Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 17:10:doener!
zo jij durft
ik ben een doener en dan een denker of toch anders om ?
Behoorlijk impulsief
dus meer doener dan denker, maar ik denk ook genoeg hoor. 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 14:29:zullen we het gewoon niet doen??
nee ik denk er liever eerst nog eens over na
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:04:nee ik denk er liever eerst nog eens over na
joh
vooral als ik ergens mee zit
wat dat betreft ben ik een zelf kweller,kan me zelf soms haast gaar denken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:04:nee ik denk er liever eerst nog eens over na
ik denk dat ik het toch maar niet doe...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:14:ik denk dat ik het toch maar niet doe...
dan denk ik dat ik daar eerst maar weer es over ga nadenken voordat ik het dan misschien toch doe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:21:dan denk ik dat ik daar eerst maar weer es over ga nadenken voordat ik het dan misschien toch doe
ja maar als je weer te lang nadenkt over wat je gaat doen dan doe je misschien weer dingen waarvan je niet had gedacht dat je die zou gaan doen
kan niet zo goed denken!
ow das ook niet handig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:26:ja maar als je weer te lang nadenkt over wat je gaat doen dan doe je misschien weer dingen waarvan je niet had gedacht dat je die zou gaan doen
sja van al dat gedenk, weet ik niet eens meer wat ik moet gaan doen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:31:ik denk van niet en doe alsof
ook goeieavond mop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:29:sja van al dat gedenk, weet ik niet eens meer wat ik moet gaan doen
ja als ik het zo terug lees weet ik het ook niet meer...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:37:ja als ik het zo terug lees weet ik het ook niet meer...
ik ga alles nog es terug lezen en begin dan weer te denken waarover ik nog es als eerste begon, daarna weet ik dan uiteindelijk misschien toch eindelijk wat me te doen staat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:39:ik ga alles nog es terug lezen en begin dan weer te denken waarover ik nog es als eerste begon, daarna weet ik dan uiteindelijk misschien toch eindelijk wat me te doen staat
ik denk inderdaad dat dat het best is om te gaan doen!!
wat zou ik zonder jou moeten?!!
ik denk altijd goed na voordat ik wat stoms zeg
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:43:wat zou ik zonder jou moeten?!!
nadenken over wat je dan zonder mij zou moeten doen
k ben een doener,, k doe et liever dan dat k ga denken hoe leuk het wel niet zou geweest zijn..
behalve ( tja er zijn uitzonderingen ..) als k na de tandarts of kaakchirurg moet dan ben k een watje .. dan denk k niet eraan en doe k al helemaaaal nix
behalve ( tja er zijn uitzonderingen ..) als k na de tandarts of kaakchirurg moet dan ben k een watje .. dan denk k niet eraan en doe k al helemaaaal nix
Uitspraak van Hakkuh Maartjuh op zondag 12 maart 2006 om 23:45:allebij denk ik
ik doe eerst en denk achteraf hihi
Ik ook.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 01:03:nadenken over wat je dan zonder mij zou moeten doen
dat is niet zo leuk om te doen,
denk ik..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:09:dat is niet zo leuk om te doen,
denk ik..
dan zul je uiteindelijk na het denken, weten wat je te doen staat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 23:03:dan zul je uiteindelijk na het denken, weten wat je te doen staat
das waar,ik denk er weer ff over na...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 23:09:das waar,ik denk er weer ff over na...
dan ga ik nu doen , waar ik aan dacht