| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Ik had ver Angerfist veeeeel meer verwacht..die vielen echt tegen.
En outblast zelf draajde ook niet goed..
Maar de sfeer was echt super
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog
nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor
maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk
tis mooi als iedereen mee doet
als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
ga ik naar de verkeerde feesten of is het een trend dat laatste tijd veel mensen stil staan?
behalve bij techno ja? das mooi, naar zoon feest wil ik ook een keer heen.. maar waar ligt dat dan aan?
Daar hoef je minder energiek te bewegen
Gewoon even wachten, net zoals wij allemaal gedaan hebben (of juist niet)...
Nee,, juist niet! Ik zou ook wel vaker naar die feesten wille gaan.
Idd, denk dat het vooral daar aan ligt...
Correct!!!
maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings
Wat dan? Ik kwam op mijn 17e ook al bij o.a. de Hemkade binnen hoor...
Handig om te weten oow als dat nu ook nog lukt maargoed ik ga toch naar feestjes valse id is ook handig zolang ze je niet pakken, en k heb dan het geluk nog dat ik er ouder uitzie
niet -Hardcore- is best klein of niej ?
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste
Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch...