch dat ze wel verantwoordelijkheid neemt

maar helaas niet

weet je de oorzaak dan? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 13 maart 2006 om 12:30:
weet je de oorzaak dan?

nope, neem alleen aan dat het overdosis of slechte drugs is

maar ik weet nog steeds niet of ze het heeft gehaald of dat ze dood is gegaan
Waarschuw beheerder
was zeker weer een geslaagd feesie... prima naar me zin gehad... Btje jmmr dat outblast af en toe een paar foutjes maakte... maar dat mag het feest niet doen bederven.. ;) :)

Angerfist, Endymion, Negative A, Korsakoff & Day Mar :bounce:

Waarschuw beheerder
ik ben net thuis. Het was een mooi feest!

haha hoe weet je da nou als je nog niet eens de helft hebt meegemaakt??? knerrit!

mah was wel goed te doen, beter als vorrig jaar in iedergeval

Waarschuw beheerder
was een mooi feeske ja veel bekende gezien.was goed te doen ja.
Waarschuw beheerder
Het was een mooi feestje..en heb die vrouw ook zien liggen..!!Komt er zo'n ander vrouwke langs helemaal over de zeik EHBO aant roepen, terwijl ze er al waren..!! Majah vond 't erger toen ze een bekende van mij wegvoerden en niet weet wat er mee aan de hand was, maar die leeft nog!! gelukkig! ennuh de warmte? ik had het eerder koud, snap er echt niks van dat mensen het zo warm hadden! :s Majah 't feest was geslaagd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op maandag 13 maart 2006 om 12:15:
Waarschijnlijk bedoeld hij mensen met een bepaalde kledingstijl, wat niet veel mensen aan hadden. En snapt hij dus ook niet wat het "gabber zijn" inhoud.

Chantal zei dit ofzo :p...verkeerd gegaan met quoten...meisje zei dit dus :p

Waarschuw beheerder
donateur
hmm.. nou dan is die dode misschien toch niet zo dood als ze zeiden.

k hoorde via via dat ze door de ehbo afgevoerd was en dat ze haar nog hadden proberen te reanimeren maar dat ze al helemaal blauw/zwart onder haar ogen was..

maaarrrr het hoeft natuurlijk niet waar te zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
blijft tragisch gewoon (N)
Waarschuw beheerder
Het was weer een mooi feestje:D, heb me goed vermaakt DT6:respect: heerljk gewoon
Waarschuw beheerder
Was een geslaagd feest :d
Maarre er was zo'n fotograaf die van zijn site kleine smalle strookjes uitdeelde met zijn site erop..
Ik ben deze kwijt, weet iemand de site toevallig?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:48:
maaarrrr het hoeft natuurlijk niet waar te zijn!!

als 't waar was had 't allang in de krant gestaan......

Waarschuw beheerder
een vriendin van mij is ook even weg geweest op een feest :O
nou je schrikt je echt helemaal kapot.
zo in paniek wist echt niet meer wat ik moest doen.
een vriend pakt dr op over de schouder.en zei cin waar is de ehbo en dat wist ik rennen naar de ehbo.
gelukkig was ze zo weer bij.
oververhit.
en dat is vaak ook wel de rede dat mensen niet goed worden op een feest weinig drinken erg druk bezig zijn.
ja en soms nemen mensen ook welleens teveel.

on topic:
volgens mij heb ik wel een goed feesiej gemist :(
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een supervet feest , en het geluid was goed . Er was mij vertelt dat het daar echt bloedheet zou zijn maar da viel ook wel mee .
Waarschuw beheerder
is outblast nou knock gegaan ofzo door de drank?
Waarschuw beheerder
was zeker super feesje :D:D
ook wel beter dat het niet zo heet was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 16:01:
oververhit.

lekker warm daar idd :yes:
ben er vorig jaar tijdens hardcore united ook geroosterd.

Mij niet gezien daar :no:

Waarschuw beheerder
dat was ook een rede voor mij om niet te gaan..
de hitte daar
en de enorme rij bij de deur en garderobe vooral aant eind sta met zijn alle gepropt opdie trap :/
was dat nou ook zo?
of anders ingericht geregeld?
Waarschuw beheerder

lekker nummertje hoor

kan ik die ook ergens downloaden ?:P heb um graag op men hdd staan O:)
Waarschuw beheerder
weet je wat ik niet snap !! dat iedereen zeurt over leefteid,afkomst kleding..en bepaalde groepen mensen die naar feesten gaat...,als iedereen gewoon lekker staat te knallen wat maakt het dan nog uit hoe of je der uit zie of dat je nog 'een puber bent' belachelijk juist vet toch dat steeds meer mensen de muziek respecteren en zelfs mooi vinden..

En ik heb me inderdaad goed vermaakt ..goed feest en zeker goeie sfeer en weer veel mensen leren kennen top!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave turpin op maandag 13 maart 2006 om 17:06:
weet je wat ik niet snap !! dat iedereen zeurt over leefteid,afkomst kleding..en bepaalde groepen mensen die naar feesten gaat...,als iedereen gewoon lekker staat te knallen wat maakt het dan nog uit hoe of je der uit zie of dat je nog 'een puber bent' belachelijk juist vet toch dat steeds meer mensen de muziek respecteren en zelfs mooi vinden..

En ik heb me inderdaad goed vermaakt ..goed feest en zeker goeie sfeer en weer veel mensen leren kennen top!!!

ja ckr wel mee eens

maar. je hebt er van die kinders bij lopen die zo stoer moeten doen :gaap:
doe dat ergens anders op een feest ben je om te :bounce: :bier: ja toch

Waarschuw beheerder
was een goed feessie ben weer goed uit me plaat gegaan:bounce:
alleen die hitte jezus hey wat was het warm daar:s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 17:17:
alleen die hitte jezus hey wat was het warm daar

da viel egt mee...vorig jaar ben je zekers niet geweest ?? da was veel erger...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 17:19:
da was veel erger

das was geen pretje nee
Waarschuw beheerder
ik had totaal geen last van de hitte en :bounce: de hele nacht, goeie deo doet ook wonderen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het dik mee vallen met die hitte! ben goed los gegaan :d :bounce:
Waarschuw beheerder

precies, ik vond het nu ook meevallen. vooral in vergelijking met de vorige keer.

Uitspraak van Psychisch op maandag 13 maart 2006 om 17:24:
ik had totaal geen last van de hitte en :bounce: de hele nacht, goeie deo doet ook wonderen

goeie deo helpt om de temperatuur aangenaam te houden? :P

Waarschuw beheerder

nee ben vorig jaar niet geweest bij outblast maar ben wel eens eerder in het beursgebouw geweest die hitte is daar altijd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 17:59:
nee ben vorig jaar niet geweest bij outblast maar ben wel eens eerder in het beursgebouw geweest die hitte is daar altijd

ik ben vorig jaar naar outblast en hc united geweest...en was allebei om kapot te gaan zo warm en dan nog es die zweetdruppels bah bah 8) mja zaterdag nerges last van gehad :)
Waarschuw beheerder
Ik heb maar 1 druppel gevoeld!
Haha! Verder was het een top feest!
Noize suppressor :respect:

Waarschuw beheerder
was weer een geslaagd feesie!!
Hitte viel idd wel mee vergeleken met vorige keren!!
Waarschuw beheerder
ik heb me zeker vermaakt, alleen was het 2,5uur rijden, en het was een lange dag, er moest om 7uur al gesoundcheckt worden met drums, terwijl hij pas om half4 moest spelen, minuutje maar maar wel lachen toch??

Angerfist was weer te gek, keep it up!!!
Waarschuw beheerder
Ja zekers vet feestje, echt wel lachen. Vond het eigk helemaal niet zo warm. En maak je niet te druk over die vrouw, heb r ook gezien en mensen zien er nou eenmaal niet meer normaal uit als ze out zijn gegaan. Doden door drugs komen in de partyscene niet zo heel erg snel voor. Trouwens zag nog wel meer rare gezichten :p
Waarschuw beheerder
leuk hoor al die filmpjes:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoogersss op maandag 13 maart 2006 om 15:26:
Was een geslaagd feest
Maarre er was zo'n fotograaf die van zijn site kleine smalle strookjes uitdeelde met zijn site erop..
Ik ben deze kwijt, weet iemand de site toevallig?

weet niet of je deze bedoelt maar er zijn fotos gemaakt die staan op de site www.DR-HB.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bananenvla op zondag 12 maart 2006 om 02:30:
een mooi feest???

haha inderdaad.

lag er om 11 uur in
Waarschuw beheerder
Jmmr genoeg was ik er niet, heb wel verhalen gehoord dat het kk strak was
Een dode?? NIet zo best:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisiets op maandag 13 maart 2006 om 19:54:
Jmmr genoeg was ik er niet, heb wel verhalen gehoord dat het kk strak was
Een dode?? NIet zo best

ja je hebt zekerssss pech!!je hebt wat moois gemist:P
Waarschuw beheerder
Lieve mensen,

Ik wil ff reageren op het feit dat iemand daar misschien het leven gelaten heeft.
Ten eerste je bent niet zomaar dood hoor.
Ten tweede als iemand helemaal van de kaart is en er niet meer zo gezond uitziet, dan is het nog maar de vraag of iemnand daar zomaar dood aan gaat.

Ik neem aan als je naar een feest toe gaat dat je je zelf en je vrienden goed in de gaten houd.
Zo gaat dat bij ons iig wel.
Feesten doe je niet alleen maar met z'n allen.

