| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 21:28:Ik had ver Angerfist veeeeel meer verwacht..die vielen echt tegen.
En outblast zelf draajde ook niet goed..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 13:24:Maar de sfeer was echt super
Vorig jaar was de sfeer idd een heel stuk minder
T feest was wel vetter maar er hing toen geen sfeer en dit jaar toch zkr wel
Uitspraak van De House Paus op woensdag 15 maart 2006 om 01:30:als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
maar zorgt er denk ik wel voor dat veel zich dan ook inhouden.
als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 01:33:als iedereen uit zun plaat gaat, nodigt het uit om zelf ook maar flink te gaan hakke, tog
nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor
maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk
nee vind ik nie, als ik zin heb om flink te gaan rampestampen dan doe ik da gewoon, daar kom ik immers voor
maar t is idd wel vetter als er meer mensen meedoen natuurlijk
ik denk ook niet zo hoor
mjaa zoals je zegt, tis mooi als iedereen mee doet
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 01:49:tis mooi als iedereen mee doet
zeker
hier nog n filmpje van de opkomst van Outblast:
http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=B4D21EDF3D976CAD
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 02:24:Het was een mooi feest! Alleen weer warm
Het was cker een geslaagt feesie maar het was daar echt niet warm ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 09:38:weet het niet hoor maar je voelde die airco gewoon langs je kop blazen
Btrs toch heb wel ooit anders meegemaakt daaro
Uitspraak van De House Paus op woensdag 15 maart 2006 om 01:30:als je veel mensen niet ziet hakke, betekend dat tog niet dat je zelf niet los kan gaan ???? of heb ik t mis
idd ja
vond het ook vrij vervelend dat veel mensen stil stonden
maar ach.. ik hakte voluit 
Ik zou r eik ook heen gaan, mjaah die leeftijd..
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 14:24:ga ik naar de verkeerde feesten of is het een trend dat laatste tijd veel mensen stil staan?
Nee dat lijkt een trend ja.. Behalve dan bij techno
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 15 maart 2006 om 16:56:behalve bij techno ja? das mooi, naar zoon feest wil ik ook een keer heen.. maar waar ligt dat dan aan?
Daar hoef je minder energiek te bewegen, dat scheelt vergeleken met een hele avond/nacht hardcore...
Daar hoef je minder energiek te bewegen
oeii gewaagde uitspraak
op techno ga je juist he-le-maal uit je plaat, t lijkt wel minder energiek, maar je staat constant te housen
(hard)techno = gwoon hele tijd raggen
maar t blijft voor iedereen verschillend hoe gek je doet op n feest natuurlijk
Gewoon even wachten, net zoals wij allemaal gedaan hebben (of juist niet)...
hahah jij kan makkelijk praten
Nee,, juist niet! Ik zou ook wel vaker naar die feesten wille gaan.
maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen
(dat gedragen gaat erom dat andere er geen last van hebben zoals ze zeggen irritante kleuters
laatste aanpassing
Idd, denk dat het vooral daar aan ligt...
jup
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings
check dit filmpje:
http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=0043180F17AF441F
van Awakenings in de Gashouder A'dam
Correct!!!
idd
maargoed opzich als je er ouder uitziet en je gedraagt je er ook naar dan kom je ook meestal wel binnen
maarre als je x wilt weten hoe t r echt aan toe gaan op zown techno-feest, ga dan maar eens naar Awakenings
Ben ik ook zeker van plan! Maar dan moeten er wel mensen mee willen EN ik moet vrij kunnen krijgen voor zaterdag. Want juist de vrijdag-editie is mij, als hardcore-liefhebber, aangeraden...
Masterlijk filmpje trouwens!
laatste aanpassing
Wat dan? Ik kwam op mijn 17e ook al bij o.a. de Hemkade binnen hoor...
Handig om te weten
laatste aanpassing
Handig om te weten oow als dat nu ook nog lukt maargoed ik ga toch naar feestjes valse id is ook handig zolang ze je niet pakken, en k heb dan het geluk nog dat ik er ouder uitzie
Ja nee, ik bedoel dat leeftijd op papier niet alles hoeft te zeggen. Want hoor van veel mensen dat de id-controle bij de Hemkade streng is, wat ikzelf juist niet vind...
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:21:niet -Hardcore- is best klein of niej ?
Hahaha best jah
Ik had en heb gelukkig mijn lengte mee en jij ook zo te zien op je foto's...
ja die lengte is echt handig
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste 
Maar tis best rot, sta je daar en dan kom je nie binne. Ze zegge we wel vaak da je moet legitimere maar de helft van de tijd doen ze het tog nie. Zonde, wij wille net zo hard mee feeste
Ik weet er alles van
mja als je er ouder uit ziet, en ik zou zeggen ga met wat vrienden die ook 16 zijn dan sta je er toch met zun 2
Tuurlijk! Een onvergetelijke avond toch...
ja voor jou wel hahaah
laatste aanpassing