| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 20:59:boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 12 maart 2006 om 20:59:boeit nie, ieder moet zelf weten hoe ie danst, als je er andere maar nie mee lastig valt
ja precies!
komt er dvd van dit feesje?
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 23:25:alleen hoeven ze "Eindhoven" niet per se 20x te roepen, maargoed daarvoor kreeg ie ook n aansteker tegen zn harses...
Ze zouden iedereen die "Holland" roept op een feest ff een doos aanstekers tegen hun hoofd moeten gooien... schril contrast hè
Aankleding: ok
Lichten: vet
Geluid: bass goed hard!!!
Muziek: mwa, niet mijn stijl,mainstream, catscan jammer genoeg gemist, noize supressor, Endymion vet, Angerfist, Korsakov/Daisy
Sfeer: desondanks de vele kinderen toch redelijke sfeer
Me goed vermaakt, zeker omdat feest, drank uiteindelijk gratis was
Lichten: vet
Geluid: bass goed hard!!!
Muziek: mwa, niet mijn stijl,mainstream, catscan jammer genoeg gemist, noize supressor, Endymion vet, Angerfist, Korsakov/Daisy

Sfeer: desondanks de vele kinderen toch redelijke sfeer
Me goed vermaakt, zeker omdat feest, drank uiteindelijk gratis was

Tegen alle verwachtigen in, was dit me een geweldig feest. Alles klopte gewoon, eg niet normaal meer. Ben net klaar met werken (moest om zondag 11 uur beginnen, terwijl ik pas om 9 uur smorgens thuis was van outblast
) en ben hartstikke gaar. Dalijk lekker slapen en nagenieten van het feest.
En nog een ding, op hardcore united ging ik helemaal dood van de warmte, en deze keer was het egt heerlijk vertoeven daarbinnen. Respect!!!
En nog een ding, op hardcore united ging ik helemaal dood van de warmte, en deze keer was het egt heerlijk vertoeven daarbinnen. Respect!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:43:En Angerfist blijft toch de beste van de avond...!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 23:25:Noise Suppressor/Angerfist/Endymion/Unexist Echt Gweldig man!
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Angerfist zo geweldig was
Normaal gezien hoor ik hem ook graag draaien
Maar op Outblast waren ze gewoon in 1 woord BAGGER!
Ten eerste begonnen ze veel te soft en hadden ze de pitch VEEEEEL te laag staan!
Ik vond ze eerlijk gezegd de slechtste van de avond
Majah Outblast en Korsakoff waren ook 10x nix
De rest had wel lekker gedraaid vond ik zelf
Was opzich wel een leuk feestje!
Zkr goed vermaakt
Maar vorig jaar was toch een stuk beter
Alleen was de sfeer dit jaar toch een stuk beter
Majah iedereen stond wel erg stil en veel gingen er al vroeg naar huis
Aleen dat met de drank vond ik echt belachelijk
Lekker biertje zeg...
laatste aanpassing
Vond het zeker een dik feest. Ik heb me goed vermaakt.
Ik vond Noize supressor en DT6 echt lekker en Negative A op het einde was ook zeker top. Allen zag ik Outblast maar een paar keer een plaat op zetten. En voor Negative A was het wel wat softer dan ik gewend ben van hem maar dat paste wel bij het feest.
Volgend jaar ben ik er weer.
Ik vond Noize supressor en DT6 echt lekker en Negative A op het einde was ook zeker top. Allen zag ik Outblast maar een paar keer een plaat op zetten. En voor Negative A was het wel wat softer dan ik gewend ben van hem maar dat paste wel bij het feest.
Volgend jaar ben ik er weer.
Ik vond het echt een super vet feest, geluid was in het begin wat zacht maar werd later weer goed gemaakt toen Outblast begon te draaien.
Verder zat de sfeer er ook goed in en met de warmte viel het reuze mee goede airco
De lasers waren opzich wel vet, maar soms wel teveel van het goede en verder werd er super gedraaid! 
Verder zat de sfeer er ook goed in en met de warmte viel het reuze mee goede airco
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 02:24:ik ben net thuis. Het was een mooi feest! Alleen weer warm
zegt er 1tje die al voor t begon thuis was zonde van die 35 pleuro's
maar ja t was zekers wel een gek feestje
er werd goed gedraaid en lichteffecten waren net als vorig jaar ook goed te doen
welke dj's goed of slecht draaien let ik nooit op
11 maart was ik jarig dus wat dat betrefd heb ik zeker een leuke verjaardag gehad
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 08:12:Heel wisselend publiek en relatief gezien maar erg weinig 'gabbers'...
moet iedereen tegenwoordig in een trainingspakkie lopen dan om "gabber" te zijn? Ik dacht dat die tijd bij de meesten wel een beetje over is...
gabber dat zit in je en dat kan je niet aan de buitenkant aan iemand zien
t valt me trouwens op dat over de kleinste dingen gelijk geouwehoerd wordt
warmte dit muziek dat kinderen zus entree zo
het was gewoon een knetterfeest
laatste aanpassing
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 12 maart 2006 om 20:55:zo slecht is Beursgebouw nie!!!
Idd! Ik vond het super vet, veeeeeeeel beter als Thunderdome in Utrecht, en ook beter als vorig jaar in beursgebouw!
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 17:34:heb jou wel gezien.. en dan nog zeggen: ik heb niks op..
Niet zo praten mannetje, beter kijken dan, ik gebruik geen drugs en zal ik ook nooit gaan doen. Ik ben al gek zat van mezelf dus gewoon je bek houden als je niet weet waar je over praat gek