Partyflock

Forumonderwerp · 856433
Waarschuw beheerder
k ben een goeie vriend kwijt door die bende.. ik geef toe ik heb het zelf ook gedaan maar nu.. pff wat een ellende.. hebben meer mensen het meej gemaakt en hoe gingen jullie er mee om??? we mochten niet eens op zijn begrafenis komen omdat ze ouders dachten dat het allemaal onze schuld was... tsja dan voel je je ook wel schuldig ook.. :'(

:respect: R.I.P Lieve max
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:43:
welkom nieuwe anti-drugs hooligan

huh?

Waarschuw beheerder
sterkte en gecondoleerd ermee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op zaterdag 11 maart 2006 om 21:18:
huh?

door deze ongelukkige gebeurtenis ga je vast anti-drugs hooligan worden dus ik dacht verwelkom je alvast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op vrijdag 10 maart 2006 om 22:01:
Ikzelf denk dat deze jongen zoiezo al veel psychische problemen heeft gehad, (depressiviteit?) en dat dat met de combinatie van drugs verergerd is...Heel triest om te lezen dat zo'n jonge jongen al zoveel ellende heeft moeten meemaken dat het enige uitzicht wat hij nog had de dood was...

Gecondoleerd en heel veel sterkte, en er zijn ook professionele mensen waar je mee kunt praten als je het niet kunt verwerken, die kunnen je helpen je verdriet een plaatsje te geven en je verder helpen als je dat zelf niet meer komt.laatste aanpassing 10 maart 2006 22:02

helemaal mee eens. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 21:40:
door deze ongelukkige gebeurtenis ga je vast anti-drugs hooligan worden dus ik dacht verwelkom je alvast

aha :jaja: ;) kan me ook wel vermake zonder bende :D

Waarschuw beheerder
tja, triest geval en ik ga niet ontkennen dat drugs geen invloed was, maar oorzaak...
Die gast zal zich zoiezo al niet erg lekker gevoeld hebben vermoedt ik, zonder drugs had ie evengoed dezelfde kant kunnen opgaan. Drugs is in zo'n gevallen slechts een catalysator naar mijn bescheiden mening.
Wat niet wil zeggen dat het niet ontzettend triest blijft, ik heb zelf al wat zelfmoorden van bekenden mogen meemaken en het blijft ontzettend moeilijk te verwerken.
Veel sterkte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 18:57:
maar normaal gesproken als je gezond bent ga je niet zo snel dood van drugs?

dit is natuurlijk dikke onzin!
ik ken een meisje die is overleden aan een hale pil, die was allergisch voor stoffen die in die pil zaten en die was verder kerngezond hoor!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 12 maart 2006 om 16:01:
ik ken een meisje die is overleden aan een hale pil, die was allergisch voor stoffen die in die pil zaten en die was verder kerngezond hoor!!

logisch dat allergie een uitzondering is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 maart 2006 om 16:05:
logisch dat allergie een uitzondering is

dat wel, maar dr kan dus altijd wat gebeuren, dus je kunt er nooit iemand de schuld van geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 15:05:
Uitspraak van Vienesse op vrijdag 10 maart 2006 om 22:01:
Ikzelf denk dat deze jongen zoiezo al veel psychische problemen heeft gehad, (depressiviteit?) en dat dat met de combinatie van drugs verergerd is...Heel triest om te lezen dat zo'n jonge jongen al zoveel ellende heeft moeten meemaken dat het enige uitzicht wat hij nog had de dood was...

Gecondoleerd en heel veel sterkte, en er zijn ook professionele mensen waar je mee kunt praten als je het niet kunt verwerken, die kunnen je helpen je verdriet een plaatsje te geven en je verder helpen als je dat zelf niet meer komt.laatste aanpassing 10 maart 2006 22:02

een goede vriend van mij heeft ook zelfmoord gepleegd hij gebruikte ook drugs. maar waarom hij deze beslissing heeft genomen kwam vooral door zijn eigen problemen die niemand meer (in zijn ogen) kon oplossen, snap hoe je je voelt.
toch ben ik wel van mening dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor het kennen van zijn eigen grenzen
heel veel sterkte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben mijn pa en mijn halfbroer eraan verloren... Mijn halfbroer heeft nu het IQ van een kind van 8. En mijn broertje blowt en drinkt te veel! brrr miserable world
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benighted op maandag 13 maart 2006 om 11:14:
Ben mijn pa en mijn halfbroer eraan verloren... Mijn halfbroer heeft nu het IQ van een kind van 8. En mijn broertje blowt en drinkt te veel! brrr miserable world

hoe komt t dan dat zn iq verlaagd is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 21:49:
Hoe kan je dat nou zeggen???
Het is NIEMAND zen schuld

En heel egoistisch van zijn ouders!
Ik snap dat ze iemand de schuld willen geven van de dood van hun zoon.
Maar mensen verbieden om op de begrafenis te komen dat gaat wel heel erg ver!
Ik vind dat iedereen het recht heeft om op een gepaste wijze afscheid van iemand te nemen.

Gecondoleerd

Sluit me hier bij aan :yes: :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
ik raak ook wel es iemand kwijt als ik drugs op heb en visa versa

Waarschuw beheerder
jeetje gecondoleert! en tja hoop wel da mensen hier van leren :$

Waarschuw beheerder
RIP zoiets is nooit leuk.. best erg ook, dat je niet op zn begrafenis mocht komen.. zegt meer van de ouders dan van jullie, jullie hadden dit waarschijnlijk ook nieteens aan zien komen

sterkte met het verwerken hiervan

het is niet dat ik nu ga stoppen met drugs.. maar het zet je idd wel even aan het denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrizzoo op maandag 13 maart 2006 om 12:53:
Ik vind dat iedereen het recht heeft om op een gepaste wijze afscheid van iemand te nemen.

JEAH!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 22:38:
en tja hoop wel da mensen hier van leren

ik niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 10 maart 2006 om 21:35:
en deed tiej het nog echt o

Ik vind het vreselijk wat gebeurt is. Maar zonder drugs had hij het ook gedaan, want als ik je goed begrijp was hij erg depressief. Dáár moet de reden gezocht worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 maart 2006 om 16:01:

met "normaal gesproken als je gezond bent" bedoel ik dus ook alle uitzonderingen he, geen allergieen, hartproblemen, suikerziekte noem maar op, die mensen zijn voor de rest ook kerngezond dat zal allemaal best, maar je snapt toch wat ik bedoel, dat is echt geen onzin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op maandag 13 maart 2006 om 11:56:
hoe komt t dan dat zn iq verlaagd is?

Doordat hij zoveel drugs gebruikt heeft zijn er hersencellen afgestorven. en hij is ook schizofreen geworden. Echt heel lullig. twas vroeger echt een knappe lieve gozer... nog steeds hoor, maar toch sneu ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op vrijdag 10 maart 2006 om 21:49:
de gevaren van drugs kennen we toch wel en degenen die gebruiken zullen hierdoor heus niet minder gaan gebruiken of gelijk stoppen ofzo hoor, en lang niet ieder1 eindigt in de goot, ken mn grenzen wel. Maar ja neemt natuurlijk niet weg dat t erg is dat dit is gebeurd. Gecondoleerd

helemaal mee eens. Je weet wat er kan gebeuren en daarom moet je echt tering voorzichtig zijn. en sterk in je schoenen staan. als je een shitty life hebt en emotioneel in de knoop zit moet je het dus niet doen! want het is veel te relaxt omdat je er vrolijk van word. ik moet eerlijk zijn, soms als ik me kut voel ofzow heb ik ook wel eens zoiets van... damn een nif kan er nou wel in gaan. maar ik doe het niet! en sommige mensen kunnen zich gewoon niet inhouden. maar helaas kom je daar pas achter nadat je het een keer gedaan hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie heeft die shit eigelijk uitgevonden?
in de oertijd begonnen ze er al mee toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trek je maar niet zoveel aan van die onozele opmerkingen die hier geplaatst worden, het blijft tenslotten pf. Hou je liever vast aan alle steunbetuigingen!

Veel sterkte toegewenst tijdens het verwerkingsproces, echt wel zwaar klote dat je(jullie) niet op de begrafenis mocht(en) komen maar misschien kun je je heil zoeken door regelmatig naar z'n graf toe te gaan.

Veel sterkte, Groeten Ruud.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 00:48:
Maar zonder drugs had hij het ook gedaan

mwa ik denk dat die drugs hem dat zetje gaf dat tie het op een geven moment durfde... weet je ik weet natuurlijk hoe die in elkaar zat.. en ik weet echt zonder drugs zou die t ni doen.. bang voor de pijn enzo.. maar die drugs.. oei.. dat ene zetje.. maja tis gebeurd.. kunnen alles niet meer terug draaien :(

Waarschuw beheerder
Kut voor je meis. Heel veel sterkte toegewenst.
Waarschuw beheerder
risico van het vak, hij is niet de eerste en zeker niet de laatste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 10 maart 2006 om 21:17:
we mochten niet eens op zijn begrafenis komen omdat ze ouders dachten dat het allemaal onze schuld was

dattt vind k niet kunnen... okey dat die ouders de weg kwijt zijn snap ik wel dat ss ook erg als je je zoon verliest maar die vrienden missen m net zo erg en om dan niet op de begrafenis te MOGEN komen is echt verschrikkelijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 18:57:
maar normaal gesproken als je gezond bent ga je niet zo snel dood van drugs?

het kan zijn dat je, er niet tegen kan en dat je lichaam er verkeerd op reageert, of dat diegene waar je het van koopt.je troep heeft gegeven, dan kan je leven snel voorbij zijn.

veel sterkte met het verlies
R.I.P

Waarschuw beheerder
donateur
Tis gewoon zwaar kut zoiets mee te maken. Elke dag dwalen m'n gedachten wel 'n keer af. En het o zo bekende woordje "waarom" komt dan ook altijd weer voorbij. Maar ja, je doet er niks meer aan he :-( Meer dan door gaan met 't leven, en er proberen iets van te maken kan je ni doen...

Toch?!
Waarschuw beheerder
ik vond op een pf van een aantal mensen dit gedicht of wat het moe voorstelle:

Had ik maar het lef,
Dan pakte ik een mes...
En maakte er een einde aan,
Maar waarom lukt dat nou niet?
Waarom heb ik het lef er niet voor?
Het doet me goed als ik weg ben!
Maar misschien voor jullie niet,
Durf ik het daarom niet?
Ik denk het...
Al die tijden...
Iedereen wil het lef wel hebben,
Maar ik wil het gewoon zo graag!
Mensen begrijpen dat niet!
Mijn hart is een en al zwart!
Door al de pijn...
Lef...
Had ik het maar!

wat vinden jullie nou van zoiets?

Waarschuw beheerder
Ken dat, gappie van mij in brand bij feest gestorven hij heeft wel een aantal mensen kunnen redden, maar niet zich zelf

R.I.P MOON (MOONIER) ASD_NL WIL NOT FORGET YA!!!!!!!!!!!!

*****PEACE AND OUT*****
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op donderdag 16 maart 2006 om 18:50:
ik vond op een pf van een aantal mensen dit gedicht of wat het moe voorstelle:

Had ik maar het lef,
Dan pakte ik een mes...
En maakte er een einde aan,
Maar waarom lukt dat nou niet?
Waarom heb ik het lef er niet voor?
Het doet me goed als ik weg ben!
Maar misschien voor jullie niet,
Durf ik het daarom niet?
Ik denk het...
Al die tijden...
Iedereen wil het lef wel hebben,
Maar ik wil het gewoon zo graag!
Mensen begrijpen dat niet!
Mijn hart is een en al zwart!
Door al de pijn...
Lef...
Had ik het maar!

euh is dit een serieze vraag of ? ....
Waarschuw beheerder
Sterkte ermee meis... :flower:
Hoop dat dit mij nooit mag overkomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:37:
Ken dat, gappie van mij in brand bij feest gestorven hij heeft wel een aantal mensen kunnen redden, maar niet zich zelf

(F)

Waarschuw beheerder

als je het echt wil en als je zo in de knoop zit, dan doe je het wel hoor!!! dan kunnen de mensen om je heen je nix meer schelen, hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 18 maart 2006 om 20:40:
als je het echt wil en als je zo in de knoop zit, dan doe je het wel hoor!!! dan kunnen de mensen om je heen je nix meer schelen, hoor.

waar!!! bij mij al bijna zovel geweest....meer wil ik er niet over zeggen
Waarschuw beheerder
we mochten niet eens op zijn begrafenis komen omdat ze ouders dachten dat het allemaal onze schuld was... tsja dan voel je je ook wel schuldig ook..

Ik zou het als iets goed beschouwen, het doet jullie iig goed beseffen waar jullie mee bezig waren.
Alhoewel je natuurlijk maar 1x echt afscheid kan nemen, en daar hadden jullie vast recht op.

Waaraan is hij eigenlijk precies overleden?

En ik vind het JUIST goed dat je het hier op het forum zet.
Mensen moeten het gevaar ervan eens inzien :yes:

Gecondoleerd:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
we mochten niet eens op zijn begrafenis komen omdat ze ouders dachten dat het allemaal onze schuld was...

Drugs gebruik is altijd je EIGEN keus.
Ik snap dat de ouders de oogkleppen opdoen met "mijn kind doet dit soort dingen niet" maar iedereen heeft het recht om afscheid te nemen van een overledene...
Waarschuw beheerder
:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 17 maart 2006 om 13:02:
anders zet ik het er niet neer.. :s

tja dat zou je haast wel zeggen he;), maar dat je zo dom ben
dat je er daadwerkelijk op in gaat,op dat hele verhaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twisted defiance op maandag 20 maart 2006 om 18:00:
maar dat je zo dom ben

ja dat klopt.. ben der trots op ;)

Uitspraak van RickeY-G op maandag 20 maart 2006 om 01:06:
Waaraan is hij eigenlijk precies overleden?

aan de verwondingen die die zichzelf heeft aangedaan

(F)

Waarschuw beheerder
Sterkte ermee :flower:
Waarschuw beheerder
Dank jullie allemaal

(F)
Waarschuw beheerder

zielig als je zo diep zit met al je problemen en dat als uitweg vind..
ik vind dat je dan hulp moet zoeken of aangeraden door je vrienden k bedoeldit als je dit wil; gaan doen ben je zo depri dat moet toch wel iemand merken ??
als ze je dan niet helpen is ook wel zie;lig. maar zon gedicht vind k niet kunnen
Waarschuw beheerder
sja kijk zo denk ik meshcien hard
geniet en gebruik met mate zal het je ook ni gebeure