So people take care of your self and others around you.
Than you will keep the spirit high and make a party so good as it can be.
Waarschuw beheerder
was mooi feeske!

goed vermaakt, alleen spierpijn

:bounce:

en met de hitte viel t wel mee..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het zeker een geslaagd feestje..:jaja:

Met de warmte viel het idd wel mee...

Ik heb het ook zelfs even koud ghad..snap ook echt niet hoe iedereen er bij komt dat t warm was.. :S die mense ware gwoon echt de weg kwijt:P

Ik had ver Angerfist veeeeel meer verwacht..die vielen echt tegen.
En outblast zelf draajde ook niet goed..:S

Dode:O ? Ik heb wel 3 keer iemand op de grond zien ligge en dat dr ehbo om heen stond..:O maa k weet niets van een dode..:$

Waarschuw beheerder
zeker geslaagd :jaja:

Noize Suppressor draaide zeker goe andere ook op schoonheidsfouten na :S

bier was alleen niet te zuipen... :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ropax op maandag 13 maart 2006 om 21:14:
Lieve mensen,

Ik wil ff reageren op het feit dat iemand daar misschien het leven gelaten heeft.
Ten eerste je bent niet zomaar dood hoor.
Ten tweede als iemand helemaal van de kaart is en er niet meer zo gezond uitziet, dan is het nog maar de vraag of iemnand daar zomaar dood aan gaat.

Ik neem aan als je naar een feest toe gaat dat je je zelf en je vrienden goed in de gaten houd.
Zo gaat dat bij ons iig wel.
Feesten doe je niet alleen maar met z'n allen.

So people take care of your self and others around you.
Than you will keep the spirit high and make a party so good as it can be.

mooi gezegd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 21:37:
Noize Suppressor draaide zeker goe

Voor diegene die hun in de Hemkade hebben meegemaakt viel het vast tegen, mij iig wel... :(

bier was alleen niet te zuipen...

De flesjes bier wel hoor... :P

Uitspraak van rubenV op maandag 13 maart 2006 om 21:37:
mooi gezegd!

Idd. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op maandag 13 maart 2006 om 22:06:

niet zo miepe;) ik kreeg ze toch goed weg, al heb ik meer water dan bier gedronke:)
Waarschuw beheerder
GESLAAGD FEESTJE!!

niet zo warm als hardcore united

goed gedraaid

geen 1 gevecht gezien

niemand out zien gaan

en zwaar vdk
Waarschuw beheerder
Vond het wel leuk, vooral daymar die korsakoff te kijk zette met haar vette skillz en negative-A..

Maareh, way too over-rated feest, ben blij dat ik er gratis heen kon gaan anders had ik spijt...
Waarschuw beheerder
bier was alleen niet te zuipen... :[

ik vond van wel :[ daardoor was mijn beurs weer helemaal leeg verdomme :/
Waarschuw beheerder
Ik heb veel dingen gehoord over de hitte in beursgebouw, maar met headliner en outblast vond ik het allebei reuze meevallen.
vond het iig wel topfeestje zo in ons eigen stadje :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 16:45:
lekker warm daar idd
ben er vorig jaar tijdens hardcore united ook geroosterd.

Mij niet gezien daar

ze hebben een nieuw airco systeem dus de druppeltjes 'condens' bleven deze keer weg

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 16:54:
en de enorme rij bij de deur en garderobe vooral aant eind sta met zijn alle gepropt opdie trap
was dat nou ook zo?

nee deze keer was t beter geregeld
half uurtje in de rij gestaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 13 maart 2006 om 23:26:

liever heineken natuurlijk :bier:
maar na een stuk of 5 bier proef je t verschil toch nie meer
Waarschuw beheerder
was weer op men wilds daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Li-z op maandag 13 maart 2006 om 23:30:
wel topfeestje zo in ons eigen stadje

Niks vergeleken Borchland !!
Ga nooit meer naar beursgebouw, vond het echt niet bijzonder.

Waarschuw beheerder
ik vond t eg knalluhhhhhh

was zeekah de moeite waard

Waarschuw beheerder
ik vond het echt zeker de moeite waard. alleen geluid viel een beetje tegen als je helemaal aan de zijkant of achterkant ging staan. voor de rest alles natuurlijk weer harstikke duur. ik vond Noize suppressor wel goed, maar had beter gekund denk ik. angerfist ook wel ok, maar had k ook meer van verw8. art of fighters en daymar/korsakoff vond k ook goed. en vorig jaar was het idd super warm, nu moest ik eerst 2 uur opwarmen voordat ik het een beetje redelijke temperatuur vond, dus t was zeker niet TE warm
Waarschuw beheerder
Toen we binnen kwamen was het wel leuk, lekkere early rave :) alleen stond het geluid toen nog wel soft :jaja:
Vond ook dat er vrij veel mensen stil stonden..

Later ging het wel beter met het geluid, beter als op headliner..

Outblast, Angerfist en korsakoff :no:
Noize Supressor :respect:
rest draaide ook wel (Y)

Met de warmte viel het gelukkig mee..:jaja:
Het was gewoon een leuk gratis feestje :)
Waarschuw beheerder
sfeer was kut niemand danste bijna
was niet warm dus beter dan bij hc united
geluid was ook kut vooraan iets beter maar op een feest hoort het geluid toch te knallen zodat je elkaar amper nog verstaat...
heb zeker veel betere feesies meegemaakt.
ga nooit meer naar beursgebouw heb het gehad ermee
zelfs de dj's gingen niet helemaal los zoals ik van ze gewend ben en outblast maakte op het begin veel foutjes..
maar ja..
al met al heb ik er van gemaakt wat er van te maken viel , maar weet alleen dat ik niet meer die locatie ga.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maaike..!! op dinsdag 14 maart 2006 om 10:24:
zelfs de dj's gingen niet helemaal los

waar haal je dat vandaan? volgens mij gingen ze bijna allemaal los daar achter die draaitafel

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me egt prima vermaakt alleen jammer dat ik negative a heb gemist daar kwma ik voor en angerfist gaf ook niet egt een geweldig iets weg :( maar goed veder was het super :D:D:D volgend jaar weer
Waarschuw beheerder
maar weet alleen dat ik niet meer die locatie ga.

nouuu ik wel headliner koninginne nacht :respect: zekerrrrr kheb schijtaan alle locaties al moek in een boerenschuur feesten gewoon gas erop
Waarschuw beheerder
zoooooo dat was me pas een feest man vet stampen en outblast gaf echt een mooie show weg de hitte viel gelukkig mee was het nou maar weer vast jaar volgende outblast kan niet wachte tot het weer zover is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De House Paus op dinsdag 14 maart 2006 om 11:53:
Ik heb schijt aan alle locaties al moet ik in een boerenschuur feesten gewoon gas erop

Hahaha precies :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
sfeer was kut niemand danste bijna

De sfeer was super... maar dat was wel waar...had verwacht dat er meer werd gedanst...dat was wel jammer ja:jaja:

Maar de sfeer was echt super geen 1 ruzie gzien..:D
Waarschuw beheerder
Ik vond het un leuk feestje.. Muziek kon idd wel wat harder maar was evengoed wel te doen..

Heb me vriend wel gemist :( Eerste en laatste feest zonder hem dat weet ik wel :jaja:

En die airco slim aangepakt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 13:24:
De sfeer was super...

dat vond ik toch ook :yes:

Waarschuw beheerder
echt een superfeestje hoor!! Heb me prima vermaakt, en heb het ook helemaal niet warm gehad, ja op het laatst misschien een beetje...maarja verder was het goed te doen hoor :D
Waarschuw beheerder
sfeer was idd goed, geen gevecht gezien 1 meisje ging wel btje out was wel ffies schikken. geluid was beetje zacht had het idee dat het steeds zachter ging en later weer harder... maar goed ik heb zeker wel genoten en vet veel nieuwe leuke mensen leren kennen! brabant de gekste:P heb ik wel weer in de gaten. vond het zeker wel geslaagd

Waarschuw beheerder
donateur
Maar de sfeer was echt super geen 1 ruzie gzien..

idd heb ook egt geen 1 ruzie gezien gewoon goed
Waarschuw beheerder
heb me er wel vermaakt daar in eindhoven!
toppie!
en met de warmte viel het voor de verandering ook wel mee,leuk zo'n airco!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hulde voor Outblast & ArtOfDance! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 14 maart 2006 om 17:07:
Hulde voor Outblast & ArtOfDance!

en kon je de weg goed vinden van het station naar het beursgebauw?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De sfeer was super... maar dat was wel waar...had verwacht dat er meer werd gedanst...dat was wel jammer ja

idd sfeer had nog beter geweest had effe iedereen los gegaan ..maarja beurde helaasn ie

voor de rest top feest

foto`s video`s in topic

https://partyflock.nl/topic/856924.html#bottom
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 17:48:
en kon je de weg goed vinden van het station naar het beursgebauw?

LOL ja, was veel korter dan ik dacht... We waren er zo, de weg onderdoor en we waren er al weer... :D
Maarja, we hadden wel de verkeerde ingang bleek achteraf, namelijk de artiesten-ingang. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 14 maart 2006 om 18:18:
namelijk de artiesten-ingang.

jij had tog vip kaarten?

op naar 27 juni :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 18:41:
op naar 27 juni

Wat is er op DINSDAG 27 Juni te doen dan? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 18:41:
jij had tog vip kaarten?

op naar 27 juni

Jawel, maar we moesten toch eigenlijk naar de hoofdingang... Maarja, dit scheelde zeker wel een kwartier denk. ;P

En ik denk dat je 17 juni bedoeld! :D

Waarschuw beheerder
Ik denk 24 juni aan z'n agenda te zien! ;)

17 Juni ook trouwens, zal wel Defqon worden!:D

Waarschuw beheerder
de hitte was goed te doen, ben er alleen wel achter gekomen dat dit soort feesten niets voor mij zijn.

noem mij maar een hardstyle-kutje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 18:57:
17 Juni ook trouwens, zal wel Defqon worden!

