Voor alle duidelijkheid, die huppelkutjes van een telefoniste bij het MECC, krijgen dat toegezegd omdat te zeggen, omdat het nu (nog) momenteel afgelast is. Dus om te roepen dat het niet doorgaat
Geen aand8 gehad vandaag op het werk
Gaan jullie ook allemaal naar seven sins?
pak jij je koffers maar.
wat ben jij een lul
klasse opgemerkt, schat.
[quote element=message id=28285471]{element is niet toegankelijk}dus Thunderdome, Qlimax, Defqon kunnen ook nooits meer worden gehouden
want dadelijk hesse niks auk gezellig wah
jalours dat ik een schat heb en jij niet?
wat ben jij een lul
klasse opgemerkt, schat.
hey boys het gaat niet door de kaartverkoop op ticketservice is gestopt ik ben vandaag bij ticketbox geweest in eindhoven en die hebben contact mee op genomen met wie weet ik niet precies maar het geld hoe je dat trug kan krijgen zijn ze nog aan het uitzoeken
Heb vandaag MECC gebeld, daar wordt GEEN 1 feest gehouden op 31 december..dus xclusive is nieuwe locatie zoeken denk ik..dat kan nog wel even duren!!
Dus wij (onze groep) gaan ons geld terug vragen en naar extrema!!
Een goude tip voor jullie allemaal:
Ga een ander kaartje kopen en zorg dat je ticket geld terug krijgt!!
JAH DAT WAS VAN IEMAND HE MAAR DIE ZEGT HET OOK
joa dich auk he maar kaartverkoop is gestopt
hey boys het gaat niet door de kaartverkoop op ticketservice is gestopt ik ben vandaag bij ticketbox geweest in eindhoven en die hebben contact mee op genomen met wie weet ik niet precies maar het geld hoe je dat trug kan krijgen zijn ze nog aan het uitzoeken
robke dien vriendin heeft ook al gebelt het gaat niet door kaartverkoop is gestopt
die mevrouw wist alleen dat het niet door ging
Cornelia zei dat ze nog bij elkaar gingen zitten dat had zei gehoord maar bij het mecc zegge ze dat het niet door gaat
het gaat niet door se7en sins heb net het mecc gebeld
ik ga is bij het mecc informeren kijken hoe het daar zit
Heb vandaag MECC gebeld, daar wordt GEEN 1 feest gehouden op 31 december..dus xclusive is nieuwe locatie zoeken denk ik..dat kan nog wel even duren!!
Dus wij (onze groep) gaan ons geld terug vragen en naar extrema!!
Een goude tip voor jullie allemaal:
Ga een ander kaartje kopen en zorg dat je ticket geld terug krijgt!!
JAH DAT WAS VAN IEMAND HE MAAR DIE ZEGT HET OOK