Partyflock

Forumonderwerp · 856475
Awarenezz 2006 Hardcore Afterparty

De organisatie is vol op bezig voor op de afterparty nog wat goeie dj`s erbij te zetten.
Waar momenteel sprake over is:
-Tommyknocker
-Partyraiser
-Nosfuratu
-D-Ultra
-ReeMke
-Dr Rude

Dit is de voorlopige line-up!!!

Het zal in het Mecc Maastricht afspelen.
Er zijn bussen die je geheel voor niks brengen vanuit megaland naar de afterparty.
Er mag namelijk van 23.00 tm 08.00 doorgeknalt worden, dus op Mystery Land na de langste Party tot nu toe in heel Nederland.

Als je nu een ticket voor awarenezz hebt, kom je met dat zelfde ticket ook op de afterparty binnen, bezit je geen ticket betaal je 20,- euro entree aan de deur.
lekker is dat:S

ging eigelijk alleen voor de after
Uitspraak van Miss_Murder op dinsdag 4 april 2006 om 13:27:
lekker is dat

ging eigelijk alleen voor de after

en zo zijn er misschien nog wel honderden :S een paar vrienden van me moeten zaterdag overdag werken en hebben ook kaartje gekocht alleen voor de after :/
conclusie awarenezzz is een grote flop met een kut organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!

I hate to say it but................... I told you :P
tjah nog maar zien of k overdag ga
moet eerst werken:(
ik ga het maar eens uit mijn agenda halen:P

sponser ik nog liever de peppermill op hardcore gladiators

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:23:
Vind het wel raar dat er niemand van de organisatie meer te vinden is in het topic terwijl ze van tevoren toch erg vaak hier te vinden waren!

omdat ie telkens verbannen wordt;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:15:
Zie dat de line up's ook veranderd zijn

zover ik kan zien niet de line-up van het mecc is gewoon verplaatst na megaland zo te zien;)

Dus 25 euro voor zo'n line-up is echt niet verkeerd als je vergelijkt met een feest wat 19 augustus plaats gaat vinden;)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Uitspraak van actief op dinsdag 4 april 2006 om 14:17:
omdat ie telkens verbannen wordt

Tsja ook niet zo handig he :O

zover ik kan zien niet de line-up van het mecc is gewoon verplaatst na megaland zo te zien

Nouja wat ik bedoel het geschuif van de 1 area naar de ander,want jij moest toch ook eerst ergens anders mcen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 14:52:
Nouja wat ik bedoel het geschuif van de 1 area naar de ander,want jij moest toch ook eerst ergens anders mcen?

ik stond eerst in het mecc maar de mecc line-up is dus verplaatst naar megaland dus daar is er 1 area bij en hebben ze daar de X-treme area met de nieuwe area aangepast ;)
Ik vind dat het tijd wordt dat iemand van de organisatie of in elk geval een woordvoerder ofzo eens gaat reageren:)
Het staat al overal op internet, maar vanuit de organisatie verneemt men niets! Daarbij sprak ik een artiest van de afterparty vanochtend die wist ook van niets, lijkt me toch dat je deze mensen als eerste inlicht?:D
Het is niet meer dan netjes om je bezoekers cq. klanten fatsoenlijk in te lichten en evt. voor een soort van schadevergoeding te zorgen voor diegenen die van plan waren om alleen naar de afterparty te komen met het Awarenezzticket:)
Ik noem maar eens wat;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 4 april 2006 om 16:20:
Ik vind dat het tijd wordt dat iemand van de organisatie of in elk geval een woordvoerder ofzo eens gaat reageren
Het staat al overal op internet, maar vanuit de organisatie verneemt men niets! Daarbij sprak ik een artiest van de afterparty van vanochtend die wist ook niet van niets, lijkt me toch dat je deze mensen als eerste inlicht?
Het is niet meer dan netjes om je bezoekers cq. klanten fatsoenlijk in te lichten en evt. voor een soort van schadevergoeding te zorgen voor diegenen die van plan waren om alleen naar de afterparty te komen met het Awarenezzticket
Ik noem maar eens wat

niets aan toe te voegen
Artiest {SHOWLIST artist 33744, 8490, 69463}
zover ik kan zien niet de line-up van het mecc is gewoon verplaatst na megaland zo te zien

Dus 25 euro voor zo'n line-up is echt niet verkeerd als je vergelijkt met een feest wat 19 augustus plaats gaat vinden

:yes:

Uitspraak van actief op dinsdag 4 april 2006 om 15:26:
ik stond eerst in het mecc maar de mecc line-up is dus verplaatst naar megaland dus daar is er 1 area bij en hebben ze daar de X-treme area met de nieuwe area aangepast

Ohw nouja zag dat de indeling wat veranderd was.

Ik vind dat het tijd wordt dat iemand van de organisatie of in elk geval een woordvoerder ofzo eens gaat reageren
Het staat al overal op internet, maar vanuit de organisatie verneemt men niets! Daarbij sprak ik een artiest van de afterparty vanochtend die wist ook van niets, lijkt me toch dat je deze mensen als eerste inlicht?
Het is niet meer dan netjes om je bezoekers cq. klanten fatsoenlijk in te lichten en evt. voor een soort van schadevergoeding te zorgen voor diegenen die van plan waren om alleen naar de afterparty te komen met het Awarenezzticket
Ik noem maar eens wat

Idd helemaal mee eens,heb ook iemand gesproken die op de afterparty moet draaien en die ook van niks,ben benieuwd er uiteindelijk wel doorgaat de 29ste.

mee eens:jaja: waarom reageren ze nergens op?:vaag:

wat een organisatie (N)
denk dat k me maar een ander feesje ga uitzoeken:P

vet wazig...
wat n organisatie...
dan maar t kaartje verkope ofsow...sjongejonge...
slaat nergens op...op t laatste aflasse...