Idd, Defqon! :D
Waarschuw beheerder
Goed te doen met een gastenplaats :yes:

Waarschuw beheerder
hoorde op moh radio dat er dit jaar toch weer een dominator aankwam?!

Waarschuw beheerder
donateur
eerst Headliner nog 28 april en daarna 24 juni ;P

Waarschuw beheerder
headliner ook van de partij ja!
van hellraiser vs. megarave wacht ik de line up nog af..
Waarschuw beheerder
die line up staat toch al on line ?:P

Waarschuw beheerder
ik zie hem al ja! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op dinsdag 14 maart 2006 om 21:17:
die line up staat toch al on line ?

moet je je ogen ff open doen :[ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 20:14:
hoorde op moh radio dat er dit jaar toch weer een dominator aankwam?!

Idd, hoorde ik ook, dat ze al druk bezig zijn met de voorbereidingen ja. Maar alleen een andere lokatie dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 21:28:
Ik had ver Angerfist veeeeel meer verwacht..die vielen echt tegen.
En outblast zelf draajde ook niet goed..

:respect: helemaal mee eens!

Maar de sfeer was echt super

:jaja:
Vorig jaar was de sfeer idd een heel stuk minder:jaja:
T feest was wel vetter maar er hing toen geen sfeer en dit jaar toch zkr wel(Y)
Waarschuw beheerder
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op woensdag 15 maart 2006 om 01:30:
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis

maar zorgt er denk ik wel voor dat veel zich dan ook inhouden.
als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 01:33:
als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog

nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor :D

maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op woensdag 15 maart 2006 om 01:44:
nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor :D

maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk

ik denk ook niet zo hoor;) ik weet ok nie of mense zo denken,
mjaa zoals je zegt, tis mooi als iedereen mee doet(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 01:49:
tis mooi als iedereen mee doet

zeker :yes:

hier nog n filmpje van de opkomst van Outblast:

http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=B4D21EDF3D976CAD
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op woensdag 15 maart 2006 om 02:37:
zeker

hier nog n filmpje van de opkomst van Outblast:

http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=B4D21EDF3D976CAD

Teringleip filmpie gozer! :D
Maar kan je het ook ergens uploaden (www.rapidshare.de) zodat wij het kunnen downloaden?

Waarschuw beheerder
Het was een mooi feest! Alleen weer warm

Het was cker een geslaagt feesie maar het was daar echt niet warm ofzo:S ik weet het niet hoor maar je voelde die airco gewoon langs je kop blazen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 09:38:
weet het niet hoor maar je voelde die airco gewoon langs je kop blazen

Btrs toch heb wel ooit anders meegemaakt daaro

Waarschuw beheerder
waarom moet er dan de hele avond gedanst worden. ik stond ook vaak stil, maarja dat komt dan misschien weer doordat bijna iedereen om me heen stil stond. ik vond de sfeer toch nog altijd wel goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op woensdag 15 maart 2006 om 01:30:

idd ja :/ mijn part staat de hele zaal stil, ik amuseer me wel :yes:

Waarschuw beheerder
Zeker goed feestje,
Ma weet iemand hoe het nr: heet waardat Noize Supressor mee begon??
Waarschuw beheerder
vond het ook vrij vervelend dat veel mensen stil stonden :/ maar ach.. ik hakte voluit (Y)
Waarschuw beheerder
ga ik naar de verkeerde feesten of is het een trend dat laatste tijd veel mensen stil staan?:P
Waarschuw beheerder
Ik zou r eik ook heen gaan, mjaah die leeftijd..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiim. op woensdag 15 maart 2006 om 14:35:
zou r eik ook heen gaan, mjaah die leeftijd..

verhogen naar 18 en id check! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had een lulkick van hier tot ginder dus heb heel de avond onzin uit lopen kramen 8)
Waarschuw beheerder
... verkeerde topic ... :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedge op dinsdag 14 maart 2006 om 19:58:
Goed te doen met een gastenplaats

Idd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 14:24:
ga ik naar de verkeerde feesten of is het een trend dat laatste tijd veel mensen stil staan?:P

Nee dat lijkt een trend ja.. Behalve dan bij techno :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op woensdag 15 maart 2006 om 16:51:
Nee dat lijkt een trend ja.. Behalve dan bij techno :D

behalve bij techno ja? das mooi, naar zoon feest wil ik ook een keer heen.. maar waar ligt dat dan aan?:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 16:56:
behalve bij techno ja? das mooi, naar zoon feest wil ik ook een keer heen.. maar waar ligt dat dan aan?

Daar hoef je minder energiek te bewegen, dat scheelt vergeleken met een hele avond/nacht hardcore... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 17:03:
Daar hoef je minder energiek te bewegen

oeii gewaagde uitspraak

op techno ga je juist he-le-maal uit je plaat, t lijkt wel minder energiek, maar je staat constant te housen :yes: ná een technofeest ben je gaarder dan ná een hc-feest (ik wel iig)

(hard)techno = gwoon hele tijd raggen

maar t blijft voor iedereen verschillend hoe gek je doet op n feest natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 15:46:
verhogen naar 18 en id check!

Nee,, juist niet! Ik zou ook wel vaker naar die feesten wille gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op woensdag 15 maart 2006 om 18:09:
maar t blijft voor iedereen verschillend hoe gek je doet op n feest natuurlijk

Idd, denk dat het vooral daar aan ligt... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiim. op woensdag 15 maart 2006 om 18:18:

Gewoon even wachten, net zoals wij allemaal gedaan hebben (of juist niet)... ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 18:30:
Gewoon even wachten, net zoals wij allemaal gedaan hebben (of juist niet)...

hahah jij kan makkelijk praten ;):P

Uitspraak van Kiim. op woensdag 15 maart 2006 om 18:18:

maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen :)
(dat gedragen gaat erom dat andere er geen last van hebben zoals ze zeggen irritante kleuters :X ;) ik zeg dat nu wel ook al ben ik zelf 16 maar ik begrijp best dat jullie (oudere) zich daar aan ergeren:) als er zo een kleuter voor je irri staat te doen.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 18:29:
Idd, denk dat het vooral daar aan ligt...

jup

maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings :yes:

check dit filmpje:

http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=0043180F17AF441F

van Awakenings in de Gashouder A'dam :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op woensdag 15 maart 2006 om 18:45:
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings :yes:

:yes::yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 15:51:
Ik had een lulkick van hier tot ginder dus heb heel de avond onzin uit lopen kramen

Correct!!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op woensdag 15 maart 2006 om 19:07:
Correct!!!

idd :9...ga je ook naar haeadliner ??:P misschien dat je mij dan wel optijd herkent :[ ;)

Uitspraak van -Marcoos- op woensdag 15 maart 2006 om 18:40:
maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen

:-o...ze hebben jou niet eens om je id gevraagd :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op woensdag 15 maart 2006 om 18:45:
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings

Ben ik ook zeker van plan! Maar dan moeten er wel mensen mee willen EN ik moet vrij kunnen krijgen voor zaterdag. Want juist de vrijdag-editie is mij, als hardcore-liefhebber, aangeraden... :)

Masterlijk filmpje trouwens! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op woensdag 15 maart 2006 om 18:40:
hahah jij kan makkelijk praten

Wat dan? Ik kwam op mijn 17e ook al bij o.a. de Hemkade binnen hoor... :P :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 19:14:
Wat dan? Ik kwam op mijn 17e ook al bij o.a. de Hemkade binnen hoor...

Handig om te weten ;) oow als dat nu ook nog lukt :D :) maargoed ik ga toch naar feestjes valse id is ook handig zolang ze je niet pakken, en k heb dan het geluk nog dat ik er ouder uitzie :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op woensdag 15 maart 2006 om 19:16:
Handig om te weten oow als dat nu ook nog lukt maargoed ik ga toch naar feestjes valse id is ook handig zolang ze je niet pakken, en k heb dan het geluk nog dat ik er ouder uitzie

Ja nee, ik bedoel dat leeftijd op papier niet alles hoeft te zeggen. Want hoor van veel mensen dat de id-controle bij de Hemkade streng is, wat ikzelf juist niet vind... :\

Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 19:19:
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...

niet -Hardcore- is best klein :[ ;p of niej ?:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:21:
niet -Hardcore- is best klein of niej ?

