41503x bekeken
nemen wij wel thee.. ik hou er ook niet van..
mevrouw Vietnesse moet namelijk weer aan de drugs..
ben gelukkig niet de enige dus
ook dat jah heb het nooit lekker gevonden nadat me moeder toen ik jong was me stiekem koffie voorgezet had toen ik veel jonger was met heel veel melk en suiker en toen ik vroeg wat het was zei ze is lekker neem maar is een slokje hing meteen boven de wasbak de trut
ik ook niet btw..
laatste aanpassing
Ik verveel me ook ik denk dat ik zometeen maar naar de slingerweg ga.
ahhh
the Bitch..
ik ook niet btw..
jah he
naar Ajax vanavond?
ik zit nog te twijfelen of ik ff naar de stad zal gaan.
Wil gvd naar het stadion, klote stadionverbod
jup
ohhh
ach ik was een 1ste klas etterbak als puber heb der in die jaren wel flink terug gepakt
kijk..
net wakker
slaapkop..
slaapkop sliep pas rond half 5 en was om half 9 weer wakker
damn..
wtf was je niet moe?
damn..
jawel ben ook harstikke brak maar als ik nu ga slapen komt der vandaag weer niks van terecht
ik heb vannacht ook maar 5 uur geslapen terwijl ik daarvoor 2 nachten niet geslapen heb volgens mij ga ik aankomende nacht echt te lang slapen
heb ik ook steeds de ene keer slaap ik heel lang en de andere keer maar een paar uurtjes
kijk.. zo mag ik het horen..
waren de meeste wel toch
jawel ben ook harstikke brak maar als ik nu ga slapen komt der vandaag weer niks van terecht
daarom ga ik ook nooit slapen na een feest, je slaapt 3 uurtjes ben dan s'avonds kapot. Kan je beter nog ffies doorgaan en dan s'avonds gewoon gaan slapen
daarom ga ik ook nooit slapen na een feest, je slaapt 3 uurtjes ben dan s'avonds kapot. Kan je beter nog ffies doorgaan en dan s'avonds gewoon gaan slapen
das idd wel het beste... je moet dan wel actief blijven, want als je dan gaat zitten computeren vallen je ogen dicht
meestal slaap ik wel heel fftjes soms ben ik ook zo over me slaap heen dat ik maar gewoon wakker blijf
wat moet je doen vandaag dan??
niet zo veel maar moet zorgen dat ik om 5 uur weer klaarsta want dan word ik opgehaald als ik nu ga slapen dan krijg je me om 5 uur echt me nest niet uit
ik was altyd veel te braaf vroeger..
geloof der geen donder van
niet zo veel maar moet zorgen dat ik om 5 uur weer klaarsta want dan word ik opgehaald als ik nu ga slapen dan krijg je me om 5 uur echt me nest niet uit
snap ik..
geloof der geen donder van
daar ben ik blij om dan..
ben ik tenminste ng iets vooruit gegaan in me leven.
daar ben ik blij om dan..
ben ik tenminste ng iets vooruit gegaan in me leven.
hahahaha
jezus het sneeuwt weer buiten
aan de mooie Noord-Hollandse kust, vlakbij Haarlem
hier lag afgelopen dagen helemaal niks
laatste aanpassing
ik moet wel zo naar haarlem
het sneeuwt heel zacht hoor
ik moet wel zo naar haarlem..
dat ligt vlak bij hem..
is dat ff lullig voor je
het sneeuwt heel zacht hoor
hij is helemaal in de Wax gezet..
is dat ff lullig voor je
en mijn velgen zitten er ook al weer onder..
dacht de winter is toch voorbij..
laatste aanpassing
ik moet wel zo naar haarlem..
haha, en terecht!
dacht de winter is toch voorbij
daar moet je in nl nooit van uitgaan

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)