Artiest Reemke
De gehele Afterparty word gecancelt zoals gebleken is.
Op Awarenezz Zelf komt een extra tent voor de dj`s die gebookt waren op de after.
Desondanks gaat het festival van 13.00 tm 03.00 uur door ipv 23.00.
Morgen of Donderdag zal er een nieuwsbrief verschijnen waarin meer bekend word gemaakt.
Artiest Epox
wat een onzin :/

tot ze nu maar eens met iets fatsoendelijk op megaland aankomen dit gaat dus nergens over

heel slecht (N)
mwaa vind het niet erg ging tog niet na de after in mecc ma nu kan ik die djs fijn op het festival zelfd zien

:S :S :S :S :S

och ja nu hoef ik tenminste nie te kijken hoe ik in Maastricht, nu ist lekker om de hoek ;)

Uitspraak van Epox op woensdag 5 april 2006 om 10:25:
tot ze nu maar eens met iets fatsoendelijk op megaland aankomen dit gaat dus nergens over

nou volgens mij staat er toch wat goeds op megaland alle dj's van het mecc zijn daarheen verplaats dus niet zeuren:9

Uitspraak van actief op woensdag 5 april 2006 om 11:46:
nou volgens mij staat er toch wat goeds op megaland alle dj's van het mecc zijn daarheen verplaats dus niet zeuren:9

Kerel? Helemaal mee eens :):P Alles dj`s zitten nu op megaland plus ze hoeven niet extra meer na het mecc.
kunnen er geen bussen of treinen worden ingezet van megaland naar Maastricht en Sittard of zo?

zou wel een ideale oplossing zijn nu we niet meer met de laatste trein (00.11) naar t mecc "kunnen"...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 726, 2342}
nu staat er officeel bij dat die is afgelast!

flikker toch op man.. heeft er nu niemand van de organisatie in de gaten dat de meeste mensen juist voor die afterparty het kaartje hadden gekocht voor awarenezz:S
dus ga niet zeiken dat nu iedereen op megaland zelf is want dat is om 11 uur al gedaan:S
ey muts, als je nu opgelet had zie je dat het niet om 11 uur al gedaan is:)

dan kun je nog 4 uur door als je kunt

en hoe kom je dan weer thuis..?
soms lopen de dingen gewoon niet zoals ze het graag hadden gepland, maar dat is toch geen reden om er geen knallend feest van te maken!!!Ook al is t nu wat eerder gedaan, vet word t toch wel!Zeuren helpt niet, je moet r t beste van maken!!!!

godverdomme.. wat is dat nu weer voor bullshit?
wat een flutorganisatie gek :S
eerst dat gezeik met die dj's die gecanceld waren, nu dit weer :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 13:08:
en hoe kom je dan weer thuis..?

neem je een tent mee er is genoeg kampeerplek op megaland;p
als dat zou kunnen;) dag er na gewoon weer met de trein terug..

Uitspraak van X-X-X-X-L! op woensdag 5 april 2006 om 14:20:
als dat zou kunnen

waarom niet dat terrein is groot genoeg:P
Uitspraak van X-X-X-X-L! op woensdag 5 april 2006 om 13:07:
ey muts, als je nu opgelet had zie je dat het niet om 11 uur al gedaan is

wel de buiten area sluiten toch om 11 uur..
ze hebben toch geen vergunning om die langer open te houden:/
Uitspraak van Miss_Murder op woensdag 5 april 2006 om 14:35:
wel de buiten area sluiten toch om 11 uur..
ze hebben toch geen vergunning om die langer open te houden

dan kun je toch naar binnen toe, daar is ook genoeg te doen.
en qua muziek is binnen en buiten wel een beetje het zelfde soort aanbod.
dat zal best
maar trek t niet om 4 uur die muziek te luisteren daar
en denk dat k daarmee niet de enige ben

zijn er genoeg die alleen een kaartje voor de after gekocht hadden en die dus niet naar dat festival heen wilde gaan

Uitspraak van Miss_Murder op woensdag 5 april 2006 om 14:53:

die uren zijn daar early hardcore , oldschool dus lieg niet dat je dat niet aankunt:9:[

En zeg je 1 ding staan 3 goede dj's die laatste 4 uur;)
laatste aanpassing
hmzz ja dat hoop je dan
boeit mij verder ook niet zo..

eerst maar een een bericht van de organisatie afwachten

Uitspraak van Miss_Murder op woensdag 5 april 2006 om 14:53:

dan ben je echt niet de enige nee :nee:

Uitspraak van actief op woensdag 5 april 2006 om 14:58:
En zeg je 1 ding staan 3 goede dj's die laatste 4 uur

Verklap eens dan? ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 15:57:
Verklap eens dan?

ja ik weet de draaitijden maar die verklap ik niet:9

Uitspraak van actief op woensdag 5 april 2006 om 16:20:
ja ik weet de draaitijden maar die verklap ik niet

Op de organisatie moeten we nog eeuwen wachten,dus mag jij het wel doen :9
whahaaaaaaaa de hardcore afterparty is afgelast of wat!!!! haha was wel te verwachten denk dan dat awarenez ook wel niet door gaaaat dan :vaag: