Partyflock

Forumonderwerp · 856433
Waarschuw beheerder
k ben een goeie vriend kwijt door die bende.. ik geef toe ik heb het zelf ook gedaan maar nu.. pff wat een ellende.. hebben meer mensen het meej gemaakt en hoe gingen jullie er mee om??? we mochten niet eens op zijn begrafenis komen omdat ze ouders dachten dat het allemaal onze schuld was... tsja dan voel je je ook wel schuldig ook.. :'(

:respect: R.I.P Lieve max

Waarschuw beheerder
donateur
(F)
Waarschuw beheerder
ach tis gebeurd ken het jammer genoeg niet meer terug draaien:(

Waarschuw beheerder
Sterkte ermee in ieder geval... Hoop wel dat dit voor veel mensen een leerles is!

Waarschuw beheerder
wat rot zeg,,,,,
Maar voel je alsjeblieft niet schuldig want iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en de keuzes die hij of zij daar in maakt.
Jammer dat de familie zo gereageerd heeft, helaas zijn we niet allemaal even ruimdenkend. Het is makkelijk om een zondebok uit te kiezen.

Ik kende ook twee jongens, 1 daarvan is 28 geworden. Respect en R.I.P Dennis.... dit was en zware speedjunk en die geeft zichzelf verzopen omdat ie doordraaide van de para gedachtes na zoveel dage wakker te zijn.

En de tweede jongen weer een zelfde geval ook een zware speedjunk is 29 geworden. ook respect en R.I.P......die heeft zich zelf door de kop geschoten. Hij had last van zware depressies en paranioa waan gedachtes / psychoses door het vele gebruiken van amfetamine. Ook de interne opname in een psychiatrische kliniek heeft geen baat gehad op zijn herstel.

dit zijn wel extreme gevallen maar allebei slachtoffers van de Drugs.

Als de drugs zo je leven heeft overgenomen dan is de weg terug erg moeilijk.....soms is dan zelfmoord nog de enige verlichtende gedachte...
Waarschuw beheerder
ik weet nog precies wat tie zei toen ik hem voor het laatst sprak: Als ik ooit dood ga, wil jij dan een gedicht voor me schrijven, over wie ik was en dat dan voorlezen op me begravenis.. en ik nog zeggen.. natuurlijk maar dat is nog lang niet.. en k heb me ni an me woord gehoude.. dat doet toch wel op een of andere manier pijn.. ik dacht er vanmorgen aan toen ik wakker werd.. :S raar iets

Waarschuw beheerder
logisch toch dat je er aan denkt, het is niet niks wat je meemaakt. ik hoop dat je op je eigen manier toch een way vind om er mee om te gaan.... sterkte meid....
Waarschuw beheerder
komt wel goed denk ik.. tus ff dak heel erg met me zelf in de knoop zit, en daar lijd me school onder.. dus moet allemaal weer rustig opbouwen.. en op school weten ze niet wat er aan de hand is.. duss moet maar voordoen of ik een vrolijk meisje ben maar van binnen... benk helemaal gebroke.. sta versteld ervan.. zo erg