Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 23:08:ja hoor dat mag je doen...
denk ik er ook ff over
dan laat ik het je weten als ik klaar ben met denken over wat we gaan doen
Uitspraak van actief op zondag 16 april 2006 om 02:10:ik denk dat ik eerder gewoon doe dan dat ik denk
ik denk dat ik iets doe...
en dan doe ik alsof ik denk
Uitspraak van Don Hackelaar op zondag 16 april 2006 om 02:13:ik denk dat ik iets doe...
Ja dat kan natuurlijk ook
Uitspraak van Don Hackelaar op zondag 16 april 2006 om 02:13:ik denk dat ik iets doe...
en nu snap ik er zelf niets meer van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 23:16:denk dat dat het beste is om te doen..
ik heb me bedacht, een stokbroodje in de over te gaan doen
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 21:37:een stokbroodje in de over te gaan doen
hmmmm
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 21:37:ik heb me bedacht, een stokbroodje in de over te gaan doen
ik denk dat ie wel heeft gesmaakt!
heb het niet rustig aan gedaan dus ben kapot..
ik ga naar me bed dat is wat ik moet doen
een doener
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 22:10:ik denk dat ie wel heeft gesmaakt!
heb het niet rustig aan gedaan dus ben kapot..
ik ga naar me bed dat is wat ik moet doen
ik heb in tussen tijd gedacht dat jij lekker hebt geslapen, en dat ga ik straks ook doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 22:59:ik heb in tussen tijd gedacht dat jij lekker hebt geslapen, en dat ga ik straks ook doen
dat heb ik zeker gedaan.. ik denk jij ook.
Allebei
..
denkend doen, maar is vaak te laat gedacht hahah
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:58:eerst doen en dan denken
idd Kaat, da had ik verw8.. of een doender
"ben jij een doener of een denker..."
Ik denk altijd achteraf of ik het wel had moeten doen...

Ik denk altijd achteraf of ik het wel had moeten doen...