Hahaha best jah :P allesinds 2 koppen groter dan jou O:) dwergje :X ;)

Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 19:19:
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...

ja die lengte is echt handig :D hebben me eigenlijk nog nooit echt om id gevraagd wel een keer op een klein feestje in asten toen controleerde ze ook echt alles haha :P

Waarschuw beheerder
hoi hoi zijn ze nog steeds hier over da feest aan het praaten
Waarschuw beheerder
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 20:15:
hoi hoi zijn ze nog steeds hier over da feest aan het praaten

Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch... ;):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiim. op woensdag 15 maart 2006 om 20:29:
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste

Ik weet er alles van :)

mja als je er ouder uit ziet, en ik zou zeggen ga met wat vrienden die ook 16 zijn dan sta je er toch met zun 2 ;) verkoop je het kaartje (of probeer je) tenminste zo heb ik dat ook bij outblast gedaan gewoon met zun 2 gegaan (van 16 jaar dan) en we kwamen gelukkig alle2 binnen :)
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 20:32:
Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch...

ja voor jou wel hahaah :P lekker vip :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 20:32:
Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch

voor jauw wel ja.voor mijn ook hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, VIP ja... Was wel leuk... :P
Maarja, gewoon het feest zelf was ook top! Maar toch als ik geen VIP-plaats had gewonnen, was ik nooit richting Eindhoven gegaan.

Met als hoogtepunt natuurlijk de meet&greet en het podiumbezoek! :D:D Dat is ECHT iets ONVERGETELIJKS! :D
Waarschuw beheerder
Whaaa k had er wel bij wille zijn!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op woensdag 15 maart 2006 om 22:13:
Dat is ECHT iets ONVERGETELIJKS!

kan ik me wel bij iets voorstellen ja

Waarschuw beheerder
Heb me toch wel aardig vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
Geen foto's gemaakt door Partyflock ..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 11:40:
Geen foto's gemaakt door Partyflock ..

He ja, paar dagen geleden stond er nog: Als het goed is blablablaaa... Nou lekker dan! :/

Waarschuw beheerder
donateur
fotos staan op www.dr-hb.de die heeft fotos gamaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:10:
ga je ook naar haeadliner ??

zeker aanwezig :D

Waarschuw beheerder
zijn der nou wel of geen fotos?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 11:40:
Geen foto's gemaakt door Partyflock ..

op pf stond da er wel fotow's waren gemaakt...mja dan moeten ze maar eens opschieten met ze erop te zette n :[ :9

Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 16:52:
zeker aanwezig

ik ook :9...kom ik je dan wel ff zoeken :p...en nu wel wat zeggen he ;P
Waarschuw beheerder
Up In Smoke citeer 12 maart 2006 02:24
Jy was vroeg thuis, 2:24
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 17:27:
op pf stond da er wel fotow's waren gemaakt...mja dan moeten ze maar eens opschieten met ze erop te zette n

kijk nu nog eens bij outblast dan ;) het feest zelf ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 17:27:
kom ik je dan wel ff zoeken

haha is goed hoor, was net te laat afgelopen zaterdag :(

Waarschuw beheerder
dan gaik eens eventjes kijken:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een super goed feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 18:31:
Ik vond het echt een super goed feest!

Jah 't was ook een supergoed feest en wat doen die foto's er toe!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 18:14:
haha is goed hoor, was net te laat afgelopen zaterdag

was vroeg weg ofnie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 18:47:
was vroeg weg ofnie?

ja was nog pangaar van Lyon, ging om een uurtje of half 4 dacht ik.... :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 18:14:
haha is goed hoor, was net te laat afgelopen zaterdag

je was volgesmij gewoon te :vaag: :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 18:47:
was vroeg weg ofnie?

idd 8)...volgesmij was ut nog best wel vroeg toen wij hem gingen zoeken...
Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 19:00:
ja was nog pangaar van Lyon, ging om een uurtje of half 4 dacht ik....

wij jou extra zoeken...was je al weg :x..mja je hebt mij wel gesien....alleen ik jou niet haha :P
owjah je was naar lyon geweest :D...was het wel leuk ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoi hoi

Waarschuw beheerder
donateur
hoi b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:28:
hoi hoi

hoi :bier:

(bijna weekend :jaja: :D)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Marcoos- op donderdag 16 maart 2006 om 19:36:
bijna weekend

ja blij toe. wa gade doen dit wiekend?
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer bijna een week geleden dus... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:39:
ja blij toe. wa gade doen dit wiekend?

Met personeel van de kwieb naar de palladio (lekker clubkutstyle ;))

en derna (hopelijk) nog ff naar de carte

jij dan?
Uitspraak van Lawa op donderdag 16 maart 2006 om 19:40:
Alweer bijna een week geleden dus...

Maar wel een mooie herinnering :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Marcoos- op donderdag 16 maart 2006 om 19:40:
Maar wel een mooie herinnering

Dat zekers! :yes:
Maar nu even een weekje rust... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:35:
hoi

en hoe gaat het met jauw?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op donderdag 16 maart 2006 om 19:43:
Maar nu even een weekje rust

wa is da ??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:45:
wa is da ??

Uhh, verstandig bezig zijn? Wil in de toekomst nog wel gewoon kunnen lopen enz. :P ahahaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Marcoos- op donderdag 16 maart 2006 om 19:40:
lekker clubkutstyle

8-) :-9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op donderdag 16 maart 2006 om 19:47:
Uhh, verstandig bezig zijn? Wil in de toekomst nog wel gewoon kunnen lopen enz. ahahaa

neee moet ook af en toe he.doe ik ook wel hoor. anders roep je het op jezelf af he.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:49:
neee moet ook af en toe he.doe ik ook wel hoor. anders roep je het op jezelf af he.

Jaa, idd. Want 25 maart wil ik ook wel een beetje los gaan... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:27:
was het wel leuk ??

ja ging wel hoor, heb van die meneer nog wel me 7up gehad b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op donderdag 16 maart 2006 om 19:50:
25 maart

wa ga je dan doen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:53:
wa ga je dan doen dan?

Angerfist, niet dat ik speciaal voor hun ga... Maar wel een aardig pittige line-up. :) En Outblast uiteraard! :D

Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 19:52:
ja ging wel hoor, heb van die meneer nog wel me 7up gehad

Ik kreeg ook van een meid van het eten 2 bakjes fruit voor de prijs van 1, toffe meid was dat! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ging wel hoor, heb van die meneer nog wel me 7up gehad

meneer ?? :9

Uitspraak van Lawa op donderdag 16 maart 2006 om 19:55:
Outblast

wie gaat er nou speciaal voor outblast na een feest :x:x

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:45:
en hoe gaat het met jauw?

goed he :9 met jou ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Angerfist, niet dat ik speciaal voor hun ga... Maar wel een aardig pittige line-up. En Outblast uiteraard!

wordt wel een leuk feesje dan.
toffe meid was dat!

jwt ehv :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:58:
goed he met jou ??

jaa goed he. gade iets doen dit wiekend???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:58:
wie gaat er nou speciaal voor outblast na een feest

Ik, aangezien het toch in de buurt is... :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:59:
jwt ehv

Uh ja... Zoiets... ;)

Maarja, hoop dat ze zo op MOH-Radio een setje van deze gruwelijke party gaan uitzenden. :yes::yes::yes:

Trouwens, de stem van Kel klinkt in het echt net zo als op de radio! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
heb van die meneer nog wel me 7up gehad

jwt B)

Waarschuw beheerder
trauwes afgeloopen zaterdag op oudblast toen die paar oldschool plaadjes krijg ik wel weer kippen vel.das was wel mooi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 20:09:
jwt

Hell Yeah!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 20:47:
trauwes afgeloopen zaterdag op oudblast toen die paar oldschool plaadjes krijg ik wel weer kippen vel.das was wel mooi.

Volgens mij had iedereen kippevel, door de airco... :P ahahaaha gewoon ragge ramme!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 17:08:
zijn der nou wel of geen fotos?

Geen...

Ik ben nooit in Eindhoven aangekomen, had een probleempje. Dus geen foto's van dit feest op PF. Tis ff niet anders (f)

Waarschuw beheerder
ik von t knalllluhhhhhhhhhhh...

errag naah mn sin gehad wahs

Waarschuw beheerder
Vond t wel de moeite waard!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 20:47:
trauwes afgeloopen zaterdag op oudblast toen die paar oldschool plaadjes krijg ik wel weer kippen vel.das was wel mooi

ik weet nog toen ze first rebirth draaide...toen had ik egt kippenvel :kwijl:

Uitspraak van Henk! op donderdag 16 maart 2006 om 20:49:
Hell Yeah!

das toch geen meneer 8) :x :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 16:24:
fotos staan op www.dr-hb.de die heeft fotos gamaakt

Oftewel: http://www.dr-hb.net/index-nl.php :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 13:09:
ik weet nog toen ze first rebirth draaide...toen had ik egt kippenvel

blijft altijd mooi oldschool
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 13:09:
ik weet nog toen ze first rebirth draaide...toen had ik egt kippenvel

Idd ja! :yes:
Waarschuw beheerder
wat een zwaar kut feest gaotische muziek is dit nu de hardcore van deze tijd dikke shit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cindy v op woensdag 22 maart 2006 om 12:44:
wat een zwaar kut feest gaotische muziek is dit nu de hardcore van deze tijd dikke shit

lekker voor je
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=200 cacheid=0000b3a0000766b1acbc60231a014e426d]http://img141.imageshack.us/img141/5267/foutblast4vf.jpg[/img]
8) *grinz* 8)

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een goed feest vooral Angerfist :respect: :)
Ja beetje late reactie, ik weet het ..
Waarschuw beheerder
nog nieuws over DVD??

Waarschuw beheerder
donateur
nee ikke nie maar op die dvd van angerfist kun je wle al wat stukjes terug zien ;)
Waarschuw beheerder
dvd zal nog wel een tijdje duren
Waarschuw beheerder
ja beter gaat die nu onderhand wel komen hoor:S:S:S:S:S kut zooi, duurt wel lang, maja soms duurt het wel vaker dat een jaar dana de dvd of cd komt:S:S